اسلامگرایان افراطی، سازندگان ساوت پارک را تهدید به قتل کردند

اسلامگرایان افراطی، سازندگان ساوت پارک را تهدید به قتل کردند

سریال کمدی ساوت پارک برای رده سنی بزرگسالان ساخته و پخش می شود

 اسلامگراهای افراطی، سازندگان سریال انیمیشن و کمدی 'ساوت پارک' را تهدید کردند که به دلیل نمایش پیامبر اسلام در لباس عروسکی، آنها را به سزای خشونت آمیزی خواهند رساند.

در پیغامی که روی وبسایت یک گروه آمریکایی به نام "مسلمان انقلابی" قرار گرفته، اسلامگراهای افراطی به مت استون و تری پارکر پیغام داده اند که ممکن است بلایی شبیه آنچه بر سر تئو ون گوگ آمد به سرشان بیاید.

تئو ون گوگ فیلمسازی هلندی بود که سال ۲۰۰۴ به دلیل ساخت فیلمی درباره وضعیت زنان مسلمان، با گلوله و چاقوی یک اسلامگرای افراطی به قتل رسید.

در قسمت بعدی سریال ساوت پارک (قسمت دویست و یکم) که شب گذشته، دوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)، در آمریکا و بریتانیا پخش شد، همه اشاره ها به پیامبر اسلام و تصاویرش سانسور شده است.


بودا در حال مصرف مواد مخدر

در پیامی که روی سایت "مسلمان انقلابی" قرار داده شده، نشانی دقیق خانه استون و پارکر و همچنین دفتر تولید آنها در نیویورک در شبکه کمدی سنترال هم داده شده است.

در این مطلب که نویسنده اش کسی به نام ابوطلحه الامریکی است، آمده: "مجبوریم به مت و تری هشدار بدهیم که کارشان احمقانه است و با پخش این سریال، شاید عاقبتشان مثل عاقبت تئو ون گوگ شود."

او در ادامه نوشته:" این تهدید نیست. هشداری است نسبت به اتفاقی که واقعا ممکن است برایشان بیفتد."

ابوطلحه الامریکی بعدتر به خبرگزاری آسوشیتدپرش گفته است:"چاپ این مطلب ترویج خشونت نیست. بلکه برای آگاهی دادن نسبت به موضوع است و اطمینان پیدا کردن از اینکه دیگر چنین اتفاقی نمی افتد."

از راست: تری پارکر و مت استون، سازندگان ساوت پارک

یکی از سخنگویان شبکه کمدی سنترال گفت که این شبکه در این باره اظهار نظر نمی کند.

در دویستمین قسمت سریال ساوت پارک که هفته گذشته در آمریکا و بریتانیا پخش شد، شخصیت های این کارتون که می خواهند چند پیامبر از جمله مسیح و بودا را نشان دهند، تصمیم می گیرند به ملاحظه باورهای مسلمانان و حساسیت آنها برای نمایش ندادن صدا و تصویر پیامبرشان، بر تن او لباس عروسک کودکانه خرسی (Teddy Bear ) بپوشانند که تصویرش دیده نشود. این عروسک خرسی، محبوب بسیاری از کودکان دنیاست.

شخصیت هایی از سایر ادیان هم در این قسمت از سریال دیده می شوند- از جمله مسیح و بودا که سازندگان این سریال کمدی با همه آنها شوخی کرده اند؛ مثلا بودا در حال مصرف مواد مخدر نشان داده می شود.

در طول سال ها، علی رغم اشاره های فراوانی که در این سریال به شخصیت های مختلف از جمله چهره های دینی و مذهبی شده، تاکنون از سوی پیروان ادیان دیگر، اعتراضی به آن صورت نگرفته است.

در قسمت بعدی این سریال که دیشب پخش شد، همه اشاره ها به شخصیت پیامبر اسلام سانسور شد و نوار پررنگی که روی آن نوشته بود سانسور شد جای تصویر او را گرفت.

حضرت محمد و مسیح؛ دوستان 'خیلی' صمیمی

پیش از این، در سال ۲۰۰۱ هم در قسمتی از این سریال به نام دوستان خیلی صمیمی (Super best friends ) تصویر پیامبر اسلام به نمایش در آمد اما بازتاب منفی نداشت.

در آن قسمت، مسیح که به دیدار استنلی، یکی از چهار کودک داستان آمده، می گوید: بیا با چندتا از بهترین دوستان من آشنا شو." او به استنلی چند شخصیت دینی را نشان می دهد از جمله حضرت محمد و بودا و کریشنا و لائو تسه.

استنلی از آنها می پرسد: "یعنی شما با اینکه شما از دین های مختلف دارید و برای آنها مبارزه می کنید، واقعا با هم دوست هستید؟"

شخصیت حضرت محمد می گوید:"ما فقط دوستان معمولی نیستیم؛ دوست های خیلی صمیمی هستیم. همه ما برای عدالت می جنگیم."

و شخصیت دیگری می گوید:"ما همه به قدرت و پیروزی خوبی بر بدی ایمان داریم."

آقای استون می گوید که این قسمت، پیش از جنجال کاریکاتورهای دانمارکی بود؛ برای همین مشکلی پیش نیامد.

در سال ۲۰۰۶ شبکه کمدی سنترال بعد از انتشار کاریکاتورهای پیامبر اسلام در روزنامه ای دانمارکی، به استون و پارکر اجازه پخش تصویر حضرت محمد را در سریال ساوت به استون و پارکر ندادند.

از نظر بسیاری از مسلمانان، هرگونه نمایش فیزیکی پیامبر اسلام توهین و هتک حرمت محسوب می شود.

mr. fair - انگلستان - منچستر
خوب اخه تو منطق واپسگرای اسلامی جواب هر چیو فقط باید با کشتن داد حالا من نمی دونم این محمد کی بوده که حتی نمی شه باهاش کوچکترین شوخی کرد اه اه اه
جمعه 3 اردیبهشت 1389

arian1 - ایران - ابادان
حتما جمهوری کثیف اخوندی یک نقشی در این ماجرا دارد چرا که عقاید خشونت امیز انها ووحشی گری وذات تروریستی انها در اکثر جریانهای افراطی بوده وهست. مرگ بر اصل ولایت فقیه ومرگ بر سپاهی و بسیج
جمعه 3 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
قابل توجه انهایی که طرفدار اسلام هستند این است منطق دین تازیان و تازی منشان
جمعه 3 اردیبهشت 1389

انتی مسیح - ایران - تهران
mr. fair - انگلستان - منچستر مثل اینکه توی انگلستان لجن ادم های مثل تو و امثال تو زیاد نون مفت میخورن که اینجوری دهنشون با توهین به دین دیگران باز و بسته میکنن حیف اون هوایی که تو داری تنفس میکنی بهتره بری یک کم راجع به اسلام معلوماتت را زیاد کنی و بعد بفهمی که دین اسلام واپسگرا هست یا نیست اگر دوست داری بهت احترام بذارن به دیگران وعقاید دیگران احترام بگذار وگرنه باعث تحریک دیگران نشو که بخوان بهت توهین کنن مترسک مفت خور راستی یه نصیحت اگه توی انگلستان پاچه خواری نکنی میتونی زندگی کنی ضرورت نداری اینجوری بخوای به اربابانت خدمت کنی اشخاص دیگری هم اونجا دارن زندگی میکنن بدون پاچه خواری پس اول فکر کن بعد فضای محیط را با اراجیفت..
جمعه 3 اردیبهشت 1389

siavashoma - انگلیس - منچستر
بعضیها میگن با اسلام کاری نداشته باشید و حکومت ایران این دینو به لجن کشیده ولی با وجود این مسائل معلومه که مشکل از بیخ و بن فقط دین خشونت پرور اسلامه. برای همین روزبروز از جمعیت اسلامی کم میشه . من معتقدم به خدا و سه اصل پندار.کردار وگفتار نیک.ولی اگر قرار باشه دینی برای خودم انتخاب کنم مطمن هستم اسلام نخواهد بود. اسلام دین تظاهر.دروغ. خیانت و جنایت . نمونه بارزش ایران و پاکستانیهای متظاهر مقیم انگلیس .نماز جمعه میرن و بقیه روزها کلاهبرداری از برادران
جمعه 3 اردیبهشت 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
این اشغالها از لباس عروسکی محمد ناراحت نشدن. اونها از این ناراحت شدن که در این داستان محمد سر بقیه پیغمبر ها را به جرم کافر بودن نبریده.
جمعه 3 اردیبهشت 1389

ghom.666 - ایران - قم
منطق اسلام..کشتن .فرهنگ...سنگسارووووووووو
جمعه 3 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
انتی مسیح نه که تو کشورهای اسلامی ازادی بیان است و به عقاید دیگران احترام میگذارند در ضمن از طرز فکرت معلومه پاچه خوار نظام هستی در مورد اسلام اصلا احتیاج به معلومات نیست چون دستش برای همه رو شده این برای من همیشه سئوال هست چطور میشه دینی که با تجاوز ادم کشی به مردم میهنم به زور شمشیر امده یک سری ادمهای نادانامثال تو ان را سجده میکنی والان هم اگر حمله کنند چشمهایت را میبندی تا به نوامیس ما تجاوز کنند ..
جمعه 3 اردیبهشت 1389

sawalana - آلمان - برلین
انتی مسیح - ایران - تهران.تودیگه ببند فکرکردین تو همه دنیامیشه مردم روبازور و منطق ترور و فحش ساکت کرداگرراست میگین چراهمه تون تروریست هستین حتی حرف زدن بلدنیستین اتفاقا از زمانی که راجع به اسلام وبخصوص احکام اسلام راجع به تجاوزبه زندانی وبچه 9ساله واحکام آن تحقیق کردیم وکتابهای علمای شیعه راکه افتخارات آنان ...را خواندیم وفهمیدیم نظرامام شیادان خمینی راجع به انسان چیست وسی سال ننگ ولایت .. رادیدیم ودرمیان کشورهای مسلمان حتی یک کشورپیشرفته ندیدیم واپس گرایی آن ثابت شد دنیا چیزی راکه میبیند باوردارد.درضمن مسیح مثل بقیه اینقد سطح فکرتون پایینه که درکش براتون سخته یک نفربدون اعتقادات خرافی وبراساس عقل حرفی بزند فکر کردیدهمه مثل شما بی اراده هستندواحتیاج به امام دارند؟
جمعه 3 اردیبهشت 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
. zartusht67 - المان - المان دوست گرامی جون عزیزت جواب این بابا را نده این بیشتر از من و تو از ... بدش میاد ولی عقده فحش خوردن داره منو خیلی دیگه از بچه های سایت این عقده را به دلش گذاشتیم تو هم ولش کن ...پیروز باشی
جمعه 3 اردیبهشت 1389

erfan-iran - ایران - تهران
انتی مسیح - ایران - تهران : دین اسلام نیازی به توهین ندارد . کافی است نگاهی به وضعیت فرهنگی . اخلاقی. اجتماعی و اقتصادی جوامع مسلمان بیندازید تا حساب کار دستتان بیاید ...به ویژه در خاورمیانه اوج هنرنمایی این دین را می توانید ببینید ! .. اصولا مذاهب مسئله دار از انتقاد شدن و از منتقدین خود میترسند !. ولی حقیقت همیشه پنهان نمی ماند !
جمعه 3 اردیبهشت 1389

roz2005 - انگلستان - لندن
من کاری به این مسعله ندارم ولی این سریال کاتنی خیلی وقیحانه درست شده. اینجور برنامه ها ست کهبچه ها را از راه بدر میکند. منکه خجالت میشم که نگاه کنم.
جمعه 3 اردیبهشت 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
آنتی مسیح من می خواستم...گفتم بزار جاش بهت یه حدیث معتبر از حضرت علی بگم که یه تیرو دو نشون شه ولی قول بده بهش عمل می کنی همون جور که حضرت علیم روزی 10 بار می کرد "علی ابن ابی طالب: شیر گاو دوا باشند و --- شتر بهتر از شیر آنست. اینم منبعش که نگی دروغ بود. آسمان و جهان/ ترجمه کتاب السماء و العالم/ بحارالانوار ، مجلسی/ مترجم: محمد باقر کمره‏اى‏،ناشر: اسلامیه‏، تهران‏، چ اول‏:1351 ش‏. جلد6،
جمعه 3 اردیبهشت 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این وحشی های خونریز را باید از خاک امریکا اخراج کنند وگرنه اینجا را هم مانند اروپا به پایگاه تروریستی تبدیل میکنند. معلوم نیست امنیت داخلی امریکا چرا ساکت نشسته است.
جمعه 3 اردیبهشت 1389

narenji - ایران - تهران
آقای آنتی مسیح اگر میگی به عقاید دیگران توهین نکنید این چه اسمیه رو خودت گذاشتی . در ضمن میتونی یه کشور مسلمان موفق و صنعتی و مورد احترام جهانی نشون بدی.
جمعه 3 اردیبهشت 1389

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
دین،. افساری است که به گردن تان می اندازند،. تا خوب سواری دهید،. و هرگز پیاده نمی شوند،. باشد که رستگار شوید
شنبه 4 اردیبهشت 1389

atousssa_Holand - هلند - اترخت
با سلام خدمت همه اعضای این تالار، من عضو جدید هستم ،در قرآن آمده یقاتلون فی سبیل الله ( بکش در راه خدا) واقعا خداوند این را می خواهد، بعضی مسلمانان فکر می کنند باید بخاطر خدا این کار را بکنند.
شنبه 4 اردیبهشت 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
mr. fair - انگلستان - منچستر. بسیاری از مردم در مغرب زمین به هیچ چیزی احترام قایل نیستند و در فرهنگ فردگرا و خودخواهی ذوب شده اند و این چیز خوبی نیست. از آنطرف تند روهای باصطلاح مذهبی هم اشتباه میکنند. شما قدری منطقی تر باش و مطالعه کن تا سنگین تر و عمیق تر صحبت کنی. بسیاری از قواعد اسلامی خیلی از اصول حاکم بر تمدن غرب واقع گرایانه تر و عملی تر و پیشرفته تر هستند.
شنبه 4 اردیبهشت 1389

hamed_asf - ایران - اصفهان
zartusht67 - المان - المان . . هرکس با تو مخالفه پاچه خواره نظامه .ما خودمونم میگیم این نظام دین اسلام رو خراب کرده .بعد میشیم پاچه خوار کسی که قبولش نداریم.تو پاچه خوار کی هستی حتما پاچه خوار شهر المان اخه دهاتی اسم دهاتتونو بجای شهر بعد المان میاوردی تا بهت نخندند .ضمنا اسم زرتشتم بردار بچه ها ناراحت میشن
شنبه 4 اردیبهشت 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
اسلام مروحه خشونته از رهبریانش تا پیروانش همه دستشون به خون آلوده بوده و هست . این چه دینیه که در اون زن اندازه یک بیضه مرد ارزش داره ؟
شنبه 4 اردیبهشت 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
این اپیزودش خیلی بامزه و خده دار بود!! چقدر قشنگ ترسیم کرده بودند!!! اتفاقاً تری پارکر و مت استون، بیدی نیستند که با این نسیم های ... بلرزند. قبلاً هم از این کارها بسیار کرده اند. حتی الله و طرفدارانش رو به سخره گرفته بودند و .... به دوستان توصیه میکنم حتماً پیگیر انیمیشن های این انسانهای خردباور باشند. بسیار زیبا؛ خنده دار، در عین حال حقیقت و با معنی و پر محتوی و به روز میباشند. برای قوی تر شدن زبان انگلیسی و آشنایی با اصطلاحات روز مره هم بسیار مفید است. https://www.youtube.com/watch?v=XN61Vt6FwJsfeature=related. این لینک رو نگاه کنید! حماقتها را به وضوح نشان میدهد. :-))))))
شنبه 4 اردیبهشت 1389

parssa - هلند - امستردام
انتی مسیح - ایران - تهران . . مردم تقصیر ندارن. ایا این ملت تو این سی سال حکومت اخوندی جز دزدی و تجاوز و ادمکشی و دروغ و زندان و جنگ چیز دیگه ای دیدن.
شنبه 4 اردیبهشت 1389

gol222 - سوئد - هلسینگبوری
همه این اتیشها ازگور خون اشامان جمهوری اسلامیست.امام حسینتان برای ازادی جانشراداد وشمانمیتوانید جلوی ازادی مطبوعات رابگیری وازطرفی اینها کودکانه برخورد کردن که کودک من وتو بفهمند.شما خیلی دلتان بحال محمدو اسلام میسوزد حساب مزدوران جمهوری اسلامی برسید که باعث برگشتن 99درصد مردم ایران ازاسلام برگشتن.دردنیا هم دین بخشش ورحمت را به جباروخشن وزورگو وادمکش و......معرفی کرده .مرگ برخامنه ای دزدوادمخوار.
شنبه 4 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
mr.fair یکدفعه خواستم جوابش را بدم دمت ادم میهن پرست مثل تو گرم
شنبه 4 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
hamed-asf میدونم کجات میسوزه میدانم که اطلاعاتی هستی چون مردم تو ایران خیلی براشون مشکله تند تند روی اینترنت ولی تو چه جوری تند تند میایی برای من سئواله اولا سرورت بچه تهرانه دوما تو ..میکنی به دهاتی ها توهین میکنی این بر میگرده به تربیت تو که ..
شنبه 4 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
hamed-asf میدونم کجات میسوزه میدانم که اطلاعاتی هستی چون مردم تو ایران خیلی براشون مشکله تند تند روی اینترنت ولی تو چه جوری تند تند میایی برای من سئواله اولا سرورت بچه تهرانه دوما تو .. میکنی به دهاتی ها توهین میکنی این بر میگرده به تربیت تو که..
شنبه 4 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
atousssa-holand اتوسا خانم خوش امدی خوب ... بیچاره یزد گرد به ان تازی گفت این دین را بردار برو توی بیابان های عربستان پیش هم قطاران وحشی ات برای ایرانی متمدن خطرناک است
شنبه 4 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
..شکم و زیر شکم و لمپنهای بی سواد پر مدعا طرفدار ان. از فرهنگ غرب انتقاد بعد درغرب تمر گیده اند...خ.. خودتانید.همین امروز 60 نفر را در بازار عراق بخون کشاندند عجب روئی دارید مدافعان این دین سیاه.
شنبه 4 اردیبهشت 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
. saeed1 - کانادا - تورونتو یکیشو که نوشتم ولی نمی دونم مسیولای سایت بدتر اینو سانسور نمی کنند ولی--- شتر اونم تو حدیثی که من منبعشو گذاشتم سانسور میکنند اصل این حدیث اینه خواهشا سانسورش نکنید"شیر گاو دوا باشند و--- شتر بهتر از شیر آنست " این یکی از مواردش اگه بازم خواستی من می تونم انقدر از این موارد بهت بدم که تا آخر عمرت سرت گرم خوندنشون باشه
شنبه 4 اردیبهشت 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
من موندم خود پیامبر در زمان حیاتش بیشترین توهین و ظلم در حقش شد ولی وقتی مکه رو فتح کرد همه رو بخشید حالا چطور این مسلمانها تندرو به خودشون اجازه میدن به اسم توهین به پیامبر حکم مرگ یه نفر رو صادر کنند...
شنبه 4 اردیبهشت 1389

انتی مسیح - ایران - تهران
mr. fair - انگلستان - منچستر اخه بیچاره تو داری از کی و چی دفاع میکنی فکر کردی با حمله کردن به دیگران میتونید از گند کاری ها و تجاوزاتی که اربابان غربی ات کرده دفاع کنی از جنایات امریکا وانگلیس توی افغانستان و عراق میخوای دفاع کنی یا از اون اسرائیلی های لجن که همه دنیا رو به لجن کشیدن حتما اونها هم دارن به نصیحت ها و عقاید عیسی مسیح و تورات موسی عمل میکنن که همه دنیا رو از خودشون متنفر کردند یا داری از اون مسیحی های کاتولیک ، پروتستان که مثل سگ و گربه هراز گاهی به جون هم میافته داری دفاع میکنی ادم کشی ها و ترورهای گروهای ایرلندی یا بمب گذاری های گروه باسک اسپانیا رو یادت رفته که به مسلمونا تروریست میگی هر روز یک امریکایی دیونه چند نفر رو توی دانشگاه و مدرسه میکشه اونوقت مسلمانان وحشی و تروریست هستند برو داداش خودتتی ...
شنبه 4 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
gol222 - سوئد - هلسینگبوری. دوست من لطفا اسلام را مطالعه کنید تا بدانید بوجود اورندگان اسلام هزاران برابر کثیفتر از ملایان بوده اند و تمام اتشها از گور اسلام است//البته مجاهدین هستند که برای خر سواری نیاز به اسلام دارند//
شنبه 4 اردیبهشت 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
saeed1 - کانادا - تورونتو ...انگار ذوب شدگان ولایت برای چیزی احترام قائل هستند. همین اسلامیهای کشورهای مسلمان مسیحیان را به خاک و خون میکشند و کلیسا میسوزانند. کشتن بیدین هم که واجب است. معلوم نیست با این افکاری قدیمی که داری چرا به کانادا رفتی؟ برای شما اندونزی و پاکستان و عربستان و بنگلادش بهتر است که مردم در افکار قرون وسطایی ذوب شده اند.
شنبه 4 اردیبهشت 1389

farzad_s - ایران - تبریز
خب این تو ذات اسلام هست و این قابل انکار نیست که اسلام با قتل وغارت وتجاوزگسترش پیدار میکنه ویه عده آدم عقده ای عرب زاده پیدا شده شده که از اسلام دفاع کنه---خاک تو سر آمریکاکه مسلمون هارو به کشورش راه میده منظورم مسلمون های واقعی وعمل گرا
شنبه 4 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
غلط کردند که تهدید کرده اند کاسه از آش داغتر شده اند. بدبختهای عوضی متعصب. خوی درندگی و خونخواری خود را زیر نام دین مخفی می کنند. اگر شعور و معرفت داشتید که متوجه میشدید هدف تمام ادیان انسان سازی ست نه گرگ پروری. پیامبر اسلام در زمان حیات خود هر توهین و آزاری را که به شخص خودش و نه رسالتش انجام شد را با متانت و صعه صدر و محبت جواب داد. حال یک عده گراز وحشی برای خود دکان و دستگاه ساخته اند. لعنت بر جهالت که ثمره اش غیر از انسانهای متعصب احمق نیست.
شنبه 4 اردیبهشت 1389

nader46 - انگلیس - لندن
انتی مسیح .باباتو اون کتاب قران که مثلا معجزه هم هست ده ها بار از مسیح یاد و احترام شده حالا کامنت خودت را هم ضد مسیح گذاشتی معلومه هم خودت وهم دین وپیغمبرت هم مثل خودت بودند.در ضمن فکر نکنم هیچ مذهبی بدون خشونت روکار امده باشد.مذهب را وللش انسان باش و ظلم ودزدی نکن و به همنوع خود غافل از هر مرام ومذهبیاحرام بزار. انگلیس
شنبه 4 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
اسلامگرای افراطی نه مسلمان واقعی!!!!! در دین وحشت و خون امثال ملایان و بن لادن و طالبان مسلمان واقعی هستند نه افراطی.
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
انتی مسیح - ایران - تهران. خیلی خوبه که اسلام عقب ماندگان ذهنی چون تو مامور رژیم اسلامی را بعنوان وکیل مدافع انتخاب کرده! وجود مخبطانی چون تو بیش از هر چیزی به این دین ضربه میزند. اسلام اگر چهار نفر لات بد دهن ..مثل تو را که نان مزدوری سگ علی عظمی هارشان کرده داشته باشد نیازی به دشمن ندارد. وجود امثال شما بسیجی و عرب زادگان بی وطن و اربابانت پلیدت همچون عنتری نژاد و سگ علی عظمی خائنه ای بهترین هدایا برای آینده ایران هستند چرا که مردم ایران را از اسلام و دین برای همیشه بیذار میکنید. نفرتی که در دل ایرانی بواسطه وجود امثال شما از اسلام ایجاد شده حتی با هزاران شهید نمیتوانست بدست بیاید. پس ادامه بده..
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

axlll - امریکا - سنتا مونئکا
خوب کاری کرهن مسخره کردن . بس که این ..دنیا رو به لجن کشیدن
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
zartusht67 - المان - المان.axlll - امریکا - سنتا مونئکا zebelkhan - آمریکا - سن خوزه. ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو .nader46 - انگلیس - لندن . farzad_s - ایران - تبریز .farzad_s - ایران - تبریز .آنتی اسلام - ایران - اهواز . mr. fair - انگلستان - منچستر .arian1 - ایران - ابادان #من زمانی که کامنتهای شماها رو میخونم ناخود اگاه,خندم میگیره,برای اینکه خیلی زشت ادم در قرن 21اینقدر جهل به خداوند داشته باشه,اکثرتون هم حرفای چند تا. مجری شبکه تلوزیون بیان میکنید.اگه راست میگید چرا بجای سوال کردن فقط. فحش میدید,عروسک خیمه شب بازی این و ان نباشید.چرا شماها اینقدر. دوست دارید هر کاری بکنید تا جلب توجه کنید!!
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
axlll - امریکا - سنتا مونئکا .ای بیسواد دنیا رو اروپاییها با ازادی بیحد ومرزشان به لجن کشیدن,در کشورهایی که هم جنس بازی ازاد برای انها مسابقات ورزشی برگزار میکنند,در کلیسا عقد میکنند(همجنس بازها)شبکه های دولتیشون اخر شب فیلمهای سکسی پخش میکنند,بدون اینکه اول ازدواج کنند صاحب فرزند میشوند,در جاههای عمومی مثل حیوان مسائل سکسی رو انجام میدهند,با حیوانات رابطه جنسی برقرار میکنند وفیلم میگیرند,کانون. خانوادشان سر وبی احساس و غیره....کدام یکی از این برنامه ها در یک کشور اسلامی قانونی هست????اگه این کارها لجن نیستند پس چی هستند???یا تو هم مثل اینهایی یا معلوماتت خیلی کم,اول فکر کن بعد حرف بزن!!
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. omid norway - نروژ - اسلو خیلی زشته که :1- آدم در قرن 21 خرافاتی باشه و از خرد و علم فراری! 2-آدم توی نروژ باشه؛ ببینه که چطور اروپا در عرض کمتر از 300 سال چه ترقی و گامی به جلو برداشت و دلیلش هم رنسانس بود؛ اما باز مخالف آزادی باشه ( گفته های شما:دنیا رو اروپاییها با ازادی بیحد ومرزشان به لجن کشیدن..) یا به "همجنسگرا"بگوید همجنس باز که ترجمهء لواط کار است! 3- برای حق و حقوق شهروندی همجنسگراها هیچ ارزشی قائل نباشد و آنها را "لجن" خطاب کند. در آخر شما که اینقدر مسلمان هستید و به اسلام پایبندی؛ چرا رفتی نروژ که اینقدرررررررررر زجر بکشی و اذیت بشی؟! خوب بیا توی یکی از کشورهای اسلامی مورد علاقه ات زندگی کن. نکنه انتظار داری نروژی ها بخاطر شما نماز جمعه برگزار کنند و خمس و زکات بدهند و برای امام حسینت سینه بزنند؟! یکم از اون ادعایت کم کن شازده که هرچه بیشتر حرف بزنی آبروی خودت رو بیشتر می بری
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
متاسفانه بحثهای این خبر کاملا به بیراهه رفته و برخی هم بی منطق است. اینکه رفتار عده ای تروریست و تندرو مذهبی را به حساب همه پیروان آن دین بگذاریم به همان اندازه اشتباه است که همه غربیان را فاسد و منحرف بدانیم. من در اینجا کاری به درست یا نادرست بودن دین اسلام و باورهای آن ندارم. ولی واقعیت اینست که بسیاری از مسلمانان تا یکی دو دهه پیش زندگی آرامی در کنار غربیها داشته و برخی نیز تنها یک نیمچه اعتقادی داشته اند. متاسفانه گروههای تندرور اسلامی در همه نفوذ کرده و یک باور جهاد اسلامی را در میان مسلمانان پخش نموده است. این گروههای دارای باورهای سلفی و شیعه و ...بسیار خطرناک هستند و باید با انها مبارزه نمود. اینها حتی برخی روحانیان میانه رو را به قتل رسانده اند.
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
دو: مسلمانان امریکا خیلی بهتر از همکیشان اروپایی خود با جامعه امریکا هماهنگی پیدا کرده و بیشتر خود را امریکایی میدانند. متاسفانه این گروههای تروریستی میان عوام و مردم ساده لوح نفوذ کرده و دستورهای دینی را به شکلی رادیکال به آنها میاموزند. یک آدم سنتی مذهبی عامی که اصلا نمیدانسته جهاد بر ضد کفار چیست حالا با این مفهوم آشنا میشود. این به این معنی نیست که دین اشکال ندارد، بلکه بسیاری از دستورها و مفاهیم آن در گذشت زمان و بسته به نوع جامعه از سوی پیروان آن کمتر یا اصلا اجرا نمیشده است. ولی اینها دارند غول خفته رابیدار میکنند.
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
سه: جوامع امریکایی و اروپایی در سده های گذشته راه سخت و دشواری را برای رسیدن به آزادی و دموکراسی پیموده اند. این آزادی و دموکراسی گنونی نتیجه مبارزه های مردم آزادیخواه و روشنفکر و پویایی دانشمندان وفیلسوفان بوده است. اینکه آزادی را به فساد تعبیر کنیم بسیار نادرست است. نمیتوان رفتار جنسی یک عده محدود را همگان نسبت داد. بهرحال همین آزادی جنسی از افتخارات جوامع تابو شکن غربی است. هرچند آزادی محدود به رفتار جنسی نبوده و مفاهیم گسترده ای ازجمله حق انتخاب، آزادی بیان، مطیوعات، پوشش، رابطه، تحصیل و ....را دربر میگیرد. آزادیهای فردی در غرب نسبت به جوامع دیکتاتوری و عقب مانده خاورمیانه و آسیا و افریقا بی همتا و قابل تحسین است. بسیاری از فعالان سیاسی که در کشور خود تحت پیگرد بوده یا مشکلات دیگری داشته به غرب و آزادی آن پناه میاورند بعد میگویند آزادی غرب فساد آورده است!!
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
متاسفانه بیشتر اعراب مهاجر ساکن اروپا بقدری از نظر فرهنگی عقب مانده و از نظر سواد پایین هستند که بسادگی میتوان فکرشان را بسوی اسلام انقلابی کشیده و زنانشان را در چادر پیچانده و مردانشان را به جنگ علیه بشریت برانگیخت. در برخی خیابانهای شهرهای اروپایی که راه میروی انگار در مصر و عربستان یا مراکش هستی. روز بروز نیز اوضاع بدتر میشود و احزاب دست راستی اروپا نیز به دلیل پافشاری مسلمانان بر اجرای دستورهای دینی در همه جا، فعال تر میشوند. متاسفانه اروپایی که پرچمدار آزادی و دموکراسی در دنیاست بزودی به دام تندروی و فاشیسم خواهد افتاد چون اقوام مهاجر نمیخواهند خود را با جامعه میزبان هماهنگ کنند.
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
omid norway - نروژ - اسلو. خیلی مسخره است که آدمهای بی خرد و بلیه فکر میکنند که همه چیز را در مورد عالم میدانند و طوری حرف میزنند که انگار دیروز از پیش خدا آمده اند و در محضر خدا کلی به بی خدایان خندیده اند! تو به بی دانشی و بی منطقی خودت میخندیدی نه به چیز دیگری! تو اگر حتی یک دلیل منطقی در باره علت وجود خدا بیان کردی همه ما بی خدایان به تو ایمان میاوریم! فقط یک دلیل! حضرتعالی که سرچشمه تمام علوم هستید و خود را بی نیاز از ارائه هر دلیلی میدانید بفرمایید که به چه علت فکر میکنید جهان خلقت توسط موجودی موهومی بنام خدا بوجود آمده؟ منتظر ادله و استدلالهای منطقی شما هستم.
یکشنبه 5 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
arashbehdin - امریکا - اتلانتا.اولا از زمانی که امریکا به عراق وافغانستان حمله کرد این همه مشکل بوجود امد,دوم:مذهب تشیع اهل خشونت نیست. بلکه خود قربانی حملات تندروهای مسلمان,در عراق بارها شیعیان به حضور ایت الله سیستانی این مرجع بزرگ رفتند برای اذن جهاد با مقابله با وهابی ها که شیعیان را با حملات انتهاری به شهادت میرسانند,ولی ایت الله سیستانی این اجازه را نمیدهد,وبه خاطر همین کارش پارسال جز منتخبان جایزه صلح نوبل بود.دوم:من نگفتم غربیها فاسدند گفتم جامعه را به فسادکشیدند واین موضوع ربطی به علم وتکنولوژی نداره ,کرامت وحجب وحیای انسان ربطی به علم نداره,حیوان با حیوان بودنش هم جنس باز نیست. حالا بعضی انسانها از حیوان هم پست تر میشوند,وقانون درغرب به بهانه ازادی به نفع هر فسادگری.اخه روچه حسابی مانع این فسادهانمیشوند?مگر. مسیحی نیستند?سوم:تو ازادی مطبوعات و با همجنس بازی یکی میدونی!?عجب!!سوم:حالا شما فکر میکنید با پخش فیلمهای سکسی و همجنس بازی. غرب این همه پیشرفت کرده این خیلی خنده داره!.ادامه
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
arashbehdin - امریکا - اتلانتا.شما که ادعای تاریختون میشه یک دانشمند غربی نام ببر که زمان ابو علی سینا میزیسته?شما چرا نمی خواید قبول کنید پیشرفت غربی ها مدیون دانشمندان مسلمان بوده?.همین الان بارها نخبگان ایرانی در المپیادهای جهانی رتبه اول کسب کردند.چهارم:شما چرا حق کتمان میکنید,بیش از 4قرن غربیها از کشور ما سود برندحالا هم من مشکلی با طرز زندگی انها قانونشان ندارم در عوض از امکاناتشون برای کمک به مردم ایران تا هر اندازه که بتونم استفاده میکنم .ادامه دارد
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه.من یک دلیل میارم ولی نه برای هدایت کسی. هرکس از عقلش استفاده کرد سودشو برد.حالا دلیل اول:روزانه ملیاردها موجود مرده به امر خداوند زنده میشوند.سوال چطور?شما برای انرژی وحیات بدنتون روزانه مقداری گیاه وحبوبات و یا گوشت بعضی حیوانات استفاده میکنی,یعنی یک حیوان زنده را میکشند ومقداری از گوشت ان حیوان را در اب جوش میپزند ومیخورند,حالا گوشت ان حیوان مرده در بدن ما تبدیل به میلیاردها موجود زنده به نام گلبولهای سفید و قرمز خون میشوند,که بدن شما را وقتی میکروبی وارد بدن میشود ان را از بین میبرد واز بدن شما محافظت میکند,در مقابل بیماریها,اگر خدایی نباشد این امر چطور ممکن هست?من برای شما یه مثال علمی زدم ویک جواب علمی شمابه سوال من بدهید?این گلبولهای خون را هیچ دانشمندی نمتواند منکر شود.از اسمانها. وپیامبران ومعجزات هم مثال نزدم,فقط مثال علمی.
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
. arashbehdin - امریکا ایرانیی که میاد غرب به باورهایه 98 درصد مردمش توهین میکنه,یه ... بیش نیست,همون بهتر که پای نجس شو تو خاک پاک ایران نذاره,ودر غرب بمیره ودفن بشه.وقتی یک ایرانی میاد به باورهای مردم کشورش توهین میکنه از غربیها چه انتظاری میشه داشت.
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
آنتی اسلام - ایران - اهواز .میگن چوب و که برداری دزد خودشو نشون میده,. مگه شما همجنسگرا هستید ?که اینهمه طرفدار همجنسگرا ها هستید?بخاطر همینه انتی اسلام شدید?ولی در ایران حقوق همجنسگرا ها رعایت نمیشه......هه هه هه
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

omid norway - ,نروژ - اسلو
ان ایرانیهایی که تا پاشون به خارج میرسه دین وهویت خودشون میفروشند,از انها چه انتظاری میشه داشت که به عقاید98درصد مردم کشورشان توهین نکنند,هیچ کشوری را من سراغ ندارم زمانی که تعدادی از مردمشان از ان خارج شدند شروع کنند به فحش دادن به اکثریت باورهای مردمشان,شما ها دیگه کی هستید!!??یک مشت وطن فروش دستمال بدست غربیها.شماها هر جا رفتید نگویید ما ایرانی هستیم,ویک مشت هوچی که برای خودشان هم ارزش قائل نیستند
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

omid norway - ,نروژ - اسلو
.مسولین سایتiranianuk زمانی که به پیامبران توهین میکنند لینک میکنید,ولی تا انتقادی به ان اشخاص میشه لینک نمیکنید!!??شما لطف کنید موضعتون را مشخص کنید تا ما بدانیم,شما نباید تبعیض قائل بشید?لطف کنید این مطلب بنده را لینک کنید,اگر بیطرف هستید!!??با تشکر از زحمات شما..
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. omid norway - نروژ - اسلو . دوست عزیز من با خیلی از اینها بحث کردم به این نتیجه رسیدم بسیاری از این حرفها رو بهتر از همه میدونند ولی اینها مشکلات شخصی و سیاسی رو با مسایل اعتقادی و ایمان به خدا اشتباه گرفتن و چون شهامت مواجه با واقعیت را ندارند سعی در فرافکنی دارند مثلا اگه کسی که به دروغ ادعای خداپرستی دارد اگر جنایتی کرد بجای محکوم کردن خود او که هم جنایت میکند و هم به دروغ ادعای خداپرستی دارد سعی میکنند با توهین به خدا صورت مسیله رو پاک کنند در حالیکه نمیدانند شرک به خدا بزرگترین گناه هست و خدا در این دنیا به همه انسانها اختیار و عقل داده با اینکه حالا خدا به آنها اختیار داده تا هر کاری انجام دهند ولی شرک به خدا جزو گناهانی هست که خدا وعده داده به سختی مجازات خواهند شد ...
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
.تشکر میکنم از مسولین زحمت کش iranianuk .موفق باشید
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
*پسر شجاع* - ایران - تهران .درود بر شما,کاملا درست,اینها فکر میکنند با دسته کورها طرفند,جالب اینجاست حتی یک کلمه حرف منطقی نمیزنند,فقط فحش بلدند,دم از ایرانی بودن میزنند ولی در عمل به عقاید اکثریت مردم ایران توهین میکنند,این چه مرام ومسلکی یه,کشیش مسیحی به 200تا بچه تجاوز میکنه فحش و به خدا وپیغمبر میدند,مردن برای همه هست اگه یه مقدار اینها بفهمند حتی اگه اعتقادهم ندارند نباید فحش بدند میدونی چرا?اگه پیش بینی شون غلط از اب در بیاد و روز قیامتی هم باشه ان موقع بد جوری گیر میفتند,یکی اعتقاد نداره توهین هم به خدا پیغمبر نمیکنه,من این اشخاص احترام میذارم,ولی کسی که محتویات معدشو میاد تو این سایت خالی میکنه و تو هین به دین هر مذهبی میکنه بنده هیچ ارزشی برای انها قا ئل نیستم.موفق باشید
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه .اقای zebelچرا جواب منو نمیدی!!!???
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
omid norway - نروژ - اسلو از دید شما که تعقل و تفکر در وجودتان نیست و گفته های آخوندها را باور میکنید "همجنسگراها" باید سنگسار شوند چون لولط میکنند! و انسانهای پلیدی هستند و.... از دید من که به عقلم رجوع میکنم و از منطقم دستور میگیرم؛ همجنسگرا ها مثل من و تو شهروندانی هستند که باید حق و حقوق انسانی شان در چهارچوب قوانین حقوق بشر رعایت شود. این دین عقب افتاده و متحجر اسلام از شما ها عروسکهای کوکی ساخته است که حاضرید بخاطرگفته های یک عرب بیابانگرد؛ مردم دنیا را که هیچ؛ هموطنان خود را هم سلاخی کنید. "بخاطر این من آنتی اسلام هستم". درضمن اینکه من همجنسگرا باشم یا نه؛ نه ربطی به تو دارد و نه مشکل تو را حل میکند. سعی کن بیشتر به مشکلت بپردازی که نداشتن "خرد و آگاهی" است. در این راه امیدوارم موفق باشید
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
omid norway - نروژ - اسلو ....یک: امریکا پس از حمله القاعده به برجهای نیویورک به افغانستان و عراق حمله کرد نه برعکس و در واقع از خود دفاع کرد. دو: شما انگاری تازه رفتی نروژ یا شناختت از غرب محدود به فیلمهای پورنو است. این فیلمهایی که مدام ازشان یاد میکنی بدست عده ای ساخته میشود و برای درآمد مادی است. البته این فیلمها نه تنها در غرب بلکه در کشورهای عربی،ایران،آسیای دور، هند،مالزی، امریکای لاتین و ....تولید میشود. دفعه دیگه خوب بگرد. ضمنا هر آدمی خودش تصمیم میگیرد چه نوع فیلمی نگاه کندیا نکند معلوم نیست چرا اینقدر نگران مسائل اخلاقی دیگران هستی. اگر هم اینها فساد باشند که کشور خود ما که در سایه ولایت شیعه اداره میشود پس از پاکستان، از نظر اخلاقی فاسدترین کشورها است. ضمنا فساد تنها در سکس نیست، بلکه در رشوه خواری و دزدی و دروغ و کلاه بردازی هم هست!
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
*پسر شجاع* - ایران - تهران ....تو هنوز با اصل آزادی بیان مشکل داری! ضمنا آدم ساده لوحی هستی اگر فکر کردی میتوانی نظر دیگران را با بحث تغییر دهی. اینجا هرکسی آزاد است به هرچه میخواهد باور داشته باشد و نظرش را هم بیان کند، همانطور که تو هم همین کار را میکنی، پس خواهش میکنم اینرا در مغزت فرو کن.
دوشنبه 6 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
omid norwayتو دیگه روی سنگ پای قزوین رو سیاه کردی موقعه ای که میگم ان مرض بدخیم پرو گری را داری بخاطر اینه 99 درصد باهات مخالفن باز میایی روی سایت مطمئن هستم دوره فشرده تو فیضیه داشتی تو دیگه ابرو را خوردی حیا را قورت دادی ببینمم دربان سفارت جمهوری اسهالی در نروژ هستی ..خدا یه اقلی به تو بده یه پولی به ما
سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
arashbehdin - امریکا - اتلانتا .شما خیلی دانشمندید,یه مقدار علف دود کنید برای خودتون تا چشم نخورید ,برجهای به ان بزرگی چرا از پایین ریزش کرد?درصورتی که از بالا ترین طبقه مورد اصابت قرار گرفت?تو عقلتو با پسر 18ساله که اوج شهوت وبدتر از ان دختران 16 ساله یکی میکنی!چرا فکر میکنی ادم باید بخاطر پول از هر کثافت کاری در بیاد??حالا چه ساخت فیلم سکسی باشه یا فروش مواد مخدر,این دو چیز 100درصد جوانان به فساد میکشه.برای من قیافه روشن فکری نگیر,واسه من نمیتونی ادا در بیاری.شغلهایی که ضرر به مردم جامعه میرسونه,پولش از گوشت سگ. نجس تره.تو چطور روت میشه از این ادما طرفداری کنی!!????
سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
zartusht67 - المان - المان .تو دیگه چی میگی حزب باد,. تاریخ اینو ثابت کرده مردم از قوانین خداوند بدشون میاد و دوست دارند هرکاری دلشون میخواد بکنند.در ضمن تو حرف حسابت چیه? الکی شعار نده,. اگه حرف منطقی وعقلی داری بزن,اگه بتونی بزنی!?
سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
آنتی اسلام - ایران - اهواز .شما باید بشید رئیس انجمن جهانی همجنس بازها,.......هههههههه ها ها ها
سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
آنتی اسلام و zartusht67. دوستان گرامی جواب حرفهای لمپنانه این آدم مثلا از نروژ را ندهیم. سطح فرهنگ و سواد خود را نشان داد و ارزشی ندارد وقتمان را تلف کنیم. ضمنا خط فکری روشنی ندارد و هر دفعه یک چیز میگوید. کسی که طرز صحبت کردن بلد نیست و یک بحث ساده را به فحاشی میکشاند ارزش بحث کردن ندارد.
سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
arashbehdin دم شما گرم حرف حساب جواب نداره اینها کره خر بدنیا خر از دنیا میرن ...تندرست باشی
چهار‌شنبه 8 اردیبهشت 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.