مرگ مشکوک بازیگر مشهور هندی

جسد "جیا خان" بازیگر مطرح بالیوود در بمبئی و در آپارتمانش پیدا شد. به گفته پلیس هیچ یادداشتی مبنی بر خودکشی به دست نیامده و آنها در حال به دست آوردن اطلاعاتی از همسایه‌ها هستند.

این بازیگر ۲۵ ساله، اولین بار در سال ۲۰۰۷ با آمیتاب بچان در فیلم "نیشاب" که با اقتباس از رمان "لولیتا" ساخته شد، بازی کرد. او با بازیگران مشهور دیگری مثل عامر خان و آکشای کومار نیز همبازی بود.

جسد "جیا خان" که نام اصلی اش نفیسه خان بود، در حالی که حلق آویز شده بود، توسط مادرش پیدا شد. او متولد نیویورک بوده و مدتی در لندن زندگی کرد، وی سپس برای بازی در بالیوود راهی هندوستان شد.



آخرین فیلم وی یک کمدی به نام "خانه پر جمعیت" بود که سال ۲۰۱۰ ساخته شد.

مرگ این بازیگر شوک بزرگی به جامعه فیلمسازی هند وارد کرد و در شبکه های اجتماعی خبرهای زیادی از این واقعه منتشر شد. برخی معتقدند به دلیل این که وی سه سال اخیر در فیلمی بازی نکرده بود، از آینده خود نگران بوده است.

فرح خان فیلمساز مشهور هندی در این باره نوشت: نمی توانم تصویر کنم وی دیگر نیست...همکاری با او در "خانه پر جمعیت" و روح زیبایی که او داشت، تجربه خوبی بود. او برای رفتن خیلی جوان بود.

در وب سایت "جیا خان" نوشته شده که "جیا خان" از ۱۷ سالگی در نیویورک به آموزش بازیگری "متد" و اجرای آثار شکسپیر پرداخته بود. وی سپس بعد به انجمن های دفاع از حقوق حیوانات پیوست.

+24
رأی دهید
-75

garmsari - یورک - بریتانیا
حیف شد هنرپیشه خوبى بود،خدا رحمتش کند،
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:37
Sam-Antwerpen - آنتورپن - بلژیک
این هندی‌ها تازگی‌ها زیاد به پرو پای خانوما میپیچند. مثل اینکه زیادی فلفل خوردن...
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:47
dkdk - اسلیس - دانمارک
بیایید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم..سنگ قبر احساس ندارد.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:52
Alard - اِدینبرو - اسکاتلند
dkdk - اسلیس - دانمارک .>. اگه اینجوری که شما می‌گید بیاید همدیگر را لمس کنیم!! هرکه هرکه میشه و هرکه زورش زیادتر باشه بیشتر لمس میکنه. وگرنه من از خدامه اینجوری بشه. یه وقت اینو تو ایران نگی‌ کمیته میگیرتت. در ضمن خودتم لازم نیست دیگه سنگ قبر را لمس کنی‌ ، همی‌ که تقّه بزنی یارو می‌فهمه.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 05:29
Azadikhah - تكسل - هلند
روحش شاد
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 17:16
Rommel - سیدنی - استرالیا
خدایش آمرزش کرتاهه! کاشکی سید علی گدا جای شما حلق‌آویز میشد.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.