رقص‌های وارداتی به آلمان، از رقص عربی تا رقص تانگو

آلمانی‌ها علاقه زیادی به رقص دارند، اما اکثر این رقص‌ها وارداتی هستند. بعضی‌از رقص‌ها چند ماهی "مد"  و بعد فراموش می‌شوند. اما بعضی از آنها بعد از گذشت سالیان هنوز هم طرفداران بسیاری دارند.

برای دیدن تصاویر کامل این گزارش , بر روی عکس زیر کلیک کنید

در صورتی که بدلیل فیلترینگ به سایت دویچه وله دسترسی ندارید , اینجا را کلیک کنید

+78
رأی دهید
-8

Tiz bin 4 - پاریس - فرانسه
برای چی‌ رقص،،،مردمو با باتوم بزنین،مردمو ببرین کهریزک؛به مردم توهین کنین؛؛اینها رقص نه اونی که شماها انجام میدین،،برین سرتونو بکنین تو چاه و داد بزنین ،،برین با آهن بزنین تو سرتون،،۱۰۰۰ کیلومتر راه و برین برین تا مشهد و برین خودتنو ببندین به آهن ،،اینا رقص داره
‌سه شنبه 7 خرداد 1392 - 09:33
exam292 - تهران - ایران
همه ی این کارها واسه اینه که از فکر مرگ دور بشن!!! ولی مرگ واقعیتی است که خدا ناباوران ازش فرار میکنن!!!
‌سه شنبه 7 خرداد 1392 - 15:20
raha1984 - هامبورگ - المان
باز هم کلمه های ۲زاری از مادر عروس ار حوزه علمیه قم !!!
‌سه شنبه 7 خرداد 1392 - 20:54
aisa jijar - سمنان - ایران
من ازدیدن رقص تانگولذت میبرم کاش اینجاهم آموزش میدادن...صدافسوس...
‌سه شنبه 7 خرداد 1392 - 22:56
coco - تورنتو - کانادا
exam292 - تهران - ایران - پس بنا به حرف شما مردم میرقصند که از فکر مرگ دور بشن؟ مرگ میاد برا همه، چه برقصی چه نرقصی...مرگ میاد برهم چه خدا باور باشی‌ چه خدا ناباور باشی‌. - اینقدر زرت و پرتِ صد تا یه غاز نکن.
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 19:25
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
exam292 - تهران - ایران/همش به فکر مردن باشید , از وقتی که بدنیا میائید تا فقط که مردید هی به مرگ فکر کنید برای همین است که مسلمانان پیشرفت نمیکنند و تنها پیشرفت شون در توسعه اعدام است. اصلا از زندگی چیزی میفهمی؟ حداقل زندگیتو بکن بعد بمیر! نمیخواد از همین الان رو به قبله بخوابی از دنیا لذتت را ببر واقعا اگر خدا به بنده اش زندگی میدهد که برای مرگ آماده بشه واقعا خدای بی شعور و احمقی است
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 18:02
exam292 - تهران - ایران
coco - تورنتو - کانادا/Royan - کالیفرنیا - آمریکا/مرگ یه واقعیته که نمیشه از اون فرار کرد! و به زودی محقق میشه! مهم اینه که برای بعد از مرگ، تا حالا فکر کرده ایم؟!!
‌پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 04:18
dler - لاهتي - فنلند
عرب رقص نداره که! بگو رقص مصری
‌پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 06:03
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
گویند که دوزخی بود عاشق و مست، قولیست خلاف دل‌ در آن نتوان بست، گرّ عاشق و مست دوزخی خواهد بود، فردا باشد بهشت همچون کفّ دست. من هیچ آدمی‌ رو به اندازه مسلمان ندیدم که انقدر ترس از مرگ داشته باشه. از روی ترس روزی ۵ بار نماز می‌خونه که خدا نندازتش تو جهنّم. همهٔ مسلمون‌ها از روی ترس و وحشت ایمان دارن، از ته قلبشون ایمان ندارند. می‌ترسن، وحشت می‌کنن و جالب اینجاست که اگر جهنم و بهشتی‌ باشه، همشون یک‌راست می‌رن جهنّم. چون مسلمان انسان و انسان دوست کم دیدم. اگر هم انسان باشه از مسلمانی او نیست، بلکه بخاطر ذاتشه. آقای exam292 ، شما نه ذات انسانی‌ داری، نه مسلمانیت مسلمانیه. شما فکر میکنی‌ خدا پرستی‌، در صورتی‌ که خدا ترسی‌. آدم نباید از خداش بترسه.. فکر کن راجب این قضیه . فکر کن.
جمعه 10 خرداد 1392 - 23:32
exam292 - تهران - ایران
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان/کافر همه را زکیش خود خواند....!!!
شنبه 11 خرداد 1392 - 03:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.