ویدیوی تقاضای 30 میلیاردی رشوه لاریجانی از مرتضوی

اظهارات صوتی و تصویری آقای" بابک زنجانی" مدیر عامل شرکت "سورینت" در مورد تقاضای 30 میلیارد تومان رشوه و تحصیل مال نامشروع توسط باندی به اسامی : "باقری" - "لاریجانی" - "حجت اسلام مرتضوی" با جعل عنوان و طرح مباحث غیر قانونی و حمله باند آقای "محراب" ، معاون اسبق وزارت اطلاعات جهت مرعوب کردن ایشان که خلاصه مباحث در فیلم منعکس است

ویدیوی تقاضای 30 میلیاردی رشوه لاریجانی از مرتضوی   - قسمت اول



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.


 

+550
رأی دهید
-30

منگوله مشهدی - مشهد - ایران
خیام ، به کشورت فقیهان شاهند *** گاهی سرِ منبر ند و گه بر گاهند *** پیوسته زکشورت شرف می‌شویند *** پیوسته ز هستی‌ ات روان می‌کاهند !
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 12:11
romano - تهران - ایران
ها بزن زنگو مهدی هاشمی انفجار اول بود دیگه کسی در این سیستم به حرف اونیکی گوش نمیده و از این به بعد پته‌های هم رو آب می‌ریزند و دلیل این دو چیزه یک شکاف موج مردمی که از یک رای من کو شروع شد و الان این خرد شدن داره تا بالای برج حرکت می‌کنه و دوم روزی پیری به همراه مریدان از جایی عبور می‌کرد ناگهان دسته‌ای سگ دیدند که آرام در کنار هم لمیده بودند و یکی از مریدان به شیخ گفت ای شیخ نگاه کن که این سگان در کنار یکدیگر چه آرام خفته‌اند حال اینکه ابولبشر اینگونه نیست. شیخ گفت در میانشان لقمه‌ای بنداز تا درندگی آنها را ببینی بله حکایت جمهوری اسلامی مثل بابای عزیزمه که همیشه می‌گفت کاشه سگها که کوچیک بشه غذا کم می‌شه لاجرم همدیگرو می‌درند! زنده‌باد ملت ایران و سر سختی و جنگش با این کفتارها. زنده باد اسانلوها، نسرینها، نداها و ستار و صانع ها.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 12:16
persianlover - لندن - انگلستان
اصل فیلم کجاست؟ با این کاراشون نشون میدن چطوری مثل کفتار افتادن به چپاول و تاراج پول نفت. رقمها انقدر زیاده که نمیدونن چطوری بخورن. انشالله از دماق همتون میاد پایین.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 12:26
morgan123 - واشنگتن - امریکا
توی سر هم بزنید تا جونتان درآد!!! ما ایضاً حالشو میبریم.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 12:48
hemed - سن ديگو - امريكا
۳و میلیارد اینجا، ۳۲۰ میلیارد اونجا، خدا تومن، ۱ جای دیگه.. مردم برن تو صف برنج، مرغ ، تخم مرغ ، شیر...
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 12:51
ghafas - مشهد - ایران
دم اوس محمود گرم .بچه ها حمایتش کنین به خدا هرچی تا حالا گند زده به همین افشاگری هاش می ارزه .کی دیگه این کا رو می کرد ؟ موسوی خاتمی هاشمی ؟کی ؟ بچه ها دلگرمش کنین
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 12:51
az mast ke bar mast ! - سر د - نر و ژ
به به ! مثل اینکه لاش خور‌ها دارن میفتن به جون هم !! اما چه فایده واسه این مردمِ بدبخت !!!
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 12:33
pull.over - دوحه - قطر
خاک بر سر ما ملت بی عرضه! انگشت جوون مردم رو تو ملاعام به خاطر یکی دو تومن میزنن قطع میکنن اون وقت این نامردا میلیارد میلیارد میخورن آب از آب تکون نمیخوره!
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 13:20
ghafas - مشهد - ایران
مثبت مثبت مثبت مثبت بدین ........................................
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 13:10
بی خیال - کرمان - ایران
قاضی مرتضوی در این جلسه در نقش استاد اخلاق حضور دارند
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 13:45
parviz1 - کترینگ - انگلستان
وقتیکه خود گدا علی‌ شیره هستی‌ و نیستی کشور را از بانک مرکزی میدزده و چندین تن شمش طلا را با تریلی میبره ترکیه و پول ایران بدون پشتیبان میکنه و ریال میشه پشم اونوقت انتظار دارید بقیه انگلها رژیم اسهال کاری نکنن!!!!!! خوب معلومه که همشون دزد و بی‌ناموس و وطن فروش و جنایتکار و بیشرف و پست و.. هستن. غیر از باشن که نمیتونن تو دایره گدا علی‌ شیره مقام و منصبی داشته باشن. هر کسی‌ از رژیم اسهال تعریف کنه مشخص هست که خودش هم از همون انگل هاست با همون مشخصات بالا که گفتم.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 13:51
dannni - سوئد - استكهلم
این محمود کوچولو چه بمبی روزهای ریاست آاش انداخت
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 14:15
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
جوجه ساندیس خورها حرفی برای گفتن ندارند؟
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 14:23
karkas - اصفهان - ایران
خدا بیامرز رضا فاضلی میگفت.................رهبر دزد رس جمهور دزد رس مجلس دزد پاسدار دزد ....................دزد
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 14:29
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
برادر بسیجی‌ عقاب فنلاندی، شهادت ، ستینگ۶۸، دانیال نبی کجاهید هرچه رهبر می‌‌گوید کش ندهید .کسی‌ گوش نمی‌‌دهد . ۱۵۰۰ سال فساد و رسوهی از خود آشکار می‌‌شود. تازه این یک قسمت کوچک است که خود افشا کرده‌اید . اگر دزدیهای شاه علی‌ بیرون آید چه خواهید گفت. یک زنگی به گلشیفته زنید چند تا عکس اینجا گذارد . تا بهانه‌ای باری انحراف از سیاست و دولت اسلامی ایران پیدا کنید. حالا هی‌ فحش دهید به پستان گلشیفته . نون اضافه کاری خود را در بسیج سایبری بریدید. دولت اسلامی چنان گندی زده که بویه گند آن را تا اینجا هم رسیدهد. پس کجاست این امام زمان . کش می‌‌دهند چه کشی‌ مثل آدامس خروس نشان
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 13:31
امیر- دبی - دبی - امارات متحده عربی
مشتی است نمونه خروار
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 15:23
apadana_uk2013 - بورن موت - انگلستان
ببینید عجب اسلامی عجب جمهوری اسلامی همه دزد از رهبر تا این نوچه بد برید جونرو عدم کنید به خاطره ۴۰ هزار تومن توف تو خمینی
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 15:14
dara20 - تهران - ايران
این گوشه کوچکی از فساد رایج در میان سردمداران حکومت کثیف اسلامی است و تنها بعد از سقوط این رژیم پلید میزان عظیم فساد‌ها و تباهی سران حکومت فاش میگردد. دستگیری سعید مرتضوی قاتل حرفه‌ای نه‌ از آن جهت که او بعنوان قاتل تحت پیگرد قرار گرفته بلکه بواسطه افشای این نوارهای تصویری که بیانگر گوشه کوچکی از فساد حکومتی را بر ملا کرد باز داشت شد. در حکومت آخوندی یک اصل بعنوان خط قرمز شناخته شده است و آن اینکه تا میتوانی‌ فساد کن‌ اما اگر زبان باز کنی و از مفاسد حرف بزنی‌ به روش سعید امامی واجبی در حلقت میچپانیم.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 14:31
Azadikhah - تكسل - هلند
این شخصی که ابتدای فیلم در حال حرف زدنه و بعد وسط فیلم بلند میشه همونی هست که در جریانات سال 88 عکسش در اومده بود که پشت موتور سیکلتی اسلحه کلت دستش بود و ظاهرا صاحب کارخانه دنیای فلز بود. چه کشوری شده واقعا.یک مشت قاتل و دزد مافیایی دور هم جمع شدند کشور رو به سبک خانواده ی کورلئونه و سوپرانو گذاشتن وسط به چاپیدن.آیندگان در مورد ما چه قضاوتی میکنند؟چه جوابی برای نسلهای بعدی داریم وقتی ببینند یک مشت هفت تیر کش و لات و چاقوکش از یک طرف و یک مشت رشوه و حق حساب بگیر از طرف دیگر اینطور کشور رو چپو میکردند و ما همه خفه خون گرفته بودیم..اگر ذره ای از شرافت در وجود خامنه ای مانده باشد،وظیفه دارد تمامی این غارتگران را به همان شیوه و به همان سرعت عمل که در مورد دو جوان زورگیر صورت گرفت به میادین تهران و دیگر شهر ها برده و اعدام کند و همزمان اعلام انتخابات آزاد کند.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 15:47
سرباز گمنام وطن - تهران - ایران
توجه.............................................توجه.............................................توجه. حسب اطلاعات دقیق شخصی که در آغاز این فیلم صحبت میکند آقای سید حسن میرکاظمی (دنیای فلز) است که از طریق اقای علی سقایتی سرتیم حفاظت شاهرودی به مرتضوی و دیگر مدیران قبلی قوه قضاییه وصل میشود و منافع مالی قابل توجهی از این ارتباطات تحصیل میکنند. انتشار دهید تا این رانتخواران فرصت طلب دستگیر شوند.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 15:54
iransabz - تهران - ایران
با درود به تمامی‌ کاربران گرامی‌،. این ویدئو تماما ادیت شده است، بسیاری از زمانها و صحبتهای این ویدئو چیده و قطع شده است. در سانی‌، در جمهوری اسلامی، ضبط صدا و ویدئو کاملا غیر قانونی هست. اگر نه، من نامادری‌ام برای حقوق پدر مرحومم تقاضا کرده و دارد می‌گیرد، در صورتی‌ که من صدای ضبط شده این زن بد کاره را دارم که می‌گوید بجای این که این دولت دزد بگیرد بگذارید من بگیرم. زنده باد مردم آزاده ایران. پاینده ایران
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 15:13
سرباز گمنام وطن - تهران - ایران
توجه.............................................توجه.............................................توجه. حسب اطلاعات دقیق شخصی که در آغاز این فیلم صحبت میکند آقای سید حسن میرکاظمی (دنیای فلز) است که از طریق اقای علی سقایتی سرتیم حفاظت شاهرودی به مرتضوی و دیگر مدیران قبلی قوه قضاییه وصل میشود و منافع مالی قابل توجهی از این ارتباطات تحصیل میکنند. انتشار دهید تا این رانتخواران فرصت طلب دستگیر شوند.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 16:14
astara-irani - استارا - ایران
جمهوری اسلامیه هااااااا. ساندیس خورها و نیروهای زودجوش و خودجوش اینجا نیستند ?? .
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 16:34
گیارنگ - تورکو - فنلاند
مردم فردا پس فردا میرن تو صف انتخابات به همین دزد ا و جنایت کارها رای میدن ،اخه به صف گرفتن تو این ۳۴ سال عادت کردند . یعنی خوششون میاد خودشون برن تو صف برنج گندیده و ...... و انتخابات و این دزد ا هم بشن ریس مجلس و رءیس جمهور . عجب مردمی بابا یکم حافظه داشته باشید به انتخابات این دزدا نرید همشون مثل همند طهماسب مظاهری وزیر سید خندان رو با چک هفتاد میلیون دلاری تو المان گرفتند اونوقت یه عده ساده و نادان کیان برام از موسوی و خاتمی و اصلاح طلب میگن.!!!!! اخه کی میخواهید بفهمید کی ۱۰۰ سال دیگه ۲۰۰سال دیگه کی.؟؟؟؟?
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 16:34
gilaneh - تالش - ایران
parviz1 کترینگ -انگلستان - یه سیفون هم اون گوشه موشه ها میذاشتی داداشم
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 17:15
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
. ‎((حرف احمدی نژاد این است :. تو این نظام جمهوری اسلامی ناب محمدی، همه ارکان دزد و فاسد و مال مردم خور و چپاولگر و دروغگو و آدمکش و . هستند. چرا فقط یخه دولت و دولتیها را می گیرند؟ چرا فقط وزیر دولت استیضاح می شود؟ چرا کسی به برادران دالتون لاریجانی گیر نمی دهد؟ چرا کسی یخه خامنه ای و مجتبی را نمی گیرد که میلیاردها دلار دزدیده اند؟ چرا کسی به برادران قاچاقچی خودمون در سپاه پاسداران گیر نمی دهد؟ چرا فقط یخه مرتضوی را می گیرند که آدم کشتی؟ مگه بقیه آدم نکشتند؟ چرا فقط یخه رحیمی معاون اول رئیس جمهور (بلا نسبت) را می گیرند که دزدی کردی؟ مگه احمد توکلی و مجتبی خامنه ای و برادران دالتون و پورمحمدی و تمام مجلسی ها و سپاهی ها و . دزدی نکرده اند و نمی کنند؟ چرا فقط دولت و دولتی ها باید بعد از 4 سال یا 8 سال از قدرت کنار گذاشته شوند و همه مشکلات سر آنها شکسته شود و هه فسادها و دزدیها به آنها نسبت داده شود و مثل یک دستمال به دور انداخته شوند؟.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 17:25
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
حرف احمدی نژاد این است که : گر حکم شود که مست گیرند، در شهر هر آنچه هست گیرند. حرف احمدی نژاد اینه که در این نظام همه دزد و دروغگو و آدمکش و جانی و مال مردم خور و . هستند . پس اگر دولت و دولتی ها هم دزد و دروغگو و آدمکش و جانی و مال مردم خور و . هستند ، تازه می شوند مثل بقیه. چرا فقط ما باید جواب پس بدهیم و از قدرت کنار گداشته شویم و همه کاسه کوزه ها سر ما خراب شود؟. حرف احمدی نژاد این است: یا ما هم مثل بقیه در قدرت می مانیم، یا پته همه را می ریزم روی آب)). در این اوضاع وانفسا، درحالیکه هنوز احمدی نژاد است که به اینجا و آنجا سفر میکندونماینده رژیم است، اوضاع درونیشان خیلی «شیر توشیر» است و قمه ها از رو بسته شده. پخش نوار احمدی نژاد در مجلس و رسوا کردن برادر لاریجانی ودیگران از جمله همین مرتضوی جلاد یکی از دستاورد ها است ( مطلب از کاربران فیس بوک)
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 17:27
Cyrus28 - تهران - ایران
دوستان عزیز این ویدیو یه نمونه ی دیگه ای از اعتراف گیری هستش،اما این بار با کلاس تر. همه ی صحبت ها دیکته شده هستش،با دقت گوش کنید متوجه میشید. همه اینها کثافت و خائن هستند از برادران عراقی لاریجانی تا کمونیسم بزرگ آغ علی چلاغ
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 18:44
paksan - آمریکا - آمریکا
اون روبروییه خود قاتل مرتضوی دادستان فاسد هستش و اینا با زرنگی سعی کردن با اسامی شبیه به هم اسم مرتضوی قاطی پاتی بشه ولی اساس صحبت مرتضوی (کت خاکستریه)روی اسم فاضل لاریجانی بوده و در 12:57 مرتضوی برای اینکه روشنگری کنه می گه بهتر بود می گفتی روحانی مرتضوی ،یعنی با خودش اشتباه نشه و تو فیلم مشخص باشه.بابک زنجانی هم یک دلال نفتی و از کسانی است که تو همین 7 سال با استقبال دولت برای تحریمها و به بهانه تحریمها پورسانتهای سنگینی برای خریدها دریافت کرده و می شه گفت این پولها مال خودش نیست و دولتی ها از طریق او پولهایی رو از سیستم خارج کردند به بهانه دور زدن تحریمها و این آقا به ثروت افسانه ای دست پیدا کرده و اصلاً این آدم نیازی به قرارداد نوشتن با افرادی مثل فاضل لاریجانی و غیره نداره چون این آقا جزو حلقه مشایی رحیمی مرتضوی بقایی هستش که پول شویی می کنه واسه انتخابات پیش رو و تابلوس مرتضوی داره صحنه سازی می کنه و همشون می دونن دارن چی می گن و چی می خوان.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 18:45
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
دانیال و اگزام و شهادت و ستینگ و عقاب و مهر آسا و بقیه قایم شدند ولی یواشکی منفی زدند, این گنده کاریها و این دزدیها و رسوائیها دیگه از این حرفها گذشته همه مردم ایران از بچه شیر خواره تا مرد 100 سال میدانند که سران این رژیم بی پدر مادر از" زیر بته عمل آمده توسط خمینی هندی زاده بی ناموس خردجال" از دم دزد و خائن و جانی هستند, فقط این ملت باید پوزه این رژیم را با اعتصاب و خانه نشینی به خاک بکشد که یه قطره خون ریخته نشود و جنگ داخلی هم نداشته باشیم باید کاری کنیم که اینها زمین بخورند ولی فرصت کشتن جوانان ایران را بهشون ندیم , این کثافتها آنطور هستند که موقع سقوط میخواهند ایران را هم به خاک و خون بکشند.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 17:40
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
آیا شاهد قطع انگشتان اینها هم خواهیم بود؟
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 20:40
iranzareie - تهران - ایران
۳۰ میلیارد برای دست گرمی‌ بریز واقعا اگر این رژم سقوط کنه چی‌ میشه
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 21:00
farokhzad - کنت - انگلستان
میگه سید به من گفت چی‌ گفت از یک حـ... تازی چه توقعی دارید فقط ببینید در زیر این عبای اسلام چه بخور بخوری هستش خاک بر سر اونی که هنوز تو فکر اینه موسوی یا کروبی یا رفسنجانی‌ یا احمدی یا سید علی‌ اینها همه با هم قوم و خویش هستن اون دختر داده به این اون پسر بعد شما تو فکر اینی از این انگلها آدم خدمت گذار در بیاد شرم شرم بر شما وطن فروش ها
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 19:08
sharafYabi - بیمبه - انگولا
یک عده احمق در همین سایت گفتند اگر اینها دزد هستند پس ماشینهای آنچنانی‌ و زندگی‌ لوکس آنها کجا رفته؟ جواب این است که اینها آنقدر گدا زده و گدا صفت هستند که حتی با یک رقم دزدی پیش غذایی ۸ میلیون دلاری هم، عرضه خریدن یک دانه ماشین پورشه را ندارند، واگر نه من با این پول، هشتاد تا پورشه صفر کیلومتر جلو خونه پارک می‌کردم.
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 21:37
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
ولی من حدس می رنم که این جوجه ساندیس خورها و مزدوران وقتی مرتضوی را دسنگیر کردند از ترس خودشان را خیس کردند و شوکه شدند و برای همین چند روزی هست خفه خون گرفته اند.ههه ههه
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 21:04
سعید ایرانی - مشهد - ایران
حواستون به اسلام باشه به خطر نیفته فقط اینا کشکه همش
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 22:07
perser68 - فلوریدا - امریکا
فقط تخمه و آجیل و سوهانش کمه!آدم مغزش صوت میکشه!(خدا شاهده!!!!!)همشون با خدا،مسلمأن!یه مشت قاتل کثافت که با خدا و قرآن همه چی‌ رو میشورن و پاک می‌کنن!!!
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 23:01
perser68 - فلوریدا - امریکا
تا میتونین بدزدین!!!مردم خدمت دونه دونه شما خواهند رسید!ماله کشان اسلام ناب خامنه‌ای کثافت نکبت نگاه کنین!شاه نفتتونو مجانی‌ میداد به امریکا؟؟؟اینا با نفتتون چه می‌کنن؟؟؟خجالت بکشین و شرم کنین!!!روزهای طلایی تون داره بسر میاد!
‌سه شنبه 17 بهمن 1391 - 23:10
بابک - سبزوار - ایران
این اظهارات هیچ ارزشی ندارد ببر دادگاه
‌چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 05:35
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
بچه‌ها توجه می‌کنین؟؟؟ طرز صحبت کردن و توجه کنین،،،ببین چقدر رقم بالا دزدی می‌کنن که به ۵ میلیارد میگن ۵ تومن،،،گفتش ۵ تومن بیعانه بده و باقیشو،،،،، وای خدای من!!!!!!!!بدبخت ملت مظلوم و ستم دیدهٔ ایران،،،،،ساندیس خورااااا کجایین؟؟؟ کلاتونو (عمامه تونو) بذارین بالاتر،،،،، به حول قوّه الهی دیگه کشش ندین (چون گنده دزدیهای خودمون در میاد) والسلام و علیکم و رحمت لله و برکاته. وای به حال اون روزتون که به دست این ملت بیفتین،،تلافی سال ۵۷ رو هم سره شما در میارن.
‌چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 08:19
Khoda boze - تبریز - ایران
اى خاک ... بر ما ایرانیها که تازیان دارن کشور نابود میکنن و ما خواب خواب یا بهتر بگم بى غیرت!!!!
‌چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 11:02
kobalt - کرج - ایران
این فاضل انسان به تمام معنی مسلمانیه و قناعت از ویژه گی های مسلمان واقعیه این مومن در شرایطی که میتونست تقاضای 300وحتی3000 میلیارد بکنه با تواضع تمام فقط 30 میلیارد خواسته اونم با اطلاعی که از وضعیت ایشون رسیده فقط به زخم زندگیش میتونه بزنه آخه چهار تا زن و چهارتا خونواده رو اداره کردن مگه شوخیه.
‌چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 19:31
garmsari - یورک - بریتانیا
مشت نمونه خروار هست.ملت ایران تا کى مى خواهد این ذلت و خوارى را تحمل کند
‌چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 22:27
abdolmalek - رامسر - ایران
بزغاله های ولایی تحویل بگیرند
دوشنبه 23 بهمن 1391 - 07:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.