بازیگران مشهور هالیوودی در حال بازی در یک درام اروتیک با صحنه‌های واقعی

بامدادخبر – تعدادی از مشهورترین بازیگران هالیوود، در حال بازی در تازه‌ترین فیلم «لارس فان تریر»، کارگردان سرشناس دانمارکی با عنوان Nymphomaniac (زنِ حَشَری) هستند که بر اساس گزارش‌ها یک فیلم پورنوگرافی با صحنه‌های واقعی سکس میان بازیگران آن است.
 
به گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم که از دو درام بلند تشکیل شده، در حال حاضر در اطراف شهر کلن آلمان در حال فیلم‌برداری است و اوما تورمن، بازیگر زن ۴۲ ساله آمریکایی که بازی در مجموعه فیلم‌های «بیل را بکش» (Kill Bill)‌ را در کارنامه‌ی خود دارد، تازه‌ترین بازیگری است که به تیم بازیگران این فیلم پیوسته است.
 
شیا لبوف، بازیگر آمریکایی فیلم ترانسفورمرز، که در این فیلم نیز ایفای نقش می‌کند، پیش‌تر در مصاحبه‌ای تلویزیونی فاش کرده بود که تمام صحنه‌های سکسی فیلم، واقعا بین هنرپیشگان اتفاق می‌افتد و در هنگام نمایش قرار است، صحنه‌های غیرقانونی، تار شود.
 
شارلوت گینزبرگ، بازیگر فیلم‌های مطرحی چون «۲۱ گرم»، «درخت»، «ضد مسیح» و «مالیخولیا» دیگر بازیگر زن این فیلم است. استلن اسکارزگارد و استیسی مارتین نیز از جمله دیگر بازیگران مرد این فیلم هستند.
 
پیش از این گفته شده بود نیکول کیدمن نیز از بازیگران این فیلم است که به نظر می‌رسد، توافق اولیه بین این بازیگر و تهیه‌کنندگان فیلم بر هم خورده است.
 
داستان فیلم، از این قرار است که در شبی تاریک، یک مرد مسن مجرد (استلن اسکارزگارد)، یک زن جوان به نام جو (شارلوت گینزبرگ) را در یک کوچه‌ در حالی که به شدت مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته، پیدا می‌‌کند. او زن جوان را به خانه‌اش می‌برد تا از او پرستاری کند، و در همین حال، زن جوان ماجراهای اروتیکش را برای مرد بازگو می‌کند.
 

اوما تورمن


هنوز مشخص نیست که اوما تورمن، چه نقشی را در این فیلم احتمالا جنجالی بازی خواهد کرد.
 
قرار است «Nymphomaniac» در دو نسخه‌ی «با» و «بدون» صحنه‌های سکسی در سال ۲۰۱۳ بر روی پرده سینماها قرار گیرد.
 
لارس فان تریر، کارگردان این فیلم، که کارگردانی فیلم‌هایی چون «داگویل»، «رقصنده در تاریکی» و «مالیخولیا» را در کارنامه‌ی خود دارد، در سال ۲۰۱۱ به خاطر اظهارات جنجالی‌اش در ابراز هم‌دردی با آدولف هیتلر، از فستیوال فیلم کن اخراج شد.
 
او در جریان نشست مطبوعاتی «مالیخولیا» در جشنواره کن گفته بود: «واقعا می‌خواستم یهودی باشم، بعد متوجه شدم عملا یک نازی هستم… من هیتلر را درک می‌کنم. او قطعا اشتباهاتی داشت، اما می‌توانم او را در روزهای آخر در حالی تصور کنم که در پناهگاه زیرزمینی‌اش نشسته و … چطور این جمله را تمام کنم؟ باشه، من یک نازی هستم.»
 
این کارگردان، پس از جنجال پیش آمده به خاطر اظهاراتش، مجبور به عذرخواهی شده بود.

+326
رأی دهید
-81

romano - تهران - ایران
مبارک باشه لیدی گاگا کم بود اینم به عالم هنر اضافه شد بله بدن خودشه آزادی جنسی هر کسی اختیار بدن خودشو داره هنر مرز نداره هوخشتره و ماهم توهم زده تازی عقب افتاده زرشک آدم در قدیم اینگونه بود قواعدی به وجود اومد که کمی به خودش و برای چی زندگی میکنه فکر کنه حالا وایستادیم ببنیم این به اصطلاح آزادی 10 سال دیگه فیلم پرنو نشونمون می‌ده بشینیم با بچمون تخمه بشکونیم نگاه کنیم اسمشم بزاری هنر (لابد آوانگارد هم هست زرشک) والا من در مقابل هر پدیده جدیدی مقاومت ندارم ولی به اصطلاح انگلیسی برای هر چیزی یک نورم و رگولیشنی وجود داره (چقدر ترکیب جالبیه). بنظرم این استفراع بی بند و باری زیر کلمات مقدس آزادی و هنره مثل دین دارها که هر کثافتی میکنند اسمشم می‌زارن دین و ایمون و قداست من به این وسیله به این کارگردان دریده گر ! که دریده‌گی می‌کنه اسمشم میزاره فیلم پیشنهاد می‌کنم یک فیلم گلادیاتوری هم با هنر پیشه‌های واقعی بسازه دیگه رسما عالم هنر رو می‌ترکونه زنده باد انسان بدوی
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 16:53
baharrr - وین - اتریش
این موضوع برای مردان و زنان هرزه ایرانی‌ خیلی‌ جالب توجه است. کسانی‌ که خودشون را گم کرده اند و افکارشون غرق در فساده. هرکس ضّد اسلام باشه، شیطان در او رخنه میکنه.
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 15:22
setayeshz565 - وین - اتریش
baharrr - وین - اتریش- کاملا با شما موافقم مخصوصا برای بیشتر مردای ایرانی که هیچی رو برای خودشون بد نمیدونن و هیچ حد و مرزی برای خودشون قائل نیستند.
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 18:32
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
اگرچه من شخصاً این جور فیلم‌ها رو دوست ندارم اما موافق کامنت‌هایی‌ که این چیزها رو کثیف و هرزگی میدونن هم نیستم. قابل درک هستش که برای کسانی‌ که همهٔ عمر در ایران زندگی‌ کردن و مسایل جنسی‌ براشون تابو هستش این چیزها غیر قابل قبول باشه. اگر کسی‌ دوست نداره نگاه نکنه! کسی‌ نمیتونه شما رو مجبور کنه! توهین و دشمنی یا ممنوع کردن این فیلم‌ها به همان اندازه غیر قابل قبول و ضّد آزادی هستش که حجاب اجباری یا کشف حجاب اجباری در ایران! این جور تفکر که آدم به خودش اجازه بده کسانی‌ که جور دیگه فکر می‌کنن رو محدود کنه مقدمه دیکتاتوری هستش!!!! تا زمانی‌ که کسی‌ به شما آسیبی نرسونده یا شما رو مجبور به کاری نکرده حق ندارید راجع به هر کاری که می‌کنه قضاوت کنید و حکم صادر کنید!
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 17:59
ukang - لندن - انگلستان
اون اقایی عینکی . اون یارو اقای دوربینی حاضر در تمام تظاهرات های ایران نیست?? بالخره به ارزوش رسید :-)
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 18:04
Sarbaze Khoda - وین - اتریش
Baharrr کاملا باهات موافقم, یک سری ایرانی با سطح فکری خیلی پائین که ادعای روشنفکری داره خفشون میکنه
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 18:39
agha_ehsan - تهران - ایران
baharrr - وین - اتریش - اتفاقا هیچ مکتب و مذهبی باندازه اسلام سکس رو تبلیغ نمی کنه. اسلام ذهن امت همیشه حاضر در صحنه رو همیشه درگیر صحنه های زیرکمری می کنه. فکر می کنی چرا همه غم آخوندا بدون سکس نموندن زنهای بیوه در جامعه است؟
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 19:16
paksan - آمریکا - آمریکا
romano دوست عزیز می دونم ما ایرانی ها درباره همه چیز دوست داریم فکر بی خود بکنیم ولی قبول کن اینجایی که این فیلمها ساخته می شه با ایران متفاوته و نمی دونم چرا دلتون می خواد همه چیز دنیا رو با شرایط خودمون تو ایران بسنجیم . اینجا سینما رفتن اختیاریه هر فیلمی دوست داشتی برو! اینجا اگر دلت بخواد این فیلمها رو ببینی باید پول بپردازی تا بتونی این شبکه ها رو ببینی!همه چیز پولیه اگر علاقه داری می خری اگر نه نمی خری و شبکه های معمولی و عمومی رو نگاه می کنی ولی نمی دونم چرا شما فکر می کنید مثل ایران باید این فیلمها از تلویزیون ملی پخش بشه واسه غربیها؟یکم تحقیق کنید یکم بپرسید بعد ابراز فضل بکنید که بقیه بهتون نخندن!؟در ضمن قابل توجه بعضیا اسلام و مسلمانان افکارشون از تمام مردم جهان سکسی تره برای همین همش شیطان رو یاد خودشون می یارن و سکس در غرب و یا شرق خیلی متفاوت با این فیلمهایی است که شما می بینید و تصور می کنید دیگه تو خیابون و همه جا همین جوریه.باور نداری جرات داری بیا برو تو خیابون به دختری که کامل لخته پیشنهاد بده یا نگاه بد بکن!امتحانش مجانیه حتی ساعت 2نصف شب.
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 20:03
emadmanson - بیرمنگهام - انگلستان
بهار وین ... تو و اون افکار مسخرته ... لچار بار کردن کاری نداره که.اگر واقعا مسلمونی که اولین درس دینتون متانت در گفتار و کردار هست
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 19:45
elinaz - مونترال - کانادا
چه مردم فضولی داریم بابا به شما چه این که دیگه گلشیفته فراهانی نیست که بگید ابرو ایران زمین رفت ...خیلی‌ زرنگین برین تو کشور‌های اسلامی نظر کنید ببینید چه کثافت کاری هایی که توش نیست ...نمیخواد از این‌ها ایراد بگیرین
‌پنجشنبه 20 مهر 1391 - 22:32
romano - تهران - ایران
paksan - آمریکا - آمریکا نه قربون من بچه دارم مشکل اینه که هر تریبون اجتماعی مسئولیت داره و این نیست بگیم می‌خواستین نبینین یا نگاه نکنید کسی مجبورتون نکرده مشکل اینه که درصد بالایی از پدر مادرها برای فرزندانشون سطحی رو برای تربیت قائل می‌شن (به کلمه تربیت دقت کن) بعد من به بچم اجازه میدم یوما تورمن رو در فیلم کیل بیل ببینه و خوب از هیکل خانم هم خوشش میاد تا اینجا ایرادی نداره ولی مشکل از اینجا شروع می‌شه که تا کلمه اولین فیلم اروتیک واقعی یوما ترومن می پیچه بچه من تو سن 12 سالگی و میلیاردها بچه دزدکی تماشاش می‌کنن و هی تو مغزش صبح تا شب قوس خوب نور داده شده باسن خانم تو فیلم مرور می شه خوب چکارش کنم بگم فلانجاتو اره کن و میره تو سنی که توانایی تحلیل سکس رو نداره بزور با یک دختر بچه یا پسر بچه کوچکتر از خودش .. می‌کنه (این اولین صدمه واقعی شاید با دختر 7 ساله خودت) این مشل می شه که نه صدای اعتراض من نه صدای اعتراض پدر مادر بدبخت آمریکایی که بچش قربانی تیراندازی تو سینما می‌شه شنیده می‌شه ادامه ...
جمعه 21 مهر 1391 - 07:35
romano - تهران - ایران
از اونطرف من می‌خوام الاغ دینی کشور خودم رو به طرف دید لطیفتری متوجه کنم این فیلمهای احمقانه بهترین دستاویز زر زدن بیخودشون می‌شه و کسی نگاه نمی‌کنه آمریکا شاید سالی 100 فیلم خوبم بسازه اما همه همین ... دادن یوما تورمن رو تو فیلم می‌کنند پیراهن عثمان مثل هزارتا کار خوب مردم مسلمان خاورمیانه به نظر نمی‌یاد یکی یک غلطی می کنه غولهای علمی و صنعتی شرق رو هم تبدیل تنها به چهره احمقی مانند احمدی نژاد یا اسامه می‌کنه. اتفاقا من در غرب زندگی کردم بسیار بسیار هم با همه دوست بودم و هنوز هم دوستای خوبی دارم آدمی نیستم که بیگانه باشم ولی آیا قبوله من مواد مخدر بسازم بعد بگم آقای paksan - آمریکا - آمریکا نره بکشه تو می‌گی مردک من نمی‌کشم اما بچم تو پارتی دوستاش بهش تعارف می‌کنند من میگم مشکل خودته یا من فیلم خودکشی بسازم یا فیلم ریپ جنگی بسازم مثلا هولوکاسته برای هنر و تریبون اجتماعی مسئولیت وجود داره من نمی‌گم سقف چون بعدش دیکتاتوری تعریف می شه ادامه ....
جمعه 21 مهر 1391 - 07:47
romano - تهران - ایران
و اینکه سقف چقدره اما مسئولیت برای یک چهره بین المللی که نیاز به پول نداره و معروفه وجود داره ضمنا پلی بوی تو دنیا وجود داره پس من می‌خوام هنر یوما رو پسر و دخترم ببینه که بتونم این زن زیبا رو یکجوری با فاحشه پلی بوی مقایسه کنم؟!! فکر می‌کنم بین یک خانم هنرمند و زیبا با یک فاحشه فرق زیادی حتی با استاندارهای غرب باشه بقول یک دوست هندی دخترم می‌خوام پیشرفت کنه پریانا چوپرا هم اختیار خودشو داره ولی من نمیخوام دخترم پریانا بشه الان دخترش داره پ اچ دی شو می‌گیره. در پایان اتفاقا شما بیشتر سعی کنید غرب رو بفهمید مردم داخل خیلی بیشتر از شما می‌فهمند عوضی حالیتون نشه مردم بسیار عاقلن فقط بیچارهها مثل ماهیهای خوشگل شب عید هزار هزار تو یک آکواریوم کوچکند وگرنه شنا رو استادند در غرب خانمها دو دسته‌اند یا اتفاقا گفتی لخت خیلی بند تمبونشون شله! یا اتفاقا بسیار خانمهای محکم دیر دوستی میسازن ولی بسیار بعد با وفا و کمکار هستند و بسیاری از دخترها که رکابی پوشیدن و یک شورتک دخترهای شریف مهربان و با حیایی هستند ضمنا آقایون هم همینطور انسان همه جا انسان است غرب و شرق ندارد.
جمعه 21 مهر 1391 - 07:54
hovakhshatare - تهران - ایران
بازیگران مشهور؟! به جز اما تورمن کدوم یکی‌شون مشهوره؟! همچین نوشتید مشهور من فکر کردم آنجلینا جولی و جولیا رابرتز و هالی بری و جان تراولتا و براد پیت و جرج کلونی قراره توش بازی کنن!
شنبه 22 مهر 1391 - 08:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.