تلفن اشتباهی زن خیانتکار جنایتی تلخ را رقم زد

تلفن اشتباهی زنی به مرد غریبه آغاز رابطه ای شیطانی شد. رابطه ای که با قتل مرد بیگناه و صدور حکم اعدام و زندان برای زن و مرد خیانتکار پایان یافت.


به گزارش خبرنگار مهر، مرداد سال گذشته ماموران پلیس آگاهی شیراز مرداد سال گذشته در جریان تیراندازی به سوی مردی در این شهر قرار گرفتند. تیم پلیسی پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند مرد جوان به نام امیر در حال رفتن به خانه بود که از سوی فردی ناشناس هدف گلوله قرار گرفته بود. با تلاش پزشکان امیر از مرگ نجات یافت.
 
در حالیکه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، یک هفته بعد از این ماجرا کارآگاهان در جریان قتل مردی در خانه اش قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در محل دریافتند، مقتول همان مردی است که چندی قبل هدف گلوله قرار گرفته بود. عامل جنایت این بار نیمه های شب وارد خانه شده و او را در خواب با شلیک گلوله به قتل رسانده و از محل فرار کرده بود.
 
همسر مقتول که شوکه شده بود در جریان تحقیقات به ماموران گفت : پس از مرخص کردن همسرم از بیمارستان او را به خانه آوردیم. شب حادثه حدود ساعت 12 با صدای شلیک گلوله از خواب بیدار شدم. مرد نقابداری را بالای سر خود دیدم که یک اسلحه در دست داشت. او سریع از خانه گریخت. وقتی چراغ را روشن کردم متوجه قتل شوهرم شدم.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران در برابر پرونده قتلی با انگیزه انتقامجویی قرار گرفتند.

کارآگاهان که متوجه تناقض گویی های همسر مقتول به نام لیلا شده بودند، تحقیقات را بر روی او متمرکز کرده و دریافتند او با مردی به نام حبیب ارتباط پنهانی دارد با کشف این سرنخ لیلا دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد. او در بازجویی های اولیه منکر ارتباط با حبیب شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت : شش ماه قبل در آموزشگاه با زنی آشنا شده و یک روز دفترم را به او دادم تا از آن یادداشت بردارد. دو روز بعد برای گرفتن دفترم با آن زن تماس گرفتم که مردی به تلفن پاسخ داد. به تصور اینکه همسر دوستم است برای گرفتن دفتر با او قرار گذاشتم. در محل قرار متوجه شدم که آن روز شماره را اشتباه گرفته ام و آن مرد همسر دوستم نیست. مرد جوان که حبیب نام داشت از آن روز با تلفن و پیامک با من در ارتباط بود و بعد از مدتی به هم علاقه مند شدیم. هر دوی ما متاهل بودیم و با وجود علاقه ای که بهم داشتیم نمی توانستیم با یکدیگر ازدواج کنیم. یک روز حبیب از من خواست از شوهرم طلاق بگیرم و با او ازدواج کنم اما شوهرم حاضر به طلاق دادنم نبود. حبیب همیشه می گفت این سد را از سر راه زندگیمون بر می دارد. وقتی شوهرم کشته شد تازه متوجه حرفش شدم.

با این اعترافات حبیب دستگیر شد که پس از انتقال به اداره آگاهی شیراز در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد.

با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد. در جلسه دادگاه که به ریاست قاضی عرفانی زاده برگزار شد نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت : در این پرونده حبیب متهم به مباشرت در قتل عمدی امیر و لیلا متهم به معاونت در قتل هستند. با توجه به تحقیقات صورت گرفته در دادسرا ارتکاب قتل از سوی متهمان محرز بوده و برای آنها تقاضای مجازات قانونی دارم. در ادامه اولیای دم مقتول با حضور در جایگاه خواستار قصاص عامل جنایت شدند.
 
حبیب وقتی در جایگاه قرار گرفت با قبول اتهاماتش گفت : من به لیلا علاقه مند بودم و می خواستم با او ازدواج کنم. ابتدا در مسیر امیر کمین کردم و او را با گلوله زدم که جان سالم به در برد. بعد هم با کمک لیلا او را در خانه کشتم. شب حادثه لیلا در خانه را برایم باز کرد.
 
سپس لیلا در جایگاه قرار گرفت و گفت : من از ماجرای قتل بی خبر هستم و نمی دانستم حبیب می خواهد شوهرم را بکشد.
 
پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها قاضی عرفانی زاده همراه چهار قاضی مستشار دادگاه - فارسی، رستگاری، مظفر و سجادی نژاد - وارد شور شده و حبیب را به قصاص محکوم کردند. لیلا نیز به اتهام معاونت در قتل به زندان محکوم شد.
 

+163
رأی دهید
-90

OnLine. - تهران - ايران
وایی‌ عجب دوره زمونه‌ای شده .باعث تاسف این اخبار،ایران کم تا خر خره تو بد بختی هست اینم از مردم کم عقل .
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 01:29
apadana_uk2013 - بورن موت - انگلستان
نامردان بعضی‌ها خاک تو سرشون
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 01:37
dkdk - اسلیس - دانمارک
چقدر کثیفی!!چقدر پستی!!چقدر خیانت و چقدر هرزگی.تعدادی هوسران و خائن جای کثیفی و خیانت را با عشق عوضی‌ گرفته اند .قابل توجه افرادی که بی‌ بند باری بی‌ وفائی بی‌ شرفی را فرهنگ بالا و غیرت.شرف.مهجوبیت.ناموس پرستی را املی و بی‌ فرهنگی میدانند،حتما این زن و مرد هم بافرهنگ و با کلاس میدانند.آی‌ ننگ بر کسانیکه بی‌ غیرتی و بی‌ بند باری را فرهنگ بالا و ناموس پرستی و با شرفی را املی میدانند.همانا که ایشان از گروه خاک بر سرانند.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 02:16
a.ahooraei - کلن - آلمان
لیلا که باید سه بار اعدام میشد اگه قانون اعدام باشه. این زنیکه رفته درب خونه را باز کرده و از همه چیز خبر داشته و موقع محکومیت همیشه زن میگه خبر نداشتم , مرد را اعدام کنید که مردهای احمق توی خیابون فراوانند و فردا یکی دیگه را فدا می کنم. تا حالا موردی را داشتید که زن بگه من همدستش بودم و اطلاع داشتم, نه همیشه بی خبرند.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 02:20
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
خیلی تاسف باره به کجا داریم میریم با این شتاب ...بدبخت اون مرد و بدبخت اون پدر و مادری که دلشون خوش بوده عروس اوردن مقصر بعضی از اقایون احمق هم هستن من معتقدم چه مرد چه زن هر کدام خیانت بکنند امکان نداره بعد از یک مدت کوتاهی طرفش متوجه نشه مگر اینکه اصلا به همسرش علاقه نداشته باشه و نسبت بهش بی تفاوت باشه
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 03:19
ماه شب - تهران - ایران
یعنی چی؟ تلفن اشتباهی؟ بقیه اش هم اشتباهی؟ اصلا فکر کنم این خانم اشتباهی بوده انسانیت کجا رفته؟
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 03:39
سرخلوتیان - لیدز - انگلستان
این چندمین خبر هست که از سنگدلی زنان ایرانی میخونیم.چی اومده بسر این ملت؟؟؟آخه بخاطر اون هوا و هوس کوفتی چی جور راضی به مرگ یکی دیگه میشن.اونم کسی که داری باهاش زندگی میکنی.لامصب خدا را قبول نداری وجدان که داری؟بعد میگن غربیها فلانن و...کجا دیدین زن خارجی اینکارها را بکنه؟. میگه من نمیدونستم میخاد شوهرمو بکشه پس میخاسته نوازشش کنه که درو باز گذاشتی زنیکه
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 03:32
Pooia - بریزبن - استرالیا
خوب حالا به هم رسیدید !!!
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 03:45
طاطا - تهران - ایران
پس لابد فکر کرده مرده قراره برای شوهرش اون وقت شب دسته گل بیاره!!! درخونه رو باز کردی و بعد میگی خبر نداشتم ؟؟؟؟؟؟ اینهمه همسرکشی در این سالها نتیجه قوانین سخت و البته سختگیریهای خانواده هاست . این قوانین مزخرف از یه آدم معمولی یه قاتل میسازه.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 05:22
fafa57 - بروجرد - ایران
جای تاسفه خیانت داره مث بقیه قسمتای سخت زندگی آسون میشه
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 08:05
TANBOORI - کاسکادا - بورکینو
این بیرون آوردن یک داستان مختصر ژورنالیستی از دل یک حادثه است، مطمئناً واقعیت های ماجرا و جزییات ماجرا چیزهای دیگر هم هست خارج از این داستان
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 08:28
zabunderaz - تورنتو - کانادا
عاقبت تماشای سریال‌های شبکه‌های ماهوارهای..
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 08:45
bawafa1385 - هامبورگ - المان
قابل توجه ضعیفه های رشید و غیور که هر کدام حلوای 10 تا مرد را خورده اند و لا اقل 10 نفر دیگر را هم به سکته رسانده و باز در انتظار و صف نوبت نشسته اند.البته همانندلاشخور های محترم ولی دور از جان ضعیفه های سایت
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 09:58
be_pa.khaste - هارلم - هلند
آدم باید تو زن گرفتن خیلی‌ دقت کنه که گیر اینجور گرگی نیوفته
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 10:30
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
اون خانم باید اعدام بشه چون اون ماجرا‌ رو شروع کرد
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 11:14
*Fanoos* - ايران - ايران
منم میگم مقصر اصلی خانمه هست !!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 12:56
اهورا شمس - تهران - ایران
bawafa1385_هامبورگ _آلمان .خوبه تو همون آلمان که شما هستین همین چند وقت پیش یه زنه بیچاره رو یه مرد سلاخی کرد ،مرد ها هستن که بیشتر اسید میپاشن رو زنا ،خیانت آقایون(صیغه )هم که کاملا رایج و قانونی هست و زن حقه اعتراض هم نداره .....میتونی یه لحظه خودتو جای زنها بزاری و جملاتت رو دوباره تکرار کنی؟خیلی زور داره که تو جامعه ای که برایه مردها دیزاین شده زندگی کنی و لیچار هم بشنوی ...
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 15:27
m.n.s - کرج - ایران
اگر عدالت باشد اول اون زنیکه باید اعدام بشه به یک تیلفون حالا فرض کنیم اشتباهی رفته رابطه را با مرد غریبه شروع کرده میگه در حالیکه هردو متاهل بودیم با هم علاقه مند شدیم بعدش گفته بیا شوهرم را بکش تا راحت شیم همکاری کرده با قاتل
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 17:20
prince of darkness - دبی - امارات
همیشه پای یک زن در میان است
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 17:43
طاطا - تهران - ایران
bawafa1385 توی خونه شما پدرت مادرتو ضعیفه صدا میکرد نه؟ چقدر بده آدم عقده ای بار بیاد
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 17:54
feminism - لندن - انگلستان
زنیکه مزخرفِ هرزه !! چقدر یک نفر باید هرزه ، بی ارزش و بی وجدان باشه که با یک شماره تلفنِ اشتباهی، راهی اتاق خواب بشه. به عقیدۀ من ارزش یک تن فروش به مراتب بالاتر از این زنک است، چرا که فردی اگر تن فروشی میکند حداقل به آن اعتراف میکند و آن را حاشا نمیکند ولی این دسته از زنان نه تنها جانماز آبکشی میکنند بلکه خودشون رو هم مریم باکره می پندارند !!!! آلودگی هوا را میشود کنترل کرد ولی انسانهای آلوده را هرگز !!!!!!!
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 18:53
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
چشم سفید بهترین صفت برای این زن هستش. خیانت کرد به کنار، رابطه ایجاد کرد به کنار، شوهرش را کشت به کنار. همه اینها را میگیم چون شاید شوهره براش خوب نبوده. اما بی وجدان الان قاتل که به سرعت اعتراف کرده و گفته چون عاشقت بوده این کار را کرده دیگه چرا به این بی وفایی می کنی و میگی خبر نداشتم. این تجربه بشه برای اون مردهایی که اسیر پوست پیاز میشن.
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 22:32
bawafa1385 - هامبورگ - المان
feminissm لندن اولا سلام علیکم و رحمت الله برکاته ..کحائی که کم پیدائی . و مهمتر افرین بدرک و شعور اجتماعی تو . باین میگویند خاتم. باین میگویند انسان و باین میگویند فرد صاحب درک
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 22:58
zhandark - نیوکسل - انگلستان
bawafa1385_هامبورگ _آلمان اگر زن 'ضعیفه' باشد پس مرد میشود 'ضعیف'!!!
‌سه شنبه 30 آبان 1391 - 23:30
feminism - لندن - انگلستان
bawafa1385 / درود باوفا جان. به عقیده من هرزه گری زن و مرد ندارد ولی در اینجا حقه بازی و کثیف بودن این زن را براحتی میتوان دریافت. دفترش را به خانمی در آموزشگاه داده ولی برای دریافتش با او تماس میگیرد یعنی اون زن دیگه پس از گرفتن دفتر این زنک، محو میشه و دیگه به آموزشگاه مراجعه نمیکنه که امانتی را پس گرداند !!! بعد هم این مریم باکره برای وقت کُشی یک احمقی را پیدا میکند که همین امر آویزان شدن آقا را رقم میزند. از قرار زمانی که شبانه زنگ در خانه به صدا می آید خانم فکر میکند که مأمورهای شهرداری آمده اند که زباله های محل را ببرند !!!!!!
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 13:42
bawafa1385 - هامبورگ - المان
feminism لندن. نارنین من همیشه برای شما بدلیل طرز تفکر احتماعی شایسته ای که داری حرمت قائل بوده و هستم و هر چند گاها با همدیگر هم در بعضی موارد اختلاف فکر و سلیقه داشته ایم ولی با بحث کردن اضولی همدیگر را قانع نمودیم و این خود یک تمرین دموکراسی است که ما شرقی ها و ایرانیها کمتر انرا در فرهنگ ما داشتیم و یا داریم.من از اینکه با خاتم ارجمند و منطقی مانند شماصحبت میکنم باعث خوشحالی است. امیدوارم بقیه نارنین ها هم بدانند جبهه گرفتن غیر منطقی و تفکیک زن و مرد و همچنین حمایت از افرادخیانتکار و یا حنایتکار با شئونات یک انسان مثبت و منطقی هماهنگ نمیباشد
‌چهارشنبه 1 آذر 1391 - 20:29
feminism - لندن - انگلستان
bawafa1385 / باوفا جان بخوبی بیاد دارم زمانیکه با همدیگه بحث و گفتگو داشتیم و در نهایت با بحث و با منطق و برهان یکدیگر را قانع میکردیم . من هرگز نمیتوانم چشمانم را در مقابل حقیقت و واقعیت ببندم و صرفأ بدلیل اینکه خود من نیز از جنس زن هستم کور کورانه و احمقانه از این دسته زنانی که با هرزه گری زندگی خود و یا حتی فرزندانشان را تیره و تار میکنند ، دفاع کنم . بسیار از آنها متنفر هستم و منزجر تر میشوم زمانیکه همه آنچه که اتفاق افتاده را حاشا میکنندو چون آخوندها حقیقت را وارونه جلوه میدهند و سعی در سفسطه کردن اون مطلب دارند. ضمنأ ممنونم از لطفی که نسبت به من داری. تندرست باشی.
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 00:19
طاطا - تهران - ایران
bawafa 1385 واقعا چقدر تظاهری بشر. درکامنتی که برای یکی از کاربران نوشتی از احترام وتمرین دموکراسی صحبت کردی ولی خودت زنان را ضعیفه خطاب میکنی. امثال تو توی جامعه ایران زیادند فرقی هم نمیکنه توی ایران باشند یا هرجای دیکه. خودت یک بار کامنتهایی که میذاری رو بخون بعد خنده ات میگیره از اینهمه تناقض . ما ملت چقدر احتیاج داریم خودمون رو تافته جدا بافته نشون بدیم.
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 09:42
bawafa1385 - هامبورگ - المان
طاطاتهزان ایزان.بمطلب بسیار جالبی اشاره کردی ولی متاسقم قادر بتشخیص تقاوت این دو مطلب نبودی.نازنین گوش کن فردی که یک خیانتکار یا جنایتکاری را صرفا فقط بمنظور حمایت از حنسیت مورد تائید غیر اصولی و غیر منطقی قرار میدهد و غیر مستقیم رفتار ان را تائید میکند این حرکت وی گویای نداشتن قدرت تفکر و تعقل ان فرد بوده و معمولا کسانی اقدام باینگونه رفتار مینمایند فاقد قدرت مغزی قوی و همچنین تصمیم گیری ضعیفی میباشند که اصطلاحا باینگونه افراد میگویند ضعیفه. من چندین بار از همین افراد که از این کلمه رنجیده میشوند پرسیدم ایا میتوانید معنی ضعیفه را برایم تجزیه و تحلیل نمائید. هیچ پاسخی دریافت نداشتم. پس نتیجه میگیریم بسیاری از ما مردم از بسیاری کلمات خشنود و یا رنجیده میشویم بدون انکه معنی و مفهوم ان کلام را بدانیم و واین درد بزرگ احتماع ما است موفق باشی اقای عزیز
‌پنجشنبه 2 آذر 1391 - 17:53
طاطا - تهران - ایران
bawafa میشه توضیح بدی چطور به این نتیجه رسیدی که برای توصیف آدمهایی که گفتی باید کلمه ضعیفه که اشاره به زن داره رو به کار برد؟؟؟ درضمن از کجا به این نتیجه رسیدی که آقا هستم؟؟
شنبه 4 آذر 1391 - 16:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.