گریه یک زن طرفدار شاه - بهمن ۵۷ امجدیه تهران

خانم تظاهر کننده: ما شاه می خواهیم.
گزارشگر: چرا شما شاه می خواهید؟
خانم تظاهر کننده: برای اینکه این عمامه ایها ما را بیچاره می کنند.

 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.


  

 

+666
رأی دهید
-77

bavaffa - باكو - اذربيجان
بابا ورزش صبگاهی میگن ما شاه میخواهیم شب که میشه می‌‌کن ما آخوند میخواهیم در کّل ایرانی‌ یعنی‌ همین
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:13
bavaffa - باكو - اذربيجان
بابا ورزش صبگاهی میگن ما شاه میخواهیم شب که میشه می‌‌کن ما آخوند میخواهیم در کّل ایرانی‌ یعنی‌ همین
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:13
برجعلی - كلن - المان
خدا قلم پای من رو بشکنه که من بدبخت هم گول خمینی گور به گور رو خوردم ، الان هم ۲۰ ساله که آواره‌ام . چی‌ فکر میکردیم ، از چی‌ ( بد تر ) چی‌ شد ،
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:16
greentree - تهران - ایران
مردم فرصت طلب ایران به همراه خمینی lt;روستا‌ای حقه باز پاکیستانیgt; تمامی‌ ایران را با چالش بزرگ روبرو کردند و ۵۰ سال از دنیا عقب افتادیم به خاطره همان اشتباه فراموش نشدنی‌
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:17
bavaffa - باكو - اذربيجان
بابا ورزش صبگاهی میگن ما شاه میخواهیم شب که میشه می‌‌کن ما آخوند میخواهیم در کّل ایرانی‌ یعنی‌ همین
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:13
greentree - تهران - ایران
فرشته خوشکل من، چیزی که شما در انقلاب ۱۳۵۷ فهمیدی مردم ایران و امسال ما بعد از ۳۰ سال فهمیدیم که دیگه دیر شده ..فقط آینده در حال تغییره و روزی این حکومت عوض خواهد شد و تمامی‌ مردم ایران از دست اوباش‌های اسلامی و چابلوسان راحت خواهند شد ،امیدوارم که هر جا هستی‌ شاد باشی‌
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:14
hana-shiraz - شیراز - ایران
این خانم می دانست. مادر بزرگ سجاده نشین من هم می دانست و به شدت تا آخر عمرش با آخوند جماعت مخالف بود. روحش شاد
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:18
آزادی اندیشه - سیدنی - استرالیا
این خانم از دانشجوهای به اصطلاح روشنفکر اون دوره بیشتر می فهمیده.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:27
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:32
shakila99 - شارجه - امارات
چه زن عاقلی بوده حتما اون موقع همه فکر می کردند که این بیچاره دیوانه شده هر جایی که عمامه است بدبختی هم است ملا وآخوند جاش تو مسجد است نباید قاطی سیاست بشند
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:35
habilian - قم - ایران
این کلیپ خیلی تاسف آوره.مثل این میمونه که خامنه ای داره میره یکی از همین دختر حزب اللهی ها بیاد بگه ما مقام معظم رهبری رو میخواییم، اگه آقا بره این سلطنت طلب ها و منافق ها و جنبش سبزی ها پدر ما رو در میارند.شاه دیکتاتور بود و باید میرفت همین طور که خامنه ای باید یه روزی بره.این کلیپ هم چیزی جز دست مال به دست های شاه رو نشون نمیده.از این آدمای نون به نرخ روز زیادن تو این مملکت.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:38
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫من به همراه خانوادم اینجا بودم ولو که سنم کم بود اما مادر پدر و عموهام و .... بودند. ‫خداوند روح شاه فقید را نورانی کند . ایشان شخصی ملی و وطنپرست بود و همین آمریکا انگلیس آلمان و فرانسه بزرگترین نقش رو در سقوطش داشتند و جهل مردم ایران . همینها که اینجا الان ادعا میکنند والا پدر مادراشون تظاهرات ۴۰۰۰۰۰۰ راه مینداختند در تهران از میدان ۲۴ اسفند خیابان آیزنهاور تا میدان شهیاد. ‫خدا یا قرآن یا اسلام گفت خمینی رو تو ماه ببینید ؟!!این چپیها منافقین حزب توده اقلیت اکثریت ( به اصطلاح فدائیان خلق ). ‫مقاله پاسخ به مسلسل علی اصغر حاج سید جوادی یادتونه ؟. ‫منتظری گفت من و امام در نجف مبتکر ولایت فقیه بودیم . ‫من نمیگم شاه اشتباه نداشت اما این بلا رو خود شما و پدر مادرتان ایجاد کردید . یادتون پول نفت ماهیانه می خواستید نفری . ‫۳۰۰ دولار ؟. ‫خداوند سرنوشت قومی را عوض نمیکند مگر که آنها خودشان را تغییر دهند. ‫خود کرده را تدبیر نیست. ‫آنکه ناموزد از گذشت روزگار هیچ ناموزد زهیچ آموزگار . ‫همینها الان افتادن جون سوریه و .....
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:41
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫. ‫همین آلمان بی ناموس به رضا پهلوی در دسامبر 1989 ویزای ۲ ساعته نداد. ‫اینها فکر شکم خودشونن نه ایران و ایرانی. ‫یادتون از بلندگوی مساجد BBC رادیو رو پخش میکردند ؟. ‫شاه گفت به انگلیس بی بی سی رو خامش کنید اینها انگلیسیها گفتند نه یادتونه یا بازهم بگم
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:45
Berta - کلن - آلمان
درود بر این زن،چقدر جالب که اون موقع این زن مى دونست.......
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:52
ukang - لندن - انگلستان
چه ادم فهمیده و اینده نگریبود. شعورش هزاران بار بالا تر از اون تحصیل کرده هایی بود که با ادعای روشنفکری گوسفندوار به دنبال ملایان بی مغز بع بع کردن اخر هم خودشون به دست همین ملایان کثیف نابود شدن .
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:53
karkas - اصفهان - ایران
ننگ بر ...............................................
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:54
samuk66 - لندن - انگلستان
مردم نااا سپاس ایران ...
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 11:01
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
امروز انقلابیون باید از خود بپرسند(از قلم بدستان باصطلاح روشنفکر(!)گرفته تا عوام فریب خورده) آیا از اشتباه بزرگ و تاریخی انقلاب سیاه (واپس گرایی) 1357 درس عبرت گرفته اید به عبارت دیگر هرگاه توانستیم به اشتباه گذشته خود و دگر اندیشان اذعان کنیم آنموقع باور می کنم که تحولی عظیم صورت گرفته و دیر یا زود به بار خواهد نشست...لزومی هم ندارد در فضای مجازی و حقیقی جار بزنیم و شعار دهیم.. شده آیا یکبار انحصار طلبی و قدرت گرایی احزاب و جناحهای مختلف اپوزیسیون ایرانی برای (دست کم) آزادی ایران و ملت دربند استبداد حاکم را به کنار بگذارید؟! روی سخنم با آن دسته از دوستان و فعالان (از هر حزب و گروه) در دنیای مجازی هست که در عمل بجز اتهام زنی و ناسزاگویی (در سطح کوچه بازاری!) برای تخریب یکدیگر و در خدمت حکومت استبدادی ج.ا. کار دیگری انجام نمی دهند. نه شاه دیو بود و نه خمینی فرشته ..هر چه بوده و هست از فهم کم ماست !
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 11:08
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫. ‫همین مادر ندا آقا سلطان که به دادستانی تهران احضار شد بهش گفتند اگر دخترت در خیابانها علاف نبود نمیمرد و جالب اینجاست ببینید مادرش چه جوابی داده ، ایشون جواب داده من اگر علاف نبودم الان نظام شاه بود و شما سر قدرت نبودید. ‫مادر تظاهرات میکرده که شاه بره و دخترش ندا تظاهرات میکرده که این نظامی که مادرش به روی کار آورده بره. ‫کمی فکر کنید و سئوال منو جواب بدید . آیا خون ندا از خون لیلا و علیرضا پهلوی رنگینتره ؟ !!!. ‫اگر غرب در سال ۱۳۵۷ دلش برای ایرانیها سوخته پس الان هم میسوزه و دلش برای مردم سوریه هم میسوزه !!!. ‫کمی تعقل کنید . ‫هیچ گربه ایی برای رضای خدا موش نمییگیره بلکه برای شکم گرسنه خودشه. ‫کمی عقل به کار ببندید
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 11:09
amirehsan1 - آمستردام - هلند
الهی مادر، شما اون موقع میدونستی که آخوند بیاد چه به سرمون میاد ، چه فیلم زیبا و پر معنایی، مرگ بر جمهوری اسلامی ، ننگ بر تو ‌ای جمهوری اسلامی ،
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 11:09
ziiiiiz - تهران - ایران
خاک بر سرت زنیکه عجوزه!!!!! لیاقتت همون شاه مفتخوره...همین و بس
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 11:11
elinaz - مونترال - کانادا
چه خانم باهوشی .........؛؛دامت گرم برای فوکولی‌ها تحصیل کرده‌ها انقلابی‌ها ۳۲ سال طول کشیده بدونن شاه خوب بود
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 11:13
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
انقلابیون ۲ زاری این صداها را خاموش کردند و بیشرمانه تظاهرات ضد حجاب را در نطفه خفه کردند---تا امام ۱۰۰ پدر پیروز شود حال همانها فامیلی به اروپا آمریکا کوچ کردند و برای خالی‌ نبودن عریضه هنوز ز‌ر زرهای آن قلابی-------کارگر-و---اسلام دیگر!!! برای افلیج‌های فکری که در سا یت‌ زیاد هستند بنویسید! ولی‌ مطمئن باشید حتا اگر ملا گوربگور شود هیچ اپوزیسیون فعلی شانسی ندارد صابون به دلتان نمالید!!!!!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 11:24
monanorway - اسلو - نروژ
این خانم چطور این مساله رو پیشبینی‌ کرده بود. زنده با د ایران
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 11:27
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
با اینکه ملی گرا هستم ولی نور به قبرت شاه حیف که خیلی از زمان خودت جلوتر بودی و مردم ایران هم اونموقع اکثریت مشتی گوسفند بودند و نمیدونستند چه طاعونی داره به ایران میاد. این زن بیچاره اونموقع فهمیده بود. درودبه عقل و درایتش.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 11:33
truth-seeker - لندن - انگلستان
مردمی که از نادانی زجر میبرند نتایج ایران امروز هست . شاه یا خمینی هر دو قتلها کردند و خمینی به مراتب بیشتر از شاه. همواره انسانهای عاشق قدرت از احمقییات جامعه استفاده کرده اند و خو استه های خود را به عمل پوشیده اند . انسان حقیقی در کره زمین بسیار نادر است و هرگز به دنبال قدرت مادی و حکومت بر مردم را پیشه خود قرار نمیدارد و به تحقیق خلقت میپردازد چون میداند و حس میکند که دنیای مادی در گذراست و ماندنی نیست.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 12:01
atena_uae - دبی - امارات
حالا دیکه جه فایده بخواهیم نخواهیم همینه
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 12:04
*israel* - اورشلیم - اسرائیل
چقدر درک این خانوم بالا بود آفرین و چه با شخصیت بودند نظامیان آن زمان از مردم خواهش میکردند ولی‌ نظامیان جمهوری اسلامی چقدر بی‌ کلاس و کثیف هستند*** جاوید شاه***
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 12:19
afshiinn - مشهد - ایران
باکو-اذربیجان_ خودت فهمیدی چی گفتی؟.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 12:23
feminism - لندن - انگلستان
نه تنها گریۀ این زن اشک مرا هم درآورد امـّا به یک نتیجۀ دیگر هم میرسیم که ایرانیان در دورۀ انقلاب خانمانسوز 57 آزاد بودند که هرگونه شعاری را بگویند ولی در شورش 88 مردمی که با " دهان بسته و چسب زده "به خیابانها سرازیر شده بودند به خاک و خون غلتیدند و قربانی عمامه دارانِ خونخوار گشتند !!!!!!!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 12:22
baharie - لندن - انگلستان
کاشکی‌ همه مردم ایران خرد و فهم این بانو رو داشتند.پستی نسوان ایران جمله از بی‌ دانشی است، مرد یا زن برتری و رتبت از دانستن است.سال ۵۷ عده کمی‌ از مردم آگاهی‌ داشتند به رذالت آخوند
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 12:53
نوادا - تهران - ایران
اگر اوایل انقلاب یه عده تندروی نمی کردند/اگر هر کس به بهانه ی انقلابی بودن این همه کارهای غیر عقلی نمی کرد! اگر هرکس که میومد کار کنه انگ ضد انقلابی بودن بهش نمی زدند این همه مشکل برای انقلاب پیش نمیومد!شاه دوست ها خواهشن وقایع 15خرداد/17 شهریور(جمعه ی سیاه)/19 دی و خیلی روزهایی رو که به بهانه ی اعتراض به حکومت به شهادت رسیدند رو فراموش نکنند و بعد نظرشون رو بیان کنند نه توهین
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 12:54
biparva - تهران - ایران
این زن می‌‌دانست که قرار است بد از رفتن شاه چه پدری از ایران و ایرانی‌ این آخوندها در بیاورند! اگر بقیه مردم ایران هم سواد سیاسی داشتند این مصیبت امروزه گرفتار مردم ایران نمی‌شد!!!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:00
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
خدا رو شکر خونواده ما جزء حامیان انقلاب و جمهوری اسلامی نبودن ونیستن!اگه بودن تحمل این زندگی برام سخت می شد!حداقل میتونیم بگیم ما انقلاب نکردیم!فقط خواهان سقوط دیکتاتوری اسلامی هستیم!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:12
biparva - تهران - ایران
خوب حالا شاه رفت و ملت ایران به خوشبختی‌ رسید در سایه اسلام و آخوندها حالا حالش را ببرند وقتی‌ یک ملتی سواد سیاسی نداشته باشد و خرافاتی باشد معلوم هست کلاه به این گشادی سرش میرود،خیلی‌ از مردم ایران هم مخالف براندازی سلطنت بودند ولی‌ خوب تصمیمی بود که برای این ملت غرب گرفته بود یک مشت ملت گیج هم کمک کردند تا این وضع مزخرف ایجاد شود.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:16
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
وقتی که جامعه ای پر از مذهبییون متعصبی باشد که به هیچ چیز غیر مذهب اونم شیعه ولایت فقیه فکر نکنند و خوشبختی و سعادت خود را در مذهب و در دستان آخوند ببینند این چیزی میشه که امروز در ایران می بینیم . بدبختی و سر افکندگی ایران وایرانی بی آبرویی و بی اعتباری مملکت و تاریخ و.... امیدوارم حداقل در آینده ایران مذهب نقشی نداشته باشد جون هر کسی از هر مذهبی به حکومت برسد قتل و عام دیگران را که غیر مذهب او باشند در سر دارد. این حقیقت است . آزادی دین ، عقیده ،دمکراسی و یکسانی همه و جدایی دین از سیاست باید اولین بند قانون اساسی ایران نوین باشد و گرنه همین آش ایت و هیمین کاسه .
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:18
areya - هامبورگ - آلمان
به امید آزادی ایران و ایرانی‌
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:25
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
و همینطور هم شد :-(((
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:29
amir-amir - تورنتو - كانادا
مردم خام شده بودند گول خوردند الان هم دارند تاوانش را پس مى دهند
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:37
mangol - ایران - ایران
bavaffa - باکو - اذربیجان: دوست عزیز حرف حق زدی.فعلا فقط لیاقت همین وضعیت فعلی رو داریم.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:48
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
خدا رو شکر خونواده ما جزء حامیان انقلاب و جمهوری اسلامی نبودن ونیستن!اگه بودن تحمل این زندگی برام سخت می شد!حداقل میتونیم بگیم ما انقلاب نکردیم!فقط خواهان سقوط دیکتاتوری اسلامی هستیم!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:48
agha_ehsan - تهران - ایران
واقعا ما مردم چقدر گاگول بودیم که نفهمیدیم این عمامه ایها نه فقط ما رو بیچاره می کنند که دماری از جد اندر جد ما درمیارن که با بیچاره ترین کشورها مثل افغانستان و زیمباوه و سومالی برابری کنیم. خدایا این توهم که آخرین امید و روحیمونه از ما نگیر که ما ملت متوهم تو سری خور به خیال خودمون ابر قدقدی هستیم واسه خودمون درحالیکه ناموسمون رو تو خیابونهای وطنمون لگدمال می کنن و ما جیک نمیتونیم بزنیم ولی تو خیالاتمون همش با ناوگان و ارتش امریکا و انگلیس کشتی می گیریم.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:50
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
خدا لعنت کنه اون کسانی را که توی این تظاهراتها شرکت کردن خدا ازتون نگذره که سرنوشت میلیونها نفر را به گند کشیدید ....یعنی از این زن عامی هم کمتر میفهمیدید جای تاسف داره
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:53
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
باعث تمام این بدبختیها ، ارتشی بی‌ غیرت و بی‌ وجود بود که اعلام بی‌ طرفی‌ کرد ! اگر ۱۰۰۰۰ میمرد بهتر از ۱۰۰۰۰۰۰ در جنگ و ۱۰۰۰۰۰ها هزار با چوبه دار بود !!!!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 14:33
sepherdad - سیدنی - استرالیا
مننروی - اسلو - نروژ. این خانم چطور این مساله رو پیشبینی‌ کرده بود? خیلئ ساده! قشره پایین ایران اینهارو میشناختن که جز به صیغه و بچه بازی کاره دیگری نداشتن, اما چپی‌‌ها و تحصیل کرده‌ها دیدن شاه بیمار هست شروع کردن! شاید نونی بشون برسه همین الان هم اینجا میگن شاه دیکتاتور بود!! اما اگر ازشون بپرسی‌ دمکرسی چی‌ هست نمیدونن!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 14:35
pezhman - وين - اتريش
اگر احزاب سیاسی و سیاستمدارن دلسوز و آگاه داشتیم. دچار طاعون خمینی دروغگو نمی‌شدیم. دیر شده بود.سیاستمداران را باید قبل از این شورش انقلاب گونه، در اداره کشور مشارکت میدادند.بهر حال همیشه ملت صاحبخانه است.حتی اگر اشتباه کند. کشور مال خودش است. و کسی‌ حق توهین به ملت را ندارد. ایران ملک پدری ملت ایران است. حق آزمایش و تمرین دموکراسی را داشته و خواهد داشت. ایران مال ملت است. مال باباش است. هزار بار هم خطا کند ، بکسی مربوط نیست.میزان رای اکثریت است.مقامات نوکر و زیردستان ملت هستند.درود بر ملت ایران، پاینده ایران.حکومتها می‌آیند و میروند .تنها ملت است که میماند.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 14:17
sepherdad - سیدنی - استرالیا
مننروی - اسلو - نروژ. این خانم چطور این مساله رو پیشبینی‌ کرده بود? خیلئ ساده! قشره پایین ایران اینهارو میشناختن که جز به صیغه و بچه بازی کاره دیگری نداشتن, اما چپی‌‌ها و تحصیل کرده‌ها دیدن شاه بیمار هست شروع کردن! شاید نونی بشون برسه همین الان هم اینجا میگن شاه دیکتاتور بود!! اما اگر ازشون بپرسی‌ دمکرسی چی‌ هست نمیدونن!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 14:38
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
فاحشه ها در زمان شاه با دریافت کمی پول جلوی دوربین میگفتن ما شاه میخواهیم. همین زن فاحشه بود که قبل از فیلم برداری بیحجاب بود البته او دستگیر شد به دلیل توطئه علیه قیام مردمی. اسناد ساواک مشخص کرده شاه بودجه ای اختصاص داده بوده برلی ماقداران و زنان بدکاره. همین زن که میگفت ما شاه میخوایم هم فاحشه بود و هم چماقدار. همین زن جلوی دانشگاه تهران دختران دانشجو را کتک زده بود
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 14:44
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
از دوستانی که با گذشت دهه ها سال هنوز در توهم توطئه به سر می برند و فلاکت و ندانم کاری های ایران و ایرانی را در وجود "دشمن خارجی" و "توطئه چینی" می بینند استدعا می کنم به خود شون بیآن و یک کم مسئولیت پذیر باشند و رو راست! برای چه تقصیر عملکرد اشتباه مون رو گردن این و آن میاندازیم. دیپلماسی سیاست خارجی هر کشوری یرقراری و تنظیم روابط دوستانه و متقابل سیاسی-فرهنگی-تجاری . و طبیعی ست که در خدمت منافع ملی هر دو کشور باشد! حالا اگر یک طرف نتوانست در معاملات سیاسی برنده شود مقصر ضعف و ناتوانی سیاست خارجی در پیشبرد سیاست درست و متین هست که می بایست با تحلیل و بررسی درست بر این ناتوانی فائق آمد. در سیاست داخلی کشور هم همینطور. بقول معروف توجیه کاستی های هر حکومتی یعنی عذر بدتر از گناه است. بپذیریم که کوتاهی از ما بود؛ خود کردیم لعنت بر خودمان باد. حالا بشینیم راهکار درست بجوییم ! عجب گیری کردیم.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 15:11
pezhman - وين - اتريش
اردشیر. - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا این خانوم مثل تمام ایرانیان حق رای داشته. مگر شما مامور اطلاعات و شکنجه گر‌ هستید که از زندگینامه و بیوگرافی تک تک تظاهر کننده‌ها باخبر هستید؟!! یا اینکه خدای نکرده هرکس نظرش باشما متفاوت بود هرجایی و فاحشه است؟!! این حرفتان خطا و غلط است.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 15:35
sarbaz007 - المان - المان
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا. وای شما دیگه عقده هستیدید حالم از شما به استعلا حزب آشغالی که بودید این انقلاب درست کردید و حالا میگید دزدیدن از ما نه بر توئه ایرانی‌ که وطنو چه اسون فروختی الان هم داری تویی آمریکا داری زمین تی می‌‌کشی و اینجوری در مورد یه زن ایرانی‌ داری می‌نویسی تو هیچ فرقی‌ با اون عرب تازی نداری
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 15:08
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان
مردم ایران زمین با یه کشمش سردیشون می‌شه با یه غوره گرمی‌.اصلا فکر نکردند که اگه این شاه بره کی‌ می‌خواد بیاد جاش،من نمید‌ونم چرا هیچوقت هیچکس به این آدمای دینی که دارن دروغ میگن شک نکردند،آخه کی‌ میاد نفت بیاره تو سفره آدم بذاره،کجا بود اون اتوبوس مجانی‌.این مردم زود باور فکر کردند می‌تونن پول از جیب آخوند بیرون بیارن،۳۳ سال این حیوانات حکومت کردند ولی‌ هیچ خبری از آسایش واسه این مردم نیست،جز بدبختی هیچی‌ ندیدییم
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 16:03
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا/تصمیم نداشتم چیزی بنویسم ولی تو نذاشتی, .... به شرفت که به یه پیرزن که که تمام عمرش تجربه کسب کرده واز روی آگاهی که در گذر زندگی بهش رسیده سخن میگه این تهمت را میزنی,واقعا خجالت نمیکشی اگر هم کسی بوده که شاه براش مقرری تعیین کرده پس باید بگم خاکبر سر کسانی که انقلاب کردنند و پادشاهی با این همه ذکاوت و رافت را برکنار کردنند و کسانی را روی کار آوردنند که ایران به حد سقوط کشانده و باعث ازدیاد فحشا و اعتیاد در این کشور شدند. بی لیاقت.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 16:21
daniall - نانت - فرانسه
درود به این خانوم از همون اول فاتحه ی امنیت رو خوند و چیزی رو که عده ی زیادی هنوز هم نفهمیدن رو با تمام وجود درک کرده بود.دموکراسی مثل درختیه که ریشه ی اون مردم هستن و البته هزاران افسوس که مردم ما اصلا توان دمکرات بودن رو ندارن و هیچ درختی هم بی ریشه رشد نمیکنه.همین جا یک عده ادم رو به فراری و وطن فروش و یک عده به بسیجی و مزدور تقسیم بندی میکنن و جالب اینکه هر دو هم تهدید به انتقام!اگر جرات داری برگرد ایران تا شیشه نوشابه. و یا حکومت که عوض بشه امثال تو رو از تیر چراغ برق اویزون میکنیم!و این وسط ازادی و دموکراسی و احترام چه مفهومی داره؟موافق و مخالف از یک جنس با اینکه تازه اول جوونیم هستش و تازه درسم تموم شده ولی میدونم که مملکتی که ارزوش رو دارم به سن من نمیرسه پس از صمیم قلب این ارزو رو برای نسل بعدی میکنم مهم اینه که ملت ما هم حق داره طعم رفاه امنیت و خوشبختی رو بچشه و همیشه مورد احترام باشه حالا ما که تو مملکتمون ندیدیم امیدوارم نسل بعد از ما ببینه.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 16:23
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
قسمت 2- یه زن مسن 33 سال پیش فاصله زیادی از تاریخ قاجار نداشت و دیده بود که ایران در زمان پهلوی چه رنگ و روئی گرفته بود و چقدر بالا آمده خر سواری و فشاری آب و مکتب وخیابانهای خاکی و جاده های مال رو , ارباب رعیتی و مفت خوری آخوندا و ................ لمس کرده بود با خیابانهای آسفالت شده و جاده های بین شهری و ماشین و سفرهای هوائی و دانشگاه و مدرسه و سد و پل.. خلاصه ترقی نظام شاهنشاهی پهلوی به این نتیجه رسیده بود, نه تنها این خانم بلکه خیلی از پدر بزرگان و مادر بزرگهای مردم ایران همین نظر را داشتند روشنفکرهای گاگول و روشنفکر زدها و ماجراجوها نفهمیده بودنند فکر میکردنند همیشه همین بوده و سختی ندیده بودنند؛ واسه همین باختتند و انقلاب شون تبدیل به ننگ تاریخ شد.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 16:30
fati kamando - انتورپن - بلژیک
ملت قدر نشناس ایران شرم بر ما هر وقت کسی‌ در راه موفقیت ما قدم گذشت قلم پاشو با تبر زدیم اگر یه نگاه به تاریخ بندازیم میبینیم که خیلی‌ قدر نشناس و بی‌ انصاف بودیم. هرکس که آزارش به ما رسید، هرکس ایرانی‌ رو کشت و غارت کرد و مورد تجاوز قرار داد شد مقدس شد و ما پرستیدیمش واقعا که شرم بر ما. هر کس تو اون انقلاب لعنتی شرکت کرده باید از ما، نسلی که واقعا سوخته معذرت خواهی‌ کنه هرچند که من یکی‌ نمی‌بخشم.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 16:31
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا. ننگت با د که این زن را فاحشه مینامی-در آمریکا چه غلطی میکنی‌ مزدور؟؟؟؟. pezhman - وین - اتریش. دوست گرامی‌ به افرادی چون این مزدور نباید توهین کرد میتوانید بگوئید چرا؟؟؟ از شما انتظار این کامنت را نداشتم-فراموش نکنید--۱۵۰۰۰ تماشاچی اعدام..از ۱۲ شب تا ۵ صبح در انتظار جان دادن پسر ۱۷ ساله-اگر این ملت است??? گوربابای این ملت!!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 16:32
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
. نوادا - تهران - ایران. چون آن..قلابی هستید-جهت آگاهی‌---((من با اعدام مخالفم))) اما ۱۵۰ اعدام در ۵۰ سال پهلوی با ۱۰۰۰۰۰ -اعدام -ملا یکیست؟؟؟؟؟؟ ----۱۷ شهریور حکومت نظامی بود تعداد زیادی آمدند و (((۸۶))))) نفر کشته شدند. امثا ل شما دروغگویان کردید ۴۰۰۰ نفر مثل سینما رکس..مثل ۳۵۰۰۰۰ زندانی سیاسی---خرداد ۴۲ هم شورش خمینی ۱۰۰ پدر بود ۴۰۰۰ اسلامی گور بگور شدند!!! باز چرند بنویسید!!!!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 16:43
biparva - تهران - ایران
ملت داد میزنند که به گفت خمینی ارتش برادر ماست و چه جالب خمینی بعد از انقلاب همین ژنرال‌های ارتشی را اعدام کرد!!! فاحشه‌ها که ۳۳ سال پیش انگلیسی بلد نبودند! حکومتی که دین از آن جدا نباشد میشود حکومت جمهوری اسلامی،طالبان و...
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 16:56
reza تورونتو - ترونتو - کانادا
من در انقلاب شرکت کردم خیلی هم خوشحالم که در انقلاب شریک بودم اما برای امدن خمینی واباش اسلامی نبود برای ازادی و برابری بود برای از بین رفتن ساواک و شکنجه بود اقایان وخانمهای شاه دوست هیچ از این شاه پرسیدید که ساوک برای چی بود این اقا شاهتان را نمیشود از حرم رضا جونشو حضرت عباسش جدا کرد در سال 10 مسجد میساخت یک دونه مدرسه چرا یک اخند را اعدام و شکنجه نکرد اما تا میتوانست سیاسی و دانشجو کشت فرق دیکتاتور سلطنتی با اخوندی چیست ( من محمد رضا شاه شاه شاهان ) و ( ولی مسلمی جهان ) وقتی حاکمی مردمش را در خرافات وجهل نگاه دارد همین سرنوشتش است بروید در سالهای دور به روستاها سری بزنید ایران فقط تهران و چند شهر بزرکش نبودن
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:07
togyan - لندن - انگليس
کککس - ‫فرانکفورت - ‫آلمان. دوست عزیز، درود بر وطن پرستی شما. این روزها متاسفانه، آدمی که واقعیت‌ها را ببیند و درک کند، بین ما ایرانیها کم پیدا میشه. کشورهای غربی (آمریکا و متحدانش) برای رسیدن به‌‌ منافع اقتصادی خود، اول لیبی‌ را دو دستی تحویل گروهای اسلامی تندرو دادن و حالا با کمک پول عربها (که همه دشمن ایران هستند) و با استفاده از رسانه‌های عظیم تبلیغاتی خود دارند جنایت و قتل و بمب گذاری‌هایی‌ را که توسط گروهای تندرو اسلامی انجام میشود را به دولت سوریه نسبت میدهند تا زمینه را برای دخالت نظامی خودشان آماده کنند. جرا؟ برای اینکه با سرنگونی حکومت بشار اسد، زمینه برای حمله به ایران و شروع یک جنگ منطقه‌ای ( جنگ شیعه و سونی ) آماده تر میشود. جنگی که تمام هزینه‌های آن از سوی عربها تقدیم خواهد شد. و جنگی که شروع آن غرب را از رکود اقتصادی بیرون می‌‌آورد.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:16
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
اردشیر.صفوی - فلوریدا -درست مثلِ فاحشه‌ها و آدم کش‌های امروزی که با یک " ساندیس " حاضرند هم جونشون را و هم ک...شون را فدای رهبر کنند! مگه نه!؟
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:18
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
نوادا - تهران - ایران. در ضمن در قسمت دیگر از بشار اسد دفاع و جنایات را گردن مخالفین اسد انداختی---معلوم شد دردت چیست!!!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:20
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا. ‫..... هنوز یاد نگرفتی که به یک زن ایرانی نگی فاحشه ؟. ‫
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:35
raha1984 - هامبورگ - المان
اردشیر صفوی همکارتون بودنند یا از فامیلها ؟
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:57
azrakhsh - تفرش - ایران
سلام ودرود.موضوع سربدیاخوب بودن شاه یاآخوندنیست.مسئله سراین هستش که مردم ازانقلابشون میخواستند به کمبودهایی که درزندگی وجامعه داشتندجامع عمل بپوشاندوکاستیهاراجبران کندمنتهاوضع این شد که میبینیدبه عبارت ساده ترازچاله درآمدیم افتادیم توی چاه.حال هم این است زندگیمون که بایه ترفندکوچولوازطرف نظام میگیم خداراشکرکه هنوززنده ایم وبه همین قانع شدیم.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 18:00
freedomforiran - لندن - انگلستان
درود به روان پادشاه عزیزم شاهنشاه آریامهر , روحشان شاد و یادشان گـرامی باد. که در مورد ایشان تاریخ قضاوت کرده و می کند و نه یک ملت نمکنشناس. امیدوارم که بدبختی این ملت نمکنشناس را بیشتر ببینم که هنوز هم این ملت نمکنشناس بعد از 33 سای متوجه نشده اند که چه بدبختی ای بر سرشان آمده است
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:30
Azadikhah - تكسل - هلند
اون خانم دقیقا درست گفت و این عمامه به سرها ملت و مملکت را بدبخت کردند.kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان:حنات دیگه رنگی‌ نداره چون خیلی‌ راحت از آدم کشان حمایت میکنی‌!ziiiiiz - تهران - ایران:همون شاه مفتخور(به قول شما) از آخوند فعلی‌ بهتر بود!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:50
nasle sokhte - تهران - ایران
مسببین جمهوری اسلامی و بدبختی ما ایرانیان را ببینید https://www.youtube.com/watch?v=2G4Wn74NaMY همین کثافت ها بودند که کشور ایران را نابود کردند و هنوز هم بعد از ۳۳ سال دست از سر این مردم فلک زده و بدبخت نمیکشند که آنها بتوانند ایران را آزاد کنند
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:03
نوادا - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. /من دردی جز ندارم جز دوری شما!میایی با هم رفیق شیم؟تو بیای ایران من بیام فرانسه؟میایی؟؟؟
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:59
نوادا - تهران - ایران
اینجا چرا همه به هم فحش میدن؟؟؟شما می دونید؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمی دونم شاید هم لم اینجا اینطوریه ولی نه بچه باهم مهربون باشید با هم دوست باشید!.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 18:09
togyan - لندن - انگليس
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا,--. امید پر جلال - لس‌انجلس - آمریکا,--. سرییزدی - لندن - انگلستان,---. پژمان - وین - اتریش,----- . شما مجاهد‌ها توی خیال خودتون، آماده شوید برای یک وطن فروشی دیگه. شما مجاهد‌ها همون‌های هستید که از عراق به کمک صدام به ایران حمله کردید و هموطن‌های خودتون رو کشتید. پس ,,,, و اینجا حرف ...نزنید وطن فروشها. این خانم فاحشه نیست، فاحشه کسی‌ هست که شوهرش را طلاق داد تا برود با مسعود رجوی ازدواج کند. خاک تو سر مسعود رجوی که رفته پشت .... آمریکا داره بو میکشه تا بهش اجازه بدهند یکبار دیگر به ایران حمله کند. ولی کور خونده. راستی‌ به‌‌ مسعود بگویید سلام من را مریم جون برساند،
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 18:38
bita tehrani - ونکوور - کانادا
داشتم کامنت‌ها را میخواندم.برام جالبه که اونای که سنگ اسلام را به سینه میزنند،هنوز درک نمیکنند که این اسلام بود که ایران را به ایناند.....مخدّر توده ها!! ... جایی‌ می‌خوندم که: مردم ایران که همه شاه را دوست دارند و از ملّا متنفرند.همه هم میگویند که ما موقع انقلاب در هیچ تظاهراتی شرکت نکردیم.فکر کنم یه عده از خارج آمدند،انقلاب کردند و دوباره رفتند!! در ضمن امید پور جلاّل خیلی‌ خوب جواب این آدم قلابی را دادی! مرسی.چه مهارتی برای شناخت اینجور زنان دارند اینها!!!!!؟
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 18:39
سفید برفی - لندن - شفیلد - انگلستان
نسل حاضر و آیندگان باید بزرگترین درس را از تاریخ گذشته و حال ایران راگرفته وآینده این سرزمین کهن را خوب وبا استحکام بنا کنند.تا دچار این لغزشها نشوند.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 19:27
coco - تورنتو - کانادا
اردشیر.صفوی - فلوریدا--یک عمر فاحشه بودن شرف داره به تو اون دو رویی که تو آمریکا هزار گند کاری میکنی‌ ولی‌ از ..... جمهوری اسـ...‌ هم حسابی‌ می‌خوری،نوشِ جونت ولی‌ ننگت باد.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 19:30
coco - تورنتو - کانادا
بعد از دیدن این فیلم فهمیدم که این رژیم همنیه که مردم میخواستن، حالام بشید لذتشو ببرید روزی که گفتید خدا قرآن خمینی میخواستید یه دقیقه هم به خوب و بدش فکر کنید،مثل گاو هرکی‌ هر شعاری داد شمام تکرارش کردید. خوب جمهوری اسلامی میخواستید نوش جونتون
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 19:37
OnLine. - تهران - ايران
دوباره سر شیر صفوی اومد .... کرد .... بابا تو دیگه .
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 19:43
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
nasle sokhte - تهران باعثِ بدبختیِ ایرانیان ، افرادِ ریا کار و ساندیس خور هستند که از ائتلافِ ملت علیه اشغالگران ِ اسلامی می‌ترسند و به تفرقه افکنی بین احزاب و گروه‌ها می‌پردازند! البته طرفدارانِ " ظاهری "ِ پهلوی نیز دستِ کمی‌ از مزدورانِ رژیم ندارند! آنها ساندیس میگیرند که خامنه‌ای را سرِ پا نگاه دارند و اینها پول میگیرند که رژیمِ دلخواهِ خودشان سرِ کار بیاید! ولی‌ اکثریتِ مردمِ ایران خواهانِ جمهوریِ ایرانی‌ هستند !
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 20:00
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
togyan - لندن - انگلیس. ‫۱۰۰ ٪ با شما موافقم هموطن عزیز
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 20:55
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
وای بر این ملت،،،،،،
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 21:03
Farokhzad - کنت - انگلستان
فروش نفت رضا شاه و محمد رضا شاه ١٥٦ میلیارد دولار در طول ٥٧ سال حکومتشان ولى در دوره همین مردک ابله محمود احمقى طى ٧ سال بیش إز ٧٠٠ میلیارد دولار نفت فروختن حال ببینید انها کجا فکر میکردن این وطن فروشان کجا افسوس نخواهد أمد مثل این دوران رضا شاه و محمد رضا شاه شرم بر شما خاءن ها
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 21:07
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫دوباره این بیسواد صحبت کرد
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 21:27
Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
ننگ بر کسانی‌ که به رژیم اسلامی آری گفتند !!!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 21:49
raha iran - برلین - المان
اردشیر صفوی فک کنم این خانوم بایستی اون موقع همکار ...نت بوده باشه که به این راحتی‌ آمارشو داری و ادعات می‌شه که فاحشه هست چون برای تهمت زدن مثل آب خوردن کلا بایستی تهی از شرف بود که حالا تو یه انسانی‌ و با توجه به اینکه هر انسانی‌ یکمی هم باشه شرف حتما داره امکانش نیست که تا این حد بی... باشی‌ و یا اصلا انسان نباشی‌ پس میمونه اینکه حتما ... از خاطراته اون مگه و محیط کارش زیاد برات تعریف کرده که نظرت ردخور نداره و دوربریهاشو خیلی‌ خوب می‌شناسی‌....یکم آزاده باش تهمت نزن مثلا در اصطلاح مرد
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 22:05
togyan - لندن - انگليس
Azadikhah - تکسل - هلند---. omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا----pezhman - وین - اتریش-----SarayeAzadi - لندن - انگلستان-----اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا----. شما مجاهد‌های وطن فروش. هر کسی‌ را که به شما انتقاد میکند، متهم به همکاری با رژیم کثیف اسلامی می‌کنید. جرا؟ برای اینکه میخواهید با شلوغ کاری، خائن بودن و .... بودن و وطن فروش بودن خودتان (مجاهدین خر ق) را ماست مالی کنید. الان هم با تمیز کردن .... مجلس سنای آمریکا و پول دادن به‌‌ نمایندگان جمهوری خواه، میخواهید از لیست تروریستی بیرون بیائید تا یکبار دیگر وطن فروش و بی‌ بوته بودن خود را ثابت کنید. ولی کور خوندید. مردم ایران از شما‌ها متنفرند.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 21:42
togyan - لندن - انگليس
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا-----Azadikhah - تکسل - هلند------. اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا----pezhman - وین - اتریش----. SarayeAzadi - لندن - انگلستان--------. شما مجاهد ها، همان‌های هستید که توی زندانهای رژیم، توبه میکردید و توّاب میشدید و بعد در مقابل بازجو، با شلاق به جون دیگر زندانی‌ها می‌افتادید تا نشان بدهید که واقعا توبه کردید، حالا می‌‌اید اینجا صحبت از دمکراسی برای ایران می‌کنید، و این زن را با بی‌ وقاحتی تمام فاحشه می‌نامید. فاحشه مریم رجوی هست. اگر باورتان نمیشه برید از مسعود بپرسید.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 22:23
رستگار501 - برن - سویئس
مرگ بر جمهوری اسلامی . لعنت بر شاه بی عرضه مذهبی که هرسال به پابوس امام رضا میرفت و یکبار هم به مکه . با رادشتن پول هنگفت نفت نه جنگی بود نه تحریم اقتصادی و ششمین کشور ثروتمند دنیا بودیم ولی اکثر شهرستانها و روستاها نه جاده آسفالته نه برق نه آب لوله کشی داشتند . همه روستا ها از شمال تا جنوب کشور برای گرم کردن خانه و نان پزی از تاپاله گاو و اسب استفاده می کردند و میکنند. و امکانات پزشکی نداشتند و ندارند. دزدی های اطرافیان شاه و سید علی همانند هماند. و تا زمانیکه یک نفر در رأس کشور باشد . این جریان ادامه دارد.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 22:45
sabz 52 - بخارست - رومانی
افسوس که رفت.............
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 22:51
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
آرتمیس عزیز. فرانسه. دستت درد نکنه با آمار جواب این ساندیس خور را دادی. تعداد کشته شدگان در دوران انقلاب انگشت شمار بودند، و تعدادی از آنان هم خود مسلح بودند و یا از چریک‌ها بودند .
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 23:05
feminism - لندن - انگلستان
اردشیر صفوی / بسیار بی ادب و بی وجدان هستی که در مورد خانمی که نمیشناسی اینگونه قضاوت میکنی
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 23:19
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
جنس آخوند را این مادر ایرانی‌ میشناخت اما ملت را این حـ...‌ها به وعده دادن نفت مجانی‌ برق مجانی‌ و و و گول زدن این هم نتیجه آاش... مرگ با جمهوری کثیف اسلامی
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 00:31
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
این خانم فهمش از بسیاری ایرانیان ان زمان بیشتر بود، خدا حفظش کند، اگر هنوز زنده است. توده نادان بهترین وسیله برای سو استفاده یک گروه فرصت طلب میباشد، متاسفانه شاه از بصیرت کافی برخوردار نبود که ایران و ایرانی را از گزند این دین ساختگی اسلام نجات دهد! هر کسی رضا شاه و کوروش کبیر نمیشوند! البته از الطاف این انقلاب فهماندن دین چهره واقعی اسلام به بسیاری از ایرنیان میباشد، و امیدوارا بقیه ایرانیان نیز از خواب غفلت بر خیزند
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 00:35
badboy6 - اسلو - نروژ
من نمیدونم چرا این ملت عادت کردن یه آقا بالاسر همیشه رو سرشون باشه ؟
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 01:01
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
togyan - لندن - انگلیس؛ تو خیلی بیجا کردی به من تهمت جاسوسی و منافقی و هر حزب و کوفت و زهر و مار دیگه بزنی! کی من به زنان آزادیخواه ایران زمین ناسزا گفتم . برو بابا جان برو ...به جای انگ زدن و فحاشی برو قرصاتو بخور حالت خوش نیست!! ...یه خورده آروم که شدی مثل آدم بیا معذرت خواهی کن . منتظرم. تندرست باشی.
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 01:29
pesare korosh - میامی - آمریکا
هر کس که به این بانوی محترم ایرانی میگه فاحشه چون به یک بانوی ایرانی فحش داده پس ایرانی نیست و ...که مملکت نازنین ما را به این روز انداختن . تازه امیدوارم الان فهمیده باشی اگه با فرض محال فاحشه هم بوده باشه از تو و همفکرات بیشتر حالیش بوده که خیانت کردید و بلافاصله فرار و امدید امریکا و اروپا خوش گذرونی و از حال ملت ایران خبر ندارید.
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 01:22
Rezgar - لینشوپینگ - سوئد
سال 1357 یک دسته از مردم در میدان شهرمان داشتن بر علیه شاه شعار میدادند یک پیر مزد که در گوشه ای از ان میدان نشسته بود خیلی ناراحت و نگران به ان تعداد نگاه میکرد و سرش را تکان میداد نگاه من را به طرف خود جلب کرد به طرف پیرمرد رفتم و وقتیکه از او نزدیک شدم با کمال تعجب دیدم گریه میکند از پیرمرده سوال کردم برای چی اینقدر اشفته و نگرانیت و چرا گریه میکنید جوابم را داد برای بی عقلی این مردم که دارند بر علیه شاه شعار میدن و گفت این مردم نمی دانند که شاه با پدرش ایران را از ویرانی نجات دادن و گفت اینها که دارند تظاهرات بر علیه شاه میدهند دارند ایران را بار دیگر ویران میکنند و داران این مملکت را در اختیار اخوند میگذاران که منفعت اخوند از کشت و کشتار ویرانی است و بعد گفت گریه من برای این است سنی برایم باقی نمانده تا روزی شاهد این باشم این مردم از کاری که کردن بر علیه شاه پشیمان شدن و داران خودشان را سرزنش میکنند!. .
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 02:43
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
togyan - لندن - انگلیس,من از نسل بعد از انقلاب نکبت هستم. حرفم رو می زنم و هر بیان و رفتار نادرست ,غیر منطقی و ناشایست رو محکوم و نقد می کنم از طرف هر شخص و گروه و حزبی باشد. از منافع اقتصادی دیگر کشورها و دخالتهای مغرضانه اونها که میگی این را هم بگو که مردم ما بقول خدایش بیامرزاد چرچیل " اکثریت نادان [بودند]و اقلیت هم خائن ". بدنبال آن هم این پرسش مطرح می شه؛ پس چرا شاه فقید این هشدار و آگاهی های لازم رو با دادن آزادی سیاسی مشروط (به خاطر مقتضیات شرایط آن زمان)و در فضایی نسبتاً آزاد در جامعه گسترش نداد تا همگام با توسعه و پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی رشد کند؟! ایران نوین و در حال پیشرفت در زمینه ها و عرصه ها (آنهم به پاس خدمات ماندگار شاه فقید و مسئولان برجسته) آیا لازمه اش بیمه و یا زیر ساخت های محکم آگاهی نبود؟! اگر می بود امروزه نسبت به داشته های پدرانمان افسوس نمی خوردیم و اشعار فردوسی پاکنهاد را تکرار کنیم "به یزدان که گر ما خرد داشتیم- کجا این روزگار بد داشتیم". . . .
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 03:04
agha_ehsan - تهران - ایران
تو گوگل بزنید: ( مامور دو صفر ول ) تا ببینید آیا شاه فاحشه کرایه می کرد یا آخوندها. اگه خواستید بیشتر بدونید سرچ کنید: ( خواهران کرایه ای )
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 03:13
pezhman - وين - اتريش
اگر احزاب سیاسی و حق تظاهرات داشتیم شعورمان بالا میرفت. از اون وضع اختناق به دامن شیطان پناه نمیبردیم.ساواک چه حقی‌ داشت شیشه به مخالفان شاه فرو کند.حالا دوستان میگویند این رژیم دوتا شیشه باهم فرو می‌کند.آفرین به این منطق و ازادگی تان.ملت ایران شایستگی آزادی را دارد. ساواک و ساواما نمی‌خواهد.هیچ کدام حق تجاوز به حقوق دانشجویانمان را ندارند.اینکه ما زمان شاه یکی وجب زیر آب بودیم حالا صد متر زیر آب هستیم خنده دار است این دلیل بر خوب بودن یکی‌ از آنها نیست.بله شاه بهتر از خمینی بود.ولی‌ ملت هیچ کدام را نمی‌خواهد.مگر میشود میلیونها را فدای یک نفر کرد.؟! ما باید از گذشته درس بگیریم و راه درست را برگزینیم.آزادی احزاب و حقوق بشر مهم است. ایران مهم است. شاه و خمینی مهم نیستند.ما باید از این گذر عبور کنیم.و شعبان بی‌ مخ و خلخالی را به تاریخ بسپاریم.
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 03:16
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
togyan - لندن - انگلیس. ‫اینها که اسم بردی خیلی کثیفتر از این حرفها هستند عزیز. ‫رجوی زاده های خائن و یک مشت غده چرکین سرطانی
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 04:45
pezhman - وين - اتريش
togyan - لندن - انگلیس... طغیانجان گز نکرده بله را نگو... آقای اردشیرصفوی به خانم تظاهرکننده توهین کرد. من با ایشان مخالفت کردم.حداقل کامنتها را بخوان.
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 01:51
agha_ehsan - تهران - ایران
اردشیر صفوی - باز ساندیس خوردی مردم رو فاحشه دیدی؟ آدمی که خودشو به آخوند بفروشه ....کمتره.
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 03:02
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
togyan - لندن - انگلیس بد جور طغیان کردی ها! آروم باش! اول به کامنت‌های من نگاه کن بد به من بگو مجاهد! تنها گروهی که من از آن حمایت نمیکنم اتفاقا مجاهدین هستند که از اشغال گرنِ اسلامی خون ریز تر هستند ! و گروهِ دوم افرادی مثل خودِ شما هستند که الکی‌ طغیان میکنند قبل از این که موضوع را بفهمند و بسنجند!
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 09:16
agha_ehsan - تهران - ایران
بسیجی های عزیز که این اواخر با اسمهای اصیل ایرانی (مثل اردشیر صفوی) ظاهر میشن و نقش همان خواهرهای اجاره ای رژیم رو بازی می کنن برن سری به این لینک بزنن تا ببینن فاحشه به کی میکن:. https://written-blood.blogspot.com/2010/01/blog-post_01.html
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 03:17
pezhman - وين - اتريش
همه کثیف هستند. شما تمیز. آفرین عجب مرد هنرمندی.برو کامنت هایی من را بخوان بعد به رجوی وصلم کن‌.شما چقدر با ملت ایران دشمن هستید.می‌دانم حال مطالعه کردن ندارید.حوصله تان سر میرود.کارتان را آسان می‌کنم.بنده طرفدار مرحوم مصدق هستم.همان که نفت را ملی‌ کرد.با رجوی شما هم میانه خوبی‌ ندارم.
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 11:52
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان,((اینها که اسم بردی خیلی کثیفتر از این حرفها هستند عزیز.)) درک و شعورت همین است که نوشتی قابش کن بزن دیوار تا موقع حرف زدن آداب سخن رو همیشه بیآد داشته باشی و هرگز به خودت اجازه ندی اصل و حق "آزادی بی قید و شرط بیان" دیگری رو با لفاظی و ناسزاگویی نقض و پایمال کنی! .. شاد و نقدپذیر باشیم.
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 11:41
pezhman - وين - اتريش
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان.... همه کثیف هستند. شما تمیز. آفرین عجب مرد هنرمندی.برو کامنت های من را بخوان بعد به رجوی وصلم کن‌.شما چقدر با ملت ایران دشمن هستید.می‌دانم حال مطالعه کردن ندارید.حوصله تان سر میرود.کارتان را آسان می‌کنم.بنده طرفدار مرحوم مصدق هستم.همان که نفت را ملی‌ کرد.با رجوی شما هم میانه خوبی‌ ندارم.
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 11:54
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
pezhman - وین - اتریش,((ساواک چه حقی‌ داشت شیشه به مخالفان شاه فرو کند.)) دوست محترم, می شه بفرمایید از روی کدام منیع و سند این ادعا رو مطرح کردی؟ ((آزادی احزاب و حقوق بشر مهم است)) دوست عزیز بنا بر اصول اساسی که مطرح کردی بد نیست عملکرد حزب م.خ بویژه رهبران انحصار طلب و خائن بخاطر همدست شدن با صدام -و حمله به ایران با توپ. و تانک کشور متخاصم در زمان جنگ تحمیلی 8 ساله رو هم محکوم کرده و پاسخگو کنی. آیا تاکنون به خود اجازه دادید که کارکرد تشکیلات حزبی خودت و خط مشی اندیشه سیاسی مریم و مسعود مفقود الاثر رو به نقد بکشی و زیر سوال ببری؟ .
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 12:33
Azadikhah - تكسل - هلند
togyan - لندن - انگلیس:کامنتها را بخون بعد نظر بده من کجا گفتم این خانم فاحشه هست!؟مجاهد هم نیستم اشتباه فرمودید و ازشون هم حمایت نمیکنم.شما و دوستت خیلی‌ ناراحتید برید سوریه بجنگید و اینجا زیاد گرد و خاک نکنید!از خودت خجالت نمی‌کشی تهمت بدون دلیل می‌زنی بدون اینکه کامنت رو بخونی؟!kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان:کثیف اونی‌ هست که از جنایت و آدمکشی به هر قیمتی حمایت میکنه و طرفداری این حکومت کثیف اسلامی ایران رو میکنه.مگر می‌شه آدم طرف این حکومت نباشه و از جنایت در سوریه دفاع کنه!؟آره عزیز توپ و تانک هایی که ملت سوریه را میکشند متعلق به حکومت اسد نیست متعلق به سلفیها هست و خربکاران.اصلا اسد در این جنایتها دست نداره!سرتون رو زیر برف نگاه دارید
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 15:11
avang - هانوفر - المان
مطمئن باشید همه اون کسهایی که تو خیابون بودند یا به غلط کردن افتادند یا اگه هنوز نیفتادند بزودی می افتند.شک نکنید دوستان(بدرود)
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 15:25
sarah_jm - شیراز - ایران
مهم نیست چطور شد. مهم اینه که چظور میشه از این به بعد.. شما ها که ادعای هوش دارید ببینیم چه می کنید....
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 16:58
odin - انتورپن - بلژيك
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا - ببین عزیز جان جلوی همه نویسنده های این سایت ازت میپرسم، اونقدر مرد هستی که وقتی گفتم تف بروی هرچی ادم دروغگو و منافق و دوبهم زنه، بگی صدهزار بار؟ اگه هستی بگو اون زنی که از شهرنو برده بودن جلوی دانشگاه دخترهای دانشجو رو میزد راست میگی من هم دیده بودم، اما برخلاف تو و همه دروغگوها اسمش هم یادمه، بهش میگفتن زهرا خانوم، اتفاقآ از ادمهای هادی غفاری بود و میامد دانشجوها و منتقدین به رژیم رو میزد. اون زنی رو که طناب انداختید گردنش و جلوی قلعه دار زدید و بلافاصله لوازم خونه اش رو دزدیدین، خانوم فرخرو پارسا بود. حالا اگه داری بگو حرفهایی که دوران انتخابات پروین احمدینژاد به فائظه رفسنجانی زد و فاطمه رجبی مینویسه، حرفهای یه فاحشه است یا کسی که 33 سال پیش داره میبینه این روزها رو که تو و اربابهات سر مملکت اوردین؟ها؟ تومردی؟
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 17:29
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
pezhman - وین - اتریش, با درود, دوست محترم قضاوت شتاب زده ام در مورد حزب م.خ رو ببخش. اما هنوز معتقدم مقایسه شاه فقید با خمینی قیاس مع الفارق و نهایت بی انصافی ست. شما آزادی نپذیری و نقدگویی رو ادامه دهی اما درست نیست بدون داشتن آمار و ارقام از زبان ملت بگویی که چه نوع حکومتی رو می خواهند. شاد باشی.
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 16:40
daniall - نانت - فرانسه
Azadikhah - تکسل - هلند دوست عزیز اگر اشتباه نکنم عین همون کاری رو که الان اون کاربر رو متهم به تهمت زدن بیجا میکنی رو چند وقت پیش خودت انجام دادی و من رو خطاب کردی.اگر این کار درست نیست و خجالت کشیدن داره خودت هم نباید انجامش بدی و بی دلیل به کسی تهمت بزنی.اون کاربر با تو همون کاری رو کرد که قبلا خود تو انجامش دادی پس نباید گلایه کنی.
‌سه شنبه 16 خرداد 1391 - 21:26
Islam zoda - تورنتو - کانادا
هر چی سر ایران و ایرانی بیاد مهم نیست ، مهم این است که به اسلام نگید بالای چشت ابرو هست ,، بیدار شید بابا . صورت مساله رو پاک نکنید ...کمی از شاهین نجفی یاد بگیرد،.واقعت رو فریاد بزنید . از اینکه اسم خلیج فارس رو عربی میکنند شاکی هستید ولی از اینکه اسامی خودتون رو عربی کردند و زبونتون و فرهنگتون و نماز و روش زندگیتون رو عربی کرده اند ، خیالی نیست .. به همین دلیل بود که اکثریت اسلام رو بر شاه ترجیح دادند بدون آینده نگری . نه امریکا بود نه انگلیس،، مردم ایران بودن که رژیم اسلامی رو سر کار اوردند
‌چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 03:45
Islam zoda - تورنتو - کانادا
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا---آقا شما برگرد ایران و صاندیست رو بخور مامور مزدور ، رفتی امریکا چکار ؟ امریکا هم چه .. شده !. پس اگرقراره هر کی هر تهمتی به همین راحتی مثل شما بزنه، از کجا معلوم خود شما نباشی ؟؟
‌چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 03:57
danial nabi - استكهلم - سوئد
عقل که نباشد جان در عذاب است.
‌چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 12:08
pezhman - وين - اتريش
SarayeAzadi - لندن - انگلستان..بخش نخست. درود بر شما. دوست عزیز مقایسه کردن رهبر هند ، ماهاتماگاندی و ژوزف استالین هم اشکالی‌ ندارد.شاید منظورتان برابر دانستن بوده.که هرگز من این دو را برابر نمی‌دانم. همانگونه که خمینی را با شاه برابر نمی‌دانم. هرچند که شاه خود به زیر پا گذاشتن قانون اساسی‌ اعتراف کرد. و قول داد آنرا رعایت کند.ولی‌ افسوس که ملت، بدلیل نبود آموزش‌های سیاسی و خلأ قدرت، فریب خمینی را خوردند. این آموزش‌ها همان‌هایی بود که می‌توانست سلطنت را نجات دهد. آموزش هایی که با آزادی مطبوعات و وجود احزاب سیاسی میسر است.که متاسفانه شاه همه را تعطیل کرده بود. و این خود یکی‌ از نکاتی‌ بود که در قانون اساسی‌ وجود داشت. شاهرگی بود که دوام رژیم را تضمین میکرد.و اگر مانند انگلستان و اسپانیا شاه در همه امور دخالت نمیکرد.شاید امروز ،نهاد مقدس پادشاهی در ایران وجود می‌داشت.
‌چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 12:29
pezhman - وين - اتريش
SarayeAzadi - لندن - انگلستان..بخش دوم. در مورد ملت ایران معتقد هستم.در این سالها مسائل سیاسی را خوب آموخته و ایمان دارم این دانشجویان آرام نخواهند نشست.قداست ملاها به لجن کشیده شده.و ما باید از هر گروه و مرام هدف اصلیمان درس گرفتن از گذشته و تشکیل احزاب سیاسی گوناگون باشد.و بجای حذف یکدیگر به حمایت از یکدیگر بر خیزیم. ایراد و نقد بر یک فکر سیاسی نباید به معنی‌ دشمنی تلقی‌ شود. .نقد صریح میتواند ما را اصلاح کند. در مورد آمار و ارقام همه می‌دانیم این رژیم منحوس در ابتدا با اکثریت قاطع پیروز شد.و هنوز طرفداران ناآگاه بیشماری دارد.که خوشبختانه روز بروز کمتر میشوند.... زنده باد آزادی ، پاینده ایران
‌چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 12:32
iran irani - دوحه - قطر
اصلا هم اینجور نیست اینها چن گروه بودن دیگه این با هلیا میشن رئیس مملیکت نه شاه نه کسی‌ دیگه فقط کورش و داریوش بزرگ
‌چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 12:39
Azadikhah - تكسل - هلند
daniall - نانت - فرانسه:اشتباه نمی‌کنید؟من هیچوقت چه در دنیای مجازی چه در دنیای واقعی‌ به کسی‌ وطنفروش نگفتم.اگرم چیزی گفته باشم بابت چند رنگی‌ بودن انسانها گفتم که بازم از این کلمات استفاده نکردم.پس دانیال جان اگرم چیزی بگم باعث خجالتم نیست.چون از این الفاظ استفاده کردن رو درست نمیدونم.شاد باشید.یا حق
‌چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 19:09
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
اودین عزیز. از بلژیک. وقت خود را برای کامنت نوشتن برای اردشیر صفوی از فلوریدا تلف نکن. تفکّرات ارتجاعی این فرد، انسان را به اسم او و محل زندگی‌ش به شک میاندازد. هر چند ساندیس خور در همه جا وجود دارد، توجه داشته باش که این فرد هیچ وقت علیه رژیم و اسلام مکتبی‌ کامنت نمی‌گذارد. با سپاس
‌پنجشنبه 18 خرداد 1391 - 11:00
nazi70n - تهران - ایران
دانشجوی ایرانی-تهران- ایران- عزیز من اون موقع تو و امسال تو کجا بودید که بدونید خانواده تون تو اون صف تظاهرات بودن یا نه؟؟؟؟ من نمیدونم چطور الان از هر کی میپرسی که تو سال57 فعال بودی میگه نه؟ پس اون تظاهرات میلیونی که ما دیدیم کیا بودن؟؟؟؟؟ نکنه عوامل خارجی بودن و ما خبر نداریم؟ نه عزیز دلم من با اینکه یه بچه بودم اونموقع تو تمام تظاهرات با خانواده شرکت میکردیم و صد البته نمیدونستیم که اینطوری انقلابمونو میدزدن و بعضی نامردها مردم رو نیمه راه رها میکنن و الان تازه زبون در آوردن که اپوزوسیون اله میکنه اپوزوسیون بله میکنه
‌پنجشنبه 18 خرداد 1391 - 16:15
sefead - لندن - انگلستان
nazi70n - تهران - ایران به هر چه که ایمان داری من یکی‌ تو سال ۵۷ دانشجو بودم ولی‌ مخالفِ این انقلابِ آخوندی بودم. یادم میاد ۲ تا مردِ جوون از آمریکا اومده بودن تو ساختمون ما یه آپارتمان بالای سرِ ما اجاره‌ کرده بودن، هر روز که میرفتتن تظاهرات درِ ما رو میزدن و می‌گفتن شرم به شما که راهپیمایی نمیاید، چند ماه بد خودشون هر روز صدای تیر خلاص‌های دمِ صبح که از زندانِ قصر می‌اومد رو میشنیدن، هنوز صدای هر ۲ تاش توی گوشمه
جمعه 19 خرداد 1391 - 23:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.