عروسک‌های سکسی چینی که داد سایت‌های حکومتی را درآورده‌اند

 

تقاطع :محصولات چینی بار دیگر جنجال‌ساز شدند. این بار، عروسک‌های سکسی ساخت چین هستند که داد سایت‌های حکومتی جمهوری اسلامی را در آورده‌اند.

بنا به نوشته‌ی سایت بی‌باک‌نیوز، تولیدکنندگان این عروسک‌ها در ابتدا می‌خواستند آن‌ها را در کشورهای عربی حاشیه‌ی خلیج فارس توزیع کنند. توزیعی که هر چند در ابتدا با ممانعت کشورهای اسلامی رو‌به‌رو شد، اما این عروسک‌های سکسی به صورت قاچاق وارد بازار این کشور‌ها شده و با استقبالی فراوان روبه‌رو گردیده‌اند. عروسک‌هایی که بنا به نوشته‌ی این وب‌سایت حامی حکومت ایران، تا ۹۹ درصد می‌توانند رفتارهای جنسی یک انسان واقعی را داشته باشند.

آن‌طور که بی‌باک‌نیوز با استناد به صحبت‌های تولیدکنندگان این محصول نوشته، در ساخت این عروسک‌ها، از ماده‌ی سیلیکون استفاده شده است که قابلیت ارتجاعی داشته و به پوست طبیعی انسان خیلی شبیه است. هم‌چنین این عروسک‌های مصنوعی با «قیمت بسیار ارزان» در دسترس بوده و می‌توان به صورت دیجیتال و اینترنتی نیز این عروسک‌ها را تهیه کرد.

 

بی‌باک‌نیوز، این اقدام چینی‌ها در تولید عروسک‌های سکسی و ارسال آن به کشورهای اسلامی را اقدامی «صهیونیستی» و در راستای «ترویج فحشا» دانسته که پیش از این نیز سابقه‌ داشته و در «پروژه‌ی اسلام‌ستیزی چینی‌ها» جای می‌گیرد. این سایت در گزارش خود همچنین به شلوارهای جینِ ساخت چین اشاره کرده که در پشت آن‌ها واژه‌ی الله نوشته شده بود و در بازارهای ایران توزیع شد. قرآن‌های «تحریف شده»ی دیجیتال چینی یا «لاک مختص وضو» برای زنان مسلمان نیز از دیگر محصولات چینی است که بنا به گفته‌ی این سایت، «اسلام‌ستیزانه» هستند.

 

اما با مراجعه به وب‌سایت‌های فروشِ کلی محصولات چینی، می‌توان نمونه‌های مختلفی از این عروسک‌های سکسی انسان‌نما را مشاهده کرد. عروسک‌هایی که -بسته به کیفیت و کارایی محصول- از زیر ۱۰۰ دلار تا ۶۷۵۰ دلار به فروش می‌رسند.

+428
رأی دهید
-68

صمصام - سیدنی - استرالیا
عروسک زیر100 دلاری حتمن چیزی در مایه های فاطمه رجبی است!! بعدش هم وقتی یک نفر پول میده و عروسک بیجان را می خره برای سکس، این کجاش اشاعه فحشاست؟ این از خرید و فروش کنیز برای سکس، حتی کنیز شوهردار، که در قرآن امری رایج است آیا زشت تر است؟
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 10:45
yashainiran - ایران - ایران
والله بهتر از برخی دخترای سوسول ایرانیه که فقط فیس و افاده بلدن. من یکی میخوام
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 10:33
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
ببخشید اون ۱ درصد شامل چی می شده که فقط 99 درصد می توانند
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 10:50
daryoush1348 - گوتبورگ - سوید
خدمتی دیگر از کشوربرادرچین براوو
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 10:35
a.ahooraei - کلن - آلمان
خوب دیگه دخترها همه می ترشن و رو دست بابا و ننه می مونند. شوخی بود اما این عروسک هیچوقت همدم و همدل و یاور نخواهد بود.
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 12:20
a.ahooraei - کلن - آلمان
راستی صیغه که نمیخواد ؟
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 12:21
Rezanl - امستردام - هلند
از صد دلاریه چه انتظاراتی می‌شه داشت ؟ آیا اندازه صد دلار جواب میده؟ پولمون حیف و میل نشه.
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 12:21
massoudoslo - اسلو - نروژ
دوباره برادران قاچاقچی لطف و مرحمتی به امت اسلامی در جمهوری اسلامی کرده اند و از آنطرف هم فوری چند تا شیپورچی مطالب عجیب و غریب نوشتند! اخه ۹۹ درصد رو از کجا آورده که این عروسک میتونه رفتار جنسی یه خانوم رو تا ۹۹ درصد داشته باشه !!! ابر کامپیوتر ها نمیتونن بیشتر از چند درصد کار مغز یه آدم رو تقلید کنند اونوقت یه عروسک مصنویی گت و گنده تا ۹۹ درصد میتونه رفتار جنسی خانوما رو داشته باشه !!!؟ مگر اینکه ۹۹ درصد این امت حیف نان تو رفتار جنسی فقط نگاه میکنن یه چیزی جلوشون دراز کشیده باشه که تا ۹۹ درصد این عروسک همون کار رو براشون میکنه !! همه چیز این امت توهمی و خیالی و قلابی ست مثل آمال و هدف و رهبر و اعتقاد و اعمال شان ..
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 12:57
elpaso - تهران - ایران
بهتره که وارد ایران شه البته دیر یا زود میشه...خیلی از این دخترای ایرانی بهترن...
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 13:13
baluch m - اسلو - نروژ
دوست خوب آزاده. .پرسیده بودید اون یک درصد چیه که انجام نمیدهد.فکر می‌کنم نمیخواد مقنعه بگذاره و با طرف بره خرید چون تحمل متللک جوانها رو نداره.و ممکن هستش سرو کارش با فاطی کماندوها بی‌ افتد.
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 14:16
alborzi - کرج - ایران
بیشتر یه خبر تبلیغاتیه مخصوصا اون 99 درصد داد میزنه که هدفدار گفته شده اینجوری همه ترغیب میشن بخرن !!!!
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 15:16
princesse - تهران - پرژن
آخه نه که خیلی‌ از آقایون ایرانی‌ آاش دهن سوزی هستند غر هم میزند .حیف دخترای ایرانی‌ هر چیزی لیاقت می‌خواد .
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 15:30
ariya777 - تهران - تهران
دمتون گرم کامنتها واقعا جالب بود کلی خندیدم :))
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 16:38
farokhzad - کنت - انگلستان
مسودسلو - اسلو - نروژ آن بیشعور منظورش فقط نقطه مورد استفاده را می‌گوید ابله صمصام - سیدنی - استرالیا بسیار زیبا گفتی‌ گرامی‌
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 17:47
Tiz bin 4 - پاریس - فرانسه
خداوندا از ترسه شیطون به یه واقعیش پناه میبرم
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 17:54
rahaei - تهران - ایران
خیلی پسر ها و دختر های ما روش برخورد با هم رو بلدن این عروسک هاهم اومدن :) حالا مردونه اش رو هم بسازین دیگه! اینجا هم تبعیض؟ :)
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 18:25
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
افرین به چین با این گرانی و تورم فکر خوبی برای جونا کرده ! !! هاهاهاها
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 18:30
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا. مردم از خنده.
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 19:01
asemanabi1 - اتن - یونان
به به ببین علم چه پیشرفتی کرده به به
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 19:23
mobareze khamoosh - لوس آنجلس - آمریکا
همون دختر‌های ایرانی هستند که مرد‌های ایرانی رو تحمل میکنند،خارج از ایران که ما مردهای ایرانی اصلا طرفدار نداریم،نمیدونم چرا؟؟
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 20:33
jack bauer - تبریز - ایران
yashainiran - ایران - ایران- آفرین دقیقا. به جای این دخترای عشوه ای و پر افاده یکی از اینا رو می خرم حالشو میبرم.
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 21:07
jack bauer - تبریز - ایران
elpaso - تهران - ایران- دقیقا مرسی . از خیلی هاشون بهتره خیلی هم بهتره خیلی هم خوشگلتره خیلی هم میشه حلشو برد و روش کار کرد دیگه واسه یدونه شب پنجشنبه یه عالمه مصیبت نمیکشیم!!!!!!
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 21:09
mohandes57 - تهران - تهران
صمصام - سیدنی - استرالیا ، پرا حرف مفت میزنی؟ اسلام چون میگه مثل حیوانات نخور و سکس نکن بهت فشار میاد؟امثال تو برای تمتع از دنیا همه چیو همه کسو زیر سوالات احمقانه میبرند،تو با خدا هم مشکل داری چیزی که هر اونو قبول داره!
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 20:11
*Fanoos* - ایران - ایران
چقدرم طبیعی شده عالیه هر جا ببینم میخرمش
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 22:06
farahnoush - ساری - ایران
rahaei - تهران - ایران. رها.. مرد طبیعی اون هم از نوع ایرانی چه آش دهن سوزی است که عروسک مرد چینی باشد !!!؟ . البته این خبر کامل نیست این شرکت قرار عروسک مرد رو هم بسازد !. اوووق حالم بد شد !
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 23:22
princesse - تهران - پرژن
*Fanoos* - ایران - ایران-فانوس جان از من گفتن بدرد خاله بازی نمی‌خوره عزیزم .!بیشتر بدرد کسانی‌ که خودزنی دارند اون هم از نوع آقا!متقاضی هاش رو هم در همین تاپیک میبینی‌ :))
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 00:35
صمصام - سیدنی - استرالیا
mohandes57 - تهران - تهران. دوست عزیزم، هموطن عصبانیم. اولاً:اگر به نظر شما من حرف مفت میزنم، ایرادی ندارد، در مملکتی که حرف مفت زدن آدم را رهبر و رییس جمهور و وزیر و.. میکند، شاید روزی هم سراغ ما بیایند برای ریاست مجلسی چیزی...! دوماً: اگر اسلام میگه مثل حیوانات سکس نکن پس .... حتی حیوانات هم با همجنس خردسال خود سکس نمی کنند. اگر قبول نداری باید عرض کنم پیامبر عظیم الشان در پنجاه و چند سالگی با عایشه 9 ساله سکس داشت. .سوماً: بله درست گفتی! من با خدا هم مشکل دارم. اگر تو با خدایی که یک کودک آزار رو به عنوان پیامبر آگاهی بخش! انتخاب می کنه مشکل نداری کسی جلوتو نگرفته باهاش حال کن، فقط مواظب خودت باش. دست نق به همراهت
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 00:43
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
سایه چین از سر حکومتِ ولایتِ فقیه کم نشود، که هم مهر و سجاده حکومتِ آخوندی را می‌سازد و هم بازیچه برایِ جانماز آب کشیده‌های رژیم، همانهایی که مدعی هستند سگ‌ِ گله پاک است و دیگرِ سگان نجس.
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 01:05
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
مثل اینکه بعضی از آقایون از بی اعتنائی دختران ایرانی مشغول زوزه کشیده هستند و از ناعلاجی به گربه میگویند خانم باجی , نوش جونتون حظ اش را ببرید / این رژیم جمهوری اسلامی نه اجازه دوست دختر بازی میده نه عروسک بازی ولی تجاوز و حمله به زن مردم و کشتن دختر دانشجو ایرادی نداره.
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 02:15
پهلوون مفرد - كلن - المان
به گزارش بی‌باک‌نیوز، با کشف «پروژۀ اسلام‌ستیزی چینی‌ها»ی تارک‌الصلاة، آسدعلی‌آقا هم فتوای تولید آدمک نابالغ از نوع ورژن مقوایی امام آمد را صادر کرد و متعاقباً برادرهای مُـخ بـر کـف‌ بسیجی به شوق اهدای آدمک‌ از سوی رهبر کـریـه بار دیگر در میان آورین آورین‌ها با قبیح وقیح بیعت کردند....!
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 06:16
jack bauer - تبریز - ایران
farahnoush - ساری - ایران - ولی شما دخترا به خصوص از نوع ایرونیش خیلی چیزید. princesse - تهران - پرژن- هستی واسه خاله بازی؟؟؟
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 08:53
مازراتی - دنور-کولورادو - امریکا
دنیا داره به طرف تنهایی میره، و تنهایی خیلی‌ مشکلات بزرگی‌ را دنبال داره . هفت میلیارد آدم تنها. اینها همه برکات صنعتی شدن هست
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 09:09
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
baluch m - اسلو - نروژ. مرسی عزیزم جواب واضح و شفاف بود هی هی هی
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 11:25
classic - تهران - ایران
وقتی در ایران گفتگوی پسر با دختر هم جرم محسوب میشه خب معلومه چینی ها میان وسط و میدونن توی همچین مملکتی این اختراعشون حسابی جواب میده. اون علما و فضلا که دادشون در اومده یه فکری واسه این سیل پسر و دختر مجرد کنند که هم نیاز عاطفی و نیاز جنسی دارند و باید از راه طبیعی این مساله حل بشه. وگرنه این چینی ها ازین بازار خوب ماهی میگیرند. راه طبیعی بهترین راهه. نه عروسک چینی میخوان جوونا نه پیشنهاد علما و فضلا ( واسه نمونه بلند کردن مو و پشم در نواحی مختلف بدن! انگشتر فیروزه در انگشت کردن! نشستن در تشت آب سرد! دمبل زدن و شنا زورخونه ای به میزان کافی! و .. که خود این علما بهتر میدونن) اینم از ما گفتن بود. حالا میخوای بخوا .نمیخوای نخوا
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 18:08
mohandes57 - تهران - تهران
صمصام - سیدنی - استرالیا،خیلی جالبه برای همینه که میگم فکر نمیکینیو حرفات از رو عقده هستش! خودت بخون چی نوشتی؟خدایی خندت نمیگیره؟چیا رو از کجا بهم ربط میدی؟آخر ما نفهمیدیم با آخوندای ضد دین مشکل داری یا با دین یا با خدا؟ دیگه الان هر جانور پستانداری هم حداقل خدا رو قبول داره،ضمنا در مورد ازدواج بلوغ جسمی و عقلی لازمه که یه دختر 9 ساله هم میتونه داشته باشه،...
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 19:49
a.ahooraei - کلن - آلمان
اگه من میتونستم وارد ایران میکردم که لااقل دیگه به زن و دختر مردم تجاوز نکنند و با همین عروسک ها خود ارضائى بکنند. تا اونجایی که من اطلاع دارم الآن سالیانه که در اروپا وجود دارد و خیلی هم طبیعی مث یک انسان میشه باهاش آمیزش کرد. من تا حالا نداشتم و الا من مث خیلى ها شخصیت مضاعف واسه خودم نمیسازم و میگفتم . مث اون موقعی که من مثالى راجع به فیلم پورنو زدم و اندرسون هم یکی از زیباترین پورنو استارها هست و همه جانماز آب کشیدند که انگار همین الآن از توی صندوقچه باکرات در اومدن و اصلاً همچین چیزی جزو گناهان کبیره ست و ما مبری هستیم و به من حمله کردن که تو پورنو هم نگاه میکنى و ما خیلى پاکیم بهر حال من نداشتم اما توی دکومنتار فیلم دیدم.
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 19:20
کبالت - کرج - ایران
این در حقیقت یه کپی چینی از حوری های موعود بهشته بی هیچ احساسی و عشقی گذشت زمان و پیری ندارن مهمتر از همه حرف نمیزنن و همیشه آماده به خدمتن حالا برادر مومن جهادی بهتر نیست با یه دهم پول اون بمبی که به کمر بستی و میخوای خودت و مردم رو باهاش بترکونی و وارد بهشت بشی یه دونه از اینا که کار هفتاد تا رو میکنه بخری و شادکام بشی یعنی این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار آواز دهل شنیدن از دور خوشست.اگه جنس دیگم خواستی رفقای چینی سه سوت برات کپی میکنن اگه اینو خوندی به سایر برادرا هم اطلاع رسانی کن شاید سبب خیر بشه و این انتحار بازی به همت چینی ها تموم بشه آمریکا که حریف نشد کبلائی.
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 22:00
farahnoush - ساری - ایران
jack bauer - تبریز - ایران. درسته .. زنهای ایرانی از نظر سطح فرهنگی , فکری , علمی , زیبایی و .. یک سر و گردن از مردهای ایرانی بالاترند و. معمولا هم مردها نمی توانند موجودات بالاتر از خودشون تحمل کنند .. (خنده ). برعکس خانمها !!! .
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 22:43
صمصام - سیدنی - استرالیا
هر دم ازین باغ بری می رسد....تا به حال در این سایت با این صراحت از کسی نشنیده بودم که از سکس با دختران زیر سن قانونی حمایت کند.!! آقای مهندس57 هم تازه از جبهه اسلامیون رسید و شروع به ماله کشی بر روی اسلام عزیز کرد. مهندسی که دختر 9 ساله با پیرزن 90 ساله برایش فرقی ندارد و صرف اینکه زن باشد میتوان با وی سکس کرد. جل الخالق از این همه شعور و احساسی که در این اسلامیون است. مهندسی که خود را در ردیف جانوران پستاندار می بیند و به همین دلیل خداباور است و طرفدار نطریات سکسی محمد در زمینه سکس با دختر 9 ساله!!! تازه اعتقاد دارد که حرفهایش همه از روی تفکر است و نظرات دیگران از روی عقده!! مهندس جان باید بگویم که بروکشکت را بساب! از کامنتی که گذاشتی معلوم شد در ردیف چه جاندارانی هستی و صرف وقت بیش از این برای تو و امثال تو بیهوده است. برو مهندسیتو بکن و دوباره نطرات سکسی اسلامی از خودت ساطع کن. دست نق همراهت
‌سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 - 01:38
*Fanoos* - ایران - ایران
princesse - تهران - پرژن لووووول با حال گفتی باید زاپاسم گرفت بعدشم با قیمت دوبله تقدیمی این آقایان متقاضی کرد دی:
‌سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 - 11:01
farahnoush - ساری - ایران
mohandes57 - تهران - تهران. متاسفم برای کسی که دختر 9 ساله برای ازدواج مناسب می داند !!!. آقای محترم وقتی یک زن تا قبل از 18 سالگی حق انتخاب سرنوشت کشورش ندارد .. چطور در سن 9 سالگی می تواند ازدواج بکند .. بچه دار شود و یک زندگی را بگرداند ؟!
‌سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 - 11:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.