بازداشت یک دیپلمات ایرانی در برزیل به اتهام آزار جنسی کودکان

العربیه نوشت :

پلیس برزیل روز چهارشنبه 18 – 4 – 2012 اعلام کرد یک دیپلمات ایرانی را به اتهام آزار جنسی کودکان بازداشت کرد.
 
پلیس در بیانیه ای تاکید کرد:" دو مرد که یکی از آنها دیپلمات ایرانی است هنگام آزار جنسی دو دختر 7 و 15 ساله در یکی از استخرهای پایتخت بازداشت شدند."
 
پلیس هویت دیپلمات را فاش نکرد. بر اساس قوانین این دیپلمات به دلیل برخورداری از حصانت دیپلماتیک نمی تواند در زندان بماند و همچنین محاکمه نخواهد شد اما پرونده او به وزارت خارجه برزیل ارسال شد.
 
مطبوعات برزیل اما به جزئیات بیشتری از موضوع پرداختند و اعلام کردند این دیپلمات هنگام شنا به زیر آب می رفت و اقدام به آزار جنسی کودکان می کرد.
 
بر اساس این گزارش حدود 10 کودک در استخر شنا می کردند و یکی از آنها که چندین بار توسط دیپلمات ایرانی مورد آزار قرار گرفت با صدای بلند فریاد کشید و سپس خانواده او به سمت وی شتافتند و پس از اینکه از ماجرا آگاه شدند دیپلمات و همراهش را به پلیس تحویل دادند.

العربیه نت در تماس با روزنامه نگارانی که این حادثه را پوشش دادند به هویت دیپلمات ایرانی آگاه شد.

روزنامه نگاران برزیلی نام دیپلمات حکمت الله غربانی و 50 ساله اعلام کردند.
آنها همچنین اعلام کردند این دیپلمات به عنوان مشاور حقوقی در سفارت ایران در برزیل خدمت می کند.
 
دیپلمات ایرانی به شکل رسمی به آزار جنسی چند کودک در استخر باشگاه معروف ویزینیاسا متهم و از ورود دوباره به این مجموعه ممنوع شد.
 
مجله "فیجا " چاپ برزیل تاکید کرد وزارت خارجه ممکن است از دیپلمات ایرانی بخواهد خاک کشور را ترک کند.
 
این دیپلمات پس از بازداشت در حالی که لباس شنا بر تن داشت به یکی از مراکز پلیس منتقل شد سپس دخترانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند نیز به پلیس منتقل شدند و به همراه خانواده های خود علیه وی شکایت کردند.
 
دیپلمات ایرانی در همان روز آزاد شد و از درب پشتی مرکز پلیس بوسیله یک خودروی دیپلماتیک خارج شد.

+141
رأی دهید
-355

pezhman - وين - اتريش
حضرت محمد(س) هم با عایشه که هفت سالش بود ازدواج فرمودند.!! بر اساس آئین اسلام با کودکان میشود.....!!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 14:41
be_pa_khaste - هارلم - هلند
آای کثافت بی‌ ناموس به یه بچه ۷ ساله رحمت نمیاد فقط من می‌دونم با این اینجور افراد چیکار کنم اینرو باید بدن دست من تا درسی‌ بشون بدم تا باقی‌ اینجور آدمها حتا به اینجور کارها هم فک نکنان دیگه
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 14:53
Evil son - اسلو - نروژ
اینم یه فاجعه اسلامی دیگه همسو با موازین عظما، کلا مملکت به معنی‌ واقعی‌ ترکیده..
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 14:55
bavar88 - آمستردام - هلند
از اساس دروغ است و خبرگزاری اون فکر می‌کنه که نمایندگان ایران در خارج مثل خودشون هستند که هر کثافت کاری انجام بدهند.....
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 14:46
ماه تابان - نورنبرگ - آلمان
به به....هر دم از این باغ بری میرسد، این آقا کاری نکرده به جز ادامه دادن راه پیغمبر ..صلوات یادتون نره !!!!!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 14:54
khosh bavar - يزد - ايران
از دیدگاه اسلام، اصلا آنها خود را گناهکار نمیبینند ( قصد اهانت به دین خودم نیست، بلکه آن چیزی را که آنها بما یاد دادند و فهماندند، بیان کردم ) و باید این سوال را کرد که آیا آنها برای بار اول دچار چنین جرمی‌ شدند یا اینکه ۱۰۰بار دست به چنین جنایتی زدند و فقط این دفعه به دام افتادند ?!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 15:11
hassan5 - تهران - ایران
از نظر جمهوری اسلامی دختران بالای 9 سال بالغ میباشند و قابل تجاوز میباشند .مثل صدر اسلام . برنامه عایشه . که همه اطلاع دارند.این جانور وقتی برگرده ایران حتما از او استقبال خواهند کرد چون میخواسته میخ اسلام را در سرزمین کفار بکوبد
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 15:15
پریستوک - تهران - ایران
نمی دونستم ورود به استخر مختلط برای جانیان نماینده ولایت وقیح در کشورای دیگه آزاده! اونوقت چه طوره که زنای همراهشون باید محجبه بگردن؟! فکر می کنم طبق قانون اسلام این دخترا چون ناموس کفار بودن برای این بندگان خدا حلالن!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 15:27
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
دیپلمات حکومت کهریزک نشان ولی‌ وقیح بهتر از این نمی‌شه. سرباز گمنام ولی‌ وقیح به این میگن. توی ایران می‌شه مرتضوی و توی خارج می‌شه دیپلمات. باید دید بچه آزاری توی رساله امام امّت چه حکمی داره. حتما حلاله مخصوصا توی بلاد کفر.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 15:37
puya_dubai - دبی - امارات
واقعا بعضی ها جنون دارن . با این کارش ابروی تمام ایرانیها رو می بره زیر سوال
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 15:54
mandana53 - ایران - ایران
هاهاها ! دیپلمات جمهوری اسلامی و اینگونه حرکات ...
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 15:46
*پسر شجاع* - تهران - ایران
بدبخت عقده ای ..خاک بر سرت !!!..واقعا دیگه این مامورای حکومت آخوند زنجیر پاره کردن ..جلو چشم پدر ومادرهای بچه ها زیر آب میرفته بچه ها رو اذیت میکرده !!..واقعا حکومت آخوند هم سرنگون بشه باید از ورود افرادی که سابقه حوزه و بسیج دارن به استخرهای عمومی و مکانهای مختلط جلوگیری بشه ..
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 15:49
ایرانزمین - یوتوبوری - سوئد
یاسین تو گوش خر خواندن یعنی همین؟؟ هر چی داد هر چی بیداد میکنیم به این رهبر که اراذل و اوباشهای سپاهی و بسیجی را به لانه جاسوسی نفرستید!!! بفرما تحویل بگیر کمی عمامه را بالاتر ببر ههههه
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 16:09
Don Mario - بوگوتا - کلمبیا
متأسفم از گفتن این حرف ولی هستند ایرانیان سن و سال داری را که اصطلاحا دنبال جوجه میروند و همیشه ارزن و ذرت در جیب دارند ولی این یکی‌ دیگه نوبره و معلومه منتظر بوده که همین که از تخم در آمدند بره بهره برداری ،‌ای خاک بر سرت که شرف نداری حالا حتما میره میگه این توطئه صهیونیزم بوده که با لیزر یا با رشوه این دختر بچه‌ها و خانواده آنها را ترغیب کرده اند تا این بی‌ عفتی را به این عضو شریف دارلحکومه غیاث آباد بچسبانند ، از قدیم گفته اند دیوار حاشا بلند است ولی این را هم گفته اند که دست انتقام در همین دنیاست و شما هم باید روزی جواب این کثافتکاری‌های خود را بدهید.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 16:12
cheshmansiyah - ایران - ایران
خاک بر سرت کنن توی این پنجاه سال نفهمیدی که کثل آدم زندگی کنی؟ می خواهی لذت ببری برو زن صیغه کن! یا یه کاری غیر از این کاره کثیف. آبرو برامون نذاشتن
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 16:40
arian1 - ابادان - ايران
نه تنها در زندانها به مردم ایران تجاوز میکنند بلکه دیپلماتهای آنها به بچه‌های مردم دیگر کشورها هم رحم ندارند. واقعا فساد و فحشا تمام نظام اسلامی را در بر گرفته. مرگ بر نظام فاسد و شیطانی اسلامی و مرگ بر ولایت مسخره فقیه
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 16:41
mahditehrani1 - تهران - ایران
یارو عجب خری بوده این همه درو داف ریخته رفته 2 تا بچه رو انگولک میکرده . عجب اوسکلی بوده اون .
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 17:39
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
همین یه قلمو فقط از ایرانیا کم داشتیم ؛
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 17:42
truth-seeker - لندن - انگلستان
این آشغال دیبپلمات فکر کرده هنوز توی ایران هستش و قدرت داره، بی‌چاره کودکان ما در ایران چه کشیده‌اند از این انسانهای کثافت و بی‌ شرف مذهب نما در این ۳۳ سال.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 17:46
five-blessing - بانکوک - تایلند
bavar88 - آمستردام - هلند آقا شما فکر دورغ است ولی آفتاب تا کی زیر ابر باقی می ماند؟ شما هر روز مثل گربه کثافت کاری های که میکنید رو زیر خاک چال کن.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 17:54
Mossadegh - لندن - انگلیس
این هم از دیپلمات هایمان.... البته جدای از اینکه این نوع افراد حالتهای روانی وجنونی پنهان دارند و در مقابل کودکان اقوام ونزدیکان بسیار خطرناکند... اما ذاتا انسان در دوران نوجوانی و جوانی نیاز به ارتباط دوستانه با جنس مخالف را دارد وقتی با ترساندن از مسائل مذهبی و وو این دوران را میگذراند اما ان خلاً وحسرتش همیشه گریبان گیر فرد است. در یکی از دیسکو های تایلند یک پیرمرد ایرانی را دیدم که 75 سال را داشت و دست در باسن دو دختر 17 ساله میرقصید.. در کل کسانی که درجوانی خوشگذرانی کرده باشند دیگه در سنین بالا از این جلف بازی ها نمیکنند مگر اینکه بیمار باشند!!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 18:28
iSam - لندن - انگلستان
bavar88 - آمستردام - هلند. ببین که همه دیگه میشناسنت و میدونن نونتو کی میده. دست همکارا برای همه رو شده، حالا خبرگذاری دروغ بگه ( که مگه ایرانه که یکی دروغ بگه و بعدشم هیچی ) کهریزک و اعدام ها و هزار کثافت اربابات چی ...
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 18:47
کوروش_ساروی - هانوفر - المان
آقا و خانوم کششششششششششششششششششششششس ندید،،،یه وقت کش شلوار آقا در میره و اسلام به خطر میوفته
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 19:12
بابک - سبزوار - ایران
ضمن محکوم کردن این عمل غیر انسانی قابل توجه دوست عزیز اقایpezhman - وین - اتریش این موضوع ربطی به عایشه ندارد.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 20:34
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
باور۸۸"" بازم میگی‌ نواره؟؟ نوار که پا نداره؟؟ چقدر دیگه از کثافت کاریهای این آخوندا و دارو دستش برات بگن تا کله کار بیفته . تو هم مثل اونایی ، همتون از دم مشکل دارین، ..همتونو باید بریزن تو دریا تا بتونیم یه دنیای تمیز داشته باشیم
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 19:16
oghate talkh - بوخولتز - هلند
باور-۸۸.شارلاتان از اینکه میبینی‌ یکی‌ از همکاراتو بالاخره گرفتن حسابی‌ جوش آوردی همین روزا نوبت توئه
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 19:22
morgan123 - واشنگتن - امریکا
mahditehrani1 - تهران - ایران - هر چند جمله ای که نوشتی سخیف بود اما اشاره ای لازم داره . این افراد دارای گرایشهای طبیعی تیستند که انتظار رفتار طبیعی از آنها برود اما هر زهرماری هستند وقتی به کودک آزاری میرسه نباید به آنها رحم و اغماض کرد. من با هر خشونتی مخالفم ولی هر چیزی استثنایی هم داره! .
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 20:29
aftabetaban - تهران - ایران
این افراد هیچی نمی فهمند، مشاور؟؟؟
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 21:18
titan - ایران - ایران
از این ادمهای مریض توی هر کشوری هست ربطی به دین و کشور نداره. من نه اسلام رو قبول دارم و نه این حکومت مزخرف رو. اما اگه فکر کنیم با رفتن این حکومت و اسلام وضع مملکت درست میشه سخت در اشتباهیم بخش اعظم مشکلات (از جمله این حکومت دیکتاتور) برگرفته و ساخته ماست. دوستانی که فکر می کنند در اروپا و امریکا انسانهای متجاوز و یا کودک ازار وجود نداره مطمئنا میدونن کتمان و ندیدن حقیقت دلیل بر نبودنش نیست
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 22:32
Don Mario - بوگوتا - کلمبیا
titan دوست عزیز با حرف شما موافقم و در همه جا این مورد دیده میشود ولی نه یک دیپلمات ! حتما میدانید که اردشیر زاهدی ، داماد شاه بود و چندین سال سفیر ایران در آمریکا بود ، یک شب که به مجلس مهمانی رسمی دعوت شده بود و با لباس فراک و اتومبیل سفارت و راننده به مهمانی مذکور می‌رفته است به ترافیک بر می‌خورد و متوجه میشود که یک کودک با اتومبیل دیگری تصادف کرده است و منتظر آمبولانس هستند ، از اتومبیل پیاده میشود و آن کودک را بلند میکند و داخل اتومبیل سفارت میگذارد و خود هم همراه او به بیمارستان میرود ، آن شب با انتشار این خبر و هجوم خبرنگاران عکسی‌ هم از او میگیرند و فردای آن روز خیلی‌ مردم آن کشور متوجه این موضوع میشوند و .. البته شاید طرفداران نظریه تبلیغات و صحنه سازی بگویند همه این داستان دروغ و به فیلم بوده است ، به فرض هم که اینچنین باشد ولی آیا این کار بر وجهه یک کشور می‌‌افزاید یا حضور کسی‌ در استخر مختلط و .. ؟
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 02:43
saeid-banglor - کالمار - سوئد
ezhman - وین - اتریش- تا کلاس چندم درس خوندی ؟! حضرت محمد 25 ساله بود که با عایشه 40 ساله یا 45 ساله ازدواج کرد. .
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 06:35
bita tehrani - ونکوور - کانادا
در کشور‌های دیگر هم کودک آزار پیدا میشود،جناب،منتها دیپلمات نمیکنندش! اینهم جواب آای کیو بالاهای سایت که میگن خامنه‌ای خوبه،ولی‌ ۵۰ دوصد!!! حکومت به دست اراذل و اوباش افتاده! تازه ما خوابیم و ایشون بیدار!
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 09:38
pezhman - وين - اتريش
بابک - سبزوار - ایران. دوست عزیز، مرد پنجاه ساله و بچه هفت ساله !!! همه‌جا و در هر زمان و هر کس و تحت هر نامی‌ شرم آور و غیر قابل قبول است.اسمش بیماری پدوفیلی یا به اصطلاح خودمان بچه بازی است. حتی در رساله امام خمینی بچه شیرخواره را میشود مورد سو استفاده جنسی قرار داد.!!!
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 10:09
pezhman - وين - اتريش
saeid-banglor - کالمار - سوئد. عزیزم , تا کلاس اول اکابر درس خوانده ام.!! ضمنا جان جانان،موقعی که حضرت محمد(س) 25 سالشان بود،عایشه(س) هنوز بدنیا نیامده بود.!! فرد مورد نظرتان حضرت خدیجه(س) است.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 10:56
shahrooz93 - دبی - امارات
pezhman - وین - اتریش. اگر اون مسلمان بود پس توی استخر مختلط چکار می‌کرد. چرا از تک وپهلویتان همه چیز را به اسلام ربط می‌دین. یک ذره فکر کنید خواهشا.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 14:07
shahrooz93 - دبی - امارات
pezhman - وین - اتریش. در ضمن سن آیشه در هنگام ازدواج بین ۱۸ تا ۲۰ سال بود نه ۷ سال. آنچه که رسانه‌ها به خوردتان می‌دهند را باور نکنید. منابع مختلف را بخوانید تا متوجه شوید. کمی استدلال کنید و تفسیر تاریخدانان مختلف را بخوانید تا «واقعیت» را ببینید.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 14:21
کوروش_ساروی - هانوفر - المان
shahrooz 93_ اگه ۷ سالش نبود و دروغ هست برو کتاب تاریخ طبری که نوشتهٔ خود عربهاست و کاملترین کتاب تاریخی عربهاست رو بخون و یا کتاب ابن خلدون و یا کتاب دکتر علی‌ دشتی که خودش آخوند بود و تو نجف و قم و الاظهر مصر که بزرگترین مرکز ترویج اسلام هست درس خوند و کتاب ۲۳ بعد از پیغمبر رو نوشت ،،بابا استاد یه ذره برو بخون،،و چشم بسته حرف نزن ،،تازه خودت هم میگی‌ اگه مسلمان هست پس چرا رفته اونجا؟ما هم خوب همین رو میگیم چرا باید یه مسلمان بره استخر مختلط؟مگه حرام نیست ؟پس این نشون میده که مسلمانان همشون فقط هر چی‌ به نفع خودشان باشه حلال هست و هر چی‌ که به ضرر شان باشه حرام هست ،،،اینجا هم بر خودش حلال دانسته،،اونجا تو دوبی میبینی‌ که دخترهای ایرانی‌ چه‌جوری بر عربها حلال هستن آقا شهروز با غیرت ،،،چند تا دختر ایرانی‌ رو بردی واسهٔ عربها تا حالا ؟
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 16:34
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اسلامیون عقب افتاده از خجالت!!! مرتب سنّ عایشه را بالا میبرند!!! تا بچه بازی رهبر دینشان مخفی‌ بماند-...عایشه در ۷ سالگی به خانه ی رهبر ۵۳ ساله رفت در ۹---سالگی زفاف!!!! ماله نکشید بی‌ سوادها!!
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 16:34
shahrooz93 - دبی - امارات
کوروش_ساروی - هانوفر - المان. هر کتابی که نوشتهٔ عرب‌ها و مسلمانان است مگر درست است آقای متفکر. همیشه سعی کنید با بررسی‌های علمی و منطقی، واقعیات را از این نوع کتاب‌ها استخراج کنید. کسی که آقای علی دشتی را به عنوان یک محقق و تاریخ‌دان قبول داشته باشد دیگر خیلی جالب است. آقای دشتی یک خائن و نوکر انگلیس بوده است. همانند بسیاری از افرادی که در طول تاریخ خیانت کرده‌اند. با این حال که تاریخ طبری یک کتاب خیلی ارزشمند است اما شیوه نگارش آن، گرد آوری نقل قول‌ها است که خود آقای طبری نیز هیچ از درستی آن نمی‌دانسته است. همچنین از اعدادی که در تاریخ طبری دربارهٔ موضوعات مختلف همانند تعداد جنگجویان می‌بینیم می‌توانیم بگوییم که این اعداد در بسیاری مواقع به دور از واقعیت است. سن عایشه نیز از این موارد مستثنی نیست.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 01:22
shahrooz93 - دبی - امارات
در ضمن این نوشتهٔ شما که گفتید «،،تازه خودت هم میگی‌ اگه مسلمان هست پس چرا رفته اونجا؟ما هم خوب همین رو میگیم چرا باید یه مسلمان بره استخر مختلط؟مگه حرام نیست ؟پس این نشون میده که مسلمانان همشون فقط هر چی‌ به نفع خودشان باشه حلال هست و هر چی‌ که به ضرر شان باشه حرام هست» کاملا نشان می‌دهد که سطح منطق و عقل شما چه قدر است. حرف شما مثل این می‌ماند که یک نفر از شهر ایران یک آمریکایی را بکشد و آمریکایی‌های بگویند تمام مردم ایران را بکشید چون همشون سر و ته یک کرباسه‌اند. متاسفم برای این نوع طرز فکر. در ضمن آنچه که مستحق و برازندهٔ خودتان است را به دیگران نسبت ندهید و باادب باشید. از بدیهی‌ترین چیزها در جهان احترام و فرض حسن نیت به طرف مقابل است. این را هم نمی‌دانید؟ چطور است همانند خودتان و به خاطر این حرفتان تمام کسانی که با من مخالف هستند را در ردهٔ شما قرار دهم؟ منطقتان این است؟
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 01:29
shahrooz93 - دبی - امارات
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. تشخیص اینکه این عمل بچه بازی بوده است برعهدهٔ شما نیست. هر فردی زمانی که به بلوغ جنسی و فکر ی برسد دیگر نباید در زمرهٔ کودکان دسته بندی شود. حال می‌خواهد ۹ ساله باشد یا ۲۵ ساله! هیچ اهمیتی هم ندارد که قوانین حقوق بشر چه می‌گوید. ملاک بلوغ است.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 11:01
titan - ایران - ایران
Don Mario - بوگوتا - کلمبیا. دوست عزیز بحثی که من می کنم دلیل بر حمایت من از این حکومت و یا دفاع از ادمی به این پستی که به بچه ها دست درازی میکنه نیست. اما داستان شما سراسر غیر واقعیه دوست من. حتی اگه واقعی هم باشه چیزیو عوض نمی کنه. رفتار زاهدی خوب بوده چون زمان شاه بوده؟؟؟؟؟!!!!!! من گفتم انسانهای کودک ازار ربطی به حکومتشون نداره توی تمام دنیا هستند.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 12:29
farhad darya - واشنگتن - امریکا
من مسر هستم که ببینم عکس العمل رهبران و پاسخ آنها در رابطه با این حرکت زشت دیپلمات چه خواهد بود واقعا متاسفام افسوس
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 21:11
کوروش_ساروی - هانوفر - المان
sharooz93_یعنی‌ اینهمه گفتند که عایشه سنش این بوده اشتباه گفتند و خودت میگی‌ تاریخ طبری کتاب با ارزشی هست پس یعنی‌ اینکه این کتاب کامل و همراه با حقیقت و واقعیت است پس چطور اعداد داخل این کتاب با ارزش نیستند و بر حسب نقل و قول هستند؟شما بچه مسلمانها هر جا به نفع خودتون باشه و یا نباشه مثل باد می‌چرخید،،در ضمن این دکتر دشتی‌ ما میگیم ادم بد بوده و شما راست میگی‌د،سلمان رشدی و دکتر عبدالحسین زرکوب و هگل و برتولد راسل و اسلام شناسان دیگه چی‌؟اینها که گفتن محمد یه بیمار روان پریش بوده حتما دروغه؟حتی عموهای محمد که خود محمد باهاشون ۳ تا جنگ بزرگ کرد گفتند محمد دروغگویی بیش نیست و بابای علی که داماد محمد شد ابیطالب تا لحظه ی مرگ به خدای محمد تشهد نگفت و محمد رو قبول نداشت_و اینکه مسلمانان میگویند حلال و حرام بابا جان تو اسلام اینجوری هست مگه وقتی به ایران حمله کردند دختران و غنائم جنگی بر خودشان حلال نبود_اسلام میگوید هر کی که مسلمان هست بنده ی خداست و کافر به کسی میگویند که هر چیزی جز محمد و قران رو قبول داشته باشه و بپرسته
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 02:58
shahrooz93 - دبی - امارات
کوروش_ساروی - هانوفر - المان. هموطن عزیز. اگر یک کتاب باارزش باشد لزوما حقیقت و واقعیتت را نگفته. برای مثال شاهنامه هم باارزش است اما حقیقت را گفته؟ برای مثال آثار هرودوت خیلی باارزش است و اکثرا هم جز تنها مرجع ۲۵۰۰ سال پیش بود و محققان همیشه به کتاب او مراجعه می‌کنند اما برای مثال در همین کتاب هرودوت شمار نظامیان ایران در جنگ ترموپیل را ۲،۵۰۰،۰۰۰ نفر نوشته در صورتی که با تحقیق‌ها امروز مشخص شده که شمار سپاهیان ایرانی از ۳۵۰،۰۰۰ نفر بیشتر نبودند و هرودوت دروغ گفته. اگر می‌گم که کتاب باارزشی است بخاطر آن است که تقریبا هیچ کتاب دیگری تاریخ یه این مفصلی پیدا نمی‌شود که وقایع تاریخی آن زمان را بگوید. آن چیز که دربارهٔ نقل قول هم که گفتم اگر کمی تحقیق کنید متوجه می‌شود. طبری تاریخ اسلام را اکثرا بر اساس نقل قول‌ها نوشته است. امروزه سن دقیق عایشه را با توجه به سن خواهرش اسما محاسبه کردند و متوجه شدند که سن عایشه در زمان ازدواج بین ۱۸ تا ۲۰ سال بود.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 10:39
shahrooz93 - دبی - امارات
در ضمن حملهٔ اعراب به ایران را به حملهٔ‌مسلمانان به ایران تبدیل نکنید. در قرآن به صراحت گفته شده تا زمانی که دشمنان جنگی با شما آغاز نکرده‌اند نباید با آن‌ها بجنگید! خوب کی ایران به مسلمانان حمله کرد که آن‌ها به ایران حمله کردند؟! حملهٔ اعراب به ایران به خاطر عقدهٔ چندین و چند سالهٔ آن بود و دین اسلام را بهانه قرار دادند و بس. متاسفانه. بحث این که چه کسی به محمد اعتقاد داشت و نداشت خود بحثی مفصل است که نمی‌شود آن را اینجا مطرح کرد. کافر هم به کسی می‌گویند که «خدای یکتا» را قبول نداشته باشد. خود محمد (درود بر او باد) گفته که مسیحیان و یهودیان از امت من (ملت من) هستند چون آن‌ها نیز به خدایی اهتقاد دارند که ما او را می‌پرستیم. موفق باشید.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 11:28
milad11 - تهران - ایران
اینکه عمل فردی را که مخالف دینش هم هست(رفتن به این استخرها ممنوعه) را به دینش ربط بدین واقعا ناشی از بی سوادی و عقده است. طرف اگه مسلمون بود که استخر مختلط نمی رفت شماهم اگه ادعایی دارین که "وایسا اینا برن بیایم چنان کنیم و ..." مطمئنا سرنوشت ایران رو کسایی رقم می زنن که وایسادن جنگیدن
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 06:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.