شاه ایران بر مزار کوروش در جشنهای ۲۵۰۰ ساله - ویدیو


شاه ایران بر مزار کوروش در جشنهای 2500 ساله


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=jaXW78R5fyY

manis - انگلیس - شفیلد
من اصلا نمیتونم درک کنم ملت ایران چطور توانستند این همه شکوه و جلال و سربلندی رو با یه مشت آخوند ریش شپشو عوض کنند؟؟؟
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
جاوید رضا شاه دوم یگانه امید ایرانزمین . مرگ بر اخوندو اخوند پرست...
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درود بر روان شاه فقید ایران زمین. یادت همیشه گرامی باد . ابهت مراسم اون زمان رو می بینید! حسرت ندیدن آن دوران خوش به دلم موند. خودتون مقایسه کنید احترام و تعظیم شاه ایران در برابر قبر کوروش کجا و تعظیم کوروش نمادین و کاوه آهنگر در برابر احمدی نزاد و انداختن چفیه (؟!) به گردن اونها کجا. (لازم به یادآوری برای برخی دوستان گرامی .فحاشی موقوف) کوروش بیدار نشو مبادا لباس شخصی ها وادارت کنند در برابر ناخدا سید علی آقا و دستیار منصوبش اشهدوا رو بخونی! اگر سراغ فرزندانت رو می گیری به شکرانه همت مضاعف سلطان خ ,یا در گوشۀ زندان یا در گورستان های دسته جمعی یا در به در و فراری ..الباقی هم در حال دست و پنجه نرم کردن با فقر و نداری, به خاطر نبود امکانات فضایی صبح تا شب جون می کنند تا لقمه نونی درآورند و شکم خانواده شون رو با نون یارانه (؟)سیر کنند. البته به همت مموت و پدر خوانده اش آنهم از دستور کار حذف شد. اشکالی نداره در عوض به حمد خدا خورجین آقازاده ها و حزب الله و حماس فلسطین آباد شده. خلاصه اوضاع مملکت جور جوره فقط دور زدن تحریمها رمقی واسه مون نگذاشته ووو.....!
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
یکی از عوامل سقوط شاه را قطبی کردن جامعه، ایجاد دشمنی بین مردم ملی گرا و مذهب گرا، تلاش جهت جلب رضایت ملیون و کنارگذاشتن مذهبیون می دانند و فکر می کنند اگر او در این مراسم چند جمله ای هم می گفت که مردم مذهبی را خوش آید، انقلاب اسلامی انگیزه ای برای انجام نمی یافت. احمدی نژاد هم دقیقا همین اشتباه را انجام می دهد و به بهای به دست آوردن دل اقشار بی سواد جامعه، بقیه مردم را با خود دشمن کرده است. ظاهرا سیاستمداران ایرانی حتی الفبای سیاست را بلد نیستند و نمی دانند یک شاه یا رییس جمهور باید طوری رفتار کند که همه ملت او را بپذیرند.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

شکلات - ایران - تهران
*شاه*: کوروش آسوده بخواب ما بیداریم ! *احمدی نژاد* : کوروش بیدار شو ، ما ر-دیم !
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

omid norway - نروژ - اسلو
مردیکه تو خالی‌ ترسو و بزدل دمش گذاشت رو کولش در رفت در زمان مصدق هم یک بار اینکارو کردمثل یه خر واقعی‌ به آمریکائها سواری میداد تا گفتند برو در رفت فقط در حرف زدن استاد بود گه مردم راضی‌ بودند که انقلاب نمی‌شد.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
مردک روانی ملت من کشور من بحرین من چیه وظیفه تو درست انجام میدادی تا عین سگ نندازیمت بیرون
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
با شنیدن صدای پدر ایران نوین و قدرتمند به پهنای صورت اشک می‌ریزیم و به نگون بختی ایرانیان امروز تاسف می‌خوریم. سوای عده‌ای روانپریش یا بیگانه پرست، ملت قدر شناس ایران از پدر تاجدار خود به نیکی‌ یاد می‌کند.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

farhad_uk - یو کی - لندن
روحت شاد پدر عزیزم یو کی
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
شکوه و جلال و ابهت را ببین!!!
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

kami8488 - امارات - دبی
درود به روح پاکش..
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

pariha - کویت - کویت
وای خدای من چی بودیم چی شدیم
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
شاه با اعمال غیره انسانی خود ،درخت انقلاب خمینی را آبیاری کرد . از او قهرمانی برای مخالفان خود ساخت اما ایرانیان از این موضوع بی خبر بودند.در آن زمان حتی امریکائیها که معمولا هیچوقت در انتقاد از شاه چیزی نمی نوشتند،جشن های پر خرج تخت جمشید را مسخره میکردند.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

iranesabz - هلند - امستردام
از کجا به کجا رسیدیم. خدا رحمتت کند که هرچه بودی در زمان حکومتت مردم ایران سربلند و با افتخار زندگی می کردند. کم و کاستی ها هم در طول چند سال با اصلاحات بر طرف میشد. لعنت بر همه کسانی که با حقه بازی یا نادانی این مملکت را خراب کردند. نابود باد حکومت ولایت قبیح خامنه ای.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
manis - انگلیس - شفیلد مگر شما نمی دانید انقلاب ما ایرانیان دزدیدند به خاطر یک مشت آخوند عرب آخوند هندی و آخوندهای انگلیسی. اینها همین می خواستند که همه بیسواد و معتاد و فالگیر بشوند که حکومت بکنند ! تفرقه بنداز میان آدمهای بیسواد و حکومت کن !
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

piade - ایران - تهران
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی . خوش بحال فقط تو که از این موضوع با خبر بودی . آمریکائی ها خودشون به تو این حرف و زدن که به خودت اجازه میدی از شاه مملکتت بد بگی؟؟؟ هر چند که بعید میدونم ایرانی اصیل باشی . آمریکا ئی ها مسخره نمیکردند بلکه حسادت میکردند چون چشم دیدن ایرانی آباد را نداشتن. حالا فهمیدم تو توی فنلاند چکاره هستی!! یه وطن فروش سفارتی.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
به امید خدا دوران نکبت و شور بختی ایرانیان رو به افول است. بعد از این مراسم باشکوه همه چیز برعکس شد حاسدان بخیلان مغرضین و دشمنان فرهنگ و نام آوری ایران و ایرانی تمام تلاششان را بر شکستن این اقتدار و شکوه روز افزون و پیشرفت باور نکردنی گذاشتند و موفق هم شدند....
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
....حال تاریخ تکرار میشود اما به نوعی دیگر اینبار یک میمون از باغ وحش فرار کرده بدستور رهبر ناتوانش که باز او از تمساح خبیث دستور گرفته و پیروی می کند. چفیه نوکری خود را به عنوان سمبل به قامت نماد افتخار و حماسه سازان ایران زمین می اندازد بر قامت کسانی که اولین عشقشان به وطن و ریشه و خاک سرزمین خود و اتحاد اقوام گوناگون آن بوده است و شکوفایی فرهنگ و تمدن ایرانی. به گونه ای که ماندانای معاصر ایران (شهبانو فرح ) همواره لباس سنتی ایران را در مراسم رسمی بر تن داشت. نه مانند این نوکران فلسطینی ها چفیه بر دوش انداخته باشند. خوب است که اربابانشان گفته اند از نوکری اینها بیزارند اما چه کنند که صفت دستمال کشی و نوکری در ذات پلیدشان موج میزند. حال این اعمال دون شان ایران و ایرانی را که بی مهابا از سوی این خائنین بی غیرت شاهدیم به امید خدا نتیجه عکس خواهد داد و همه باعث زنده شدن دوباره فرهنگ و تمدن این مرز و بوم خواهد شد و . همه با جان و دل به این فرهنگ عشق میورزند. به امید دیدن هر چه زودتر آن روز.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

piade - ایران - تهران
omid norway - نروژ - اسلو . دوست من شاه مثل این آخوندها یا مثل صدام جانی و آدمکش نبود. اگر بود حتما میموند و میکشت تا بتونه حکومت کنه. کاری که این روزها این آخوندها ی عرب میکنن. انقلاب هم دسیسه ای بود از طرف دشمنان ایران و ایرانی برای از بین بردن حکومت مستقل .
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی . نخیر اقا شاه می خواست ایران به این روز سیاه نیفتد مخالفان اصلیش که بودند مجاهدین?جبهه ی ملی?چپی های وابسته?? مذهبیون افراطی???همه امتحان خود را بعد از رفتن او نشان دادند که چه هستند چه می خواهند و این شد!! مگر 90 در صد امام امام نکردند چطور اشتباه نفرت انگیز خود را از یاد میبرید که این همه فاجعه در پی داشت و 1 میلیون بود در برابر 10 شاه. اری امریکائی در ایران خدمت می کرد بجای روسها در جهان 2 قطبی ان سالها.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

svenskpojke - سوئد - یمتلند
قبول کنیم که شاه هم اشتباه کرد اشتباهی که الان حکومت احمدی نژاد میکند
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی زنده باشی
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
mashady - انگلیس - منچستر . روانی تو هستی و امید نروژ بی تربیت- شاه را مثل سگ بیرون انداختید??????حال ملت داخل همان فحشها را یک میلیون برابر کرده نثار امثال تو می کنند از کسانی که از حواریون رژیمت و اربابت ملایان نیستند بپرس شب وروز شما را نفرین می کنند جاسوسان رژیم یکی در کسوت پان ایرانست یکی به ظاهر مثل تو ضد اسلام ویکی هم سفارتی ...امید نروژ . نننننگ بر شما.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

odin - بلژیک - انتورپن
محمدرضا پهلوی در مهر ماه سال 1350 به رویاهای خود جامه عمل پوشاند و یکی از عظیم‌ترین جشنهای تاریخ معاصر ایران و جهان را در تخت جمشید شیراز در کنار آثار به جا مانده از کاخهای پادشاهان هخامنشی برگزار نمود و شهرک مدرنی بنا کرد که همه چیز آن ازساختمان گرفته تا مبلمان، غذاها و.. غیرایرانی بود. در این جشن 24 پادشاه و امیر عرب، 5 ملکه، 21 شاهزاده، 16 رئیس‌جمهور، 3 نخست‌وزیر، 4 معاون رئیس‌جمهوری و 2 وزیر خارجه از 69 کشور جهان و دهها تن از شخصیتهای علمی، هنری، فرهنگی و نمایندگان رسانه‌های خبری ایران و جهان حضور داشتند.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

dannni - سوئد - استکهلم
منشور کورش کبیر/منم کـوروش، شاه جهان، شاه بزرگ، شاه توانمند، شاه بابِـل، شاه سومر و اَکَد، شاه چهار گوشه جهان. پسر کمبوجیه، شاه بزرگ … نوه کورش، شاه بزرگ … نبیره چیش‌پیش، شاه بزرگ …. آنگاه که بدون جنگ و پیکار وارد بابل شدم، همه مردم گام‌های مرا با شادمانی پذیرفتند. در بارگاه پادشاهان بابِـل بر تخت شهریاری نشستم. مردوک خدای بزرگ دل‌های پاک مردم بابـل را متوجه من کرد … زیرا من او را ارجمند و گرامی داشتم. ارتش بزرگ من به صلح و آرامی وارد بابل شد. نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد آید. وضع داخلی بابل و جایگاه‌های مقدسش قلب مرا تکان داد … من برای صلح کوشیدم. من برده‌داری را بر‌انداختم، به بدبختی آنان پایان بخشیدم. فرمان دادم که همه مردم در پرستش خدای خود آزاد باشند و آنان را نیازارند. فرمان دادم که هیچکس اهالی شهر را از هستی ساقط نکند. مَـردوک خدای بزرگ از کردار من خشنود شد … او برکت و مهربانی‌اش را ارزانی داشت. ما همگی شادمانه و در صلح و آشتی مقام بلندش را ستودیم ….
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

dannni - سوئد - استکهلم
من همه شهرهایی را که ویران شده بود از نو ساختم. فرمان دادم تمام نیایشگاه‌هایی که بسته شده بودند را بگشایند. همه خدایان این نیایشگاه‌ها را به جاهای خود بازگرداندم. همه مردمانی که پراکنده و آواره شده بودند را به جایگاه‌های خود برگرداندم و خانه‌های ویران آنان را آباد کردم. همه مردم را به همبستگی فرا خواندم. همچنین پیکره خدایان سومر و اَکَـد را که نَـبونید بدون واهمه از خدای بزرگ به بابل آورده بود، به خشنودی مَردوک خدای بزرگ و به شادی و خرمی به نیایشگاه‌های خودشان بازگرداندم. بشود که دل‌ها شاد گردد. بشود، خدایانی که آنان را به جایگاه‌های مقدس نخستین‌شان بازگرداندم، هر روز در پیشگاه خدای بزرگ برایم زندگانی بلند خواستار باشند. بشود که سخنان پر برکت و نیکخواهانه برایم بیابند. بشود که آنان به خدای من مَردوک بگویند: ‘‘ به کورش شاه، پادشاهی که ترا گرامی می‌دارد و پسرش کمبوجیه، جایگاهی در سرای سپند ارزانی دار.’’. من برای همه مردم جامعه‌ای آرام فراهم ساختم و صلح و آرامش را به تمامی مردم اعطا کردم.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

manis - انگلیس - شفیلد
majid 63 - فرانسه - پاریس دوست عزیزم شاید شما درست بگین ولی من اصلا نمیتونم قبول کنم، مردم طمع کار فقط به خیال اینکه دو تا قبض آب و برق رو دیگه نمیخواد پرداخت کنن خودشونو واسه همیشه بدبخت کردن.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

Norway_Bergen - نوروژ - برگن
روحت شاد. شاه ان زمان مردم رو انقد سیر کرده بود.که مردم این ارو باحاش کردن.حالا حامون مردم انقد گرسنه هستن که نای بلند شدن ندارن.و جون بچه های خودشونو واسه اشتباه گذشته خودشون میدن.وقتی عمیق بهش فکر میکونی چقدرررررر غم انگیزه.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

babak.khormdin - ایران - مشهد
لعنت خدا بر خمینی و خامنه ای و جمهوری اسلامی
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
شاهنشاه اریامهر روحت شاد کاش به حرف انگلیس ها گوش میکردید و ایرانیان را گرسنه نگاه میداشتی درست مثل اخوندها اخر ما هر چی تو سرمان میزنند مظلوم تر میشویم و فروتن تر از عجایب سرزمین ما روحت شاد
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

Enghelab - ایران - تهران
در کشوری که شعبان بی مخ به گفته خودش هر وقت دلش میخواست بدون اجازه به کاخ شاه میرفت ولی دکتر محمد مصدق دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه فرانسه و نخست وزیر تنها دولت قانونی ایران با یک کودتا به کمک امریکا و ایت الله کاشانی مهره انگلستان و شعبان بی مخ و خیانت حزب توده دستگیر محاکمه و در خانه خودش زندانی میشود . بس مرگ بر کودتا گران.مرگ بر شیخ و شاه. زنده باد انقلاب برای رسیدن به ازادی .ازادی برای همه شهروندان ایران. کسی که بین دوستی با دکتر محمد مصدق و یا شعبان بی مخ , شعبان بی مخ و کاشانی واخوندها را انتخاب میکند همان بهتر که با خفت وخاری مثل خمینی کثیف و لجن از دنیا برود.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

جام جم - ایران - تهران
نور به قبرش بباره ووحش شاد زنده باد ایران و إیرانی.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
روحت شاد و نابود بر دشمنان ایرانیان!
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
ازعرش به فرش رسیدیم !!!افسوس وصدافسوس ..روحش شادددد.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

amo danial - نروژ - اسلو
omid norway - نروژ - اسلو . mashady - انگلیس - منچستر . شما تحفه‌های از خود راضی‌ و روان پریشان که از یک ایدولوژی و تفکر مسخره که در آشفته بازار امروز خریداری ندارد را چه به اظهار نظر !!! شما با شعارهای لنگ در هوا و بی‌ اساس که حتا خودتان را هم ارضا نمی‌‌کند را چه توان گفت !!! شما شتر سواران را چه به سیاست، و شما کبکان اسلام زدهٔ غافل را چه نصیحتی است،،،،
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

zoroye iran - اتریش - وین
لیاقت مردم اخوند و اخوندزادس الان هم به موسوی و کروبی بجسبید لیاقتتون جمهوری اسلامی متحجر یا جمهوری اسلامی اصلاح طلبه
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
omid norway - نروژ - اسلو . این رو قبول دارم که شاه باید تا اخرین دقیقه می ایستاد و مردم فرهنگ باخته ایران را که در مدت کوتاه سلطنتش به جاه ومقام رسیده بودندبه خاک و خون میکشید و امروز صدها هزار کشته جنگی و ملیونها از وطن اواره نداشتیم.و اگر مردم در رفاه نبودند پس چرا انزمان شش میلیون پناهنده در اقسام نقاط جهان نداشتیم.ایران درسال57 از لحاظ اقتصادی از خیلی از کشورهای اروپای غربی از جمله اسپانیا جلوتر بود. مردم کره جنوبی ارزوی کار کردن درایران را داشتند. مقامات کره جنوبی پس از بازدید از ایران در ارزوی رسیدن به کشوری پیشرفته همانند ایران نام بزرگترین خیابان سئول را تهران گذاشتند که هنوز به همین نام باقیست.به زبان خیلی ساده خوشی زیر دل مردم زده بود.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

گاگولی - مالزی - سایبر
همیشه احمق بودیم . اون همه خرج رو دست کشور گذاشته بود که با قبره میّت حرف بزنه ؟ مگه خداست ؟ کوروش که مرده تازه شاه بوده اون هم
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

jizjiz - ژاپن - یوکوهاما
. . . . فکر می کردم که بعد از تلاش های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج فارس ، دیگه اونا اقدام دیگری نکنند. چند هفته پیش من برایتان لینک پایین رو فرستادم و ازتون بابت رای دادن خواهش کردم. اما لازم که بدونید ، در اون روز تقریباً 150،000 نفر رای داده بودند و سهم ما تقریباً بیش از 79% در مقابل کمتر از 21% بود اما امروز تعداد رای دهنده ها به بیش از 759،000 نفر رسیده ولی با تاسف فراوان سهم ما از 79% به کمتر از 70% رسیده واین یک فاجعه است. یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه . . خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر و یا هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و . احترام بذاره . پس رو این لینک کلیک کنید و رای بدید . . https://www.persiano rarabiangulf. com/index. php . . بعدش این ایمل رو به هر کسی که میتونید، حداقل به۲۰ نفر، فورواردش کنید. همیشه یادتون باشه که . . . .
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
روحت شاد و یادت همیشه با ماست!.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
جای اونهایی که اونروزها هنوز متولد نشده بودند خالی..که من برنامه را. کامل از تلویزیون تماشا کردم..!!
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
کورش؛ایرانی اصیلی که ویژگیهای نیک نژاد خود را با ارمانهای انسانی خویش در امیخت؛در تمام عمر پربار و سرشار از برکت خود؛به خویش که به سرزمین خویش اندیشید و برای سربلندی میهن پاکش؛از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در پایان نیز در راه میهن جان سپرد
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

h.k - دانمارک - اودا
ملت من,شاه بادید بسیار پایین بهملت نگاه میکرد.وغرورخاصی داشت.عید به عیدصدایش شنیده میشد.ازطرف دیگر کشورهای استعماری همانطور خمینی دجالراهنگام تبعید دعوت میکردند.اماشاه رابرای معالجه هم راه نمیدادند.درانزمان هم روزنامه,رادیو,تلوزیون هموهمه درانحصار شاه واطرافیان بود اطرافیان هم واقعان چاپلوس ,بی بخار.البته ادم دستمال بی بخار هم میشه.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

jizjiz - ژاپن - یوکوهاما
. . . . فکر می کردم که بعد از تلاش های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج فارس ، دیگه اونا اقدام دیگری نکنند. چند هفته پیش من برایتان لینک پایین رو فرستادم و ازتون بابت رای دادن خواهش کردم. اما لازم که بدونید ، در اون روز تقریباً 150،000 نفر رای داده بودند و سهم ما تقریباً بیش از 79% در مقابل کمتر از 21% بود اما امروز تعداد رای دهنده ها به بیش از 759،000 نفر رسیده ولی با تاسف فراوان سهم ما از 79% به کمتر از 70% رسیده واین یک فاجعه است. یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه . . خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر و یا هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و . احترام بذاره . پس رو این لینک کلیک کنید و رای بدید . . https://www.persiano rarabiangulf. com/index. php . . بعدش این ایمل رو به هر کسی که میتونید، حداقل به۲۰ نفر، فورواردش کنید. همیشه یادتون باشه که . . . .
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

ehsan_14 - اتریش - وین
الان چی هستیم داشتیم داشتیم را وللللللش...الان بجای کوروش و ملتش! یموشت دزد و کلاهبردار و ووووووبجا مانده .کوروش بیدار نشی که ابروت میره.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
روحت شاد پادشاه بزرگ ایران شاهنشاه اریامهر.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

omid norway - نروژ - اسلو
piade - ایران - تهران ,دوست عزیز :شما سطحی به مطالب نگاه میکنید در کودتای اول علیه مصدق شاه که شکست خورد به ایتالیا فرار کرد,شاه ترسو بودن در خونش بود, مصدق داشت هم به شاه هم به ایران خدمت میکرد حرفش هم این بود شاه در ایران باشه ولی قدرت دست مجلس باشه (مثل کشورهای نروژ,دانمارک.سوئد)به همین خاطر آمریکا و انگلیس منافعشان را در خطر دیدند که در ۲۸ مرداد بر علیه مصدق کودتا کردند اگر شاه اجازه میداد مصدق کارش انجام بده نه انقلاب شده بود بلکه ایران خیلی‌ خیلی‌ پیشرفت میکرد چه دلیلی‌ داره زمانی‌ که آمریکا به شاه میگه برو اون هم میره.خانواده شاه از بس که فساد میکردند،دیگه ابرویی برای شاه نمونده بود به همین خاطر مصدق به شاه گفت بهتره برای مدتی‌ اعضای خانواده رو بفرست خارج از کشور و شاه با ناراحتی‌ این کارو کرد.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

omid norway - نروژ - اسلو
RTEMIS-SW - فرانسه - پاریس :تو یکی‌ حرف از تربیت نزن که حالم به هم می‌خوره پا بوس تمام اعضأ خانواده خائن پهلوی تو مخت از کار افتاده نوکری بودن در خونت بی‌ ادب‌ترین عضو این سایت تو هستی‌ واقعا نفرت انگیز هستی‌.آرزو تو به قبرت میبری که فکر کنی‌ دوباره این خانواده کثیف به حکومت برسه ههههههههه
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

freedomforiran - انگلستان - لندن
شاهنشاه عزیزم روحت شاد و یادت گرامی باد. در دیده ما شاه بود سایه یزدان تاکورشود دیده بیگانه پرستان
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
piade_ایران /تهران . من هزار برابر از این رژیم خونخوار آخوندی نسبت به رژیم قبلی متنفرترم. اما این دلیل نمیشه که از استبداد شاه نگم. شاه سابق دیکتاتور بود،ترسو بود ، ساواک باعث اختناق بودمردم رو سرکوب میکرد اون زمان هم کوچکترین آزادی برای مردم نبود. دقیقا مثل آلان .خمینی رو کسی نمیشناخت. اون زمان هم کسی که انتقاد میکرد به اتهام توده ای یا چپی .ووو غیره تو زندان میانداختن.مثل حالا که حزب فقط حزب الله است است اون زمان هم حزب فقط حزب رستاخیز بود.اگر ان زمان آزادی وجود داشت و نوشته های این خمینی گجستک منتشر میشد مردم با چشمی بازتر راه رو انتخاب میکردند. مردم از شاه و حکومت استبدادیش خسته شده بودند کسانی هم مثل شما که از طرفداران استبداد سابق هستید وضعیت الان رو با اون زمان مقایسه میکنید !!! قیاس مع فارق سفسطه دیگر بس است. رژیم سابق هیچ یک از معیارهای یک رژیم دمکراتیک رو نداشت.آنچه مسلم است اینست که تاریخ رو میشه تحریف کرد اما نمیشه آن رو تغییر داد.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
وافعا ملت عجیب غریبی هستیم در هیچ کشوری این همه خیانتکار انقلابیون شعار دهنده و و نیست.همین جشن باعث شد جهان از گذشته ی تاریخی ایران که مورد نفرت انقلابیون وابسته ی ایران است اگاه شود هنگامیکه در سوئد بودم بارها افراد میان سال ان کشور از من می پرسیدند چگونه انهمه شکوه ایران نابود شد و این شد که فقط 80000 پناهنده در سوئد باشد??جوابم این بود توطئه ی غزب و کارتلهای نفتی.. وجود شوروی و تحریکاتش... خیانتکاران داخلی..و دگماتیسم اسلامی.... و تا امثال مزدورانی که با لباسهای مختلف در این سایت و در داخل ایران هستند همین خواهد بود. و تا وقتی که این وضع باشد برای بار چندم خواهم نوشت////هگل. هر ملتی لایق حکومتیست که بر او حاکم است////
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

gol_gisoo - هلند - اترخت
کاش بجای این همه شکوه و جلال و عظمت و ....... کمی سیاست وعقل و تدبیر داشت تا ما در دنیا دربدر نبودیم واقعا صد افسوس
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

korea - کره جنوبی - سئول
روحش شاد باد مرگ بررژیم فاشیست اخوندی
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

Afshin London - انگلستان - لندن
خاک بر سر ملتی که شاه را برمیدارد و بجاش آخوند میشونه
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
katrina - اسکاتلند - گلاسکو دوست گرامیم کامنتهای رنگارنگ اراذل اوباش ملایان با عباهای مختلف را ببین تعجب نکن از اینهمه بدبختی-- صد بار از این یاوه گویان پرسیده ام اگر ایران قبل از ع...قلاب این جهنمی هست که می گوئید چرا حتی 1 پناهنده نبود??در برابر 6 میلیون اواره ی کنونی.??????????? جوابی ندارند فحشهائی که لایق خودشان هست را می دهند.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

iraneslam89 - هلند - هلند
شمبلیله - انگلیس - لندن . مرگ بر تو امثال تو. بارها گفتند اینقدر شاخ, شاخ نکنید اگر غیرت.. داشت ایران را ترک نمی کرد پس بگردید دنبال اصل دلیل فرار از مملکتش از قدیم گفتند کسی که سیر نخورده دهانش بوی سیر نمی دهد. پس سیر هخورده بود که فرار کرد. و مرگ بر هر چه آدم وطن فروش
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
amo danial نروژ - اسلو بسیار نیک گفتید ولی کو گوش شنوا چون تعداد کمی از ریشه خائن هستن اگر 99 در صد مردم کره زمین بگویند اینها اشتباه میکنند باز هم چرندیات خود میخواهند به دیگران تحمیل کنند موفق باشی
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

m.mohajer - المان - ماینز
شاه هر که بود وهرچه کرد درزمانش ایران وایرانی درجهان ارزش داشت, ارج داشت,احترام داشت,پول ایران درجهان باارزش بود,خدا هنوز نعمتشو قطع نکرده بود خیلی از رودخونه ها خشک نشده بود,حیا فراموش نشده بود,غیرت وبرادری حرف اول بود,محل های فساد مشخص بود,کارمند عزت واحترام داشت,سربازی پرستیژ خودش را داشت,ریا وتزویری نبود,سجاده ابکشیدنی نبود,اخونها جمعشون تو قم جمع بود,روضه خون بودن ووعظ می کردن مردمی بودن ومردم بهشون احترام میزاشتن,حکومت یک فامیل بود اونم فقط اشرف هنوز هزارفامیل نشده بود,شاه ژاندارم منطقه بود تروریست صادرنمی کرد,به تاریخ کشورش بها می دادو...ایرانی هویت داشت ایرانی ایرانی بود.تمام
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
اونهایی که به شاه توهین میکنن برن اول تاریخ بخونن نه کتاب تاریخ ملاها رو ببینن بهنرین گکومت داشتیم و قدرشو ندونستیم خدا رو شکر میکنم موقع انقلاب بین مردم ابلهی نبودم که شعار میدادن.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

farzad_s - ایران - تبریز
ببینین این مرد بزرگ را با چه کسی عوض کردین بایک قاتل و بیمار روانی به اسم خمینی
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
هر دو نفر کودتا کردند. هردو ادعا کردند. نظر کرده امام زمان هستند. هر دو نیروهای نظامی را به جنگ ملت فرستادند. هر دو بخشهایی از ایران را جدا کردند. اولی جزیره بحرین و دومی دریاچه مازندران . و سرانجام هر دو نفر برای جلب محبوبیت از کوروش بزرگ مایه گذاشتند. اولی از مقبره کوروش و دومی از لوح حقوق بشر کوروش
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا - اگر انقلاب 57 رهبر مذهبی نمیداشت قطعا یکی از ملیون رهبری را بر عهده میگرفت و اگر نه شاهد انقلاب توده ایها بودیم
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
iraneslam89 - هلند - هلند . ایران را از ای دی مسخره ات بردار مرده شور اون..ببرن--- با زبون خودت نوشتم که بفهمی.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
omid norway - نروژ - اسلو-بچه اخوندک عقده ای قراربود ادم حسابت نکنم زیادی قدقدنکن ..قبلاگفتم توفقط دستمالت روبکش چیه ازشنیدن حرف حساب اتیش گرفتی?زیادی داری دور ور میداری. ای لعنت برهرچی مجاهدوتوده ای ساندیس خورهای سادیسمی کنندکه مملکت روگندزدندوخودشون فراری درنروژ..فنلاند..انگلیس ..
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
bluestar - ایران - تهران-منظورت کدام هردو???شاهنشاه روداری با انترنژادیکی میکنی ???!!!!!!فکرکنم کامنت ترانه سرایت دروصف شاهنشاه هنوز خشک نشده که اینطوراظهارنظرضدونقیض میکنی اینطورمواقع میگونندنان به نرخ روزخوردن..
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی ---متن زیر نوشتهٔ پسر بازرگان، اولین نخست وزیر انقلاب است. آنرا بخوانید و از دروغ پراکنی‌های خودتان بشرمید ---. 1) در سال ۱۳۴۲ که رهبران نهضت آزادى (مرحومین طالقانى، بازرگان، سحابى، على بابائى و...) را محاکمه مى‌کردند، متهمین یک تیم ۹ نفره وکیل مدافع داشتند که بیش از شش ماه جریان رسیدگى به صلاحیت دادگاه نظامى براى رسیدگى به جرم سیاسى، نقص پرونده و ماهیت اتهام به طول انجامید، ابتدا هفته‌اى سه بار، سپس هر روز و در اواخر روزى دو بار صبح و عصر!! این را مقایسه کنید با دادگاه‌هاى چند دقیقه‌اى خلخالى‌وار و تشریفاتى بودن وکیل و غیبت خانواده‌ها در دادگاه.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
2) در زمان طاغوت! متهمین بارها براى پرونده خوانى به دادستانى ارتش برده مى‌شدند تا از کیفرخواست و پرونده تنظیمى علیه خود مطلع شوند و آن را با دقت مطالعه کنند و نُت بردارند. آنها حداقل ظواهر قانونى را حفظ مى‌کردند. درست است که سران نهضت آزادى سرانجام به حبس تا ده‌سال محکوم شدند، اما سالن دادگاه به روى مردم عادى معمولا باز بود و هرکس مى‌خواست، مى‌توانست با اسم نویسى در آن شرکت کند و متهمین هم ساعت‌ها از خود دفاع مى‌کردند. البته آیت الله طالقانى به دلیل به رسمیت نشناختن دادگاه نه دفاعى از خود کرد و نه هرگزحاضرمى‌شد به هنگام ورود رئیس دادگاه و دادرسان و دادستان، به بهانه پادرد! از جاى خود برخیزد. اما مدافعات مهندس بازرگان تهت عنوان"چرا با استبداد مخالفیم" بعدها در دو جلد در خارج کشور به چاپ رسید و بقیه متهمان نیز دفاعیاتشان را به تدریج به چاپ رساندند.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
3 ) رژیم سابق بعد از دوران بازجوئى کار چندانى به داخل زندان‌ها نداشت، اداره داخلى هر بند به عهده خود زندانیان بود و هر بندى به صورت کمون اداره مى‌شد. صبح‌ها ورزش دسته جمعى بود و پس از صبحانه دسته جمعى هرگوشه‌اى کلاسى دائر بود، از کلاس‌هاى ایدئولوژیک و سیاسى انقلابى گرفته تا کلاس‌هاى علمى و زبان‌شناسى و غیره. شب‌ها هم که معمولا شعر خوانى بود و سرودهاى دسته جمعى احساس برانگیزو انقلابى. البته گاهى هشدار هم مى‌دادند ولى بجز یکبار درچهارم تیرماه سال ۵۲ خیلى سخت نمى‌گرفتند. به راستى مثل اردوگاه آموزشى بود. دو هفته آخر زندان که قرار بود بزودى آزاد شوم از این که چنین محیط آموزشى و جمع آزادگان پر تجربه را ترک مى‌کنم به راستى غمزده بودم و ته دل ترجیح مى‌دادم چند ماه دیگر مى‌ماندم!. آیا در زندان‌هاى ولایت فقیه و در نظام ولائى زندانیان مى‌توانند کوچک‌ترین تجمعى داشته باشند؟ از یاد نمى‌بردم سال ۷۰ را که حاج مهدى رئیس بند و نگهبانان از این که گزارش شده بود ما دسته جمعى به مطالعه قرآن پرداخته‌ایم به اطاق یورش آوردند! و قانون زندان را به ما هشدار دادند.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
میگن آمریکا و انگلیس نخواستن شاه تو ایران بمونه.واسه همین خمینی به راحتی برگشت و رهبر انقلاب شد!!!میگویند اواخر دیگر شاه تحت امر انگلیس و آمریکا نبود و همین باعث شد که آنها به فکر جانشینی برایش بیفتند به همین دلیل انقلاب 67 را حمایت کردند.البته قضیه طبس را هم کارگردانی کردند تا کسی به این فکر نکند که اینها دستشان در یک کاسه است. تا چه حد این گفته ها صحت دارد؟
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
بگذارین یه چیزی بگم! ولی قبلش اینو بگم که نمیدونم بخندم ویا گریه کنم از بعضی از این کامنتها!! یکی میگه باید ما رو میکشت! یکی میگه بی عرضه بود نباید فرارمیکرد باید میجنگید باما!! یعنی هنوزم خودمون رو مقصر نمیدونیم!! هنوز میگیم تقصیر اون هست که ما عاشق و احساساتی هستیم اون باید میزد محکم میزد تو سرما چون ما نمیخواهیم بفهمیم! اخه شاه بی عرضه چرا سر ما رو نبریدی! چرا قتل عام نکردی!!? افرین به این ملت باهوش!. اما روی سخن به شماست! به شما که هر که بهتون خوبی میکنه به بدترین وجهه تحقیرش میکنید! هر که بهتون پیشنهاد مذاکره میده میگید ترسو هست ازضعفش هست. به شما که با جیغ و گریه و اشگ حق رو پایمال میکنید! دوران سرور یتوین به سر اومده! دوران تن پروری ودوران مسخره کردن به سر اومده. نفرین من تا ابد بر شما باد ای ادم نمایان نامرد که قلب مرا بدرد اوردید!!.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
نفرین من تا ابد بر شما باد ای ادم نمایان نامرد که قلب مرا بدرد اوردید!!.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

برگشته - بحرین - محرق
دوباره بوق سلطنت سلطنت خواهی !! شاه بی عرضه بود چرا نمیخواهید قبول کنید ادمی که نمیتونه خوب حکومت داری کنه و هی فرار میکنه به چه دردی میخوره . شما کور تشریفات شاهانه شدید و از واقعیت دور ماندید . در اصل اجانب در پشت پرده حکومت میکردند نه این شاه که شما او را میپرستید.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس-درودبرشما نازنین بانوی ایران زمین ..واقعا متاسفم اینها همان وطن فروشانی هستند که دودستی ایران رو به خمینی گوربه گورشده تقدیم کردندحالا باهزاران چهره خودنمایی میکنند باوقاحت تمام ازگندیکه زده انددفاع هم میکنند !!!زهی خیال باطل ثمره ان.قلابشون سرانجام به فرارشان منجرشد...موفق وسرفرازباشیدxxx
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
bluestar - ایران - تهران . بسیجی سبز شده ??چقدر در رو و فریبکار/ یکی از کاربران افشایت کرد که چگونه مدح و ثنای شاه فقید را می گفتی زمانی هم خامنه ای و عنتر/ تو که برای خمینی خودت را تکه پاره می کردی حالا طرفدار ملیون?انهم جبهه ی ملی که انقدر عقب افتاده بودند که زنده یاد بختیار را طرد کردند چون سکولار بود/ شرم کن.ننگ و نفرت بر کسی که ایرانیت خود را به این دین ننگین فروخته.همین.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
mashady - انگلیس - منچستر . . این سخنهای همچو نیش کژدمت!!!------اژدها گردد و گیرد دمت!!!.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
قابل توجه طرفداران استبداد سابق که بعد از گذشت 31 سال همچنان برای نظام شاهنشاهی دولا راست میشوند.این که خمینی بیشتر از شاه کشته و زندانی کرده دلیل بر بهتر بودن نظام شاهی نیست.مثل اینکه بیایم بگوییم شاه فقط . 10,000رو کشت اما خمینی 100,000 پس زمان شاه خوب بود، به به عجب حکومتی فقط 10.000 کشته . این حرف حرف احمقانه ای بیش نیست. گزیده ای از سخنان گوهر بار جناب رضا پهلوی با عنایت فانی در برنامه به عبارتی دیگر. [من که به شما گفتم. اعتراضی که نیروهای لیبرال در مملکت داشتند به خاطر خفقان سیاسی بود که می گفتند در مملکت موجود بود؛ به شرایطی که آن آزادی عمل به مفهوم سیاسی اش در آن نظام نبود. ولی اگر نگاه بکنیم به اینکه آیا شرایطی که در آن زمان وجود داشت نیازی به چنین انقلابی داشت یا نه. انقلابی که لااقل اگر به جلو می رفت یک چیزی ولی ما را برگردانده به قرون وسطی. در آن زمان، آزادی سیاسی به آن مفهومی که در دموکراسی هست متاسفانه نبود و من این را به هیچ وجه منکر نمی شوم.] منبع >. https://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/12/091215_mm_pahlavi_interview.shtml
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

shaparak110 - المان - کلن
خدا رحمتش کنه. درسته که اشتباهاتی داشته اما نیتش سربلندی ایران بود.شاه عاشق ایران بود. اما حکومت الان عزمش رو جزم کرده که ایران رو نابود کنه.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

omid norway - نروژ - اسلو
katrina - اسکاتلند - گلاسکو .کدوم حرف حساب!! پابوس خانواده های خائن پهلوی!!هههههه جواب این دوستمون هم بده که حرف حسابت کامل بشه.zagros_finland - فنلاند - هلسینکی . https://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/12/091215_mm_pahlavi_interview.shtml. ههههههههه حرف حساب بگو مااز جهل نجات پیداکنیم.!!??
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ali bidin - ایران - ساری
حمله به: mashady - انگلیس - منچستر: همه اون توهینهات به شاه فقید به خود و اربابای بی پدر و مادر عرب زادت برمی گرده
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

farzad_s - ایران - تبریز
برگشته - بحرین - محرق---این انگلاب اسلامی زیر سر خود آمریکا وانگلیس وشوروی سابق بود واین نشون میده که شاه بر ای منافع ملت خویش کار مکرد نه اجانب استعمارگر که باعث سرنگونی رژیم گذشته به دست استعمارگران شد همچنان که پدرش رضا شاه کبیر را به علت اینکه با منافع دول غربی سازگار نبود خلع قدرت نمودند
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
omid norway - نروژ - اسلو . تو یکی .... جاسوس سفارتی در اسلو .شرم کن بدبخت نوکر صفت اسلام و ملا
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی . اقا من در ذهن خود خدای تازیان را بزیر کشیدم چه رسد انسان/اینکه می گویم نقاط ضعف رژیم سابق را 100 برابر نکنید که اب به اسیاب ملاست یعنی خم و راست شدن به انسانی??????رضا پهلوی هر نظری دارد مربوط به خودش مگر رهبر ایران است که حرفش حجت باشد?? شما وقتی مغرضانه در این باره اظهار نظر می کنید انوقت نظر شما در مورد ترکیه و ظلم به کردهای انجا نیز بزیر سوال می رود شاه هم اشتباهات خود را داشت مثل همه ی انسانها ولی این جنایت بود که جای او را با خمینی کثافت متعفن عوض کنید و نام این حرکت مسخره را انقلاب بگذارید.فراموش نکنید چه بهائی ملت داد 1000000 کشته ی جنگ و 100000 اعدامی دو قلم ان بود بس کنید.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

amo danial - نروژ - اسلو
zartusht67 - المان - فرانکفورت . دوست عزیزم! شما ذره ایی راستی‌ در این مکتب یاوه گویان سوسمار خور یافت نمیکنی‌ ! این زورگویان شمشیر به دست سیدین که خود را ایرانی‌ مینامند ولی‌ نافشان به اعراب گره خورده را چه اندرزی !!! مسلما وقتی‌ که از تاریخ و مکتب اسلام پیروی میکنند باید هم گردن ما را آماج قرار دهند تا به اصطلاح در زمرهٔ یاران و مولای مّتقیان و هزاران جلاد دیگر مانند خالد ابن ولیدها و دیگر تبهکاران عرب هم خانواده و فامیل شوند،،، و چه بیشرمانه دم از ایرانی‌ بودن و انسانیت میزنند، تنها افتخارشان، مبارزه گری با انسان و انسانیّت است، زیرا از این موهبت خود محرومند،،، به یاد سخنان گهربار رهبر فساد خمینی کبیر افتادم که گفت، ملتی که قرآن را دارد نادر را می‌خواهد چیکار ! درود بر تمامی‌ آزادیخواهان ایران پرست !!!.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

omid norway - نروژ - اسلو
amo danial - نروژ - اسلو : هههههههههه
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
کوروش! شاه ما! پدر ما! شاه ایران زمین! شاه جهان! تو را به اورمزد سوگند برخیز! برخیز و گریبان این مردک رذل و شاهک بزدل و شاهچه خائن را که سرنوشت کشورت و پاره تن میهنت را به بیگانگان سپرد برگیر و سر از تن ناپاکش جدا کن و جسم اهریمنیش را خوراک دیوان و ددان کن! برخیز پدر! برخیز.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
//قسمت اول: درود به همه دوستان.بحث بین طرفداران و مخالفان شاه فقید بالا گرفته.قبل از هر چیز نظر خودم رو میگم.حکومت پهلوی هم خوبیهای زیاد داشته و هم بدیهای بی شمار که هیچ یک قابل انکار نیست.اون دوران از تاریخ ایران نه سیاه بوده و نه سفید,خاکستری بود.در مقام مقایسه,من ترجیح میدادم انقلاب نمی شد چون الان همه چیز, واقعا همه چیز, کاملا سیاه است و حتی روزنه ایی از امید به اینده ایی روشن برای میهنمون نمیشه متصور بود.به عقیده من از چاله به چاه افتادیم.اما این به معنی تایید پهلوی نیست.اصلا بحث من پهلوی یا قاجار یا ولی فقیه و اینکه کدوم بهتر یا بدتره,نیست
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
//قسمت دوم: دیکتاتور,دیکتاتوره!در تمام تاریخ ایران کدوم شاهی بوده که برای حفظ قدرت و تاج و تختش به زور و جنگ و .. متوصل نشده باشه ?حتی کوروش کبیر هم کشور گشایی کرده بود و جنگ میکرد.میخوام اینو بگم که توصل به خشونت و امتیاز دادن به دیگران و امثال این کارها,لازمه حفظ قدرت بوده و هست.البته برای دیکتاتورها و حکومت هایی که مردمی نیستند.کسی هست که ادعا کنه مردم حکومت پهلوی یا قاجار رو انتخاب کرده بودند?کسی هست بگه الان همه از جمهوری اسلامی راضی اند?هیچ کدوم این حکومتها مردمی نبوده و نیست.کدوم پادشاهی بوده که در زمانش دموکراسی جریان داشته(داریوش و کوروش به کنار)?من با هر نوع پادشاهی مخالفم چون دموکراسی رو از بین میبره.ولی فقیه هم یه دیکتاتوره و البته هزاران بار بدتر از شاه!کسانی که دوباره برای ایران ارزوی بازگشت پهلوی رو دارند میخواهند به گذشته برگردند که چی?البته باز هم تکرار میکنم پهلوی از ولی فقیه بهتر بود اما چرا بازگشت به عقب?چرا از گذشته درس نمی گیریم?به انگلستان و سوئد و دانمارک و .. نگاه کنید
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
//قسمت سوم:این کشورها هم ملکه وشاه دارند.اما دموکراسی در اونها حاکمه.قدرت دست خاندان موروثی شاهنشاهی نیست.شاه ,دیکتاتور نیست !!!کسی هم فکر سرنگونی شاه نیست.بهتره ما هم به جای اینکه سنگ پهلوی یا ولی فقیه یا هر دیکتاتور دیگری رو به سینه بزنیم,دنبال حکومت مردمی باشیم نه شاهنشاهی موروثی یا ولی فقیه انتصابی !الان مصر مثلا جمهوری هست اما یه دیکتاتور 29ساله حکومت میکنه و پسرش احتمالا جانشینش خواهد بود! این هم دیکتاتوریست.ما باید از کشورهای ازاد و پیشرفته ی دنیا الگوبرداری کنیم.نه اینکه بین بد و بدتر ,بد را انتخاب کنیم.اری پهلوی از ولی فقیه بهتر بود اما چه خوب میشود اگر برای فردا به دنبال بهترین باشیم و لا اقل در مورد این بهترین بحث کنیم ..
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ContractorQatar - قطر - دوحه . از نام کورش استفاده کن فقط برای کوبیدن شاه در همه ی کامنتهایت 100 فحش به شاه و پسرش هست و 1 فحش به ملا کسی باید احمق باشد که نفهمد مقصود تو مزدور خامنه ای چیست.. شاه کشور را به اسلام و ملا نداد بلکه بیسوادان سیاسی بودند که زیر پرچم او رفتند قبل از قلع و قمع مجاهد و چپ این ضحاک تازی زاده گفت// جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیش نه کم/// و شما لبیک گفتید و هنگامیکه سر تقسیم غنائم و قدرت او انگشت 60 نشان داد فریاد وا قاتلا وا انقلابا سر دادید شرف مزدوران بی رنگ و ریا چون باور و زیتون از تو بیشتر است چون اهریمن وجودشان را می توان دید ولی تو با رنگ و ریا خود را پشت زردشت و کورش پنهان کرده ای تنها حماران باورت دارند.مزدور قطری.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
sepher - استرالیا - سیدنی-درودسپهرجان شیوابیان کردیدعزیزمx
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
katrina - اسکاتلند - گلاسکو . عزیز دلم اینقدر الکی حرص نخور ..
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

h.k - دانمارک - اودا
شاه درفکر ابادی ایران بود. وعلت غرور.وخودبرتر بینی او چیزی که باعث ویرانی اینکشورشد. ازجانب شماها وامثالهم,,جون اطرافیان جاپلوس وبی غیرت بودند.به خاطر چاپلوسی وتملق که مختص ایرانیهاست.واقعیتهارا پنهان میکردند.تاجایی که توهین شاه برایشان افتخار میشد. شاه راباخدا مساوی میکردند یکی دوتا نه همه.شاه مغرور واطرافیان چاپلوس متملق,بیشتر گناه درباریان بیغیرت بودتاخودشاه.حلاهم درلندن ,امریکا نشسته وازروهم نمیروند. گناه شاه خیلی کمتراز وزرا,وکلا ,واطرافیان بود.که ولی نعمتشان بود. .یکعده حیف نان ,,
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس دوست عزیز من کی و کجا انقلاب را که به دنبال آن خمینی سر کار اومد و 31 سال جنایت کرد و دارند میکنندتائید کردم هرف من بر سر اینه کهچرا انقلاب شد >شاه باعث و بانی انقلاب بود .شاه با سرکوی و خفقان و دیکتاتوریش باعث انقلاب شد. الکی و ساده از شاه و حکومتش طرفداری نکنید. حالامن از شمامیپرسم.آگر زمان شاه آزادی وجود داشت ؟رسانه ها آزاد بودند میشد از شخص شاه انتقاد کرد ؟ اگر خفقان بر جامعه حاکم نبود آیا ما شاهد انقلابی میشدیم !؟ آیا خمینی و دار و دسته جنایتکارش میتونستند به حکومت برسند .!؟ من اون زمان بچه ای بیش نبودم اما در این سالهای که در خارج ایرانم چندین و چند کتاب،فیلم و مستند دهها مصاحبه و نشریه که در خارج انجام گرفته دیدم و خوندم. حتی خاطرات فرح دیبا رو خوندم و میدونم چی میگم. ضمنا رضا پهلوی از شما به محمد رضا پهلوی نزدیکتر است.اما ایشان آدم منطقی و با سوادی هستند و مسائل را فهمیدند و میدانند که مردم همه چیز را فهمیده اند و انکار آن به شخصیتش ضربه میزند. من آلان حکومت اشغالی رو میبینم وایران رو نگاه میکنم بهمین خاطر از رژیم پیشین انتفاد میکنم.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
omid norway -تویکی اصلاشعورسیاسی نداری درست مثل کسانی که ازروی شکم سیری وخوشی بیش ازحد ! همچون گله ای افسارگسیخته باچوپانی پیرمردی بیسوادهندی زاده ...شورش کردند. البته برای مزدورانی چون تو بدنشده بایدهم اینطورهههههه وهاها کنی منافع تودرادامه حیات رژیم هست پس خوب دستمال بکش ..
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

nikiniki12 - المان - ماینز
ادم کافیه قیافههاشونرونگاه کنه کیف میکنه کسانیکه انتقادمیکنندازدیدن یکسری شبشوی بیشخصیت قاتل ابحوضی که ایرانروتاراج کردندبایدلذت برد?????ضمناچراخانواده بهلوی کثیف بودخودتونهم میفهمیدچراازاین کلمه استفاده میکنید?? اگرشاه ملتومثل این شبشوهابه خاکوخون کشیده بودچندصباحی بیشترحکومت میکردساندیسخورهابدوننداین مزدوران به زباله تاریخ خواهندبیوست حالایک مدت دیکههم هارتوبورت کنند!
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی . دوست عزیز ما هر کدام مسیری جداگانه برای تفکرداریم ولی این مباحث باعث نفوذ بیشتر رژیمی ها در خط مشترکمان نابودی ملا و اسلامش است دیدید که امید نروژ رژیمی منفور در یکی از کامنها خودش را به شما چسباند با امید ازادی ایران نابودی ملا اسلامش و رژیمی های رنگارنگ سایت..شاد باشید.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

m.mohajer - المان - ماینز
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی دوست عزیز برای جابجایی 57 از واژه انقلاب استفاده نکنید چون این واژه طبق تعاریف سیاسی دارای سازوکار ومعیاری است که به هیچ وجه به ان جابجایی قدرت درایران در سال 57 منطبق نیست.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
قسمت اول: من کلا موافق مراسم بزرگ با ریشه های فرهنگی هستم و معتقدم که اعتماد به نفس و توان مدیریتی را بالا میبرد و تاریخ و فرهنگ ما را به دنیا معرفی میکند و صنعت توریسم و اقتصاد منطقه ای را گسترش میدهد. جشنهای تخت جمشید تبلیغ خوبی برای این منطقه بود و انگیزه ای برای تحقیقات بیشتر و چاپ کتابهای جدید بود. بااینحال, هر چه ابعاد چنین برنامه هایی بیشتر باشد, اشتباهها هم بزرگترند و هوشیاری و دقت بیشتری میخواهد. جشن های 2500 ساله به نظر من توانست تخت جمشید و کوروش و امپراتوری هخامنشی را معرفی کند. به درستی روی منشور کوروش تاکید زیادی شده بود و سران کشورهای زیادی به ایران امدند که خود نشانه ای از دیپلماسی موفق ایران در ان زمان بود. اما به نظر من دقت و هوشیاری و درایت لازم در کار نبود به طوری که در پایان به ضرر شاه تمام شد و بهانه های خوبی به دست منتقدان شاه افتاد.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
قسمت دوم:در ان دوره قیمت نفت بالا بود و ایران درامدهای هنگفتی داشت. همزمان اوضاع اقتصاد جهانی به ویژه در اروپا خوب نبود. جشنها فوق العاده تشریفاتی بود و همه این تشریفات را مردم اروپا که بسیاری دچار مشکلات مالی شده بودند می دیدند. نگاه انها به ماجرا تا حد زیادی شبیه نگاه الان ما به تشریفات امروز امیر دوبی هست که انرا از برکت نفت امارات میدانیم. فرصت خوبی بود که بشود این دید را عوض کرد اگر دقت بیشتری به کار میرفت. تعدادی خبرنگار توانستند زیرکانه از روستاهای اطراف مرودشت بازدید کنند. توسعه روستاها در ان زمان در اندازه توسعه شهرها نبود. وضعیت ان روستاها در مقایسه با امکانات تعبیه شده برای میهمانان درتخت جمشید مثل خاویار و غذاهای اشپزان فرانسوی و بزرگترین چادر جهان و ...یک شکاف بسیار بزرگ را نشان میداد که خوراک خبری روزنامه های اروپا بود. در ضمن تفکرات سوسیالیستی و کمونیستی در ایران نفوذ زیاد داشت و همسایه شمالی ایران و کلی از کشورهای منطقه دولتهای کمونیستی داشتند که شعارشان حذف بوروژوازی بود.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
قسمت سوم:شاه خود را شاهنشاه نامید و تاریخ هجری را شاهنشاهی کرد. کشورهای عربی از این چیزها خوششان نمی امد. ملک حسن ,پادشاه مراکش و دوست نزدیک شاه, در خاطراتش نوشته که چطور به بهانه بیماری به ایران نرفت چون احساس کرده بود هدف این جشنها تحقیر اعراب هست. به نظر من وقتی شاه حسن چنین احساسی داشت, اعراب بسیاری هم این طور فکر میکردند. هنر یک سیاست خوب این هست که به اهداف برسد بدون اینکه تعصب و تنفر و حساسیت منفی زیادی ایجاد کند. در داخل هم که حسابی مخالفان علیه شاه از جشنها بهره برداری کردند و هدف انرا مطرح کردن خود و فخرفروشی عنوان کردند. به نظر من با اینکه شاه توانست تعداد زیادی از سران را به شیراز بیاورد و شیراز را برای چند روزی قلب خبری جهان کند و تاریخ ایران را معرفی کند, نتوانست تبعات منفی انرا پیشبینی و از انها جلوگیری کند تا جایی که شاید بشود گفت ضررهای این جشن برای او بسیار بیشتر از نفعهایش بود.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی . دوست عزیز 31 سال پیش که مردم عامه خمینی را در ماه میدیدند و متفکران سیاسیش بازرگان و یزدی و بنی صدر و مسعود رجوی و کیانوریها بودند تصور کن که شاه ازادی کامل سیاسی میداد مطبوعات هم ازاد بودند. نتیجه اش میشد جنگ داخلی و تجزیه کشور .ما بعد ازگذشت 31 سال و تحقیق و مطالعه ممکن است بعضی اشتبا هات را بهترببینیم ولی این رو قبول کن که با توجه به شواهدی که باقیست مانند مصاحبه های شاه با مدیای خارجی که در یو تیوب هم به وفور میشه پیدا کرد شاه در زمان خودش انسانی باهوش و متفکر بود حد اقل از منو شما و دیگرانی که در این سایت کامنت میذارن خیلی باهوش تر بود. منو شما بعدا 31 سال تحقیق ومطالعه میگییم شاه باید اینکارو میکردو اون کارو نمیکرد ولی ایا 31 سال پیش اگر در موقعیت پادشاه بودیم همین نظرها رو داشتیم مردمیکه طی1400سال فرهنگ جهل ونادانی عرب برش چیره شده بود اکنون داشت با پادشاهی نوین گرا ومتجدد میزیست. از یک طرف فقر فرهنگی مردم و از طرفی پیشرفت سریع اقتصادی کشور کاملا در تضاد بود. فقر فرهنگی مردم مشکل اصلی شاه بود ولی مسببش شاه نبود.
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
او در طی دوران حکومتش بابسیج سپاهیان بهداشت وترویج و ابادانی جهشی بی ظیر در احیا فرهنگ و سواداموزی در این مرزو بوم انجام داد ولی زمان حکومتش کوتاه وعمق فرهنگ باخته گی بسیار بود.درنهایت همه ما در داشتن ایران نوین مدیون پهلویها هستیم وگرنه در همین لحظه که این نوشته را میخوانی جبه بر تن داشتئ و مادران و خواهرانمان نقاب بر دیده.محصول دو پادشاه در یک زمان کوتاه انقدر بود که تابه امروز پس از گذشت سی و اندی سال هنوزبرداشت می کنیم.و اخر اینکه کفه خوبیهای سلسله پهلوی بدون اغراق بسیار سنگینتر از کفه بدیهایش بود.
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
pandora - آلمان - ان ار و-سلام عزیزم خیلی خوشحال وذوق زده شدم وقتی نام کاربریت رودیدم xمرسی بی نهایت عزیزم افتخاردادید xxx
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
مشکل ما ایرانیان, سنتی بودن طرز تفکر ماست بدین معنا هر شخصیتی بنا بر موقعیت و شرایط خاص زمانی آن جامعه حرفی بزند و یا قلم فرسایی کند متاسفانه چشم بسته پذیرفته پیروی می کنیم بی آنکه گفته و تحلیلش را برای درک درست و اصلاح به چالش بکشیم . تقصیری هم نداریم چون اینجوری بار اومدیم. در گفتگو از واژه گان بزرگ, گاه دلنشین و تحسین برانگیز و گاه عکس آن باشد به کار می بریم در حالی که از گستردگی مفاهیم و نحوۀ کاربرد آن بی خبریم. عدم پویایی ذهن ما سبب فقدان بصیرت ما شده پس به ناچار بدنبال عینک ایدئولوژی یعنی اشخاص و گروه و حزب می رویم تا از دید آنها به امور و مسایل گذشته , حال و آینده بنگریم. آیا به نظر شما «تقلید» نوعی بیگانگی ذاتی و تحجر نمی دانید؟ به عبارت دیگر عامل اصلی بسط فقر فرهنگی در جامعه چیست ؟ برای مثال - اگر فرزند خانواده ای در جامعه سنتی(بویژه مسلمان) دین دلخواه خود را بر اساس حق آزادی انتخاب برگزیند, واکنش خانواده او و جامعه چه خواهد بود؟ آیا پیشداوریها همیشه درست است؟ اصلاً حق قضاوت از سوی چه مقام و مرتبه ای به خانواده ها و آحاد جامعه تفویض کرده و راه حل آن چیست؟
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
katrina - اسکاتلند - گلاسکو . رسمی حرف زدن بهت نمیاد نازنین منxxxxxxx :P. حرص نخور ,فکر *هستی* باش D:
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

h.k - دانمارک - اودا
arshbhdin فرانسه ان چند قرن است که ازمد افتاده.گفتن برو عقب که نیفتی.ولی نه انقدر که ازانسمت بیفتی.امسال شماها تک,تک,اینجا هم پیدا میشه.اشوری ها خیلی قدیمیترند.ضمنان خیلی علاقه مندی حضرت نوح رابچسب .
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
تصحیح کامنت بالا- مشکل ما ایرانیان, سنتی بودن طرز تفکر ماست بدین معنا هر گاه شخصیتی بنا بر موقعیت و شرایط خاص زمانی حرفی بزند و یا قلم فرسایی کند متاسفانه چشم بسته پذیرفته پیروی می کنیم بی آنکه گفته و تحلیلش را برای درک درست و اصلاح به چالش بکشیم . تقصیری هم نداریم اینجوری بار اومدیم. در گفتگو از واژه گان بزرگ, گاه دلنشین و تحسین برانگیز و گاه عکس آن به کار می بریم در حالی که از گستردگی مفاهیم و نحوۀ کاربرد آن بی خبریم. عدم پویایی ذهن ما سبب فقدان بصیرت ما شده پس به ناچار بدنبال عینک ایدئولوژی یعنی اشخاص و گروه و حزب می رویم تا از دید آنها به امور و مسایل گذشته , حال و آینده بنگریم. آیا به نظر شما «تقلید» نوعی بیگانگی ذاتی و در تعارض با خرد و اندیشه نیست؟ به عبارت دیگر عامل اصلی بسط فقر فرهنگی در یک جامعه چیست و چرا فکر می کنیم که تنها پیشداوری های ما همیشه درست است؟ اصلاً حق قضاوت از سوی چه نهاد و مقامی به خانواده ها و آحاد جامعه تفویض کرده تا به راحتی حقوق دیگر اعضای خانواده و در نهایت جامعه با لعاب سنت و دین نقض کنند؟ راه حل چیست؟؟؟
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
آیا به نظر شما می توان آمار بالای خودکشی زنان در ایران آنهم به دردناک ترین شیوه یعنی خودسوزی تنها در فقر و مشکلات خانوادگی خلاصه اش کرد؟؟؟ عمق فاجعه ی آسیب های اجتماعی و ظلم در حق زنان ایران زمین رو نمی دانی مگر شاهد عینی دست کم یکی از صحنه های غم انگیزش باشی . و ببینی که چگونه به حقوق انسانی زنان پاکدامن تعرض می شه و چگونه تماشاگران انسان نما آبرو و حیثیت یک موجود لطیف, یک قلب تپنده را زنده زنده می خورند تا جا یی که زن خود را موجودی ننگین و بی روح می بیند و برای رهایی از توحش, زندگی در عَدَم را بر می گزیند . خودسوزی پایانی فجیع و غم انگیز تا شاید وجدان جامعه انسانی به درد آید و دیگر زنان را دریابد! ای مهر ایزدی ظلم به تو ,ظلم به خدا و جامعۀ بشری است. ای سرچشمۀ محبت غبار ناامیدی رو از خود بزدا. برابری و زندگی سبز حق توست... آزادی رو باور کن. "به امید پیروزی نور بر تاریکی"
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
katrina - اسکاتلند - گلاسکو . . مرسی عزیزم! بازم به حوصله شما! داشتم فکر میکردم اگر فاجعه 57 روی نمیداد همین ها که اینجا حقیقت رو نفی میکنند الان چه بروبیای داشتن! باورکن باز طلب کار بودن!! میگفتند تقیصر شاهه که پول زیاد میرزه توی حلقمون! میخواد چاقمون کنه! ;-) میگفتن هدفش این بوده که تنبل بار بیایم!. میگفتن اگه شاه نبود ما زرنگ وخلاق بودیم! :-) .
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
SarayeAzadi - انگلیس - لندن . مشکل ما ایرانیان فراری بودن از مطالعه است و در این قسمت نه حکومت شاه مقصر است نه ملا. کتاب هست اینترنت هست ولی ایا میخوانیم یا استفاده ی بجا از اینترنت برای کسب اگاهی?? بله کسی که در خانواده ی اسلامی پرورش می یابد طبیعتا اسلامی می شود اگر در خط مستقیم بینش و اگاهی گام بردارد ولی می تواند با پیشرفت اگاهی به جائی برسد که بداند کوچکترین تحمیل عقاید عقب افتاده و اختلاط ان با قوانین اجتماعی عاطفی چه فجایعی ببار می اورد همانگونه که در قرون وسطی مسیحیت صورت گرفت ولی این قابل توجیه نیست که پس از چند سده همان اشتباهات در عصر حاضر انجام شود بله مذهب یک چیز شخصی است تا زمانیکه در خانه ی دل باشد نه در قوانین مملکتی انجاست که حتی وقتی مذهب معتدل زردشت در دست حاکمان و قدرتمندان قرار گیرد می شود اواخر حکومت ساسانیان و 4 کاست اجتماعی.
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
بچه تهرون - ایران - تهران . جاناسخن اززبان ما میگوئی! مرسی!. pandora - آلمان - ان ار و . . مرسی عزیز! فراموش نکن دموکراسی اگر به معنای وست مینستر سیستم باشه همیشه در کشور ما بوده اما اگربه معنای حکومت مردم وخواست مردم باشه ازسال 57 ایران کاملا مبتنی بر خواست اکثریت متحجر مردم داره اداره میشه! همین جنبش سبزومخالفت مردم با مناظره تلویزیونی به سبک غربی! ثابت کرد که اکثریت چی میخوان! من در بسیاری از روستاهای ایران با کسانی حرف زده ام که میگفتند ما راه اسفالت نمیخواهیم مگه گاوخر چشه که بریم سراغ ماشین! همین استاد دانشگاه بیسواد که جدیدا گفته بود پژو 206 اخلاق جامعه رو فلان وبهمان میکنه!نماینده همون مردمه! در خاورمیانه دموکراسی نخواهد بود تازه توی خود غرب هم خبری از ازادی نیست!
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس// طرف رو توی ده راه نمیدادن سراغ کدخدای رو میگرفت.سلطنت طلبها تنها گروهی هستن که جمهورى اسلامى روشون هیچ حسابی باز نمیکنه چون سی و یک ساله که بجز سخنرانى کار دیگه ای نمیکنن.آخرین باری که رضا پهلوی برای سخنرانی دیده شده ماهها پیش بوده(هر پنج شش ماه یک بار برای سخنرانی که متنش رو اون رئیس دفتر قاتلش تهیه کرده پیداش میشه).خوب جمهوری اسلامی باید خیلی احمق باشه که بخواد روی همچین کارتهای سوخته ای قمار کنه و به خیال تو بیاد پول و امکانات صرف کنه که مزدوراش بیان از پهلوی بد بگن تا جمهوری اسلامی تطهیر بشه.چقدر احمقید شماها؟{منتظرىگفته: روزی خمینى مشغول بررسى وضعیت مخالفان خارج از کشور بود.به سلطنت طلب ها که رسید خمینى گفت اینا رو ولشون کنید اینا اینقدر اون بیرون میمونن تا بپوسن} دشمنی که ملاها روشون حساب میکنن و پول و وقت و امکانات صرفشون میکنن در درجه اول جنبش سبزه(چون مثل شماها فقط حرف نمیزنن عمل میکنن - 6 میلیون نفر در یک روز در خیابان هاى تهران. توی همین سایت خوندى که بازجو در طى شکنجه یک زندانى جنبش سبز به او گفته بود نظام ترک ورداشته).
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
mashad-انگلیس این رو یادت نره که شماها راه رو برای ورود سگ باز کردید با وعده های استخوان مجانی برای ....
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ContractorQatar - قطر - دوحه . ببینم مگر از گروههای دیگر می ترسد که وهمش از سلطنت طلبها باشد یا نباشد اگر خود را ایرانی می دانی به درد امروز ایران- اسلام -ملا- و روشنگری بپرداز شاه خوب یا بد به تاریخ پیوسته و روزی داور تاریخ در باره ی او قضاوت خواهد کرد . شاهزاده رضا هم با شرایط امروز هیچ شانسی ندارد همین طور طیف چپ و مجاهد/نهایت چیزی که میتواند اتفاق بیفتد قدرت گرفتن اصلاح طلبان است و تجدید دوران 8 ساله ی خاتمی. با پرداختن به گذشته و تخریب بازمانده ی شاه هیچ سودی حاصل نخواهد شد جز پرو بال دادن به رژیمی های سایت و حقانیت خمینی قاتلشان همین..بیندیش و بنویس.
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس// هر حرفی جایی و هر نکته مکانی دارد. وقتی خبری در مورد شاه میبینم خوب نظرم رو هم راجع بهش مینویسم و هر جا هم که راجع به ملاها مطلب میبینم کامنت متناسب با اون رو درج میکنم! فقط یک دیوانه میتونه راجع به شاه مطلب بخونه ولی فحشش رو به خمینی بده! این ملاها خیلی زرنگن و راه و رسم حکومت داری رو خیلی خوب بلدن و هرکسی هم که فکر میکنه آخوندها احمقن خودش احمقه.اینا سی ساله که مردم ایران و کل دنیا و حتی اربابان غربی رو بازی دادن من هیچ حکومتی رو در دنیا سراغ ندارم که با وجود این فوج عظیم و رنگارنگ مخالفین خارج نشین و این حجم از معترضین داخلی که برای سرنگونی ده تا حکومت توتالیتر کفایت میکرد بتونه سی سال دوام بیاره! چرا؟ چون ما بودیم که همیشه فرصت سوزی کردیم و شرایط و اقتضاى زمان رو درک نکردیم و آنها فرصت ترمیم یافتند یعنى ما به جای استفاده از فرصت ها و یک گام جلو رفتن, انگ زدیم و ده گام به عقب برگشتیم. اینبار هم جنبش سبز, گریبانشان را گرفته و فرصت برای همه فراهم شده تا همت کنند که ابتدا بار را به منزل برسانیم سپس به فکر منافع شخصی خود باشیم که فرصت بسیار خواهد بود.
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
ContractorQatar - قطر - دوحه . اتفاقا بر خلاف نظر شما اخوند بیسواد سواد قرانی جربزه اداره ی این سرزمین را نداشت و ندارد معلمین اگاهی از طیف توده ای از قفا مشغول خط دادن بوده و هستند در اولین روزهای ع قلاب مثل زمان بلشویکها در روسیه کمیته ها و گروههای اطلاعاتی قوی سازمان داده شد و اعدامهای گروهی از همه طیفهای سیاسی اغاز شد و بله عقب گردی 180 درجه ای که نقطه صفر ان صدر اسلام بود و چنین فضاحت تاریخی در هیچ کشور جهان اتفاق نیفتاده فعلا هم که خر مراد را سوارند و به نظر من امید چندانی نیست
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
شاه خوس خوسه بدبخت کرد.
جمعه 26 شهریور 1389

+7
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.