گفت و گو با رضا پهلوی، ولیعهد سابق ایران

بی بی سی : نشست مجمع موسس شورای ملی ایران پس از دو روز بحث و گفت و گو در پاریس به کار خود پایان داد. در این نشست هدف شورای ملی ایران، تلاش برای سرنگونی جمهوری اسلامی و ایجاد یک حکومت دمکراتیک و سکولار از طریق انتخابات آزاد و سالم و عادلانه اعلام شده.

جمشید برزگر در مورد این نشست با رضا پهلوی، ولیعهد سابق ایران مصاحبه کرده است.

+1484
رأی دهید
-93

perser68 - فلوریدا - امریکا
هدف سرنگونی رژیم فاشیست اسلامی!درود بر رضا پهلوی که پا جلو گذشت و رهبری رو بدست گرفت!به امید محو هر چه زودتر غده سرطانی اسلامی آخوندی!
دوشنبه 9 ارديبهشت 1392 - 23:31
khashayar571 - تبریز - ایران
زنده باد شاهزاده رضا پهلوی که با این کارش مشت محکم بر یاوگویان و مجاهد و توده‌ ...که همه برای ایران چیزی جز خیانت نداشتند.مطمئن باش ما فرزندان کورش و ستار خان . به هیچ عنوان شما را تنها نمیگذاریم و خاک می‌خوریم و خاک نمیدهیم
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 00:00
بنیامینا - وین - اتریش
اقای محترم تاریخ مصرف شما و دوستان فصیل شده شما در خارج از کشور سالهای سال هست که گدشته .شما نمی توانید برای مردم داخل ایران تایین تکلیف کنید.....چرا نمیفهمید......
دوشنبه 9 ارديبهشت 1392 - 23:43
Rezanl - امستردام - هلند
آقا موفق باشید، امیدوارم کسی‌ سنگ اندازی نکنه و به نتیجه برسید
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 00:03
ab shangooli - لندن - انگلند
وای به روزی که تاریخ دوباره تکرار بشه و دزدان و آدمکش‌های قدیمی‌ دوباره به ایران بر گردند ، این هم گرگیست در لباس گوسفند.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 00:19
مانش رومشکانی - کرماشان - ایران
تو رو خدا همه دست به دست هم بدید تا من پادشاه بشم.شماها که جز شاه و شیخ و ملا از هیچ شخص دیگه ای خوشتون نمیاد پس کی بهتر از من
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 00:38
Ghooloo - آبادان - ایران
به صحبت‌های رضا پهلوی با دقت گوش کردم ولی‌ چیز تازه‌ای برای گفتن متاسفانه نداشت. می‌گوید مثل کشور‌های اروپای شرقی‌ و آفریقایی! ایران مثل کشور‌های اروپای شرقی‌ و آفریقایی نیست که کسی‌ از خارج برایش حکومت تعیین کند (در این شرایط). ایران باید توسط خود مردم ایران از داخل به این هشیاری و آگاهی‌ و سواد سیاسی برسد. این پیشنهاد را من قبلا هم به آقای رضا پهلوی داده ام. آقای رضا پهلوی اگر شما می‌خواهید کاری برای مملکت صورت دهید باید از جان و زندگی‌ خود بگذرید که متاسفانه چنین شخصیتی نیستید! با حرف زدن این رژیم رفتنی نیست! باید ایشان یک حرکت انقلابی کنند! شما همین فردا بلیت هواپیما بگیرید و وارد تهران شوید! جمهوری اسلامی چه کار میخواهد بکند؟ میخواهند به خاطر کارهای پدرش اعدامش کنند؟ میخواهند زندانی ش کنند؟ مگر طرفدارا‌هایش نمی‌گویند ما اکثریت ملت ایران هستیم یعنی‌ این طرفداران به یاریش نمیشتابند؟
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 00:44
Ghooloo - آبادان - ایران
یعنی‌ جوامع بین المللی اجازه خواهند داد که کسی‌ چون رضا پهلوی حبس یا اعدام شود؟ بر فرض محال هم که چنین شد آیا کار زیادی برای خریدن آبروی خاندان پهلوی کرده است؟ آیا از جان گذشتگی او‌ از جان گذشتگی خیلی‌ اشخاص که در مملکت در قل و زنجیر هستند و یا اعدام شدند بیشتر است؟ با دموکراسی دموکراسی گفتن این ملت به آزادی نمیرسد. به هر حال برایش آرزوی موفقیت دارم و اگر تصمیمات شجاعانه و افتخار آمیز بگیرد ما هم در کنار او‌ برای سرنگونی رژیم هستیم ولی‌ متاسفانه ایشان حتی شهامت یک سخنرانی در یک مکان باز هم ندارند و بسیار وابسته به مسأئل شخصی‌ و خانواده هستند و انتظار هیچ فداکاری از ایشان برای مملکت از او‌ نمیرود و منتظر هستند تا ملت بپاخیزد و ایشان را رهبر و پادشاه خود کند. البته این نظر شخصی‌ بنده است با احترام به سلطنت طلبها و شاه دوستان.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 00:45
elhamirani - اتاوا - کانادا
من نمیدونم این واژه ولیعهد سابق از کجا هرز گاهی ظاهر میشه؟ با کدام قانون دمکراتیک ومردمی در این سی و اندی سال شاهزادگی از رضا پهلوی خلع شده که کسی خبر نداره؟ خواهش میکنم به اشتباه نندازید مردم را. یا سپاس و به امید استقرار یک حکومت مردمی در ایران عزیزمان.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 00:12
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
در ایران و خاورمیانه مرد م قبل از هر حرکتی به یک رنسانس احتیاج دارند ..هر انقلابی صورت بگیرد چیزی را عوض نمیکند ، ایران به افرادی مثل کوپرنیک ، گالیله یا دکارت احتیاج دارند که انقلاب فکری و فرهنگی به انجام برسانند ،این افراد شرایط خفقان دوران جاهلیت مسیحیت را دگرگون کردند ، بله انقلاب فکری و فرهنگی در این دوران بسیار دشوارترخواهد بود چون به روشنفکرانی احتیاج هست که قدرت دگرگونی جامعه ایرانی داشته باشندو این کار بسیار دشواری هست . ولی بدون انقلاب فرهنگی و فکری هر نوع تحول و دگرگونی در ایران ویرانی به همراه خواهد داشت . این شخص مسلما رضا پهلوی نیست چون ایشان مقبول جامعه ایرانی نیستن .ایشان توانای تحلیل و تجزیه عمق شرایط بحرانی داخل کشور ندارند و همینطور پیشنهاد راه حل اساسی و خیلی سطحی به مسائل و شرایط می پردازند و حتی نمیپردازند. گفتگوهای ایشان بیشتر حول نوع حکوت آینده و شورای به اصطلاح ملی هست نه چیز دیگه .
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 01:34
bookiak - دبی - امارات
بنیامینا - وین - اتریش. حاجی،،، فسیل با سین نوشته میشه نه صاد
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 01:36
ايدين - کرج - ایران
تا چشم مجاهد ها دراد لا اقل مثل یه مرد حرف میزنه و منظق داره ولی این مجاهد ها باید یاد بگیرن اقا و خانم رجوی بلد هستن اینجوری تلاش و فکر کنن؟؟؟؟البته نمیتونن ! باعث بدبختی ایران تنها و تنها مجاهد ها هستن در ضمن ولیعهد سابق برای شماهاست برای مردم داخل شاهنشاه ایران هستن ما داخل ایران ازشون حمایت میکنیم و لعنت به هر چی مجاهده میفرستیم!از طرف بچه کرج
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 01:29
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
آره اقبال از ما خوابیده که نبیره یه امنیه معتاد بخواد بشه رهبرمون.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 01:58
nazkhatoon - لندن - انگلستان
وحید_ - گلاسگو - انگلستان. کاملا موافقم با شما،مردم ما احتیاج به فرهنگ دارند بیش از هر چیز...
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 02:05
khashayar571 - تبریز - ایران
آقایGhooloo محترم شما به ایشان پیشنهاد داده‌اید؟آمدیم و ایشان وارد تهران شد و شما مثل همشهریانتان لاف زده بودید آنوقت تکلیف چیست؟شوخی‌ می‌کنید آری شوخی‌ می‌کنید این را بدانید ایشان مثل مصدق شما توده‌ یها احمق تشریف ندارند.شما هنوز معنی‌ فراخوان را نمی‌دانید و یه کم به خود زحمت بدهید اگر سوادی داشته باشید که میدانم ندارید مفاد آن را بخوانید
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 02:07
berdia - تهران - تهران
درود بر شاهزاده رضا پهلوی.من دانشجوی ترم اخر در دانشگاه شریف هستم.به خدا سوگند بیش از ۹۰ درصد از دانشجوهای این دانشگاه صمیمانه دوستدار شما ولیعهد ایران زمین هستند و برای پیروزی شما در فکربرنامه های اساسی هستند.که به زودی ثمره پیروزی شما را خواهیم داشت.درضمن برای اونا که کامنت شرو ور مینویسند عرض کنم اینها یک مشت کمونیسم و منافقینند که هیچ راه پس و پیش ندارند.ایران فقط با عظمت خاندان پهلوی دوباره جان خواهد گرفت ده شسصت و هفتاد گواه کارها بزرگ شاهنشاه را دارد .به زودی پیروزی راجشن خواهیم گرفت
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 02:09
estifen - گیلدفورد - بریتانیا
اقای ولیعهد، من طرفدار عملکردهای احمدی نژاد نیستم، ولی باید بگم که با سیستم اطلاعات قوی که در ایران موجود هست، حتی فکر سرنگونی این نظام کنونی ممکن نیست. این جلسات و نشست هایی هم که از سوی جنابعالی برگزار میشه، من فکر میکنم برای این هست که کشورهایی مثل آمریکا شما رو حمایت مالی کنه!. آمریکا حمایت مالی شدید میکنه شما رو به امید اینکه نشست های شما مفید واقع بشه!. و شما از این حمایت های هنگفت مالی استفاده می کنید تا زندگی خود را بچرخانید!.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 02:18
mashady - منچستر - انگليس
مرگ بر رضا پهلوی مهم‌ترین عامل تفرقه
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 02:24
khashayar571 - تبریز - ایران
آقایvahid_ - گلاسگو - انگلستان اگر ایشان شاه زاده رضا پهلوی نیست پس عمه جنابعالی است؟از کجا میدانید ایشان مقبول جامعه ایرانی‌ نیستند؟ بهتر نیست بگوئید مقبول جنابعالی نیست؟اگر ایشان فردا موافق تجزیه ایران باشند آیا مقبول جنابعالی می‌افتد؟من فکر می‌کنم شما قصد تخریب ایشان را دارید و مزدوران جمهوری اسلامی که دستور آمدن ایشان را به تهران میکنند و توده مصدّقی تشریف دارند و مواجب از رژیم میگیرند گویا اینجا هم کم نداریم?
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 02:22
khashayar571 - تبریز - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران دوست عزیز تلفنی بش گفتی‌ یا اومد آبادaن پیشت؟ ما الان ۴ نفریم مردیم از خنده .آخر لاف بود.دمت گرم
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 02:44
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
خلایق هر چه لایق، از گفته‌های مادر بزرگ ایشان به پادشاه. هر ملتی شایستگی حکومتی را دارد که که لایق آن است. طرفداران فسیل شده حزب خائن توده‌ و بقیه زباله‌های دیگر هم که هنوز در آب‌های سال‌های ۱۹۴۰-۵۰ در حال شنا هستند و هر شب خواب استالین ملعون و روانی را می‌بینند آنقدر از محبوبیت پادشاه ایران رضا بهلوی حرص بخورند تا دق کنند. امین
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 02:46
davood63 - تهران - ایران
به این آقا بگید ما ملت ایران هرّ طرف باد بیاد و هر کسی‌ بیشتر یارانه بده و هر کی‌ بگه پول آب و برق ندید میریم طرفش و الاه ما هنوز بد از سی‌ چند سال هنوز قدرت تشخیص نداریم کی‌ خوبه و نکته دیگه که نمی‌‌گذرند ما رهبر داشته باشیم و الان با تحریم‌ها اونها دارند استفاده می‌کنند
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 02:49
pauline - مسکو - روسیه
حکومت سلطنتی درایران رفت و دیگر هرگز برنمی گردد . این تجربه تاریخ است . هرگز در تاریخ حکومت سلنتی سقوط نکرده که دوباره بخواهد برگردد. اولین پادشاه ایران کوروش و آخرین آن محمد رضا پهلوی بود والسلام نامه تمام .
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 03:21
mamaly_amir - بندرعباس - ایران
الاخ در خواب بیند پنبه دانه .
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 03:24
Dara va sara - پرت - استرالیا
یه عده از افراد نه از رزیم منفور اخوندی خبر دارند که چه بلایی دارد سر ایران می اورد و نه از اهداف شورای ملی...... نه اهل منبر و نه اهل میکده اند. اینان حتی کثیفتر از هر اخوندی هستند. که هیچ مایل به سرو سامان گرفتن ایران ندارند....اگر شما رضا پهلوی را قبول ندارین. بفرمائید که چه کسی در چنته دارین که ما به حرفهای ایشان گوش دهیم..؟؟ ....جالب اینجاست . که در ایران بجز اخوند و بسیجی ، همه طالب برگشت ایشان هستند
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 03:10
Nikta - تبریز - ایران
انقلاب فکری و فرهنگی آش نذری نیست که بیاروند در خانه ها مان و بگویند بفرمایید میل کنید! حرکت اول را باید از تک تک خودمان شروع کنیم با تفکر و تامل بر رفتار و عمل کرد خودمان و اطرافیانمان و بعد قضاوت عادلانه بدون هیچ غرض ورزی وتعصب. فقط و فقط به خاطر وطنمان با دوستانش متعهد و یک پارچه و با دشمنانش چه داخلی و چه خارجی مقابله و مبارزه کنیم همانند ستار خان و باقر خان ها! متاسفانه فکر که مسموم باشد و نخواهیم معالجه اش کنیم ، حالا حالا ها اندر خم یک کوچه یم. کشور با فساد، فحشا، دزدی، قتل و غارت، گرانی به نابودی کشیده شده ان وقت یک عده با افکار مسموم و نفرت و کینه شان هنوز در خم ان کوچه مانده اند. اگر ذره ا ی حس وطن دوستی در رگها مان جاریست دست از خودخواهی، سودجویی دشمنی، نادانی برداریم و با درایت به نجات وطن بیاندیشیم.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 03:49
Dara va sara - پرت - استرالیا
Ghooloo - آبادان - ایران.. تو چند سالته ؟؟؟ ان چرتو پرتها را ان بالا نوشتی ؟؟؟؟ یه بلیط بگیر بیا ایران...جمهوری اسلامی چکار میخواهد بکند...////. واقعا چند ساله هستی ؟؟؟....یه نصیحتی دارم. بجای طرفداری از مردها (مصدق) . سعی کن از زندها حمایت کن. لااقل برو کنفنسیوس شورای ملی را بخوان...ببین اصلا چی میگن. بعد بلیط هواپیما سفارش بده...
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 03:51
Dara va sara - پرت - استرالیا
vahid_ - گلاسگو - انگلستان... من احساس میکنم که شما یک اصل و نسبی با ملا جماعت دارید. چون ژست یک ملا ی بالای منبرگرفتی و بیخبر از اینکه . میلیونها کیلومتر زیر خط درک هستی....1-کپربیک ؟ ایشان چه انقلاب فرهنگی انجام دادند. که در این عالم شما فقط باخبرین ؟؟؟؟ 2- چنان صحبت از انقلاب فرهنگی میکنی که گویی که یک شبه همه قرار است که از فرش به عرش برسند. /ملا چراغ خاموش !. هزاران پله را باید صعود کرد که به یک رشد فرهنگی برسی اولین ان اقتصاد یک کشور است و توان مالی مردم ان مملکت است. دوم مدیریت صحیح سوم برنامه ریزی مناسب...و دست اخر ابقلاب فرهنگی.// مارکس . خودش را جر داد . و 7 کتاب در رابطه با ارتقاع اخلاق و فرهنگ نوشت. ولی در کتاب هشتمش. به این اعتراف کرد که بدون سامان گرفتن اقتصاد مردم ، دست یافتن به اخلاق امکان پذیر نیست....حال برو بچه اخوند. تو که مثل پدرانت فقط از روی جهل صحبت میکنید. دم از انقلاب فرهنگی بزن.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 03:39
Dara va sara - پرت - استرالیا
Ghooloo - آبادان - ایران.. تو چند سالته ؟؟؟ ان چرتو پرتها را ان بالا نوشتی ؟؟؟؟ یه بلیط بگیر بیا ایران...جمهوری اسلامی چکار میخواهد بکند...////. واقعا چند ساله هستی ؟؟؟....یه نصیحتی دارم. بجای طرفداری از مردها (مصدق) . سعی کن از زندها حمایت کن. لااقل برو کنفنسیوس شورای ملی را بخوان...ببین اصلا چی میگن. بعد بلیط هواپیما سفارش بده...
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 03:50
damad - منچستر - انگلستان
اگر مردم میخوان از وضعیت در بیان باید مثل سال ۵۷ تمام گروها با هم باشن اینکه هرکس واسه خودش انقلاب کنه هیچ وقت نمیشه،در ضمن تا زمانی‌ که مردم متعصب مذهبی‌ هستن هر رژیم ‌‌من که بیاد همین میشه باید فکری به حل این فرهنگ مذهبی‌ کرد،تازه می‌شه مثل مصر،امیدوارم بتونن ایران رو نجات بدن حالا کی‌ هست
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 04:12
exam292 - تهران - ایران
elhamirani - اتاوا - کانادا/perser68 - فلوریدا - امریکا/تعدادی سلطنت طلب مثل شماها فکر میکنن همه ی ایرانیان طرفدار سلطنت هستن!!! انقلاب 57 یادشون رفته و دارید توی رویا زندگی میکنید!!!
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 05:06
m.noor - شارجه - امارات
با درود. برای سر نگونی حکومت جهل و خرافات ولایت من یکی‌ حاضرم با شیطان هم بیعت کنم این آغا که بالای سر ما جای دارد.به امید پیروزی ملت ایران امین.م.ن
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 05:34
shayad chizi digar - ناتس - انگلستان
با درود به تمام هموطنان عزیز با هر نگاهی. دوستان ما بایستی از این دوران گذر نماییم و احتیاج به یک اجماع برای این گذر داریم این شورا می تواند راه بسیار مفیدی برای همبستگی گروه های مختلف باشد تا از این نقطۀ تاریخ عبور نمود. هموطنان ما نمی توانیم تنها در کلام راهکار ارائه نماییم بلکه بایستی راه حلی عملی ارائه نمود، گروهی از هموطنان محترم هیچ راهی را مورد پسند قرار نمی دهند امّا این مسیر اگر هوشیارانه طی گردد ما را به سرانجام نیکویی رهنماست، هر چند که ما نمی خواهیم تاریخ را مجدد تکرار کنیم و هدف رسیدن به پای صندوقهای آزاد رای است یک رفراندوم حقیقی. دوستان، هموطنان اجازه دهیم به پای این صندوق راه یابیم با یگانگی در کنار یکدیگر و آنگاه است که نخواهیم گذاشت با اندیشه ای که از تاریخ می گذرد تاریخ دوباره تکرار گردد. به امید رفراندوم و انتخابات آزاد در ایران و در پس آن دموکراسی و آزادی حقیقی انسان. با سپاس
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 05:47
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
مخالفان رضا پهلوی منتظر مریم جون هستند که با سلام صلوات وارد بشه ؟ در غیر این صورت گزیته خودتون را معرفی کنید یکی را نام ببرید که در حال تلاش برای آزادی و استقلال و دمکراسی ایران همپای رضا پهلوی فعالیت میکند و با سواد و آگاهیهای سیاسی و تجربه او باشه , یکی را نام ببرید که خانواده اش بیشتر از خانواده پهلوی به ایران خدمت کرده باشد, تا بحال اگر تاریخ ایران را از سیصد سال قبل ورق بزنید تنها سلسه ای که ایران را ساخت و ملت را به چشم انسان نگاه کرد پهلوی بود که متاسفانه لیاقتشون را نداشتید , کسانی که فقط مثل طبل توخالی صدا ازشون در میاد و چیزی در چنته ندارند بهتراست که ساکت بمانند و چوب لای چرخ بقیه نگذارند. / ولیعد سابق معنا ندارد ایشون هنوز هم ولیعد ایران است و تا کنون از این مقام استفعا؛ نداند, و فقط بخاطر بی لیاقتی ملت ایران و شورش 57 مجبور به ترک کشور شدند زمانی که خودشون تصمیم گیرنده نبودنند.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 06:37
Ghooloo - آبادان - ایران
آیا کسی در این مملکت هست که نداند، بی‌بی‌سی، بازگوکننده سیاست‌های دولت بریتانیاست؟ کسی هست که بتواند منکر چنین چیزی بشود؟ این را داریم به بدیهی‌ترین شکل ممکن به چشم می‌بینیم. اما آن را امری بدیهی به حساب نمی‌آوریم و در عوض آن خزعبلات را بدیهی می‌دانیم. از بس که تکرار شده‌اند. maziyar1976 - اصفهان - ایران-. دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 02:16. https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20130427223145040. بیا یه توضیح در مورد این کامنت بده ! حالا که ولیعهد با بی‌بی‌سی مصاحبه کرد مکروهِ یا حرام؟.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 06:41
baharmazaheri - عجمان - دبي
زنده با د خاندان پهلوی تنها راه نجات ایران انتخابات آزاد است .......
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 07:07
shahrnoosh - سنگاپور - سنگاپور
ایشون شاهزاده هستن یعنی اینکه پدرشون شاه بوده حالا چرا از این واژه می ترسید عجیبه !!!!!!!!! درود بر شاهزاده رضا پهلوی
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 07:11
مهرتابان - تهران - ایران
من فکر میکنم اگر شورای ملی ایران با اصلاح طلبان ائتلاف کنن،گروهی میشن که هم مردم به سواد و اصالتشون اعتماد دارن و هم به میهن پرستی و حس دلسوزی برای ساختن ایران،ضمن اینکه قرار نیست شاهزاده دوباره به جای پدرشون بشینه که همون دیکتاتوری ایجاد بشه،بلکه قراره یک حکومت سکولار و دموکرات داشته باشیم،متشکل از همه احزاب و گروههایی که آزادی بیان داشته باشن،به امید روزهای روشن***
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 07:11
کمون سرخ - استکهلم - سوِِئد
امیدوارم این حرکت باعث شکل گیری یک روند جدید در گذار به دموکراسی مردم(ونه بورژوایی و امپریالیستی) برای مردم ایران باشد. به طوری که پس از سرنگونی نظام جهل و جنون اسلامی دیگر نه خبری از شیخ باشد ونه شاه بلکه این مردم باشند که صاحبان اصلی قدرت هستند.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 07:13
azadi-iran - وین - لااتریش
بنیامینا - وین - اتریش. تا کی باید طرفدار این رژیم اسللمی ضد ایران و ایرانی باشی تو که در یک کشور مدرن و آزاد زندگی می کنی این عوام فریبی است. خیلی جالب است که در ایران کسی جرات حرف زدن ندارد و در خارج از کشور هم که بر علیه رژیم حرف زده می شود می گویند که شما نمی توانید در مورد مردم ایران تصمیم بگیرید. در صورتی که خود این افراد ایرانی هستند. این نوع طرز تفکر دقیقا ایده لابی های جمهوری ولایت فقیه می باشد من بسیار متاسفم از این دشمنی با آزادی مردم ایران. تو ی هموطن اگر واقعا راست میگی برو در ایران زندگی کن بعد می فهمی که . کی راست میگه.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 07:31
jj122 - تهران - ایران
دوستان عزیز در کشورهای خاور میانه که کسجور ما هم در آنجا قرار گرفته سیستم حکومتی را به این صورت برنامه ریزی کرده اند که هیچ حکومتی بیش تر از ۴۰ یا ۵۰ سال نمی‌تونه حکومت کنه و استعمار گران دنیا برای حمصهین حکومتهایی ۱ شخصی‌ را پرورش میدهند و از اون مراقبت میکنند تا زمانی‌ کله لازم شد از آن شخص استفاده کنند و متاسفانه همهٔ افرادی که به حکومت می‌رسند اهداف کشورهای زور گوی را دنبال میکنند
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 07:46
MartinT - هایدلبرگ - آلمان
برادران و خواهران مجاهد(جنایتکار)لطفاً روتون رو کم کنید نظر ندید
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 08:10
به خودم میگم - قزوین - ایران
ولیعهده سابق؟ آقا ولیعهده جدید کیه بگین ما هم بدونیم، واقعا آخه کی‌ میخواهین از این خصومت ورزی دست بردارین. یه مشتی توده‌ای و مجاهد و غیره که دست به دست هم دادن و مملکت رو به این روز انداختند دست بردار نیستنتد. آنچه که ۳۴ سال کاشتید این میوش شده لاقل دست به دست هم بدید میوهٔ ایندرختی رو که خودتون کاشتید بد از ۳۴ سال درو کنید.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 08:28
Tehranian - تهران - ایران
مهم این نیست که طرفداره رضا پهلوی باشید یا نه. ایشان به عنوان یک ایرانی‌ که نظر میده حرف اشتباهی‌ نمیزنه. چیزی را میگه که همه میگن. باید کمی‌ با نظره بازتر به حرف همه گوش داد. موافق ویا مخالف.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 08:40
hosseintohid - لندن - انگلستان
بنیامینا - وین - اتریش. فسیل با سین نوشته میشه نه صاد بی سواد. درود بر شاهزاده
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 09:02
hosseintohid - لندن - انگلستان
mashady - منچستر - انگلیس برو بابا ساندیس خور این همه سال مرگ بر این و آن گفتی چی شد.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 09:05
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
رضا پهلوی عزیز تنها کسی است که میتواند کشور را از این منجلاب نجات دهد.درود بر رضا پهلوی
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 09:11
hosseintohid - لندن - انگلستان
بی بی سی و امثال اون آخوند پاپتی رو آقا خطاب می کنه ولی شاهزادهگی رو که دیگه نمیشه منکر شد رو رضا پهلوی خطاب می کنه. درود بر شاهزاده
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 09:16
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
ایت الله شاه بی بی سی از قول من هم به شاه زاده بعد از سی خواب خرگوشی بیدار شده است وخواب حکومت شاه سلطان ولایت را می بیند شتر در خواب بیند پنبه دانه گه لف لف خورد گه دانه دانه مردم ایران 34 سال پیش دکان شاه سایه خدا را گل گرفته اند الان بچه ابتدائی مدرسه می داند حکومت جمهوری بهتر از شاه است البته ملت ایران حکومت شاه را در زمان دولت مردومی دکتر مصدق بر چیدن واز ان تاریخ حکومت شاه غیر قانونی بودهاست چون برامده از یک خیانت به من با کودتا ننگین استعما وارتجاع وشاه خائن به روی کار امده است و وقتی مصرفش تمام شد به اسم رمز او را لقب باتو داده بودند که استعمار هر وقت می خواست انرا بر سر مردم ازادی می کوبید وتا یادم نرفته مردم ایران ودانشجویان در تهران شعار شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده فریاد می زدند یک دوستس در بالا نوشته بود رضاپهاوی مثله کوروش وستار خان است اگر مقله ستار خان بود البته پدرش الان ما حکومت اخوندی نداشتیم ویا مثله مصدق فکر می کرد وترسو نبود ما الاه اخوندهای کثبف را درحکومت نداشتیم
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 09:19
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
زمانی آقای پهلوی مقبول جامعه ایرانی باشند ،خیلی ساده هر ایرانی میتونه این مقبولیت احساس کنه ، تاثیر افراد امثال رضا پهلوی و موسوی یا خاتمی ، سروش و غیره به اصطلاح روشنفکر یا سیاستمدر تنها بر قشر محدودی از جامعه ایرانی هست و فراگیر نیست ،ایران به فرد یا افرادی احتیاج داره که تاثیر فراگیر داشته باشه با مردم صادق باشه امثال ، گاندی یا نلسون ماندلا و یا لوثر کینگ که چه غوغای در جامعه خود کردند البته منظور من تاثیر مثبت هست و الا خمینی هم تاثیر فراگیر داشته ..یا مثال نوام چامسکی که تاثیرش حتی بین المللی هست . جامعه ایرانی یک جامعه یکپارچه نیست و در طول تاریخ از سردمداران دل خوشی نداشتن به خاطره تبیعض و محروم کردن ، هر فردی در ایران که گرایشی داشته باشه که تداعی ظلم و فساد و شکنجه باشه مقبول اکثریت جامعه ایرانی نخواهد بود ، حالا اگه این فرد این قدرت تاثیر گذاری هم نداشته باشه که بدتر.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 09:22
louis - خرونینگن - هلند
به امید محو هر چه زودتر غده سرطانی اسلامی آخوندی..!. درود بر رضا پهلوی
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 09:26
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
همه مخالفان 2 اتشه مخالف رژیم اخوندی و افای رضا پهلوی دمکراسی خواه ساکت بشن. چون به غیراز توطئه و تخریب هیچ دیگر بلد نیستن. ملت ایران یک رهبر یا پادشاه را لازم دارند, چه کسی بهتر از افای رضا پهلوی! و از همه اینها اگر بگذاریم رژیم اخوندی همین طور اسان از بین نخواهد رفت اگر هم از بین برود چه با نیرو مردم معترض و چه با لشکرکشیهای دولت امریکا و هم پیمانانش باز برای ارام کردن کشور و به سروسامان رساندن کشور احتیاج به رضا پهلوی خواهند داشت.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 09:28
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
فردی میتونه این تاثیر گذاری فراگیر داشته باشه که به تاریخ و خواسته های اقوام یا ملیت ایرانی آشنا باشه و تمرکز این فرد فقط یک قشر از جامعه نباشه ، سبز نباشه ، سرخ نباشه ، سلطنت نباشه یا پان نباشه ، هدف ایران باشه در یک کلمه . و این یک کلمه حلاجی تاریخی و خواسته ها رو در بر بگیره . با ایران ایران گفن چیزی تغییر نمیکنه . شما باید قدرت برسی شرایط گذشته و حال تمامی قشرهای گوناگون ایرانی داشته باشی و بتونی راه حل های اساسی که مقبول این قشرها باشه ارایه بدید و و در نهایت پیوند این خواسته ها در یک نقطه به نام ایران . بله کار دشواری هست به فردی احتیاج هست که در زمینه فلسفه و تاریخ و جغرافیا و اقتصاد و.. تبحر داشته باشه این فرد به یقین نمیتونه هیچ کدام از سیاستمداران یا روشنفکران حاضر چه در داخل یا خارج باشد .
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 09:40
morid - بوشهر - ایران
دنکیشوتهای شاهنشاهی،کامنتهایتان نشون میده که خیلی جوکین!!؟؟ بابا ایدیگه پیر مرد شده، چرا بهش میگین ولیعهن.2-دختر زاست، بیچاره،پسر پس نمی اندازه، یعنی خودش هم شاهه هم ولیعهد؟؟ ببخشد اذیتتان کردم،اصلا اعلیحضرت،همایون،شاهنشاه،بزرگ ارتشتاران،ناجی ایرانزمین،رضاشاه دوم.(کسی دیگه نبود؟؟گاری میخواد حرکت کنه)همیشه نوکر و چاکر خانه زاد باشید.و چرتتان را بزنید.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 10:36
maziyar1976 - اصفهان - ایران
exam292 - تهران - ایران تو هم فکر نکن که تمام ایران داره از چلاق حمایت میکنه.زیاد رو اینها حساب نکن دنبال سوراخ موش براش باشید ولی‌ سوراخ بزرگ باشه بنده خدا چلاقه گناه داره
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 11:25
maziyar1976 - اصفهان - ایران
اصولا چه کسانی‌ با این طرح مخالف هستند.۱- جمهوری اسلامی و پول مزدوری بگیر(توده‌) که در غرب آن‌هم در کشورهای پادشاهی جا خوش کرده و آرزوی تجزیه ایران که نسل در نسل آرزوی آن را به گور خواهند برد۲- مجاهدین۳- ملی‌ مذهبی‌ مصدّقی(نخست وزیر ایران که بد از قیام ۲۸ مرداد از تو سوراخ موش پیداش کردند و دیگه کسی‌ نبود براش یا مرگ بگه اونم با کلی‌ ترفلاف) اینها هم پول مزدوری میگیرند تو خواب احیای سلسله قاجار هستند
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 10:41
farokhzad - کنت - انگلستان
شرم بر تو که با آن حمایت از خمینی گجستک این انقلاب فاضلابی را براه انداختی و الان هم آواره هستی‌ و حالا نشستی مرگ بر این و آن میکنی‌ دشمنم ایران شرم بر تو
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 10:40
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
exam292 - تهران - ایران / ان قلاب 57 درسته که مردم به خیابانها ریختند برای این نبود که این حاکمان دیکتاتور و دزد بیاد سر کار .الان خودت مزدورت لطفا یه مقایسه کن زمان طلایی شاه را با دوران سیاه جمهوری اسلامی ,,. جمهوری اسلامی جز فقر و بدبختی چیز دیگری نداشت .اگه رای گیری بشه 70% به رضا پهلوی رای میدهند.مزدور
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 11:11
maziyar1976 - اصفهان - ایران
تو هم فکر نکن که تمام ایران داره از چلاق حمایت میکنه.زیاد رو اینها حساب نکن دنبال سوراخ موش براش باشید ولی‌ سوراخ بزرگ باشه بنده خدا چلاقه گناه داره
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 11:23
Kamran631 - لیون - فرانسه
کسانی که با رضا پهلوی مخالف هستند، می‌تونند بگن آیا ما آلترناتیو دیگه ای‌ علیه این نظام منفور آخوندی داریم، !؟ جواب مسلما نه هست، خوب پس ساکت باشیم ببینیم کار این گروه که در حال حاضر بر پایه سکولاریسم و مردم سالاری پیش میره به کجا می‌رسه.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 11:37
maziyar1976 - اصفهان - ایران
به قول رهبرت آورین آورین خوب بی‌ بی‌ سی‌ هم مثل تو دنبال دسته عزاداری میره تا ناهار را بلمبونه.اول انقلاب کودتای ۲۵ مرداد مصدق سلطنه را تاریخشو عوض میکنه تا خمینی پسند بشه و حالا مثل کفتار منتظره شیر طعمه را شکار کنه ولی‌ این شیر (شاهزاده) زرنگ تر از این حرفها هست.یک کمی‌ به علم لدنیت فشار بیار نباید اینو اینجا بیاری که اثبات عرایض بنده بشه .قجری سبب خیر شدی.مصدق قجر الان ناراحته چرا مشاوری مثل تو نداشته .
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 11:46
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
زندگی دارای مفهومی است. زندگی مبارزه است. زندگی. محل زدوخورد اقتصادی است. زندگی محل زدوخورد اجتماعی است . زندگی محل زدوخورد سیاسی است. زندگی صحنه رقابت است.برای زنده بودن باید مبارزه کرد
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 11:55
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
martin tهنوز شازده اقا نیامده حرف باباش را می زنی که در سالهای 50 وقتی حزب رستاخیز را تاسیس کرد گفت هر کسی مخالف است جایش توی زندان ویا برود خارج در ایران اگر ماند یا در ندان جایش است ویا باید اعدام شود زندباد ایران مرگ بر دیکتاتور ولایت وشاه سایه خدا شاه سلطان ولایت مرگ بر هر دوی انها
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 11:58
motalleb - یوتبوری - سوئد
هموطنان محترم وعزیز که میدانم قلب همگی برای آزادی ایران میطبد!متاسفانه در کشورهائی چون ایران عزیز ملت همچو ابزاری بیش نمیباشد،ودرنتیجه نیازمندفردی فنی میباشیم که بتواند از این ابزار به نحو مطلوب جهت پیش رفت و ترقی ایران به کار گیرد.همه ما در انتظار چنین فردی میباشیم.بااحترام به تمام دوستان عزیزی که دوست ایران هستند.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 12:35
امیر- دبی - دبی - امارات متحده عربی
دوستان ایشان هرگز سخنان غیر منطقی بزبان نیاورده است همیشه خواهان آزادی و سربلندی ایرانیان است مهم ترین جنبه این حرکت آغاز یک اندیشه نو در مخالفت اصولی با رژیم جمهموری اسلامی است بهتر است باهم باشیم تا بتوانیم کار مفیدی انجام دهیم از نفاق و تفرقه دوری کنیم .
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 13:03
maziyar1976 - اصفهان - ایران
وحید: سال ۱۳۲۰-۱۳۲۷ ما کمنیستهای مزدور میخواستیم ایران را تجزیه کنیم ولی‌ پدر این آقا بد تو دهنی به ما زد و ما مجبور شدیم گاو و خر ........فروخته و جلای وطن تجزیه نشده کنیم.اگه ما مزدوری از خودمون نشون ندیم اموراتمون تو این غربت نمی‌گذره.چیکا کنیم لامصب چاوز ما رو تنها گذاشت و رفت .برم سفارت مواجب عقب افتاده رو بگیرم.یا چاوز ادرکنی
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 13:34
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
جهت اطلاع سلطنت طلبها ! مطمئن باشید هرگز در ایران رژیم شاهنشاهی شکل نخواهد گرفت. چون اولا آزموده را آزمودن خطاست و بعلاوه حتی خود رضا پهلوی هم به سلطنت اعتقاد راسخی ندارد. بهرحال جریانی او را جلو انداخته و سودش را می برن و بس !! و او هم برای ادامه زندگی راحت در غرب گویا چاره دیگری ندارد! و تا موقعیکه خریدار دارد هم خودش را عرضه می کند !! بهرحال در ذیل صحبتهایش اگر دقت کنید می بینید که وی دائما از سیستم پارلمانی و یا ریاست جمهوری با رای ملت دفاع می کند و ایده خوبی است اما نه توسط وی که علم پدرش را دارد !! برداشت من این است که در اساس وی با سلطنت مانند رژیم دوران پدرش آنچنان توافقی ندارد مگر در حد تشریفاتی که قدرت را به نخست وزیر یا رئیس جمهور منتخب واگذار نماید و شاه حالت سمبلیک داشته باشد ... قسمت اول
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 13:35
maziyar1976 - اصفهان - ایران
وقتی‌ مدل زیبای استرالیایی، خبرنگار پرس تی وی جمهوری اسلامی ...خوب پس اینجا هم زیاد داریم که از رژیم آخوندی حمایت کنند و سنگ اندازی کنند .درود فراوان بر شاه زاده
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 12:22
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
که در اینصورت باید گفت که اگر چنین امری در ایران امکان پذیر و عملی باشد در آنصورت همین الآن ولایت فقیه که هست و می تواند همان نقش را ایفاء کند چرا با خونریزی و کشتار به چیزی که هست دوباره بخواهیم برسیم مگر اینکه خودخواهانه بگوئیم ما از آنها بهتریم . خب اگر بهترید با کدام پشتوانه مردمی اینرا می گوئید ؟؟اگر سیستم دوگانه پادشاه و منتخب مردم واقعا عملی باشد این سیستم را هم میشه به همین شیوه فعلی با ولایت فقیه مدیریت کرد که مثلا ولی فقیه هم در چارچوب محدودی فعال باشد اما قدرت بطور کامل در دست حزب حاکم و برنده انتخابات آزاد باشد نه در دست ولی فقیه! فکر کنم جنبش اصلاحات در ایران هم در صدد جا انداختن چنین ایده بود که در گام نخست شکست خورد . صد البته هم آن شاهنشاه و هم این ولی فقیه بخاطر فرهنگ حاکم در مردم ایران نمی توانند چنین نقشی را ایفاء نمایند ، لذا بنظر می رسد تا آن مبنای فرهنگی درست نشود این داستان همچنان باقی است که چه باید کرد؟!! قسمت آخر
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 13:41
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
همه را برق میگیرد ملت ایران را چراغ نفتی. به جای پیشرفت، فقط پسرفت داریم. از گیر دیکتاتوری بایاهاش راحت شدیم افتادیم، گیر جمهوری اسلامی حالا برگردیم زیر دیکتاتوری بچه اش، خنده دار نیست. گرگ زاده آخر گرگ شود.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 13:42
رضا فرویی - بیرمنگهام - انگلستان
سلام دوستان
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 14:55
رضا فرویی - بیرمنگهام - انگلستان
من یه سوال دارم از طرفدارهایه ایشون. آقایه رضا پهلوی چیکار کرده که حالا لیاقت رهبری یا پادشاهی ایران رو داشته باشه. من تا حالا ندیدم بره تو آفریقا با مردم بد بخت هم دردی کنه. یا مثلن بیاد گذشته رو بصورت منطقی نقد کنه, بگه که وقتی پدرم گفت حزب فقط حزب رستاخیز و هر کی نمیخواد از ایران بره اشتباه کرد. ویا اینکه زندگیشو وقف سیات کنه و بصورت پارتایم سیاست مدار نشه. در ایران قهرمان سازی تاریخ چند هزار ساله داره و آخریش هم که خمینی بود, حالا ظاهران بعدیش رضا پهلویست
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 15:04
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Mir 1976 واشنگتن نازنین من تا امروز معنی دیکتاتوری را نتوانستم بان شکل و محتوائی که انسانهای صاحب نظر و صاحب مطالعه و صاحب تشخیص مثل سرکار که مسلما مسلط بمسائل تاریخی و مسائل منطقه ای هستید متوجه شوم از شما صمیمانه میخواهم اولا معنی لغوی دیکتاتوری برای من تحریه تحلیل کنید و ضمنا بفرمائید یک کشور دیکتاتورزده ای مانند وطن ما با توجه بوضعیت افتصادی . احتماعی و سیاسی و محصوصا فرهنگی را برای من تشریع بفرمائید . از شما خواهسمندم در همین رابطه مورد پرسش اظهار نظر بفرمائید چون از شاخه ای بشاخه دیگر پریدن و از اصل موضوع خارج شدن سبب ابلاف وقت میگردد. من صمیمانه منتظر پاسخ منطقی و مستدل شما خارج از هرگونه بازی با کلمات میباشم
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 15:44
khashayar571 - تبریز - ایران
طرف رفته ایتالیا و انگلیس .. میاد اینجا اراجیف میگه.مقصر نیست بالاخره چلاق پرست،رجوی پرست،لنین پرست،مصدق پرست از اینها زیاد تو داخل و خارج داریم که خودشونو جای مردم ایران میگذارند و نظر مردم را احساس میکنند.ترس اینها فقط و فقط از انتخابات آزاده و اگه این کار صورت بگیره مواجب مزدوری بلافاصله قطع می‌شه.طرف اسم یه عرب را روی خود گذaشته و از اوو مدد میجوید و کمونیست در امپریالیسم ذوب شده.از حسادت .........
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 16:10
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
Royan - کالیفرنیا - آمریکا. ...........تو چقدر کوتاه فکری عزیزم، به نظر تو هرکی‌ مخالف آمریکا و اسرائیل هست طرفدار جمهوری اسلامیه، هرکی‌ هم مخالف رضا فرزند محمد رضا فرزند رضا فرزند امینه معتاد بادکوبه‌ای هست هم طرفدار مجاهدین آشغال.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 16:24
Kamran631 - لیون - فرانسه
morid - بوشهر - ایران- شما بازم که سر و کله ت پیدا شد !؟ فعلا حال نوکری نظام آخوندی رو ببر تا مردم کاسه و کوزه سید علی‌ گدا، ولی‌ وقیح رو جمع کنند !!
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 16:34
perser68 - فلوریدا - امریکا
بینیامینا -وین اتریش. ۲۷سال غلطی نکردی،چون خواستی‌ مزدوری جمهوری ننگ اسلامی رو بکنی‌!
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 17:24
sepherdad - سیدنی - استرالیا
pauline - مسکو - روسیه. دوست عزیز اسپانیا رو فراموش کردی، حکومت پادشاهی می‌تونه به ایران برگرده.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 17:27
perser68 - فلوریدا - امریکا
vahid -گلاسکو -انگلیس. شما خودت هم نمیدونی چی‌ میخواهی‌!!!حالا که یه نفر رهبری رو به عهده گرفته، شما دنبال نخود سیاه میگردی!گفته بودی که در ایران نمیشه کاری رو شروع کرد چون هیچ حزبی که مردم رو برای اعتصاب فرا بخونه اجازه فعالیت نداره،پس از داخل نمیشه کاری کرد!در خارج هم۳۴سال هیچکس قدرت شروع رو تا این حد نداشت و حالا داستان رو از نو مینویسید
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 17:33
perser68 - فلوریدا - امریکا
-exam292تهران -ایران. کسی‌ از سلطنت حرف نزد!اینجا مرگ غده سرطان و فاشیست اسلامی خامنه‌ای مطرحه و به مذاق تو اصلا خوش نمیاد!
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 17:45
iransabz - تهران - ایران
مرگ بر رضا پهلوی
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 17:48
perser68 - فلوریدا - امریکا
nazkhatoonلندن -انگلیس. کی‌ می‌خواد فرهنگ برای مردم سیاه بخت ما بیاره!فر هنگی که جمهوری زشت اسلامی آدم خور ۳۴سال پیش از ما دزدید!؟
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 17:55
perser68 - فلوریدا - امریکا
moridبوشهر -ایران. شرم کن،جیره بگیر جمهوری ننگ اسلامی!
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 18:07
perser68 - فلوریدا - امریکا
بینا مینا -وین -اتریش. اتریش خرش رو میشناخت بهش شاخ نداد!
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 18:10
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
رضا فرویی - بیرمنگهام - انگلستانmir1976 - واشنگتن - آمریکا و خیلیهای دیگر این دریی بریها چیه بی خود مینویسید؟ اقای رصا پهلوی در تبعید خود نخواسته در خارج از کشور به سر میبرد و 34 سال است بارها در رسانه های خارجی در مورد اینکه طرفدار چه سیاست و به سر کار امدن چه نوع دولتی است در ایران اظهار نظر کرده. و در مورد مبارزات سیاسیش در این 34 سال میتوانید بیشتر تحقیق بکنید {همینکه اسم و نام رضا پهلوی در داخل و خارج ایران مطرح است و از همه طرفدار بیشتر دارد لیاقتش را برای رهبری بیشتر میکند}. رضا پهلوی بارها گفته اگر این رژیم اخوندی از بین برودهر چه از صندوق رای در مورد او دراید انرا قبول دارد. و ایشان خواهانه دولتی سکولار و ازاد است. امیدوارم دست از مخالفت بر علیه رضا پهلوی بر دارید, تا از چنگ این دژخیمان که 34 سال است کشور عزیزمان ایران را به اشغال خود گرفته اند نجات یابیم.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 17:47
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا من نظر خاصی‌ در این مورد ندارم !!!!!ولی‌ توی مجاهد که با ملا سکه ی دو رو هستید!!!!سکه ی خونین اسلام!!! با چه رویی از اسلام انتقاد میکنی‌!!!مگر افتخارتان ترور آمریکایی‌‌ها نبود ؟؟؟ هان؟؟؟ حالا زیر کراوات اوباما مخفی‌ چون از لیست تروریست در آمده و در واشنگتن دفتر زده اید؟؟؟؟ شما نفرت انگیزتر از ملا هستید چون اسلام خونین او عیان و پیدا ولی‌ اسلام شما زیر سبیل رجوی و لچک مریم پنهان!!! مصدق مصدق نکن که حالا میخواهید به او آویزان شوید روباه‌های مکار ...شما ده‌ها هزار جوان ایرانی‌ را فریب و به قربان گاه رژیم فرستادید و یکی‌ از مهمترین عوامل پیروزی خمینی بودید
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 18:11
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
ز عهد کودکی در یاد دارم/همه با هم خوش و همراه بودیم/به زیر سایهء مهر اهورا. قرین عدل شاهنشاه بودیم/شفیق و مهربان بودیم و هستیم/ولیکن اندکی خودخواه بودیمطمع بر مردم ما چیره گردید/نمک نشناس و بس گمراه بودیم/ز حرص آب و برق و نفت مفتی/زچاله کنده و در چاه بودیم/کجا بد کرد با ما شاه شاهان ؟!/اگر ما همدل و همراه بودیم !/به حقش ناسپاسی ها نمودیم/برایش ما غمی جانکاه بودیم/از آن ما اینچنین بیچاره گشتیم .../که با نامردمان همراه بودیم !. به ما نیرنگ زد ملای هندی/به شوق دیدنش در ماه بودیم/کجا این سرنوشت شوم ما بود ؟/اگر ما مردمی آگاه بودیم ...!/شکوه پادشاهی باز گردد/که ما روزی در اوج جاه بودیم/ابراهیم پیکار/13/12/2571 شاهنشاهی.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 18:58
maziyar1976 - اصفهان - ایران
توده و مجاهد دیروز مصدق قجری سکه یه پول شد.حال اگه خواستید اون کیانوری را از قبر میارم بیرون و رجوی رو از توالت تازیان می‌کشم بیرون این ۲ تا هم سکه یه پولشون می‌کنم.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 19:00
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
یا علی مدد - منچستر - انگلستان/ وقتی تفاوت سلطنت پارلمانی در انگلستان و اسپانیا و هلند و بلژیک و نروژ...... و دیکتاتوری ولایت فقیه دزد و کثیف و فاسد و جنایتکار اسلامی را نمیدونی و اینها را یکسان میدانی لطفا نظر نده/ Cyrusiii - لیدز - انگلستان/ طرفدار آخوندا که نیستی ؛ مجاهدین هم که قبول نداری و کمونیست هم که نیستی خوب من گفتم گزینه ات را معرفی کن شاید بهتر باشه , گزینه شما مخالفت و چوب لای چرخ مملکت گذاشتن و از آب گل آلود ماهی گرفتن و سود بردن است شما به فکر آینده این کشور و بچه های ایران نیستی فعلا ورق به نفع تو برگشته و از این نمد کلاهی هم برای تو بافته شده خوشی تغاری بشکند, ماستی بریزد؛ جهان گردد به کام کاسه لیسان.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 19:07
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
درود بر رضا شاهِ دوم پسر ارشدِ محمد رضا شاهِ فقید و نوه رضا شاهِ کبیر، همچنین درود بر ملکه راستین ایران، شهبانو فرح که هر چه عزت و اعتبار داریم از دوران طلایی حکومت خاندان پهلوی است و ملکهِ نمونه و منحصر به فرد آن. با نظری اجمالی به نظرات بعضی‌ از کاربران ، گله‌ کاربری محترم در به کار بردن لفظ ولیعهدِ سابق که بسیار به جا و سنجیده است، بارها شاهد بوده ایم که از خامنه ائی به عنوان رهبر ایران در سایت نامبرده شده است که این لقب یکی‌ از توهین آمیز‌ترین القاب برای هر ایرانی‌ ست حتما کسانی‌ که ولیعهد ایران را عطف به سابق میکنند لقب رهبر ایران را به مردکی مافنگی که بزرگترین دشمن ایران زمین در طول تاریخ است نسبت داده اند، حتی خمینی که اربابِ این خائنِ به ایران و ایرانی‌ بود رهبر ایران قلمداد نمی‌شد بلکه رهبر حکومت جهنمی بود که به حساب بنیانگذارش محسوب میشد و با تأیید دوول غربی و فریب مردم آمی و سیاسیون جو زده برگزیده شد، چه رسد به مترسکی که توسطِ رفسنجانی رهبری حکومت جهنمی آخوندی را تصاحب کرد و علم شد، ....
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 20:48
Ghooloo - آبادان - ایران
khashayar571 - تبریز - ایران- شما نمیتوانید تلفنی با ایشان مستقیما در تماس باشید و حتی اگر به دفترش هم زنگ بزنید دستگاه پیامگیر یا کسی‌ دیگر جواب شما را میدهد نه خود رضا پهلوی! ولی‌ از طریق ایمیل میتوانید با ایشان تماس حاصل کنید و این پیشنهاد را من حدود ۱۵ سال پیش که خودم هم ایشان را آن زمان جدی گرفته بودم، به ایشان ارائه کردم و به ایشان عرض کردم اگر می‌خواهید جایی در قلب ملت ایران داشته باشید به اشتباهات پدرتان اعتراف کنید و از ملت بابت زیر پا گذاشتن سلطنت به طور مشروط طلب بخشش کنید و با ملت روراست باشید تا ملت هم به شما اعتماد کند و بداند که شما طرفدار سیستم استبداد و دیکتاری نیستید و سیاست‌های پدر را دنبال نمی‌کنید. ایشان در جواب تائید کردند که کم کاری هایی زمان پدر صورت گرفته ولی‌ برنامه خاصی‌ ارائه نکردند. ولی‌ شما میتوانید تلفنی با ایشان تماس بگیرید و روی دستگاه پیامگیر ایشان صدای خنده تان را برایش ضبط کنید تا او‌ هم کمی‌ به شما بخندد و اینجوری دور هم کمی‌ شاد شوید تا ایشان هم بداند که طرفدارانی با سواد چون شما دارد که حتی یکبار با خودش هم تماس نداشتند!
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 21:11
Ghooloo - آبادان - ایران
khashayar571 - تبریز - ایران- در مورد مفاد فراخوان شما که سواد دارید و از مطالبتان که می‌گذارید پیداست که دارد این سواد فوران می‌کند، آن را برای ما بیسوادان بگذارید تا ما که از حزب بیسوادان هستیم هم از آن آگاه شویم و به سواد سیاسی شما پی‌ ببریم و افتخار کنیم. منتظر فرمایشات گرانمایه و توضیحات استادانه شما در مورد مفاد فراخوان هستم. ممنونم
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 21:16
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
........حکومت جهنمی آخوندی در سراشیب سقوطی که از سالِ ۸۸ شروع شده با شتاب به راهش ادامه میدهد راهی‌ که ناگزیر از ادامه آن است، اعتبار پوشالی و ظاهری که در بین دیگر دوول البته به همراهِ باج دهی برای خود کسب کرده بود فرو ریخته و همگان پیکره اصلی‌ این شجره خبیثه را به وضوح دیده اند، البته بر آنها این خباثت پوشیده نبود اما چون گمان می‌بردند که شعاع آن فقط محدود به مردم ایران و ایران را در بر می‌گیرد غمی نداشتند و از این خوان گسترده بی‌ صاحب به غنیمت گرفته شده بهره مند می‌شدند، اما حال که شعاع این خباثت به محدوده آنها رسیده دیگر چشم‌پوشی را جایز نمی‌دانند چرا که به ریسکش نمی‌ارزد، آنها بهره کافی‌ و لازم را از شورش ننگین ۵۷ تا کنون برده اند و پهلو‌هایشان را چرب و فربه کرده اند، از سویی قطع ارتباط با بریتانیا به خاطرِ حمله به سفارت که در اصل به مفهوم حمله به خاکِ آن کشور است...
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 21:27
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. همچنین رسیدن کفگیر به ته قابلمه که خوشایند روسیه غارتگر نیست مزیدِ بر علت شتابِ سقوط شده که در حالِ حاضر این حکومت را به مانند موری که در طاس افتاده کرده، هر چند که برایِ نجات خود به هر چیزی خود را میچسباند اما به خاطر از دست دادن حمایت داخلی‌ و آگاهی‌ مردم از بطنِ این حکومت جهنمی تاریخِ مصرفش به اتمام رسیده، در این شرایط تمامِ انرژی مردم باید به انتخاباتی آزاد و بیرون از دایره حکومت ایران صرف شود.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 21:28
Ghooloo - آبادان - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا- چه ربطی‌ به سنّ و سال داره؟ می‌خواهید شماره شناسنامه‌ام را بدهم شاید از آن چیز بیشتری دستگیرت شد! صحبت سرّ این است که کسی‌ که میخواهد رهبری کند باید شهامت کارهای بزرگ هم داشته باشد. خمینی مرتجع و عقب مانده ذهنی‌ و پایه گذار رژیم دینی و مذهبی‌ که یک آخوند بود، این‌قدر شهامت داشت که وقتی‌ تهدید کردند که اگر به ایران بیاید گارد شاهنشاهی هواپیما را مورد هدف قرار خواهد داد با تمام خطرات باز آمد! ما احتیاج به رهبری شجاع و جسور داریم نه یک بزدل! اگر هم مثل گوسفند دنبال چوپان هستید دنبال چوپانی دلیر و قوی باشید و نه چوپانی که خود از ترس لابلای گوسفندان پنهان شده و میلرزد!
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 21:32
maziyar1976 - اصفهان - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران. تو چند سالته ؟؟؟ ان چرتو پرتها را ان بالا نوشتی ؟؟؟؟ یه بلیط بگیر بیا ایران...جمهوری اسلامی چکار میخواهد بکند...////. واقعا چند ساله هستی ؟؟؟....یه نصیحتی دارم. بجای طرفداری از مردها (مصدق) . سعی کن از زندها حمایت کن. لااقل برو کنفنسیوس شورای ملی را بخوان...ببین اصلا چی میگن. بعد بلیط هواپیما سفارش بده.laf
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 21:52
perser68 - فلوریدا - امریکا
Royanکالیفرنیا -آمریکا. مرسی‌ از شعر زیبا و غم انگیزت!یه آههههههه بلند کشیدم و به یاد اون روز‌های پر از خاطره افتادم که به چه سادگی‌،آخوند مرتجع کلاه بردار رمال فاسد دزد زیر بوته بعمل اومده از ما دزدید و بعد از ۳۴سال هنوز می‌خواد با خون حکومت کنه!ننگ به رژیم متعفن اسلامی و به امید مرگ هر چه زوتر این بختک اسلامی آدم خور!
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 21:39
kamran2103 - لندن - انگللستان
گور بابای ولیعهد
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 22:13
louis - خرونینگن - هلند
رضا پهلوی عزیز تنها کسی است که میتواند کشور را از این منجلاب نجات دهد.درود بر رضا پهلوی
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 22:20
louis - خرونینگن - هلند
زنده باد شاهزاده رضا پهلوی که با این کارش مشت محکم بر یاوگویان و مجاهد و توده‌ ...که همه برای ایران چیزی جز خیانت نداشتند.مطمئن باش ما فرزندان کورش و ستار خان . به هیچ عنوان شما را تنها نمیگذاریم و خاک می‌خوریم و خاک نمیدهیم..
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 22:25
زال زر - شیراز - ایران
از هر چه بخاطر میاورم هرگز از شاهزاده رضا پهلوی نشنیده ام که خود را شاه یا رهبر مردم بخواند یا به مخالفان خود توهین کند یا حتی از کسانی که دائم او وخانواده اش را با بی انصافی متهم و اهانت میکنند گله و شکایتی بکند بلکه هرچه گفته از همبستگی گفته و نوع حکومت آینده ایران را هم به رای مردم در یک انتخابات آزاد واگذار کرده است وخودش را هم یک شهروند معمولی میخواند مگر آنکه مردم ایران مسئولیتی را به او واگذار کنند.آیا در میان شخصیت های سیاسی چه کسی را تا این اندازه دموکرات میشناسید؟من که هر که را دیدم میخواهد سر به تن مخالفینش نباشد و به چیزی کمتر از قدرت برای خود وحزب وگروهش راضی نیست.
‌سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 23:14
khashayar571 - تبریز - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران تو یه آدم از خود راضی‌ هستی‌ که زیاد من من میکنی‌ و فقط جلو بینیت رو میبینی‌ و فقط خودتو و همین که شاهزاده جوابتو داده نشان شخصیت بزرگ ایشان هست و بی‌ شخصیتی‌ تو که بزدل خطابش میکنی‌ و دیگران را گوسفند.زنگ زدن به آدم زنده بهتره از مرده پرستی‌ چون مصدق است.تو هم میتوانی‌ پیش قبر مصدق چاهی حفر کنی‌ و هر روز برایش گریه کنی‌ تا بلکه حماقت تؤ را روزی جواب دهد و به عینک بازی مشغول شو
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 02:06
mashady - منچستر - انگليس
در حال حاضر هیچ عامل تفرقه‌ای بین ایرانیها نیست جز وجود منحوس این شازده بی‌ عرضه
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 03:18
exam292 - تهران - ایران
maziyar1976 - اصفهان - ایران/شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران/perser68 - فلوریدا - امریکا/شما سلطنت طلبها، مثل خود شاه اعتقاد دارید که ایران باید نوکر آمریکا و اسرائیل باشه!!! حضور پررنگ مردم در انتخابات و راهپیمایی 22بهمن و روز قدس، همه جواب دندان شکنی به شما و اربابای شماست!!!!
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 04:04
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Royan - کالیفرنیا - آمریکا. ظاهرا طرفدار سلطنت هستید چون مانند شاهان روحیه دیکتاتوری دارید!مثلا شما می فهمید و من نمی فهمم ؟!اولا رضا پهلوی که این حرفها را میزنه بخاطر اینه که در قدرت نیست و ثانیا سلطنت یعنی همان روحیه دیکتاتوری که در شما کم نیست. بدون اینکه دقت کرده باشید که من چه نکته ای را اشاره کردم مرا متهم به نفهمی می کنید! اگر همین فردا شما با این فرهنگ پادشاه بشوید آیا اجازه می دهید که کسی ابراز وجودی بکنه!؟من در آخر کامنتم گفتم که وجود سلطنت مشروطه از نوع انگلیس و هلند و .. نیاز به اصلاح ساختار فرهنگی مردم داره که الآن در ایران نیست.همانهائی که تو آنها را الان دیکتاتور خطاب می کنی وقتی چهل سال پیش در موقعیت شما بودند همین نظر را راجع به شما داشتند ولی وقتی به قدرت رسیدند دیگه یادشان رفت که کی و چی می خواستند! شما هم با این فرهنگ اگر سلطنت کنید مثل همانها خواهید شد. لذا این چه کاریه که بجای اصلاح اساس کار هی دور خودمان بچرخیم! بجای عمامه ،تاج باشد فرقی نمی کند. فرق در این است که زیر عمامه و تاج باید درست باشد و آنهم با این فرهنگ نمی شود. امیدوارم نکته را گرفته باشید.
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 10:08
*Fanoos* - ایران - ایران
درووووووووووووووود بی پایان بر رضا پهلوی عزیز
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 11:19
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
تنها راه نجات سکولاریزم.
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 11:21
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
باز خبری از رضا پهلوی شد و جنجال بپاشد!!! درودها و مرگ ها هم پشت سرش. ایشان خودش میگه که مهم اتحاد مردمه و انتخاب مردم و آزادی ایران ولی یک عده مثلا طرفدار شروع میکنند به مرگ بر .. و زنده باد پادشاه و .. از اون طرف هم طرفداران دمکراسی آرزوی مرگ ایشان را میکنند. این چیزیست که که نه قبل از انقلاب یاد گرفتیم و نه بعد از انقلاب. حکومت ولی وقیح هم که مردم رو به قرون وسطا هدایت کرد. راستی اعدامهای خیابانی بعدی رو یادتون نره!!! آجیل و تخمه هم همینطور
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 11:06
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
....اولا شاهِ تروریست نبود, هواپیما بی‌ اندازد , پیشنهاد این نظریه هم احتمالا از سوی اطرافیان او بوده که برای نجات به هر راهکاری متوسل می‌شدند، اتفاقا این یکی‌ از نقاط مثبتِ فرهنگ و تمدن ایرانی‌ است که پرهیز از خشونت یا اعمال تروریستی دارد که عمقِ این فرهنگ در وجودِ شاهِ فقید تجلّی داشت، دومأ خمینی مکار میدانست که شاه بر خلافِ خودش تروریست نیست و از اعمال تروریستی نفرت دارد به همین خاطر بیشترین مجازات را بر علیه کسانی میکرد که مبارزه مسلحانه میکردند، او عاقبت این اعمال را میدانست که نمونه‌اش را ۳۴ سال به وضوح میبینیم، این حکومت نطفه اعمال تروریستی فدائیان نوابِ صفوی و حزبِ جمهوری اسلامی و مجاهد و فدایی و کمونیست است که همه در یک چیز مشترک بودند و آنهم اعمالِ تروریستی بود هر چند که در ایدئولوژی فرسنگها با یکدیگر تفاوت داشتند، .....
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 11:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
قابلِ توجه کسانی که بعد از گذر ۳۴ ساله در دنیای اطلاعاتی اینترنت و اگاهی ها، هنوز خمینی را یک آخوند ساده که بالطبع مرتجع هم بوده قلمداد میکنند، وقتی‌ دیدگاه فردی که پاتوقش در اینترت با حجمِ اطلاعات این باشد چه انتظاری می‌توان از آن روستایی ساده دلی داشت که منبع اطلاعاتش منحصر به ملای دهٔ است، هر چند باور من بر این است که نگاهِ تیز ، روشن و عاری از غرضِ اون روستایی هزار برابر شنیدنی تر و جامع تر از این اینگونه نظرات است، چرا که سرچشمه وجودش درست است به گونه ائیکه میتوانی در خنکای نسیم آن لختی بیاسایی ,به فکر کردن و تعقل مشغول شوی... غرض‌ها تیره دارد دوستی را .......
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 11:26
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...سوما، خمینی تنها یک آخوند ساده نبود بلکه ترکیبی بود از امریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، فلسطین،لبنان، مجاهد خلق، کمونیست، چریک‌های فدایی، توده یی، مسلمانهای افراطی، آخوندیسم، ملی‌ مذهبی، مردم عوام، روشنفکر جو زده بی‌ هویتِ سرگردانِ آرمان گرایِ توهمی و درباریان خائنِ نفوذی همچنین دانش آموختگان در غرب با سوپورت شاهِ فقید و فراهم کردن موقعیتِ تحصیل آنها، امثالِ بازرگان، یزدی و دیگر بی‌ چشم و رویانِ وطن فروش که اگر وطن فروش نبودند به جای خدمت به شاه فقید جهت آبادانی و سرفرازی مملکت ایران را به دستِ اجنبی نمی سپردند.
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 11:55
farokhzad - کنت - انگلستان
اگسم۲۹۲ - تهران - ایران اره راست میگی‌ شاه نوکر بود دلار ۷ تومن بود ولی‌ اینها نوکر نیستند دلار نزدیک ۴۰۰۰ تومن شده شرم بر تو و امسال تو که شرافت در کار سیاست برای کشور ما ایران ندارید و فقط یک طرفه قضاوت می‌کنید و دائماً بدنبال تفرق هستید آنهم یک علت داره ایرانی‌ نیستی‌ شرم بر شما
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 13:09
khashayar571 - تبریز - ایران
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان راستی‌ اقای جز حزب توده در غرب ذوب شده تو هم لؤ دادن یادت نره یک وقت سرت به آجیل بند نشه!!!!!!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 14:12
کبالت - کرج - ایران
همین تعدد ارا و نظرات نشون میده که رضا پهلوی برای اکثر ایرانیها چه موافق وچه مخالف و همچنین سیاسیون خارجی شناخته شده است حالا شما بیا دکتر فلان رهبر گروه فلان رو برای توده مردم اول معرفی کن بعد بیا بگو چیکارس و برای کشور چه میخواد بکنه راه درازی در پیش داری که شاید عمرت کفاف نده اما تو هر دهی برو بگو ولیعهد اونیم که ندیده حتما از بزرگترش شنیده زمان شاه هم که به سه زمان اصلی تو ایران اضافه شده این امتیاز بزرگیه که نباید مفت از دست بره اختلاف اندیشه ها وسلایق قابل حل وتحمله اگه هدف آزادیه ایرانه اگر نه که همینطور دور خودمون بچرخیم و از این ستون به اون ستون و از این شیخ به اون شیخ دخیل ببندیم شاید فرجی بشه یا خودش خشک بشه و بیفته.
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 16:02
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
royan اولا من طرفدار دموکراسی‌ هستم، هرچی‌ مردم بخوان، حالا چه مشروطه چه اسلامی چه حتا کمونیستی اگه طرفدار پادشاهی مشروطه هم باشم طرفدار پهلوی نیستم. آدم که نباید هوادار و طرفدار یه سیستم باشه، تو سیستم آمریکا، فرانسه و و، را چه میدونی‌؟...هرکسی را مردم با آزادی کامل انتخاب کنند باید ازش حمایت کرد.
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 17:41
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
khashayar571 - تبریز - ایران من که متوجه نشدم منظورت از این حرف ها چی بود!!! جز حزب توده .. ذوب شده .. لؤ دادن .. !!! خدا شفات بده
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 18:55
sepherdad - سیدنی - استرالیا
mashady - منچستر - انگلیس. با عرض سلام, . این4 ساله که میبینم اینجا میای همینو مینویسی, یعنی‌ هیچ کاره دیگری نمی‌تونی‌ بکنی‌ توی این 4 سال ؟
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 20:07
Ghooloo - آبادان - ایران
khashayar571 - تبریز - ایران- از اینکه مفاد و تمام ماده‌های فراخوان را تک به تک برای همه توضیح دادید و همه پی‌ به سواد بیکران شما بردیم بسیار سپاسگزارم. اصلا تا حالا یک فراخوان از نزدیک دیدی؟ تا کنون در یک مجلس که ۴ تا آدم درست و حسابی‌ در مورد امور مملکت بحث و گفتگو کنند را در خواب دیدی؟ من هم به شما توصیه می‌کنم آش کشکی سفارش بدهی و خودت شخصاً کشک آن را خوب بسابی و در حین سابیدن به طرف شاه زاده ت فوت کنی‌ تا بدینسان کمکی‌ به ایشان و سلطنت طلب‌ها کرده باشی‌. فعلا تشریف ببرید تا آش سر نرفته کشک را بسابید، ایدون باد کشک :-))
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 23:30
Ghooloo - آبادان - ایران
یک تعداد اشخاص که نه اهل مطالعه هستند و نه‌ اهل تجسس و تحقیق، برای خود شیرینی‌ و ابراز وجود که بله ما ضد این رژیم هستیم با تفرقه اندازی بین هموطنان خودشون و بلغور کردن حرف‌های دیگران که مرتب همین‌ها را فقط شنیدند، یک مشت حرف‌های بی‌ سرو ته، توده‌ای، مجاهد، مصدّقی و از این چرت و پرت‌ها را مرتب تکرار میکنند که بگویند ما هم اهل سیاست بودیم و اینها را میشناسیم! بنده خدا این مزخرفات مربوط به گذشته است، حالا که دیگر نه توده ای، نه مجاهد و نه هیج حزبی دیگر وجود خارجی‌ ندارد. دست از این تفرقه افکنی با این ولیعهد زپرتی بردارید و این‌قدر مثل این بسیجی‌‌ها و انصار حزب‌الله شعار مرگ بر این و آن و درود به این و آن ندهید. ما همه ایرانی‌ هستیم و باید قلبمان برای ایران بتپد نه برای یک مشت آدم‌ها فرصت طلب، جاه طلب و نان به نرخ روز خور!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 00:14
farokhzad - کنت - انگلستان
سفردد - سیدنی - استرالیا ۴ سال گرامی اینجا ۳۰ سال هم جاهای گوناگون اینها ایرانی‌ نیستند وگرنه دست از خیانت بر میداشتند و عذر خواهی‌ میکردن از ملت شرم بر این تفرقه انداز ها
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 22:45
maziyar1976 - اصفهان - ایران
هنگامیکه آب در لانه مورچگان میاندازی، تخم و ترکه های تازی دسته دسته بیرون میزنند و همانند بنگاه بی بی سکینه! به سخن پراکنی میپردازند. باید به هال مردم و کشور ایران گریست اگر چنانچه اهریمنانی همچون مجاهد خلق، توده ای میهن فروش و ملی منقلی مذهبی خرد سوخته و..... که تهی از فرهنگ تبارمند ایران زمین هستند بتوانند یکبار دیگر بر این سرزمین اهورایی فرمان روایی کنند.
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 22:48
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
واقع بین ایرانی: دوست عزیز بطور خلاصه، دیکتاتوری یعنی رضا شاه و محمدرضا شاه یعنی 4 = 2*2 برای اطلاع بیشتر این کتاب را بخونید تا به زندگی یک شاه بی اصل و نصب سرسپرده و دیکتاتور پی ببرید. لاینگ، مارگارت، مصاحبه با شاه، در طول تاریخ ایران، رضا شاه تنها شاهی بود که ایشان را یک کشور خارجی آورد و آن کشور هم او را از سلطنت خلع کرد. بد نیست خاطرات ژنرال فردوست را هم مطالعه بفرمائید.
‌چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 23:12
maziyar1976 - اصفهان - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران. تو چند سالته ؟؟؟ ان چرتو پرتها را ان بالا نوشتی ؟؟؟؟ یه بلیط بگیر بیا ایران...جمهوری اسلامی چکار میخواهد بکند...////. واقعا چند ساله هستی ؟؟؟....یه نصیحتی دارم. بجای طرفداری از مردها (مصدق) . سعی کن از زندها حمایت کن. لااقل برو کنفنسیوس شورای ملی را بخوان...ببین اصلا چی میگن. بعد بلیط هواپیما سفارش بده...
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 00:30
Ghooloo - آبادان - ایران
ایران مال همه ایرانی‌‌ها است و همه به یک اندازه سهم و حق دارند. پس فرق شما با این مرتجعین اسلامی چیست؟ (سخنم با طرفدار‌های بی‌ ادبش است) اینها ۱۴۰۰ سال تو سر خودشون میزنند که وای حسین کشته شد شما هم ۳۴ سال دارید تو سر خودتون می‌زنید که وای محمد رضا کشته شد! وای انقلاب شد! حالا هم به همان قانون تشیع به خلافت و امامت پسر باید جای پدر را بگیرد! فرق شما با این آخوندها چیه؟ بابا مگر زور ما نه شاه می‌‌خوایم نه شیخ! مفت خور و دیکتاتور نمی‌خوایم! آقا بالا سر و رهبر نمی‌خوایم! می‌خواید عمامه بره جاش تاج بیاد؟ میخواید اراذل و اوباش این رژیم برند، اراذل و اوباش اون رژیم و شعبون بی‌ مخ‌ها دوباره بیان؟ ملتی‌ که خود نمی‌ داند چه میخواهد ولی‌ همیشه میداند که این یکی‌ بد است و باید برود. وای بر ما
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 00:31
khashayar571 - تبریز - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران سواد چیزی مثل عینک نیست که با لاف زدن بدست بیاد.تو همه چیز شاید بشه لاف زد ولی‌ سواد و دانش استثنا است.برو با مصدق زپرتی و ۲ زاری حال کن و حتما یک عینک طلا برا رجوی بساز که با تانک حمله کرد.وقت طلا است حیفه که صرف آدم مثل تو بشه
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 00:51
Ghooloo - آبادان - ایران
maziyar1976 - اصفهان - ایران- آب در لانه مورچگان میانداز کودک من! کار خوبی نیست! نشنیدی شاعر میگه میازار موری که دانه کش است / این‌قدر مطالب از دیگران و سایت‌ها کپی کردن شرم آورر است!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 01:01
Ghooloo - آبادان - ایران
khashayar571 - تبریز - ایران- حالا که دوست داری.. شما میتوانی به جای عینک و لاف زدن آن را عملی‌ کنی‌ و تشریف ببری آفتابه همایونی را پر کنی و دسته اش را از طلا بگیری و در خلا منتظر بشینی‌ تا اعلی حضرت همایونی از شما راضی‌ باشد. ما که میگوییم سر به تن‌ همشون نباشه و جزو هیچ گروه یا طرفدار هیچ جاه طلبی نیستیم. بجم که اعلی حضرت در خلا منتظر بیانات شیرین و سواد سر به فلک کشیده آفتابه به دستانی چون تو نشسته، خوب نیست زیاد منتظر بمونه، مورد غضب و خشم همایونی قرار میگیری باید تا ۳ روز دولا تا کمر جولویش بایستی! مراقب باش آب آفتابه‌ها زیاد سرد و یا زیاد گرم نباشه که باز هم مورد خشم همایونی قرار میگیری! بدو که اگر آفتابه به دست نباشید و چاپلوسی نکنید اموراتتان نمیگذرد! ایدون باد آفتابه همایونی!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 02:04
maziyar1976 - اصفهان - ایران
آنها (انگلیسی‌ ها) آنقدر کثیف هستند که حتی به هر چیزی که دست میزنند کثیف می‌شود! از سخنان نوه‌ یک میلیون پوندی خامنه‌ای(اشغال کننده سفارت انگلیس)!!!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 02:10
Ghooloo - آبادان - ایران
بالاخره ما نفهمیدیم، مجاهد هستیم؟ توده‌ای هستیم؟ مصدّقی هستیم؟ اسلامی هستیم، رژیمی هستیم؟ مال سازمان سیا هستیم؟ ملی‌ مذهبی‌ هستیم؟ لطفا شما چند نفر که برای همه در اینجا به ذوق و سلیقه شناسنامه ایرانی‌ صادر می‌کنید تکلیف ما رو روشن کنید، خسته شدیم از بی‌ تکلیفی ای علمای همایونی و معظم اله!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 02:22
khashayar571 - تبریز - ایران
درود بر شاهزاده آخر پیروز خواهیم شد چون دشمنانی ابله ،مرده پرست ،لاف زن،بی‌ مصرف؛فاقد درک........در روبرویمان میبینیم
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 02:26
maziyar1976 - اصفهان - ایران
هیچ چیز شرم آور تر از آب به آسیاب جمهوری اسلامی ریختن و گرفتن پول مزدوری و خیانت به کشور نیست
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 02:31
pashmakjon - عالمو - آمریکا
قربونت برم شاهزاده دردو بالت بخوره تو سر هر چی‌ ملا.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 02:59
exam292 - تهران - ایران
farokhzad - کنت - انگلستان/نشون میده از اقتصاد، اصلا چیزی نمی دونی!!! همین دلار 7تومنی بزرگترین ضربه ای بود که شاه به اقتصاد این مملکت زد!!! چون قیمت محصولات وارداتی خیلی کمتراز قیمت معادل اون در کشور میشد و همین باعث مصرف گرایی مردم و نابودی صنعت و کشاورزی ایران شد!!!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 04:19
کبالت - کرج - ایران
شازده هم که ببخشه این شاقلی میرزاها نمی بخشن .آخر این حرکتم با این وضع میشه اسباب خنده و مضحکه .
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 09:19
vahid.persian - شیراز - ایران
درود بر شاهان پهلوی شهبانو فرح و شاهزاده رضا پهلوی زنده باد ایران...
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 08:41
vahid.persian - شیراز - ایران
درود بر شاهان پهلوی شهبانو فرح و شاهزاده رضا پهلوی زنده باد ایران...
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 08:41
عضو جدید - لندن - انگلیس
Ghooloo جان، زیاد وقت خودت رو با این دوتا فسیل مغزی هدر نده. نمونه زنده دیکتاتور آفرینی در کشور ما همین نوع طیف هستند که ادا و ژست روشنفکری هم میگیرند، و توی هر زمینه هم صاحب نظرند ولی‌ دریغ از دو جمله ارزیابی مستقل، حسابی‌./ و مودبانه // با درود بر شما
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 10:05
mashady - منچستر - انگليس
sepherdad - سیدنی - استرالیا , سلام عزیزم ، متاسفانه هر وقت اسمی‌ از شاه مخلوع ( بنیان گذار اصلی‌ جمهوری اسلامی ) برده می‌شه یه سریع نوکر صفت نطفه پرست پا بوس ( خدا این ژ‌ن پا بوسی چسبیده به کرمزمهای ما رو جهش بده انشااله ) می‌پرند وسط و از استبداد شاه و ظلم ساواک و مسجد سازیها و پرورش اسلامییون دفاع میکنند ، خب تا این چاکرا ن زور گو هستند ، ما هم هستیم دیگه
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 10:49
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Mir 1976 من از همه صاحبنظران و هر کسی که میتواند چند کلمه فارسی را بخواند یا بنویسد صمیمانه در خواست میکنم این پاسخ شما را در رابطه با درخواست من بخوانند و اظهار نظر کنند. اقای محترم. اقای عزیز. اقای اظهار نظر کننده. وقتی که شما شخصا یک کلمه دیکتاتوری را نمیتوانید تحزیه تحلیل کنید . وقتیکه شما عاجر هستید از یک اظهار نظر شخصی چطور بحودتان احازه میدهید به خدمتگزاران راستین این کشور دیکتاتور را بگوئید . البته هر کسی میتواند هر کلمه را بلغور کند . هر کسی میتواند هر گونه مهملاتی را نشخوار کند ولی عزیز نازنین. شعور فکری هر کس بمیزان نوشتار ان است. لطفا یاد بگیرید که فقط بمسائلی که قابلیت درک و شعور و تجزیه تحلیل انرا دارید اظهار فضل کنید. یاد نگیرید که اراجیف را بخورد خودتان بدهید . یادت باشد مردم ایران صاحبان درک و شعور هستند و فقط برای کسانی که با منطق صحبت میکنند ارزش و بها و حرمت قائل میشوند یاد نگیرید که بی ارزش صحبت کنید
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 10:56
maziyar1976 - اصفهان - ایران
. Ghooloo - آبادان - ایران. تو چند سالته ؟؟؟ ان چرتو پرتها را ان بالا نوشتی ؟؟؟؟ واقعا چند ساله هستی ؟؟؟....یه نصیحتی دارم. بجای طرفداری از مردها (مصدق) . سعی کن از زندها حمایت کن. نه اهل مطالعه , نه‌ اهل تجسس و تحقیق;بی‌ مصرف؛فاقد درک,همچون مجاهد خلق، توده ای میهن فروش و ملی منقلی مذهبی ;خرد سوخته ; شیخ! مفت خور;جاه طلب و نان به نرخ روز خور!. تکلیف ما رو روشن کنید???
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 10:59
maziyar1976 - اصفهان - ایران
Ghooloo - آبادان - ایران مصدق مصدق نکن که حالا میخواهید به او آویزان شوید روباه‌های مکار ...شما ده‌ها هزار جوان ایرانی‌ را فریب و به قربان گاه رژیم فرستادید و یکی‌ از مهمترین عوامل پیروزی خمینی .مرده پرست ،لاف زن?تکلیف ما رو روشن کنید، خسته شدیم.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 11:15
maziyar1976 - اصفهان - ایران
. khashayar571 - تبریز - ایران دوست گرامی‌ وقت طلا است این ۲ تا ذوب شده تو مصدق مرده نه اهل مطالعه , نه‌ اهل تجسس و تحقیق؛فاقد درک,همچون مجاهد خلق، توده ای میهن فروش و ملی منقلی مذهبی ;خرد سوخته ;;جاه طلب و نان به نرخ روز خور!. ارزش این حرفا رو ندارند .بالاخره باید یه حماقتی از خودشون نشون بدند دیگه.تو هم بدو بدو برو توالت اجنبی انگلیس رو پاک کن.زشته کثیف باشه.مصدق عصبانی‌ می‌شه میدونی‌ آدم لجبازیه که و شاید از همون یه روزی ظهور کنه
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 12:57
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
آقا یا خانم عزیز (واقع بین) رضا پالانی هم بعلت کم بهره بودن از سواد و اصالت، در برابر مطالب مستدل و منطقی، فحاشی مینمودند، بنده بنابر اظهار نظر دیگران، چه ایرانی و چه خارجی که به زندگی ایشان اشراف کامل داشتند، و به صورت کتاب در دسترس میباشد، میگم رضا خان میرپنج و پسرش یک دیکتاتور دست نشانده بودند. اگه غیر از اینه منبع موثق مانند منابع بنده معرفی کن تا مطالعه کنیم.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 13:00
khashayar571 - تبریز - ایران
عضو جدید - لندن - انگلیس ما هم بغیر از ۲۰ بار تکرار کلمه کپی از شما چیز تازه یاد نگرفتیم.شما هم بهتر است با پاسپورت انگلیسی و پاسپورت ایرانی‌ که پس از امضا کردن برگه‌ غلط کردن گرفتیدو سری به ایران بزنید و پس از پزز دادن به فکّ فامیل از بابت پاسپورت انگلیسی گشتی در پارکها بزنید و از مصدق و تفالهای آن بزرگان،یزدی...تعریف و تمجید کنید.کی‌؟مصدق؟نفت را ملی‌ کرد؟کدوم نفت؟همان نفتی‌ که برا سوسمار خورها میره؟طرفدار مصدق؟اونم تو engiland.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 13:00
sepherdad - سیدنی - استرالیا
فرخزاد - کنت - انگلستان. دوست عزیز، مشگل از اینها نیست، مشگل از ما هست که ۳۳ سال هست یه شورا هم نداریم که بشینم با هم حرف بزنیم، من فکر می‌کنم این شورا ایده خوبی‌ هست, هرچند من با آقای پهلوی و نظراتشون موافق نیستم، من بیانه شورا رو هم امضا نکردم چون موافق این نیستم که وظیفه این شورا فقط یک آنتخابات آزاد هست اما برای گام نخست کار با ارزشی هست چون که ما ایرانیها خیلی به زحمت دور هم به صورت جدی جمع میشیم!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 13:47
morid - بوشهر - ایران
یه چیز جالب در باره خاندان رضا پالونی!!وقتی رضا خانو انگلیسی ها به مردم ایران تحمیل کردند، هیچکی نفهمید اصل و نصب این آدم کیه؟؟!! یعنی آغازی نامعلوم وناشناخته!!محمدرضا هم با اون حکومت طولانیش هیچگاه از پدر بزرگش کلمه ای نگفت!!! این رضای دوم هم که بعد از55 سال عمر و خوش گذرانی در امریکا، پسری ندارد تا این دنکیشوتهای شاهی دلشان بهش خوش باشه، یعنی ولیعهدش بشه!!!.پس آخر حکومت رضا پالونی ها هم نامعلوم!!!؟؟؟ بقیه عمرتان هم چاکر و نوکر خانزاد پالونی ها باشید و چرتتان را بزنید!!!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 15:06
عضو جدید - لندن - انگلیس
mir1976 - واشنگتن - از دید شما کدام شاه خوب بود؟ آقا محمد خان قاجار؟ فتحعلی شاه؟ ناصرالدین شاه؟ احمد شاه؟ ... کدام بهتر بود ؟؟
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 15:52
maziyar1976 - اصفهان - ایران
. morid - بوشهر - ایران. : باید خدمت گربه کلونداک سایت عرض کنم رضا شاه هرچه بود ایرانی بود و اهل آلاشت مازندران. پدرش معلوم است مادرش هم همین طور. او را مقایسه کن با خمینی که هیچکس به درستی نمی داند در کجای هندوستان نطفه اش را پس انداخته اند؟ پدرش سید بود یا سیک؟ کودکیش چگونه گذشت؟ مثل امام زمان تان که بسیاری از مورخین پدرش را عقیم می دانستند و اصلاً معلوم نیست بوده یا نه و اگر بوده آیا پسر همان پدر بوده یا نه. در ضمن میو میو کردن یادت رفت!!!
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 16:28
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
mir 1976 hc از اینکه بعنوان یک ایرانی صاحب تفکر و ارزیابی نیستی و خودت شخصا قادر نیستی که بتوانی مسائل مملکت خودت را تجزیه تحلیل کنی واطلاعات خود را از تاریخ مدون کشور خود لا اقل از 500 سال گذشته تا امروز ارزیابی کنی و خود شخصا بر اساس داده های فکری و مطالعات بی غرض و همچنین مقایسه یک حکومت پول پوت ها در اسیا و همچنین حکومب امروزه فرضا اسد در سوریه و یا یا هر جکومت دیگر در منظطقه معنی دیکتاتور را بهتر بدانی و بهتر یاد بگیری که دیکتاتور یعنی چه وحکومت دیکتیاتوری یعنی چه وهمچنن تاریخ سلسله قبل از پهلوی را ندانی و نمیدانی لذا مطالعه هر گونه کتاب نه تنها مضر است بلکه باعث عصیان و دیوانگی اطرافیان خودت خواهی شد. تو اول باید معنی دیکتاتوری و مقایسه دیکتاتور ها در نقاط مختلف دنیا مطالعه کنی و قادر بمقایسه باشی بعدا بتوانی بگوئی دیکتاتور و سپس از دیگران برای پیشرفت فکری خودت کمک بگبری متوجه شدی نازنین یا نه
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 19:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بر من یقین حاصل شده که نه مجاهد، نه فدایی، نه مصدقی اینگونه برروی شاهزاده رضا با کینهٔ و نفرت پنجه نمی‌‌کشد، اینکار تنها از دو گروه بر میاید گروهِ اصلی‌ و اول طرفداران و دست اندرکاران حکومت ولایتِ فقیه زیر نامها و جریانهایِ مخالف دیگر و گروه دوم توده ییها که اکثریت آنها در حکومت ولایت فقیه کار ه ائی هستند و دستی‌ به آتش دارند، عده قلیلی که در اثر بخل و یا خود بزرگ بینی‌ خراش میاندازند جمعیتِ قابل ملاحظه ائی نیستند، طبیعی است که بسیاری افراد با ایشان هم رأی و نظر نیستند یا دلخوری دارند اما اینگونه برخورد کینهٔ جویانه را کسی انجام میدهد که منافعش به خطر بیفتد، چگونه است این افراد اگر ده سالِ دیگر هم حکومتِ ولایتِ فقیه باشد مشکلی‌ ندارند و ماست‌هایشان را کیسه کرده اند اما تا حرف از ایشان میشود فیلشان یادِ هندستان می‌افتد، اینگونه فکر کنید که هنوز حکومت آخوندی سرِ کار است و شما باید پذیرای آن باشید با این تفاوت که مردم و ایران نجات پیدا خواهند کرد.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 19:58
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
exam292 - تهران - ایران / . آخوندها که با انگلیس رابطه دارند خوبند؟؟؟؟؟؟ لعنت بر آخوندها که ساخته دست انگلیس هستند.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 20:24
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
آقا یا خانم، واقع بین ایرانی، دیدید گفتم شما از سطح معلومات کمی بهره مند هستد و حتما سلطنت طلب سرتاپا گوش عاشق خم شدن با زاویه 90 درجه در برابر شاه و امثالهم. یک اشکال مهم ایرانیا که همیشه باعث عقب موندگیشون میشه اینه که خودشان را دانشمند در هر موضوعی میدانند و اظهار نظر بیجا میکنند و حرف هیچ کس را قبول نمی کنند و دیکتاتور معابانه عمل میکنند. دوما شما مگه در عهد میرپنج یا محمدرضا زندگی کردید که میخواهید آن دوران را از پیش خودتون تجزیه و تحلیل کنید. پس باید به کتابها رجوع کنید. و گمان نمی کنم اکثر ایرانیا حاضر باشند در برابر یک شخص خاص مجددا تا زانو خم شوند و عنان زندگیشان را به او بسپارند و گوسفندوار زندگی کنند
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 22:29
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
عضو جدید ، آقای یا خانم گرامی لطفا مطالب بنده را از اولین کامنت بخوانید بعد نظر بگذارید. هیجانی عمل نفرمائید. به درد ایران نه شاه می خورد نه آیت الله. چون تاریخ ثابت کرده یک نفر مادام العمر در رأس مملکت قراربگیرد بعلت جوگیر شدن به دیکتاتوری روی می آورد و خدا را بنده نخواهد بود بلکه احساس خدائی میکند.
‌پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392 - 22:29
صمصام - سیدنی - استرالیا
اگر همین الان خود خامنه ای برای آگاهی از نظرات ایرانیان بطور تصادفی این تاپیک را باز کرده و نظرات کاربران را بخواند مطمئناً غرق شادی خواهد شد. زیرا این تشتت آرا و تهمت زدنها و دشمنیها و کوبیدن یکدیگر، آرزوی قلبی این کفتار شیطان صفت و موجب تداوم حکومت ننگینش است. یک گروه از کاربران که تکلیفشان مشخص است: سر در آخور ولایت فقیه دارند و اکنون بعد از 34 سال با تشکیل شورای ملی که تنها حرکت منطقی و سازمان یافته بر علیه جمهوری اسلامی است، شدیداً احساس خطر کرده و سعی در تخریب این شورا دارند.
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 03:32
صمصام - سیدنی - استرالیا
گروه دیگر از کاربران مخالف رژیمند ولی با شورای ملی نیز مخالفندو دلیلشان هم مخالفت با سلطنت یا رضا پهلوی است. گروه سوم با رژیم اسلامی و سلطنت مخالفند اما واقع بین ترند و به تشکیل شورای ملی خوش بین هستند. اینان می گویند جمهوری اسلامی از تشکیل این شورا به هراس افتاده، چون میداند ایرانیان صرف نظر از هر گرایش عقیدتی یا سیاسی که دارند، اگر حول محور این شورا متحد شوند فاتحه رژیم خوانده است. من به نوبه خودم از همه کاربران محترم مخالف رژیم استدعا می کنم با حمایت از عملکرد شورای ملی که اولین حرکت جمعی بر مبنای خرد جمعی بر علیه آخوندهاست موجب تقویت آن شوند. دیگر وقت آن رسیده که به جهانیان نشان دهیم ایران و ایرانی لایق یک حکومت دموکرات و سکولار است نه حکومتی که ایران را ویران و غرق کثافت اسلام میخواهد. و به نظر من شورای ملی اولین گام در این زمینه است. حمایت ما در فصای سایبری از شورای ملی، موجب مستحکم تر شدن وحدت مخالفین رژیم و هراس بیشتر خامنه ای و عمالش خواهد شد.
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 03:34
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
mir1976 واسنگتن.من باید از دهبان ان واشنگتن سئوال کنم که متفکری مثل ترا چگونه در خودش حای داده. اصلا تو در واشنگتن چه کار میکنی . میگویم ای کلک ...انجا مرده شوری میکنی. دیدی مرده شوری هم یک شغل که داری از ان نان میخوری. ببینم ان مرد ه ها را که اوردند انجا قبل از کفن کردن چقدر گیر تو میاد. ببینم حالا راضی هستی از شغل مرده شوری یانه . این یکی را مردانه بگو
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 05:43
exam292 - تهران - ایران
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران/ ...خدا نابود کنه هر که داره آب در آسیاب دشمن ایران (امثال، انگلیس، آمریکا، اسرائیل و ...) میریزه!!!!
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 05:55
عضو جدید - لندن - انگلیس
mir1976 - واشنگتن - زمان فرق چشمگیری با گذشته کرده، ما بدنبال تعیین آقا بالا سر نیستیم، بلکه بدنبال یکپارچگی و اتحاد (در) مبارزه، تحت هدایت کننده ایی بیطرف و آشنا با فرهنگ ایران، هستیم. تمام !/ روز بر شما خوش.
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 10:18
عضو جدید - لندن - انگلیس
mir1976 - واشنگتن - خوانده بودم، می‌دونم مشکل کجاست، یک اشکال مهم دیگه به لیست عیوب ایرانیا اضافه بفرمایین: عده‌ ایی! نمی‌فهمن چی‌ میگن، و عده‌ ایی! نمی‌فهمن حرف حساب دیگری چیه.../ در کتاب خاطرات فردوست (اگر به عنوان منبعی موثق آنرا بپذیریم-- چون پس از تخلیه اطلاعاتی‌، او را اعدام کردند)، دو نظریه متفاوت بر روی کار آوردن رضا خان وجود دارد لطفا به آن دو نظر شما اشاره بفرمایید. فردوست هیچگاه به گماشتن رضا خان به صدارت توسط انگلیسیان اشاره مستقیم و قطعی نکرد. در کتاب خاطرات وی به نظم و دقت وی بر روی تفکیک اکید هزینه‌های شخصی‌ و هزینه‌های های بیت المال اشاره شده است. رضا شاه موضوع تاسیس جمهوری را خود به مجلس تقدیم کرد، ولی‌ با آن مخالفت شد و عمده‌ترین طیف مخالف با آن روحانیون و یا مذهبیون بودند. وی دیکتاتور نبود، کشور بین بقا و نابودی دست و پا میزد. هیچ گونه تابعیتی از دولت مرکزی نبود که بشود با دموکراسی کاری از پیش برد.../ بعد از طوماری‌ دراز از خدمات برای ایران و ایرانی و بدون حمایت ملت (بی‌سواد، فقر زده خرافاتی)، حالا شد رضا پالانی ؟!
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 10:04
mashady - منچستر - انگليس
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان , کم آوردی داداش ، کم آوردی و زدی جاده خاکی دیگه ، حالا مگه مجبوری با این سواد ناقصت بحث کنی‌ آخه ، تو روح اون شاهنشاه عاری از مهر
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 12:17
louis - خرونینگن - هلند
قربونت برم شاهزاده دردو بالت بخوره تو سر هر چی‌ ملا.....
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 14:55
louis - خرونینگن - هلند
قربونت برم شاهزاده دردو بالت بخوره تو سر هر چی‌ ملا,,,,
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 15:00
louis - خرونینگن - هلند
mashady - منچستر - انگلیس..... عامل اصلی تفرقه‌ تو هستی و اون سید علی گدا..............نه شاهزاده ......شما هم بهتر است با پاسپورت انگلیسی و پاسپورت ایرانی‌ که پس از امضا کردن برگه‌ غلط کردن گرفتیدو سری به ایران بزنید و پس از پزز دادن به فکّ فامیل از بابت پاسپورت انگلیسی گشتی در پارکها بزنید و از مصدق و تفالهای آن بزرگان،یزدی...تعریف و تمجید کنید.کی‌؟مصدق؟نفت را ملی‌ کرد؟کدوم نفت؟همان نفتی‌ که برا سوسمار خورها میره؟طرفدار مصدق؟اونم تو .. مرگ بر خامنه ای و ولایت فقیح اش.... مرگ بر دیکتاتور
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 14:55
sepherdad - سیدنی - استرالیا
مشهدی - منچستر - انگلیس. دوست عزیز اساس در فرهنگه سیاست ایران باید تغییر کنه ، دیگه بحث مرده باد, زنده باد مطرح نیست چون شخص دیگه مطرح نیست, ایشون شده سخنگویه یه شورا ,خوب بذار بشه، باید کارشو نقد کرد, همون کاری که سیامک دهقان پور کرد در برنامه افق, این باید در سیاست ایران نهادینه بشه!
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 18:46
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بزرگترین دشمن ایران آخوند و حکومتش است بعد طرفدارنش که شماها باشید و اربابِ حکومتِ ولایتِ فقیه، روسیه، اینجوری حرفِ دلت رو بزن که خدا لعنت کنه هر کی‌ آب به آسیاب مردم ایران که دشمن حکومت آخوندی هستندمیریزه، اینو بدون شما طرفداران آخوند هستید که آب به آسیاب دشمن ایرانیان، یعنی آخوند می‌ریزید و هر روز از گوشه و کنار دنیا و ایران برای خود اه و نفرین و لعنت می‌خرید، آنهم اهِ مظلوم موردِ ستم که دودمانتان را از هرم داغی که در سینه دارد به آتش غضب خدا خواهد سوزاند، از خوابِ غفلت بیدار شوید، مردم در این ۳۴ سال یک لحظه شماها را از خود ندانستند چون طرفِ دشمنشان را گرفتید و با دشمن خو کردید.
جمعه 13 ارديبهشت 1392 - 20:55
mashady - منچستر - انگليس
sepherdad - سیدنی - استرالیا , آی‌ زنده باشی‌ ۱۰۰۰ سال ، قربون آدم چیز فهم ، بحث مرده باد, زنده باد نباید دیگه باشه تا اسمی‌ از رضا پهلوی میاد تبلیغ حکومت پادشاهی نباید دیگه باشه ، تحمیل عقیده نباید دیگه باشه ولی‌ هست عزیز هر جا اسمی‌ از رضا پهلوی میاد یه سری خودشونو میخوان ... بدن خودشون می‌‌برند و خودشون میدوزند بجای ۷۰ میلیون میخوان تصمیم بگیرند ،
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 03:26
exam292 - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد/عجب!!دشمن شناس هم شدی!!!!
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 04:15
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
mashhady منچستر. نازنین تو حتما کامنت من را با این میر1765 خواندی. ختما میدانی که از ایشان چه پرسیدم و پاسخ ایشان چه بوده حالا که سرکار معتقدی من با این سواد ناقصم کم اوردم لطفا شما جواب بدهید. و ما یک چیزی از شما متفکر با سوادببریم.ببینم چه می کنی
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 06:19
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
پس فکر کردی مثل شماها ببو و خنگم.
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 10:55
sepherdad - سیدنی - استرالیا
مشهدی - منچستر - انگلیس. من فکر نمیکنم که یک حکومت پادشاهی در ایران به خصوص چون که ایشون فرزند ذکوری ندارن دیگه ممکن باشه, شکل حکومت هرچی‌ باشه حتا حکومت رهزانان محلی( شما بخونید فدرال ایرانی‌))).)(!,!) باید تکیلفه مالکیت رو مشخص کنه، الگو اقتصادی ما کی‌ هست؟ تا زمانی که پول رایگان نفت و معادن و زمینهای اوقاف هست شما مطمئن باشین بسیجی‌ بازی( حالا به اسم پادشاهی یا جمهوری یا قبیله گری) خواهد بود.
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 13:39
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Mashady منچستر .بدون اینکه از طرز تفکر و ایده من چیزی بدانی و بدون اینکه روی سخن من باتو باشد.شروع باظهار فضل کردی و این چرندیات را که شایسته خودت هست در کامنت گذاشتی. ببین با یک فرد بی منطق مثل تو و یا هر فرد دیگر اگر با منطق صحبت بکنم چون درک احتماعی و همچنین گذران روزگار فعلی تو مانند بسیاری از افراد عقد ه ای که در خارج هستند و با .... اربابان خودشان وارد فاز پناهندگی شدند و با بیکاری و بی عاری و پناه اوردن کمپوتری که ترا از ان افسردگی در غربت نجات بدهد شروع باینگونه چرند گفتن افتادی البته رئیس فکری شما ان بهرام شتر که معروف به مشیری است بیشتر توقع ندارم . فقط باید بگویم که تو و افرادی مثل تو .... با هذیان گوئی روزگارخودشان را میگذرانند. راستی دلیوری پینزا در شهر شما درامد خوبی دارد یا نه.از رئیس فکری تو سئوال کن چاپ اسکناس تقلبی در ان زمان در امد حوبی داشته یا نه حتما تو هم بشغل شریف مرده شوری مشغولی که بطرفداری رفیقت امدی.
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 13:36
danial nabi - استكهلم - سوئد
سکولار پاستوریزه شده توسط آمریکا، مردک مفت خور تاریخ مصرف امسال تو خائن به پایان رسیده، هنوز این رو نفهمیدی، حالا با شعار سکولاریسم که به معنی‌ نابودی دین است، دبرهب غار غار افتادی ننگ و نفرت بر شما تقلید کننده‌های آمریکا.....از خودت که هیچی‌ نداری، هر چی‌ داری از سرور شیطان پرستت گرفتی، امیدوارم به زودی به سر نوشت شوم برادرت دچار شوی، چون راهی‌ دیگر وجود ندارد.
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 13:23
maziyar1976 - اصفهان - ایران
هنگامیکه آب در لانه مورچگان میاندازی، تخم و ترکه های تازی دسته دسته بیرون میزنند و همانند بنگاه بی بی سکینه! به سخن پراکنی میپردازند. باید به هال مردم و کشور ایران گریست اگر چنانچه اهریمنانی همچون مجاهد خلق، توده ای میهن فروش و ملی منقلی مذهبی خرد سوخته و.... که تهی از فرهنگ تبارمند ایران زمین هستند بتوانند یکبار دیگر بر این سرزمین اهورایی فرمان روایی کنند.
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 19:01
smart292 - ونکوور - کانادا
بی‌ ادبی نباشد خر همان خره فقط پالانش عوض شده،شاه ایران یا رهبر جمهوری اسلامی هر دو یکی‌ هستند ،فقط با مقایسه زمان‌ها متوجه میشویم که رضا شاه یا محمد رضا شاه به ایرانی‌‌ها خیلی آزادی دادند و ایران را واقعا آباد کردند و حتی حقوق بشر هم در ایران کار میکرد ،آیا حالا هم این طوری است یا خیر در این رژیم مخوف اسلامی تا حالا ۴ بار از طرف حقوق بشر دنیا محکوم شدیم . بیائید در خارج کشور و ببینید که پولهای دزدیده شده در جمهوری اسلامی ،در اینجا واقعاً غوغا کرده است.این آقازاده و بچه آخوند‌ها در خارج سرمایه گذاری‌های هنگفتی از پولهای دزدیده شده از ایران کرده اند. در زمان شاه همه چیز روی حساب بود. و همه هم دین خودشان را داشتند. و اقتصاد هم خوب بود و همه مرفه زندگی‌ میکردند. و ایرانی‌ آواره هم در دنیا نداشتیم ،خلاصه این دفعه نوبت مردم ایران هست که تلافی این همه ظلم از طرف جمهوری اسلامی را جبران کنند،همانطور که خلخالی به قبر رضا شاه رحم نکرد ،این دفعه نوبت قبر خمینی است.
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 03:00
عضو جدید - لندن - انگلیس
واقع بین ایرانی - هامبورگ -/ sepherdad - سیدنی - / دوستان گرامی‌، برخی‌ آدمها رو به جای محک زدن علم و شعورشون، بایست که سایز گوشاشون رو اندازه گرفت! این Mashady یکی‌ از آنهاست، در آن شک نکنید. :)
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 02:01
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
عضو جدید لندن. ممنون از شما و دقت نظر سرکار. و این را باید اضافه کنم که مشکل بزرگ اجتماعی کشور مان و جود ابلهان و احمقان و نادانانی هست که اولا نخود هر اشی میشوند و ضمنا بدلیل داشتن کمبود و عقد ه حقارت خانوادگی و اجتماعی و نداشتن اگاهی های لازم یک فرد برای یک زندگی معمولی وارد مسائلی میشوند که نه تنها خودشان بلکه تسل قبلی انها هم از اینگونه مسائل اطلاعی نداشته و بی بهره بودند و این انگل ها فقط برای فرونشاندن ان عقد ه حقارت شروع بگفتن مزخرفات و توهین بخدمتگزاران وطن ما مینمایند. شما موفق باشید عزیز
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 13:40
جنگنده - تهران - ایران
بعضی افرادی که اینجا نظر دادن فیلمهای علمی تخیلی زیاد میبینند. یادتون باشه حکومت جمهوری اسلامی ایران هرگز تغییر نخواهد کرد حالا هی بیایین از تخیلاتتون بگید باعثه خنده ما بشید. رفتین اروپا و آمریکا بجای گفتن این حرفهای پوچ راجب به تغییر نظام و این حرفها، بشینید زندگیتون رو کنید و از دنیای غرب لذت ببرید به کار داخل ایران هم کاری نداشته باشید، اینجوری خیلی بیشتر به نفعتونه، لااقل آب و روغن قاطی نمیکنید هیچ، یه زندیگه خوب و رضایتمند در کشورهای متمدن هم دارید. زنده باد ((جمهوری اسلامی ایران))
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 14:21
exam292 - تهران - ایران
smart292 - ونکوور - کانادا/درک شما از مسائل در همین حد هستش!! بیشتر نمیشه انتظار داشت!!!
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 15:52
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
عضو جدید : خانم یا آقای عزیز، با منبع ایرانی مشکل هست، این منبع موثق انگلیسی را مطالعه کنید: آنتونی پارسونز، خاطرات سفیر انگلیس در ایران، ترجمه بخشی از نوشته های ایشون. ... سابقه رژیم شاه در مسایل مربوط به حقوق بشر بد بود. بازداشت‌های خودسرانه، زندانی کردن افراد بدون محاکمه، شکنجه و اعدام سریع و آزار و تعقیب دانشجویان و کارگران مخالف و ناراضی یک امر عادی به شمار می‌آمد. .... یا . ... دولت سیاست فشار و اختناق را در پیش گرفته و در عین حال فاسد و نالایق بود. ولی آنچه بیشتر از هر چیز جلب توجه می‌کرد ناتوانی شاه در جلب حمایت افکار عمومی از سیاست‌ها و برنامه‌های خود بود. پشتیبانی از شاه منحصر به جمعی متملق و چاپلوس یا کسانی بود که مستقیماً از برنامه‌های او منتفع می‌شدند، .... و در آخر برای بدست آوردن منابع جدید در آن کشوری که هستید بنا بر قانون حاکم بر اکثر کشورهای غربی بعد از گذشت 30 سال اسناد محرمانه در جهت تحقیق در معرض عموم گذاشته میشود به کتابخانه رجوع کنید و از نزدیک با اسناد ننگین زمان رضا خان و محمدرضا آشنا بشید. منجمله قائله جدا کردن بحرین دو دستی بخشیدن آن.
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 22:53
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.