زن، طلسم خوشبختی می‌فروخت

زن افغان که با جعل هویت یک ایرانی با رمالی از زنان و دختران کلاهبرداری می‌کرد، توسط پلیس آگاهی پیشوای ورامین دستگیر شد.

 
به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش خانمی علیه یک زن رمال به اتهام کلاهبرداری در پلیس آگاهی پیشوای ورامین از توابع استان تهران شکایت کرد.
 
شاکی به پلیس گفت: از چند ماه پیش من و شوهرم با هم اختلاف پیدا کردیم به طوری که دیگر حاضر به ادامه زندگی با هم نبودیم. مدتی پیش یکی از دوستانم به خانه‌ام آمد و با اطلاع از وضعیت زندگی و مشکلاتی که با شوهرم پیدا کرده بودم به من پیشنهاد داد تا با مراجعه به یک زن رمال از او کمک بگیرم.

زن شاکی افزود: پس از چند روز به خانه زن رمال در پیشوا رفتم. او پس از نگاه کردن به دست‌ها و چشمانم گفت که دو طلسم در زندگی‌ات وجود دارد و اگر این طلسم‌ها از بین نرود، مشکلات زندگی‌ام بیشتر شده و شوهرم مرا طلاق خواهد داد.

شاکی یادآور شد: زن رمال ابتدا به من یک نسخه فروخت و خواست آن را در آب حل کرده و در چهار کنج خانه بریزم و کمی از آن را نیز خود و شوهرم بنوشیم. یک هفته این کار را تکرار کردم، اما بی‌اثر بود.
 
نسخه‌های رمال بی‌اثر بود


شاکی با اشاره به کلاهبرداری‌‌های زن رمال گفت: در تماس بعدی با زن رمال او گفت: باید 4 مرحله دیگر نیز به او مراجعه کنم و نسخه‌های دیگری را خریده و آنها را در گورستان یا حیاط خانه دفن کرده و با اسپند بسوزانم.
 
وی افزود: پس از مکالمه با زن رمال ، چند بار دیگر به ملاقاتش رفته و هر بار 40 هزار تا یک میلیون تومان به او پرداخت کردم. زن رمال گفته‌هایی را به دختر نوجوانش می‌گفت و او با نوشتن روی کاغذ، آنها را به من می‌داد و مانند مادرش تاکید می‌کرد که حتما باید طبق نسخه‌ها عمل کنم، و در غیر این صورت طلسم زندگی‌ام باطل نخواهد شد.

وی یادآور شد: همه کارهایی که زن رمال و دستیارش ـ دختر نوجوان ـ گفته بود به مدت یک ماه انجام دادم، اما بی‌نتیجه بود. وقتی دوباره به خانه زن رمال رفتم، از او خبری نبود و همسایه‌ها می‌گفتند به سفر رفته است. همان روز دیدم زنان و دختران جوان دیگری نیز مقابل خانه زن رمال آمده و از او که به بهانه رمالی از آنها کلاهبرداری کرده‌، شکایت دارند. آنجا بود که متوجه شدم من نیز در دام او گرفتار شده‌ام.
 
در پی این شکایت، تحقیق برای دستگیری زن رمال آغاز شد تا این که چند زن دیگر نیز با حضور در مرکز پلیس شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. به این ترتیب، ماموران با حضور در محل زندگی زن رمال و تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند روزانه ده‌ها زن و دختر جوان به خانه زن رمال در رفت و آمد بوده‌اند.

دستگیری زن رمال
 
با مشخص شدن این موضوع، ماموران با حضور در محل، زن رمال را 2 روز پیش هنگامی که قصد وارد شدن به خانه‌اش را داشت، شناسایی و او را دستگیر کردند.
 
در بازرسی از خانه زن رمال، انواع نسخه‌های رمالی، کتاب رمالی، طلسم، گذرنامه، قفل و کلید کشف و ضبط شد.
 
زن افغانی با هویت ایرانی زندگی می‌کرد

با انتقال زن رمال به پلیس آگاهی و بازجویی از او معلوم شد وی یک تبعه افغان است که به کمک یک مرد جاعل برای خود و شوهرش شناسنامه ایرانی خریداری کرده و فرزندان آنها نیز تصور می‌کنند ایرانی هستند.

زن افغان رمال با اشاره به کلاهبرداری‌هایش گفت: زنان و دختران جوان برای حل مشکلات مالی، بخت‌گشایی، ترک اعتیاد شوهران خود، نازایی، بهتر شدن اخلاق شوهران خود و یافتن کار مناسب به خانه‌ام می‌آمدند و من به دروغ می‌گفتم مشکلات آنها حل نمی‌شود، چرا که ارواح و اجنه به خانه‌هایشان رفت و آمد می‌کنند و زندگی‌شان طلسم شده است.

وی افزود: بی‌سواد هستم و از دختر نوجوانم می‌خواستم تا هر چه من می‌گویم او روی کاغذ‌ها بنویسد و به مشتریان من بدهد. او گفته‌هایم را دوباره برای آنها تکرار می‌کرد تا بیشتر مشتاق خرید نسخه‌های خوشبختی شوند.
 
زن رمال گفت: با این ترفند هر روز بر مشتریانم اضافه می‌شد و آنها حتی تا ده‌ها بار برای حل مشکلات خود و شکستن طلسم‌های زندگی‌شان به من مراجعه می‌کردند، بی‌آن‌که بدانند نسخه‌های خوشبختی عمل نمی‌کند.
 
سرهنگ فتحی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در این باره گفت: زن رمال با قرار قانونی روانه زندان شده است و تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد. افرادی که در دام این زن متهم گرفتار شده‌اند، می‌توانند به پلیس آگاهی مراجعه و از او شکایت کنند.

+59
رأی دهید
-141

Dara va sara - پرت - استرالیا
اگه من بودم. زن رمال را جایزه میدادم و زن شاکی را به 10 سال کتاب خواندن و اعمال شاقه محکوم میکردم . تا هیچ الاغ دیگری اینگونه مسبب تروج خرافات و جهالت نباشند...تا احمقانی چون این هست . ملا . دین. انگلیس و امریکا بر ما حکومرانی خواهند کرد.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 12:56
KOROSH2500 - برمینگام - انگلستان
از چرچیل پرسیدند مردم ایران را چگونه می بینی ؟ گفت . ایرانیان دو دسته اند . دسته ائی بیسواد و ساده _ دسته ائی دیگر تحصیلکرده و نرخدار که قیمتشان متفاوت میباشد !!! آخه ناسلامتی در قرن 21 داریم زندگی میکنیم هنوز عده ائی دنبال رمال نویس و فال حافظ دارن میگردند. واقعا جای تاسف داره اینگونه اتفاقات !!!!!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 14:03
Saajan - تورکو - فنلاند
تا احمق در جهان است مفلس در نمی ماند.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 16:28
mahsa222 - مالمو - سوئد
بس چی‌ فکر کردین هان تا اینا اینجوری تعرض فکر داشته باشن ما همین که هستیم بابام اگه با دعا و فال بود که ما احمدی میمون رو با اون سردستهٔ بزرگش که باشه خامنه‌ای با دعا از کار بر کنار میکردیم لوووووول بابا بیخی‌ این کارو بچسبین به این که بتونیم مملکترو از دست این جونورا آزاد کنیم تا برگردیم با مملکتمون مرگ بر جمهوری اسلامی
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 19:04
sharafYabi - بیمبه - انگولا
متاسفانه این یک واقعیت غیر قابل انکار است که بسیاری از زنهای ایرانی‌ بسیار ضعیف النفس میباشند و معتقد به سحر و چرتپرت. بارها شنیده‌ام که خانواده‌ها به این وسیله متلاشی شده اند، به جای اینکه دنبال حقیقت مشکل بروند و آن را حل کنند دنبال جادو جنبلند.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 21:18
ranande taxi - منچستر - انگلستان
شوهر‌های بدبخت صبح تا شب کار بعدش خانمها برای جلب بیشتر محبت اونها پولش رو بدن به رمال!!!!!
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 04:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.