فال روز 8 ژوئن - 19 خرداد

فروردین


درخانه و خانواده فضای آرامش بخشی وجود دارد هیچ وقت خودتان را درگیر مسائل جزئی زندگی نمی کنید. بنابراین همیشه زندگی خوب و عالی دارید.

اردیبهشت


امروز مهربان صمیمی دلسوز و آرام هستید و دلسوزی و مهربانی باعث می شود تا در قلبتان جایی برای افراد دیگر وجود داشته باشد. در حال حاضر برای دیگران فضایی امن و آرام ایجاد می کنید.زمان خوبی برای پدر و مادرهایی است که می خواهند تغییری برای فرزندانشان ایجاد کنند.

خرداد


سعی نکنید در کارها عجله کنید زیرا کارها مطابق برنامه پیش نمی روند. در نهایت به نفع شما می باشند اما در این زمان از علت و چگونگی آن نمی توانید باخبر شوید. امشب زمان خوبی برای مسافرت های کوتاه است مخصوصاً اگر می خواهید کار و تفریح را با هم ترکیب کنید و می توانید افراد جالب جدیدی را ملاقات کنید که برای شما مفید هستند.

تیر


امروز یاد می گیرید که به یک موضوع از دیدگاه های مختلف نگاه کنید.شاید به یک موضوع قدیمی رسیدگی کنید تا اشتباه اولیه را درست کنید.


مرداد


از نظر دیگران هیچ اشتباهی مرتکب نمی شوید بدون آن که متوجه باشید، اعمالتان درست است. دوستان از مصاحبت شما سیر نمی شوند هم چنین با دعوت هایی روبه رو می شوید که نمی توانید آنها را رد کنید.

شهریور


شخصی که دارای قدرت و نفوذ است می تواند به شما کمک کند.در چند روز آینده شما را امتحان می کنند سعی کنید مطابق انتظارات آنها رفتار کنید.اگر تصمیم دارید لباس جدیدی برای خودتان بخرید اکنون بهترین زمان خرید است.

مهر


شما امروز برنده تمام جوایز جذاب بودن شده اید.هم چنین امروز بسیار احساس خوشی می کنید و اگرهمه آن ها را با هم جمع کنید به این نتیجه خواهید رسید که در این زمان بسیار جذاب شده اید.حیف است اگر امروز بیش از اندازه کار کنید چرا که از رفتن و برگشتن در شهر و یا بودن با افرادی که دوستشان دارید بسیار لذت خواهید برد و تفریح خواهید کرد.شما کاملاً می دانید مردم درباره افرادی که تنها کار می کنند و هیچ زمانی برای تفریح ندارند چه می گویند.

آبان


امروز لازم است به اموالتان رسیدگی بیشتری کنید و بهتر است برای مدتی مراقب آن باشید.زمان خوبی برای خرید نیست زیرا وقتی خرید کنید از خرید آن پشیمان می شوید.اگر در پرداخت یک قبض کمی گیج شده اید پیش از اینکه به دردسر بیافتید دوباره آنرا بررسی کنید.

آذر


امروز یکنفر از شما می خواهد لطفی برایش بکنید. غریزه طبیعی شما کمک کردن به دیگران است ولی بهتر است بدانید هدف از آنچه از شما خواسته شده چیست. شما که قصد ندارید کسانی که بدنبال در آوردن مخارج خود نیستند به شما به چشم یک بلیط برنده نگاه کنند.

دی
امروز امکان دارد نکته های مهم و حیاتی را فراموش کنید چون کارهای زیادی روی میزتان انباشته شده است که باید انجام دهید.بنابراین زمانی که کسی از شما ایرادی گرفت عصبانی نشوید چون واقعاً می خواهد به شما کمک کند. در حقیقت، شما کمی لجبازی در کارهایتان دارید.

بهمن


ستارگان فعالیت های زیادی برای تان فراهم می کنند . اما شکایت نمی کنید . در حقیقت تمام لحظات امروز را دوست دارید و از اینکه نمی دانید لحظه ای دیگر چه اتفاقی می افتد لذت می برید. فقط اگر امروز کمی کسالت بار شود یا مدتی طولانی در جایی بمانید کلافه خواهید شد . اگر چنین شد در وقت آزادتان کاری انجام دهید که انرژی زا باشد.

اسفند

اگر امروز کمی عصبی هستید بهتر است کمی جلو خودتان را بگیرید. برای جانبداری از دوستان و همکاران 2 و 2 را جمع کردن و بدست آوردن 5 گرامی داشتن آنها نیست . بنابراین افکارتان را در حمایت از این ها برای خودتان نگهدارید تا بدانید در زمینه حق چه خبر ها است .

+92
رأی دهید
-28

elly-soleimani - کامنز - آلمان
واقعاً زیبا بود.
جمعه 19 خرداد 1391 - 11:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.