گشت ارشاد ده ها زن و دختر را در برج میلاد تهران بازداشت کرد

ماموران گشت ارشاد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه با یورش به برج میلاد تهران از ورود زنان و دخترانی که آنها را «بدحجاب» دانستند به یک کنسرت جلوگیری کرده و دهها نفر از جمله یک بازیگر سینما را بازداشت کردند.

خبرگزاری ایسنا گزارش داده است که ماموران پلیس از عصر دوشنبه «طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن ها در اماکن فرهنگی» را به مرحله اجرا گذاشتند و در نخستین اقدام، «با حضوری گسترده در مجموعه فرهنگی برج میلاد که قرار بود در آن کنسرت یکی از خوانندگان برگزار شود، ضمن برخورد با افراد بدحجاب از ورود آنها به کنسرت جلوگیری کردند.»

تصاویر منتشره در سایت های ایران نشان می دهد که ماموران زن و مرد نیروی انتظامی اقدام به بازداشت زنان و دختران حاضر در این کنسرت کرده و آنها را به ماشین های ون پلیس منتقل می کنند.

خبرگزاری ایسنا در گزارش خود خبر داده است که «ل. الف»، بازیگر معروف سینما، تئاتر و تلویزیون نیز که قصد ورود به این کنسرت را داشت به دلیل بدحجابی مورد تذکر ماموران پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفت و نهایتا توسط پلیس دستگیر شد.

برخی از سایت های ایرانی این بازیگر سینما را «لاله اسکندری» معرفی کرده اند.

احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به برخوردهای ماموران گشت ارشاد با دختران و زنان به گفته وی «بدحجاب»، تاکید کرده است که «نیروی انتظامی از برگزاری مراسمی که در آن عفاف و حجاب رعایت نمی ‌شود، جلوگیری می ‌کند.»

خبرگزاری ایسنا گزارش داده است که در کنسرت برج میلاد، مازیار فلاحی به اجرای برنامه پرداخت ولی اقدام گشت ارشاد باعث شد تا تعداد قابل توجهی از صندلی های این کنسرت خالی بماند.

روز یکشنبه، بهمن کارگر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگاران از آنچه که رواج «بدپوششی در محیط هنری و سینمایی» خواند به شدت انتقاد کرد و گفت که «هر جشنواره و جشنی در حوزه سینما که بر مبنای ارزش ها نباشد تعطیل می شود.»

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله با آغاز فصل تابستان اقدام به اجرای طرح هایی به منظور مقابله با نوع پوشش زنان و دختران در ایران کرده و در بسیاری از موارد افراد بازداشتی، جریمه نقدی شده یا به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

پلیس ایران از ابتدای خردادماه سال جاری طرح برخورد با «مظاهر بدحجابی» را در پارک ها و اماکن عمومی به مرحله اجرا گذاشته و در روزهای اخیر این طرح را به فضاهای بسته و اماکن فرهنگی گسترش داده است.

نیروی انتظامی مصادیق «بدحجابی» را «لباس تنگ و چسبان، روسری که از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ» عنوان کرده است.

پلیس تهران گفته که اجرای این طرح علاوه بر روزهای عادی از این پس در روزهای تعطیلی شدت خواهد یافت.

احمد روزبهانی، رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی روز ۱۹ اردیبهشت ماه خبر داد که ۷۰ هزار پلیس در این طرح شرکت دارند و مدعی شد که «عدم رعایت حجاب و استفاده از ماهواره نقض حقوق شهروندی است.»

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

گشت ارشاد در کنسرت برج میلاد و دستگیری لاله اسکندری

+95
رأی دهید
-677

vahid_ - گلاسگو - انگلستان
من فقط میگم تًف به خاندان پهلوی ...
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:08
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
این------ خاندان پهلوی با هیچی‌ پاک نمیشه ...
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:12
elinaz - مونترال - کانادا
این‌ها که همه لباس دارن همچین برخورد می‌کنن انگار با زنهای لخت مادر زاد روبرو شدن
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:13
iSam - لندن - انگلستان
vahid_ - گلاسگو - انگلستان. تو مثل اینکه سی و چند سالی هست که عقبی داداش
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:23
سالار123 - کوالالامپور - مالزی
تنها کشوری که حکومتیان به زنان نحوه پوشش آنها را دیکته می کنند و کسی کاری نمی کند. شرمت باد دیکتاتور
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:25
samuk66 - لندن - انگلستان
عصام - لندن - انگلستان. دامت گرم با حال بود
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:34
benyamen - لندن - لندن
مرگ بر دیکتاتور
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:09
*Fanoos* - ايران - ايران
قبل از اسلام حجاب تو ایران بوده؟. اگرهم بوده زوری نبوده!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:51
Berta - کلن - آلمان
درد بى درمون بگیرید،خواهر بیچاره من امشب مى خواست بره کنسرت زنگ زدم ایران گفتم نرو،این وحشى ها ریختن.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:11
ardalan shams - فرانکفورت - آلمان
مردمی که هنوز علاقه دارن که آرم الله وسط پرچمشون باشه چیزی بهتر از این لیقتشون نیست.............
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:06
baharrr - وین - اتریش
انتظار دارن همه زنها مثل بادمجون بیان تو خیابون.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:14
albalooo - لندن - انگلستان
iSam - لندن - انگلستان. منظور دوستمون رو فهمیدن خیلی سخت نبود اگه حکومت پهلوی به راحتی مملکت رو تقدیم این اخوندهای کثافت نمی کرد و بجای تبعید اون خمینی گور به گور اعدامش کرده بود همین کاری که خود اینا میکنن حالا وضعمون این نبود اما متاسفانه خودکرده را تدبیر نیست
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:40
حسين گيت پاس - کنگان - ایران
اینا دارن ملتو دور میزنن میخوان با این کارا توجه مردومو جلب کنن که دوزیهاشونو کنن توف تو روحتون با این کثافت کاریهاتون ناموسه مردوم میگیرین بعد پول که دادن آزادشون میکنین یعنی واقعا این کارا دروسته...
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:41
majid63 - پاريس - فرانسه
مردم ایران اصلا نباید برن آنجا ! چون اینجا مهر جمهوری اسلامی روش نوشته شده.خراب بشه انشاا...
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:52
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
اینها که بد حجاب نیستند فقط یک کم رنگ وارنگ هستند که اشکالی نداره.. من موندم چرا آقایون رو میبرند واسه گرفتن خانمهای بد حجاب ؟؟؟!!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:05
keybod - سیدنی - استرالیا
از ماست که بر ماست.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:19
naomid - بروکسل - بلژیک
از ماست که بر ماست حالا کجاشو دیدی پهلوی + اسلام آخوندی = انگلیس * آمریکا = همین که هست .........
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:20
baba eti - استکهلم - سوئد
گرانی تورم هروقت میره بالا شدت این برخوردا بیشتر می‌شه تا افکار عمومی از گرانی بیکاری تورم دور بشن .. شیطان جلو سیاست اینا زانو زده .. اینا به مادر خودشون رحم نمیکنن میخواین به ملت رحم کنن ... احمدی نژاد احمق یادت چه ز‌ر ز‌ر میزدی تو با این اقتصادت رسما ملت به گاه دادی حالا می‌خوای با این کار جلو فساد فحشا بگیرین؟؟؟ بابا شما دیگه کی‌ هستین ...
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:18
STING68 - گنبد - ایران
توهم قدرت فقط. انگار این تهران اصلا موضعلی به نام پارک طالقانی و دهها تجاور فجیع رخ داده در انجا ندارد نا امنی و بزهکاری در تهران پایتخت ام القرایی اسلام موووووووج میزنه ناموس مردم رو ول کنید. یا علی (ع)
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:21
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
vahid_ - گلاسگو - انگلستان -زرشک بابا ، اون بی‌چاره این همه به مملکت خدمت کرد و نکشت اینجوری دارید بهش فحش میدید اگه میکشت چی‌ میخواستید بگید ! این تفو بنداز به روی اونایی که رفتن تو خیابون گفتند مرگ بر شاه ! رندگی خودشونو که خراب کردند هیچ ۲ نسل بد از خودشون هم فعلا اوارند ، یکیش تو بعدیش من
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:22
hastti64 - تهران - ایران
من 22 تیر می خواستم برم کنسرت حمید عسکری تو همین برج میلاد ولی با دیدن این تصاویر انگار باید به شنیدن صداش با CD هاش بسنده کنم ، هیچ جا نمیشه رفت همه جای تهران حکومت نظامی هستش من نمی دونم خدا کی می خواد شر اینا رو از سر ما کم کنه . خدا آخر عاقبتمونو با این وحشیها به خیر کنه.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:24
1k adame sadegh - تورنتو - كانادا
وحید_ - گلاسگو - انگلستان. این خاندان پست آفت الله اسـ... خامنه‌ای و بیت فحاشی رهبری هست که دست از سر مردم مظلوم ایران بر نمیدارد مزدور
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:24
bita_nl - دن هاخ - هلند
وحید _گلاسکو .....مردم لز خنده چرا خالا تف به پهلوی ؟
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:25
آینه - لندن - انگلیس
از بی لیاقتی و پر ادعائ خودمون هست. کشورهای دیگه مثل لیبی و مصر قیام کردند و کار رو یکسره تمام کردند. بابا فکر میکنید اگر قیام کنید ارتش و سپاه تا کی میخواند مردم رو با تیر بزنند اکثرا به ملت می پیوندن. vahid_ - گلاسگو - انگلستان چرا این حرف رو میزنی؟
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:26
مانفرد - ایران - ایران
_vahiiid ........._vahid.........بلندشو... بلندشو عزیزم داری خواب میبینی افتادی به هذیون گفتن.بهت گفتم زیاده روی نکن ظرفیتشو نداری باور نمیکردی.احتمالن سی سال پیش تو جشن شصت سالگی سلطنت الیزابت زیاده روی کردی اخوی....
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:33
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
عصام - لندن - انگلستان. اینو گفتم چون نوه رضا خان میخواد مارو به سی‌‌‌ چند سال پیش برگردونه ..
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:35
hovakhshatare - تهران - ایران
آخ آخ آخ دیدین؟ دختره شلوار صورتی پوشیده بود!! تازه اون یکی هم شلوار زرد پوشیده بود!!!! اینها نمی‌گن با پوشیدن شلوار زرد و صورتی اسلام به خطر میفته؟! اینها فکر نمی‌کنن این جوان‌های ساندیسی با دیدن شلوار زرد یه جوری میشن؟! اینقدر با این کارهاتون اسلام رو به خطر نندازید آخه!! مگه نمی‌دونید اسلام با همین چیزها ممکنه به باد فنا بره؟ اون‌وقت اگه اسلام نداشته باشیم دیگه محرم هم نداریم که بتونیم بریم با چوب و چماق و قمه و زنجیر بکوبیم تو سر و فرق خودمون!! اگه اسلام نداشته باشیم دیگه کسی نیست که اگر دو نفر با هم سکس کردند بکندشون توی خاک و با پاره آجر بکوبه تو فرق سرشون!! اگه اسلام نداشته باشیم دیگه از شیشه نوشابه و شلاق و دست قطع کردن و .. خبری نیست‌ها من گفته باشم!! فکر نمی‌کنید اگه اسلام نداشته باشیم این همه موهبت آسمانی رو از دست می‌دیم؟ پس این‌قدر با رنگ شلوارتون اسلام رو به خطر نندازید لطفا!!!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:14
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
ماله کشان اسلامی بیان اینجا شکر بپاشن که این چه ربطی به اسلام و خدا داره! کم که میارین تازه اوستای ماله کش میشین. نادان ها! همون مذهب و خدای شما "در بهترین حالتش" شده دستاویز و راه در روی تفسیر به رای و تعبیر به نفس و هزار جور کثافت کاری دیگه. در حالیکه اگر قانون مدنی و اکثریت جاش رو می گرفت(با همه نقائصش) اوضاع این ماتم کده به از این بود. همون مذهب و خدای تو چراغ سبز هزار جور تعبیر و تفسیر و تغییر و فرار و توجیهه، اونوقت میای اینجا شکرپراکنی که چه ربطی به خدا و اسلام داره؟! نکنه فکر کردی همه مثل خودت سر در برف به تعظیم توهمات و تصورات و تفکرات ماورایی مشغولند؟ دین فقط برای چهار دیواری خود شخص اون هم بدون قدرت اجتماعی و حکومتی.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:38
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
این اسلام ناب محمدیست. تازه با تخفیف ایرانی‌. یعنی‌ هیچ دیکتاتوری ما در دنیا نداریم، غیر از عربستان و ایران، که حتی حکم کنند، ملت چه بپوشه، چجوری موهاشو بزنه، چه جور بگرده،چی‌ بخوره، چی‌ نخوره.... حتی در کره شمالی به این شدت نیست که در ایران است. نه آسایش نه امنیت، نه رفاه نه حرمت، نه انسانیت، نه آزادی بیان نه آزادی لباس نه آزادی فکری نه آزادی جسمی‌ نه آزادی فرهنگی‌...یعنی‌ دیگه بشاش تو اون مملکت. دیگه نوبرشه ایران. واقعا شرم بر هر کسی‌ که خواسته یا ناخواسته با صحبت هاش و کردارش حمایت از این رژیم کثیف خونخوار رو میکنه.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:39
iSam - لندن - انگلستان
albalooo - لندن - انگلستان. منظورشو فهمیدم ولی چون اکثرا اینجا از خارج از ایران میان شاید گیج بشن برای همین اینو گفتم که یکی توضیح بده و اگر شبه ای بوده برطرف بشه.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:02
بت شکن - مونترال - کانادا
تا حالا توجه کردید وقتی‌ یک پدر بی‌ منطق و بی‌ فرهنگ موقعیت اجتماعیش رو تو محیط کار و تو اجتماع از دست میده و یا بیرون از خونه یه آدم زرمندتر از خودش بهش زور میگه، وقتی‌ پاش میرسه خونه دق دلیش را سر زن و بچه های بی‌ دفاعش در می‌آره؟. حکومتیان فاسد اسلامی هم وقتی تو عرصه جهانی‌ منزوی می‌شن و از همه طرف حتی از طرف عربای سوسمار خور هم تحت فشار قرار میگیرن و تحریمها هم بی‌ پولشون کرده خوب باید این فشارها را یه جایی تخلیه کنند تا مثلا نشون بدن که هنوز زور دارن، خوب چه بهتر از ملت بی‌ زور و بی‌ دفاع خودشون البته اگر ما ملت اونا باشیم!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:47
biparva - تهران - ایران
در اسلام مجازاتی برای بی‌حجابی نیست چه برسد به بدحجابی!!! حجاب یک موضوع شخصی‌ است،پلیس دزدها و اراذل و اوباش را رها کرده چسبیده به مانتو و روسری دختر مردم آخه اینکارها حماقت پلیس و تصمیم گیرنده این طرح نیست؟؟ وقت و نیروی پلیس صرف نگاه کردن به لباس زنان در خیابان شده است یعنی‌ فضولی در کار مردم!! این دختران ایرانی‌ مگر لخت آمدن تو خیابان؟؟؟ همه یک مانتو و شلوار و روسری دارند!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:09
bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
این بیناموسها میخوان افکار عمومی رو از مسالهٔ اصلی‌ منحرف کننن،وگرنه کسی‌ داخل این جماعت بی‌حجاب یا بدحجاب دید؟؟؟توف به گور خمینی
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:28
tina2012 - ارومـــــــــــیه - ایـــران
بدبختا فقط زروشون به زنا میرسه برید اون اراذل و اوباشتونو از تو پارکا جمع کنین
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:31
freedomforiran - لندن - انگلستان
vahid_ - گلاسگو - انگلستان. واقعـا برایـت متاسفـم. ..بر بـدخواهان خاندان پهلوی و جمهوری کثیف عرب صفت اسلامی
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:15
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
باز ۱۰۰۰ رحمت به رژیم اسلامی ترکیه-قصد تأیید ندارم ولی‌---مدونا..در آخرین کنسرت خود در استانبول--- در برابر ۵۰۰۰۰-نفر----تماشاگر با این اینکه نیمه لخت بود---سینه ی عریان خود را نیز نشان داد ملت هورا کشیدند!!!!!! آنوقت در این کشور آن آن آن آن قلّابی----‌ال ایران---این دختران را با این پوشش-بد حجاب می‌دانند...ای گور بابای خودتان دینتان خدایتان!!!!که روی نازیسم آدمخوار را سفید کرده‌اید!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:26
biparva - تهران - ایران
امیدوارم این نسل جدید ایرانی‌ خوب فهمیده باشد که در ایران وقتی‌ دین از حکومت جدا نباشد این وضعیت‌ها و مزاحمت‌ها پیش میاد مردم ایران باید در آینده یک قانون بر اساس قوانین دمکراتیک برای کشورشان ایجاد کنند تا یک آدم حقه‌باز مثل خمینی نیاد پیشنهاد جمهوری اسلامی به مردم بدهد و اینجور پدر مردم را در بیاورد!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:33
Nikta - تبریز - ایران
فقط باید متاسف شد به رفتار نیروی انتظامی، واقعا اینها مرد هستند یا خاله زنک، برو دنبال کارت برو از مرزهای ایران حفاظت کن مفت خور که داری حقوقت را می‌خوری و مفتخوری میکنی‌. همین‌ها که اینجوری زورشون را به مردم نشون میدند اگر قرار باشه از کشور دفاع کنند همشون فرار میکنند چون کسی‌ که متعهد به اصول اخلاقی‌ نباشد و خیلی‌ راحت به جای دفاع از ناموس مردم او را مورد ضرب و شتم قرار دهد مسلما اگر کار به دفاع از کشور و ناموس مردم برسد فرار را بر قرار ترجیح میدهند.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:34
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اینجاست که میگویم پس از ۱۴۰۰ سال و این ۳۳ سال ننگ و ذلّت هر گروه سیاسی از مجاهد!! گرفته تا چپ!! از نو اندیش مسخره ی اسلامی !! گرفته تا ...رضا پهلوی!!‌و اصلاح طلب!!!-اگر دیدید باز اسلام در چنته دارد---بلافاصله او را به زباله دان تاریخ بفرستید!!!!!!!‌اگر سر سوزنی خون ایرانی‌ در رگتان است!!!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:42
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
این حکومتی که الان سر کار هست میوه و ثمر حکومت پهلوی هست فرزندانم ،
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:47
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
مگه لختن بدبختا !!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینجوری برای مردم قدرت نمایی می‌کنن تا بگن قدرت هنوز دست ماست و هر کاری بخواهیم میکنیم. کدوم حکومتی در طول تاریخ با مردم خودش در افتاده و تا ابد باقی مونده که اینا باقی بمونن؟ دیر یا زود داره اما سوخت و سوز نداره.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:42
raha1984 - هامبورگ - المان
من موندم تو کار این مردم !! چقدر پوست کلفت شدند ! هر چی که بلاست و دلشون میخواد سرشون میازن و کسی جیک نمیزنه ! هیچ کس اینقدر تحقیر و بدبخنی رو نمیتونه تحمل کنه !
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:54
shakila99 - شارجه - امارات
اینها بیشتر از اینکه بد حجاب باشند بد تیپ بودند باید می گفتند بد تیپ ها را می گیرند چون تا آنجا که من دیدم جایی از بدن اینها لخت نبود .تازه اون خانمی که دامن داشت را برای چی گرفتن نکنه پوشیدن دامن برای خانمها ممنوع شده ؟اگه اینطور باشه باید آخوند ها را هم بگیرند چون اونها پیراهن می پوشند .
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 13:59
oyama - تهران - ايران
vahid-گلاسکو-انگلستان. چرا صورت مسئله رو عوض میکنی . دوست من . اگر زمانی عقل خرید و فروش بشه ماها بخاطر اینکه زیاد داریم همیشه فروشنده ایم . پس بجای اینکه تاریکی رو لعنت کنی یه شمع روشن کن . چقدر قشنگ میگن بزرگان ادب .نادان ترین انسانها انهائی هستند که با بی احترامی به بزرگان شاد میشوند .................منو بخاطر صداقتم ببخش دوست من
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 14:07
odin - انتورپن - بلژيك
من فقط از زمانی میترسم، که مردم به حالت انفجار برسن و اونوقت نمیدونم این ملتی که 33 ساله بهر روشی تحقیرش کردن چه معامله ای میخواد با امثال این وحید و دهنمکی و سلحشور و رفیقاشون بکنه؟ قول میدم تمام دنیا عکسها و فیلمهای این انتقام خونین رو تا سالهای سال ازش فیلم بسازن و نشون بدن. برای تو و خونوادت متاسفم وحید جان فعلآ بخور اون ساندیسو که حالت خرابه
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 14:31
doste man110 - فرانکفورت  - المان
ولی متاسفانه خیلی از مردم راضی به این وضع هستند.تا خامنه ای و دارودستش هستند وضع همینه!!!!!!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 14:39
shirzan - برلین - آلمان
اینها با بد حجابی مشکل ندارن با رنگ حجاب مشکل دارن
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 14:39
zedeakhond - لندن - انگلستان
تظاهرات سکوت انجام دهید همه چیز درست می‌شه!!!!!!!!!!!!. خلایق هر چه لایق. .ولی‌ دست آخر توف تو روح کثیفت خمینی
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 14:40
ADSI - شانگهای - چین
خلایق هر چه لایق . تا چشم همشون دربیاد . اخه اینهمه بی عرضگی نوبره والا
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:00
morgan123 - واشنگتن - امریکا
این یعنی یک مرکز فرهنگی و تفریحی بود؟! نه؟، پادگان نظامی بود! اوضاع به هیچ وجه عادی نیست و میتواند نشانه خوبی باشد ، حکومت اسلامی هیچگاه تا این حد وحشت زده نبوده است. با اسلحه گرم به جنگ دخترانی رفتن که جرمشان به تن کردن لباس رنگیست!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:05
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
vahidاولا همان رضاخان اگر نبود هما ن آزادی ۷۰ در صد ی زمان شاه هم نبود!! ‌ای کاش شاه راه او را دنبال میکرد-نوه‌ ی او هم شانسی ندارد بی‌خود رد گم نکن-اگر چپی‌ هستی‌ به ۱۰۰ میلیون کشته و اختناق وحشت آور در همه ی کشورهای چپ به پرداز!!!!-اگر مجاهدی که برو به مسعود و مریمت برس و امام ۱۴ غایب مسعود خان اا! اگر اسلامی و اصلاح طلبی که برو به زیارت گور قاتلان ایرانی!!!!‌ اینجا مزه نریز!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:14
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
این مردم ترسو حقشونه سال به سال ترسوتر و بی عرضه تر میشن وگرنه میتونستن مثل شیر از حقشون دفاع کنن اصولا ایرانی جماعت تا خودشم اون بلایی که سر دوستش اومده سرش نیاد نمیتونه درکی داشته باشه
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:21
reza تورونتو - ترونتو - کانادا
تمام این حرکتها برنامه ریزی شوده تا ملت را در حالت ترس و وحشت نگاه دارند تا مسعله اصلی گرانی و تورم و اتفاقات مهم جهانی بر علیه ایران را ملت متوجه نشوند حمله اوباش و ارازل حمله پلیس و...... و متسفانه توانستند سالها با این روش حکومت کنند و متوجه شودند که ملت .........
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:26
Dara va sara - پرت - استرالیا
دوستان . دیگر کار ما از اسلام گذشته . این مظهر بی غیرتیست.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:37
m.noor - شارجه - امارات
با درود. یک مرد تو ایران پیدا نمیشه که این لعنتیها رو بکشه؟؟؟به امید نابودی حکومت جهل و خرافات سیاهپوشان ولایت امین.م.ن
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:51
morgan123 - واشنگتن - امریکا
با اینها باید به زبان سلاح گرم و آتشین پاسخ گفت تنها صفیر غرش وحشی گلوله است که آنها را به راه راست هدایت میکند . فکر کنید سوری ها اگر بخواهند با گفتمان نرم اسد قصاب را از تخت بزیر بکشند جند هزار سال طول میکشد تا این خاندان رذالت پیشه مردم را راحت بگذارند. جواب مردان خدا را باید با گلوله داد.آفرین بر مردم شجاع سوریه.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:24
agha_ehsan - تهران - ایران
اسلام = قاتل زیبایی . جالبه زیبایی تو چشم اینا یعنی این لباس زورو رو پوشیدن!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:31
yeshua - سیرجان - ایران
رحمت به روح بزرگ مرد تاریخ محمدرضا پهلوی ، محمد رضا پهلوی آدم نکشت چون مثل بشار اسد و .. آدم کش نبود ، خون هموطنای خودشو حاظر نشد بریزه ، اگرم خمینی رو نکشت چون گفته بود اگر بکشمش با این کارم یک امام زاده به امامزاده های دیگه ی مردم ایران اضاف کردم ، ای قربون اون دهنت شاه ، خوب شد که گذاشت آخوندا بیان تا دیگه مردم اینقد حسرت آخوند و ملاح نداشته باشن
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:37
dokhe-iran - لندن - انگلیس
دمشون گرم!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 16:16
Asman - اتاوا - کانادا
ایا بهتر نبود این خانمهاى تحصیل کرده و هنر دوست بجای انکه بجرم بد حجابى دستگیر و مورد ازار قرار بگیرند، اوقات خود را درجهت اهداف والاترى همچون خانم نسرین ستوده براى آزادى جاودان صرف میکردند.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 16:19
Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
vahid_ - گلاسگو - انگلستان --- من هم میگم توف به تو و امثال تو !! ادبیات خوبی نه ؟
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 16:04
ali1111 - تهران - ایران
از زمانی‌ که من به یاد دارم همیشه همین وضع بود و نسل دوم وسوم این انقلاب هم به این شکل عادت کردند (نه‌ اینکه این وضع باعث تأیید من یا کسی‌ باشد). می‌خواهم بگم هر سال این بساط هست و هر سال هم روسری‌ها بالاتر رفته و آرایش‌ها بیشتر و دهان کجی به این رژیم بیشتر. این رژیم دیگه رنگش را برای همه باخته و چشم مردم پر است از این مسخره بازیها...یک تعهد و یک پولی‌ میگیرند و ولشون میکنند.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 16:58
ali1111 - تهران - ایران
هر چی‌ بیشتر فشار آورید نتیجهٔ معکوس میگیرید!‌ای همه دیش جمع کردید چی‌ شد؟ این همه سایت فیلتر کردید چی‌ شد؟ به خانم‌ها و آقایان گیر دادید چی‌ شد؟ این همه اومدید جلوی مشروب را بگیرید چی‌ شد؟ پرتی و رقص و عروسی‌ جلوگیری کردید، چی‌ شد؟ بگم تاصبح طول میکش.. اینها مانند کرکسی هستند که هر جا بتونند یک گیری میدهند که پولی‌ بگیرند و الکی‌ بگویند ما هستیم.‌ای بدبخت رژیم.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 17:06
benevol - لوزان2307 - سویس
توف به هر چی‌ خائن چه پهلوی چه آخوند جماعت
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 17:24
maziar hezarshamshir - بوخلت - آلمان
در کشور کامبوج،خمرهای سرخ هر روز در میدانها،چهارراه و دیگر اماکن عمومی‌ ایست و بازرسی راه مینداختند.اگر کسی‌ لباسش مرتب بود،اگر کسی‌ کفّ دستش پینه نبسته بود بلافاصله دستگیر و اعدام میشد.با این وحشیگری، جمعیت کامبوج طی‌ دو سال به نصف رسید.در کره شمالی و عربستان سعودی نیز مردم ۲۴ ساعته،به وسیله پلیس مورد آزار و اذیت،تحقیر و شکنجه هستند.در ایران عزیز ما هم روزی نیست که ما شاهد آزار و اذیت و توهین و تحقیر هموطنانمون نبسیم.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 17:16
ggirl - فرانکفورت - آلمان
وقتی‌ با چارتا تار مو و لباس تنگ نظام به خطر میفته پس بچه‌هایی‌ که توی ایران هستید اعلامیه عکس لخته زنهارو پخش کنید سه صوت نظام می‌ترکه :) جدا من اگه ایران بودم اینکارو می‌کردم اعلامیهٔ ممه و .. ؛) بچسبونید به در و دیوار همه جا رو پر کنید
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 19:27
اریان - مونترئال - کانادا
اونقدر که مردم وقت و پول خرج میکنند که به خودشون برسند و خوش لباس و خوش تیپ بشند٫ همون پول و وقت رو صرف کمک به انها از گرسنگی دارند میمرندبکنند ما یک ایران دیگه ای داشتیم. دولت هم با این کارها نمی خاد که مانع از مدها بشه٫ بر عکس میخاد عطش مردم به مدلها لباس و آرایش بیشتر بشه. تا سر مردم تو اینجور چیز هاست گرم باشه اونها سر حکومت خواهند بود. ملت هم کاری نمیتونه بکنه. تااین ظاهر گرایی این ملت هست این حکومت هم هست. اینها (نه تنها اینها بلکه اکثر حکومت ها ) میخاند مردم سرشون به ظاهریات گرم بشه تا از روند حکومت بیخبر باشند٫ اگر هم برای همین ظاهر گرایتون سختی بکشید اون که دیگه بهتر از همه هست.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 18:20
omid 35 - تهران - ایران
کلا خانوما بشینن خونه دیگه!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 19:29
طاطا - تهران - ایران
اگه اشتباه نکنم این جمله باید از احمد کسروی باشه : ملت ایران یک رژیم مذهبی بدهکار بود و باید بدهیش رو میپرداخت. پرداختیم و طوری هم پرداختیم که تادنیا دنیاست نسل های آینده از شنیدنش برای همیشه خیال رژیم مذهبی رو از سر بیرون کنن ولی همیشه میگم خدایا تو یه زندگی دوباره به نسل من بدهکاری
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 20:20
باقلوا - ایرانشهر - ایران
توی متن نوشته " لاله اسکندری" ولی ما شنیدیم "لیلا اوتادی " بوده که دستگیر شده نه لاله اسکندری . حالا خدا میدونه ....
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 21:15
گلپونه - رم - ایتالیا
'' هیچ دگرشی رخ نمیدهد مگر به خواست خودمان ''
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 21:25
sarkhosh - برمن - آلمان
اگه اشتباه نکنم، عکس شماره ۱ و ۲ لاله اسکندری
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 21:47
Atoosa*** - تورونتو - کانادا
بابا اینا رسما تعطیلن دیگه. خوب چی بپوشن پس مردم!!!.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 22:01
دلگشا - تهران - ایران
زن چه معنی میده گرمش بشه ؟؟؟؟؟باید همیشه گونی بپوشه .نمیدونم کی قرار کاسه صبر مردم لبریز بشه؟ البته ما آزادی وخوشی بهمون نیومده .میزنه زیر دلمون.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 23:30
نهايتن بنده خدا - تهران - ایران
عدم داشتن سیبیل استفاده از ماهواره و مراجعه به سایت ویکی پدیا نقض حقوق شهروندی است. قاچاق فروش استعمال تهیه و توزیع مواد مخدر حقوق اولیه و ضروری است و امروز به یک صنعت در حال پیشرفت فراگیر تبدیل شده با حمایت های مسئولین و رشد مراکز ترک جوانان عزیز میتوانند با مراجعه به مشاوران امین اسگول شده و همینطور با ظهور پیشرفت های نوین بواسطه فراهم آمدن شربت متادون و خودپرداز سرنگ تزریق هرویین با امنیت خاطر بدون دغدغه در این بستر...بمانند. مام از دزدی و فساد هرگز فروگذار نکرده .
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 00:15
zabon deraz - بروکسل - بلژیک
من جای خانمهای که تو ایران هستن بودم اعلام می‌کردم برای ۲ روز همه با چادر و روبنده بیرون بیان باور کنید خود رژیم می تر سه و اعلام میکنه روسری هم نداشته باشید
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 00:42
mns - مورگن هيل - امريكا
تف به روی آدمهائی که یک سر سوزن شم سیاسی و انقلابی نداشتند و فقط به خاطر پول مفت نفت ( شبی 70 تومانی که خمینی قول داده بود) ریختند تو خیابان و ملت را به این روز انداختند, تف را توی روی ملت نمک نشناسی بنداز که لیاقت خدمات خاندان پهلوی را نداشت شاه اگر ایران را ول کرد و رفت به خاطر این بود که ملت را دوست داشت و آدمکش نبود و به خواست مردم عمل کرد مردم آخوندا ها را خواستند که شاه بره و خمینی بیاد, (خلایق هر چه لایق) اگر هم میماند و برای خاطر دل تو آدم میکشت همه میگفتند به خاطر حفظ قدرتش آدم کشته مثل قذافی و بشار اسد,هستند انسانهائی که از تاریخ درس نمیگیرند و چشم و گوششون را میبنند و دهن شون را باز میکنند لطفا اظهار نظر نکن.
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 01:16
بابک - سبزوار - ایران
این ها با خدا سر جنگ دارند که چرا خداوند زنان را زیبا آفرید؟
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 03:42
امیر از انگلیس - ناتینگهام - انگلستان
بازیگر دستگیر شده به احتمال زیاد لیلا اوتادی عزیز هست
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 04:00
bita tehrani - ونکوور - کانادا
توی تظاهرات ۲۲ بهمن از این قیافه‌ها بدتر اومدن بیرون،عکس آقا دستشان بود،مشکلی نبود.مهم این است که این خانم‌ها برای چه بیرون می‌آیند!! آنوقت همینجا توی همین سایت آقایان سایبری گلویشان را پاره می‌کنند که غرب از زنان استفاده ابزاری میکند!!
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 03:54
asal55290 - مشهد - ایران
گلاسکو این دیگه چه منطق مسخره ای که داری دادا بقول دوستمون 40 ساله عقبی.......
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 05:43
baran10 - برونو‌ام این - اتریش
حکومت اسلامی ۴۰ ساله دیگه مهمونمون با اجازه بزرگترا
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 06:54
tina-71 - تهران - ایران
دوستانی که خارج از ایران هستید باید اینجا باشید تا ببینید که ما حتی از سایه خودمون هم توی خیابون تپش قلب می گیریم اینهم به قول یکی از همین بادمجونای گشت ارشاد یه جور مخالفت با نظام ملعون اسلامیه که می گفت ما هرچیم شماهارو می گیریم بازم همون طوری لباس می پوشید هر زن تهرانی حداقل یه بار با این ونها به کلانتری گیشا یا وزرا رفته
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 06:59
مانفرد - ایران - ایران
طاطا-تهران-ایران ****کاملن درسته این سخن از احمد کسرویه ولی این جماعتی رو که من میبینم بلا نسبت شما و اونهایی که میشناسیم حماقتشون حدو مرزی نداره.به قول یکی از خودشون اینها از روزی میترسند که از جیحون هاشمی تهران(حداقل تو تهران) به پایین شلوغ بشه وگرنه بالاییها از خودشونند.ولی متاسفانه علی رغم اینهمه اجحاف و نابرابری تو این کلان شهر گویا هنوز هیچ....
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 07:29
sia2012 - تهران - ایران
ana123 - اورنج کانتی - امریکا. رفتی کنار گود میگی لنگش کن ؟؟؟؟؟؟. ضمنا شما اول جراتتو نشون بده عزیزم !1
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 08:26
pokohantes - گوتنبرگ - سوئد
کثافت هااااا، این کثیفهای بی‌ پدرو مادر روح جوونهای ما رو کشتن! آخه تو اون مملکتی که هیچ تفریحی نداره و فقط صدای عزاداری میاد این بی‌چاره‌ها حق رفتن یه کنسرت اونم با این همه درد سرو ندران!!!!! الاهی تک تکتون به درد بی‌ درمان دچار شید!‌ای گشت فحشا!!!
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 09:12
fa r naz - تبریز - ایران
ای بابا شما زبون اینا رو نمیدونین دیگه....اینا میگن ما با این حجاب لباس رنگی مخالفیم.با ست لباس زیره مشکی بیاین بیرون که حال کنیم.خاک بر سرت ملت ایران که همچنان ساکتی.حقمونه به خدا.از ماست که بر ماست...
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 11:00
mashady - منچستر - انگليس
vahid_ - گلاسگو - انگلستان. (این حکومتی که الان سر کار هست میوه و ثمر حکومت پهلوی هست )به چه نکته زیبائی اشاره کردی عزیز خدا نیامرز ه اون ممّد دماغ پهلوی ( رفیق خمینی و سازنده مساجد و مدارس آخوند پرور )
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 12:51
elly-soleimani - کامنز - آلمان
تهران - ایرانsia۲۰۱۲ با نظرات موافقم،آدم باید تو ایران باشه ببینه چقدر سخته.
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 12:59
فراوانی - قطر - قطر
بلاخره این پلیس که اینقدر برای این ملت هزینه دارد باید بگوید که داریم کار میکنیم دیگه
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 13:16
coco - تورنتو - کانادا
sia2012 - تهران - ایران - دوستِ عزیز با اینکه با شما همدردی می‌کنم ولی‌ می‌شه بگید چرا باید ana123 - اورنج کانتی بیاد واسه رنج و ظلمی که تو ایران به مردم می‌شه بجنگه؟ ایشون تو آمریکاست و آزادی داره مجبور نیست بیاد بجنگه، شما از طرف‌ای دیگه تو مملکت ظلم و تهاجم به آزادی هستید پس اگه آزادی میخوای باید بجنگی اگه نه هم که کامنت در موردتون صدق میکنه من با ایشون کاملا موافقم.
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 13:47
coco - تورنتو - کانادا
ننگ و نفرین بر رژیمی که ده تا مردِ نظامیِ مزدور مسلح را می‌فرسته که چند تا دختر بیچاره را بخاطر اینکه روسری زرد سر کردن بترسونن و دستگیر کنن. میدونم که خیلی‌ قدیما فقط زنیکه هایی فاحشه شون را میفرستادن سر کوچه‌ها فضولی ولی‌ فکر کنم اون زنیکه‌ها اینقد از زنها و دختر‌ها کتکِ مفصل خوردن که حالا باید با ده نفر مردِ مسلح بیان بیفتن به جون خانوما. مرگ بر هرکسی که آذین چیزا دفاع میکنه. تو بهشت رفتن که اجباری نیست. یه عمر زنا باید برن تو گونی تا مردا به شهوت نیوفتن.، اون دنیا که رفتن مردا با هفتاد تا حوریه باکره عشق و حال کنن. نه وعده این دنیاتون را خاستیم نه وعده اون دنیاتون را.
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 14:05
mashady - منچستر - انگليس
بابک - سبزوار - ایران تو تمام موجودات زنده نر‌ها زیباتر اند شیر نر زیباتر از شیر ماده ‌ست خروس زیباتر از مرغه تمام پرندگان و حتا ماهی‌‌ها همیشه نرها زیباترند ....بخصوووووووووص انسان
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 14:26
یک رأی - تهران - ایران
سلام. من توی این درگیری ها در برج میلاد بودم و دیدم که چگونه نیروی انتظامی که به گفته خودشان حامی مردم هستند اما این مردم بینوا و درد دیده را میزدند . خانم اسکندری را بگونه ای کتک زدن همین مردهایی که ادعای مسلمانی میکنند و جانماز آب میکشند که من چهار ستون بدنم لرزید. دیشب یک آقایی که با مادر و همسر و دختر 7،8 ساله اش برای دیدن کنسرت آمده بود برای اعتراض به سرهنگی که در آنجا بود گفت که مردم را چرا میزنید خونشون را بجوش میآوریدو بطور وحشتناک مورد ضرب و شتم قرار گرفت و با ته بیسیم و گاز اشک آور کتک خورد و خوانده مرد که داشتند گریه زاری میکردند به آنها هم گفتند اگر اینجا بایستید شمارا هم میزنیم. خواهشند این خبر را رسانه ای کنید که موثق موثق موثق میباشد. و فیلم آن را نیز من دارم
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 15:15
یک رأی - تهران - ایران
سلام. من توی این درگیری ها در برج میلاد بودم و دیدم که چگونه نیروی انتظامی که به گفته خودشان حامی مردم هستند اما این مردم بینوا و درد دیده را میزدند . خانم اسکندری را بگونه ای کتک زدن همین مردهایی که ادعای مسلمانی میکنند و جانماز آب میکشند که من چهار ستون بدنم لرزید. دیشب یک آقایی که با مادر و همسر و دختر 7،8 ساله اش برای دیدن کنسرت آمده بود برای اعتراض به سرهنگی که در آنجا بود گفت که مردم را چرا میزنید خونشون را بجوش میآوریدو بطور وحشتناک مورد ضرب و شتم قرار گرفت و با ته بیسیم و گاز اشک آور کتک خورد و خوانده مرد که داشتند گریه زاری میکردند به آنها هم گفتند اگر اینجا بایستید شمارا هم میزنیم. خواهشند این خبر را رسانه ای کنید که موثق موثق موثق میباشد. و فیلم آن را نیز من دارم
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 19:33
Islam zoda - تورنتو - کانادا
در حکومت آینده هم گشت‌های اسلام زدا از این مزدوران انتقام خواهند گرفت.
‌پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 04:04
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
خدایا اگر وجود داری به درگاهت دعا می‌کنم که روزی رو ببینم که تکه‌های بدن این آخوندهای کثیف مخصوصا علی‌ چلاق رو مردم تو میدون شهیاد دارن با خودشون می‌کشن... الهی آمین
‌پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 04:53
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
sia2012 - تهران - ایران.... اقای محترم میتونستم توضیح ندم ولی به خاطر ارامش خودم خدمتتون عرض میکنم من تا پنج ماه بعد از انتخابات ایران بودم و همچنین باردار و با همین وضعیت توی بیشتر تظاهراتها شرکت کردم حتی یک دفعه پای راستم مورد ضربه باتوم قرار گرفت و اگر مردم نمی ترسیدن و عقب نشینی نمیکردن تا اخرش هم بودم و از ایران خارج نمیشدم پس اینو بدون وقتی حرفی میزنم با دلیل میگم
جمعه 26 خرداد 1391 - 04:49
yeshua - سیرجان - ایران
mashady-منچستر انگلستان...اسم شاه رو میارید از سر جاتون بلند شید.. شاه خدا بیامرز به همه قشری احترام میزاشت چون همه انسانند . به آخوند ها هم احترام میزاشت . نه مثل شما که همین الان من که پرورده ی رژیم آخوندیم و رژیم شمارو اندازه ی .. بهتون احترام قائل نیستیم شما رو یه وطن فروش خائن مرتد مهارب و.. میدونیم تهشم میدونی چیه . طبق اسلام تو اصلا انسان نیستی باید اعدام بشی بمیری. حالا فرق شاه با خمینی فهمیدید دیگه نگین دوستن
شنبه 27 خرداد 1391 - 10:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.