رقص هندی دیدنی نینا داوولوری دختر شایسته آمریکا

+129
رأی دهید
-29

kimiaa - تهران - ایران
برام جالبه که چه افتخاری به نسل و نژادش میکنه و فرهنگ هندی رو با غرور نمایش میده ایا یک دختر ایرانی ممکن بره اونجا رقص سنتی ایرونی بکنه؟؟بعید میدونم.
‌چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 09:57
mohani - زوله - هلند
ایشون دختر شایسته آمریکا هستند یا هند؟.
‌چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 10:14
بت شکن - مونترال - کانادا
هندی‌ها هر کجای دنیا باشند رقص خودشان را ترجیح میدهند، ولی‌ ما ایرانی‌‌ها حتی تو ایران ترجیح میدهیم رقص خارجی‌ (غربی ها) را یاد بگیریم چه رسد به زمانی‌ که به پاهامون به خارج برسد!!!
‌چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 11:34
همه فن حریف - تهران - ایران
این هندی ها همشون مثل هم میرقصن. نوآوری هم بد چیزی نیست!
‌چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 13:19
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
کیمیا جان ما ایرانی‌‌ها متاسفانه خود کم بین و بی‌ اعتماد به نفسیم.رقص که جای خودش رو داره.پدر مادر‌های ایرانی‌ زیادی رو میشناسم که با بچه‌هاشون آلمانی حرف میزنن و فارسی‌ یاد بچه‌هاشون ندادن و نمیدن!!!!!!!!
‌چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 13:50
shivaa - تهران - ایران
فکرکنم دختر شایسته هند جلوی این کم بیاره! معلومه حسابی با فرهنگ هند و اداب و رسومش اشناست. خوبه برای دختری که اونجا متولد و بزرگ شده!
‌چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 17:49
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان کاملا درست گفتید.حرف دلم رو زدید.بعضی والدین بی بته وبی هویت به خارجیها که میرسن از مشروب خوری هایشان تعریف میکنند که مثلا انها نگن اینها امل اند!!! هنوز تمبر ویزایشان خشک نشده زنها عدسی و لنز آبی میزارن تو چشاشون. مردا هم جعبه ی ابجو میزارن صندوق عقب ماشین قسطی شون!!پسراشون تو این کلاب و ان خونه تیمی! دختراشون هم صلیب بزرگ مثل قلاده سگ میندازن گردنشون وهی میگن: او مای گاد!! حالا برو باشون در مورد فرهنگ ایران وزبان مادری صحبت کن میشی عقب مونده بیسواد!!انگلیسی شون هم وحشتناک غلط غولوطه.بابا اول برید زبان وقانون مملکت رو یاد بگیرید .ترانه طلاق طلاق سندی دقیقا به همین موضوع اشاره داره.یک اقلیت وارسته مظلوم متشخص با سواد وکاری هم هستند که تو حاشیه اند وزیاد خودشونو تابلو نمیکنن.
‌چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 18:29
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
رقص جالبی که نبود ولی رقاص تسلط و کنترل بسیار قابل تحسینی در حرکاتش داشت./اسب آتش - سیدنی - استرالیا/ واقعا باعث تاسف است که ایرانیان در استرالیا از خود بیگانه هستند ولی اکثر ایرانیان در آمریکا خیلی به فرهنگ و هنر و تاریخ ایران اهمیت میدهند.
‌چهارشنبه 27 شهريور 1392 - 22:17
telesm - لس آنجلس - ایالات متحده
Royan - کالیفرنیا - آمریکا.دروغ نگو.
‌پنجشنبه 28 شهريور 1392 - 09:15
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
telesm - لس آنجلس - ایالات متحده !دمت گرم.
‌پنجشنبه 28 شهريور 1392 - 13:38
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
اسب اتش. دمت گرم. واقعأ حقیقت را گفتی. تا میرسند اینجا به جای دوستان میگند فرندام و .......
‌پنجشنبه 28 شهريور 1392 - 18:28
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Royan - کالیفرنیا - آمریکا. تو بل نگیر من امریکا هم رفته ام. اقوام داریم همینو میگن. برادرم تو تورنتو کانادا زندگی میکنه اونم همینو میگه در ضمن من اسم از استرالیا نبردم که تو ضعف های کامیونیتی خودت رو پشتش پنهان میکنی.همه جا مهاجر خوب وبد داره.سگ زرد برادر شغاله.مگه اونائی که تو امریکان از مریخ اومدن؟سندی هم ترانه ی طلاق طلاق رو در مورد همه ایرانیهای دنیاخونده چه استرالیائی چه اروپائی چه امریکائی.همین پارسال بود شب کریسمس یارو ایرانیه تو کالیفرنیا زد زن وبچه اش رو با اسلحه کشت و سپس خودکشی کرد.همه جا آسمون همین رنگه.به هم دیگه که نمیتونیم دروغ بگیم؟ما همه ایرانی هستیم.
‌پنجشنبه 28 شهريور 1392 - 18:26
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
telesm - لس آنجلس - ایالات متحده/MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان/ مثل اینکه شماها از هیچی خبر ندارید یا بچه ندارید . چه کسانی هر سال در نیویورک و سن خوزه و سایر شهرهای بزرگ جشنواره نوروز بر پا میکند؟ شب یلدا و چهارشنبه سوری را هم که تا حالا ندیدید؟ کلاس های ساز های ایرانی و زیان فارسی را هم مثل اینکه در لس آنجلس خبری نیست مطمئنی که در لس آنجلس زندگی میکنی ؟ یا شاید شما اشتباهی به جای اینکه بری استرالیا آمدی آمریکا. حداقل این را میدانم که ایرانیهائی که من میشناسم همه سعی دارند تمام جشن ها و مناسبات فارسی و زبان فارسی را به بچه هاشون یاد بدهند. من در اروپا محدود ایرانیانی را میشناختم که وقتی حرف از سفره هفت سین میزدی می گفتند اوه کی حوصله این کارها را داره احتمالا شما هم جزو آن دسته هستید . ما که همه این برنامه ها بطور کامل اجرا؛ میکنیم پارسال نوبت من بود که از سیتی اجازه بگیرم که چهارشنبه سوری راه بندازم و کلی هم خوش گذشت. فقط بته میخواد . باید داشته باشی یه خورده سنجد بخوری بری دنبال مراحل اداری و پرمیت.
‌پنجشنبه 28 شهريور 1392 - 22:12
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان/ حالاچرا عصبانی میشی ,همه این تفاوت ها در این است که چقدر طرف در خانواده بزرگ شده باشد در آمریکا بدلیل شرایط زندگی متفاوت با اروپا اغلب بچه ها با پدر و مادر زندگی میکنند و فرقی که من بین ایرانیان آمریکا و اروپادیدم برام خیلی جالب بود اینکه ایرانیان آمریکا البته قدیمی ها کنسرو شده ایرانیان قبل از انقلاب هستند , همان طرز تفکر و همان رفتارها و تعارفها , میهمانیها یعنی فرهنگی را که با خودشون آوردند حفظ کردنندحتی طرز صحبت بچه ها با پدر و مادرشون همان گرامر را دارد که قدیمها در ایران بچه ها با پدر و مادرشون صحبت میکردند دارد تا حالا ندیدم کسی مثل شما تا این اندازه از دست هموطن هاش شاکی باشه و یا این همه مهر و محبت توصیف شون بکند . اون دو نفر لس آنجلسی هم باید گفت مثل اینکه تمام وقتشون را در مال ها دنبال جنس حراجی هستند از هیچ چیز دیگه ای خبر ندارند.
‌پنجشنبه 28 شهريور 1392 - 23:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.