دقایقی پیش عکس گلشیفته فراهانی از سایت مجله فیگارو حذف شد

بعد از گذشت تقریبا یک روز از انتشار عکس نیمه برهنه گلشیفته فراهانی در سایت مادام لی فیگارو و انتشار آن در سایت های اینترنتی و فیس بوک عکس این هنر پیشه لحظاتی پیش از این سایت بدون هیچ گونه توضیحی برداشته شد.


 
این اتفاق در حالی افتاده است که ساعاتی پیش فیلمی از این هنرپیشه نیز منتشر شده بود و لازم به ذکر است که عکس افراد دیگر همچنان در سایت موجود است .
 
بنا به گزارش ها بهزاد فراهانی هم به انتشار عکس  نیمه برهنه گلشیفته،دخترش واکنش نشان داد..
 
به گزارش اوج نیوز،پیش تر مادر گلشیفته هم نسبت به انتشار تصویری از دخترش در مجله فیگارو موضع گرفته و آن را حاصل فتوشاپ دانسته بود.
 
بهزاد فرهانی در این باره  گفت: نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دامن زدن به این موضوع هستند اصلا از خود سئوال کرده اند که چرا دختر من  باید دست به چنین کاری بزند؟ یک آدم  مریض عکسی را در داخل اینترنت قرار داده است وجملاتی را به  در زیر آن نوشته  وفکر کرده است مردم هم به راحتی آن را پذیرفته اند. حقیقت این است که گلشیفته در هیچ شبکه اجتماعی عضویت ندارد ،پس نمی تواند چنین حرفهایی را زده باشد .
 
وی افزود:  من پدر گلشیفته فراهانی اعلام می کنم این عکس هرگز متعلق به  دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است.دخترم اهل این مسائل وبازی ها نیست.

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




 

 

 دقایقی پیش عکس گلشیفته فراهانی از سایت مجله فیگارو حذف شد

 

ویدیو با زیر نویس فارسی

گلشیفته فراهانی درفیلم کوتاهی برای مراسم سالیانه جایزه سینمای سزار با عنوان : من به رویاهای شما جان می بخشم
گلشیفته فراهانی امسال نامزد جایزه بهترین بازیگر زن تازه کار در اسکار سینمایی فرانسه (جوایز سزار) است و در آنونس این مراسم ظاهر شده است. 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




 

 

+1044
رأی دهید
-722

smartrun - تورنتو - کانادا
20 :) دمش گرم :) ایولا :) بهار ایران توی راه :) بدجوری حال همه املها رو گرفت :) خوشم امد :) دختر ایرا زمین ♥
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:23
pandora - کلن - آلمان
این که دیگه فیلمه!فوتوشاپ نیست ! گلشیفته خانوم بین اینهمه زن در کلیپ تنها کسی‌ هستند که سینشون رو نشون میدهند !!!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:27
greentree - تهران - ایران
این یک مسئله شخصی‌ هست و هیچ ربطی‌ هم به کسی‌ نداره،..اوباش‌های اسلامی رو باید محاکمه‌ کرد که تمامی‌ ایران رو به کثافت کشیدند و حتی به پسر بچه‌ها ها رحم نمیکنند ،برید کثافت کاری رو تو زندان‌های اوین و رجائی شهر کرج ببینید که تازه بفهمید جهنم اسلامی کجاست
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:20
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
این که مشخصه تو فیلم به قولی فتوشاپهچون همه حرف زدن غیر از گلشیفته. فقط از روی حسادته و مطمئنم کار کار جمهوری اسلامیه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:35
Benika - برن - سوئیس
دیگه حالم داره بد می‌شه از این همه نظراتی که در مورد گلشیفته داده می‌شه، بابا جون شما نجبید، باکره اید، شریفید، سمبل زنِ به بند کشیده ایرانی‌ هستین ، نمونه یه مادر با تقوا هستین نگرانِ جایزه اصغرِ فرهادی هستین.پاکید معصومید، به جز شوهرتون و البته دوست پسر قبلیتان کسی‌ بدن شما رو ندیده.خوب اسیره این تفکراتتون بمونید.جهان سومی‌ بمونید،کوتاه فکر بمونید غیرتی‌ بمونید.بابا دلش خواسته بدن خودش, ممه‌های خودش ، مگه مال شمارو تو دستش گرفته.یا ربطش به اصغر فرهدی چیه؟یعنی‌ شماها ظرفیت دیدن و شنیدنِ ۲ خبرِ متفاوت و ندارید.والا من هم اگه ادمِ معروفی بودم میدونستم این کارم تاثیر گذار خیلی‌ زودتر اینا اینطور عکسی میگذاشتم که هیچی‌ لخت میشدم میرفتم جلو سفارتِ ایران.مغزم از این همه عقب افتادگی درد گرفت
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:24
pandora - کلن - آلمان
این که دیگه فیلمه!فوتوشاپ نیست ! گلشیفته خانوم بین اینهمه زن در کلیپ تنها کسی‌ هستند که سینشون رو نشون میدهند !!!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:26
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
اگه این کارو کرده باشه...که بنظر میرسه خودشم بوده.. واقعا جای تاسف داره.اگه از فرهنگ اسلامی هم بگذریم،فرهنگ اصیل ایرانی ما هرگز این رو نمی پسنده.برای بی فرهنگ های غرب زده ای که الان می خواند شروع به دفا کردن از این عمل کنند،پیشنهاد میکنم پس خواهر مادرشون در دفاع از گلشسفته عکیاشون رو بزارند اینترنت.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:29
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
کسسی که لخت بیاد جلوی دوربین وحتی سینه هاشو نشون بده(توی فیلمش معلومه) میشه نماد آزادی؟ پس بازیگران پورنو مجسمه آزادیند! آره تابو شکنی کرد یعنی عقده زنان ایران لخت شدن بود که او با عملش این کار را انجام داد و از فردا زنان ایرانی مشکلشان حل میشود!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:33
metiuk - بردفورد - انگلیس
این زیر نویس فارسی هم داره . https://www.youtube.com/watch?v=jiHRRj_guBgfeature=player_embedded#!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:41
katrina - لندن - بریتانیا
سالها پیش. ﯾﮏ ﻋﺮﺏ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﭘﺎﺭﺳﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﺯﻧﺎﻥ. ﺷﻤﺎ ﺣﺠﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ؟. ﻣﺮﺩ ﭘﺎﺭﺳﯽ ﮔﻔﺖ:. ﺣﺠــﺎﺏ ﺯﻧﺎﻥ ﻣﺎ ﭘﻠــﮏ ﭼﺸــﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩﺍﻥ. ﻣﺎﺳﺖ. فارغ از نظر شخصیم بانو به احترامت از جا بر می خیزم و بر شجاعتت تعظیم می کنم .
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:43
katrina - لندن - بریتانیا
. هیچ کس نگاه به چشمانت نکرد. به معصومیت و غم نگاهت. نگاه ها بر دستانت خیره ماند و حسرت دیدن انچه از دیده ها پوشانده نگاه داشتی. این چنینند مردم ما. مردمی که با یک جمله عربی صیغه هم می شوند و ساعتی محرمند و عریان و ساعتی بعد چون غریبه... ...چنین مردمی به راحتی تو را قضاوت می کنند و خود را محق نکوهش کردن تو..! و قوی هستی و میشناسی مردمانت را. و من هم..!. آیا دل تو هم از باد کردن رگ غیرت مردانت شکست که یقه پاره می کنند از دیدن عکست؟ اما در خیابان زیر هزار خروار لباس، تو را برهنه مجسم می کنند؟ که هیچ گاه در مقابل هیزی چشمان هم جنسانشان از تو دفاع نکردند .. درود بر تو.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:49
Benika - برن - سوئیس
غیرتی که برای گلشیفته گل کرد، کاش برای ندا گل میکرد
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:56
love-iran - چابهار - ایران
اونهایی که به به چه چه میکردن تحویل بگیرن من اهل اخوند بازی نیستم اما این کار کم از سکس نداره پس اسم هنرمند رو از خودش بر داره بزار .........
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:58
آدم معمولی - آرمانشهر - ایران
گلی گفته بودی که بهت گفتن به خاطر هنرت باید از ایران بری. همه میدونستن منظورت از هنر چیه!! خوب هنرتو نشون دادی گلی جون.واقعا هنرمندی.خدایی بد چیزی هم نیستی(هنر خوبی داری!!!) ای کاش هنرتو به طور کامل بروز میدادی تا همه لذت ببرن.تنها کاری که بابات میتونه واسه حفظ موقعیتش(نه آبروش) انجام بده همون قضیه تکراری تکذیب و فتوشاب و ...
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 16:59
raha1984 - هامبورگ - المان
چرا که نه ؟؟ مگه قتل کرده یا که مال مردم رو خورده ؟؟ دوست داشته ! چفدر هم زیبا !حالا امولهای مخ کپک زده که از عروسگ باربی و مانکن ویترین معازه یا خیار پوست کندن زنها رو گناه میدانند میان و کامنت میدن !
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:03
mehr999 - لندن - انگلستان
انسان آزاد تا اونجایی‌ که به هم نوعش آزار نرستون هر کاری بکن.ولی‌ فکر کنم این بعضی‌ هارو آزار داده)
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:06
global peace - دیترویت - آمریکا
خوبه این فوتوشاپ هم اختراع شد وگرنه تقصیر را سر کی میخواستیم بندازیم.چپ میریم راست میریم میگیم فوتوشاپه،بابا دیگه این که فیلمش بود دیگه فوتوشاپی هم که در کار نبود.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:09
united-iran - آکلند - نیوزیلند
خانم گلشیفته فراهانی به کجا چنین شتابان؟؟؟؟
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:10
Kryst - پاریس - فرانسه
واقعا جای تاسف داره که مردم ایران چه مار و چه زن اینقدر در ذهنشون تابو دارند از برهنگی. یعنی‌ دوست داشتم که از کنار این عکس مثل هر عکس دیگه‌ای که در این ژانر می‌دیدیم میگذشتیم. چرا حریصانه به این عکس نگاه می‌کنیم؟ این که بگوییم به خاطره سیطره چندین ساله دیدگاه اسلامی ما اینگونیم به نظرم سخن قانع کننده ایی نیست. اصلاح رو از خود باید آغاز کرد (خود شکن آیینه شکستن خطاست) سعی‌ کنیم بزرکتر از یک عکس برهنهٔ بشیمبلتر رو ببینیم
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:09
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
من نمی‌‌دانم که این تصاویر از شما هستند یا خیر. اگر از شما. پیروز باشید. هر تصویری از شما پوزه ارتجاع راا به خاک می‌‌مالد. ترس از زوزه سگهای هار اسلام نداشته باشید. فراموش نکنید که توهینها که امروز دریافت می‌‌کنید. از زبان کسانی‌ می‌‌آید.که .. رساله امام او سکس با دختر بچه را حلال می‌‌داند. در جلوی حرم امام‌های او می‌‌توان دختر بچه‌ها را صیغه کرد.تجاوز به کودکان ۸ ساله در قانون اسلام او رسما ثبت شده. بزرگترین روسپیخانه دنیا را تولید کردهند. توهین و فحاشی از زبان چنین کسانی‌ نشان افتخار شما باشد. درست یا اشتباه به هیچ کسی‌ ربطی ندارد. فحاشی امروز از زبان کسانی‌ می‌‌آید. که ایران را نابود کرده‌اند. ۱۲ میلیون معتاد. بیکاری. فقر، فشأ. جنایت. اعدام کودکان. دزدی ۳۰۰ میلیاردی. نتیجه حکومت این‌ها می‌‌باشد. و با دیدن این عکسها زوزه سر خواهند داد. که اسلام به خطر افتاده.اگر با این عکسها اسلام به خطر افتاد شما ژاندارک ایران هستید و دشمن فاطمه و زهرا
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:16
Big_bang - درتموند - المان
پدر مادر این خانم هنوز نفهمیدند که دخترشون هنرمنده.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:17
مرگ بر روسیه - پرتوریا - آفریقای جنوبی
جالبه هیچ کدوم از این شخصیتهایی که تو فیلم هستند هیج جای اندامشون را نشون نمیدند و فقط تظاهر به در آوردن لباسهاشون میکنند،ولی یهو ناگهانی خانم فراهانی ظاهر میشود و تمام پیراهنش را در می آورد.اینجا جای تعجبه که چرا بین این همه شخصیت تو این کلیپ فقط خانم فراهانی دست به چنین اقدامی زدند؟؟؟؟
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:17
danial nabi - استکهلم - سوئد
من موندم چرا رفته فرانسه، اگه میرفت آلمان که مشهورتر میشد، پشت شیشه می‌نشست همه ردّ میشدن و روزی ۱۰ نفرو راه مینداخت، چرا از طریق فیلم فرهنگ ایران رو گند میزنه، عقده‌ای بی‌ ارزش پنج سنتی.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:18
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانیا
بدن مال خودشه و دامش گرم که در یک تبلیغ شرکت کرده.به خودش مربوطه و خودش..حالا هرچی‌ دوست دارید ازش انتقاد کنید...بازم میگم به خودش مربوطه.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:23
dannni - سوئد - استکهلم
این عکس فتو شب نیست این عکس اصل هست من متخصص فتو شب هستم
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:25
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
این فتوشاپ هست, پس خر باباته بسیجی!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:26
Kryst - پاریس - فرانسه
بالاتر از اون باشیم که با دیدن یک هم چین عکسی از روی تعصّب (از هر نوعی) دهان به ناسزا یا تحسین بگشاییم. همونطور که می‌بینید من راجع به این عکس حرف نمی‌زنم. از یک فکر سخن میگویم.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:27
Dionysos - پارسی - فرانسه
اصلا فتو شاپ نیست و اگه دروغ بود خود گلشیفته باید توضیح می داد نه والدینش. کلیپ بسیار با معنا و زیبایی بود. گلشیفته خانم به قضاوت مردم ایران اهمیت نده. برهنگی عیب نیست زیباست. تزویر و ریاکاری و حجاب اجباری زشت و خلاف طبیعت انسانی ست. مرگ بر جمهوری اسلامی
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:29
samuk66 - لندن - انگلستان
دوست داره سینه‌شو بندازه بیریون مگه کسی‌ پلیس بهشت هست، به کسی‌ چه مربوطه...مگه گلشیفته شهر نداره،
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:29
Royan - بوخوم - آلمان
خوب حالا گیریم هم عکس انداخته به کسی چه؟ تازه بجای اینکه سکسی باشه آدم را یاد یهودیهای جنگ جهانی دوم میندازه , پس هیچ گناهی مرتکب نشده چون هوس انگیز نیست.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:44
banoyemehr - تورنتو - کانادا
این راه مبارزه کردن با تابو ها نیست.درسته تن و بدن خودشه اما گل شیفته هنر های دیگری داره که بسیار ستودنیه ...متاسفم که فرهنگ برهنگی یک ارزش شده .. لعنت به کسانی که ذهن فرزندان ایران زمین را اینقدر بسته اند که ما شاهد خروج آزادی از تن هایشان هستیم.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:44
antidictatour - پاریس - فرانسه
دمش گرم با ارتجاع باید همینطوری مقابله کرد.مرسی‌ عزیز
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:49
juvel - اسلو - نروژ
حالا بفرزم که اینکارو کرده ، عوضش آخوندا دیدند و لزتشو بردن !
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:51
khosrow60 - سوئد - سوئد
گلشیفته عزیز با گفته‌های بابا کاملا موافقم ،تو فوق ستاره هه هنرمندا ن ایران هستی‌ ،بهتر نبود اگر هم حقیقت داشته باشه مثل دیگران لخت می‌شدی؟حواست به این آورپا ییها گدا و شا ر لاتان باشه ،سکس برای اینها تابو نیست،ما ایرانیها هم فکر می‌کنم به این تابو باید اهمیت بدیم،این آورپا ییها بعداز جنگ دوم جهانی‌ به خاطره خرابی‌ ،فقر،از دست رفتن بیشتره مردانشان به دموکراسی دست پیدا کردن و این دموکراسی بود که توانستن بر تابو‌ها و........غلبه کنن،شادو پیروز باشی‌.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:00
زاکرس - اربیل - عراق
معلوومه کة فوتو شابة.تابلوست.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:10
dxb1970 - دبی - امارات
تو فرانسة کة ازادة
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:14
ktkntiuk - مونیخ - المان
والا همچین تحفه‌ای هم نیست که اینقدر شولوغش میکنند.آقای فراهانی هم باید بدونند که امروز پول حرف اول رو می‌زنه.بو دخترتون پیشنهاد دادند، ایشون هم قبول کردند. اگه فتو شاپه چرا بازیگرای زن دیگه اروتیک نشدند ؟؟
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:15
lllAHMADlll - بیوکاسل - انگلستان
عجب اندام نازی داره این گلشیفته
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:18
Matilda71 - سوئد - سوئد
دمت گرم تا چشم حسود دراد
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:22
talin - اسرائیل - اسرائیل
چرا پدر مادر گلشیفته منکر این قضیه شدن؟ در صورتی‌ که ویدئو کاملا واضحه و فتوشاپ نیست....
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 17:50
sir.amir - منچستر - انگلستان
این فقط از دسته عده‌ای آدمه مریض بر میاد که نشأت گرفته از ریشه اسلامی دارد که آنقدر بیماران که فکر میکنند کسی‌ از ایران بیرون میره برای سکس هستش بدبختهای بیمار شرم بر شما درود بر بانوی افتکار آور ایران گلشیفته فراهانی
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:25
امیر اشکان - تورنتو - کانادا
من خودم به شخص مشکلی‌ تو عکس نمی‌بینم خیلی‌ از خواننده‌ها بزرگ دنیا هم عکسای به این شکل میدن بیرون یا حتا بازیگران ولی‌ دیگه دروغ نگید که فتوشاپ بود خوب بگید دیگه این مساله رو نمیپسندید نه اینکه دروغ بگید آخه هر عدم عاقّلی میدونی‌ که این عکس با فتوشاپ درست نمی‌شه.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:34
mehdi1357 - تهران - ایران
حلقه یی که دستش هست تو همه عکس ها یکیه،عجب فتوشاپ کاری بوده!!! اون ویدئو چی ؟؟اهمیتی نداره که چیکار کرده اما خواهشا ملت را...حساب نکنید.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:37
sir.amir - منچستر - انگلستان
بروی هیچ زن ایرانی به خاطر لخت شدن یک هنرمند نرفته و نخواهد رفت؛ بلکه دنیا به اهمیت وجود یک زن که عمری در تحت شکنجه و عذاب بوده و هست بیش از پیش پی خواهد برد..این یک چالشی است برای جمهوری اسلامی و هیچ ربطی به آبروی یک زن ندارد
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:35
sam_1355 - کویت - کویت
هنوز رزیم عوض نشده اینا اصالتشون به باد رفت وای که اکر عوض بشه.هیج نقاشی یا اثری لخت در تاریخ ایران تا به امروز دیده نشده.اینم از بافرهنکیتون.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:47
soheil_w2 - استکهلم - سوئد
دیونه این چه کاری بود کردی بی‌ جنبه پشیمون میشی‌
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:47
ye mard - استکهلم - سوئد
زن رو اگه دوره کنن، هر کاری ممکنه بکنه، هر کاری...
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:48
ICE21 - لوس انجلس - آمریکا
حرکت این خانوم به خاطره اعتقادش و بدلیل اعتراض به سخت‌گیری و ظلم به زنان بوده، حالا ایشون و چند نفر دیگه اینجوری اعتراض خودشونو نشون میدن که اتفاقا جالب هم هست حداقل باعث می‌شه که همهٔ اقشار جامعه چه کسی‌ که اینکارو میپسنده و چه کسی‌ که نمی‌‌پسنده در موردش حرف بزنه و در نتیجه دلیل اصلی اینکار هم توی ذهنش تداعی بشه. ما ممکن که کاریو نپسندیم و روش دیگری را برای انجام اینکار انتخاب کنیم ولی‌ در قرن ۲۱ باید تمرین کنیم که در مورد دیگران با تعصب و دگماتیسم قضاوت نکنیم
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:46
Alexberd - بوداپست - مجارستان
اقا گیرم هم که باشه!! آخه بابا عجب فرهنگ آشغالی داریم ها!! آخه به کسی چه که اینکارو کرده!! مردم دنبال یم چیزی هستند بهش گیر بدن. این دفعه هم نوبت بنده خدا گلی هست. بابا ولش کنین دیگه!!! بسش نبود بنده خدا را به خاطر بازی تو هالیود که می بایست افتخار میکردیم بهش کاری کردند که فراری شد از کشور...... آقا ول کنید دیگه. دوستان بیایید حداقل ما از خودمون شروع کنیم تا این حساسیت های بی مورد را از فرهنگمون حذف کنیم. دم همتون گرم.!!!!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:58
Soniger_Tag - گیسن - آلمان
از اینکه این کار شخصا به ایشون مربوط هست و نه به کس دیگری کاملا موافق هستم اما عزیزانی که همینطوری نظر می دهند خواهشا تیتراژ پایانی رو ببینید اسم خانم گلشیفته فراهانی هم هست.حرف هم نزد چون هنوز فرانسه رو مثل بچه های مولوی با لحجه تهرونی حرف میزنه خوب ضایع بود اگر بهش مونولوگ می دادن دیگه !!!!. اما از اینکه چرا فقط بدن برهنه ایشون یه لحظه دیده شد باید گفت جای سوال داره !!!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:58
ab5534 - هلسینکی - فنلاند
گلشیفته جان دوستت داریم، چه برهنه، و چه بارهنه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:00
delmorde - یوتوبوری - سوئد
به همین دلیل حرف پدر و مادرش قابل قبول نیست. و اختیار دار او هم نیستند که بخواهند برایش تعیین تکلیف کنند. گلشیفته راه زندگی خود را خود انتخاب می کند.این موضوع در دنیای ازاد معمولیست.اما نباید درضمن دلیلی باشد برهرزگی. هرکس در دنیای ازاد اختیار خود را دارد و کسی حق ندارد معترض باشد. هرطور لباس بپوشد یا اصلا نپوشد تو دوست نداری نگاه نکن. و راه خود را برو که دوست داری. بشرطی ازار به کسی نرسانی. او به کسی توهین نکرده.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 18:51
bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
چقدر یک عده‌ای ساده تشریف دارن!! اگه یه مقداری با دقت نگاه میکردید متوجه میشدید که اصلا گلشیفته حرف نمی‌زنه ،یعنی‌ اصلا لب و دهانش تکون نمیخوره
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:01
niloofar16 - شیراز - ایران
چرا خود گلشیفته واکنشی نشون نداده.از گلی بعید نیست.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:03
amooojoghdeshakhdar - ونیز - ایتالیا
ای کاش آدم ها بدونن از کجا به کجا میرن. کجا بودن. کاری به اسلام و ملا ندارم. اما تو هر فرهنگ و ملتی یه آداب رسومی هست به اسم عرف
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:08
جوزف اسمیت - بارسلون - اسپانیا
هر کی هر جاشو که دوست داره میتونه نشون بده، صاحب چشم باید نگاه نکنه؛ خیلی وقتها در اروپا بعضیها تو روزنامه ها مینویسند و یا میان در تلوزیون صحبت میکنند که پیش از بدنیا اومدنشون ننه اشون با یک مردی از فلان جا آشنا میشه و از همخوابگی اونهاست که بدنیا اومده و حالا خیلی دلش میخواد پدر واقعیش رو که دارای چنین مشخصاتی در بیست سال پیش بوده رو ببینه، حـ... بودن دیگه مثل سابق عیب نیست چون مردم یواش یواش دارن بهش عادت میکنند و به چشم یک نوع پیشرفت عقلی و فکری نگاه میکنند پس لخت شدن و یک سفر هم سانفرانسیسکو رفتن که دیگه فاجعه بوجود نمیآره کنتر هم که نداره تا شماره بندازه از قیافه اش معلومه که خیلی غمگینه چرا قبلاً این کار رو نکرده.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:09
bgm_بلغارستان - صوفیا - بلغارستان
هر شخصی تو زندگیش حق انتخاب داره . تازه این ویدئو حرکتی نمادین برای رفع و دفع تابوهای رایج است که درجوامع گوناگون وجود دارد وهدف آن نه برهنگی است و نه سکس .. من موندم چرا مامان و باباش جای این که ازش حمایت کنند . دارند انکارش میکنند
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:11
yangum - استاوانگر - نروژ
این فیلم فقط برای خراب کردن این دختر درست شده، به فیلمش نگاه کنید، صورتش بیشتر شبیه به عکس است ، و اصلا حرکتی‌ رو اعضائ صورتش دیده نمی‌شه، علاوه بر این فقط ایشون رو کمی‌ لختتر نشون میدن، در حالی‌ که بقیhe رو اون‌قدر لخت نشون نمیدن، اینکه پول بدن به یه عده تا براشون این فیلم رو bazi کنن یأ اسم این دختر رو آخر فیلم بزنن اصلا کاری واسه جمهوری اسلامی نداره، من فکر می‌کنم که فقط جمهوری اسلامی از این جور مسائل سود میبره، یا احتمالا یه عده آدم حسود
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:17
shablizim - لندن - انگلیس
آفرین به گلشیفته فراهانی که با شجاعتی بینظیر تابو‌هایی‌ که این رژیم قرون وسطائی بر زنان سرزمین ما حکم کرده را شکست باید از این هنرمند حمایت کنیم حالا حاج فرج سلحشور بره آب رو بریزه اونجای رهبرش که داره می‌سوزه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:18
سلام منم - مشهد - ایران
من هم موافقم که موضوع کاملا شخصیه و ایشون ازاد .. ولی در تیتراژ اخر فیلم هم اسمش بود .. در ضمن فتوشاپی نیست چون فتوشاپ کار روی عکس انجام میده نه فیلم .. ولی میتونه دستکاری شده با نرم افزارهای میکس فیلم باشه مثل premier یا edius مخصوصا که پس زمینه هم مشکی هست و کار رو راحت ترمیکنه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:20
shablizim - لندن - انگلیس
آفرین به گلشیفته فراهانی که با شجاعتی بینظیر تابو‌هایی‌ که این رژیم قرون وسطائی بر زنان سرزمین ما حکم کرده را شکست باید از این هنرمند حمایت کنیم حالا حاج فرج سلحشور بره آب رو بریزه اونجای رهبرش که داره می‌سوزه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:26
katrina - لندن - بریتانیا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران-جناب شما اگه اسمتو بذاری مجتبی‌ پسر.. خامنه‌ای بیشتر بهت میاد .
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:38
awareh - ونلو - هلند
عزیزان گلشیفته برای محشر شدن همه جاشو نشون داد این که فقط یکی از سینهأش بود،جوانان ما توی ایران که نه‌ تونستند استفاده کنند،بزرید ۱ پیر مرد اجنبی صاحبش بشه،خود فرختگی به قول ببأش تو کهن خیلی‌ از ماهاهست
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:36
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
آیلار چندین سال در نروژ پرن ستاره ایرانی‌ هست،،، چرا کسی‌ به اون توجه نمیکنه،، به حیثیتش حتما بر خورده
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:37
AFGPersian - مالمو - سوئد
مسیح پسر مریم . دستت طلا عزیز.. گل گفتی. از این بدم میاد که بین این چندتا زن حتما باید گلشیفته باشه تا بشه نماد آزادی؟؟؟.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:39
iranbedooneakhoond - تبریز - ایران / سوئد
خانواده گلشیفته رو تحت فشار گذاشتن بی شرفا. شما اینا رو ول کنین قیمت ارز/ تورم/ فحشا/فقر/عقب ماندگی فرهنگی ایران رو درست کنین!. سر مردم رو گرم نکنین!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:44
red road - دبی - امارات
اگه بهار ایران با این عقده بازیا شکوفه میده خوب از خونواده و عزیزات شروع کن ببین ثمر میده؟نه ایران با این ادمای مریضی که با خودشون درگیرن ویران میشه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:50
jordanpol - آلبرتا - کانادا
گلشیفته جان .آرورم آروم برو - قدم به قدم- چقدر گیجی - غربی شدن هم راه و رسمی داره عزیزم.چند روز دیگه ایشان را در فیلهای آموزشی اونجوری هم خواهیم دید. هه هه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:51
Persian-London - لندن - انگلیس
آخر فیلم اسمشو نوشتن
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:54
katrina - لندن - بریتانیا
. دوستانی که رگ گردن کلفت میکنند ، خبر ندارید عزیزان خیلی‌ وقت هست که آقایون مملکت رو لخت کردن بشتابید اگر نگران ناموس وطن هستید.!!!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:09
bita tehrani - ونکوور - کانادا
فقط توجه دوستان را به انگشتر‌های متفاوت گلشیفته جلب می‌کنم!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:11
mobareze khamoosh - پردیس - ایران
آفرین به شجاعتش
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:16
zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
البته خودش تصمیم میگیره چی کار کنه.ولی وای از دست ما دوباره یکی شلوارشو کند یه جاهاییشو نشون داد شد بانوی آزادیخواه!!! بابا دست بردارید آخه آزادیخواهی و روشن فکری و مبارزه چه ربطی به لخت شدن داره؟
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:17
zoroye iran - وین - اتریش
هر کسی هر کاری میکنه بخودش ربط داره این تمرین آزادی خوبیه برای املها و داغون نشانهای متحجر گلشیفته دلش خواسته یه کاری کرده به شماها چه درست و غلطش فقط بخودش ربط داره
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:23
nader46 - لندن - انگلیس
فارغ از بحث اخلاقیات و اینجور داستانها،،اول این که اختیار بدن و جسم و روح خودشو داره،و هر جور دوست داشته باشه میتون زندگی‌ کنه،،مخصوصاً الان که تو خارج از کشوره و خودش هم ارتیست و هنرپیشه هم حساب می‌شه،،اما فکر نکنم مجله فیگارو این جور سوتی و کاری انجام بده،،هم چین خر تو خر هم نیست که بخوان با شخصیت و آبروی افراد،،اونم ایرانی‌ و مسلمان،بازی کنن که باعث بشه هم جان طرف و هم جان و آبروی اون خانواده به خطر بیفته،اگر فقط تو یوو تیوپ و شبکه‌های اجتماعی باشه،،می‌شه گفت فتو شاپ خیلی‌ هنرمندانهِ بوده!!اما اگه تو فیگارو باشه ،،بعیده ,بدون اجازه و رضایت گلشیفته باشه:)))
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:59
shaali - سوپوت - لهستان
به این شیر زن ایرانی‌ افتخار می‌کنم. بالاخره یکی پیدا شد پوزه این ساندیس خورها را به خاک به ماله سر هر نماز وقت سجده به یاده این عکس به‌‌‌ افتین سابابش دو برابر میشه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:32
Artosh - تهران - ایران
گلشیفتهء عزیز مثل همهء انسانها اختیار خودش و بدنش رو داره.. به من و ما چه مربوط آخه؟! ما همون ملتی هستیم که خودمون رو لایق آزادی میدونیم...! اما در برخورد با مسائل دیکتاتور بی رحمی میشیم ...
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:16
love home - گلاسگو - اسکاتلند
نه از دیوار کسی بالا رفته نه اختلاس چند هزار میلیاردی کرده به خودش ربط داره چطوری زندگی بکنه به خر تعصوبی.نیامده
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:36
nader46 - لندن - انگلیس
فارغ از بحث اخلاقیات و اینجور داستانها،،اول این که اختیار بدن و جسم و روح خودشو داره،و هر جور دوست داشته باشه میتون زندگی‌ کنه،،مخصوصاً الان که تو خارج از کشوره و خودش هم ارتیست و هنرپیشه هم حساب می‌شه،،اما فکر نکنم مجله فیگارو این جور سوتی و کاری انجام بده،،هم چین خر تو خر هم نیست که بخوان با شخصیت و آبروی افراد،،اونم ایرانی‌ و مسلمان،بازی کنن که باعث بشه هم جان طرف و هم جان و آبروی اون خانواده به خطر بیفته،اگر فقط تو یوو تیوپ و شبکه‌های اجتماعی باشه،،می‌شه گفت فتو شاپ خیلی‌ هنرمندانهِ بوده!!اما اگه تو فیگارو باشه ،،بعیده ,بدون اجازه و رضایت گلشیفته باشه:)))
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 19:41
Azadikhah - تکسل - هلند
اینهمه تابو داریم. چرا فقط چسبیدیم به این تابو؟. به خاطر اینکه تا زنان آزاد نشوند، جامعه نیز آزاد نخواهد شد. به دلیل اینکه این حکومت ضد زن است و بهترین تو دهنی ای که می شود به اینها بعد از 33 سال تبعیض و جنایت علیه زنان زد، با همین کارهاست.بار‌ها مسائل مربوط به پوشش زنان و آزادی‌های فردی توسط بعضی‌ فعالین به این نام که این‌ها مساله اصلی‌ نیستند و باید رها شوند ندیده گرفته شده. به هر حال با آن که خود عکس در دنیای امروز عکس مهمی نیست ولی‌ واقعیت این است که جامعه ایرانی‌ به آن واکنش نشان داده که نشان میدهد هنوز این یک دغدغه است برای نسل بعد از انقلاب و اتفاقا فعالین باید به این دغدغه‌ها پاسخ بدهند به جای رها کردن آن با این عنوان که اهمیتی ندارد یا کار تجاری است! به نظر من تا وقتی‌ حقوق نیمی از جمعیت ایران برآورده نشود یا حد اقل به بحث گذشته نشود حرف از دموکراسی‌ و آزادی سیاسی و .. بی‌ نتیجه است.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:41
khane_iran - تهران - ایران
حالا کاشکی‌ سینه داشت ۲ تا جوش زده فقط
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:54
shomineh - انگلستان - لندن
من واقعا براشون متاسفم،فکر کنم دچار مشکل شخصیتی‌ شده چون وقتی‌ که ستاره شد‌و همهٔ چشما به سمت اون بود حس برتری میکرد حالا که دیگه از نظر همه رفته می‌خواد با این کارا جلب توجه کنه ! و ‌ای کاش فکر‌ پدر مادرو خواهرشم میکرد که دیگه تو ایران چه‌جوری سرشونو بالا بگیرن تو مملکتی که هنوز مذهبو غیرت حرف اولو می‌زنه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 21:03
دنیای وحشی - تهران - ایران
تولید کننده این ویدیو انگاری که با برنامه ریزی خاصی خواسته که گلشیفته را به نیمه برهنه شدن درمقابل دوربین تشویق کند .زیرا از بین اون تعداداز زنهایی که جلوی دوربین این ویدیو لخت شدند فقط گلشیفته سینه هایش را کاملااانشان داده است و مابقی فقط با برداشتن عینک و یا پایین انداختن بند پیراهن فقط خواستند فیگور لخت شدن را دربیاورند واگر خوب فکرش رو بکنید رسانه های خارجی مثل فیگارو هم مانند رسانه های داخلی خودم سیاستها و گردن کلفت های سیاسی اون کشورها گرداننده اصلی آنها هستند و درواقع با این حرکت نیز خواستند یه جورایی حرص ملاهارو دربیاورند و بگویند اگر چنانچه به شهروندهای بخصوص زن خود اجازه انتخاب و آزادی حجاب را بدهند قطعااااا هستند کسانی که مانند گلشیفته لخت هم بشوند .وگرنه کشوری مثل فرانسه کمبود زن لخت نداره که بخواد از گلشیفته فقط به منظور نشان دادن دو تا سینه بچه گانه اش و نه خیلی زیبا استفاده کند .دراین بین نیز از سادگی گلشیفته سواستفاده کردند چون ما جدا از ملایان زشت و منفور دارای فرهنگ اصیل و خاص ایرانی خودمان هستیم و حتی دوره زرتشت و دیگر ادیان ها نیز قطعا طالب چنین چیزهایی نبودیم
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 20:41
potatis - مالمو - سوئد
نمیدونم چرا احساس میکنم که فیلم و عکس ها قلابی هستند ،از طرفی هم که میگن روزنامه ی فیگارو عکس رو چاپ کرده و بعدا پاکش کرده اما بهر حال زود همه چی معلوم میشه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 21:36
daniall - نانت - فرانسه
پوشیدگی از همون آغاز تمدن و فرهنگ ایران زمین برای مردم ما ارزش بوده و اصلا ربطی‌ به اسلام نداره.من مشکلی‌ با برهنگی این خانم ندارم حتا میتون فیلمشم بعضی‌ کنه این به خودش بستگی داره منتها متاسفم که اینجا بعضیا اینقدر ذهنشون بسته هستش که نمیدونن این اگرم کاری کرده واسه درآمدش بوده و اصلا به شجاعت و دهان کجی به آخوند و مبارزه با ارتجا اسلامی ارتباطی‌ نداره .واقعا به بعضی‌ کامنتها که نگاه می‌کنم تظاهر به روشنفکری رو می‌شه به راحتی‌ متوجه شد.آخه مگه این رفته دره حوزهٔ علمیهٔ قوم لخت شده که میگید مبارزه با ارتجاع اسلامی یا مخالفت با حکومت اسلامی؟این پولشو گرفته کارشو کرده بد این وسعت ایرانی‌ جوگیر سر تعظیم فرود میاره!!!حالا درسته حجاب اجباری اسیشو از زنان گرفته ،درسته که حکومت به زنان ظلم می‌کنه که البته به نظرم ریشه در فرهنگ خود مام داره ولی‌ دلیل نمی‌شه که هر کی‌ لخت شد جماعت جوگیر ازش یه قهرمان انقلابی بسازن.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 21:08
آدم معمولی - آرمانشهر - ایران
وای وای خدای من.ما داریم به کجا می ریم؟اصلا فلسه خلقت ما چی بوده؟دارم دیوونه میشم.یعنی مشکل ما با لخت شدن گلشیفته حل شد؟یعنی بعد از 10000 سال تمدن دوباره به شکل انسان های اولیه در امدن نشونه پیشرفت و آزادیه.مگر نمیدانید آزادی خود به خود محدودیت می آورد؟؟؟فیلسوف بزرگ جهان نیچه میگوید:"ما تنها برای خود متولد نمیشویم".هیچ کجای تاریخ ایران بی حجابی به چشم نمی خورد.متاسفم برای شما که فقط فارسی حرف میزنید ولی خون ایرانی در رگهایتان جاری نیست.این حرکت عظیم رو که در راستای تحقق آزادی و تمدن صورت گرفته به همه ی بی غیرت ها و بی ریشه های غرب زده تبریک میگم.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 21:33
martini - تهران - ایران
تو صفحه فیسبوک نوشته که فتوشاپ نیست. It's been confirmed, it's not photoshopped. به هر حال زندگی‌ شخصی‌ خودشه.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 21:48
ukguy4u - لندن - بریتانیا
بدن خودشه از دیوار مردم که بالا نرفته! اگه کرده دستش درد نکنه تا چشم اسلامیست ها در بیاد!!!
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:01
MonaBaanoo - برایتون - انگلیس
خانوادشو بی‌چاره می‌کنن تو ایران
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:07
ghashghaie - دوبلین - ایرلند
دیگر به آرزوهایش رسید به این میگن پیشرفت به زنهای اینجوری خرها هم افتخوار میکنند ،یک نمره صد آفرین ازطرف من
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:11
metiuk - بردفورد - انگلیس
daniall - نانت - فرانسه......... خدایی یک نفر یه حرف درست حسابی‌ زد تو این همه آدم اون هم شمایی .دمت گرم .
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:17
yassen_uae - شارجه - امارات
بابابه کسى جه ربطى داره !طرف رفته فرانسه تمدنش بالا رفته ومى خوادفیلم سوبربازى کنه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:23
katrina - لندن - بریتانیا
به هر حال چه خوشتون بیاد چه نیاد .!!! حالا یا فتو شاپ و یا غیر فتوشاپ !آقای عزیز, خانم محترم اون بدن خودش هست مالکش هست اخیتارش رو داره . بسه خجالت بکشید اه
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:26
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
.....تازه تصویر فیلم هم سیاه و سفید هست.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:32
mammal - لندن - انگلیس
بسیار عالی بود خانم گلشیفته، ضمنا به اون کسایی که ایراد می‌گیرن بگم که ما هر سال کنار ساحل از این چیز‌ها زیاد میبینیم و معمولی‌ هست.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:38
morgan123 - واشینگتن - امریکا
پوشش خبری سریع و کامل، برای اینها متشکر از سایت UK .
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:40
ali1111 - تهران - ایران
درسته که لخت شدنش فقط به خودش مربوط میشه ولی‌ فقط چرا اونهای دیگه کامل یا تا این حد لخت نشدن کمی‌ تعجب داره...فکر کنم یک آن حواسش پرت شد.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:43
romano - تهران - ایران
فقط متاسفم برای اون مردمی که بخاطر این آخوندها دارن همه ارزشهاشون رو زیر پا می‌زارن و تازه حس شکوفایی هم بهشون دست می‌ده. برخی از ما هم ایمونمون هم رها شدن ازش افراطه. صلاح مملکت خویش خسروان دانند. امروز گلشیفته لخت شد ما اون زمانی که آدمها براشون لخت شدن عیب نبود زن رو در عین آزادی باستانیش بدون هیچ سمبل سکسی در تمدنمون داریم و قداست زن ما به سمبل سکسی بودن نبوده حالا بزار مردم ایران فکر کنن دارند تابو شکنی می‌کنند ولی خیالتون راحت که نه غربی می‌شید چون اونها اول 1000 سال تو تکنیک پیشرفت کردند بعد تازه این سبک زندگی رو انتخاب کردند و نه شرقی و این خط افراطه. ادامه ..
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:49
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
با نظرات اکثر کاربران بسیار متاسف شدم که به این راحتی باورشون شد. همونطور که اول کامنتها گفتم این یه حقه کامپیوتریه که به اصطلاح فتوشاپ گفته میشه کسانی که میگن فتوشاپه منظورشون اینه که با یه سری نرم افزارهای مخصوص ویرایش فیلم این کار صورت گرفته(فتوشاپ لفظی گفته میشه حداقل بین ایرانی ها)من خودم فتوشاپ رو چند سالیه زیاد کار کردم و بخشی از حرفه ام بوده و مطمئنم با فیلم هم میشه اینکارو کرد با اینکه از خانم گلشیفته فراهانی زیاد خوشم نمیاد(حداقل از لحاظ ظاهر)اما مطمئنم که فیلم و عکسها(عکسها از روی فیلم گرفته شده)واقعی نیستن و کار یه عده اس که به احتمال زیاد مربوط میشه به جمهوری اسلامی(بسیجی ها).
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:29
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
شما فیلم رو نگاه کنید تفاوت هایی رو میبینید که قانع کننده اس مانند اینکه 1-همه حرف میزنن و گلشیفته لبهاش تکون نمیخوره 2-از میان همه دختر ها فقط گلشیفته هست که سینه هاشو نشون میده 3-پس زمینه هم که کاملا سیاه هست و کار رو خیلی راحت تر و طبیعی جلوه داده 4-لباس سیاه و موهای سیاه هم مچ شده با زمینه 5-بالا و پایین صفحه نوار مشکی رنگ هست که باز هم باعث تسریع در این حقه میشه.سر گلشیفته تو یه فیلم دیگه بوده و با نرم افزار ویرایش فیلم تونستن بیارنش روی بدن یه دختر دیگه اینقدر هم گشتن تا تونستن یه کله تمام رخ پیدا کنن در واقع تن دختر را مطابقت دادند با سر گلشیفته.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:31
romano - تهران - ایران
بزارید با خودمون رو راست باشیم فرای خامنه‌ای و آخوندها چقدر از فرهنگ گذشته خودمون میدونیم حالا زمان حال که پیشکش خودمون می‌دونیم هیچی پس ناله کردن بی دلیله از خود بیگانه‌ایم که در خونه بقیه دست طلب گرفتیم. کاش وقتی ایرانی می‌گفت فرزند کورش آیا کورش آرزو داشت روزی دخترانش با این فرهنگ غنی (ما خالی هستیم و لی فرهنگه پره) لخت شدن رو تابو شکنی بکنن یا مثل لیلا حاتمی چهار زبون حرف بزنن خوشگل و هنرمند و از خانواده اصیل باشند و خودکار انکار تابو سنتی با استعداد و لیاقتشون بکنن. آیا این بود هدف زرتشت این بود هدف حافظ این بود هدف فروغ و پروین ولی اینو خوب می‌دونم خانم هندی خال هندوش رو می‌زاره و متخصص بزرگترین کمپانی عالم هم هست https://www.youtube.com/watch?v=lG8Py6h0Kfw کاش گلشیفته در سن بالاتر لخت می‌شد مفهوم من لخت شدن فیزیکی نیست روح باید اول عریان بشه شکستن خودش آیین داره. بشینید و ببینید گلشیفته چه زود تموم می‌شه اشتباه کرد. دوستش دارم ولی حماقت کرد.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:50
pandora - کلن - آلمان
دموکراسی و آزادی و . هم کلمات خوبیه واسه سرپوش گذاشتن رو نداشتن خیلی‌ چیزا ! نمیدونم چرا اونهمه بازیگر و خواننده خارجی‌ اونهمه بازیگر هالیوود ،چرا کسی‌ سینه خودشون اینجوری نشون نمیده؟اونا که از لحظه تولد در آزادی و کشور سرشار از دموکراسی بودند!!مگه اینکه فیلم پورن ازشون دراومده باشه که بحثش جداست،اگر نه من یادم نمیاد مثلا آنجلینا یا جنیفر یا .. بدنشون رو اینجوری نمایش داده باشند،هر چیز رو به مخالفت با آخوند و اختلاس و نمیدونم ندا و این چیزا ربط دادن هم چیز جالبیه،طرف خودشو لخت کرده واسه همه،میگن برید به اختلاس و خون ندا گیر بدید،هورا هم میکشند به اسم آزادی بیان و آزادی عمل
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:52
NOUR - رم - ایتالیا
آن عکس نیمه برهنه، مغزهای تهی را چه خوب بی‌حجاب کرد !
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:54
NOUR - رم - ایتالیا
زنان را رها کنید. / یک تَن، هزاران مالِک...!؟.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:55
parvaz 1 - پلیموس - انگلیس
دوست داشته لخت شه عکس بندازه٬ اختیار خودشو داره .توی کشور آزاد زندگی میکنه و خیلی هم قانون داره و مردم به قانون احترام میذارن. در ضمن فساد اخلاقی و جرم و جنایت ۱۰۰۰ بار از ایران کمتره
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 23:10
parvaz 1 - پلیموس - انگلیس
دوست داشته لخت شه عکس بندازه٬ اختیار خودشو داره .توی کشور آزاد زندگی میکنه و خیلی هم قانون داره و مردم به قانون احترام میذارن. در ضمن فساد اخلاقی و جرم و جنایت ۱۰۰۰ بار از ایران کمتره
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 23:18
Persian rebel - لیورپول - انگلیس
خیلى جالب بود، و باعث افتخار ایران هستش.....کامنت هاى بالا رو خوندم،فقط مى تونم بگم که" جامعه بیمارى داریم"
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 23:25
azardokht - دورتموند - آلمان
گلشیفته بانو، تو خود میدانی که "برهنگی" زشت نیست، بلکه فکر کثیف این " فاحشه های مغزی" زشت است. به راه خود برو که بسیارند کسانی که با "افکار هرزه " خود همه جا ادعای" پوچی "بنام "غیرت" دارند.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 23:25
morgan123 - واشینگتن - امریکا
هیچ هدفی - حتی مقدس - ارزش اسباب رنج پدر و مادر شدن را ندارد گور بابای مذهب ، روشنفکری ، تابو شکنی ، دنیا و افکار دیگران !
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 23:28
homeless - لندن - انگلیس
به پیکر برهنه. میشکنی. هنجار ناهنجاری. که قرنهاست. بر این افکار خاک خورده. سایه افکنده... میشکنی تا بگویی. "زن" که باشی. هیچ نگاه هرزه ای. پاره نمیکند. "بکارت" روحت را. حتی به بدن برهنه!!!.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 22:31
sabrozafar - ساری - ایران
شیخی به زن فاحشه گفتامستی =====هر لحظه به دام دگری پا بستی . گفت شیخا تو هر آنچه گو ئی هستم=====اما خود هر آنچه می نمائی هستی؟.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 23:47
sabrozafar - ساری - ایران
شیخی به زن فاحشه گفتامستی =====هر لحظه به دام دگری پا بستی . گفت شیخا تو هر آنچه گو ئی هستم=====اما خود هر آنچه می نمائی هستی؟.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 23:47
payamak - منچستر - انگلستان
خانه_ایران - تهران - ایران. راست گفتی‌ چه سینه ی‌ زوار در رفته یی
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 23:56
nasl sokhta - لندن - انگلیس
این فیلم نیست. اول عکس را با فتو شاپ درست کردند بعد با انیمیشینgif)animation) حالت لخت و پوشیدگی بهش دادند ولی‌ چون حرکت منظم و متناسب با جمله برای لب‌ها سخت است نتونسته اند لب‌ها را متحرک کنند
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 00:50
Islam zoda - تورنتو - کانادا
درود بر شما خاnوم فراهانی، شما باعث میشید حتا ساندیسیها هم با دیدن شما تمرینی از حق انتخاب شخصی‌ و یا فضولی در کار دیگران رو به بحث بذارند. دیدن بدن نیمه برهنه, شما آقایان تقیه کار را تحریک می‌کند اما دزدیهای میلیاردی را بی‌ غیرت انه زیر سبیلی در میدهند. این کار جالب و به موقع بود
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 00:54
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
این یه فیلم واقعییه و اصلا هم فتوشاپ و ساختگی نیست اما به خود گلشیفته مربوطه نه کس دیگه .ضمنا اسم ۲-۳ تا ایرانی‌ دیگه هم تو تیتراژ هست
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 00:54
katrina - لندن - بریتانیا
azardokht - دورتموند - آلمان-درود برشما دوست عزیز.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 01:00
katrina - لندن - بریتانیا
به کوری چشم کسانیکه زن ایرانی را پیچیده در گونی میخواهند تا بتوانند او را در زیرزمین توحش و جهالت خود محبوس کنند و تنها از او بهرۀ جنسی ببرند. و آنهائیکه زجر و شکنجۀ خواهران و مادران و زنان خود را هر روز در خیابانهای ایران شاهدند و نه تنها خفقان گرفته اند، بلکه در آن شرکت کرده و به سرکوب و ستم تجاوز به حقوق انسانی و اجتماعی زنها افتخار هم میکنند. شرم بر آنها باد!.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 01:13
pandora - کلن - آلمان
خود گلشیفته تو فیس‌بوک گفت فیلم و عکس واقعی هست،هنوز بعضی‌ها میگن قلابیه.حتا دلیل کارشم گفت،یه سر به بالاترین بزنید تا ببینید.آخه رسانه‌ جمهوری اسلامی نبوده که فیگارو بوده،این ۱۶نفر هم همگی‌ نامزد جایزه بازیگری سال فرانسه بودند که در این کلیپ هستند
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 00:42
nasl sokhta - لندن - انگلیس
بابا محض رضای خودتون توجه کنید بر عکس همه لب گل شیفته تکان نمیخورد از خودتان بپرسید چرا بعد نظر بدید
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 00:13
nasl sokhta - لندن - انگلیس
بابا محض رضای خودتون توجه کنید بر عکس همه لب گل شیفته تکان نمیخورد از خودتان بپرسید چرا بعد نظر بدید.......... سر جونم شرط می‌بندم که این ساختگی است و این واقعی نیست
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 00:20
cyrus54 - نیشوپینگ - سوئد
با درود به گلشیفته جان هنرمند عزیز ما ایرانیان.فتوشاپ بود یا نبود مهم نیست ما همیشه تو را عاشقانه دوست داریم و به تو افتخار می کنیم .تو انسانی آزاد هستی و حرفهای کوتاه فکران اهمیتی ندارد.
‌چهارشنبه 28 دی 1390 - 23:51
kiyasha - برلین - المان
دوستان اگر این خانم کار را کرده که اختیار بدنش را دارد ؛ ولی اگر با دقت عکسها و فیلم را مشاهد کنیم ؛ می بینیم که تمام حالت او فقط یک عکس صورت هست که روی این بدن منتاژ شده و هیچ حرکت کوچکی در صورت و لب و چشمش معلوم نمی شود . در حالیکه بقیه حرف می زنند و چند درجه ایی ؛ زاویه نگاهشان عوض می شود . این کار منتاژ است و کار بسیار بدی هم هست که بدون اجازه کسی ؛ حال خوب یا بد ؛ کسی با شما هم این کار را بکند.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 00:01
hamed89 - استانبول - ترکیه
انقدر همه نگین دوست داشت دوست داشت این آدم(گلشیفته) از جمهوری اسلامی پول گرفته میدونید چرا بخاطر اینکه جمهوری اسلامی بگه دیدین ما میگفتیم اگه آزادی باشه بی حجابی باشه چی میشه حالا دیدین اینم یه نمونش ، فکر نکین تو ایران همه جوونند که مثل شما فکر بکنند واقعا سیاست چیز کثیفیه یه آدمی که انقدر معروفه نباید این کارو میکرد مگر اینکه پول از دولت گرفته باشه.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 01:18
katrina - لندن - بریتانیا
کاربری از آنجلینا گفت می‌خوام خدمتشون عرض کنم بهتره ۲تا فیلم از آنجلینا رو ببینی‌ متوجه میشی‌ دیگه خانم جولی احتیاجی نیست از اینکارا بکنه در ضمن اونها هر کاری هم کنن مردمشون با جنبه هستن . مردم ایران فقط رگه غیرتشون واسه زنها می‌زنه بیرون .
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 01:24
مهدیار - تهران - ایران
برای این خانم و کسانی که برهنگی رو مایه و نماد آزادی و افتخار میدونن متاسفام
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 02:11
katrina - لندن - بریتانیا
‌ای متعصب، این منم !!! یک زن....فریاد میکشی.. عربده میکشی!!! سالهای درازیست مرا، مویم، صورتم، بدنم را میپوشانی ، سانسور میکنی ، پرده میکشی، میبری، قطعه قطعه میکنی، میسوزانی...از آنچه میگریزی این است، این ماهیت وجود من.. زیبا، با وقار و آراسته... زیبایی وجود من....زشتی و وقاحت تفکر تو...حقیقت ملموس برهنگی من.. پلیدی پنهان ضمیر تو....ای متعصب، این منم !!! یک زن.. یک مرد ...یک انسان.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 01:29
amin777 - منچستر - انگلستان
جهان سوم به جایی میگن که هنرپیشه عکسش رو به خاطر یک مشت عقب افتاده از سایت خودش و مجلات بر داره تا نکنه اسلام دوستان یک دفعه بلند بشه و به خطر بی افته.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 01:41
momo bo - برمن - آلمان
با درود به تمام دوستان عزیز، منم دوست داشتم نظرم رو بگم. به نظر من بانو گلشیفته جای تحسین داره اگر این کار رو انجام داده باشه، برای شکستن بته واپسگرأی. واقعا جایی تحسین جراتش. اگر واقعا نقش داشته باشه در این فیلم، اما اما به سبکی مونتاژ شده به نظر من. گلشیفته واقعا شوک دادی به این افکار ارتجایی در جامعه کنونی‌. برق فشار قوی اسمشو باید گذاشت. به امید آزادیه ایران و رهایی زن ستمدیده در ایران
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 02:42
hosseinbehrooz - ایوو - چین
درووووود بر توووووووو
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 05:09
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
گلشیفته جان حالا که به دیگه آزادرو رها شودی و لخت هم شودی خیلی‌ بیشتر دوست داریم مخصوصاً اینکه تو فرانسه هستی‌ ... درود بر آزادی زنان چون خیلی‌ به نفع ما مردهاست. باور کنید اگه این تو ایران مونده بود هیچ وقت نمیتونستیم ممه هاشو ببینیم ، باقیش هم تو راه...
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 05:42
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
توضیح برایه ایرنیهایه همیشه مشکوک: این عکسها و فیلم صد در صد واقعی هستند، گلشیفته جونِ عزیز تنها نبوده تعداده زیادی (۱۱ نفر) هنرپیشهٔ جوان شرکت داشتند ، به شما اطمینان میدم که این ممه‌ها ماله خود گلشیفته جون هستند ...
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 05:47
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
katrina - لندن - بریتانیبا شما موافقم دوست عزیز، اینجوری خیلی‌ خوبه ، شما تو انگلیس آزادی دارید برایه اینجور چیزا... به نظرم گلشیفته راه آزادی رو به شما نشون داده
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 06:04
bahram-g - آمرسفورت - هلند
نه پیچیدن در چادر معنی‌ دین میدهد و نه لختی معنی‌ آزادی میدهد، ایرانی‌ تو چرا نمیتوانی‌ معمولی‌ باشی‌؟ در شرایطی که ایران در خطر اشغال قرار دارد توجه به این چیز‌ها چه معنی‌ دارد؟
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 06:04
porharfi - آرنم - هلند
32 سال زیر چادر و لچک!!!...چند دقیقه بدونه..!!!
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 06:26
zan kermanshah - کلن - آلمان
آلمان/کلن. به نظر من این عکسها هیچ ایرادی نداره فقط روی سیستم مغزی آخوندها فشار وارد میکنه.اونم چه فشاری.همانهایی که میگن این کارها دور از اسلام است در خلوت 10000000000000 بار به عکس نگاه میکنند وافسوس میخورند فدای گلشیفته .حالا فتوشاپ هست یا نه.اما شاد وموفق باشی
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 06:28
porharfi - آرنم - هلند
برای همه کامنت های ...گلشیفته دهنش بسته است حرف نمیزنه...//پاسخ.. چون که گلشیفته فرانسوی بلــــــــــــــــــد نیست با لحجه درست و خوب حرف بزنه..پس//باید لبانش بسته میماند و صدایی که درد خاموش گلشیفته را بیان کنه!!//
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 06:31
nader16 - کپنهاگ - دانمارک
. زندگی‌ هر کس به خودش مربوط است که چیکار می‌کند تا کی‌ مردم میخواهند از ما بهتران باشند و حاکم برای دیگران باشند و برای سایرین حکم صادر کنند اگر کسی‌ در زندگی‌ آنها دخالت کنند چه واکنشی نشان میدهنند. آن کسانی‌ که دم از غیرت و ناموس میزنید ، غیرت و ناموستان کجا بود وقتی‌ که بدخترن و پسران ایرانی‌ در زندان‌های جمهوری اسلامی تجاوز میکردنند؟. غیرت و ناموستان کجا است که یک آخوند به یک پسر بچه در مسجد تجاوز می‌کند؟. ....بقول مثال معروف ایرانی‌. یک سوزن بهخودت بزن و یک جوال دوز به مردم
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 06:31
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
من مانده‌ام که این دوست سوئدی ما از کجا می‌‌داند ،که در آلمان زنها پشت شیشه هستند؟ مشتری هستید ؟ با صیغه یا بدون صیغه؟ عجب که دوباره این‌ها یک موضوع پیدا کرده‌اند که از فرهنگ ایران ببخشید فرهنگ اسلام دفاع کنند. کلماتی از زبان کسانی‌ که در زندان به زندانیان زن ۱۴ سااله تجاوز می‌‌کنند .که این زنان باکره به بهشت نروند. تنها کتابی‌ که خواندهاند رساله امام می‌‌باشد. که چگونه علت تناسلی‌ خود را به ران دختر ۸ سااله مالند تا ارضا شوند. و در اینجا زوزه کفتار سر می‌‌دهند. دوستان به دام اینها نیفتید. اینها ارتش اینترنت امام زمان هستند. و همه در مرکز بسیج در تهران نشسته‌ا‌ند. کار اینها بزرگ کردن این خبرها می‌‌باشد. تا جنایت و مشکلات ایران فراموش شوند. چرا در مورد اینترنت ملی‌ صحبت نمیشود و تشویق ایرانی‌ به بایکوت موبایل و اینترنت .تا زربه مالی به سپا پاسداران وارد شود ؟. ولی‌ با دیدن یک عکس فریاد که فرهنگ ایرانی‌ آلوده شده. اینها همان کسانی‌ هستند که در ایران جوان‌های ما را اعدام می‌‌کنند به خاطر گفتن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران. و حالا از فرهنگ ایران سخن می‌‌گویند؟
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 07:07
mafshar - دبی - امارات
من به رویاهای تو جان می‌بخشم :د . خواهش می‌کنمِ فیلم پورنو بازی کن و واسه آخوندا خاطرات گذشتوشن به یاد آور . با این کارت خیلی‌‌ها چیزها رو ثابت کردی ..
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 07:29
zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
daniel نانت فرانسه باهات به شدت موافقم .ممنون از فکر روشن شما.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 07:40
hamtarane - سیدنی - استرالیا
اولا که به خودش مربوطه و به هیچکس دیگه ربط نداره، مگر اینهمه دخترها توی مملکت خودمون صبح تا شب لخت میشن و هزار تا کثافتکاری دیگه میکنند، کسی به پر قباش بر میخوره؟ یا اینهمه دختر را میبرند میدن دست عربها که هر بلایی سرشون میخوان در بیارن به کسی بر میخوره؟ هنوز جریان اون مرتیکه که توی دانشگاه دختره را برد توی اتاقش و داشت لختش میکرد تر و تازه هست، هیچکی هم کاریش نکرد..دوما، یک سوال اینکه چرا همه شخصیت های این فیلم حرف زدند به جز این خانم؟؟؟؟
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 07:14
doost-ir - پاریس - فرانسه
کدوم فرهنگ ؟ فرهنگ تازیان بربرهای بادیه نشین پابرهنه سوسمارخور که با شلاق و اردنگی به مردم تزریق میشه ؟ ۴۰ .۵۰ سال پیش تمامی هنرپیشه های ایران از گوگوش ،فروزان، سپیده،ایرن،مرجان،نوش افزین و غیره برهنه میشدند و برای تمامی اقشار یک چیز عادی تلقی میشد! ببیند ملایان تازی به کجا و چه قرنی مردم را برده اند ؟؟ گلشیفته جان تو خود ژاندارک هستی تو خود اویتا هستی که با اینکار در برابر قوم لوط ایستاده ای
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 07:25
arashfarnod - ونکور - کانادا
حقیقت بیشتر کامنت ها را خواندم, دنبال یک چیزی تو پیام ها می گشتم که آیا این می تونه یک روش مبارزه برای آزادی و شکستن تابو ها باشه, حقیقت جزء چند نفر که می تونم به پیام banoyemehr - تورنتو - کانادا اشاره کنم. جوابی پیدا نکردم. حتی اونهایی که موافق بودند خیلی راحت به اونهایی که مخالف بودند راحت تهمت زدند, اونها را متحجر خواندن و و گفتند شما اگر غیرتی داشتید و ... (متاسقانه اونها خیلی خودشون را با غیرت تر فرض کردن و نمی دانم چرا؟کسی که تحمل نظر مخالف را ندارد یعنی تعصب داره یعنی از عقلانیت فاصله گرفته بنابراین نمی تونه عادل باشه-نظر شخصی )گفتن اینکه ایشان بدن خودشو نشون داده , ------->
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 07:33
shakila99 - شارجه - امارات
میگن مشت نمونه خروار است .گلشیفته خودش را عریان کرد مردم ایران افکارشون را .حالا هرکس با خواندن این کامنتها متوجه میشه که مردم ایران به دنبال چجور آزادی هستند بیچاره زنهایی که فکر میکنندازاین طریق ازآزادی برخوردار میشوند که عین اسارت است واقعا معنای آزادی این است ؟
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 07:36
mehdiiranzamin - تهران - ایران
به نظر من کسی که بازیگر یشه باید الگوی دیگرانی بشه که به اون به عنوان یک سوپر استار نگاه می کنند و دیگه هیچ ربطی به اینکه بگیم سلیقه شخصی خودش نداره . واقعا متاسفم
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 08:07
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
ایشون در دنیای آزاد زندگی‌ میکنند. هر کاری هم دوست دارند انجام میدند. به کسی‌ هم آزاری نمیرسانند. بر عکس حکومت کثیف و پلید اسلامی ایران که مغز و جان مردم رو در این ۳۳ سال گروگان گرفته. برید فکر خودتون باشید. تو ایران ۵۰% زن‌های روسبی همه متأهل و بچه دار هستند. خیلی‌ عرضه دارید، جلو دره خونه خودتون رو اول جارو کنید. جامعه رو طوری درست کنید، که دختر ۱۴ ساله ایرانی‌ نره به کار روسبیگری.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 07:53
Dionysos - پارسی - فرانسه
daniall - نانت - فرانسه، بسیجی مزدور تو چقدر زود رنگ عوض کردی!! در تاپیک عکسهای برهنه چند ایرانی فحاشی می کردی و ادعا می کردی راه مبارزه با رژیم برهنگی نیست و ایرانیهای برهنه و مدافعان برهنگی رو انسان هم نمی دونستی، حالا اینجا مدعی شدی که گلشیفته بخاطر پول این کار رو کرده نه دهن کجی به آخوند و نظام؟!! چقدر شما .. حاضرید هر بار رنگ عوض کنید و نان مزدوری راحت ار گلوی شما پایین می ره! بسیجی حالا شدی موافق برهنگی و دهن کجی به آخوند در جلوی حوزه علمیه قم؟ امر دیگه ای نداشتی بسیجی رنگرز؟! شما بسیجیهای جام وقاحت رو سر کشیدید! مرگ بر جمهوری اسلامی و مزدوران وقیحش!
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 06:59
raha-2001 - تهران - ایران
katrina - لندن - بریتانیا. همه نظراتی که اینجا گفته شده بود, خوندم ولی هیچکس مثل شما واقعیت را نگفته بود. برای تک تک کلماتی که نوشته بودی گریستم, چرا که حقیقتی تلخ در وجودشون نهفته است. من نمی دونم که ما چطور به آزادی فکر می کنیم وقتی ذهنهامون اینقدر بسته است و هنوز اسیر تعصبات هستیم. آرمانهای بزرگ مغزهای باز می خواهد. دلم برای ایرانم می سوزه که آزادیخواهانش کسانی هستند که هنوز درگیر این مسائل هستند و از طرف دیگر انجام هر عمل زشتی برای خودشون را درست و برای دیگران قبیح می دانند.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 08:01
arashfarnod - ونکور - کانادا
lt;------ و به کسی مربوط نیست, درست . پس موافقان هم نباید در مورد کار ایشان اظهار نظر بکنند. سوال, آیا موافقان اگر خانوادشان در تائید کار خانم گلشیفته دست به یک کار مشابه بزنند با صورتهای مخفی, آیا آن را باز هم تائید می کنید؟ اگر تردید دارید چرا به چیزی که اعتقاد ندارید با دیگران بحث می کنید. سوال اینجاست چه کار توسط خانم فراهانی چه خانواده کسانی که موافق هستندو یا توسط هر کس دیگری انجام بگیرد آیا باز هم, اینکار یک روش مبارزه و تابو شکنی است یا خیر ؟ به این سوال منصفانه جواب بدهید. باز خورد و فید بک آن را چطور باید ارزیابی کرد؟آیا اینکار تنها راه مبارزه در جهت رفع تبض علیه زنان و فشار مذهبی است؟ آیا جامعه ما اینکار را بعنوان یک روش مبارزه می پذیرد و یا نه ؟ اگر نه و می خواهیم در مبارزه علیه --gt;
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 08:17
arashfarnod - ونکور - کانادا
--> ظلم پیروز شویم فکر نمی کنید مسیر را اشتباه آمدیم و شکست این روش مبارزه خیلی زود خودش را نشان می دهد. و سوال آخر آیا اگر خانم گلشیفته قبل انجام اینکار , کارش را به نظر سنجی می گذاشت آیا شما باز هم تائید می کردید؟ و اگر از موافقان خود می خواست در اینکار یاریش دهید باز کارش را تائید می کردید؟یادتون باشه من نمی گم خانم گلشیفته علیه بی عدالتی مبارزه نکنه, بحث من راجع به امکاناتی که اون داره و داشته صحfت می کنم(که بنظر من درست استفاده نکرده).یک زندانی سیاسی در آخرین تلاشش اعتصاب عذا می کنه چون آخرین تیر ترکشش است چون امکانات دیگری نداره. واقعا نمی فهمم و درک نمی کنم و خواهش می کنم یکی از این موافقان با شرف یکشون به من بگه اینکار چطور تابو شکنی می کنه. و نمونه های که انجام این کار ها موفق به پیروزی شده چی بوده؟
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 08:19
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
لخت شده که شده مال خودش است مال ننه عنتری که نیست. دستش هم درد نکنه تودهنی خوبی‌ به اسلام گراها زد.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 08:47
pooyapedram - بن - آلمان
اینکه یک زن در مقابل دوربین برهنه بشه باور کنید به هیچ عنوان اون قدر از نظر اجتماعی کار بی اهمییتی هست که اصلا بیشتر باید بایکوت خبری بشه تا هیاهو! تحول اجتماعی در گرو افزایش شعور اجتماعی و رشد علمی جامعه هست و الا تایلند با اون همه روسپی علنی تو خیابون ها باید توسعه یافته ترین مملکت میشد معمولا افراد بیسواد که هیچ هنری در جامعه ندارن فقط میخوان اینجوری خودشون مطرح کنندمثلا این بیایید با پروفسور سمیعی متخصص مغز و اعصاب تو آلمان مقایسه کنید یکبار به احترامش هلموت کهل صدر اعظم قبلی به ایران اومد
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 08:37
saeed0721 - شیراز - ایران
شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی. هر لحظه به دام دگری پــا بستی. گفتا شیخا هر آن چه گویی هستم. آیا تو چنان که می نمایی هستی.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 08:54
shahrooz93 - دبی - امارات
مثل اینکه فتوشاپ نبود! ولی عجیب اینه که فقط خانم فراهانی بالاتنهٔ خود را برهنه می‌کند و اینجاست که کمی شک به وجود می‌آید. به هر حال به خودش مربوطه که چکار می‌کنه اما با این کار باعث شد که دیگر به عنوان یک هنرمند برایش ارزش قائل نشوم. آن عزیزانی که فکر می‌کنن این عمل آزادی زنان را می‌رساند بدانند که در خواب زمستانی‌اند. این کار جز پستی و حقارت برای زنان نیست.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 09:28
delmorde - یوتوبوری - سوئد
love home - گلاسگو - اسکاتلند. چه خوب گفتی. بابا با کمال پروئی اختلاس میکنه و در حقیقت خیانت ولی رهبر از او حمایت می کنه حساب نیست. اینهمه فقر و بیکاری . فحشای اسلامی ( صیغه ) همه و همه بدبختیها که سر ملت اوردند به کنار چسبتدن به گلشیفته بابا خوب کاری کرده. اختیار خودشه داره. اختلاس که نکرده باعث بیکاری و اعتیاد جوانان و گرانی که نشده ها؟ کدام به ملت ضرر میزنه دوست نداری نگاه نکن. بفکر حل مشکلات و بدبختی مردم باش آخوند. حالا پدرومادر بیچاره را به سلابه میکشند!!!
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 09:34
mehr999 - لندن - انگلستان
بد نبود یک ۱۸+ میزدیت.من الان از راه بیرا شدم چشم و گوشم هم باز شد؛)
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 09:39
morgan123 - واشینگتن - امریکا
از خواندن کامنتهای موافق با گلشیفته دوستان آگاه و روشن خیلی خوشحال شدم ولی بقول یکی از دوستان قاطبه مردم ایران اینطور فکر نمیکنند باید مسائل فرهنگی را از نظر دور نداشت اوصولا فایده این دست کارها از مضرات آن کمتر است درست مثل دوستانی که برای مبارزه با مذهب متوسل به فحاشی میشوند این جور عمل کردن کار نمیکند هیچ به هدف اصلی ضرر هم میزند . این قبیل اعمال آب به آسیاب دشمن ریختن است.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 09:40
kamran631 - لیون - فرانسه
بابا، این یک حرکت هنری و اعتراضی هست !! فقط گلشیفته که تو این ویدئو نیست !! تازه هر انسان آزاده که هر جور که دلش می‌خواد اعتراضش رو بیان کنه. آفرین به این شیر زن، گلشیفته فراهانی !!
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 09:42
نیایش - تهران - ایران
کسانی که معتقدند به خودش مربوطه و جسم مال خودشه . پس بیخود تو فیلمی بوده که همه می بینند و می تونست عکس لختی اش رو تو البوم خونه اش نگه داره وقتی بیرون داده یعنی مردم ببینند و بنابراین حق تک تک کسانی هست که اینو دیدن نظرشون رو بدن . و اگر این خانم نماد آزادیه !!! بنابراین کسانی که کنار خیابون می ایستند و همه بدنشون رو به نمایش می زارند نماد بهتری هستند . اون فیلمش رو بازی کرد و عکسش رو انداخت پول حسابی هم گرفت حالش برد . یه مشت نادان هم از اون قهرمان ملی ساختن . قهرمان اون زنان آزاده ایرانی هستند که تو ایران تو شکنجه گاهها از سقف آویزون هستند و از حقوق زنان و مردم ایران دفاع میکنند نه کسی که میخواد هیکلش رو به مردم نشون بده !
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 09:46
فراوانی - قطر - قطر
بر سر در کاروانسرایی تصویر زنی به گل کشیدند !!!!؟؟؟؟؟خدا رحم کرد فیلمش رنگی نبود وای وای استخوانهای امام مرحول در قبر دارند عربی میرقصند وای مصیبتا
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 09:52
نیایش - تهران - ایران
تنها زنی که سینه اش رو نشون داد گلشیفته بود !!! بقیه به طور کامل نشون ندادن . واقعا براش متاسفم . اگر فکر کردید این بین زنهای ایرانی طرفدار پیدا کرد ه کور خوندید . حتی زنان زرتشتی و پیش از اسلام هم دارای پوشش بودند و اسلام همه چیز رو از دینهای دیگه کپی کرد . کسانی که اینو باور ندارند می تونند به کنده کاریهای روی دیوارها و کوهها مربوط به دوران باستان مراجعه کنند شاید یه مقدار آگاهی اشون از فرهنگ ایران بیشتر بشه . ما آزادی رو در لخت مادر زاد بودن نمی بینیم
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 09:57
Pezhman - وین - اتریش
تا کور شود هر آن کس که نتواند دید.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 10:12
kati aria - یورکشایر - انگلستان
اگر پستون نشون دادن هنر است و شجاعت می‌خواد پس پاملا اندرسون پرنو کار حرفه‌ای نماد یه زن شجاع و خیلی‌ هنرمنده، تو میتونستی با کار درست هنرتو به جامعه نشون بعدی مثل ندا اون شجاع بود رفت تو خیابان و جونشو کفّ دستش گذشت لخت شدن شجاعت نمیخواد بقیرتی می‌خواد
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 10:13
sakura - توکیو - ژاپن
در سردر کاروانسرایی. تصویر زنی به گچ کشیدند. ارباب عمایم این خبر را. از مخبر صادقی شنیدند. گفتند که واشریعتا خلق. روی زن بی نقاب دیدند. آسیمه سر از درون مسجد. تا سردر آن سرا دویدند. ایمان و امان به سرعت برق. می رفت که مومنین رسیدند. این آب آورد آن یکی خاک. یک پیچه ز گل بر او بریدند. ناموس به باد رفته ای را. با یک دو سه مشت گل خریدند. چون شرع نبی ازین خطر جست. رفتند و به خانه آرمیدند. غفلت شده بود و خلق وحشی. چون شیر درنده می جهیدند. بی پیچه زن گشاده رو را. پاچین عفاف می دریدند. لبهای قشنگ خوشگلش را. مانند نبات می مکیدند. بالجمله تمام مردم شهر. در بحر گناه می تپیدند. درهای بهشت بسته می شد. مردم همه می جهنمیدند. می گشت قیامت آشکارا. یکباره به صور می دمیدند. طیر از وکرات و وحش از حجر. انجم ز سپهر می رمیدند. این است که پیش خالق و خلق. طلاب علوم روسفیدند. با این علما هنوز مردم. از رونق ملک ناامیدند.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 10:35
shayan96 - تهران - ایران
خدا ظرفیت ایرانیها را دیده که اسلام را بهشون معرفی کرد که یکم فرهنگشون بره بالا متاسفانه برخی ایرانیهایی که اون ور می رند نشان دادند که عقده ای هستند . گلشیفته هم که زبان فرانسوی بلد نبود مردم را با نشان دادن سینه هاش جذب کنه
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 10:40
uk 1976 - لندن - بریتانیا
سلحشور عقب مونده بره تاریخ عربا رو بسازه ... گلی دوست داریم
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 10:55
pandora - کلن - آلمان
هرکی‌ زیادی موافق این کار گلشیفته هست خودشم میتونه به جای حرف قلنبه زدن،دست به کار بشه.الگوی خوبیه واسه کسانی‌ که زیادی نگران میهن و خفقان و آزادی و دموکراسی هستند.من همیشه مدافع گلشیفته بودم اما این بار دیگه نه.هیچ دلیلی‌ نداشت تنها زنی‌ در کلیپ باشه که لخت می‌شه.باید جنبه رو از همون بازیگران که اسم بردم یاد گرفت.صحنه بوسه‌ در فیلم قبلیش که طبیعی بود واسه فیلمهای خارجی‌،همه میکنند،تو فیلم هم میکنند که مساله‌ای نیست.توی فیلم لخت شدن و بوسه‌ و .. رو سالهاست توسط بازیگران مختلف میبینیم.اما اینکه تو عکس و کلیپی که فیلم نیست تنها کسی‌ باشی‌ که لخت میشی‌ رو به جای ربط دادن به حکومت،عقده،سرکوب، جنس زن و نگاه مرد و .. بهتره به خود اصل موضوع ربط بدیم.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 11:05
ensan-azad - اهواز - ایران
به نظر من گلشیفته یکی‌ از فروغ‌های زمان ما است.. فروغ هم زمانی‌ فاحشه خطاب شد...۵۰ یا ۱۰۰ ساله دیگر هم از گلشیفته تقدیر خواهد شد به خاطره این حرکت.. این مساله زمان لازم دارد تا جا بیفتد...
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 11:49
yeshua - سیرجان - ایران
روی سخنم اول با مسیح پسر مریم که پیام داده متاسفم ،،، برادر عزیزم چرا متاسفی برای چی؟ به منو شما ربطی نداره عزیز دلش خواسته اینکارو کنه و هیچ اشتباهیم نکرده ، شما هم مسیحی نیستی چون اگه مسیحی واقعی بودی نمیگفتی متاسفم چون مسیح میگه یه مرد نباید بگه چرا یه زن لخت شده بلکه باید به جای این حرف چشم خودشو از کاسه در بیاره ، در ضمن مسیح میگه هر کسی بار خودش رو حمل میکنه ، من به عنوان یه مسیحی از طرف جامعه مسیحی میگم خانم فراهانی هیچ اشتباهی نکرده ، و هیچ چیزیم از ایرانی بودنش و ایرانی بودن کم نمیشه ، و هیچ گناهیم نکرده چون به طرز لباس پوشیدن نیست بلکه قلب انسان باید درست باشه ، ما باید نگاهمون رو درست کنیم اگه نتونستیم و فرهنگشو پیدا نکردیم باید چشممونو از کاسه در بیاریم ،،، پیروز باشید
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 11:50
Azadikhah - تکسل - هلند
.گلشیفته دوست داشته لخت بشه و هدفی هم داشته حالا به من و شما مربوط نیست, دمش گرم. اما این موضوع را اینقدر کش ندید باید انقدر شعور و تمدن داشته باشیم که از کنار این مسایل بگذریم و اینقدر جنجال به پا نکنیم. توجه داشته باشید که این جنجال را خود ما به پا کردیم و خود ما هم باید بهش پایان بدیم.منظور من این است که به زندانیان و افزایش قیمت طلا و دلار و موضوعات روز و حتی اختلاس بچسبیم و اینقدر موضوع گلشیفته را بزرگ نکرده و آن را با تفسیرهای یک کلاغ چهل کلاغ بسط ندهیم.برهنه شدنش نیاز به هیج دلیلی نداره. یک انسان آزاد هست و می تونه آنگونه زندگی کنه که خواستش هست. این بحثهای بی خود هم تنها نشان از عقب ماندگی و پوسیدگی فکری ماست. هیچ جای دنیا بدن انسان مساله پیچیده ای نیست..
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 11:52
man+to=ma - دوبی - امارات متحده عربی
میخوام از اونایی که موافق این حرکت هستن و میگن برهنگی نشونه تمدنه بپرسم ایا خودشون متمدن هستن (لخت)یا این تمدن رو میتونن از همسر یا خواهر یا مادرشون قبول کنن .. وجدانا" به خودتون جواب بدید .. وای به حال ما انسانها که داریم به سود حیوانیت پیش میریم.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 11:52
ye mard - استکهلم - سوئد
توی این کشتی۸۰میلیون ایرانی دیگه هم هست. زیرپای خودت رو سوراخ میکنی؟!؟! نگو اختیارشو داری، همه رو غرق می کنی. په چی شد نجابت زن ایرونی ؟ تابو چه کوفتیه؟ دوره دورهٔ غیرت کُشیه ومی بینم که به افتخارت دست میزنن. توقرار بود الگوباشی، قرار بود.. زن هم زنهای قدیم.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 12:12
p-poya - Tehran - Iran
به همچین شهامتی فقط باید افتخار کرد، به امید آزادی ایران زمین.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 12:43
haj ali basiji - قم  - ایران
هر کسی‌ اگر فکر میکنه مادر و خواهر خودش هم اگه اینطور عکس بیندازه و تو اینترنت پخش بکنند.کار خوبی‌ کردند پس گلشیفته هم کارش خوب بده و در غیر این صورت کارش باد بده.زن ایرانی‌ یعنی‌ ناموس خود ا دم
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 12:48
janan - تهران - ایران
ای بد بخت، خودت و شوهرت!. بخاطر آخوندها عزت نذاشتی! راهی دیگری برای مبارزه با آخوندها نداشتی؟. بد بخت تو هم هنرمندی؟ اینست تعریف تو ازهنر؟ فرهنگ ایرانی اینست که نشان دادی؟
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 12:51
bidad - اتلانتا - امریکا
از حق نگذریم سینه قشنگی‌ داره! خدا حفظش کنه! (منظورم سینشه)
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 13:01
compatriot - تورنتو - کانادا
ایشون حکم همان زن پادشاهی را داره که لخت سوار بر اسب در کوچه و خیابان‌ها گشت زد تا بر علیه ظلم و جور شوهرش با مردم همراه شود. شما پنجره‌های خانه‌هایتان را ببندید. و از نگاه پرهیز کنید.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 13:01
odin - انتورپن - بلژیک
اقایون و خانومهایی که بهشون برخورده، شما رو سننه؟ شماها فکر میکنید کار بدی کرده؟ پس برای چی اولین نفرهایی هستین که چهارچشمی نشستین و دارین نگاه میکنین؟ زلزله میاد!؟ شونه های امام زمان میلرزه؟ خب چرا نگاه میکنید که گناه کرده باشید؟ ماجده علیا دختر مصری وقتی عکسهای لخت خودش رو گذاشت تو فیس بوک در هر ثانیه 3 نفر از همونهایی که در میدون تحریر به قصد کشت زدنش و رگ گردنشون از اسلام عزیز باد کرده بود نگاه کرده بودن. اخه ادمهای متظاهر و دروغگو، همه دین و ایمان شماها توی شلوار و شکم و پایین تنه شماهاست، بشماها چه مربوطه کسی لخت میشه یا نمیشه؟ باباجان این مغز شماها(اگر دارید) تا کی باید تحت کنترل زیرشکمتون باشه؟ و زندگی عالم و ادم رو سیاه کنه؟
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 13:12
katrina - لندن - بریتانیا
درود بر گلشیفته که ثابت کرد همه ما یک جمهوری اسلامی خاموش در خود داریم اما از حال و احوالش بیخبریم .
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 13:22
piki82 - تورین - ایتالیا
کامنتها جالب هست واقعا !! متاسفم برای کسایی که همه چیز رو باهم قاطی کردن...و ربط میدن به آزادی و....همین که نصفی از مردم خوششون نمیاد از این. کار این دختر...نشان میده کار بیخودی بوده !! باید قبول کرد فرهنگ ما فرق داره با. کشورهای دیگه...اصلا به آزادی چکار دارید !! بعد جالبتر اینجاست اینایی که خودشون رو با آزادی و روشنفکری و...خفه کردن...میان به بقیه بد و بیراه میگن و..مخ کپک زده و عقب مانده و....به قول فردوسی پور کلا ملت جالبی داریم !
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 13:28
freedomforiran - لندن - انگلستان
دمـت گرم به کوری چشم تمام آنهایی که نمی خواهند قبول کنند که چقدر زیبایی و شما آزادید برای تصمیمـهایتان و به هیچ کس مربوط نیست. برای شما دختر زیبا ایرانی آرزوی موفقیت بش از حد را دارم.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 13:31
Mossadegh - لندن - انگلیس
هیچ ایرادی دراین کار نیست... این همه فاطی کماندو و مومن یکی هم سکسی چه اشکالی داره بدن خودشه به هیچکس هم ربطی نداره. بگذارید این غربیها ببیند بابا تو ایرانیها هم سکسی هست. به امید اینکه سینه اش را بزرگ کنه.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 13:46
m.n.s - کرج - ایران
خوب اینم فکر کرده که از علیا ماجد عربی عقب نمانه هنر نزد ایرانیان بودو بس.........
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 13:49
جان11 - واشنگتن - آمریکا
گلشیفته خیلی بازیگر خوبیه‌ ولی ای کاش اینکارو نمیکرد
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:02
katrina - لندن - بریتانیا
ملت غیوری که دارید بال بال می زنید و به رگ غیرتتون برخورده. سی سال که زدن تو سرتون و فحش آن چنانی روانه ی خواهر و مادرتون کردن بهتون برخورد؟ آبروتون رفت؟ اختلاس که کردن, ملت رو که کشتن, به دخترایی و پسرایی که توهین و تجاوز کردن چندین هزار کامنت گذاشتین و غیرتی شدین؟ کسایی که دم از اخلاق می زنن اسم 10 تا زندانی سیاسی و فعال حقوق زنان رو بلدن؟ وقتی اونارو می گرفتن هم انقدر غرورتون جریحه دار شد؟ اون جور مواقع آبروتون نرفت؟. هر وقت به اون همه مسائل مهمتر اندازه ی همین مساله ابراز وجود کردین بعد صحبت میکنیم .حالا خوبه 40سال پیش بدتر از اینها ش رو داشتیم .اصلا تو کی هستی که دیگری رو قضاوت میکنی ؟؟؟خیلی ناراحت کننده هست واقعا متاسفم بهتره مغزتون رودرمان کنید .
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:06
sabah kord - سنندج - ایران
من که اصلا باور نمیکنم صحنه های مربوط به گلی واقعی باشه. اون توی ایران نه عقده چیزی رو داشت نه اینکه تو عمرش کمبود خارج رفتن رو حس کرده بود توی یه خونواده با فرهنگ هم بزرگ شده . میدونه با این کار چه ضربه ای به باباش میخوره و مطمئنن میدونه اینا توی چند دقیقه تمام دنیا می رسه پس نمیتونه اون این کگارو کرده باشه . شاید بعضیا این کار رو شکستن تابو بدونن اما به این فکر نکردن اسارت این کار از آزادی فرضی اون خیلی خیلی بیشتره و یقین دارم گلشیفته هم اینو باور داره برهنگی اسارته نه آزادی
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:08
kamran631 - لیون - فرانسه
ساکورا - توکیو - ژاپن - ممنون از شما برای این شعر زیبای مرحوم ایرج میرزا.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:10
kamran631 - لیون - فرانسه
شایان۹۶ - تهران - ایران - اینطور نیست عزیز، گلشیفته فرانسوی رو نسبتا خوب صحبت میکنه، صداش که رو فیلم هست به فرانسوی !
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:12
Elektis - پاریس - فرانسه
مال خودش به کسی‌ ربط نداره . هر کی‌ ظرفیتشو نداره نمیخواد نگاه کنه....
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:18
katrina - لندن - بریتانیا
raha-2001-مرسی رهاجان من که هیچ امیدی به فردای این ملت ندارم. مردمی که فقط شعار برابری زن ومرد سر میدهند به ازادی فردی احترام نمیگذارند واقعا باید به حالشان تاسف خورد . گلشیفته با این حرکتش به من یاد داد ما ایرانیا بیشتر ازاینکه فرهنگ برهنگی داشته باشیم،اسیر برهنگی فرهنگی هستیم .ومردم ما ازمایش خوبی روپس دادند اینکه صدسال با اهداف مان فاصله داریم . با این وضیعت بهتر است حکومت اسلامی پابرجا بماند هر چیزیی ظرفیت میخواهد مردم ایران لیاقت محمدرضا شاه را نداشتن حالا هم همین مردم ازانهایند .هنوز مانند دوران قاجار فکر میکنند یک تن وهزاران مالک !!!.شاد وموفق باشی عزیزم .
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:22
nader46 - لندن - انگلیس
مسیح پسر مریم - تهران - نمیخاد زیاد جای دور بری،،من خودم مادرم و خواهرانم،،همگی‌ مذهبی‌ سنتی هستن،،به جز یکی‌ از خواهر هام که از نوجوانی به دین و مذهب علاقه‌ای نداشت،به جز جشن یا پارتی‌ها همش هم لباس اسپرت و پسران میپوشه،،خواهرمادرم صبح زود بلند میشن واسه نماز،اما اون خواهرم دور باغچه تو حیات ورزش می‌کنه،،اون خواهرم به همراه مادرم از این روضه به اون روضه ،اما این یکی‌ دنبال کلاس موسیقی‌،،اون با مادرم همش از سفره عباس ،به سفره رقیه،،از ،فاطی به زهرا،از این مسجد به اون حسینیه و.. اما این یکی‌ با یوگا و رقص سرگرم هست،،حالا جالب اینجاست که این خواهرم که به هیچ دین و مذهبی‌ معتقد نیست،
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:27
nader46 - لندن - انگلیس
از همه خواهرانم شاداب تر،موفقتر ،همه هم دوسش دارن،،حالا اگه نامزدش راضی‌ باشه،،از نظر من اگر اینجور کاری هم کنه،،هیچ وقت حساسیت بی‌ مورد به خرج نمیدم،،و میدونم که به هیچ عنوان ،،به شوهرش خیانت نمی‌کنه،،و با این کار مهر بدنامی و هرزگی هم به اون نمیچسبه،،البته از نظر مادر و دیگر مذهبی‌‌ها ،،بد‌ترین و شدید‌ترین رفتار را با اون می‌کنن .غیرت هم این نیست که رگ گردنم بزنه بیرون،و بگم باید اینجور بشه اونجور بشه،بعد خودم بخوام هزار تا کثافت کاری کنم!!:)))
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:28
katrina - لندن - بریتانیا
پروردگارا مارا از دست این قوم متحجر نجات بده. پروردگارا کشور مارا از هر چی آدم عقده‌ای بی‌فرهنگ نجات بده. پروردگارا ایران مارا از دست کسانی که لختی شکم و سر شونه یک هنرپیشه از اختلاس و کشتار جوانان تو خیابانها و زندانهای کشور براشون مهم تر هست نجات بده. پروردگارا ایران مارا از دست مردمی که فکر میکنند حق دخالت در زندگی دیگران را دارند نجات بده. پروردگارا کشور مارا از دست این قوم عقب افتاده که همه جور کثافت کاری میکنند و به دیگران میرسند مریم مقدس میشوند نجات بده. پروردگارا ایران مارا از کسانی که فکر میکنند دیدن بدن انسانها نشان بی‌عفتیست و پوشیدنش نشان فهم شعور نجات بده..............پروردگارا اصلا وجود داری یا دارم با خودم حرف میزنم???!!!
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:29
daniall - نانت - فرانسه
Dionysos - پارسی - فرانسه دوست عزیز من با اینکه نمیدونم چند سالته یا چه شخصیتی داری ولی‌ خوب از نوع حرف زدنت و طرز تفکرت می‌تونم اینو بفهمم که بحث با تو اصلا منطقی‌ نیست همونطور که قبلان بحث کردم و دل‌سرد شدم از این همه بی‌ منطقی‌ و بی‌ ادبی‌.جالب اینه که تو یوتیوب اون خانم ناوک که نماد تابو شکنی و حتا ساختار شکنی !!! شماها بود رو سرچ کنی‌ میبینی‌ از کی‌ و چی‌ داشتی دفاع میکردی.اصلا من بسیجی‌ و مزدور تو این اجازه‌رو به من بده که نخوام مثل شماها فکر کنم،این حقو که دارم مگه نه؟اینجا هر کی‌ مخالف برهنگی بود رو امثال تو بهش میگن امل یا بسیجی‌ یا مزدور اونوقت از آزادی بدن و رفتار صحبت می‌کنید !!! چرا به چیزی که زمینشو ندارید توان درکشو ندارید و اصلا تعریفتون از اون غلطه باز اصرار می‌کنید بهش؟من میگم حتا آزادی که از نظر غربیها باشه برای مردم و فرهنگ خودشونه چرا اینقد مبتداینه اصرار به آزاد اندیشی‌ و روشنفکری می‌کنید آخه؟بسیجی‌ و مزدور حرفش مشخص تکلیفشم مشخصهٔ ولی‌ امثال تو در واقع سّد راه رسیدن به آزادی و دموکراسی هستن،چی‌ تو خودتو افکارت میبینی‌ که انتظار داری بقیه مثل تو فکر کنن؟
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:35
daniall - نانت - فرانسه
metiuk - بردفورد - انگلیس ممنون از لطفتون شاد باشید و سلامت.zahra50 - کپنهاگ - دانمارک ارادتمندم البته نگاه کردم دیدم شما قبل از من اینها رو گفته بودید و تبریک میگم بابت این طرز فکر.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:44
omid-free - لندن - انگلیس
جابله یک مشت با ذهنهای بسته و محدود قرون وسطایی دم از ازاد اندیشی و دموکراسی میزنند ! دلش خواسته کور شود هر انکه نتوان دید !
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:52
nader46 - لندن - انگلیس
raha-2001 - تهران - ایران:دوست عزیز ،،من نیز همین نظر را داشتم،اما از آنجایی که میدونستم با اظهار تشکر از کاترینا،،میشوم چاپلوس،،و زن ذلیل و فمینیسم و ده‌ها صفت دیگر،اما نمونه بارز مظلومیت زن ایران ،،را در این سایت،،با رفتار‌های زشت و زنندهِ که با این دخت ایرانزمین)katrina) داشتن ،،به خوبی‌ نمایان است،،چرا که فقط به خاطر زن بودن او،و شجاعت و سرزنده بودن ،مورد صد‌ها بی‌ مهری ،توهین،تهمت و ...قرار گرفته،،چرا که به عنوان زن ،،نباید از ورزش،از جامعه آزاد، شادبودن هیچ حرفی‌ بزنه!! این همه ظلم و توهین?? ،آخه مگه زن بودن گناهه؟ و وظیفه زن فقط باید خونه داری،پخت و پز ،تمیز کاری ،تامین نیاز‌های جنسی‌ مرد،و بزرگ کردن بچه باشه!!و دردیگر موارد زندگی‌ باید خفه خون بگیره ،و تحت هر شرایطی فقط بگه،،بله!!و خلاص??!!!!
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 15:02
piki82 - تورین - ایتالیا
NOUR - رم - ایتالیا. ای بابا !! شما درگیر قضیه زن و مرد هستی ???? الان مساله این هست که یک نفر جلوی دوربین لخت شده...یک نفر که معروف هم هست ! بحث سر این هست که کار خوبی کرده یا بد...یکجور دیگه توضیح بدم ! فرض کن بجای گلشیفته ...یک نفر دیگه...مثلا یک هنرپیشه مرد ایرانی توی اون فیلم بود..بقیه عینک و کلاهشون رو در میاوردن..این آقا شرتش رو در میاورد...خوب تعجب نداره ???? البته نمیدونم اون موقع هم این روشنفکرها و مثلا طرفداران آزادی میومدن بگن به کسی ربط نداره !! برای اعتراض بوده و بقیه حرفهای خوشگل . یا نه !!! .
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 14:51
katrina - لندن - بریتانیا
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه-تا کور شود هر آن کس که نتواند دید.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 15:15
NOUR - رم - ایتالیا
. پستان برهنه ی گلشیفته سیلی ای تاریخی است در چهره ی اسلام؛ دهن کجی ای تمدنی به 1400 سال زور و ستم بر زن ایرانی؛ فریادی برامده از ژرفنای فرهنگ آزادی خواهی ایرانشهری؛ کوششی، برای کشف دیگرباره ی تن؛ نَه ای ست بزرگ به همه ی توابان تمدنی و اخلاق پرخاشگر و ناسزاگوی ِ تو سری خوردگان و مسلمانان حرفه ای؛ کلیت اسلام و شرع به گِل نشسته اش در برابر این سینه ی عریان رنگ می بازد و در هم می شکند.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 15:33
katrina - لندن - بریتانیا
مردهای ایرانی خودشون رو مالک همه ی زنان دنیا میدونند و همه ی زنان دنیا هم مادر و خواهر و ناموسشون هستن!!!! بدبختی ما اینه!!!!!!!!!!:)))))
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 15:38
sabrozafar - ساری - ایران
راستی قرار شد سه هزار میلیارد تومانی که در رژیم خامنه ای جلاد دزدیده شده یادمون نره. ملت هوشیار تر از آنی هستند که شما خفاشان فکر می کنید
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 15:39
momo bo - برمن - آلمان
این کار گلشیفته هیچ ربطی‌ به بیبندوباری نداره بلکه یک اعتراض به بسته بودن جامعه از لحاظه سیاسی و فرهنگی‌. چای تاسف داره دوستانی که در خارج از ایران هستند و کل این فیلم راا توجه نکردند فقط و فقط به گلشیفته گیر هشت لایهیی دادند. فقط به بدن برهنی این بخت برگشت گیر دادید. چند ده از در گذشته فروغ فرخزاد می‌گذره اما فقط ادعا مون میشه. این کار گلشیفته به نوع خودش یک اعتراض و کل فیلم یه پیغام هنری داره
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 15:37
کشور فقط ایران - تهرات - ایران
جو گیر شده بنده خدا!
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 15:40
R-S-E - تهران - ایران
به هر حال هر چی هر کس لخت تر باشه با فرهنگ تره دیگه...
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 15:32
asire gham - پونا - هند
کاش سنجیده تر عمل میکرد،بدون لخت شدن و بدون حاشیه هم می‌تونست پله‌های ترقی‌ رو طی‌ کنه، چشمای غمگین و صورت معصومش جذابش کرده بودند الان تو این فیلم و عکس‌ها یه نوع تضاده فاحش بین اون صورت و اون تن عریان هست که باعث می‌شه که اصلا سکسی‌ به‌‌ نظر نیاد. به درست یا غلط بودنش کاری ندارم به حکومت اسلامی هم کاری ندارم ولی‌ باید بپذیریم که برای اکثر مردم ایران این کار خوشایند نیست،یه هنرمند هم باید به فرهنگ و دیدگاه و تابو‌های مردم کشورش احترام بذاره.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 15:39
uk citizen - لندن - انگلستان
یک هنرپیشه واقعی به کسی میگن که همه رلی رو بازی کنه، نه هنرپیشهای زن ایرانی که با چادر حال آدم رو به هم میزنن.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 15:58
arash hitler - کرج - ایران
Benika - برن - سوئیس دوست گرامی با نظر شما کاملا موافقم فقط پیام زیباتون رو تصحیح میکنم "نداها"
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 16:05
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
واقعی یا جعلی ، به کسی ربطی نداره. تصمیم شخصیه .
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 16:57
علی کوچولو - مونیخ - المان
یادت باشه ثو کشوره مسلمان مثولد شدی.خیلی زود خودثو باختی.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 18:01
Tameshk - هامبورگ - المان
pandora-köln حالا چرا اینقدر حرص میخوری هاهاها خوب ما ایرونیا حد وسط نداریم دیگه   تو همه چی اخرشیم   این طفلی هم جو گیرشده گفته چتیر متیرم نمیخوام هاهاها
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 18:05
میگ میگ - مزدجرس - ایران
porharfi - آرنم - هلند - اون کامنت طولانینت رو ترجمه کن اگه خودتم فهمیدی
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 17:37
Azadikhah - تکسل - هلند
رگ غیرت کاذب مردم چه زن و چه مرد همچین برای تن نیمه برهنه گلشیفته باد کرده که دیگر غیرتی در برابر دستگیری پرستو و مرضیه باقی نمیذاره.یکی‌ از دوستان میگفت: اﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﺭﯾﺶ ﻭ ﭘﺸﻢ ﺩﺍﺭ ﺗﺎ ﻧﺸﺴﺖ. ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﮔﻔﺖ ﺑﺒﯿﻦ ﺯﻧﯿﮑﻪ(ﮔﻠﺸﯿﻔﺘﻪ. ﻓﺮﺍﻫﺎﻧﯽ). ﺑﺎ ﻟﺨﺖ ﺷﺪﻧﺶ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺁﺑﺮﻭﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﻮ. ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺮﺩ.ﺑﻪ ﺷﻌﻮﺭ ﻫﻤﻪ ﺗﻮﻫﯿﻦ ﮐﺮﺩﻩ ﻓﻼﻥ. .. ﻓﻼﻥ ﺷﺪﻩ..ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﺮﺩ ﻭ. ﮔﻔﺖ" :ﻣﺮﺩﺣﺴﺎﺑﯽ ﺳﯽ ﺳﺎﻝِ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﻭ. ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺟﻠﻮ ﭼﺸﻤﺖ،ﺑﻪ ﺷﻌﻮﺭﺕ ﺗﻮﻫﯿﻦ. ﻧﺸﺪﻩ،ﺁﺑﺮﻭﺕ ﻧﺮﻓﺘﻪ؟ ﻃﺮﻑ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ. ﻟﺨﺖ ﺷﺪﻩ.ﺩﺳﺖ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﮕﻪ؟ ﺗﻮ. ﻣﻤﻠﮑﺖ ﺍﺧﺘﻼﺱ ﺷﺪﻩ ﺭﻗﻤﺶ ﺗﻮ ﻣﺎﺷﯿﻦ. ﺣﺴﺎﺏ ﺟﺎ ﻧﻤﯽ ﺷﻪ،ﻫﯿﺸﮑﯽ ﺑﻪ ﺷﻌﻮﺭﺵ. ﺗﻮﻫﯿﻦ ﻧﻤﯽ ﺷﻪ.ﺯﻥ ﻭ ﺑﭽﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﺗﻮ. ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﺳﺮ ﭼﺎﺩﺭ ﻭ ﭼﺎﻗﭽﻮﺭ. ﻣﯿﺰﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺷﻌﻮﺭﺕ ﺑﺮ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ؟ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ. ﻣﯿﺮﯼ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺧﺮﯾﺪ ﺍﺯ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺷﯿﺮ ﻭ ﺗﺨﻢ. ﻣﺮﻍ ﻗﯿﻤﺘﺶ ﺑﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻓﺮﻕ ﮐﺮﺩﻩ،ﺑﻪ. ﺷﻌﻮﺭﺕ ﺑﺮ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ؟ ﺍﺻﻼ ﺗﻮ. ﺷﻌﻮﺭﺩﺍﺭﯼ؟"
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 17:03
freiheit - بیلفلد - آلمان
خوشم آمد گلشیفته جان احسند به شجاعتت تو باید الگوی زنان ایرانی باشی که جرات حرف زدن را ندارند و خودشان را باید مثل بادمجان در رنگ سیاهی بپوشانند ولی مردان ایرانی هر کاری را که بخواهند می کنند البته به نام صیغه.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 18:38
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
بدنش مال خودشه و اختیارشو داره. ولی کاشکی به خانوادش تو ایران هم فکر میکرد.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 18:37
fun_dig - تهران - ایران
اصلا شما خوب علی‌ پاک پاک.گلشیفته بد...............؟به شما چه ربطی‌ داره هر کس هریییم خصوصی خدشوو داره.من حمایت می‌کنم
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 19:16
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
اونایی که از دیدن این عکس ناراحت شدن،اونایی که به غیرتشون برخورد،اونایی که اسلام دانشون اذیت شد،اونایی که میگن یک ایرانی‌ نباید لخت بشه...چرا به غیرت و اسلام دانتون بر نمیخوره وقتی‌ که تو زندان به زن و مرد تجاوز میشه ؟؟ چرا اعتراض نمیکنید در جائی که تخت جمشید و قبر کورش رو خراب می‌کنن.یکی‌ میگفت اگه کار خوبیه بگیم خواهر و مادرمون هم این کارو بکنن.اولاً اگه خوب باشه یا بد،به کسی‌ به جز گلشیفته ربطی‌ نداره.مگه من و شما صاحبه گلشیفته هستیم؟؟ دومأ مگه کسی‌ در مورد خواهره شما حرف زد؟؟ گلشیفته سنبل یک هنرپیشهٔ زنه ایرانیه و ایران متعلق به شخص یا مذهبه خاصی‌ نیست که کسی‌ بهش بگه چطور بازی کنه یا چی‌ بپوشه.شنیده بودم که وقتی‌ اولین زن ایرانی‌ توی رادیو خونده بود،یه سری افراد متعصب و غیرتی‌ بهشون برخورده بود.همونطور که امروزه ما به اون افراد میخندیم، نسل بعدی هم به اینگونه افراد خواهند خندید.اگرچه نسل فعلی‌ هم داره می‌خنده :)
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 19:44
manoy - شیراز - ایران
اینکه یک انسان تن عریان خودش را در معرض دید همگان قرار دهد یک موضوع اختیاری وشخصی است ولی عرف و قوانین جوامع این رو شایسته نمیدونه که شخصی عریان در ملا عام حضور داشته باشه حتی در امریکا اگر کسی برهنه وارد خیابان بشه پلیس سریعا اون را دستگیر میکنه لخت شدن هیچ ربطی با روشنفکر بودن و متمدن بودن نداره اگر داشت پس حیوانات متمدن ترین مخلوقات بودند در ضمن لخت شدن به عنوان اعتراض به کسی یا گروهی یک راه سخیف وجاهلانه است خصوصا برای هنر پیشه معروفی که الگو برای خیلی جوان هاست این کار در واقع نوعی سرکوب کردن شرم وحیا است حتی در ایران باستان زن برهنه نمیشد وبدنش پوشیده بود راستی شما که این کار را تایید میکنی شجاع شو ولخت شو وعکست را نشان ما بده ولی اول به ما بگو که چه چیز عاید شما میشود ولی احتمالا ما بیشتر سود میبدیم
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 20:13
Dionysos - پارسی - فرانسه
daniall - نانت - فرانسه، برادر بسیجی اگه به قول خودت جنبه و زمینه و توان زندگی به سک غربی ها رو نداری پس در فرانسه چه کار می کنی؟!! تو که بلدی لالایی بخونی چرا خوابت نمی بره؟!! این تو هستی که فکر می کنی همه باید مثل تو بی جنبه باشند و توان زندگی به سبک غربی ها رو نداشته باشند و مثل تو فکر کنند. برهنگی حق طبیعی هر فردیست که بخواد برهنه باشه، الفبای دموکراسی اینه حالا نه به فرهنگ ایرانی ربط داره نه غربی!! دو دوزه بازی تا کی برادر بسیجی؟! در تاپیک قبل کسی که فحاشی رو شروع کرد و شخصیت عاری از منطقش رو نشون داد تو بودی، البته وقاحت و دروغ در ذات شما اسلام پرستهاست که رفتید غرب و دم از فرهنگ ایرانی می زنید آخه کدوم فرهنگ ایرانی؟ فرهنگ اسلام پرستی چه ربطی به فرهنگ ایرانی داره؟ اگه راست می گی چرا زرتشتی نشدی؟! اگه دلت برای فرهنگ چند هزار ساله می سوزه که بعید می دونم پس چرا هنوز مسلمونی؟!! دروغ نگو خودتی!! خوشحالم که زمینه زندگی به سبک عقب افتاده های مسلمونی مثل تو رو ندارم!!
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 20:32
compatriot - تورنتو - کانادا
porharfi - آرنم - هلند - اتفاقا گلشیفته فرانسه بلده. بهتره اول یه جستجو توی یوتیوب بکنی‌ بد اظهار فاضل بکنی‌. https://www.youtube.com/watch?v=26-WO37YeCU
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 17:24
gaagol - دالاس - آمریکا
با این افکار متضاد و ضد و نقیض، اگه توی کشور انقلابی هم بشه دوباره دچار استبداد می شیم. شاید این بار استبداد نوعش فرق کنه اما جنسش یکیه. چرا تلاش می کنید از این دختر اسطوره بسازید. اصلا اسطوره ساختن از یه آدمه که مارو به این روز انداخته. خدا می دونه قصد اون از این کار چی بوده آزادی یا شهرت و رسیدن به پیشنهادات بهتر از هالیوود ... اما اگه قصدش تابو شکنی بوده به نظر من با توجه به وضعیت جامعه ما روش بچگانه ای استفاده کرده . .
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 19:13
manoy - شیراز - ایران
اینکه یک انسان تن عریان خودش را در معرض دید همگان قرار دهد یک موضوع اختیاری وشخصی است ولی عرف و قوانین جوامع این رو شایسته نمیدونه که شخصی عریان در ملا عام حضور داشته باشه حتی در امریکا اگر کسی برهنه وارد خیابان بشه پلیس سریعا اون را دستگیر میکنه لخت شدن هیچ ربطی با روشنفکر بودن و متمدن بودن نداره اگر داشت پس حیوانات متمدن ترین مخلوقات بودند در ضمن لخت شدن به عنوان اعتراض به کسی یا گروهی یک راه سخیف وجاهلانه است خصوصا برای هنر پیشه معروفی که الگو برای خیلی جوان هاست این کار در واقع نوعی سرکوب کردن شرم وحیا است حتی در ایران باستان زن برهنه نمیشد وبدنش پوشیده بود راستی شما که این کار را تایید میکنی شجاع شو ولخت شو وعکست را نشان ما بده ولی اول به ما بگو که چه چیز عاید شما میشود ولی احتمالا ما بیشتر سود میبدیم
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 20:16
manoy - شیراز - ایران
اینکه یک انسان تن عریان خودش را در معرض دید همگان قرار دهد یک موضوع اختیاری وشخصی است ولی عرف و قوانین جوامع این رو شایسته نمیدونه که شخصی عریان در ملا عام حضور داشته باشه حتی در امریکا اگر کسی برهنه وارد خیابان بشه پلیس سریعا اون را دستگیر میکنه لخت شدن هیچ ربطی با روشنفکر بودن و متمدن بودن نداره اگر داشت پس حیوانات متمدن ترین مخلوقات بودند در ضمن لخت شدن به عنوان اعتراض به کسی یا گروهی یک راه سخیف وجاهلانه است خصوصا برای هنر پیشه معروفی که الگو برای خیلی جوان هاست این کار در واقع نوعی سرکوب کردن شرم وحیا است حتی در ایران باستان زن برهنه نمیشد وبدنش پوشیده بود راستی شما که این کار را تایید میکنی شجاع شو ولخت شو وعکست را نشان ما بده ولی اول به ما بگو که چه چیز عاید شما میشود ولی احتمالا ما بیشتر سود میبدیم
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 20:21
piki82 - تورین - ایتالیا
بابا یکی این katrina - لندن - بریتانیا رو تحویل بگیره !! کشت خودش رو.... کمک کنید از دست اون 1000 مردی که روش غیرت دارن خلاص بشه !! D:
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 20:50
katrina - لندن - بریتانیا
نادر جان با کامنت تون بغض تلخی‌ گلویم را گرفت .انسان بزرگ و شریفی هستی‌ .براستی که مردانی مثل شما نادرند.. فارغ از تمامِ مخالفت‌های مورد انتظارم ..... در دلم به تبری که برداشته‌ای افتخار می کنم .... به حصاری که از خودت تا دیگران خواهی شکست ... به زنی / که در تنش شکوفا نمی شود .... به زنی که در تنش حبس نمی شود ........... به زنی که هر چقدر زیبا / خسته از ستودن‌ها .. و هیچ کس در درونش به تو / حق خود بودن ، آنچنان که هستی را نمی دهد. .
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 20:59
a.interchat - تهران - ایران
ساندیس خوراش صلوات ..
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 22:14
katrina - لندن - بریتانیا
nader46-نادر جان با کامنت تون بغض تلخی‌ گلویم را گرفت .انسان بزرگ و شریفی هستی‌ .براستی که مردانی مثل شما نادرند.. فارغ از تمامِ مخالفت‌های مورد انتظارم ..... در دلم به تبری که برداشته‌ای افتخار می کنم .... به حصاری که از خودت تا دیگران خواهی شکست ... به زنی / که در تنش شکوفا نمی شود .... به زنی که در تنش حبس نمی شود ........... به زنی که هر چقدر زیبا / خسته از ستودن‌ها .. و هیچ کس در درونش به تو / حق خود بودن ، آنچنان که هستی را نمی دهد. .
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 21:01
daniall - نانت - فرانسه
باور کن بحث کردن با تو به کفر ابلیس نمی‌ارزه.دقیقا مثل اسلامیستهای ولایی هستی‌ که از اون وره بوم افتادی.فراموشش کن عزیزم فکر می‌کنم زیادی جدی گرفتم بحث با تورو.در ضمن الفبای دموکراسی احترام متقابل هستش که ازش بی‌ بهرهی.اگه بگم برهنگی اون وقت مزدور و بسیجی‌ نیستم؟تو منو مگه می‌شناسی‌ که میگی‌ حقوق حکومت اسلامی؟چرا اینقدر هیجان زده میشی‌ ؟فرق تو با مزدور یا بسیجی‌ که خطاب کردی چیه؟این اطمینانو بهت میدم که هر دو گروه شباهتهای بسیار زیادی به هم دارید .ذهن بسته ،کور منطقی‌،اهانت و ...
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 22:10
katrina - لندن - بریتانیا
piki82 - تورین - ایتالیا-واقعا کامنت خنده داری بود چون بر عکس اونچه که فکر میکنی‌ من همیشه آزاده بودم ودر آزادی کامل بسر بردم .در خانواده من غیرت طور دیگر تعریف شده اونچیزی که تو کوته فکر با بیژامه بشینی‌ پشت کامپیوتر درس اخلاق بدی و ادای غیرت کنی‌ نیست .!!!!!من همیشه از حقوق هم جنسانم دفاع می‌کنم حرفای امثال تو کمترین ارزشی ندارد .
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 22:37
امل الممالک - تهران - ایران
در موارد مشابهی مثل:. فرهنگ... هنر... ورزش... اقتصاد... سیاست... غریبه... هموطن... همشهری... آشنا... دوست... و... که شاید خیلی مهمتر از اینگونه مسایل است و تاثیر مستقیم بر زندگی شخصی هر یک از ما دارد... ...
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 23:28
bita tehrani - ونکوور - کانادا
من اول به این قضیه شک داشتم،به نظرم یه جورایی مشکوک میزد،ولی‌ گویا هیچ شکی وجود نداره.حالا دوستان گرمی این صفحه را ترک کنید و به زندگیتون برسید!! در ضمن mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا/ با شما موافقم.
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 23:29
امل الممالک - تهران - ایران
و همانطور که از فروغ نپرسیدیم که چرا به این سبک نوشت و با خیلی از هنرمندانمان "مثل سهراب سپهریو ..." اینگونه رفتار کردیم و هم اکنون نام آنها را قسم می خوریم، از این بانو هم کسی نپرسید که آیا این کار را انجام داده است؟ و اگر پاسخ مثبت باشد، بپرسیم که ممکن است که بدانیم به چه دلیل؟... بدبختانه، تکرار میکنم، بدبختانه همه آنهایی که به صورت خیلی احمقانه ای در مورد این بازیگر موفق سینمای کشورمان که بعد از شهره آغداشلو در دنیا کسب افتخار کرده و باعث نامیتر شدن هر چه بیشتر کشورمان بغیر از آن چیزی که در افکار عمومی جهان است، که حاصل سی سال زحمات ما میباشد، قضاوت کرده اند، صفحه اصلی یا داخل حافظه موبایل یا pc و .. خودشان پر از عکسهای اینچنین هنرمندان دیگر نقاط دنیا میباشد، بماند که در اثبات آنها نیز هیچ مدرکی نیست... دعا نمیکنم، آرزو میکنم:. کاش نه مملکتم، بلکه ذهن مردمانمان آباد شود، کاش روزی مردمانمان قبل از آنکه به زبان بیاورند و بنویسند کمی فکر کنند...
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 23:27
امل الممالک - تهران - ایران
چه بگویم، وقتی می بینم که تعداد بازدید کنندگان از خبر "عکس یک بانوی عریان" از "اشکهای یک هنرمند به هنگام دریافت افتخار برای میهنمان" بیشتر است!!!. یاده سریال دایی جان ناپلون می افتم! "اصد الله میرزا خان" San FranCisCo"... و شرمگین تر از همیشه به خودم می گم که بعد از این همه سال به بعد طرز فکر مردمان ما هیچ تغییری نکرده و مثل زمانی که شعرهای فروغ منتشر شد بدون تدبیر و بینش در باره اش قضاوت کردیم...
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 23:22
امل الممالک - تهران - ایران
در موارد مشابهی مثل:. فرهنگ... هنر... ورزش... اقتصاد... سیاست... غریبه... هموطن... همشهری... آشنا... دوست... و... که شاید خیلی مهمتر از اینگونه مسایل است و تاثیر مستقیم بر زندگی شخصی هر یک از ما دارد... ...
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 23:49
sepherdad - سیدنی - استرالیا
من نمیفهم اگر یه مساله خصوصی هست چرا تموم سایتهای این مسله رو در صدر خبر قرار دادن؟ زشتی بعضی‌ افراد واقعاً قابل اغماض نیست، ،،،آنچنان بد زندگانی مرده به!!
‌پنجشنبه 29 دی 1390 - 23:57
sepherdad - سیدنی - استرالیا
کاترینا - لندن - بریتانیا. بله؟!!!!! پروردگارا ما را از دست این قوم متحجر نجات بده?? لندن؟؟ هم به نظرت متهجرن، میفرسدمت هاویی!!,,,,,.پروردگارا اصلا وجود داری یا دارم با خودم حرف میزنم???!!! هستم اما دستم بنده! :))
جمعه 30 دی 1390 - 00:08
sepherdad - سیدنی - استرالیا
امل الممالک - تهران - ایران. ما پری بلنده رو هم نفمیدیم:)
جمعه 30 دی 1390 - 00:01
awareh - ونلو - هلند
اوضاع مملکتمان،تحریم اقتصادی ایران،بسته شدن تنگی هرمز برای ما آقایان ایرانی‌ به اندازهٔ تنب کوچیک گلشیفته اهمیت به‌‌ داشت،بس کنید بابا به فکر نان باشید گلشیفته خیلی‌ وقت خربزشو داده خوردن
جمعه 30 دی 1390 - 00:59
katrina - لندن - بریتانیا
sepherdad - سیدنی - استرالیا- اینقدر جیغ زدم تا بالاخره خداصدام روشنید ولی چه فایده خدا هم از جنس مردان ست :)) به به درود جناب سپهرداد عزیز حالتون خوبه ؟ به موقع ظهور کردی میدونستم میای :))اوه پس اون بالا سرت شلوغه ؟؟؟عزیزم مردم لندن خیلی باجنبه هستن ولی حالا که داری زحمت میکشی من هاوایی رو دوست ندارم از میامی خوشم اومده من میامی میخوام :((قول میدم در میامی بنده نیکوکار وبا ایمانی بشم .اصلا مسلمان میشم از نوع دواتیشه خداجون پیشاپیش متشکریم .
جمعه 30 دی 1390 - 01:40
katrina - لندن - بریتانیا
امل الممالک - تهران - ایران- به شدت باهاتون موافقم .
جمعه 30 دی 1390 - 01:57
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
katrina - لندن - بریتانی من که خیلی‌ خیلی‌ دوست دارم ببینم، متظرم یادتون نره مثل گلشیفته جون
جمعه 30 دی 1390 - 06:23
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
ای بابا بس کنید دیگه چقدر کامنت میذارین ! آخه این بدن زنها چقدر مایه دردسره که اینهمه حرف و حدیث پشتشه ؟ بسّه دیگه بابا. خیلی‌ مسائل مهمتر هست راجع به ایران به اونها هم توجه کنید
جمعه 30 دی 1390 - 06:34
ranande taxi - منچستر - انگلستان
بشو هر وقت که خواهی لخت وعریان بگویم تا تو را اینکه بدانی چه خوب کردی که دادی سینه را بر ما نشانی توای گلشیفته جان فراهانی
جمعه 30 دی 1390 - 07:55
fun_dig - تهران - ایران
آره چرا همه حرف می‌زنن داخل فیلم ولی‌ گلشیفته که فرانسه بلده حرف نمی‌زنه؟جای تجوب من که میگم مونتاژ هست اگر هم نباشه به خودش مربوطه نه به منو شماها./
جمعه 30 دی 1390 - 08:58
tanha925 - شیراز - ایران
واقعا خواندن این کامنتها ( نظرها ) از خود مطلب جالبتره. وقتی خبری مثل این را میبینم و میخوانم فوری سراغ نظرهای خوانندگان میرم وکلی میخندم ولذت میبرم. چون میدونم چه مسائلی برای ما ایرانیها مهمترین مسائل هست . سکس و سکس و سکس . این مسئله بقیه مشکلات ما را تحت الشعاع خودش قرار داده. الان هم با خواندن این نظرها کلی خندیدم و خداراشکر یک کمی از مشکلات واقعی تر مثل بدبختی و گرانی وهرج ومرج و بی عدالتی و.... دور شدم البته فقط یک کمی.
جمعه 30 دی 1390 - 09:10
m0hsen2 - ایران - ایران
اول بذارید مشخص بشه که این عکسها و فیلمها دستکاری هست یا واقعی.. بعد همدیگه رو به فحش ببندید...در ضمن آسمون ریسمون بیخود میبافید ...عریان شدن دختر ایرانی توهین به عقاید دیگرانه...شاید مصداق آزادی باشه...ولی بیخود بعضی از دوستان میخوان به زور حمایت کنن و طرفداری کنن...توی بعضی کشورای غربی روسری سر کردن زشته ...توی ایران لخت شدن یه زن ایرانی زشته...اسلام و آزادی و مسیحیت و مبارزه و زنان اشکانی و این داستانها هم بذارید کنار بهتره...شاید زمان اشکانی ازدواج خانوادگی هم وجود داشته . شاید هم مصداق آزادی بشه تا چند وقت دیگه ...ولی مسلما ازدواج خانوادگی برای یک ایرانی زشته و اجتماع اون رو قبول نمیکنه ...فکر میکنم احترام به افکار اجتماعی دیگران هم احترام به آزادی باشه...اینطور که دیگه دموکراسی معنی ای نمیده ....حش بدید و تعصب اشتباهتونو نشون بدید نه بیخود طرفداری متعصبانه کنید .
جمعه 30 دی 1390 - 10:32
m0hsen2 - ایران - ایران
هرکی تو حریم شخصیه خودش هرکاری بکنه بگه آزادی یعنی این....یماند که لخت شدن توی یه مجله سکسی وقتی که نماد سینمای یک کشور هستی ورود به حریم اجتماعی هم هست...بعضی از دوستان گفتن که این مسیله شخصیه...مثل اینه که من فیلم خودکشیه خودم رو توی اینترنت پخش کنم و بگم که حریم شخصیمه به خودم مربوطه...بالاش هم مثبت 18 بزنم بگم پس دیگه مشکلی نیست...شاید باید یکم با تعریف انسانیت بیشتر بازی کنیم که بتونیم چنین مسایلی رو توجیح کنیم ...به نظرم احترام به افکار قابل قبول با عقل و منطق اجتماع هم احترام به آزادی باشه ...حتی لخت شدن بریتنی اسپیرز توی یه مجله سکسی هم به نظر مردم کشورش کار زشتی هست که یه خواننده نباید انجام بده...شاید اگه یه پورن استار انجام بده عیبی نداشته باشه...هرکس توی یه جایگاه اجتماعی یه وظایفی داره...وظیفه یه بازیگر سینما بیشتر از لخت شدن و نشون دادن بدن هست .. .
جمعه 30 دی 1390 - 10:33
m0hsen2 - ایران - ایران
یه پیتزا فروش نباید میز و صندلی بفروشه...و یه میز و صندلی فروش هم نباید پیتزا بفروشه...هرکس در جایگاه خودش...همونطور که وظیفه من و شما نظر درست دادن در این مورد هست....یه دوستی گفته بود که کاش از این عکس هم مثل بقیه عکسها راحت میگذشتید...من یه سوال دارم...اگه شما عکس آلت تناسلی رییس جمهور آمریکا رو ببینید راحت ازش میگذرید یا به خودتون میگید چرا یک رییس جمهور مثل یک پورن استار اینکارو کرده ؟ پیش خودتون نمیگید که وظیفه رییس جمهور توی یک اجتماع میطلبه که مثل یک پورن استار نباشه...بحث خیلی از دوستان شاید سر این هم نباشه که چرا یک ایرانی این کار رو کرده...خیلیها بحثشون این بود که چرا شخصی که نماد هنر ایران هست اینکارو کرده ...همونطور که جایگاه هنرمند چیز دیگه ای هست...و اگه قصد مبارزه برای آزادی رو هم داشته باشه...این روش دور زدن هست...به نظر شخصیه من جلب توجه قابل قبول تره تا مبارزه با آزادی...نه بیخود فحش بدید و تعصب اشتباهتونو نشون بدید نه بیخود طرفداری متعصبانه کنید
جمعه 30 دی 1390 - 10:37
m0hsen2 - ایران - ایران
و اما ام الممالک عزیز گاهی اوقات فیلمهای بی سر و ته سینمای دنیا بیشتر از فیلمهای اسکار گرفته فروش میکنن...مسلما دیدن این جمله که آمریکا به روسیه حمله هسته ای کردنظر شما رو بیشتر جلب کنه تا دیدن این جمله که آمریکا با روسیه مذاکره کرد...ایراد گرفتن از سلیقه انسانها که دنبال وقایع عجیب هستن باز هم توجیح کننده کار خانم گلشیفته نیست...بعضی از دوستان هم در مورد فوتبال و سیاست و آزادی و اقتصاد و این چیزها حرف زدن...دوستان عزیز پس هرکس داخل خونش غذا و مبل و تخت خواب و تلویزیون داره دیگه Wc نمیره ؟ شاید غذا خوردن مهمتر باشه...شاید خوابیدن مهمتر باشه اما بهترحال wc رفتن هم جزیی از کارهای روزانه هست....فوتبال و سیاست و آزادی و اقتصاد مشکل داره...به اصغر فرهادی توجه نمیشه...انسانها رو توی ایران تکه تکه میکنن...اصلا اینجا جهنمیه که دومی نداره...توجیح شد قضیه خانم گلشیفته ؟
جمعه 30 دی 1390 - 10:44
*پسر شجاع* - تهران - ایران
اگه آزادی = برهنگی ..شاید خیلیها نخوان آزاد باشن :)..راستش من اعتراضی به کار خانوم گلشیفته ندارم ..ولی خودم اینکار رو تایید نمی کنم چه برای زن و چه برای مرد ..فکر میکنم مردی که برهنه بیاد بیرون کمتر زنی حاضر میشه باهات دوست بشه یا رابطه داشته باشه ..من هم همین احساس رو نسبت به زنهایی که در محلهای عمومی برهنه میشن دارم..
جمعه 30 دی 1390 - 11:20
Dionysos - پارسی - فرانسه
مزدورها و عقب مونده هایی که به گلشیفته فحاشی کردید، غیرت اسلامی تون رو برای ناموستون نگه دارید و عقده های جنسی تون رو جای دیگه حل و فصل کنید. شمایی که مخالفتتون رو با بهانه فرهنگ و تمدن ایرانی چند هزار ساله ابراز کردید عرض می کنم از فرهنگ ایرانی چند هزار ساله چیزی باقی نمونده و فرهنگ مورد استعمال شما حضار محترم مخالف برهنگی، فرهنگ بدوی اسلامی 14 قرن پیشه. اگه خیلی دلسوز تمدن و فرهنگ ایرانی هستید از اسلام خارج بشید. شما که ادعا می کنید فرهنگ چند هزار ساله ایرانی برهنگی نداشته پس اقایون محترم از این به بعد لباسهای بلند و کلاه و ریش بلند مصنوعی بگذارید همانطور که ایرانیهای باستان عمل می کردند! شلوار و استین کوتاه هم نپوشید و کنار دریا هم با ریش مصنوعی و عبا شنا کنید!! خانمهای مخالف برهنگی شما هم سعی کنید دلتون به عفت در چادر و مقنعه خوش باشه و فیگور زن ایرانی بگیرید! شمایی که به گلشیفته و کاترینا و بیتا تهرانی و خانمهای موافق گلشیفته حمله شخصی کردید خیلی بی جنبه و عقده ای هستید. مشکل از طرز تفکر ماشیست شماست نه برهنگی!! مرگ بر جمهوری اسلامی!
جمعه 30 دی 1390 - 11:43
Azadikhah - تکسل - هلند
katrina - لندن - بریتانیا:درود بر شما دوست عزیز,اگر دقت کرده باشی‌ اونهأیی که ایران هستند بیشتر مخالف این کار بودند ولی‌ ببین بعضی‌ اینهأی که خارج از ایران زندگی‌ میکنند هم متأسفانه مثل اینکه در قلب شهر تهران زندگی‌ میکنند!تشکر از نظرات و افکار جالبت و حقیقتهأیی که گفتید برو جلو دوست عزیز هواتو داریم.:-) و با تشکر و درود به nader46 - لندن - انگلیس,امل الممالک - تهران - ایران,MR.IRAN - هامبورگ - آلمان,freiheit - بیلفلد - آلمان,Benika - برن - سوئیس و ...که از این کار دفاع کردند و حقیقت را بیان نمودند.
جمعه 30 دی 1390 - 11:55
mounes - ادلید - استرالیا
حالا اون پولشو گرفته داره عشق‌ حالشو‌ می‌کنه اینا رو باش عصاباشنو خورد می‌کنن.
جمعه 30 دی 1390 - 13:02
katrina - لندن - بریتانیا
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه-خوشحالم آتیش گرفتی .خودت رو درمان کن چون تو عقده جنسی‌ داری از شاه عبدالعظیم کامنت میفرسته زده فرانسه :))))) جمع کن خودتو بابا.. بازم میگم تا کور بشه اونی که نمیتونه ببینه .!!
جمعه 30 دی 1390 - 13:12
momo bo - برمن - آلمان
دوستان گذشته از این حرفها ما ایران جماعت هنوز با اینکه تجربیات تلخی‌ را پشت سر گذشتیم طاقت تبادل نظر و شنیدن نظر همدیگر رو نداریم که نداریم. همش می‌خواهیم بکوبیم نظرها و عقاید همدیگه رو. خوب تقصیر نداریم محصول جامعه دیکتاتوری هستیم. آخوندا هم گورشنو گم کنند با این تفاصیل یه دیکتاتوری دیگه جاشونو میگیره با این جماعت. همه خیال میکنند فقط حرف خودشون درسته مثل آخوندا. خیلیا رو میبینم که مقیم خارج هستند اما...
جمعه 30 دی 1390 - 14:26
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
با دوستان موافقم، این طفلکی katrina - لندن - بریتانیا رو هیچ کس تحویل نمی‌گیره هی‌ کامنت میده آثارم نداره، katrina - لندن - بریتانیا من از طرفه همه به شما میگم راه جالبه توجه همون راه گلشیفته است، راه آزادی و سربلندی و جالبه توجه برایه شما
جمعه 30 دی 1390 - 15:18
katrina - لندن - بریتانیا
تو رو خدا بی‌خیال شید اه حالم بهم خورد تموم شد رفت اه اه اه نتیجه اخلاقی‌ ;۹۰درصد آقایون ایرانی‌ عقده جنسی‌ دارن. sorry این رو میگم ولی‌ زور داره به پیرزن ۷۰ هم رحم نمیکنن ,خانم میخواد بره اونوره خیابون ۵۰۰ تا بوق و ترافیک ..... حالا میان اینجا از اخلاق و فرهنگ ....حرف میزنن خودتون رو درست کنید . جانماز رو کاملا شستن امروز. این می چه حرامیست که عالم همه زان می جوشند/. یک دسته به نابودی نامش کوشند/. آنان که بر عاشقان حرامش کردند/. خود خلوت از آن پیاله ها می نوشند/. وسلام
جمعه 30 دی 1390 - 15:42
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، کاملا از کامنتهات مشخصه که کسی تو رو تحویل نمی گیره سایبری مزدور! برهنگی شرف داره به دریوزه گی کردن تو برای جمهوری اسلامی و ناموس پرستی! همین که دختر می بینید عقل نداشته تون رو به باد می دید و عقده جنسی تون رو در جملاتتون ابراز می کنید مشخصه که خیلی غیرت دارید و بهتره این عقده های سر به مهر یا غیرتتون رو برای نامو ستون نگه دارید!
جمعه 30 دی 1390 - 16:45
danial nabi - استکهلم - سوئد
کاترینا - لندن - بریتانیا. خیلی‌ اوکراینی‌ فکر میکنی‌، جدیدا انگلیس زده رو دست اکراینا. از دنشجو‌های دخترش پیداست. از اسمت پیداست فرنگیس بوده کردیش کاترینا، در ضمن از هنر تو و امسال تو هیچی‌ نمیدونید، میدونی‌ فرهنگ ایرانی‌ چرا زبان زد دنیاست، حتی از ایتالیا و یونان ارزشمند تره،چون در هیچ مجسمهٔ قدیم ایران لختی نیست همه پوشیده با زیبایی‌، ولی‌ مجسم‌ها در روم همه مثل دیوانها لخت .
جمعه 30 دی 1390 - 16:45
Dionysos - پارسی - فرانسه
آره سپر شجاع گفت برهنه بیرون نیایید که دوست دختر پیدا نمی کنید!!! عقده های پنهان این بسیجی ها : لذتهای ممنوع پنهانی فقط اشکار نباشه مشکلات مسلمین و مسلمات حله!!
جمعه 30 دی 1390 - 16:48
katrina - لندن - بریتانیا
Dionysos -Azadikhah -درود برشما عزیزان وسپاس از حمایتتون .متاسفانه درد یکی دوتا نیست جمهوری اسلامی نه تنها بر سر ملت بلکه بر مغزشون هم چادرکشید .واقعا متاسفم .
جمعه 30 دی 1390 - 16:49
dalahos - لندن - انگلستان
سنتوری کجایی بیا ببین چی میبینی از دست دادی!!
جمعه 30 دی 1390 - 18:12
yeshua - سیرجان - ایران
درود عزیزان ، واقعا آدم رنج میخوره وقتی میبینه ایرانیان ما فرهنگ را در لخت بودن یا نبودن میبینه ، عزیزان قلب انسان باید پاک باشه ، خانم فراهانی هیچ اشتباهی نکرده ، همین الان 8000 باند فحشا در تهران وجود داره که بیشترشون چادری هستن که باز این هم به ما ربطی نداره و هیچ لطمه ای به ایران نمیزنه ، همین الان هزاران زن هستند که چادر بر سر کرده و بمب و اسلحه حمل میکنند ، پس نتیجه این میشه که به چادر پوشیدن یا لخت بودن نیست بلکه قلب انسان باید عوض بشه ، و قلب انسان پاک باشه ،،، ( از طرف مسیحیان ایران ،،، پیروز باشید)
جمعه 30 دی 1390 - 17:50
نیایش - تهران - ایران
عکسها واقعیه و حتما بالاش کلی پول گرفته و داره باهاش حال میکنه . خوب اگه پول نمی دادن که نمی صرفید لخت شه . تازه باید مزد بیشتری بهش بدن چون بقیه نیمه لخت می شن ولی ایشون کامل لخت میشه که خوب خیلی هم طرفدار پیدا کرده که دارن خودشون براش میکشن .
جمعه 30 دی 1390 - 19:04
katrina - لندن - بریتانیا
danial nabi -ببینید کی‌ از فرهنگ ایرانی‌ حرف می‌زنه برادر ولایت مدار !!!!!! آخه تو؟؟؟چی‌ شد پشت به قبله ت عربستان کردی یدفعه ایرانی‌ شدی؟؟؟واقعا خنده داره !!!در ضمن روسپی‌های اوکراینی‌ شرف دارن به...فهمیدی??? اصلا تو اینجا چیکار میکنی‌ ?مگه نمیگید گناه هست دیدن بدن نامحرم گناه هست هانن؟؟؟خب تو مسلمون ارواح .. نبیین غسل واجب میشی‌ .!!!
جمعه 30 دی 1390 - 19:43
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. منظورم تو نبودی!..میتونی همچنان لخت بیای بیرون ..چندبار هم بهت گفتم اگه یه موقع دیدمت حاضرم برای اینکه حسن نیتم رو ثابت کنم باهات عکس یادگاری بندازم :)
جمعه 30 دی 1390 - 19:55
m0hsen2 - ایران - ایران
اتفاقا کاترینا بحث اینه که چرا توی خلوت پیاله نوشیده نشده :))) اول فکر میکردم اینجا اگه کامنت بذارم خیلی از اشخاص میخونن و بدون تعصب و با فکر میان نظر میدن ولی دیدم اینجا محل فحش بازیه انگار :))) خانم کاترینا عقده جنسی بهتر از عقده حقارت هست به نظر من...هرکی میاد اینجا کامنت میذاره عقاید شخصیشو به زور میخواد بده به خورد دیگران ...در ضمن یه دوستی گفتن که اکثر مخالفها کسایی هستن که در ایران هستن...فکر نمیکنید بخاطر اینه که ما عرف اجتماعمون رو بهتر از شما میدونیم ؟ یا فقط فکر میکنید ما یه مشت انسان متعصب و ریش دار و عقده جنسی دار هستیم ؟ خانم کاترینا حتما شما هم (( برو بابا 90 % خانمهای ایرانی عقده پورن استار یا مدل شدن دارن . sorry این رو میگم ولی زور داره به مردای توی سریالها هم رحم نمیکنن..یه سریال فارسی وان که میذاره پسره یکم خوشگله یا دختره توش به شوهرش خیانت میکنه 500 تا زن ازش کپی برداری میکنن.. حالا میان اینجا دم از اخلاقیات میزنن)) ...به نظرم این حرفها بیشتر توهین و خالی کردن حرفهای توی دل ما هست تا واقعیتی که وجود داره...
جمعه 30 دی 1390 - 18:57
yek_Irani - مشهد - ایران
m0hsen2 - ایران - ایران دستت درد نکنه. برای من جامع بود. امید که دیگران هم کامل بخوانند و همه موضوعات رو با هم قاطی نکنند. من ابتدا نظری همانند دیگران داشتم اما دلایل منطقیتون نظرم رو عوض کرد. مخصوصا مثال هاتون. ممنونم
جمعه 30 دی 1390 - 20:04
Dionysos - پارسی - فرانسه
دانیال عرب پرست مزدور جمهوری اسلامی تو یکی دیگه اسم فرهنگ ایرانی رو نیار! شما بسیجی ها هر جا اسم کاربری دختر می بینید شروع به یاوه گویی می کنید. بدبخت تو چقدر بی آبرویی و جام وقاحت رو سر کشیدی! برای همینه که به خانمهای سایت حمله شخصی می کنید و هر کسیکه مخالفتون باشه به شکل زن می بینید. واقعا بدبختید که اینقدر از اسم زن وحشت دارید
جمعه 30 دی 1390 - 19:47
piki82 - تورین - ایتالیا
katrina - لندن - بریتانیا. برای من هم حرفهای آدمی مثل شما که فقط خودت رو میبینی و از کامنتات هم به نظر میاد عقده ای هستی...و هر چیزی رو ربط میدی به آزادی ...و در کل نه . عقاید مردم برات مهم هست و نه فرهنگ مردمت رو میشناسی و نمیفهمی مردم حق دارن نظرشون رو در مورد کار عجیب هنرپیششون اعلام کنن و حق دارن. راضی نباشن...و نمیفهمی که این اتفاق در مورد هر آدم معروف دیگه با هر. ملیت دیگه هم میوفته و ...ارزشی نداره !!!! آره اتفاقا پیجامه پوشیدم نشستم ..اما چه ربطی داره !! درس اخلاق کجا بود این وسط !! یکمی استراحت کن خوب !! چه کاریه ! .
جمعه 30 دی 1390 - 20:05
nikiniki12 - ماینز - المان
دوست گرامی Katrina درست میگویید متاسفانه یکسری هنوز یک زن برهنه میبینند هر لقبیرو که دلشون میخواد نثارش میکنند این خانم یک هنرپیشه موفقیه و در ایران هم زندگی نمی کنه که مجبور به جهره عوض کردن باشه به کسانیکه با دیدن یک زن زیبای برهنه دست ر پاهاشون به لرزه درمیاد پیشنهاد میکنم جشمهاشونرو ببندند. زمان ۱۰۰ ساله پیشرو درضمن بااین عصر نمیشه مقایسه کرد
جمعه 30 دی 1390 - 20:35
دوست حق گو - لندن - انگلیس
درود بر گلشیفته فراهانی
جمعه 30 دی 1390 - 21:29
katrina - لندن - بریتانیا
m0hsen2 - ایران - ایران-دوست عزیزاولا من هنوز کامنت طولانی شما رو نخوندم ولی باید بگم برای اقایونی که رگ غیرتشون زده بیرون وهرچی دلشون خواست از پشت کامپیوترنثار من کردن وتهمت ها زدن ..متاسفم واقعا خجالت اور نیست ؟اینجا دیگه غیرت معنی نداره ؟!!!فکرکردن با تهمت زدن وحرفهایی که شایسته خانواده خودشون هست میتونند منو سرکوب کنند ؟ باید بگم سخت در اشتباه هستید .!!/اما شما اقای محسن من در کامنت قبلی م کاملا واقعیت رو گفتم وباز هم تاکید میکنم خیلی از اقایون ایرانی عقده جنسی دارند .حالا شما به خودت گرفتی علتش رو نمیدونم :))خدمتتون عرض کنم که از دختران ایرانی گفتی . من نمیدونم اطراف شما چه خبره؟؟؟ولی طفلی ها هر اروزیی در سر داشته باشن ازارشون به کسی نمیرسه مزاحم کسی نیستن .---
شنبه 1 بهمن 1390 - 01:14
katrina - لندن - بریتانیا
m0hsen2 - ایران -ادامه-- ولی عقده جنسی اقایون جامعه رو ناامن میکنه خانومها روز روشن درایران امنیت ندارن . من که هر وقت تهران میام تا وقتی که برمیگردم حالت تهوع میگیرم واقعا چندش اوره .میدونم حرفم رو تایید میکنی .من از اغاز کودکی تا حالا که بیست واندی سالم هست هر چه دلم خواسته پوشیدم وازادانه زندگی کردم وخوشبختانه اینجا هم درامنیت کامل شب ونصف شب هر وقت دلم میخواد بیرون میرم .کلابم رو میرم ودریغ از کوچکترین مزاحمت ! وقتی محیط اینجا رو میبینم وبا ایران مقایسه میکنم ومیبینم خانومها تو ایران زیر پوتین های نیروی افتضاحی لگد مال میشن غصه تمام وجودم رومیگیره :( از خیانت گفتید .اما مرسی به اقایون چرا این بندگان پاک ومنزه رو نگفتید ؟؟؟تمام ناراحتی من به خاطر این بود که اقایون ایرانی فقط رگ غیرتشون برای زن جماعت میزنه بیرون ولی 30ساله تو سرشون میزنن صداشون در نمیاد. 30سال پیش هم توهم زدند اخرش چی این شدیم.این =هیچ =پوج.. گلی برای زنان ان سرزمین قربانی شد برای اون زنی که بخاطر پوشش مورد قضاوت قرار میگیره و خیلی حرفهای ناگفتنی دیگر.
شنبه 1 بهمن 1390 - 01:25
mashady - منچستر - انگلیس
m0hsen2 - ایران - ایرانmohsen جون کی‌ عقده حقارت داره عزیز عقده جنسی که ماشالله در ایران بیداد میکنه اثباتش هم راحته ولی عقده حقارت کی‌ داره؟ شما کیا رو با هم مقایسه میکنی ؟ در جای دیگه فرمودید شما عرف اجتمأعی رو بهتر از ما میشناسید . نه عزیزم اشتباه میکنی این ماییم که هم عرف اجتماعی عرب گزیده و تار و مار شده ایران رو خوب میشناسیم و هم با شناختی که از دگر فرهنگها داریم قدرت مقایسه عرفها و زنجیرها رو داریم .
شنبه 1 بهمن 1390 - 02:46
mashady - منچستر - انگلیس
محسن جون ببخشید ولی شما قدرت مقایسه ندارید به زنجیرهای پایتان خیره مشوید و انسانهای بی‌ زنجر را ملامت می‌کنید اخر کامنتتون هم برعکس گفتید در حقیقت حرفهای کاترین واقعیت و حرفهای شما عقدهای دل‌ و توهین به هموطن عزیز ما گلشیفته بود
شنبه 1 بهمن 1390 - 03:09
bita tehrani - ونکوور - کانادا
katrina جان درست گفتی‌. اگر این حکومت به جان زنها توی سر مردان ایرانی‌ میزد،خیلی‌ وقت بود که بساطش پیچیده شده بود.منتهی این حکومت خوب راهی واسه موندن پیدا کرده.پر و بال دادن به ذکور و غرایض شان،چند همسری،حق طلاق،حق حضانت کودک،مالک دانستن مرد بر خانواده،و سرکوب دائم برای زنان و دختران شان.خیلی‌ از ذکور این را میپسندند،با آن احساس مردانگی‌شان قل قل میجوشه!به قول اون زن ستیز کبیر،مردان را راضی‌ کردن و کشور را چاپیدن! با عرض معذرت از آقایون محترم که اینجوری نیستند.
شنبه 1 بهمن 1390 - 06:05
asire gham - پونا - هند
با احترام به همهٔ دوستانی که کامنت گذاشتن،من مطمئنم همهٔ کاربران این سایت از تحصیلات و فرهنگ بالائی برخوردارن،من به عنوان یه کوچکتر ازتون خواهش می‌کنم یه کم محترمانه تر نظرات همدیگرو نقد کنیم،بد نیست اگه ظرفیت مون رو برای شنیدن نظراتی که خو شایندمون نیست بالا ببریم.ما که هممون معتقدیم که یکی‌ از معایب بزرگ این حکومت اینه که ظرفیت شنیدن انتقاد رو نداره بعد خودمون کاری رو انجام می‌دیم که داریم بهش اعتراض می‌کنیم.
شنبه 1 بهمن 1390 - 06:21
sepherdad - سیدنی - استرالیا
کاترینا - لندن - بریتانیا. با درود کاترینا جان، همان طور که میدونی‌ روش مبارزه تغییر کرده اینروزها :-) اما یه جملهٔ نوشتی واقعاً لذت بردم: نوشتی:. بازم میگم تا کور بشه اونی که نمیتونه ببینه .!!" کور مگه همونی نیست که نمیتونه ببینه؟؟؟ من که نمیفهم شما چی‌ میگین!!راستی‌ میامی هم ظرفیت تکمیله !
شنبه 1 بهمن 1390 - 07:10
masterweb - تهران - ایران
چی میگی Katrina - لندن . نگرانی و غم و قصه ها و اشکاتو برای ما که ایرانیم نگه ندار بابا جان دلت به حال خودت بسوزه ، ماشااله همه اونر آب شدن دلسوز و مدافع و .. من به عنوان یه جوان 24 ساله تو ایران که 1 ذره اعتقاد اسلامی هم ندارم کار این خانم رو تایید نمیکنم
شنبه 1 بهمن 1390 - 07:24
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
katrina - لندن - بریتانیا: شما ... نشون بده اگه ارزش داشت "که فکر نکنم" من کور میشیم براش .. در ضمن من هرجا باشم عقدهٔ جالبه توجه ندارم . شما فقط از فمینیسم و آزادی حالین لوس بازی هارو بلدی، مطمئنم تو سرت به جای مغز یه نخوده
شنبه 1 بهمن 1390 - 08:15
علی کوچولو - مونیخ - المان
ظهور نزدیک است.انشاالله
شنبه 1 بهمن 1390 - 09:18
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
Dionysos - پارسی - فرانسه حتا بلد نیستی‌ فارسی بخونی‌، مطمئنم فرانسه صحبت کردنتیم شبیه فارسیت . بخون من چی‌ نوشتم . اگه راست میگی‌ خودتم دست بکار شو یه عکس از ... ... لخت تاکسی بذار رو اینترنت
شنبه 1 بهمن 1390 - 08:11
katrina - لندن - بریتانیا
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه- آخه تو... ارزش جواب دادن هم نداری. تو مغز من نخود باشه بهتر از اینه که فاحشه مغزی باشم .ساندیس خور ..
شنبه 1 بهمن 1390 - 12:22
katrina - لندن - بریتانیا
باتشکر ازnikiniki12 - ماینز -mashady - منچستر - bita tehrani - ونکوور - و همه دوستانی که با من هم عقیده هستن من فقط نظرم رو گفتم که باز به آقایون متعصب بر خورد. انواع اقسام توهین‌ها کردن اصلا مهم نیست :) شاد و پیروز با شید. masterweb - تهران - ایران شما هم در ایران اسلامی لذت ببر من که حسود نیستم:))
شنبه 1 بهمن 1390 - 12:16
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
katrina - لندن - بریتانی من تقریبا بیشتره مزخرفاتی که اینجا نوشتی‌ رو خوندم، پر از توهین نفرت و عقده. نظر روانشناختیم در مرده تو اینه که ۳ تاا مشکل عمده داری: ۱ عقدهٔ جلب توجه داری ، حاضری بخاطرش هر کاری بکنی‌ ۲ خیلی‌ سطحی و...۳ شدیدا دنبال شوهر میگردی . تو یکی‌ از کامنت‌هات حتا سنتم گفتی‌ ؛ ولی‌ واقعا برایه تو و اون یه کی‌ از فرانسه Dionysos(- پارسی - فرانسه متاسفم، آدم آدم‌هایی‌ مثله ارزش زن بودن و مادر بودن ندارن. برید خدا شوهرتون بده. اون بدبختی که بیفته تو دام امثال تو و اون یکی‌ ، وای بحالش
شنبه 1 بهمن 1390 - 13:06
Azadikhah - تکسل - هلند
m0hsen2 - ایران - ایران:عزیز فیگارو یک مجلهٔ سکسی و پورنو نیست مثل بقیه مجلات همه نوع بخشی از جمله سیاسی, اجتماعی, ورزشی و هنری و... داره پس ورود به حریم اجتماعی رو بی‌خیال شو!نه من و نه شما مجبور نیستیم نظر در این مورد بدیم کسی‌, کسی‌ رو مجبور به کاری نکرده دوست داری نظر میدی و نمی‌خوای هم نظر نمیدی.اسلام رو نمیتونی در این جریان کنار بذاری چون تا ریشه در عرف،سنت و اجتماع و فرهنگ رخنه کرده و فرهنگ آخوندی شده ارزش. و میبینیم که تجاوز در ایران خیلی‌ بیشتر از قبل است.همچنین در بعضی‌ زندانها تجاوز وجود دارد.خانمها رو کردند در چادر و مانتو ولی‌ فحشا که بیداد میکنه!در انتخابات ۸۸ دیدیم که نیروهای دولتی خیلی‌ راحت زن،پیرزن،جوان،پسر و دختر و بقیه رو با باتوم،چوب،چاقو و اسلحه مورد حمله قرار میدادند.زمان شاه خدا بیامرز هم اینطور بود؟من و دوستم چندین بار در استودیو از این نوع عکسها برای مًد گرفتیم و بعدش عکساشونو در نمایشگاه گذاشتیم.اونها هرزه،و خراب نامگذاری نشدند.گلشیفته یک هنرمند هست و هنرمندان دنیا رو جور دیگه‌ای میبینند.
شنبه 1 بهمن 1390 - 13:19
Azadikhah - تکسل - هلند
m0hsen2 - ایران - ایران:و گلشیفته تو یک رقابت تجاری برای انتخاب مجری سزار که یک رقابت سینمایی در حد اسکار تو فرانسه برگزار میشه شرکت کرده و اونها با در اوردن بخشی از لباس خود دارند میگند روح وجسم باید یگانه بشند و در ضمن گلشیفته انگشتر "رابطه" از جنس سرامیک سیاه و برلیان مارک شومه را در دست دارد که تبلیغ واسه این کمپانی هم هست!این و سه سال روسری زدند بر سر زنان ایرانی به اجبار.کسی صداش در نیامد و به اصالت و فرهنگ ایرانی لطمه ایی نزد. حالا برای یک عکس هنری، چه همه سینه چاک کرده اند.چون ناموسی شد داستان!
شنبه 1 بهمن 1390 - 13:21
mashady - منچستر - انگلیس
کورش_آفچ - کورش جون یه تنه چاقو ور داشتی‌ و به جون همه افتادیی یا موفق باشی‌ دوست من ولی‌ فکر نمی کنید اروپایی‌ها که ما بینشون هستیم بخاطر همین بلا نسبت فضول نبودنشون به اینجا‌ها رسیدن بخاطر دوست داشتن هم چه بی‌ دین چه با دین چه اونی که دوست داره از روابط جنسیش عکس بگیری و چه اونی که حتا از بیرون آمدن موهاش واهمه داره همه همدیگر رو دوست دارن و هوای همدگر رو دارن ولی‌ ما از رنگ لباس هم از موی هم از دین هم از عکس هم ایراد میگیریم
شنبه 1 بهمن 1390 - 13:34
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، بسیجی مزدور، تو اگه خیلی از آزادی و برهنگی بدت می یاد فرانسه چکار می کنی؟! شما سایبری های جمهوری اسلامی فکر می کنید با انتخاب اسم کورش و یک کشور اروپایی می تونید بقیه رو گول بزنید. تو هم یکی مثل زینب که حذف شد، این حربه مزدوران جمهوری اسلامیه که برای عقب روندن مخالفها ارواح خیک رهبرتون مثل پسر شجاع سایبری دیگه به درخواست عکسهای لختی از بقیه متوسل می شید!! تو در خیال عکس های لختی نشئه بمون! بسیجی قمی از جمکران اسم فرانسه رو یدک می کشه! برو کشکتو بساب، امثال تو زیاد اومدند و حذف شدند!.
شنبه 1 بهمن 1390 - 14:10
Dionysos - پارسی - فرانسه
پسر شجاع منم می دونم که منظور خودت بودی! سایبری خوشبخت آرزو بر بسیجی عیب نیست! ولی کلاس تو به دوربین عکاسی و گردش در اروپا نمی خوره تو بهتره بری عربستان دور کعبه بچرخی تا الله برات دوست دختر پیدا کنه که مجبور نباشی در هفت حوض مخ بزنی!
شنبه 1 بهمن 1390 - 14:18
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، مزدور جمهوری اسلامی به تو چه ربطی داره که کاترینا یا هر دختر دیگه ای اینجا چی بنویسه؟ بدبخت عقده ای حتما تو خودت دنبال شوهر می گردی که فکر می کنی همه مثل خودت هستند؟ بسیجی مزدور کدوم ابلهی به تو گفته من زن هستم؟ اصلا زن بودن یا نبودن من به تو چه ربطی داره سایبری؟! از ادبیاتت مشخصه کی هستی و از دفتر بسیج به اینترنت وصل شدی. تو فکر می کنی همه مردهای ایرانی مثل خودت بدبخت و ناموس پرست و عقده ای هستند که از دیدن بدن برهنه یک زن تحریک بشوند؟ برو آدم باش بسیجی و دیگه مزاحم کاترینا و بقیه دخترهای سایت نشو و گرنه بدجوری ضایع می شی مزدور. برو بمیر عقده ای و ....رو بچسب باد نبره!
شنبه 1 بهمن 1390 - 17:50
katrina - لندن - بریتانیا
Kourosh_FF - پاریس - واقعا که آدم به عقده‌ای بودن تو در این سایت ندیده بودم که متأسفانه این مدلیش هم دیدم .بینوا تو چی‌ از من میدونی‌ اراجیف میگی‌ ؟؟ مگه من برای تو کامنت گذاشتم ؟؟؟؟!!!نمیدونم باید بخندم یا به حالت متاسف باشم ولی‌ تو حقیرتر از اونی هستی‌ که درباره من نظر بدی فهمیدی؟؟؟ ولی‌ بهتره بدونی که نامزد خوشتیپی دارم که حاضرم جونم رو فداش کنم . هاها ایندفعه تیرت به سنگ خورد .:))انگار خیلی‌ از کامنت‌های من و Dionysos - آتیش گرفتی‌ که اینطور با لا پایین میپری در ضمن هر چه دلت می‌خواد بگو حاضر نیستم با یکی‌ مثل تو دهن به دهن بشم بفرما ساندیس تا گرم نشده.
شنبه 1 بهمن 1390 - 18:47
nikiniki12 - ماینز - المان
کورش واقعا طرز بحث کردن شما منرو یاد اخوندو اسلام میندازه که قدرت یک بحث منطقی ندارندو هر جه دلشون میخواد به یک خانم محترم نسبت میدندشما که در فرانسه زندگی میکنید بگید ببینم ایا لخت شدن یک زن اروپایی هم انقدر جنجال برانگیزه نخیرکسی شاید نگاه هم به عکس نندازه مشکل یکسری اقایون اینه که زن ایرانیرو به چشم اسیر نگاه میکنند. تربیت جمهوری اسلامی!!!
شنبه 1 بهمن 1390 - 19:17
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. ای بابا ..شما بیخداها تکلیفتون با خودتون هم مشخص نیست :)..مگه بخاطر لخت شدن یقه اتو پاره نمی کنی؟!. منم گفتم که به لخت شدنت احترام میذارم ..مثل اینکه شما بیخداها عادت ندارین یکی بهتون احترام بذاره! :)..جناب بیخدا ..خیالت راحت! کلاس من بالاست :) ..امیدوارم اگه اروپا اومدم اونقدر ضایع نباشی که نشه باهات عکس انداخت ..هر چند که حدس میزنم امثال تو با این اعصاب داغون و چند سال آوارگی چه هستین!.
شنبه 1 بهمن 1390 - 22:21
katrina - لندن - بریتانیا
دوستان عزیز از شما ممنونم. اگرکامنت‌های این سادیسمی تازه وارد رودرگوگل سرچ کنید میبیند مرنب درحال اراجیف گفتن هست اشکال ندارد .با همه این حرفها نتواستند درنظرم کوچکترین تغییری ایجاد کنند. مملکت فنا شد از دست رفت . هر روز منزوی تر در جامعه جهانی ، اینها هنوز درگیراین هستن لباس زنی باز است یا خیر.!! ازحمایت شما بار دیگر تشکر میکنم . به امید ایران ازاد.مرسی
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 03:56
sepherdad - سیدنی - استرالیا
متاسفانه با آمدن گروه خاتمی به خارج از کشور ما شاهده اینگونه رفتار هستیم, و تا زمانی که این رفتار رو به صورت دست جمعی محکوم نکنیم، نمی‌تونیم از ایرانی‌‌هایی‌ که اینجا جز بدنامی(فروش مواد مخدر، روسپیگری، جنایت)هیچ هنره دیگری ندارن فاصله بگیریم، همه ایرانی‌‌های خارج از کشور باید از این گروه و اهداف شون فاصله بگیرن و تحریمشون کنن، شاید به زشتی عملشون پی ببرن.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 07:14
khoonbazi - برلین - آلمان
kourosh_FF-پاریس - فرانسه، .... میدونی یعنی چی؟ پس ... خون بگیر
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 07:27
Dionysos - پارسی - فرانسه
پسر شجاع بسیجی شوت از دیدن عکس پایین تنه خیلی هیجان زده می شی؟! از فکر عکس لختی دیدن تو خماری موندی؟! تو جام وقاحت رو بالا کشیدی بسیجی! کلاست بالاست البته در دفتر بسیج و با کامپیوتر قرضی بسیج!!! تو و بقیه ساندیس بگیرهای علی گدا نیاز به روانشناس دارید نه عکس باسن بیخداها!! البته مصرف شکرتون بالاست!! تو و بسیجی های دیگه محصول اسلام و عقده های جنسی سران اسلام هستید. کاری برای نجاتتون نمی شه کرد! به خیال عکسهای برهنه در نشئه گی بمون!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 07:52
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
katrina - لندن - بریتانیا من آدمی‌ به بی‌ادبی تو نادیده بودم، از کامنت‌ها مون معلومه کی‌ آتش گرفته .. چون تو و اون یکی‌ تا ذهنتون میدونید که من درست میگم، ...
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 08:51
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
nikiniki12 - ماینز - المان تحمل آدمای سطحی رو ندارم، کسایی که هیچی نمفهمن فقط با حرفهای سطحی و مزخرف به همهٔ ایرانیها توهین میکنن ، و جو رو مسموم میکنن، گلشیفته یا هر کس دیگهای لخت شده خوب نوش جونا ما مردها که دیدیم، یه زن فرانسوی هم باشه فرقی نداره، چه ربطی داره به تمدن فرهنگ و بقیه این چیزها.. یه زن فرانسوی ، اکثریت شون هیچ وقت به دلیل زن بودنش لخت نمیشه تو زندگیش به اندازه مرد مسئولیت قبول میکنه، به آزادی خودش و دیگران احترام میذاره. ولی هرف منطقی جواب منطقی داره . گلشیفته لخت شده ، خوب بشه نوش جونش و نوش جونا مردها که دیدن .. ولی این کامنت چرت و پرت این ۲ تا بیسواد من و عصبانی میکنه ، از فمینیسم و آزادی و مستقل بودن یه زن ، این ۲ تا فقط همین لوس ها شو بلدن، یه زن فرانسوی ، تقریبا ۸۰% به جرأت میگم هیچ وقت لخت نمیشه، زن ایرانی (نه همه فقط امثال این ۲ تا ) فقط لخت شدن و توهین کردن و بلدن، ۱۰ تا سوال از اینا بکن راجع به کشوری که توش زندگی میکنن بهت قول میدم یکیشم نمیتونن جوان بدن
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 09:16
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
من به همه پیشنهاد می‌کنم کامنت‌های ۲ تا katrina Dionysos رو کپی کنید همشو، تو یه یه صفحه ، ببینید چه معنی‌ داره . اون یه که متاسفانه از فرانسه هم هست، فقط توهین و سحرت و پرت مینویسه، ۲ تا کلمه حرف بامنی ندرن بگن، تاا یکی‌ از دوستان حرف حسابی مینویسه جواب میدان ، بسیجی‌ ، ساندیس ، چون اینا سطحی هستن و فقط میان اینجا برایه جلب توجه
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 09:23
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، من هم به تو مزدور بسیجی پیشنهاد می کنم به جای فحاشی و اهانت به دخترهای سایت و ابراز عقده های جنسیت به یک روانشناس مراجعه کن بدبخت! تو هم یکی دیگه از محصولات عقب مونده اسلام هستی. تو همون زینب سابق هستی که با اسم جدید می نویسی. دیگه از منطق و سواد حرف نزن که حال همه رو به هم زدی.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 10:02
Azadikhah - تکسل - هلند
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه:فرقی‌ با بسیجیهای باتوم زن انتخابات ۸۸ نداری چون حرفات مایه شرم هست اونم به یک خانم.به تو هیچ ربطی‌ نداره کی‌ دنبال چی‌ می‌گرده مگر داروغه،یا کلانتر هستی‌؟!ادب نداری.انتظار داری هر چیزی بخوای بگی‌ بعد هیچی‌ بهت نگند بعدش بگی‌ ادب ندارید!؟شرم کن
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 10:03
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. خیلی حرص نخور ..یه موقع کار دستت میدی..فعلا که شما بیخداها تا یه عکس لختی می بینید آب از لب و لوچه اتون میریزه شروع به به به چه چه میکنین ..جناب بیخدا برو کشکت رو بساب که خیلی پیاده ای ..این روشهای آب دوغ خیاری دیگه قدیمی شده که تا کسی مخالف عقاید مزخرف شماست بجای جواب بهش برچسب بسیجی بزنین ..بابا تو دیگه آخرشی ..من که مخالف برهنگی هستم این تو هستی که تو خماری عکسهای برهنه هستی ..تا یه عکس برهنه می بینی پابرهنه برای تایید می پری وسط لوول ..آی کیو در حد جلبک ..همش داره متناقض حرف میزنه لوول
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 10:05
Dionysos - پارسی - فرانسه
پسر شجاع* - تهران - ایران، خودتی بسیجی! برو یه جای دیگه کفتر بازی کن و به قول دانشمند اسلام دکتر روانی زاده .... که دستت به حوری بهشتی برسه! خودتی مزدور سایبری!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 10:17
Dionysos - پارسی - فرانسه
sepherdad - سیدنی - استرالیا، روزی که به یک خانم ایرانی که با یک مرد خارجی ازدواج کرده بود تهمت دروغ زدی و نوشتی بی فرهنگه مشخص شد که ریگ به کفش داری!! بدجوری دم خروس از زیر عبات بیرون زده. حتما خودت در کار مواد مخدر و فحشا بودی که آمار دقیق ایرانیهای خلافکار رو می دونی، ما اینجا چنین آماری به گوشمون نخورده اما تو در استرالیا از ایرانیهای در کار فحشا و مواد مخدر در غرب اطلاع داری؟!! بدبخت عقب مونده کار گلشیفته هنریه و ربطی به فحشا نداره. مزدور ساوامای رژیم که هر روز رنگ عوض می کنی من تک تک شما مزدورهای بسیجی رو می شناسم. کار من شناسایی سایبریهایی مثل تو و کوروش هست که یک میخ به نعل می زنید یکی به تخته!! برو یه جای دیگه اخلاق فروشی کن مزدور!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 10:24
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. خیلی حرص نخور ..یه موقع کار دستت میدی..فعلا که شما بیخداها تا یه عکس لختی می بینید آب از لب و لوچه اتون میریزه شروع به به به چه چه میکنین ..جناب بیخدا برو کشکت رو بساب که خیلی پیاده ای ..این روشهای آب دوغ خیاری دیگه قدیمی شده که تا کسی مخالف عقاید مزخرف شماست بجای جواب بهش برچسب بسیجی بزنین ..بابا تو دیگه آخرشی ..من که مخالف برهنگی هستم این تو هستی که تو خماری عکسهای برهنه هستی ..تا یه عکس برهنه می بینی پابرهنه برای تایید می پری وسط لوول ..آی کیو در حد جلبک ..همش داره متناقض حرف میزنی لوول
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 10:29
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
Azadikhah - تکسل - هلند به شما اصلا مربوط نمیشه؛ منم حق دارم نظرمو بگم، مگه شما‌ها گلوتنو برایه آزادی پاره نمیکنید ، پس چرا تحمل ندارید فاشیستها ، از آخوند بدتر‌ها ، صد رحمت به فاشیست، هرچی‌ دلتون میخواد به مردها توهین می‌کنید تاا من و چند تاا از آقایونه دیگه نظرمون و گفتیم توهین می‌کنید، واقعا جلبک ضریبه هوشیش از شماها بیشتره
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 10:41
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران کاملأ بهات موافقم دوست عزیز، خیلی‌ جالبه چیزی که در مورد جلبک گفتی‌، منم نظر تورو دارم، امثال اینو خوب میشناسم اینجا، خوشبختانه تعدادشون زیاد نیست، فقط حرفهای پوچو بی‌ معنی می‌زنن ، هرکی‌ مثل شما نظرشو بگه بهش برچسب بسیجی‌ و عقده‌ ائی می‌زنن. عقده‌ ائی اون کسی‌ که تحمل نداره و توهین میکنه
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 10:48
piki82 - تورین - ایتالیا
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه. کوروش جان با حرفهات موافقم ... البته زیاد نمیشه ایراد گرفت...وضعیت توی مملکت ما خیلی بد یوده و متاسفانه خیلی از دخترها مثل این خانم همه چیز رو . باهم قاطی میکنن و به آزادی ربط میدن و مردسالاری و ......
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 12:29
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، بدبخت بیسواد، نوکر و جیره بگیر خامنه ای! دوست بسیجی تو هم ادعا می کرد پدرش مراکشیه و در فرانسه بوده و یه جای دیگه هم می گفت شوهرش نیوزلندیه اما مشخص شد که همه ش سر کاری بوده و ایدیهاش حذف شد. حالا تو اومدی از فرانسه و زنهای فرانسوی داری حرف می زنی و درصد می نویسی؟ مگه تو با 80 درصد فرانسویها رفتی کنار دریا؟ آخه بدبخت بیسواد تو اگه می دونستی فرانسه کجاست و فرانسه رو چطوری می نویسند می دیدی که در جزایر فرانسه مردم بومی اصلا لباس نمی پوشند و زنها با سینه برهنه کار می کنند. همین دیروز در اخبار بازدید سارکوزی از گوئیان یک زن بومی جلوی رئیس جمهور فرانسه با سینه برهنه داشت آشپزی می کرد. اینها فرانسوی هستند از مریخ نیومدند. اما شما بسیجی ها فکر می کنید با انتخاب اسم یک کشور می تونید عقده هاتون رو به اسم مردم اون کشور روی سایت به نمایش بگذارید. برو بمیر دروغگوی بسیجی! خجالت هم نمی کشی مزدور! تنها چیزی که دارید وقاحت و زبان اهانت و فحاشیه! بسیجی و مزدور خامنه ای بودن صفت شماست و فحش نیست چون واقعیته!.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 12:11
Dionysos - پارسی - فرانسه
katrina - لندن - بریتانیا، دوست عزیز این کوروش یکی از ساندیس خورهای سایبریست. ادبیاتش خیلی شبیه پروشات و زینب و سایر اسامی کاربر مزدور قبلی که حذف شد هست. سپهرداد از استرالیا هم حتما به خاطر دارید که در بحث قبلی که باهاش داشتم ادعاهای عجیبی در باره هویت و فرهنگ و مسیحی ها می کرد البته اون موقع شما فکر می کردید از آدمهای آزاد اندیشه که فکر می کنم تا به حال متوجه شدید که استاد میخ و تخته و نعله! ادعای امروزش سور آخر به توهمات قبلیش بود. این بابا فکر می کنه همه ایرانیهای خارج از کشور مثل خودش بی هویت و بی فرهنگ هستند احتمالا در کار مواد مخدر و فحشا هستند!! ماهیت تک تک این سایبریهای ساواما برای همه رو شده. این سایبری کار گلشیفته و موافقت سایرین با برهنگی رو با فحشا یکی می کنه! دم خروس و قسم حضرت عباسش رو داشته باشید! جمهوری اسلامی پول زیادی برای مزدوران اینترنتی صرف می کنه! شاد باشید!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 12:26
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
خودت ۲بار اینایی که نوشتی‌ رو بخون ببین از خودت بیزار نمیشی‌ .. همش تهمت عقدهٔ حقارت ، امثال تو ارزش زن بودن نداران، ولی‌ خیلی‌ خوشحالم که با کمک دوستان دیگه باعث شدیم که تو خودتو خوب به همه نشون بعدی، هرچی‌ هم آزادی و ایرانی‌ میگی‌ خودت ثابت کردی که همش مزخرف بود، ..از فرانسه که یه سرکوزی رو می‌شناسی و یه سینه‌های برهنه‌ ، واقعا که..، برو باقی‌ کامنت‌ها رو بخون تا بفهمی دیگران راجع بهت چی‌ فکر میکنن به همه تهمت زدی ،
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 13:16
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
piki82 - تورین - ایتالیا دوست عزیز ، مرسی‌ از لطفت ، اما نمیشه به اینا چیزی نگفت، من از همه دوستان میخوام که این شخص رو بشناسن Dionysos - پارسی - فرانسه ، هرچند که ارزشش رو نداره، ولی‌ نباید به این و امثال این اجئزه داد که افکاره مسمومشن رو پخش کنن، این به ۱۰ نفر حداقل توهین کرد
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 13:23
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
sepherdad - سیدنی - استرالی دوست عزیز با شما کاملا موافقم، حداقل مزیت با امثال این طرف شدن اینه که میفهمیم مشکل از کجاست، پیشنهاد می‌کنم جواب دندون شکن به Dionysos بدید
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 13:33
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه. دوست عزیز ..تجربه ای که من در مورد Dionysos و بقیه دوستان همفکرش دارم این هست که همیشه دچار افراط و تفریط هستن ..اصلا نمی تونن منطقی فکر کنن ..و یک راه میانه و معتدل رو پیش بگیرن ..بعضی موقعها از دروازه رد نمیشن ولی بعضی موقعها از سوراخ سوزن هم رد میشن! ..و در آخر هم که کم میارن شروع به تهمت و افترا میکنن..من بحثهای شما دوستان رو دنبال کردم و کاملا با شما موافقم ..در تایید حرف شما تا اونجایی که دیدم اکثر مردان و زنان دانشمند و تحصیلکرده اروپایی لباسهای نرمال و متناسبی دارن ..و اگه کسانی هم لخت شدن بیشتر از این لاتها و تحصیل نکرده یا افرادی هستن که زندگی موفقی نداشتند ..البته این کاترین خانوم یه کم عصبانی هست ..برای این همه چیز رو با هم قاطی میکنه ..کاترین خانوم! مگه ما موافق تو سری زدن به زن و کارهای غیر انسانی حکومت هستیم؟!..تا اونجایی که که تونستیم اعتراض کردیم ..حالا هم اینکار رو تایید نمی کنیم..فرقی نمیکنه زن یا مرد ..هر کی که لخت در مکانهای عمومی ظاهر میشه از نظر من کارش درست نیست و یک جای کارش می لنگه ..
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 13:31
Dionysos - پارسی - فرانسه
پسر شجاع و کوروش دو سایبری مزدور ای کیوی ما به اندازه جلبک=آی کیوی شما نیست در این شکی نیست! این همه فحاشی و روده درازی کردید فقط برای شرط بستن روی عکس باسن دیگران؟! شما مزدورهای جمهوری اسلامی که برای عکس برهنه سینه چاکید و در خیال عکسهای برهنه از باسن بیخداها هستید ایمیلهاتون رو بنویسید تا شرط رو ببرید و از تب و التهاب دیدن عکس برهنه باسن یک بیخدا دق مرگ نشید! عکس باسن لایق تفکر .. شماست! ننگ بر شما اسلام زده های ماشیست!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 13:20
sepherdad - سیدنی - استرالیا
دینیسس - پارسی - فرانسه. انتظار داری من چی‌ به شما بگم؟ بگم خودتی‌؟ نه نمیگم! چون من بر عکس شما معمولا چیزی‌ رو که نمیدونم نمیگم.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 14:16
katrina - لندن - بریتانیا
بله دیگه مگه چند تا ساندیس خور مثل خودت اراجیف هم رو تایید کنید خیلی‌ خوشحالم و می‌تونم عمق فاجعهٔ آتیش گرفتنت تون رو در کامنت‌هاتون ببینم شک ندارم اینقدر بی‌ توجهی‌ از خانمها دیدی عقده‌ای شدی حیف تاسف خوردن به حال شما زن ستیز‌ها .
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 14:38
katrina - لندن - بریتانیا
sepehrdadسپهرداد همانطور که شما حرفهای من رو درک نمیکنید من نیز حرفهای شما رو نه میفهمم نه میتونم درک کنم چرا که ایرانیان مقیم انگلستان انسان های شریفی هستند برخلاف تصورشما از ایرانیان خارج از کشور حالا شاید در استرالیا خبرهایی باشد که ما از ان بی خبریم به هر حال انتظار کامنت های این چنینی از شما داشتم.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 15:15
Dionysos - پارسی - فرانسه
sepherdad - سیدنی - استرالیا، می دونستی و حرف زدی؟ پس مدارک مستدلت برای فحشا و مواد مخدر فروشی ایرانیها در خارج از کشور رو هم بنویس ببینیم می دونستی یا نه فقط برای خوشایند جمهوری اسلامی نوشتی! مدرکت برای گلشیفته هم همینطور! در غیر اینصورت برو کشکت رو بساب بسیجی! خودتی!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 15:18
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
Dionysos - پارسی - فرانسه خودت ۲بار اینایی که نوشتی‌ رو بخون ببین از خودت بیزار نمیشی‌ . همش تهمت عقدهٔ حقارت ، امثال تو ارزش زن بودن نداران، ولی‌ خیلی‌ خوشحالم که با کمک دوستان دیگه باعث شدیم که تو خودتو خوب به همه نشون بعدی، هرچی‌ هم آزادی و ایرانی‌ میگی‌ خودت ثابت کردی که همش مزخرف بود، ..از فرانسه که یه سرکوزی رو می‌شناسی و یه سینه‌های برهنه‌ ، واقعا که..، برو باقی‌ کامنت‌ها رو بخون تا بفهمی دیگران راجع بهت چی‌ فکر میکنن به همه تهمت زدی ،
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 15:17
katrina - لندن - بریتانیا
پسر شجاع -!!!!!!شما لطف کن اسم من رو هیچ وقت تایپ نکن میدو نی که چی‌ می‌گم!!!!!!!!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 15:37
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، piki82 - تورین - ایتالیا، از ادبیات سطح پایین شما دو نفر و شباهت موضوعی کامنتهاتون می شه فهمید که احتمالا یک نفر هستید حالا بعدا مشخص می شه!! بسیجی تو اول فارسی حرف زدن یاد بگیر بعد هم اسم کوروش رو انتخاب کردی که همه فکر کنند ایرانیها فحاش و ضد زن هستند؟! این حقه ها قدیمی شده. تو اگه فرانسه بودی و سواد و فرهنگ شناخت مردمان غیر و دگر اندیش رو داشتی اخبار رو دیده بودی و می دیدی که خیلی از زنهای فرانسوی عکسهای برهنه شون روی وبلاگ گذاشتند و کسی نگاه هم نمی کنه! تو که خودت در تاپیک دیگه به سینه های طرف زل زدی مشخصه از چه قماشی هستی. من در شناسایی مزدورهای جمهوری اسلامی خطا نمی کنم و البته تو اولین مزدور نیستی!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 15:27
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
katrina - لندن - بریتانیا شما نگران توجه زنها به ما نباش ، ما از پس خودمون بر میایم، هرکی‌ نظرشو بگه و با نظر شما مخالف باشه میشه زن ستیز ، بسیجی‌ و چیزهای دیگه ، تو که از فاشیست بدتری، روی بسیجی‌‌ها رو هم سفید کردی، هیچ به عمق فاجعهٔ حماقت حرفاتون و اون یکی‌ پی‌ بردین؟ ما زن ستیز نیستیم فقط سعی‌ کردیم بهت بگیم مزخرف ننویس همین . آزادگی و سربلندی یه زن چه ایرانی چه فرانسوی به برهنه‌ کردن سینهاش نیست، این نظر اکسریت انسان‌های باشعور هست. سعی‌ کن مسایل‌‌رو باهم قاطی نکنی‌ و مؤدب باش وقتی‌ توی سایت با انسانهای با کلاس طرف هستی‌.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 15:50
katrina - لندن - بریتانیا
Dionysos - پارسی - فرانسه. -عزیزتجربه نشون میده بحث کردن با این افراد واقعا بی فایده واتلاف وقت هست به نظر من به اندازه کافی ماهیت شون برای همه روشن شد .سادیسمی تازه وارد وهم پیمانانش به جز فحاشی هدف دیگه ایی ندارند بهتره بایکوت بشوند .
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 15:44
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، مزدور بسیجی منتظر جواب دندان شکن از طرف یک آدم توهم زده به من هستی؟!!! بدبخت بیسواد که حتی جمله بندی و املای فارسی هم نمی دونی و از وقتی به این سایت اومدی جز چرند نویسی و اهانت کاری نکردی! عکس باسن من رو در خواب دیدی که فکر کردی من زن هستم؟ یا رویای کشتی گرفتن با زن می دیدی؟!! جواب اهانت تو اهانته!! پسر شجاع زیاد نوسان روحی داری و تعادل فکری نداری. شما دو تا مزدور ایمیلهاتون رو بنویسید تا عکس .... رو دریافت کنید، مگه عکس باسن نمی خواستید؟! کوروش آدرس فرانسه چی شد با دوستان و عکس ....خدمت برسیم؟! نکنه تو هم در فیضیه قم زندگی می کنی؟!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 15:44
sepherdad - سیدنی - استرالیا
کاترینا - لندن - بریتانیا. کاترین جان دلیلش برمیگرده به خیلی‌ مسائل، من به طور خلاصه بگم، که از نقطه نظر من نوشتن کامنت و توهین کردن به دیگران نه تنها مبارزه نیست بلکه ضد ارزش هست، هیچ هنرمندی سیاسی نیست, نه نبوده، اما کار هنرئ می‌تونه بار سیاسی هم داشته باشه، مثلا ترانه بوی گندم داریوش اگر چه یه ترانه زیبا بود اما یک کشور رو به باد داد! سیاست بازی‌ بزرگان هست، برای بازی‌ در سطح بالا نیاز به چند چیزی هست، ابتدا دلیل بازی‌، دوم، نتیجه احتمالی بازی‌!! !!!،،،،،،و و اما در مورده شرافت، تعریف زیادی وجود داره، خیلی‌!!ها ,, چه اهمیتی داره حرف مردم؟، این هم یه ,, هست، من فکر می‌کنم افرادی مثله ما که جز هنرپیشها وزارت ارشاد نبودیم و هیچ نقشیم هم ندشتیم در هنر اسلامی، بهتر هست به کار هنرمندان اسلامی‌--- -فرانسوی دخالت نکنیم! به هر حال این هنرمندان به دلیلی‌ فعلا با وزارت ارشاد اختلاف دارن که خیلی به ما مربوط نمیشه(این نظر شخصی من هست).
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 16:09
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران دوست عزیز، مرسی‌ از لطفت، کاملا با شما موافقم ، اما خوب به قول معروف نرود میخ آهنی در سنگ !!! کسی‌ که ادبیاتش به غیر از فحاشی و توهین نباشه حرف‌های شما رو هرگز نمی‌فهمه، چون اینجور آدم‌ها با این زبون بزرگ شدن و ادبیات دیگه‌ای رو نمی‌فهمند. اگه دقت کرده باشید اصلا حرف خاصی‌ پشت کامنت‌هاشون نیست، نه منطق نه توجیه ، بهر حال شما به خودتون نگیرید چون اینها همون جلبکی هستند که شما گفتید
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 16:28
katrina - لندن - بریتانیا
Kourosh_FF -چقدر منو میخندونی :))) بینوا معلومه از چه کلاسی هستی‌ :))) کامنت هست .زیاد هنر نمایی نکن. متأسفانه نه شعور صحبت کردن با خانمها رو داری نه سواد درست حسابی‌ داری . برو حسابی‌ شکوفا شدی. فکر می‌کنم کارخانه ساندیس روِ یه نامت بزنند با اینهمه اضافه کاری .
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 16:48
چکاوک - لندن - انگلستان
خانم گلشیفتۀ هنرمند من نیز با اینگونه اعتراض نمودن موافق نیستم ولی چگونه زیستن شما ، چگونه رابطه برقرا کردن شما با اجتماع و همینطور افکار شخصی شما نه تنها به من ربطی ندارد بلکه خودم را در جایی نمیبینم که حتی در مورد آن دخالت کرده و ایده ام را برای آنچه که از من خواسته نشده فریاد بزنم. فاجعه زمانیست که خامنه ای اعتراضش را با سرکوب کردن و قتل ایرانیان نشان میدهد ، جنایت آن است که جوانی برای اعتراض به پاسخ منفی دختر مورد علاقه اش به چهرۀ او اسید میپاشد و یا با ضربات چاقو او را به قتل میرساند ، وگرنه با عریان شدن شما تنها کسانی که به خون شما تشنه شده اند هموطنان خود شمایند نه بیگانگانی که شما در سرزمینشان اقامت دارید. موفق باشید.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 16:49
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
Dionysos - پارسی - فرانسه دیگه تو چیزی ننویس که واقعا داری حال همهٔ مارو با این ترشحات مریضت بهم می‌زنی، همش همون مزخرفات تکراریت، انقدر یه آدم میتونه مریض و بدبین باشه !!!! اول گفتی‌ من فرانسه نیستم، بعد گفتی‌ بسیجی‌ ام، حالا میگی‌ من اون دوستم piki82 از ایتالیا یکی‌ هستیم، بابا بفهم " همه سالمند اینجا غیر از تو..."
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 16:36
katrina - لندن - بریتانیا
Azadikhah - تکسل - هلند -درود دوست عزیز ایشون فکر می‌کنن با بی‌ ادبی‌ و تهمت زدن می‌تونه حرفش رو به کرسی بنشونه .می‌خوام یک لحظه تصور کنن:. اگه که یک مرد بود که به این صورت، (توجه کنین، درست به همین صورت) لخت شده بود باز هم همین عکس العمل‌ها بود؟ . خب، معلوم شد که برداشت ما از مساله زن و مرد، اگر هم که با رژیم متفاوت باشه ولی تفاوت کیفی نداره. تفاوت در درجه آن است.موفق باشید.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 17:08
Azadikhah - تکسل - هلند
نظر شما اهانت عزیز به بقیه!دنبال شوهر میگردی آخه شد نظر!؟فکر کردی فحش دادن به چند تا ایدی اینجا نظر محسوب می‌شه؟! نه عزیز این کارا لات بازی و بی‌ ادبیست.حالا تا میتونی‌ نظر(انگ و بی‌ادبی) بده تا دلت خنک بشه!عفت کلام داشتن خوبه و هیچ توهینی هم به کسی‌ نکردم و بی‌ادب گفتن بهت، نمی‌شه فاشیستی و از آخوند بدتر بودن!همه چیز رو با هم قاطی‌ نکن.گفتم بهت هر چیزی بخوای میگی‌ بعدش انتظار داری چیزی بهت نگند! خوب در دعوا حلوا پخش نمیکنند!
یکشنبه 2 بهمن 1390 17:17
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، کامنتی که در باره سینه های گلشیفته در تاپیک تایتانیک نظام نوشته بودی مدرک خوبی برای مریض بودن تو و امثال تو بسیجیه. کامنتهای تو نشون می ده از چه سطحی هستی و جواب های هوی هست ساندیسی! تو و پسر شجاع ...هم عفونت مغزی گرفتید ... بعد از این همه فحاشی و بی ادبی به دخترهای سایت حالا طلبکار هم شدی؟!!! ببین بسیجی من مثل سایه دنبال سایبریها هستم، هر جایی دوباره مزاحم دخترهای سایت شدی حسابی از خجالتت در میام. من با مزدور جماعت شوخی ندارم!!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 18:00
katrina - لندن - بریتانیا
در شهر من . فاحشه ها را سنگسار میکنند .. غافل از آنکه شهر پر از فاحشه های مغزیــست .. و کسی نمی داند که مغزهای هرزه ویرانگرترند تا تن های هرزه.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 18:27
Dionysos - پارسی - فرانسه
sepherdad - سیدنی - استرالیا، چی شد؟! مدرک مستدل فحشا و مواد مخدر فروشی ایرانیها در غرب چی شد؟! من هم معتقدم که اهانت کردن جنابعالی و رفقات و تهمت فاحشه گی به گلشیفته زدن راه مبارزه نیست. تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره؟! علت برهنه گی گلشیفته اختلاف با وزارت ارشاد هست اقای سیاست شناس؟!! مدرکت کجاست؟! تو قرار بود با اعلامیه ای که صادر کردی نقش پلیس اخلاق در غرب رو بازی کنی و مانع از پیشرفت فحشا در بین ایرانیها بشی؟! بدبختید شما واقعا، اومدید غرب می خواهید برای زنها و مردهای ایرانی در غرب هم تعیین تکلیف کنید؟ اصلا هر کسی خلاف کرد مگه قانون در غرب نیست که تو بخوای قانون جنگل رو به ایرانیها تحمیل کنی؟! تو دیگه آخرشی!!! بشین سر جات، ایرانیها بلدند زندگی کنند و اصلا زندگی اونها به تو ربطی نداره!! دروغ و وقاحت در ذات شما اسلام زده های ساکن در غرب هست؟ برای فضولی و دخالت در کار ایرانیها به غرب فرستاده شدید!!
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 18:17
katrina - لندن - بریتانیا
sepherdadسپهردادعزیز من همیشه برای شما ودیدگاهتون احترام قائل بودم والبته هستم .هرچند باشما در اکثرزمینه ها اختلاف نظردارم و نمیتونم عرایض شما رو تایید کنم .قصد توهین به کسی رو نداشته وندارم وناراحت هستم یکرطفه به قاضی رفته وراضی برگشتید.!!!! اگر نگاه کنید می بینید همفکران شما بسوی من حمله ورشدند وشروع به فحاشی کردند انتظار ندارید که با روی باز از انها استقبال میکردم ؟!اما بحث دوم سپهردادعزیز. یک روزی یک نفر درست میگفت و تمام مردم دنیا اشتباه میگفتند, و او میگفت زمین به دور خورشید میچرخد.... امروز هم فراهانی یک طرف و اکثر مردم ایران یک طرف...بهترین قضاوت را زمان خواهد کرد.موفق باشید.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 19:09
damad - منچستر - انگلستان
خدایا یعنی‌ میشه ما ایرانیها که زمانی جزو متمدنترین ا قوام ایرانی‌ بودیم،دوباره به همون تمدن برگردیم،خدا این افکار ساندیسی رو که ۱۴۰۰ ساله تو مغزه ما فرو کردن رو کی‌ می‌خوای درست کنی‌؟؟. دمت گرم گلی‌ که قدمی‌ برداشتی،مرسی‌
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 19:42
 
shahrooz93 - دبی - امارات
می‌خواستم دربارهٔ بحث نظر بدم اما با دیدن این همه بی‌احترامی از هر دو طرف دعوا شوکه شدم! رویم با آن‌هایی است که یک کشور را به دیکتاتوری متهم می‌کنند. دیکتاتور بودن یعنی اینکه شخص مورد نظر، توانایی پذیرش نقد از طرف مقابل را نداشته باشد. خوب آیا شمایی که این ادعا را در بوق فریاد می‌زنید خودتان به آن پایبند هستید یا تا می‌بینید که طرف مخالفتان است شروع به جنگ روانی می‌کنید! از نظر من کسی که ایگونه حرف بزند و طرف مقابلش را به جای «سخن گفتن» مسخره کند و فحش بدهد (چه با نظر من موافق باشد و چه مخالف) از سطحی‌ترین روش‌های زندگی انسان‌گونه باخبر نیست و فقط ادعا دارد و در عمل هیچ. پس لطفا به نظرات هم احترام بگزارید وگرنه فقط عصابتان خرد می‌شود هموطنان. پس به هم احترام بگذارید.
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 20:47
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
طرفدارایه رژیم جنایتکار اسلامی که اینجا نظر دادند، فقط به دنبال بهانه هستند. اونای که گفتن گلشیفته پول گرفته، فکر می‌کنن که همه مثل خودشون از دولت ایران پول می‌گیرن.اگرچه بعضیهاشون فقط با یه ساندیس خودشونو فروختند !!!.اونایی که گفتن با دیدن این عکس حال کردند، همونهایی هستند که تجاوز در زندان رو تأیید می‌کنن.خوشبختانه ملت ایران دیگه گول شما لباس شخصیها رو نمیخوره.مرگ بر خامنه ائی.... و اما در جوابmasterweb - تهران - ایران : . دوست عزیز فرمایشات شما کاملا صحیح و قابل قبول. اما آیا همهٔ ایرانیها باید اونطوری زندگی‌ کنن که شما دوست دارید ؟؟ مجله فیگارو اگه فکر میکرد که این عکس‌ها پسندیده نیست هرگز چاپ نمیکرد. بنا بر این جامعه ی هنری مشکلی با این عکس نداره.شما و امثال شما در محیطی‌ زندگی‌ و بزرگ شدید که فقط دنیایی را میشناسید که به شما معرفی کردند.فلان سردار میره با ۶ تا زن غریبه و لخت نماز جماعت میخونه، اونوقت مغزتونو پر می‌کنن که این کارها زشته.اسلامشون این چیزها را قبول نمیکنه، اونوقت خودشون با ماشین در روز عاشورا از روی ملت راد میشن و میگن ماشینو دزدیده شده بود.آخه ساده‌گی تا کی‌؟؟؟
یکشنبه 2 بهمن 1390 - 21:49
abbass1971 - تهران - ایران
یاد زهرا امیر ابراهیمی افتادم که به خاطر انتشار اون فیلم خصوصی اش توسط نامزدش مجبور شد از ایران بره اما این خانم با وقاحت اعلام کرده که عکسها ماله خودشه و فتوشاپی نیست و کارش یه نوع اعتراضه قافل از اینکه داره خودش به خودش چاقو میزنه و همچنین به خانواده اش کاش گلشیفته و گلشیفته ها میدانستند که این دنیا گذر گاهه نه قرار گاه
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 02:55
sepherdad - سيدني - استراليا
کاترینا - لندن - بریتانیا. کاترینا عزیز،,,,,,,(ارسال شده توسط فرناز رحیمی در تاریخ یکشنبه, 11/02/1390 - 11:22)."""هیچ حرکت نو و جدیدی نبود !چه بسا قبل از انقلاب بسیاری از هنرپیشگان ایرانی ، مثل خانم ایرن ، گوگوش ، ملوسک و .. این تابو رو شکسته بودند !همین اواخر هم نویسنده مصری و بقیه به دنبالش .. ولی به هرطور ، جدید نبود !"" ,,, چرا روز بعد ، این عکس و فیلم از صفخات اینترنتی خودشون حذف شد ؟ مثل معروف " خربزه خوردی ، پای لرزش هم بشین ! " رو همه شنیدیم .. نه !؟. اینکه ظهور این فیلم و عکس ، دقیقاً روز بعد از جایزه آقای فرهادی اتفاق افتاد و اینکه بعد از اون ،سایتهای وابسته به دولت ایران ، چه جور سعی به لوث شدن نام فرهادی و اعتبار گلدن گلوپ کردند ، نیز چیزی نیست جز فقط لبخند به لب من !صحبتهای ارباب جراید و نویسندگان و هنرمندان بسیاری رو در این چند روز خواندم که هیچکدام " خودشان " حاضر به انجام چنین کار و چنین جسارتی نبودند و نیستند ! فلان نویسنده ، مرقوم میکنه که : من از چادر بدم میاد ! ولی تو خوب کاری کردی ( نقل به مضمون! ) در صورتی که اهل و عیال خودش همه مجبه و از نوع چادریش هستند !,,,,,
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 02:55
abbass1971 - تهران - ایران
زنی که زیبایی اندیشه پیدا کرد زیبایی بدنش را نشان نمی دهد -دکتر شریعتی
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 02:58
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
چرا تحمل نظر دیگران رو نداریم؟ همون‌هایی‌ که با فریاد گلوشونی پاره میکنند که این حق گشیفته بوده که برهنه‌ بشه ، همونا به روش بسیجیها و دیکتاتور‌ها عمل میکنند.. به محض این که یکی‌ نظرش و بگه به مذاق این‌ها خوش نیاد میشه بسیجی‌ ، مزدور ، و هزار تا تهمت دیگه... من فقط نظرمو گفتم، تکرار می‌کنم برهنگی زوایای زیادی میتونه داشته باش ، یکیش هم از دید زیبا شناسی‌ ، چرا فقط باید ربطش داد به سیاست؟ امّا فکر ترس خورده و تحت فشار تحمل نمیکنه، بجایه جواب و مکالمه فحش میده ، تهمت میزانه چون متاسفانه عمق نداره، اگه همین طرز فکر جایگزین رژیم فیلی بشه بهتون قول میدم فرق چندانی در عملکردش نخواهد بود.
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 07:22
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
Azadikhah شما که مدافع ادب و نزاکت هستی‌ چرا فقط حرفایه من و دیدید ؟ برید از بالا کامنت هارو بخونید ببینید من توهین و شروع کردم؟ ۱۰۰۰ تا تهمت مزدور و چیزای دیگه .. جواب اینجور برخورد و ادبیات رو شما چجوری میدید؟ از ۱۰۰‌ها کلمه‌ای که این ۲ نفر نوشتند اکثریتش توهین و دروغ . من نظرم و گفتم بعد شروع شد، کور بشو، بمیر، مزدور ، بسیجی‌... این فاشیسم نیست؟ فرقش با ادبیات یه بسیجی‌ چیه؟
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 09:19
katrina - لندن - بريتانيا
sepehrdad-درود سپهرداد دراینکه سیاست بازی پیچیده وکثیفی ایست هیچ شکی دران نیست .ولی این حرکت برای من باارزش هست حتی اگر صرفا کارهنری وهیچ پیامی درپس ان نباشد .چرا که خواسته یا ناخواسته تمام خط قرمز های مذهبیون درهم شکست. این عکس غم انگیزتر از آنست که "لخت" معنی دهد و در جامعه ای که امروز سارا را از دارا تفکیک میکنند به نوبه خود شجاعت و اعتراض و خشم و فریاد است.مصر/ماه گذشته پاکستان /وحالا ایران / کما اینکه در گذشته این تابوشکنی ها انجام شده ولی به این شکل بازتاب نداشته است.من امروزمطلبی دراینترنت خوندم که خانواده فراهانی زیر فشاررژیم بودند وهستند به طوری که ساعات اولیه پخش عکس فوق فیگارو حتی وب سایت شخصی گلشیفته مجبوربه حذف ان شدند .!!!
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 13:35
katrina - لندن - بريتانيا
رژیم کثیف با روضه و گریه و دعای کمیل و امامزاده و قرآن صبحگاهی در مدارس و شهید پروری و بسیج و چادر و دایره منکرات و خواهران زینب و اذان گوشخراش از مساجد و غیره .. چیزی بجز دختران گلفروش چهار راهها و فروش دختران ۹ ساله به نام ازدواج و تبدیل کردن قم و مشهد به بزرگترین فاحشه خانه و بالا بردن آمار ایدز اعتیاد در میان دختران و فروش آنها به کشورهای عربی و ایجاد فضائی برای آغازاده‌های اختلاسگر که بتوانند برای همسران(!) دومشان جواهری یک میلیارد تومانی بخرند و در ویلاهای مجلل کانادا و آمریکا و انگلیس به تماشای فیلمهای پورنو و عیاشی بپردازند و هزاران هزار مورد از ناهنجاریهایی که حاصل تفکیک جنسیتی و تحقیر زنان بوده؛ کار دیگری نکرده. حال با دیدن این عکس غده چرکین انها سرباز زد درود برتو دخترایران زمین .
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 13:42
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، در همین صفحه بعد از نوشتن «ممه» به کاترینا اهانت کردی بعد که جواب گرفتی طلبکار هم شدی؟ مگه درجه تحمل عقاید دیگران رو با ادبیات لاتی سنجش می کنند که تو در هر صفحه مربوط به گلشیفته در باره سینه و حال دادن حرف می زنی؟! لات بازی و حرفهای رکیک به خانمها زدن با ابراز عقیده یکیه ؟ چشمهات رو بازکن ببین چند بار خودت تهمت زدی : دنبال شوهر گشتن تهمت نیست؟ از کی صحبت کردن راجع به باسن و سینه دیگران و عکس لختی خواستن از بیخداها و لات بازی و اهانت به خانمهای سایت کلاس شده که تو افتخار هم می کنی؟! ادبیات و رفتار تو داد می زنه که بسیجی هستی. ابراز عقیده کجا و لات بازی کجا؟!! اینجا خیلیها موافق نبودند اما مودبانه نوشتند کسی بهشون نگفت بسیجی!! سابقه درخشان تو در اهانت به یهودیها هم بر همه مشخصه، حالا با مظلوم نمایی و انحراف بحث می خوای آبرو بخری و خودت رو ایرانی آزادیخواه جا بزنی؟ سواد نوشتن فارسی هم نداری!!
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 14:03
nader46 - لندن - انگلیس
کسایی که دارند به گلشیفته فحاشی میکنند رو می شناسید؟. 1-بعضی از آنها کسانی هستند که در خیابان به دختر های مردم تنه میزنند و یا موقع گذشتن از کنار آنها میگویند: جووووووووون. 2- بعضی از آنها در خیابان با ماشین کنار دختر ها می ایستند تا آنها را سوار کنند و به گوشه ای برده و آنها را برهنه کرده و ... 3-برخی از آنها کمپین تشکیل دادند برای حمایت از دختر مصری که برهنه شده بود. 4- برخی از آنها هر شب در خفا ......در حال دانلود فیلمهای پورونو هستند!. 5- برخی در خیابان چراغ قرمز را رد میکنند و با نگاه پیروزمندانه به دیگران لبخند میزنند. 6-برخی هر سال روانه ی مکه و کربلا میسوند ولی همسایه ی آنها نان شب برای سیر کردن شکمش ندارد.
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 15:47
nader46 - لندن - انگلیس
7-برخی جنسی را که سال پیش خریده اند با 10 برابر قیمت در مغازه هایشان می فروشند. 8-برخی هر کجا که می نشینند داد از دمکراسی میزنند و از نبود آن شاکیند. 9-برخی شبها دور هم جمع میشوند و یک زن را میخرند و گروهی.... ولی صبح بی حس گناه به سر کارهایشان می روند. 10-برخی نان شب مظلومی را میگیرند تا خود را ..نه سیر کنند...بلکه با آن حال کنند. 11-برخی در اینترنت به دنبال عکس برهنه ی گلشیفته می گردند تا ببینند و دست به خشتک ببرند ولی روی پیج او فحاشی کنند!. گلشیفته جان،من جزو هیچ کدام نیستم.آزاد باش ...من اگر دوست نداشتم ،نگاه نمی کنم...به همین سادگی
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 15:48
علی کوچولو - مونیخ - المان
خدایا مردمانی که دین را به دنیا میبازند به راه راست هدایت بفرما. الهی امین .
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 19:39
daniall - نانت - فرانسه
کوروش جان به نظر من بحث با اینها مصداق بارز دوره باطل زدنه اجازه بده اینها که اتفاقا آدمهای باسوادی هم نیستن اینجا مدام مقاله بنویسن .من زیاد از این بحثا کردم ولی‌ خاصیت اینها همینه اگه ۱۵ تا کمنتشنو سر جم بخونی ۲ خط حرف حساب و منطقی‌ از توش در نمیاد به خدا. یکمی جوگیر شدن فقط همین اجازه بده همینجوری بمونن .اتفاقا اینا از سر لجبازی اینجوری جواب میدان و خودشونم کمترین اعتقادی به حرفاشون ندران .خودتو خسته نکن دوست من حیف وقت نیست واسه کسایی‌ بذاری که از بحث آشپزی تا ورزشو نرخ عرض و بستن تنگه هرمز صاحب نظر هستن و انگار اسلحه گذاشتن رو شقیقشون که نظر بدنو مخه ملتو با افکار بچه گانه و مسخرشون کار بگیرن.جالبیش اینه که همیشه هم هیجان زده هستنو میخوان کل فرهنگ و عقاید مردمو توی یه نظر عوض کنن.عجب حکایتی دارن این جماعت حالی‌ به حالی‌..
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 19:19
*پسر شجاع* - تهران - ایران
katrina - لندن - بریتانیا. فکر کنم فهمیدم که چی گفتین!..واقعا متاسف شدم !!..اعصاب نداری :)
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 20:58
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه. دوست عزیز..به نظرم تمام گفتنیها گفته شد ..و دیگه حرفی برای گفتن نمونده ..ولی باز هم در جواب کسانیکه که سعی میکنن مسئله رو جنسیتی و فقط برای زنها بکنند . میگم اولا دفاع از حقوق زنها یک کار خوب هست که هر انسان عادلی از آن حمایت میکنه ..دوما در مورد لخت شدن گلشیفته خانوم . اگه یک مرد هم اینکار رو انجام میداد باز هم کارش درست نبود ..برهنه شدن در مکان عمومی در بین اکثر مردم دنیا کار درستی نیست چه زن و چه مرد..
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 21:07
katrina - لندن - بريتانيا
*پسر شجاع* - !!!پرونده ت به اندازه کافی‌ بلک هست لطفا سکوت کن.!!!
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 23:10
katrina - لندن - بريتانيا
Dionysos - عزیز در انتها از شما و سایر دوستان تشکر می‌کنم که در این تاپیک من رو همراهی کردید و به من لطف داشتید. استفاده می‌کنم از نظرات اندیشمندانه شما در تاپیک‌های دیگر، پاینده باشید بدرود.زنده باد ایران و ایرانی‌/// . .
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 02:14
sepherdad - سيدني - استراليا
کاترینا - لندن - بریتانیا. کاترین جان ما چندتا جامعه ایرانی‌ داریم، یه گروه ایرانی‌‌های هستن که میدونن ما در قرن ۲۱ زندگی می‌کنیم، اینها معمولا متخصصن و وقت برای نوشتن مقاله و این چیزها ندارن، گروه دوم، ایرانی‌‌های هستن که اگر چه درقرن ۱۷ زندگی می‌کنن اما با دلارهای نفتی‌ در رسانه‌‌های دنیای هر روز مقاله مینوسن، از مجلس شوراای اسلامی قهر می‌کنن و بلافاصله ریس یک دانشکده در آمریکا میشوند، از سینمای یک کشور اسلامی قهرمی‌کنن و بلافاصله میروند هالیوود، ظاهراً توی آمریکا دختر شرقی نیست!!!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 04:54
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
l دوستان متأسفانه با هیچ زبونی نمیشه فکر‌ها رو باز کرد، کتاب پرسپولیس رو حتما میشناسید ؟ یه خانوم ایرانی توی فرانسه اونو نوشته، حتا از روش یه کارتون هم ساخته شد که مدتها روی پرده بود ، یه خانوم یآا آقا به روش دیگه هم میتونه اعتراض کنه ، لخت شدن و ممه نشون دادن سخیف‌ترین روشه!!! به طور مثال چرا گلشیفته یه نامه ننوشت به سازمان ملل در مورد بسته شدن خانهٔ سینما؟؟؟؟ در اونصورت یه حرکت موندنی بود! فرق گلشیفته با اون زنهایی که تو اکراین لخت شدن چیه؟ هیچی‌
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 06:10
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
اونوقت میگن به کسی‌ مربوط نیست دلش خواسته، در اینصورت مردها هم هر طور دلشون بخواد به این عکسها نگاه می‌کنن ... اگه این حرکت اعتراضی برایه مردم ایران من حق دارم بگم ما اینجور اعتراض هارو به اسم ایرانی نمی‌خواهیم ، اگه دلیل شخصی‌ داشته چمیدونم شاید برایه کاره جدید یا حتا دلش خواسته، به خودش مربوطه ولی‌ ایشون از دیده من دیگه هیچ موقعیتی به عنوان سمبل زن ایرانی نداره، چون سخیف‌ترین راه مبارز رو انتکخاب کرده ، اگه نظرش مبارزه بوده که فکر نمیکنم !!!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 06:15
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، تو که در تاپیک تایتانیک می گفتی نمایش سینه های برهنه برای شما خوبه حالا اینجا سخیف ترین روش شد؟! تو فکر خودت رو باز کن و تعادل فکریت رو حفظ کن، لازم نیست برای زنهای ایرانی و سمبل زن ایرانی تب کنی. اعتراض گلشیفته و سنت شکستن برای خودش و از طرف خودشه و ادعای مبارزه نکرده!!! مخالفت تو و دانیال و پسر شجاع عددی به حساب نمی یاد!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 10:39
Dionysos - پارسی - فرانسه
sepherdad - سیدنی - استرالیا، تو سور آخر رو به متخصصان بی مقاله زدی!!! ایرانیهای متخصصی که در قرن 21 زندگی می کنند و مقاله ندارند؟!! چطوری یک نفر تخصص می گیره بدون داشتن یک مقاله؟!! متخصص کیه؟ متخصص کسی ست که تحقیق هم می کنه. یک متخصص بدون تحقیق و مقاله و کتاب متخصص نیست. عجیبه که تو با 5 میلیون ایرانی خارج از کشور اشنایی داری و از گروه خلافکار در فحشا و مواد مخدر فروش بگیر تا متخصص قرن 21 و متخصصان دلارهای اسلامی همه رو می شناسی و لابد تخصص تو که در قرن 21 زندگی می کنی همین ارزیابی های کارشناسانه بی مدرک و سنده !!! تو برای حرفهات هیچ مدرکی نشون ندادی!! پس دو حالت داره یا مالیخولیا گرفتی یا هم لباس شخصی های اطلاعاتی که رفتی استرالیا!!! امیدوارم مشکلت مالیخولیا باشه چون راحت تر درمان می شی!!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 10:52
Dionysos - پارسی - فرانسه
دانیال ـ نانت - فرانسه، تو قبلا با فحاشی در تاپیک عکسهای برهنه چند ایرانی سعی کردی به کاربران موافق حمله کنی حالا که دیدی خیلی از ایرانیها مخالف این کار نیستند و یا اگه هستند مودبانه می نویسند اومدی با کوروش که حال و روزش مشخصه درد دل می کنی؟! تو که به قول خودت ظرفیت زندگی به سبک غربی رو نداری برگرد ابادان ولایت خودت عینک فروشی باز کن. چرا امثال تو فکر می کنند با زدن عینک ریبن روشنفکر شدند؟! لجبازی با کی؟ تو فکر می کنی همه مثل خودت هستند که نتونند فرهنگ مستقلی از خودشون داشته باشند؟! برهنگی یک فرهنگه و باید بهش احترام بگذاری، حتی اگه انتخاب گروه مورد تایید تو نباشه. سنتهای مذهبی و عرفی ایرانیها امروز امثال تو خریدارش هستند!! هیچ کس مجبور نیست بر سنت پدر و مادر و جدش بمونه!! هر کسی شخصیت مستقلی داره اما تو فکر می کنی همه ایرانیها باید از برهنگی متنفر باشند چون دانیال متنفره و بهشون فحاشی می کنه!!! شما اصلا نمی دونید الفبای زندگی در غرب و احترام به بیخداها چیه فقط دلتون به ارزش دلار و یورویی که می گیرید خوشه!!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 11:07
Dionysos - پارسی - فرانسه
پسر شجاع بسیجی خوشبخت، اگه برهنه شدن در مکان عمومی برای مردها خوب نیست، پس چرا ورزشکارهای مرد ایرانی با لباسهای چسب و با بالاتنه برهنه در انظار عموم ظاهر می شوند؟ چرا مردها در ایران و در سواحل خزر با مایو شنا می کنند؟! اینجا هم بالاتنه یک زن دیده شد نه آلت تناسلی. چه فرقی بین گلشیفته و ورزشکارها و شناگران مرد ایرانی هست که در ایران و در انظار عموم بالاتنه برهنه هستند؟! اگه لخت بودن از نظر تو عیبه، چرا دنبال عکس لختی گرفتن از بیخداها هستی؟! لخت یعنی چه؟ عکس بالاتنه؟ مسلما خیر! چون در استخرهای ایران مردها با بالاتنه برهنه شنا می کنند! پس لخت از نظر تو عکس پایین تنه و آلت تناسلی ست!! اینجاست پسر شجاع که نشون می دی در چه سطحی هستی که هر بار از من و بیخداها و با ادبیات لاتیت عکس لختی تقاضا می کنی!! ادبیات لاتی تو و کوروش ابراز عقیده نیست! نشان وقاحت داشتن و ماشیست بودن و بیمار بودن شماست!!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 11:26
چکاوک - لندن - انگلستان
Kourosh_FF - پاریس > آقا شما نام نویسندۀ کتابی که حتما خوانده و یا فیلمش (انیمیشنش ) را دیده اید، نمیدانید ولی خوب است بدانید که خانم مرجانۀ ساتراپی (نویسندۀ کتاب پرسپولیس ) کارگردانی مشترک فیلمی بنام (مرغ آلو ) را بعهده داشت که یکی از بازیگرانش هم خانم گلشیفته بودند، بنابر این شما فکر نمیکنید که با این دیدگاهتان (فقط شخص شما) خانمی که شما کارش را تأئید میکنید و در کنار گلشیفته فعالیت داشته را زیر سؤال میبرید. من بار دیگر میگویم که با اینگونه اعتراض کردن کاملا مخالفم ولی نباید که برای دیگری مرزی را مشخص کرده و حتی به او اهانت کنم. یک سؤال شما چگونه اعتراضتان را به گوش دیگران میرسانید !!!؟
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 11:37
Dionysos - پارسی - فرانسه
کاترینای عزیز خواهش می کنم دوست عزیز، امیدوارم در آینده شاهد گستاخی امثال پسر شجاع و کوروش و قلم به مزدهای جمهوری اسلامی نسبت به زنها نباشیم. تیتر مقاله رای دادن رو دشوار کرده، نمی دونم باید به تیتر حذف و برداشتن عکسهای گلشیفته رای بدیم یا تایید کار و عکسهای گلشیفته؟ در هر حال با تعداد رایها مشخص می شه که نیمی از رای دهندگان موافق کار گلشیفته هستند. فردا و فرداهای دیگر تعداد ایرانیهای روشنفکر و طرفدار زن بیشتر هم خواهد شد. در هر حال شما رو درحمایت زنها همراهی می کنم و امیدوارم روزی برسه که هر زن ایرانی آزادانه حق ابراز عقیده و برهنگی رو داشته باشه و مورد هتک و حرمت قرار نگیره. شاد باشید
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 11:40
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
جناب Kourosh_FF - پاریس - فرانسه : دوست عزیز مسلما هر کسی‌ به اندازهٔ دانش، فهم و شعوره خودش می‌تونه از کلمات استفاده کنه و منظورش رو برسونه.اینکه گلشیفته حرکتش درست بود یا نه به خودش مربوطه. شما میتونی‌ نظرتو بگی‌، اما نمیتونی‌ نظرتو تحمیل کنی‌. من و شما به عنوان یک ایرانی‌ فقط یک حق رای داریم شما مخالف هستی‌ و من مخالف نیستم. بنابراین سنبل زن ایرانی‌ را هر کسی‌ از دیده خودش می‌تونه تحلیل کنه و این کار به شما این اجازه رو نمیده که بخواهید به شخصیت ایشان توهین کنید. ضمن اینکه همهٔ این مخالفتها بیش از ۹۰% به خاطره دیدگاه مذهبیه. چه اونایی که تو ایرانه مذهبی‌ که حتی نمایان شدن موی یک زن را گناه میدانند و چه مجاهدینی که در فرانسه و عراق به امیده روزی هستند که یک نوع دیگری از اسلام را در ایران پیاده کنند.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 12:29
Dionysos - پارسی - فرانسه
امیدوارم روزی برسه که هر زن ایرانی آزادانه حق ابراز عقیده و برهنگی رو داشته باشه و مورد هتک حرمت قرار نگیره. شاد باشید. (غلط املایی رو اصلاح کردم.)
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 14:42
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
جواب من به دوستانی هست که رو کامنت من کامنت گذاشتن (به غیر از یه نفر که غیر از توهین و تهمت حرفی‌ نداره بزنه، به ایشون میگم که این شخص هرگز مخاطب من نیست) چرا وقتی‌ یه نفر کامنت موافق میذاره اشکالی نداره ولی‌ نقد می‌شه مخالفت می‌کنید؟ دیدم یه خانومی نوشته بود اگه برهنه‌ شدن هنره پس پملا اندرسون آزاد‌ترین زن دنیاست... چرا به این دید به قضیه نگاه نمیکنید؟ خانوم ساتراپی افتخار ایرانیهاست، چرا ایشون از آزادی فرانسه ممه نشون دادن و یاد نگرفت ؟؟؟ سال من اینه ؟ این آزاد شدن یه زن یا برده شدنش؟ چیزی که من و عصبانی میکنه که این کامنت‌ها نشون میده ما ایرانیها مثل صالح ۷۹ هنوز فقط غرق شور و هیجانیم، مسلمه هر کسی حق داره با بدنش هرکاری بکنه حتا زن روسپی هم حق داره تنشو بفروشه، اما این فضیلت نیست ، به خرج هیچ ملیتی هم نمی‌ره، شما که تو اروپا زندگی‌ می‌کنید اینو باید فهمیده باشید ، امان از سطحی نگری ما ایرانیها و به دام افتدنهمون...
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 17:55
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت اول: به نظر من کار گلشیفته کار درستی‌ نبود و سیاسی هم نبود. به نظر من‌شان هنرپیشگان ایران را پائین آورد. در مجموع مخالفت با این کار گلشیفته خیلی‌ بیشتر از موافقت با او بوده است و همین خودش باعث شده که خیلی‌ها این جور نتیجه گیری کنند که هنوز ایران مرد سالار هست و ناامیدی زیادی به وجود آورد. گلشیفته در ایران فرصتهای بازیگری خیلی‌ زیادی داشت. پدر , هنرمند هست و به همین دلیل از کودکی خودش و خواهرش به راحتی‌ وارد دنیای بازیگری شدند. گلشیفته با درباره الی اصغر فرهادی معروفیت جهانی‌ پیدا کرد. به نظر من آمدنش به خارج باعث شد فرصتهای شغلی کمتری نسبت به ایران داشته باشد.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 19:08
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت دوم: گلشیفته مثل هر هنرپیشه دیگر می‌خواهد مطرح باشد. آمدنش به خارج خیلی‌ سر و صدا کرد و طرفداران زیادی پیدا کرد از جمله خود من. به نظر من ورودش به هالیوود کار مثبتی برای سینمای ما بود و امیدوار بودم که همانطور که کارگردانهای ما جهانی‌ شده‌اند، هنر پیشگان ما هم جهانی‌ شوند ولی‌ این نگرانی را داشتم که در محیط سینمائی غرب که به قول نیکول کیدمن نسبت به خانم‌ها بیرحم هست و آنها فقط تا ۴۰ سالگی پیشنهاد شغلی‌ خوب دارند، نتواند خود را برساند و پیشنهاد شغلی‌ کافی‌ بگیرد. مشکل زبان و فرهنگ برای هنرپیشه ها خیلی‌ بزرگتر هست.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 19:17
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت سوم: گلشیفته خیلی‌ سعی‌ کرده که خود را مطرح نگاه دارد. وارد موسیقی‌ شد و خوانندگی کرد، مصاحبه کرد، عکسهای متعدد و جدید در مجلات فرانسوی گذشت ولی‌ نتوانست به موقعیت دو سال قبلش برگردد. موفقیت بزرگ فیلم اصغر فرهادی مزید علت شد. فیلمی که اگر گلشیفته در ایران بود بدون تردید هنرپیشه نقش اولش میشد. حالا لیلا حاتمی جای او را گرفت و جایزه بهترین هنرپیشه اول زن را از جشنواره برلین گرفت که برای هنرپیشگان زن ما یک موفقیت تاریخی‌ هست. در این میان گلشیفته با پیشنهادی رو به رو میشود که از او عکس بگیرند در کنار کاندیداهای دیگر جایزه سزار.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 19:24
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت چهارم: گلشیفته از این فرصت استفاده کرد تا بار دیگر توجه‌ها را به سمت خود جلب کند و در ضمن احتمال برنده شدن جایزه سزار را برای خود بالا ببرد. حالا فرصت‌های شغلی‌ بیشتری خواهد داشت. در ضمن نشان داده که حاضر هست نقش هایی که از او انتظار نمیرفت را هم بازی کند. من کار گلشیفته را سیاسی نمیدانم بلکه وقتی‌ همه اینها را کنار هم میگذارم بیشتر احساس می‌کنم برای مطرح شدن باشد. اگر می‌خواست این کار را برای مقاصد سیاسی کند چرا گذاشت در برنامه ای که ۱۱ هنرپیشه دارند لباس‌هایشان را در می‌آورند این کار را کرد؟ من خیلی‌ خوشحالم که این بحثها باعث شد که قدر زنان ایرانی‌ که واقعا مبارزه میکنند را بیشتر بدانیم مثل نسرین ستوده که الان در زندان هست. مبارزه او هیچ نفع شخصی‌ برایش ندارد و فقط به خاطر کشور و عقیده اش هست. کار گلشیفته باعث شد که من دیگر طرفداراش نباشم. به احتمال زیاد گلشیفته خودش متوجه اشتباهش شده و به همین دلیل از فیگارو خواسته که عکسش را بردارند.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 19:43
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت پنجم: من تصور می‌کنم که حالا دیگر گلشیفته راهی‌ ندارد مگر اینکه بگوید فقط به خاطر اعتراض و فقط به خاطر مسائل سیاسی این کار را کرده وگرنه تمام طرفدارانش را از دست میدهد. من در اینجا باید از لیلا حاتمی یاد کنم که به نظر من مبارز بهتری در جبهه‌ فرهنگ ماست. با شوهرش سینما درست کردند و سینمایشان توسط تندرو‌های ایرانی‌ در تهران به آتش کشیده شد. با این حال ناامید نشد و حالا با جدائی نادر از سیمین به معروفیت جهانی‌ رسیده. به امید سرافرازی کشورمان
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 19:44
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، تو که از تمام عکس فقط به سینه ها زوم کردی اصلا معنای فضیلت رو می دونی چیه؟! اتفاقا مخاطب من تو و امثال تو هستید که بعد از این همه اهانت هنوز رو دارید و مظلوم نمایی می کنید. به تو چه؟! تو خیلی فضیلت شناسی دنبال سینه نباش !!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 20:45
sepherdad - سيدني - استراليا
کورش_آف - پاریس - فرانسه. خانم ساتراپی افتخار ایران نیست ایشون یه فرانسوی هست که ۲ فیلم ناموفق ساخته که فیلم پرسپولیسش داستان یه دختر ویلون و فاسد هست, ربطی هم به پرسپولیس نداره!! فقط میخواستن اسم پرسپولیس خراب کنن، فیلم دوم یه فیلم مسخره بود.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 21:34
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. جنب بیخدای بسیجی برگشتی لوول ..تو چرا اینقدر آی کیوت پایینه؟! ..مظورم بدون شورت هست ..تو کدوم ورزش مردها بدون شورت مثل همفکرای برهنه ات ظاهر میشن؟!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 20:07
sepherdad - سيدني - استراليا
دینیسس - پارسی - فرانسه. شما یه عذر خو‌ای به من بدهکاری، هروقت پوزش خواستی‌ بعد اسم منو بیار.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 21:40
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
Dionysos - پارسی - فرانسه اقای نامحترم شما اسم من و دیگه نیار ، هرگز، حالیت شد چی‌ میگم که؟
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 05:30
Dionysos - پارسی - فرانسه
sepherdad - سیدنی - استرالیا، بعد این همه اهانت به ایرانیهای خارج از کشور و گلشیفته هنوز رو داری و می خوای من عذرخواهی کنم؟!!! کسی که ادعا می کنه همه ایرانیهای ساکن غرب فاحشه یا مواد مخدر فروش هستند یا دیوانه ست یا مزدور جمهوری اسلامی ...هر وقت از گلشیفته و من و کاربرهای دیگه عذرخواهی کردی فراموش می کنیم چی گفتی!!! دو دوزه بازی شما بسیجیها انتها نداره!!!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 07:21
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، بسیجی از رده خارج شده، منم گفتم که تو منظورت از عکس گرفتن عکس منظره نیست، عکس پایین تنه ست. اینجا هم گلشیفته کاری رو کرده که مردهای ایرانی در روز عاشورا می کنند. مردان نیمه برهنه بدون پیراهن جلوی زنها در روز عاشورا سینه زدنشون اشکالی نداره عیب هم نیست! فقط اگه سینه های یک زن دیده بشه عیبه؟!!! حالا این ربطش به شورت چی بود آی کیو؟!! تو هر بار با حرفهات ثابت می کنی که من درست می گویم. ثابت می کنی از چه قماشی هستی و هدفت از این ادبیات لاتی چیه!!! قبل از اینکه حرف بزنی فکر کن!! .
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 07:30
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahram khosh maram - تهران - ایران، عزیز جان این نظر شماست و فکر نمی کنم تعداد مخالفان عکسهای گلشیفته بیشتر از موافقان باشه. در هر حال بنده قبلا اصلا فیلمهای گلشیفته رو نمی دیدم، دلیل کار او هر چه که باشه از وقتی با عکسهای نیمه برهنه سنت شکنی کرد، بنده از طرفدارانش شدم و برای دیدن فیلمهای بعدیش به سینما خواهم رفت. کار گلشیفته حتی اگه سیاسی هم نباشه اثر مهمی بر جامعه سنت گرای ایرانی خواهد داشت و کمتر از مبارزان سیاسی نیست. البته شما رای خودتان رو دارید و نظر شما یا بنده رو نمی شه به تمام ایرانیها عمومیت داد. تنها چیزی که من رو متعجب می کنه اینه که اکثر مردهای ایرانی نیمه برهنه شدن و سینه عریان کردن رو جلوی زنها در کنار دریا یا روز عاشورا یا در ورزش عیب نمی دونند اما اگه یک زن سینه عریان بکنه خطای غیر قابل بخشش محسوب می شه! چه فرقی بین سینه های مرد یا زن هست؟!!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 07:46
Dionysos - پارسی - فرانسه
2ـ شهرام عزیز ، این مساله نشون می ده که هنوز خیلی از مردهای ایرانی و حتی خود شما به اصل برابری اعتقادی ندارند و ندارید. بنده خودم شاهد سینه های عریان مردها در روز عاشورا جلوی زنهای مسلمان بودم! کجاست تفکر برابری بین مرد و زن!! بهتره که در شعار باقی نمونیم و به برابری در تمام جنبه های آن عمل کنیم. گلشیفته با خارج شدن از ایران و ایستادن در مقابل سنتها و عرف مذهبی جامعه سینمایی اسلامی ایران بزرگترین قدم رو برای دموکراسی برداشته و کارش قابل تحسین و تقدیره. می تونست در ایران بمونه و با بازی در فیلمها و سریالهای واپس گرایانه تلویزیون جمهوری اسلامی پول زیادی به جیب بزنه و تظاهر به مردمی بودن بکنه!! اما این کار رو نکرد و همین پشت پا زدن به سنتهای عقب مانده فرهنگ ایرانی اسلامی ست که ارزش کارش رو بالا می بره. گلشیفته زن پیشرو و مدرنیست. این برای سنت گراها قابل درک نیست.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 07:54
Dionysos - پارسی - فرانسه
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه، آقای نامحترم تو هم اسم گلشیفته رو نیار،هرگز!! حالیت شد چی می گم؟!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 10:48
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.