کت و شلوار بیژن نوباوه ایرانی است ، مانتوی خانم ها غربی!


نوباوه: مانتو از هر فسادی بدتر است

مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز ظرفیت ما در امر رسانه بسیار بالا است و توانسته‌ایم در برابر بزرگترین هجمه تبلیغاتی دشمن که در واقع یک جنگ واقعی است، ایستادگی کنیم.

به گزارش ایسنا، بیژن نوباوه در هشتمین همایش "بسیج و رسانه" در مشهد به ویژگی‌هایی جمهوری اسلامی نظیر وسعت سرزمینی و کمیت و کیفیت نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: مطمئنا تهدید نظامی علیه ما به شکلی که براندازی نظام صورت گیرد، نخواهیم داشت.

وی با اشاره به جنگ سرد میان آمریکا و شوروی اضافه کرد: تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای آمریکا علیه کمونیسم در دوران جنگ سرد محدود به یک رادیو بود، ولی امروز بیش از 18 هزار بنگاه ماهواره‌ای در دنیا فعال است که چهار هزار عدد آن در ایران قابل رویت و نیمی از این تعداد کاملا قابل استفاده در کشور ماست، امروز حدود 90 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای قابل رویت است و حتی کشورهایی همچون هند و چین نیز علیه ما برنامه‌های را پخش می‌کنند.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که یکی از مولفه‌های جنگ نرم این است که نشان دهند کشورهای غربی برتر از کشورهای شرقی هستند، افزود: تلاش آمریکا این است که به فرزندان ما نشان دهد که آمریکا برتر از ماست.

وقتی زن ایرانی فکر می‌کند که مانتو بهتر است یا این‌که بچه ما فکر می‌کند که موی ژل زده قشنگ‌تر است، این تاثیر کار فرهنگی غرب و از هر فسادی بدتر است، چرا که ناهنجاری را به هنجار تبدیل می‌کند. زمانی اگر کسی حتی سایه چشم می‌کشید جلوی ورودش به سازمان (صدا و سیما) را می‌گرفتیم، ولی ببینید امروز چه خبر است.

نوباوه ادامه داد: امروز دشمن بر روی مساله جنگ نرم و استفاده‌های رسانه‌ای در این زمینه بسیار کار می‌کند ولی متاسفانه هنوز ساز و کار منسجم و مناسب برای مقابله با این مساله در کشور ما درست نشده است. ماجرای ندا آقا سلطان یک شاهکار هنری بود و نشان داد که دشمن به شدت بر روی این چنین مسایلی کار می‌کنند، امروز آمریکایی‌ها تقریبا همه تخم مرغ‌های خود را در سبد حرکت‌های سایبری گذاشته‌اند و بر روی این مساله کار زیادی می‌کنند، بخش مهمی از افراد درگیر در حوادث سال 88 افراد بی‌سواد بودند و علیرغم برچسب‌های قشنگی که داشتند در دام حرکت‌های آمریکا افتادند.

وی در ادامه به اهمیت بسیج در بحث مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: ما تشکیلاتی به نام بسیج داریم که در دنیا بی نظیر است و می‌تواند قدرت خود را به عنوان یک سایبر در مقابل دشمن نشان دهد پس باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد تا یک حرکت منسجم و مناسب در برابر جنگ نرم دشمن انجام دهیم.

وی همچنین با اشاره به مولفه‌های جنگ سایبری دشمن اظهار کرد: ایجاد نگرش منفی در مردم نسبت به مسوولان نظام، القای یاس و ناامیدی در مردم، تحریک علیه نظام، تضعیف روحیه نیروهای نظام، ایجاد شکاف در بین جامعه و حتی نظامیان، تقویت گروه‌های اپوزیسیون، ترغیب مردم به عدم مشارکت سیاسی، القای نگرش نقض حقوق بشر، تاکید بر وجود ناامنی در ایران، برجسته سازی اعتراضات صنفی و اجتماعی و ایجاد هراس و نگرانی در افکار عمومی جهان از جمله مهمترین مولفه‌های جنگ سایبری دشمن محسوب می‌شود.

نوباوه با تاکید بر این‌که امروز مهمترین روش برای مقابله با تهاجمات سایبری دشمن، روش ایجابی است، افزود: هک کردن راحت‌ترین راه است، ولی منحرف کردن اطلاعات دشمن به صورتی که مد نظر ما است، با اهمیت‌تر است و وزارت اطلاعات و سپاه در این زمینه بسیار فعال هستند، امروز نسل بعدی اینترنت به طور اختصاصی برای پنتاگون طراحی می‌شود و همان طور که آمریکا با اینترنت می‌تواند تهاجم کند، از همین طریق نیز آسیب پذیر است.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز اینترنت در خانه‌های ماست و اگر دیروز یک زبان فارسی برای اینترنت تهیه می‌کردیم یا فیلترینگ درستی انجام می‌دادیم، امروز وضع بهتری داشتیم. امروز بسیج باید زیباترین وبلاگ‌ها و وب سایت‌ها را در موضوعات مختلف در اختیار داشته باشد، چرا که هر چقدر در میزان جریان سازی علیه غربی‌ها موفق‌تر عمل کنیم، به همان میزان آسیب پذیری ما کمتر می‌شود.

کت و شلوار بیژن نوباوه ایرانی است ، مانتوی خانم ها غربی!

عصرایران ؛ محسن جاحقی - بیژن نوباوه گفت: "وقتی زن ایرانی فکر می‌کند که مانتو بهتر است یا این‌که بچه ما فکر می‌کند که موی ژل زده قشنگ‌تر است، این تاثیر کار فرهنگی غرب و از هر فسادی بدتر است، چرا که ناهنجاری را به هنجار تبدیل می‌کند. زمانی اگر کسی حتی سایه چشم می‌کشید جلوی ورودش به سازمان (صدا و سیما) را می‌گرفتیم، ولی ببینید امروز چه خبر است"(ایسنا -22 آبان 89)

بیژن نوباوه که زمانی خبرنگار صدا وسیما بوده در نیویورک و اکنون هم نماینده مجلس شورای اسلامی ،اخیرا در اظهاراتی جالب توجه به مانتو و ژل مو حمله کرده ، آنها را تاثیر کار فرهنگی غرب دانسته، از هر فسادی بدتر می داند. خاطر ایشان البته بسیار مکدر است از اینکه روزی جلو در سازمان صدا و سیما عده ای بوده اند که به صورت زنان زل می زده اند تا ببینند اگر آنها سایه چشم کشیده اند، جلو ورودشان به سازمان گرفته شود "ولی ببینید امروز چه خبر است!

در اینکه حفظ شئون اسلامی از جمله حجاب، واجب است و باید حرمت آن همواره نگاه داشته شود هیچ شک و شبهه ای نیست کما اینکه بسیاری از خواهران و مادران ما در این دیار داوطلبانه و از سر اعتقاد همین گونه می زیند و اتفاقا بسیاری از جوانان و دانشجویان و مادران و خواهران ما مانتو هم می پوشند و البته که العیاذ بالله فاسد هم نیستند. حتی چماق رضا خانی هم نتوانست حجب و حیای ایرانی زن مسلمان را بدرد. اما چه شده است که آقای نوباوه اینقدر اوقاتشان تلخ شده است؟

آقای نوباوه ! اگر روشهای سایه-چشمی شما و همفکرانتان جواب داده بود که الان خاطر عاطر سرکار مکدر نبود و فریاد بر نمی آوردید که ایها الناس ببینید چه خبر است؟ اگر هم جواب نداده است لازم است آن مقام منیع در نوع برخورد در مقولات فرهنگی یک بازنگری مختصر بفرمایند تا نوباوه دیگری در 100 سال آینده یافت نشود بگوید ما از قدیم تا کنون جلوی تمام خانم های سایه چشم دار به سازمان را گرفته ایم اما وا مصیبتا ببینید چه خبر است!

این نکته هم که جناب ایشان فرموده اند که ژل مو زدن و مانتو از فرهنگ غرب است و چون غربی است از هر فسادی بدتر است کمی سست بنیان است. اصولا در غرب کسی مانتو نمی پوشد، و در ثانی اگر هم بپوشد و ما آن را به عاریت گرفته باشیم ملالی نیست. مگر خیلی از چیزهای ما غربی نیست؟ همان کت و شلواری که جناب نوباوه به تن می کنند که غربی تر است؟ حتما ایشان نمی دانسته اند که کت و شلوار غربی است؟ یا یادشان رفته هرروز کت و شلوار می پوشند و با آن به پارلمان می روند که اساسا یک مفهوم غربی است و پشت میکروفونی صحبت می کنند که باز هم غربی است و از رادیو پخش می شود که آن هم غربی است و در انتخاباتی شرکت می کنند که کلا بر اساس مفاهیم فلسفه سیاسی غرب استوار است.

احتمالا یا اینها را یادشان رفته است و ما را کمی ساده گیر آورده اند یا حتما می خواهند با ما شوخی کنند یا قصد دارند پس از خواندن این مطلب ضمن ارائه یک شکایت عریض و طویل از عصر ایران غرب زده ، زین پس با لباس محلی و سنتی خود در پارلمان حاضر شوند!

اندر باب ژل مو هم باید گفت اتفاقا همین یک قسمتش ایرانی و اسلامی است. بنده البته جرات ندارم وارد مسایل تخصصی دینی شوم اما احادیث و روایات بسیاری از ائمه معصومین وجود دارد که بر آراستگی ظاهر تاکید میکند. از جمله از امام صادق (علیه السلام) که می‌فرماید: «اذا اَخَذْتَ الدُّهْنَ علی راحتکَ فَقُل. اللهمّ انی اسأَلُکَ الزَّیْنَ و الزینَة( کافی جلد 6 ص 520) موقع روغن زدن موی سر، بگو: بارالها! از تو درخواست زیبایی و زینت دارم.

این حدیث ضمن اینکه اهمیت روغن زدن موی سر را می‌رساند، به ما می‌فهماند که روغن زدن موی سر می‌تواند امری عبادی نیز باشد. ممکن است جناب نوباوه بخواهد با تجزیه و تحلیل شیمیایی ژل مو و روغن به ما بفهماند که این دو جنس با هم فرق می کند و اولی فساد آور است و دومی نه، که اینجانب به علت فقدان دانش شیمی آلی این امر را به متخصصین علم کیمیا می سپارم.

در ثانی، آنقدر که ایشان نسبت به ژل موی سر و مانتو حساسیت دارند به امور دیگر نظیر فقر، بیکاری، حفظ حقوق شهروندی، دروغگویی و غیبت که گناه کبیره هم هستند هم همین حساسیت را نشان می دهند؟ واقعا ما در توزیع عادلانه حساسیت ها در جامعه کمی راه خود را گم نکرده ایم؟ آیا همانقدر که به ژل مو و سایه چشم خانم ها حساسیت نشان می دهیم به حادثه سعادت آبادها هم حساسیت داریم. آیا همه این مصائب و معاصی ، فسادهای کوچک اند و مانتوی خانم ها فساد اعظم؟!

بی اختیار به یاد جملات دکتر محمود احمدی نژاد در فعالیتهای انتخاباتی دور نهم ریاست جمهوری ایشان می افتم: "واقعا مشکل مردم کشور ما، شکل موی جوانان ما است؟ جوانها دوست دارند موی خودشان را هر جور می خواهند بگذارند، به من و تو چه ربطی دارد؟ من و تو باید به مشکلات اساسی کشور بپردازیم. دولت باید اقتصاد را سامان بدهد، فضای کشور را آرامش ببخشد، امنیت روانی درست کند، پشتیبانی کند از مردم. مردم سلایق گوناگون دارند. با سنتهای مختلف، اقوام مختلف، تیپهای مختلف، دولت خدمتگذار همه است. چرا مردم را کوچک می کنیم؟ مردم را آنقدر کوچک می کنیم که مشکل مهم جوانهای کشور ما این است که مدل مویشان را چگونه بگذارند و دولت هم نمی گذارد؟ یعنی شان دولت این است؟ شان مردم این است؟ این توهین به مردم ما است. چرا مردم را دست کم می گیریم. یعنی الان مشکل کشور ما این است که چرا فلان دختر ما فلان لباس را پوشید؟ یعنی مشکل مردم ما این است؟"

unique0 - انگلستان - لندن
نماینده تهرانه دیگه. نشان دهنده شعور مردم یک شهر. صد رحمت به چاقوکش های شهرهای دیگه !!.
یکشنبه 23 آبان 1389

sadeghol - مالت - مالت
برو بمیر انسان هر چه لباسش کمتر باشه بهتره حالا اگه سرد شد یه چیز بپوشه باید از اجدادمون یاد بگیریم
یکشنبه 23 آبان 1389

khosh bavar - ایران - یزد
قیافه زرد یرقانی با لباس زرد بد رنگش ! زرد در زرد شد ! مثل میت میماند, بدون انرژی, بدون نشاط و دوست داشتن به زندگی ?! ایا اینطور شخصیتها قادر هستند مشکلات امروزی را حل کنند و با ایده نوئینشان مردم را مجذوب کنند ?! بچه های ساندیسی سایت در خارج از کشور, شماها با دیدن و شنیدن اینطور افراد چه نظری دارید !?
یکشنبه 23 آبان 1389

ایران برای ایرانی - ایران - مشهد
ایجاد نگرش منفی در مردم نسبت به مسوولان نظام، القای یاس و ناامیدی در مردم، تحریک علیه نظام، تضعیف روحیه نیروهای نظام، ایجاد شکاف در بین جامعه و حتی نظامیان، تقویت گروه‌های اپوزیسیون، ترغیب مردم به عدم مشارکت سیاسی، القای نگرش نقض حقوق بشر، تاکید بر وجود ناامنی در ایران، برجسته سازی اعتراضات صنفی و اجتماعی و ایجاد هراس و نگرانی در افکار عمومی جهان از جمله مهمترین مولفه‌های جنگ سایبری دشمن محسوب می‌شود. یارو هر چیزیو که حقیقت داره و عین روز روشنه میگه نشونه غربزدگی و البته در هیچ جای دنیا نهادی مثل بسیج متجاوز وجود ندارد که در زندان به دختر و پسر مردم به اسم دین تجاوز کند
یکشنبه 23 آبان 1389

omide azadi - ایران - تهران
این حروم لقمه یک عمرو تو نیویورک ترکوندو الان که بر گشته زر زر میکنه.بابا اگه اونور بده،اخه و .. خیلی بیجا میکنید می روید اونجا زندگی می کنیدو حالو حول.انقدر لقمه هاشون حرومه که از هیچ دروغی نمی گذرن.
یکشنبه 23 آبان 1389

sare galin - انگلیس - لندن
دخترهاى ایران زمین چه با سایه چشم چه بى سایه چشم خوشگل و نجیب هستن!!. شما به جاى این تاثیرات غربى!!! برین ببینین چه بلاى این فقر و بیکارى و خفقان رژیم سر مردم ایران اوورده. اینقدر نگران سایه چشم دخترها نباشین برین به فسادى ک خودتان به وجود اووردین برسین!.
یکشنبه 23 آبان 1389

hasti.farzin - ایران - تهران
داره خیال می بافه نو باوه . از اسمش معلومه نوباوه یعنی هنوز کم عقله
یکشنبه 23 آبان 1389

mehr47 - ایران - تهران
نوباوه بهتره برادر دزد خودشو ارشاد کنه. برادر دزدش همه کاره ایشون هستن. تلکه بگیرهای مدرن که در سایه مقام عظمای ولایت به کفتر تو اسمان هم رحم نمیکنن.
یکشنبه 23 آبان 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
اگر یک زبان فارسی برای اینترنت درست می کردیم مشکل نداشتیم هان!!! بنده خدا اینترنت از روزی که ما یادمان می آید اینترنت زبان فارسی داشت و اتفاقا مشکل شما هم از همین یک زبان فارسی است چون اکثر مردم نمی توانند زبان های دیگر را بخوانند. ضمنا خدمت بعضی دوستان جوان که برای اولین بار نوباوه را در استیضاح دکتر کردان دیدند عرض می کنم که ایشان خبرنگار ویژه وزارت اطلاعات در مصاحبه های اجباری با زندانیان سیاسی دوران خاتمی بودند.
یکشنبه 23 آبان 1389

hassan5 - ایران - تهران
ادم خوابیده را براحتی میتوان بیدار کرد اما ادمی که خودش را بخواب زده نمیتوان بیدار کرد.اقای نوباوه خوب میداند که مشکل الان جامعه مانتو و زل مو نیست ولی چون میداند که خودش و دولتش در مقابل مشکل اقتصادی و اجتماعی و جهانی بکلی نا توان است در حال رد گم کردن میباشدو این اراجیف را برای کوته فکران هوادار خودشان میگوید بالاخره باید برای هواداران بی سواد خوراک فکری تولید کند..شما ببخشیدشان چون این حرفها مال افراد بالای دیپلم ایرانی نیست
یکشنبه 23 آبان 1389

hassan5 - ایران - تهران
ادم خوابیده را براحتی میتوان بیدار کرد اما ادمی که خودش را بخواب زده نمیتوان بیدار کرد.اقای نوباوه خوب میداند که مشکل الان جامعه مانتو و زل مو نیست ولی چون میداند که خودش و دولتش در مقابل مشکل اقتصادی و اجتماعی و جهانی بکلی نا توان است در حال رد گم کردن میباشدو این اراجیف را برای کوته فکران هوادار خودشان میگوید بالاخره باید برای هواداران بی سواد خوراک فکری تولید کند..شما ببخشیدشان چون این حرفها مال افراد بالای دیپلم ایرانی نیست
یکشنبه 23 آبان 1389

sahel67 - ایران - تهران
من نمیدونم این چه بدبختی ک سرنوشت ما تو این مرحله افتاده دست 4 تا فسیل مغز یخ زده ..که برای تمام امور شخصی ما تکلیف معلوم کنن بابا شاید ما بخوایم این جور زندگی کنیم. شاید بخوایم ارایش کنیم یا نکنیم یا بخوای بی حجاب باشیم . بابا اصلا اون بهشت مال خودتون که به خدا با این کاراتون جای افرادی چون شما در قسمت اتشدان جهنمه . دیگه بسه .هر چیزی حدی داره ..انقدر محرم نا محرم کردین جونا پیرا مثل خودتون انقدر فکر میکنین زیر لباس خانومها چیه ..به خدا چیزی نیست گند زدین به همه اعتقادات حالص مردم
یکشنبه 23 آبان 1389

reza.paris - ایران - تهران
این سگ پیر دیگه از کجا اومده اینم ساندیس میخواد.
یکشنبه 23 آبان 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
یکی از اون یکی پفیوز تر و عوامفریب تر, مملکت ما ایران که روزی مهد تمدن و تفکر و مهربانی بود تبدیل به یک دروغ بزرگ شده است, هر روز باید هزاران دروغ و و تملق و خرافه از دهان دولت مردانش بشنوی, صد افسوس.
یکشنبه 23 آبان 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
نسل جدید ایران به حجاب و اسلام زوری اعتقادی نداره. بزودی باید گورت رو گم کنی 'نو یا وه'
یکشنبه 23 آبان 1389

amoo uk - انگلستان - لیدز
این متحجران اخوندی و بی سواد برای رد گم کردن از فقر و بدبختی مردم و اعدام و شکنجه سیاسیون به مسائل شخصی مردم گیر دادند و با این کار یک سری عقب افتاده ذهنی را تحریک میکنند
یکشنبه 23 آبان 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
یکى نبود به این مفلوک کودن بگوید هنگامیکه مى خواهى تراوشات مفلوکانه بکنید اول یک کمى فکر بکن و به خود ت نگاهى بینداز بعد وراجى بفرمایید. البته این در سیستم معلول جمهورى اسلامى است که افراد نوکیسه و تازه بدوران رسیده که سر در اخور بیت المال دارند و مدام هم لفت و لیست هاى آنچنانى مى کنند تعاریف ها و قمپز در کردن هایشان غیر آدمیزاد است . یک مشت پاچه ورمالیده بوگندو که تا دیروز خشتک شلوارشان را نمى توانستند بالا بکشند حالا در خانه ملت یقه پاره مى کنند و به لیچار گوئى مشغولند
یکشنبه 23 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
این بابا چقدر عوض شده.بنظر میاد مریضه.شاید هم مثل ا.ن روزی 26 ساعت کار میکنه.برای همین به چرت و پرت گفتن افتاده.
دوشنبه 24 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
عصرایران ؛ محسن جاحقی...درود برشما که پاسخی خوبی به این متظاهر مردم فریب دادی. نان روزنامه نگاری حلالت باشه.
دوشنبه 24 آبان 1389

Ezhaq - ایران - تهران
در حال حاضر در منزل خودم تک و تنها بدون هیچ لباسی در حال شراب خوردن هستم. سئوالی که برایم پیش می یاد اینه که آیا جز به من به کسی ربطی داره؟ حالا فرض کسی از پشت پنجره به من نگاه کنه من به حقوق دیگر تعددی کرده ام؟!
دوشنبه 24 آبان 1389

طاطا - ایران - تهران
bita tehrani دوست عزیز این مردک وقتی خبرنگار صدا وسیما در نیویورک بود به بیماری سرطان مبتلا میشه و حتی بخش خبری ساعت 14 هم ازش گزارشی تهیه میکنه و اونو روی تخت بیمارستان نشون میده و ازمردم میخواد که براش دعا کنن البته من خبر نداشتم که زنده است تا اینکه اینجا دیدمش. ولی این مردک که اینقدر از غرب میناله یادش رفته که اگه غرب نبود ایشون الان ریق رحمت رو سر کشیده بودن. نمیدونم اگه غرب و تکنولوژیش نبود ایشان حتما میخواستن برن مشهددخیل ببندند تا بهبودی حاصل بشه
دوشنبه 24 آبان 1389

alireza_pa - ایران - تهران
اگه ببینمش یه مشت نٍثارش می کنم.
دوشنبه 24 آبان 1389

mashady - انگلیس - منچستر
شیک پوشی خیلی مهمه خلاف رو کم میکنه این حیوانات اسلامی نمیفهمند یه ادم لات چاله میدونی هم اگه لباس شیک بپوشه و ادکلن زده وتمیز بره بیرون روش نمیشه لات بازی در بیاره
دوشنبه 24 آبان 1389

فلاش گردون - ایران - یزد
بعد از ۳۲ سال تحمیل حجاب و درست کردن کمیته های انقلاب اسلامی و گشت های ثار الله و امر به معروف و نهی از منکر و تصفیه زنان به گفته خودشان بد حجاب و گزینش آنها در ادارات و انقلاب فرهنگی و تصفیه دانشگاهیان و اسلامی کردن کتب مدارس و تدریس قرآن و آموزش دینی در مدارس و اسلامی کردن برنامه های صدا و سیما و گذاشتن کانال پخش قرآن و شب و روز تبلیغات اسلامی و مصاحبه با آخوند و رجاله و بد گویی از غرب و تبلیغ اسلام و تاسیس وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی و ده ها سازمان دیگر و اختصاص دادن میلیونها دلار برای فرهنگ سازی اسلامی و درست کردن پایگاه بسیج در دانشگاه و بسیج دانشجویی و بسیج محلات و اسلامی کردن تمام ارکان کشور، هنوز اقدامشان را ناکافی می دانند.
سه‌شنبه 25 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.