قطع پاهای مهاجم ایرانی در انفجارهای بانکوک +18

روز سه‌شنبه فردی در بانکوک، پایتخت تایلند، باعث انفجار چند نارنجک شد که بر اثر آن فرد مذکور دو پای خود را از دست داد و چهار شهروند دیگر را نیز زخمی کرد. پلیس تایلند ملیت صاحب نارنجک‌ها را «ایرانی» عنوان می‌کند.

 


 
بنا به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس تایلند می‌گوید که مأموران پلیس در محل یکی از انفجارها، گذرنامه‌ای با نام «سعید مرادی» متعلق به یک «شهروند ایرانی» پیدا کرده‌اند و پلیس تایلند به این خاطر فردی با مشخصات ذکر شده را مسئول این حادثه معرفی می‌کند.
 
پلیس تایلند هم‌چنین می‌گوید که سه‌شنبه شب «یک شهروند دیگر ایرانی» را در فرودگاه بین‌المللی بانکوک برای بازجویی در مورد انفجارهای یادشده بازداشت کرده‌است اما مشخص نیست که آیا وی با این انفجارها ارتباطی داشته‌است یا خیر.
 
پانسیری پراپاوات، از مقام‌های پلیس بانکوک، می‌گوید که روز سه‌شنبه انفجاری که ممکن است سانحه‌ای اتفاقی بوده‌باشد در خانه فرد نام‌برده در محله «اِکامای«در مرکز بانکوک رخ داد و باعث تخریب بخشی از سقف خانه شد و بر اثر این انفجار دو فرد خارجی نیز به سرعت از خانه خارج شدند.
 
به گفته این افسر پلیس تایلند فردی که وی از او با نام «مرادی» یاد می‌کند نیز در حالی که زخمی شده‌بود از این خانه خارج شده و «سعی کرد تاکسی بگیرد.»
 
پانسیری پراپاوات افزود: «از آنجا که بدن او خونین بود تاکسی از سوار کردن او خودداری کرد و وی پس از آن ماده منفجره‌ای را به سوی تاکسی پرتاب کرد و دوید.»
 

 

فرد زخمی در پیاده‌روی بانکوک.

 
 ​​این افسر پلیس در ادامه گفت: «پس از آن، پلیس که به محل فراخوانده شده‌بود سعی کرد مرادی را دستگیر کند اما او برای دفاع از خود نارنجکی را به زمین انداخت ولی این نارنجک ظاهراً به سوی خود او برگشته و پس از انفجار، دو پای او را از جا کند.»
 
عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این فرد در حال خونریزی در پیاده‌رویی پوشیده از خرده‌شیشه در نزدیکی یک دبستان افتاده‌است؛ گزارش‌ها حاکی است هیچ‌یک از کودکان حاضر در این مدرسه آسیب ندیده‌اند.
 
پانسیری پراپاوات به خبرنگاران گفت که پلیس در جریان بازرسی از یک کیف سیاه‌رنگ در نزدیکی محل حادثه در این کیف «پول ایرانی، دلار آمریکایی و پول تایلندی پیدا کرده‌است.»

 


 
یکی دیگر از افسران پلیس تایلند به نام وینای تونگ‌سونگ، به رویترز گفت که پلیس این کشور شامگاه سه‌شنبه «یک فرد ایرانی دیگر» را که قصد سفر به مالزی داشت در فرودگاه بین‌المللی بانکوک دستگیر کرد و بازجویی‌ها از این فرد مظنون ادامه دارد.
 
مقامات پلیس تایلند می‌گویند هنوز هدف فرد یا افراد مظنون از تهیه این نارنجک‌ها مشخص نیست.
 
ماه گذشته یک مرد لبنانی-سوئدی که گفته شده با «حزب‌الله لبنان مرتبط بوده» توسط پلیس تایلند بازداشت شد و پس از بازجویی، مأموران پلیس را به انباری حاوی چهار هزار کیلوگرم کود اوره و چندین گالن نیترات آمونیوم راهنمایی کرد.
 
خبرگزاری فرانسه نیز گزارش می‌دهد که اهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل که خود روز یک‌شنبه در سفری به بانکوک رفته‌بود روز سه‌شنبه ایران را متهم به دست داشتن در انفجارهای بانکوک کرده‌است.
 
اهود باراک که در دیداری رسمی از سنگاپور سخن می‌گفت روز سه‌شنبه گفت: «اقدام به حمله در بانکوک بار دیگر ثابت می‌کند که ایران و همدستانش به اعمال تروریستی خود ادامه می‌دهند و آخرین حملات نمونه‌ای از این روند است.»
 
مقام‌های ایرانی تا این لحظه هنوز به این اتهامات تازه واکنشی نشان نداده‌اند.
 
روز دوشنبه دیپلمات‌های اسرائیلی در هند و گرجستان هدف بمب‌گذاری قرار گرفتند. در حالی که نخست‌وزیر اسرائیل ایران را متهم به دست داشتن در این حملات کرده، تهران هرگونه نقشی در این بمب‌گذاری‌ها را رد کرده‌است.

 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.



 

 

 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.


 

 

 

 

 قطع پاهای مهاجم ایرانی در انفجارهای بانکوک 

قطع پاهای مهاجم ایرانی در انفجارهای بانکوک 

قطع پاهای مهاجم ایرانی در انفجارهای بانکوک 

قطع پاهای مهاجم ایرانی در انفجارهای بانکوک 

قطع پاهای مهاجم ایرانی در انفجارهای بانکوک 

+166
رأی دهید
-473

samuk66 - لندن - انگلستان
اینا همش سیاست هست
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 15:38
ایران مرز پرگهر - لیسبون - پرتغال
بیچاره،حتما جمهوری اسلامی درست بهش آموزش پرتاب نارنجک را یاد نداده بوده،آخه به تو هم میشه گفت تروریست!!آبروی هر چی تروریسته که تو بردی.میخواسته مردم را بکشه زده خودش را لت و پار کرده،هاهاهاهاها.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 15:45
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
سربازان بی عرضه امام زمان آمدند ادای اسراییلی ها را در بیاورند گند زدند. ظاهرا دوباره ترورها در خارج بعد از سالها شروع شده.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:02
مانفرد - ایران - ایران
فقط همین یه جا بود که ذره ای به ایرانیها احترام میذاشتن همین هم داره کم کم رنگ میبازه.البته خدا میدونه پشت این ماجرا چه کسانی بودند و هستند؟شاید این هم سناریویی باشه برای خراب کردن وجهه ایرانیها حالا چه از طرف آخوندها و یا از طرف کشورهای دیگه.تا چند وقت دیگه ورود توریست ایرانی به تایلند ممنوع.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:03
ab shangooli - لندن - انگلند
۱۰۰% این کار اسرائیل است نه ایران
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:15
keyvan_aria - لوزان - سوئیس
ایول به این میگن خبر خوشایند ... تا آخر عمرش باید بدون پا تو زندان حال کنه
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:18
آشی - لندن - انگلیس
من باور نمی کنم دولت ایران این همه احمق باشه که در تایلند این عملیات را بکنه. کار اسراییله که می خواد همه را باایران دشمن کنه. تایلند ، هند یا گرجستان با ایران مشکلی ندارند.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:22
porharfi - آرنم - هلند
بـــد شانـــسی آورد!!.اگه به بهشت میرفت!؟ ..فرشتگان پـــــا هــا یـــش را مــا ســا ژ میدادند!!!....
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:23
bahram$hiroshima - هيروشيما - ژاپن
ایشالا که تمام تروریستها و ترفدارهاشون مثل این بی‌ همه چیز نقص عضو بشن تا بفهمن بعد از ترور چه اتفاقی‌ واسه مردم می‌افته. در ضمن بهنویس هم خیلی‌ ضعیفه اکثر کلمه‌ها رو غلط تایپ میکنه
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:34
mobareze khamoosh - پردیس - ایران
وای چه قدر چندش آور بود حالم بد شد نمیدونم چرا
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:50
NedayeAzadi - تهران - ایران
به به هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد. تا حالا ایرانیها رو تو مالزی و تایلند به اسم قاچاقچی میشناختند حالا یک لقب دیگه هم به این القاب اضافه شد.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:12
shirzan - برلین - آلمان
چه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:14
جوزف اسمیت - بارسلون - اسپانیا
ظاهراً بمبش کش داشته که برگشته جلو پای خودش منفجر شده!! فکر میکردم فقط تو کارتون ها یک چنین اتفاقی میافته.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:42
tonny15152 - تیلبرگ - هلند
چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:44
hamid666777 - کپنهاگ - دانمارک
اه اه حالم بهم خورد مردک الاغ
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:54
dkdk - اسلیس - دانمارک
همه کسانی‌ که مخالف کامنت من بودند متاسفانه اصلا منظور من را متوجه نشدند.اولا دولتی که دلسوز مردمش نباشد برای من کوچکترین ارزشی ندارد.پس ننگ بر دولت مردم فریب.ثانیا کسانیکه با احترام مخالف من بودند قابل اهترا محترمی احترام هستند.اما توهین کنندها هیچ فرقی‌ با لاتها و بی‌ سر پاها ندارند.یادتون نره که من تنها گفتم عقیده هر کس برای خودش محترم.ضمنا اگر طرفداران حکومت به عقیده مخالفانش احترام نمیگذارد از حقارت و ترس است.حال اگر ما هم فحاشی و توهین کنیم هیچ فرقی‌ با آنها نداریم.در آخر مرگ و ننگ بر اول دولتی که فکر مردمش نیست.دوم ننگ بر افرادی که به من توهین کردند چرا که من اصلا دلم با دولتی که یکی از عزیزانم را از من گرفته صاف نمیشه.ضمنا کسانیکه کوچکترین بهایی برای وطن خود ندادند بهتره خاموش باشند چرا که حقی‌ ندارند به ماهأیی که بهای گزافی داده ایم چرت بگن.شرم و ننگ و مرگ به کسانیکه به وطن پرستان حقیقی‌ توهین میکنند دا صورتی که خودشان تنها ور میزنند و کاری برای وطن نکرده اند.واسلام.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:44
greentree - تهران - ایران
حسین بازجو (سردبیر روزنامه کیهان) این طرح رو داده بود که به اسرائیل حمله کنند حالا همین حسین شکنجه‌گر پسرش یک چاقو کش حرفه‌ای هست در گروه حزب‌الله و زنش هم حرکات و رفتارش شبیه مردهای خشن هست ،
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 16:56
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
ab shangooli - لندن - انگلند . 100% تو مزدور رژیمی!
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 17:09
mortimer - اصفهان - ایران
دوباره پوآرو های وب سایت دست به کار شدند.حالا که مشخص شد کار اسرائیل بوده لطف کنید در مورد جزئیات هم شرحی ارائه کنید حضرات پوآرو!
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 17:10
daykenedi - استکهلم - سوئد
دمش گرم هاهاهاها
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 17:12
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
آشی - لندن - انگلیس. مزدور رژیم! چرا شماها رو به جلو فرار میکنید؟ کسی نگفت گرجستان و هند و تایلند دشمن ایران هستند. اسراییل هم دشمن مردم ایران نبوده و نیست. تنها دشمنان مردم ایران جمهوری ددمنش اسلامی و شما مزدوران ماله کش رژیم هستید. همین چند روز پیش بود که رهبر معتادان جهان سید علی گدا و فرماندهان مزدور سپاه تهدید به مقابله به مثل کردند! شماها مثل اینکه جسابی از مرحله پرت هستید یا خودتان را به کوچه علی چپ میزنید! سربازان گور بگور امام زمان نه تنها نتوانستند یک ترور موفق بکنند بلکه با دستگیری عواملشان بزودی کمپین دیگری علیه ایران راه میافتد. به این می گویند عملیات خودکشی به سبک جمهوری اسلامی! بزودی ریشه اسلام و جمهوری اسلامی برای همیشه از ایران کنده خواهد شد.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 17:16
کاپیتان - تهران - ایران
جمهوری اسلامی از هر کسی که با اسرائیل دشمنی کند و به منافع اسرائیل آسیب برساند، حمایت قاطع می کند. (برگرفته از خطبه های نماز جمعه تهران در تاریخ 90/11/14).حالا کی می تونه ثابت کنه این اتفاق ها از کجا آب می خوره؟ اسرائیل می خواهد ایران رو خراب کنه یا ایران روش رودررویی و ستیز عیان رو انتخاب کرده؟
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 17:17
armin53 - انگلیس - انگلیس
چه احمق‌های اسکولی پیدا میشن .........................
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 17:33
ایرانزمین - یوتوبوری - سوئد
این گل پرپر ماست هاهاها هدیه به رهبر ماست ( این زرنگی ها فقط برای مفتخوران حماس و فتح و حزب ا۰۰۰ خوب بود حداقل چند تایی اتوبوس با خودش شهید میکرد ) کثافتهای تروریست همیشه باعث آبروریزی ایران و ایرانی هستند
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 17:44
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
دولت ایران با این کار ارتباطی‌ نداره
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 17:45
NedayeAzadi - تهران - ایران
آشی - لندن - انگلیس، آشی جان ظاهرن این سی و چند سال حکومت آخوندا برات کافی نبوده تا درست بشناسیشون. کدوم کارشون از روی دانایی و درایت بوده که حالا تو بر احمقانه بودن اعمالشون شک داری؟
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 17:51
amoo uk - ليدز - انگليس
ساندیس چاره کارش بوده اما دیر شده
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 18:01
Banooye Irani - هیوستن - آمریکا
کار اسرائیل دنبال بهونه میگرده به ایران حمله کنه... که غلط می کنه اسرائیل با اورشلیم این سایت..
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 18:07
danial nabi - استكهلم - سوئد
کار کار اسرایله،
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 18:16
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
خوشحال شدم تا باشه از این خبرا باشه. درسی‌ باشد برای مزدوران احمق، ابله و بی‌ سواد حکومت گندیده و پوسیده جهل و جنایت اشغال گر اسلامی تا دیگه هوس صدور تروریست نکنه و برای این مزدور "بی‌ پا!!!!!!" ‌ها ها‌ها ها‌ها ها‌ها ها هم آرزوی به درک واصل شدن هر چی‌ سریعتر دارم. امین
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 18:19
darkoob-1390 - قم - ایران
ab shangooli - لندن - انگلند. ۱۰۰% این کار اسرائیل است نه ایران. کاملا موافقم .
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 18:26
Labe Karoon - اهواز - نروژ
تنها تفریهگا برای ایرانیا و تنها جایی‌ که راحت ویزا میداد مالیده شد رفت...
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 18:26
koorosh bozorg - لندن - انگلستان
آبرو دیگه نداریم تو دنیا متاسفیم متاسف
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 18:59
reza تورونتو - ترونتو - کانادا
آشی - لندن - انگلیس/samuk66 - لندن - انگلستان /ab shangooli - لندن - انگلند. اره من هم میکم کاره اسراییله جون شما مزدورای دوزاری کار کار خودش ولی اشتباهی بجای بسیجی فهمیده نفهمیدش را انتخاب کرده راست شما حقوق مزدوریتان را از انگلستان می همه انجا جمع شودید ببخشین یادم رفته بود که سالهاس حضرت ملکه انگلیس مرجع تقلید شما است.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 18:31
loppo - لوگانو - سوئیس
این‌ها همش دروغ،دیگه مسٔولان ایران هم اینقدر احمق نیستن که یوهو همه جا شروع کنن به بمب گذاری،اینا همشبرا اینه که افکار عمومی را آماده کنن برا حمله و جنگ با ایران،بدم اگر ایرانی هم بود،که هنوز معلوم نیست،با پیدا کردن یه پاسپورت چیزی رو نمی‌شه ثابت کرد،نباید اونجوری تو پیاده رو باشه،و هیچ کس کمکش نکنه،با توجه به اینکه آمبولانس اونجا بود،از کجا معلوم یه رهگذر نبوده،بدم مگه نارنجک به مچ پاهاش بود،که از زیر زانو به پائین قطع شده،،دروغ،آگاه باشید
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 19:19
shakila99 - شارجه - امارات
چی میشه که سر همه این انتحاریها این بلا بیاد که ببینند با مردم بی گناه چی کار میکنند
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 19:30
pull.over - دوحه - قطر
خیلی ناراحت شدم.. امیدوارم هر چه زودتر حالش خوب شه...
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 19:40
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
من دلم خنک شد. یک ایرانی‌ با پاسپورت سوئدی عملیات تروریستی انجام میده واسه دولت کثیف جمهوری اسلامی. میگم نکنه دانیال نبی‌ بود..ها؟ همه این ایرانی‌‌هایی‌ که از خارج از کشور هستند و طرفداری جمهوری اسلامی رو میکنند فکر کنم از نوع همین الاغ باشن.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 19:40
venus1000 - تهران - ايران
هر جا سخن از تروریست و انفجار و هواپیما ربایی و آدمکشیست نام جمهوری اسلامی و مزدوران کاسه لیس تروریستش به خوبی‌ میدرخشد .ننگتان باد که نام ایران و ایرانیان رو به لجن کشیدین، و در تمام دنیا بی‌ اعتبار کردین. به امید نابودی این رژیم تروریست پرور و غیر ایرانی‌ به دست ایرانیان
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 19:47
daykenedi - استکهلم - سوئد
روی القاعده رو سفید کرد خدایی‌ها ها
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 20:59
hamidla - هامبورگ - المان
اینا همش آشغال بازی غربیا برا جنگ است. ولی‌ کور خوندن؛)
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 21:21
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
darkoob-1390 - قم - ایران. دارکوب قمی ندیده بودیم که دیدیم! باهاتون موافقم که شماها 100% مزدوران رژیم هستید. از این تابلو تر؟ رهبر الدنگتون و سربار های سپاه جنایتکار چند روز پیش عر و تیز میکردند که جواب محکمی به اسراییل خواهیم داد و مقابله به مثل خواهیم کرد. یعنی حرف اربابتون رو هم قبول ندارید؟
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 21:22
ukguy4u - لندن - بریتانیا
هرکی بوده حقش بوده آدم عاقل نارنجک با خودش حمل نمیکنه. مرتیکه تروریست حالا بدون پا از زندگی لذت ببر! امیدوارم یارانی نباتشه که آبروی ما بیشتر میره.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 21:43
ایرانزمین - یوتوبوری - سوئد
danial nabi - استکهلم - سوئد..هاهاها کار کاره رژیم چلاغعلیست که خودش را به جای علی «ع» قالب میزند البته امت نبی (ص)
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 21:45
Artosh - تهران - ایران
بیچاره ملت بی آزار تایلند. ترور و سوغاتی ان قلاب به آنجا هم صادر شد..
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 22:05
supernova - منچستر - انگلستان
آخه چرا ایران باید تو تایلند دست به یک همچین کاری بزنه اون هم مردم تایلند؟ حالا اگه سفارت اسرائیل بود یک چیزی. یکم فکر کنید! این هم که اسرائیل مثل نخود آش دخالت کرده خودش باز مشکوک میزنه. سر پیازه، ته پیازه؟
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 22:24
supernova - منچستر - انگلستان
loppo - لوگانو - سوئیس با شما موافقم. منم این رو دیدم نمیدونم چرا یاد اون افسانه ی ترور سفیر عربستان در آمریکا افتادم. درست کردن پاسپورت جعلی هم مثل آب خوردن هست. خوبه همین چند روز پیش بود که از اون ایرانی های بیچاره تو سوریه اعتراف اجباری گرفته بودند که اینها افراد سپاه هستند. این هم مثل همون هست.
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 22:31
*israel* - اورشلیم - اسرائیل
ab shangooli - لندن - انگلند ,darkoob-1390 - قم - ایران شاید درس عبرتی باشه برای امسال شما البته بعید میدانم در سر شما چیزی به عنوانه مغز وجود داشته باشه
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 22:50
silencio - پاریس - فرانسه
از سیاست کثیف تر چیزی سراغ ندارم!
‌سه شنبه 25 بهمن 1390 - 23:17
morgan123 - واشنگتن - امریکا
ببینید این سرباز امام زمان چه میکنه در یک آن پاهای خودشه غیب کرد ! یک لطیفه به یادم اومد که بی ارتباط به موضوع هم نیست : تیم پرسپولیس برای بازی با تیم تراکتورسازی به تبریز میره مربی تیم تراکتور به بازیکنانش گوشزد میکنه که هوای علی دایی را داشته باشید و دائم دورئش کنید نگذارید تکان بخوره . بازی شروع میشه و غضنفر که در تیم تراکتور بازی میکرده هر بار تلاش میکنه به پرسپولیس گل بزنه دروازه خودی را باز میکنه مربی تیم تراکتور که از عصبانیت موهای خودشو میکنده خطاب به بازیکنانش فریاد میزنه : علی دایی را ولش کنید غضنفر خودمان را بگیرید !! حالا شرح حال این سربازان امام زمان نیز همین شده!
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 00:42
gilak - كلن - المان
حا لا شلوارش اون بالا چکار میکرد ?
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 01:27
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
ریشه همه این‌ها اسلام است... فقط دین اسلام دینی که ۳۲ سال است آسایش را از دنیا گرفته حکومت اسلامی سرنگون شه و همهٔ اینهای که مثل خامنه‌ای نقدی مجتبی‌ احمدی نژاد و دیگران اعدام شوند و ایران به آزادی و دموکراسی‌ برسه دنیا نفسی می‌کشد و دیگر تروریستهای هم که از پول نفت ایران تغذیه می‌شدند نبود خواهند شد.... لعنت با تو خامنه‌ای و یاران جنایت کارت که چه بر سر دنیا بخصوص مردم ایران آوردید.
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 01:19
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
danial nabi - استکهلم - سوئد - darkoob-1390 - قم - ایران - pull.over - دوحه - قطر - Banooye Irani - هیوستن - آمریکا - kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان - ab shangooli - لندن - انگلند - آشی - لندن - انگلیس. کسی که از کشته شدن انسانهای بیگناه لذت میبرد بیمار روانی و جانی است! شما مزدوران رژیم یادتان باشد یه وقت نارنجک را به کش شلوارتان وصل نکنید! کاری که این سرباز گمنام آغا مهدی فراری کرده این بوده که برای مخفی کردن نارنجک اون رو توی شورتش گذاشته بوده و تا درآورده که پرتاب کند برگشته جای اولش! قبل از عملیات هم ساندیس بزنید تا شنگول شوید! به یاد آن امام مقوا همگی یا علی چلاق گویان بروید به بهشت خیالی که دنیا از شر شما بیماران روانی خلاص شود! شماها مایه ننگ بشریت هستید!
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 02:04
saeidbaman - بانکوک - تایلند
از ترسم بیرون نمیتونم برم.نمیدونم کار کدوم کشور و خری هست اما ما چه گناهی کردیم که تو این کشور آروم و ساکت زندگی میکنیم .سر کار چطوری برم حالا .
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 03:04
saeid-banglor - کالمار - سوئد
تایلند و مالزی پر از ایرانی است طفلک تو ایستگاه اتوبوس منتظر بوده که این اتفاق برایش افتاده وگرنه ادم نارنجک انداز که نمیاد نارنجک را جلوی پای خود منفجر کنه این کار خود اسراییلی ها است با خود زنی می خواهند جو سازی کنند .
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 05:03
persianspider - مشهد - ایران
دوستان این کار ۱۰۰% کار اسرائیل هست ..داره زمینه‌های حمل به ایران رو فراهم میکنه ..به هر حال اذهان عمومیه دنیا باید از ایران متنفر بشند که بعد چراغ سبز به حمله به ایران رو بدند..کجا از تایلند بهتر کشور توریستی ..تو دیده دنیا هم هست !
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 05:54
بابک خرم دین - تهران - ایران
مشخص کار جمهوری اسلامی است
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 06:45
bahala - سیسیل - ایتالیا
خبر فوری! انفجار ساندیس باعث قطع دو پای یک فرد شد.
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 06:47
darkoob-1390 - قم - ایران
اسرائیل* - اورشلیم - اسرائیل. هاها شما بیا سرشو نگه دار
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 07:40
darkoob-1390 - قم - ایران
اون ارباب کسی‌ بود که پدرو مادر شما انتخابش کردن ،مرگ بر اصل ولایت فقیه
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 07:42
soltan969 - لندن - انگليس
یارو خودشو هم نتونسته ترور کنه چه برسه به دیگران لول
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 07:56
Azadikhah - تكسل - هلند
رژیم ایران مشغول توطته و راه اندازی یک سلسله کشتار در کشورهای خارجی میباشد تا بتواند دستگاه رعب خود را به خارجه هم منتقل و در نتیجه آن کشورها را از ادامه تحریم ایران بترساند.احتمالاً الان چند تا از دوستان داغ تر از آش میان میگن اینارو اسرائیل و آمریکا اجیر کردن تا چهره جمهورى اسلامى رو در سطح بین الملل خراب کنن و بهانه اى باشه براى شروع جنگ از سوى اسرائیل اینم نمونش.kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان,ab shangooli - لندن - انگلند:نظراتتون خیلی‌ به جوک شبیه هست!
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 06:51
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ارتش سایبری چه به تلاش افتاده برای ماله کشی‌ !!!!!!این تروریستهای سا یت‌ فکر کردند تایلند ج.اسلامی کوفتی هست که تهمت بزند!! خاک ۱۰۰۰ عالم به سرتان که پس از ۳۳ سال جنایت آشکار ملایان ۱۰۰ پدر عرب!! باز به فکر‌ مال کشی‌ هستید- پول ملا این قدر عزیز نو چه‌های بی‌ وطن؟؟؟؟؟اگر ایرانی‌ نباشد فاش میشود اگر از سو‌ی ملایان و حزب‌الله جیره خور ملایان بود گورتان را از اینجا گم کنید!!!
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 07:55
rezanl - امستردام - هلند
اشکال نداره رفت بهشت اواتارش می‌کنن، مثل امام مقوایی میشه
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 08:04
healer2012 - ایران - تهران
اولا - چرا فکر می کنید ایران برای همچنین کاری کسانی رو بفرسته که آماتور هم نیستند - کدوم یک از کارهای برون مرزی ایران تا به حال گیر افتاده که این دومین باشه - هر وقت هم کسی را دستگیر کردند نتونستند ثابت کنند - دوما : ایران معمولا برای کارهای برون مرزیش از کسانی استفاده می کنه که بهترین های تخریب و جنگ بودند
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 08:08
healer2012 - ایران - تهران
- نه آماتور هایی مثل اینها - سوم : ایران از نظر نظامی به حدی رسیده که نیازی به نارنجک نداشته باشه - این خنده داره که در تو شهر با نارنجک بخواهد کاری انجام بده ما ایرانی ها همیشه بهترین سوژه برای کسانی بودیم که می خواهند از آب گلالود ماهی بگیرند - اونها سوژه درست می کنند و آدمهایی متخصص توهین به هموطن هم شروع به نوشتن و نام گذاری مثل پوآرو و .. می گنند - دوستان من اگر جنگی شروع شه - هیچکدام از خانواده های شما در ایران در امان نخواهند بود - این خیلی ابتدایی و ساده لوحانه هست که ایران بخواهد سریعا برای کشته شدن دانشمند هسته ای خودش اقدام کنه - ایران همیشه صبر گرده بهترین موقع جبران کرده - ولی اینها که فکر می کنند این کار ایرانه - سود ایران رو در چی می بینند -
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 08:10
healer2012 - ایران - تهران
این کار کسی می تونه باشه که فکر می کنه اگر هر جوری که می تونه اسم ایران رو تو اخبار تروریستی بندازه تا هم زمینه حمله برای ایران رو که کشور های غربی از او منصرف شده اند رو دوباره ایجاد کنه - زمانی که مواد انفجاری مینیاتوری که ساده ترین اونها برای جلوه های ویژه استفاده می شه و می تونه راحت تهیه بشه - این منطقی نیست که با نارنجک کسی کاری بخواهد انجام بده -
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 08:10
jamshid arya - تهران - ایران
کار خود اسراییل بی پدره!
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 08:23
healer2012 - ایران - تهران
ایران تو این شرایط محطاطانه عمل می کنه که تحت هیچ شرایطی بهانه بدست کسی ندهد. تمام این سناریو خنده دار و پوشالی است - اگر واقعا راست می گن اجازه بدن پلیس ایران وارد عمل شه اون موقع ماهیت این تروریستهای آماتور مشخص می شه ولی جالب اینجاست که اگر بخواهد ایران وارد این جریان بشود زود این تروریستها به مرگ غیر عادی کشته می شوند تا گند قضیه در نیاد . آقایونی که در این جا خیلی نظر دادند فکر کنم دوران سربازی را پیچونده باشند - اگر سربازی میرفتید - می دونستید که در این شرایط عملیات مسخره انجام شده در این برنامه خنده دار با امکاناتی انجام شده که دچار اشکال بوده و حتی اون تروریست فلک زده هم از اون خبر نداشته . خدا به کشورمون رحم کنه با اینهمه نامردی که دورش کردن
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 08:11
persianspider - مشهد - ایران
اسرائیل دشمن مردم ایرانه بخدا که هست چون زمان‌های قدیم مردم ایران هیچ وقت یهودیا رو دوست نداشتند و تو ایران خیلی‌ بی‌ محلی میکردند به یهودیا و اونا رو جهود صدا میکردند ..چند سال پیش تو یکی‌ از کشورای خارجی‌ یکی‌ دو تا اسرائیلی تو خوابگاه ما بودن خیلی‌ با‌هاشون برخورد داشتم..آدمهای بسیار زرنگ و باهوش و بیرحم یند یه چیز‌ای تو مایه‌های همین اطلاعاتی‌‌ها و بسیجی‌‌های رده بالا..بسیار موذی اصلا نمی‌شه حرف ازشون بکشی بیرون ..هیچ تکنیکی‌ جواب نمیده
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 09:02
darkoob-1390 - قم - ایران
. zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا,شما هم خائن به وطن هستی‌ یادت باشه ،از دور نشستی نظاره میکنی‌ چونکه خواهرو مادرت اینجا تو زندان نیستن که از دل امثال ما خبر داشته باشی‌
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 09:51
zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
وای ننه مردم از خنده .کاش سرت قطع میشد.اینا همون کماندوهای دوره دیده اند که عباسی خودشو جر میداد تربیتشون کرده.تازه اگر هم داستان باشه واسه خراب کردن رژیم بازم با حال بود تا شما باشید خط و نشون نکشید.بی عرضه ها فقط بلدید به جوونای ما تو زندان تجاوز کنید .هیچ عرضه دیگه ای ندارید.
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 10:05
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
persianspider - مشهد - ایران. اتفاقا قبل از آن-------قلا ب...شکوهمند شما در جامعه تفاوتی بین یهودی مسیحی‌ بهأیی زردشتی نبود این تحفه ی امام راحل شماست !!!! ایرانیان یهودی اسرائیل جزو ایرانیان میهن دوست هستند بر خلاف رژیمی‌ها ی سا یت‌ که خودشان را تازی می‌دانند تا ایرانی‌-!! دولت اسرائیل ربطی به ملت آن ندارد همینطور یک ایرانی‌ راستین به ملا دینش خدایش!!!!! شیر فهم شد؟؟؟
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 10:28
NedayeAzadi - تهران - ایران
کم کم دارم میفهمم اون ارتش سایبری که میگفتن منظورشون چی بوده و در چه مواقعی ازش استفاده میکنن. البته باید بگم که خر خودشونن چون این شگردا دیگه کارایی نداره و برای تعداد زیادی دستشون رو شده.
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 10:31
avazakapet - قم - ایران
persianspider - مشهد - ایران...من موندم با این همه IQ که شما دارین و با این کامنتهایی که میگذاری چرا اینجا وقتت رو تلف میکنی!!!!شما برو در بخش آگهی‌های بازرگانی صدا و سیما استخدام شو...اون هم نمیخوای برو بیت رهبری مشاور تروریستی علی آقا شو...با با حیفی تو داری تلف می‌شی اینجا با این مردم روشن فکر و کامنتهایی که میزارن...
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 11:23
Afshin London - لندن - انگلستان
فکر کنم کار باور باشه، خیلی وقته پیداش نیست!! بسیجی-سپاهی پاهاتونو بپایید
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 11:45
zardast01 - ليورپول - انگليس
واقعا متأسفم که هموطنا مون به یک همچین روزی افتادن
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 13:11
jamshid arya - تهران - ایران
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان تو یه اسراییلی ... که از ایرانی ها عقده داری و کامنت های ضد ایرانی میذاری و با هر ضربه ای که به ایران و ایرانی وارد بشه خوشحال میشی. البته دل به دل راه داره ما ایرانیها هم از تو و قوم ....نفرت داریم.
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 13:18
Banooye Irani - هیوستن - آمریکا
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا. امسال شما تا یکی نظر مخالف باهاتون داشته باشه نسبتش می دی به دولت. به خدا جمهوری اسلامی از سرتونم زیاده چون هنوز مثل چاله میدونی ها دهنتو باز می کنی هر چی عقده داری رو می ریزی بیرون. امسال شما ها با این تعصبات بی سر و تهشون مملکت و به این روز انداختن. بنده از جمهوری اسلامی بیزارم اما هر اراجبفی رو به دولت نسبت نمیدم . اسرائیل دنبال بهونست.. ختم کلام. حالا مذور یا هر چی..
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 13:20
Dara va sara - پرت - استرالیا
حکومت ایران نمونه کامل یک باند تروریست ،آدم کش، قاچاق چی، جنایتکار،دزد و مافیایی که به پول و قدرت کامل رسیده اند.این جکومت حتی یک لحظه از کشتن و جنایت آرام نمینشیند. حال شما ابلهان چه چیزی را سعی در ثابت کردن دارید من نمیدانم. و انان که در پشتیبانی از این حکومت سعی دارند. بدانید که در جنایتش دست دارند.
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 14:03
m.n.s - کرج - ایران
پاهاش قطع شده زبانش که نشده خودش اعتراف میکنه که کار اسرائیل است یا از دولت ایران
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 14:44
parvaz 1 - پلیموس - انگلیس
از دست دادن هر دو پا نوش جونش ٬٬ آب خنک و زندان گوارای وجودش
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 14:44
ستارا - برلن - آلمان
این احمق خودش را بدبخت
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 15:35
ghom.666 - قم - ایران
هر جا سخن از بی فرهنگی میاد نام ایرانی میدرخشد.
‌چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 18:19
nasl sokhta - لندن - انگلیس
danial nabi - استکهلم - سوئد. دوستت پاش قطع شد حالا نوبت تو است بری در راه رهبرت چلاق شی‌ ساندیس یادت نره,
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 01:19
آراد منش - قزوین - ایران
این قطعا کار ایران است به چند دلیل. اولا برخلاف نظر دوستان ایران هیچ گاه در عملیات های تروریستی واقعا متبحر نبود و در تمام آنها یعنی انفجارهای آمیا، انفجار هتل سربازان آمریکا در بیروت و قضیه میکونوس از خود ردی بجای گذاشت. دوما بعد از پایان وزارت فلاحیان بر اطلاعات و انهدام تیم ترور اطلاعات ایران توسط دولت خاتمی و مرگ سعید امامی دیگر ایران افرادی را نداشت که بتواند اینگونه عملیات ها را درست انجام دهد نکته دیگه اینکه سازمان های اطلاعاتی غرب دست ایران رو به خوبی خوندن و در داخل اطلاعات ایران جاسوس های حرفه ای دارند مخصوصا موساد به خوبی در ایران مانور می دهد تنها سازمان تروریستی جمهوری اسلامی در حال حاضر سپاه قدسه که اونهم بشدت زیر نظر هست و فعالیت هاش رصد میشه و آدمهاش شناسایی شده اند. خود خامنه ای هم چند روز پیش گفته بود که ما هم ابزارهایی داریم.
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 06:13
آراد منش - قزوین - ایران
در ضمن بر خلاف نظر کسانی که معتقدند این کار اسراییل بوده تا وجهه ایران را خراب کند باید بگویم اولا ایران را در دنیا به عنوان یک کشور بدوجهه می شناسند و آن را در ردیف کشورهایی مانند عراق صدام و کره شمالی می دانند و برخی جاها فکر می کنند ایرانیان تروریست هستند که البته دروغ نیست واقعیت را بپذیریم کشور ما نزدیک سی ساله که در دست بدترین مردان ایرانی افتاده انسان هایی با ناقوس مرگ و نفرت و کینه. نکته دیگه اینکه جنگ در حال حاضر خیلی جلوتر از مرحله مظلوم نمایی است طرفین به هیچ وجه به دنبال مظلوم نمایی نیستند بلکه می خواهند آشکارا ضربه بزنند و این را هم نشان دهند اسراییل دانشمندان ایران را می کشد ایران هم می خواهد دیپلمات های اسراییل را بزند ولی مشکل ایران اینه که قدرتش یک دهم موساد نیست.
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 06:19
ab5534 - هلسینکی - فنلاند
معلومه تروریستهای ایرانی‌ تازه کار هستند و هنوز در کار بمب مهارت خاصی‌ ندارند ولی‌ در آینده نزدیک مثل فلسطینیها و عراقیها مهارت این کارا بدست می‌آورند.
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 08:40
pari.nadaf - اهواز - ایران
این که این اتفاق یا نقشه ترر سفیره عربستان یا.. کاره جمهوری اسلامیه مثل اینه که جمهوری اسلامی یکی رو بگیره و توی صدا وسیما بیاد اعتراف کنه .. حتی از این هم مزحک تره
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 08:50
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
طفلک حوریان بهشت اسلام سرشان بی‌ کلاه ماند و این اشغال به درک الله واصل نشد!!!
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 09:15
cyrus Asher - لندن - انگلیس
عجم‌های عزیز زیاد خودتون رو اذیت نکنید. شما‌ها زمانی‌ که شاه خودتون رو آواره کردید حیثیت خودتون رو از بین بردید. درود بر اسرائیل
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 10:26
shahab46 - هانوفر - المان
نوش جانت عشق کردم، کسی که پول بگیر تا بر ضد مردم رفتار کند نتیجه‌اش همین است. قابل توجه ساندیس خورهای اشغال این پولها وفا نداره .پول نگیرید بیایید داخل سایتها مطلب بنویسید.
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 13:33
purelove_31 - مشهد - ایران
باور کنید من که نمی دونم ولی اگه ایران می خواست کاری کنه اینطور نمیکرد و مطمئنا افراد ناشی رو به کار نمیگرفت
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 14:48
mehrdad_4034 - اهواز - ایران
ما ایرانی ها اینقدر نادان نیستیم که اگر بخواهیم بمبی بزاریم خود طرف هم زخمی بشود این کا ر اسرائیلی ها است برای بی ابرو کردن ایرانی ها. چون خیلی از ایرانی ها برای گردش و تفریح به تایلند می روند و موقعیت خوبی برای آنها بود برای استفاده تبلیغاتی. آدم عاقل کمی فکر کنید و بعدتصمیم بگیرید.
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 19:30
آخوند مفت خور - استکهلم - سوئد
بعید نیست دوباره بخوان یه جنگ راه بندازن یه 20 ساله دیگه حکومت کثیفشون ادامه بدن! برای این عرب زده ها که ایران و ایرانی اهمیتی نداره و گرم غارت ایرانن!
‌پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 19:46
آرش و مجيد توكلى - پاریس - فرانسه
اولا این رهبر چلاغتون خودش چند روز پیش ترویج و حمایت از ترور و تروریست میکرد قابل توجه افرادی که میگویند کار اسراییل بوده اینو بدونین اسراییل از این افتابه دزدیها نمی کنه این کاره تازکارای گمنام امام زمان هست اسراییل بخواد مثل تاسیسات اتمی سوریه و عراق یک ساعته پودر میکنه
جمعه 28 بهمن 1390 - 17:41
ranande taxi - منچستر - انگلستان
....زده یه عده رولت و پار کرده بعدش داره میگه هلپ!
جمعه 28 بهمن 1390 - 20:37
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
جمهوری اسلامی شده مثل چاقوکشهای نامرد، از طریق دیپلماسی و قدرت کارش جلو نمیره این کارهای خفت بار رو انجام میده، آبروی ایرانیهارو میبرن با این کارها
شنبه 29 بهمن 1390 - 00:07
mina hp27 - کابل - افغانستان
این انفجارها خیلی وحشتناکه،تو افغانستان خودم از دور یه صحنه شو دیدم.فجیعه!
شنبه 29 بهمن 1390 - 05:36
henna - ونکوور - کانادا
اونایی که میگن کار ایران نیست ،،چرا هیچ اظهار نظری از دولت ایران نمیشنویم ،،چون دارن دروغشون جفتو جور می‌کنن،،،اگر کارشون نبود زود ،،میگفتن کار ما نیست،بزودی تروریست خودش،اعتراف میکنه
شنبه 29 بهمن 1390 - 06:40
morgan123 - واشنگتن - امریکا
cyrus Asher - لندن - انگلیس- کامنتت سرکاریه! خودتی!!.
شنبه 29 بهمن 1390 - 09:56
فراوانی - قطر - قطر
آخه از ج..... باز که تروریست در نمیاد اگر هم در بیاد اینجوری درمیاد میزنه پای خودشو قطع میکنه دمش گرم خوب دهن خودشو سرویس کرد
شنبه 29 بهمن 1390 - 10:37
darkoob-1390 - قم - ایران
بکپ با اون اسرائیل تون
شنبه 29 بهمن 1390 - 16:00
truth-seeker - لندن - انگلستان
این انسانهای مزدور که برای پول هر کاری میکنند توی کرهٔ زمین خیلی‌ زیادند که جون هیچ موجودی براشون غیر از پول ارزشی نداره. تا این موجودات انسان نما آدم واقعی‌ بشند بیلیون‌ها سال طول میکشه
یکشنبه 30 بهمن 1390 - 07:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.