یانگوم در نقش سرآشپز در سریال قهوه تلخ !!


یانگوم در نقش سرآشپز در سریال قهوه تلخ!!!
شایعه یا واقعیت؟


نشریه پردیس در شماره جدید خود نوشته که مدیری قصد دارد ازبازیگر نقش یانگوم در سریال قهوه تلخ استفاده کند.

 این نشریه در حالی این خبر را منتشر کرده که پیش از این حسن فتحی نیز قصد داشت از بازیگر نقش یانگوم در فیلم کیفر استفاده کند ولی به دلایلی امکان پذیر نشد. فتحی تیر ماه امسال گفته بود که نخستین انتخاب ما برای ایفای نقش دختر ژاپنی فیلم کیفر ، بازیگران نقش سوسانو، بعد یانگوم و بعد یک هنرپیشه ژاپنی مقیم کانادا بود ولی هیچ کدام از این انتخاب‌ها به سرانجام نرسید و در آخر بازیگری با ملیت افغانی نقش را ایفا کرد.


یانگوم ازدواج کرده و دیگر بازی نمی کند


فتحی که در نشست نقد وبررسی فیلم کیفر در فرهنگسرای ارسباران سخن می گفت درباره نقش دختر ژاپنی فیلم عنوان کرده بود : برای این نقش ابتدا با سوسانو بازیگر سریال «افسانه جومونگ» صحبت کردیم که دستمزد آن به اندازه بودجه کل فیلم بود و بعد به سراغ «یانگوم» رفتیم که آن‌هم ازدواج کرده و به آمریکا رفته و دیگر بازی نمی‌کند. بازیگران دیگر هم از اینکه سرشان تراشیده شود، مشکل داشتند و در نهایت به این دختر افغانی که بازیگر تئاتر بود، رسیدیم که در حد توانش کار کرد و شخصیتش احترام من را برانگیخت.

یانگوم درنقش سر آشپز


حالا نشریه پردیس در جدیدترین شماره خود نوشته که مهران مدیری مذاکراتی با خانم لی یونگ ئه بازیگر نقش یانگانجام داه و مذاکرات ابتدایی هم حسابی مثبت بوده و خانم یونگ ئه هم موافقت خودرا برای حضور دراین سریال اعلام کرده است . گویا قراراست سریال قهوه تلخ تا 90 قسمت ادام داشته باشد و دقیقا قرار است در سی قسمت پایانی به عنوان سر آشپز وارد قصر شود .
sobhanjan - امارات - ابوظبی
برای پول یارو اوباما و شیخ ضایع امیر امارات و شیخ خا.. امیر قطر و شیخ مایه امیر کویت شیخ پاره امیر جزیره کومور شیخ لایه پادشاه عربستان را به بازی میگیره میگم یهو خمینی را هم تو گور بازی بده بد نیست خوب پولی بدست میاری مهران مدیـــــــــــــــــری با طنزهای سوپاپــــت که برای نظام اسلامی می سازی خوب هواس مردمو تو این چند ساله با برنامه های برنامه ریزی شده ات پرت کردی دمت گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم خوب راهشو بلدی ننه من غریبم بازی را هم قشنگ آموزشت دادند سوپاپ نظام
چهار‌شنبه 1 دی 1389

keykalhor - ایران - تهران
به شرط داشتن حجاب کامل اسلامی.
چهار‌شنبه 1 دی 1389

بابا فیروز - ایران - اصفهان
بابا تو دیگه کی هستی دست شیطون رو بستی میونه صد تا عاشق بگو ماله کی هستی ............... مهران مدیری حسابش از همه جداست واقعا با این طنزای سیاسیش فقط اینه که میتونه حرف دل ملت رو به گوشه سردمداران حکومت برسونه واقعا کاراش شاهکاره دمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــَش گرم...................
چهار‌شنبه 1 دی 1389

gogoli - ایران - تهران
یه حقه دیگه برای سرکیسه کردن مردم و بالا بردن فروش سریالهای آبکی! فکر کنم مدیری کم کم دست به دامن الیزابت تیلور و روح مرحومه مغفوره مرلین مونرو هم بشه!
پنج‌شنبه 2 دی 1389

مهدیار - ایران - تهران
چیز مالی هم نیست نه خودش نه بازیش نمیدونم چرا انقد تو مملکت ما گنده شد
پنج‌شنبه 2 دی 1389

afshin7174 - ایران - تهران
مگه تولید سریال قبلا انجام نشده؟
پنج‌شنبه 2 دی 1389

8pa - ایران - تهران
چرا بعضی هموطنا اینقدر نمک نشناسن،خداییش تو این اوضاع ، کار طنز که مورد توجه قرار بگیره خیلی سخته،بعدش هم اینقدر بخیل نباشید نوش جونش،پول هنرش رو میگیره.
پنج‌شنبه 2 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.