عکسهای ویژه از راهپیمایی ۲۲ بهمن - تظاهرات به صرف شیرینی و آب میوه ۲


عکسهای ویژه از راهپیمایی 22 بهمن  
تظاهرات به صرف شیرینی , آب میوه , غذا , هدیه و وسیله ایاب و ذهاب 2

پدرام-اهواز - ایران - اهواز
سفره ابوالفضل رفته بودن یا تظاهرات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

pelle - سوئد - استکهلم
دلم برای این آدمای بدبخت فلاکت زده بیشتر میسوزه تا ازآنها نفرت پیدا کنم.
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
ساندیس خورهای معروف .من نمی فهمم این امت حزب الله با چهارتا شیرینی و نوشیدنی ساندیس خر میشن بابا شماها انقدر گشنه هستید .خاک بر سرتون.
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
کووووووفت. مرض بخورید اشغال کله ها.
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
فریدون شیرازی - ایران - شیراز . تو دروغگو خودتو بکشی کاربران فهیمی همچون pesar shoja - استرالیا - استرالیا و نادر 11 از انگلستان و از امریکا شاهین ووو هستند که ادم بیسوادی چون تو را بشناسند و برای دروغها و تهمت زنیهایت پشیزی ارزش قائل نشوند.دوستان من 14 ساله در دانمارکم و 12 سال بکمک خداوند کار کرده ام.و این فریدون دروغگو اینقدر بی ارزشه که هیشه توهین میکنه بارها از سیستم دانمارک شهرهای دانمارک و جملات دانمارکی برایش نوشتم اما بقول چند کاربر فهیم این ارزشش را نداره که من چیزی را به او ثابت کنم.فریدون خوشبختانه برای کاربران فهیم داری شناخته میشوی..بیچاره من 14 ساله وطن و شهرم را ندیده ام کاربران باشرف مثل نادر11 انگلیس و دیگری از امریکا و...ارزوی بازگشت به وطن برایم میکنند.بعد حقیر و درمانده و عقده ای چون تو میگوئی من ایرانم.جدا برات دیگه متاسف هم نیستم.چراکه قبلا فکر میکردم بیسوادی کمبود و نادانیت تو را دروغگو و توهین کننده کرده اما حالا متوجه شدم ذاتت بده و ذات بد را هیچکس نمیتواند عوض کند.وسلام
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

mehr47 - ایران - تهران
گر رهبرم امرم کند...خوار و بارم تامین کند...جان و تنم فدا کنم...خار و مادر تقدیم کنم.......شعری از درددلهای یک برادر عرررزشی
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

sheipor - قبرس - لارناکا
روز ۲۵ بهمن از جرثقیل بالا رفته بود و توسط نیرو های امنیتی بازداشت شد، شناسایی شد. خانواده او توسط نیروهای امنیتی تحت فشار برای انجام مصاحبه با صدا و سیما و اعلام عدم ثبات روانی اکبر هستند و امکان دارد حکم اعدام نیز برای وی صادر گردد. اکبر ...امینی که در جریان اعتراضات سال گذشته نیز چند ماهی باز داشت بوده، در روز حادثه به همراه پارچه های سبز و تصویری از شهدا بالای جرثقیل رفته بود. وی گردن خود را با طناب آبی به جرثقیل بسته بود تا در صورت دخالت ماموران به دار آویخته شود. اما ماموران امنیتی با آوردن خانواده وی به محل وی را مجبور به پایین آمدن کردند. بر ماست تا با بر سر زبان آوردن اسم وی از سوء استفاده ماموارن امنیتی از گمنامی وی جلوگیری کنیم. منبع خبر : انجمن سبزهاادامه ..
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

faramarz65 - ایران - تهران
فقر ........دلیل بدبختی مردم ایران . حالا چه فقر مادی ؛ چه فقر فرهنگی . اما شما ها که برای این چیزا رفتین باید بدونید که با عوض شدن حکومت و بهتر شدن روابط کشور با دنیا و سرمایه گذاری هایی که در کشور انجام میشه و ایجاد فرصت های بیشتر ...........وضعیت همه بهتر میشه . پس منافع کوتاه مدت رو فدای بلندمدت نکنید و حق بقیه مردم رو هم ضایع نکنید .
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

malek khorshid - هلند - روتردام
خاک تو سر ساندیس خورتون. مرگ بر ساندیس و دوست دارانش.
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
درد من حصار برکه نیست.درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهن شان خطور نکرده است.دکتر محمد مصدق.
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
قیافه ها رو ببینین یکی از یکی عقب افتاده تر بدبختی و فلاکت بزرگ اینه میهن ما دست اینطور اقلیت احمق گداگشنه بی سواد افتاده
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

mahsa_alman - المان - فرانکفورت
باور کنین همش از فقره,هم مادئ و هم .....امیدوارم روزی انقدر غنی باشن که برای این چیزها به خیابان نروند!
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
فقیرند و گرسنه. شما را به خدا تحقیرشان نکنید. ما هم اگر خیرات کنیم می آیند و می گیرند.
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
اینهم ایرانیان ازاده .وارثین کورش کبیر
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
حدسم درست بود میگفتم پس چرا مموت میمون نژاد همیشه کسری بودجه و از حساب ارزی دست درازی میکرد حیونکی منظورش کار خیر بوده.یعنی بذل و بخشش کیک و ساندیس تک گل بوده.ای تو اون روحت خمینی برای ارث و میراثی که برای ملت ایران بجا گذاشته اید.
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

H_64 - ایران - تهران
چرا با شعور مردم بازی میکنید؟ اکثر عکسها ربطی به راهپیمایی نداره!!! درسته که در راهپیمایی ساندیس و آب میوه میدهند ولی دروغ هم حدی دارد و تا جایی که به شعور کاربر توهین نکند قابل تحمل است.
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

kasra persia - انگلیس - لندن
چرچیل : تنها شرط چیره شدن و تسلط بر یک ملت ،,اقلیت خائن و اکثریت نادان .
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

Nani2008 - انگلستان - لندن
دلم برای این جوانها میسوزه، بیچاره ها تقصیر ندارن، از وقتی چشم به دنیا باز کردن اینجوری بارشون آوردن. اینها همش برنامه ریزی و روانشناسی شده. کار یکی دو روز هم نیست. این بیچاره ها را بالاجبار شرطی کرده اند. نقش آموزش و پرورش و آموزش عالی قسم خورده جمهوری اسلامی، برای خلق چنین رویدادهایی، به وضوح نمایان است.
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

YAho0DA - امارات - دبی
نوش جان ساندیس با طعم خون جوانان ازاده ......... !!!! ملت بیچاره رو جوری بار اوردن که واسه 1 ساندیس کیلومترها پیاده روی میکنند ... از حق نگذریم جمهوری اسلامی در ترویج گدا پروری به شکوفایی رسیده......... لعنت به این مردم و حکومت ننگین.......
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
خاک بر سر گدا صفت شما ساندیس خوران اسلامی! اسلام همین هست! گدا پرور, ضد علم و دانش, ضد تمدن و فرهنگ, انسان ذلیل کن و نوکر پرور! خلایق هر چه لایق! در زمان شاه عزت و شرف داشتید و جیب هایتان پر از پول بود و حالا در زیر سایه اسلام گدا پرور حال و روزتان این شده که ببینید چه موقع تظاهرات اعلام میکنند تا بروید ساندیس و کیک و پودر رختشویی و رب گوجه فرنگی بگیرید. واقعا خاک بر سرتان که آبروی ایران و ایرانی را در دنیا بردید...
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

love-iran - ایران - مشهد
من حالم از حکومت اخوندی بهم میخوزه اما تنها دلیل اینکه مردم اعتراض نمیکنن چون با تعغیر حکوکت مخالف هستن و با اصلاح حکومت موافق هستن که یک 20 سالی طول میکشه عکس ها هم دروغه و مال روز بعد تضاهرات هست که نیرو امداد فروش خیابانی زیر قیمت گذاشته اخه اگه قرار باشه هر تضاهرات یک کارتن چیزی بکسی بدن که بودجه دولت برای نصف اش بس نمیشه دروغ تا کی اون هم جلو قاضی به قل معروف جلو قاضی و ملق بازی؟
سه‌شنبه 3 اسفند 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
pelle - سوئد - استکهلم . دوست عزیز اگرفقر ذلت فکری و جنایت ایجاد کند باید اکثریت مردم هند افریقا قاتل باشند زندگی خالی ازشرف انسانی پشیزی ارزش ندارد من یک تن فروش را که از جان و روح خود مایه می گذارد را به فردی که برای تداوم حکومت زیر بار خفت می رود ارجح می دانم.اعدام شدگان قربانیان جوان بگور خفته را در نظر اورید دیگر در دلتان دلسوزی نخواهید یافت.
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
dkdk - دانمارک - اسلیس. تو بدجوری دور برداشتی! از کی تا حالا این بسیجی پسر شجاع شده کاربر فهیم؟! مگه اینکه شما بسیجیها پشت همدیگر رو داشته باشید و برای هم کارت تبریک بفرستید. از همینجا معلوم میشه پسر شجاع هم نوکر رژیمه هر چند که سعی میکنه خودش رو سبزی نشون بده! اولین کسی که بعد از خامنه ای نتیجه انتصابات رو تایید کرد و گفت در انتخابات تقلبی نشده همین پسر شجاع دروغگو بود. خوشحالم که تو مامور سفارت با طرفداری از این سایبریها همشون رو لو دادی! تو 14 سال هست که نوکری جمهوری اسهالی در دانمارک را میکنی و از سفارت پول میگیری تا از رژیم ددمنش اسلامی دفاع کنی! سابقه تو رو همه توی این وب سایت دارند.
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
فریدون شیرازی - ایران - شیراز. دوست عزیز! شما مهملات و مزخرفات این چند تا سایبری عقب مونده ذهنی رو جدی نگیرید. این بسیجیهای نوکر رژیم oghab - فنلاند - هلسینکی - dkdk - دانمارک - اسلیس - پسر شجاع - تهران - بلو استار تهران - سامان 911 UAE که جدیدا تهرانی شده ولی عرب زاده است - gogoli تهران که از عوامل ارتش سایبری هستند مدتهاست در این وب سایت مشغول ماله کشی رژیم هستند. اینها از نظر ذهنی و اجتماعی دچار انواع عقده ها و کمبودها هستند .. و جدیدا فقط به فحاشی و نشان دادن فرهنگ ناب اسلامی روی آورده اند. به امید آزادی ایران از شر طاعون قرن!
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

shayna - ایران - ایران
بیشتر عکسها قدیمی بود مربوط به پارسال
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

محمداصلی - ایران - تهران
قطعا عکس ها واقعی و مربوط به زمان پس از اتمام راه پیمایی های حکومتی است . من گاهی از سر کنجکاوی و برای شناخت بهتر این جماعت بین آنها میروم . اما واقعیت این است که دست فروشان و برخی فروشندگان از حضور جمعیت استفاده می کنند و جنس های بنجل خود را به فروش می رسانند و این عکس ها عمدتا مربوط به خرید جماعت ساندیس خور از این فروشندگان است . البته توزیع رایگان ساندیش و دیگر خوراکی ها و ارائه انواع خدمات رفاهی دولتی و وسیله ایاب و ذهاب هم به وفور توسط حکومت انجام می شود .
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

hoseini127 - ایران - تهران
بابا بی خیال مردم که اوسکول نیستن یه سری عکس از خرید مردم بازار رو انداختین کنار عکسهای 22 بهمن. البته تو راهپیمایی هاشون شنیدم ساندیس و کیک میدن اما نه اینجوری. تو را به اعتقاداتتون به شعور مردم توهین نکنین.
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

shahryar-khan - کانادا - مونترال
کوروش بیدار شو ببین چه برسر فرزندان ایران امده,صد رحمت به گشنگان انگولا .....
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

shahiin2011 - ایران - تهران
درسته که حکومت ایران مخالف داره اما موافق هم زیاد داره، یعنی شما عکسای 22 بهمن امسال رو ندیدین؟؟ اون همه جمعیت رو میشه با ساندیس آورد؟! با این تحلیل های سطحی فقط سطح خودتون رو پایین میارین، این عکسایی که گذاشتین خیلی دور از واقعیته...
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس. زبل خان واقعا بدجور به هم ریختی و هر روز هم بدتر میشی!! ...خودت میدونی که من مخالف جنایات آخوندها و هر کسی که بنام دین جنایت میکنه هستم ولی چون مانند تو بیخدا نیستم و مخالف توهین به خدا و اعتقادات هستم برای همین مذبوحانه میکوشی که من و دیگرانی را که مثل من فکر میکنند در کنار آخوندهای جنایتکار قرار بدی در حالیکه ما در ایران و تمام دنیا اکثریت هستیم ما همانقدر که شما بیخداها رو قبول نداریم به همان اندازه بلکه بیشتر آخوندها و افراطیهای دینی رو که بنام دین جنایت می کنند را قبول نداریم. ما حتی حاضریم اگر در دین نقصی وجود داشته باشد یا بعدا قوانین عقب مانده ای به آن اضافه شده آنها رو اصلاح کنیم ولی اعتقاد بخدا و حساب و کتاب بعد از مرگ چیزهایی نیست که شما بیخداها بتونید از اکثریت مردم ایران و دنیا بگیرید....
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس. در کامنت دیگه ای نوشته بودی که کسانی که به خدا اعتقاد دارند اخلاقیات رو دزدیدن جناب بیخدا این نمونه اخلاقی هست که تو بی خدا از آن دم میزنی! و هر روز داری فرهنگ و اخلاقت رو به همه نشان میدی! ...تو رو چه به اخلاق؟! راستش من موندم شما بیخداها برای چی باید وقتی منافعتون به خطر می افته باید پای بند اخلاقیاتی مثل راستگویی درستکاری شرافت انسانیت و چیزهای دیگه باشید؟ وگرنه راست گفتن زمانی که ضرری نداره هنر نیست. حالا جناب بیخدا بمن بگو اگه تو یه بیابون با یه نفر دیگه فقط به اندازه نجات 1 نفر آب داشته باشید آیا حاضری که برای نجات همسفرت از تشنگی بمیری تا او نجات پیدا کنه یا اینکه در کشتن همسفرت تردید نمی کنی تا خودت نجات پیدا کنی ..برای تو که با مردن همه چیز تموم میشه نه خدا هست و نه حساب و کتاب بعد از مردن و اگه بمیری پایان کارت هست اگه به فکر کشتن همسفرت نباشی احمق هستی! ..ولی بر عکس کسی که به خدا و حساب و کتاب بعد از مردن اعتقاد داره هیچوقت برای 2 روز بیشتر زنده ماندن دستش رو به خون دیگران آلوده نمیکنه ...
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس. این آخوندا و افراطیهای دینی رو که می بینی و تو و دیگر بیخداها همیشه سعی دارین آنها رو به عنوان نمونه کامل دینداری به همه معرفی کنین دقیقا به اندازه شما بیخداها خطرناک هستند .. آنها خودشان را جانشین و برگزیده خدا میدانند و به بقیه مردم حتی به اندازه حیوانات هم ارزش قایل نیستند .برای منافع خودشان دست به هر جنایتی میزنند چون فکر میکنند خدا همیشه با آنهاست و آنها را مجازات نخواهد کرد ..راستش من به یک نتیجه جالبی رسیدم که دینداران افراطی و بیخداها اکثرا ضریب هوشی کمتری نسبت به بقیه دارند چون منطقشان خیلی لرزان هست . با کمترین تحقیق و آگاهی فرو میریزد ولی چیزی که باعث موفقیت نسبی آنها میشود عدم آگاهی دیگران و سماجت و اصرار آنها در گفتن عقایدشان هست دقیقا مثل تو !. ولی دنیا داره به سمت تعادل پیش میره . با افزایش آگاهیها و عصر ارتباطان روز به روز زمینه فعالیت شما بیخداها و مذهبیهای افراطی محدودتر میشود ...
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس. بابا تو دیگه کی هستی من که یادم نمیاد برای dkdk - دانمارک - اسلیس.کامنتی گذاشته باشم که تو ادعا می کنی ...بعد هم روی هوا نتیجه گیری هم میکنی و هر نوع حرفی که لایق خودت هست به من نسبت میدی ..راستش از وقتی که گفتی خداباوران اخلاقیات رو دزدیدن به هوش تو ایمان آوردم . برای همین هست که بیخداها فاقد اخلاق شدند . هر جا حرفی میزنن نمونه کامل بی اخلاقی هست ...
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

moolan_12 - ایران - شیراز
حالا اگه ما رو عکس آقا پا می ذاشتیم؟!!!!!!
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

89562389 - ایران - نجف آباد
اقا این عکسیا دروغ است .من راهپیمایی 22بهمن رفتم هیچی نمیدادند این عکسها که میبینید مال خرید نمایشگاه عید است.
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس . تو که بخدا هم اعتقاد نداری خیلی خیلی حقیر و درمانده ای.بیچاره حدود 4 نیم ملیارد انسان کره زمین معتقد به پروردگار عالمند که بین این همه انسان صدها هزار دانشمند.پرفسود.اندیشمند.مخترع استاد مهندس و دکتر و هزاران هزار انسان فهیم و بامعلومات وجود دارند.بعد تو که کامنهایت خبر از عقب افتادگی ذهنیت داره خداوند مهربان را کتمان میکنی?معلوم کردی از گروه خاکبرسرانی.90 درصد کاربران فهیم معتقد خداوندند.متاسفماز نادانیتان.
چهار‌شنبه 4 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
H_64 - ایران - تهران ,,پس چیه خیرات سفره ابوالفضل داش عباسه ,, یا اینهم شاخه ای از کمکهای یارانه ی, ناقلا حتما تو هم داخل این محفل بودی چون اونی که کارتون زیر بغلشه خیلی قیافه اش به تو میخوره (نازی. ساندیس کمتر گیرت اومده بهرحال به دل نگیر از این خیراتها زیاده دفعه بعد جبرانش کن.
پنج‌شنبه 5 اسفند 1389

sarehaal - ایران - ناکجااباد
22 بهمن خیلیها دراومدن تو خیابونا هرکسم واسه خودش دلیلی داشته یکی مجبور بوده یکی از چیزی میترسیده یکی دنبال خاسته ای بوده یکی به خاطر ساندیس بوده یکی از روی بیکاری بوده یکی هم واسه اعتقاداثش درومده و... اما حرفای خیلی از شما از روی بی اطلاعیه وبا این کارتون عملا دارید به ملت ایران توهین میکنید اینقدر ساده درمورد کسی قضاوت نکنید چه برسه به یک ملت
پنج‌شنبه 5 اسفند 1389

tina mehrabi - برزیل - برزیل
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس باهات موافقم
پنج‌شنبه 5 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.