دانلود کتاب تولدی دیگر - زنده یاد دکتر شجاع الدین شفا

دانلود کتاب تولدی دیگر - نوشته زنده یاد دکتر شجاع الدین شفا

جهت دانلود کتاب از سرور 1 اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود کتاب از سرور 2
اینجا کلیک کنید.

zoroye iran - اتریش - وین
روحش شاد.
یکشنبه 29 فروردین 1389

Nedaye Melate Mazlum Iran - المان - دوسلدورف
مژده مژده . مهرزاد مرعشی کاندیدای ایرانی الاصل DSDS ''المان به دنبال سوپر استارش میگردد'' , دقایقی پیش سوپر استار المان 2010 شد. تبریک به همه ی هموطنان سبز مخصوصا کسانی که با تماسهاشون مهرزاد رو حمایت و پشتیبانی کردند. مهرزاد امشب با کت و شلوار و کلاه سبز حضور یافت.
یکشنبه 29 فروردین 1389

amir_london - انگلپیس - لندن
بهترین وتاثیرگزارترین کتابی که در طول زندگی خوانده ام-خواندن این کتاب بینظیر را به همه دوستان توصیه میکنم
یکشنبه 29 فروردین 1389

ایران بانو - ایران - تهران
این قدر خوب وعزیزی که به هنگام وداع حیفم اید که تو را دست خدا بسپارم .روح و روان شجاع الدین شفا شاد.یاران مبارز با جهل و جور ایین تازی به هم پیوستند در سالگرد وداع رضا فاضلی یار دیگرش به او پیوست
یکشنبه 29 فروردین 1389

Pezhman - اتریش - وین
امیدوارم بادانلود آن حقی از خانواده وبازماندگانش ضایع نشود.
یکشنبه 29 فروردین 1389

ایران بانو - ایران - تهران
استاد گرانمایه شجاع الدین شفا، به راستی بزرگمردی از تبار مردان شاهنامه است که در تیره ترین روز های ایران و بی فروغ شدن خورشید روزگاران در میهن اهورائی ما، آرش وار به پا خاست و کاری بس بزرگ را در راه کوباندن سر اهریمن بر سنگ آغاز نمود. او بمانند بسیاری از ایرانیان که نشستند تا ببینند نمایش پلیدی ها چگونه پیش می رود، آرام نگرفت و دم فرو نبست. یک تنه دست به کار شد و پرده از روی راز پتیارگی فرو مایگان برکشید. تا این کهکشان برجاست، استاد شجاع الدین شفا این زور گویان و زور ستانان تازی را بی آبرو کرد و جام رسوائی شان را از بام آسمان بر دل زمین کوبید و نا چیزی آن ها را بی پرده نشان داد. کارهای پژوهشی استاد ما، تا جاودان برای ایرانیان پایدار و استوار و راهگشا خواهد ماند. اهورای خِرد همواره با او باد "
یکشنبه 29 فروردین 1389

saeed85 - ایران - تهران
به دوستان عزیزی که این کتاب را خوانده اتند توصیه می کنم که کتاب هزار تقلب دیگر در تولد دیگر نوشته مهدی چهل تنی را هم بخوانند. این کتاب در پاسخ به نقدهای کتاب تولدی دیگر است.
یکشنبه 29 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
زنده یادش..او عاشق ایران بود برخلاف ملایان پست و بی شرم. هر گز نمیرد انکه زنده شد به عشق//ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما. اگر از حقیقت نمی ترسید و می خواهید رها شوید از بند خرافات کتابهایش را بخوانید.
یکشنبه 29 فروردین 1389

mehraeen - ایران - تهران
saeed85 - ایران - تهران. هذیان گفته
یکشنبه 29 فروردین 1389

atheist - هند - هند
دلم گرفت. یادش، به خوبی‌ همیشه پیش ما میمونه
یکشنبه 29 فروردین 1389

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
چی????????استاد شفا فوت کرد?????????????????کی??????یکی بگه دروغه, خواهش میکنم یکی بگه دروغه,,,,,,اخه چرا??????????????
یکشنبه 29 فروردین 1389

hashamdar - ایران - تهران
روحــشــان شــاد باد این ابرمرد تاریخ کنونی ایران . به تمام دوستان عزیز ایران دوست توصیه می کنم کتاب تولدی دیگر را اگر نخوانده اند همین حالا دانلود کنند و حتما بخوانند بسیار کتاب جالبی از استاد شجاع‌الدین شفا میباشد.
یکشنبه 29 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
saeed85 - ایران - تهران . ذوب شده در این دین ننگین اینرا بگویم با اب 7 دریا ننگ این دین را نتوان شست ای کیو..شما اسلامیها انقدر وقیح هستید که برای زدودن ننگ عایشه ی 9 ساله را 19 ساله قلمداد می کنید. چه برسد به این کتاب
یکشنبه 29 فروردین 1389

sarbaz007 - المان - المان
روحش شاد انسان ادیبی بود
یکشنبه 29 فروردین 1389

ali203 - ایران - ایران
سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز ...مرده ان است که نامش به نکویی نبرند /استاد همیشه در قلب ما زنده است روحش شاد
یکشنبه 29 فروردین 1389

ali203 - ایران - ایران
saeed85 - ایران - تهران /عربزاده اینو به وطن فروشها و بدبختهای ذوب شده درجمکران پیشنهاد بده /عقب افتاده متحجر
یکشنبه 29 فروردین 1389

manly boy - استرالیا - سیدنی
یکی از کتابهایی که زندگی منو تحت تاثیر گذاشت خیلی دوست داشتم باهاش دیدار کنم اما ... روحش شاد
یکشنبه 29 فروردین 1389

dara20 - ایران - تهران
به قران دوستان شستشوی مغزی شده توصیه میکنم بجای موهومات عربی کتاب عقلائی و کارشناسانه تولدی دیگر اثر برجسته زنده یاد استاد شجاع الدین شفا را بخوانند تا پی به پوچ بودن اسلام و تقلب اشکار محمد ببرند.
یکشنبه 29 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
saeed85 - ایران - تهران. هموطن عزیز برای درک و شناخت درست باید هر کس . به خود این فرصت را بدهد تا تحمل شنیدن یا خواندن نظرات مخالف و موافق را داشته باشد در غیر اینصورت دچار تعصب و یک سو نگری میشود. نکته مهم این است که نظرات بی طرف و بی غرض باشد تا ارزش مطالعه داشته باشد. روح این محقق و نویسنده بزرگ ایرانی شاد. او جسارت نو اندیشی را داشت و افکارش را هم با دیگران تقسیم کرد این بدان معنا نیست که ما تنها به اندیشه و نظرات ایشان اکتفا کنیم ای کاش همه کسانی که عشق تحقیق و دانستن دارند خود نیز برگی اثری و نظریه ای مستقل برای خود و از افکار و برداشت خود قائل شوند تا رسم دنباله روی و به دنبال افتادن از جامعه ایرانی ور افتاد.
یکشنبه 29 فروردین 1389

diaco321 - ایران - شیراز
saeed85 - ایران - تهران دوست عزیز من نقدش رو خوندم چرت گفته ! 10 تا صفحش هم بخونی اندازه 1 صفحه تولدی دیگر ارزش نداره . من که اصلا نمی فهمیدم چه جور نقدی هست . حتی اگر از نظر منطقی ( نه تعصبی ) هم یه کتاب رو نقد کنی باید طوری باشه که موافقان ومخالفان جذبش بشن من که نتونستم کامل بخونمش . یادش گرامی و رهش پر رهرو و اندیشه هایش جاوید و دوست دارانش پاینده .
یکشنبه 29 فروردین 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبگ
Pezhman - اتریش - وین . دوست من این کتاب سالهاست که در اینترنت است و رایگان دانلود میشود.
یکشنبه 29 فروردین 1389

saeed85 - ایران - تهران
حدس می زدم با نوشتن این کامنت مورد لطف بعضی دوستان قرار بگیرم. ولی محض اطلاع شما باید بگویم که برای کسب حقیقت نباید به یک کتاب استناد کرد. من هم باری آقای شفا احترام قایلم. به نظر من باید هم کتابهای مذهبی هم منتقد مذهب و هم پاسخگو به منتقد مذهب را خواند تا درک بیشتری نسبت به مطلب پیدا کرد. برای بعضی دوستان که مرا ذوب شده در ولایت و غیره تصور کردند متاسفم. این همان تعصبات اسلامیون افراطی ولی در جهتی دیگر است.
یکشنبه 29 فروردین 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
جای روحش شاد ، زنده باد و مرده باد بشینید کتابش رو بخونید که اگر هم روحی وجود داشته باشه، با این کار شما شاد میشه. تعارف رو کنار بزار "ایرانی"
یکشنبه 29 فروردین 1389

Pezhman - اتریش - وین
فراز_نروژ - نروژ - تونسبگ....درودبرشما.امیدوارم روانشادخودش این کار را کرده. تاما با خواندنش حقی را از بازماندگانش پایمال نکرده باشیم.یابه حسابشان وجهی را واریز کنیم.
دوشنبه 30 فروردین 1389

مازیار - ایران - مارگون
بادرود و خسته نباشید به همه مسئولین و همه طرفداران فهیم سایت/ اگر امکان دارد نحوه ذخیره کردن کتابها اسانتر بشه و کتابهای از دانشمندان نامی ایران زمین /احمد کسروی /علی دانشی /زرین کوب ...برای دانلود در سایت به طور مداوم جای بدهید
دوشنبه 30 فروردین 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
dara20 - ایران - تهران. ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . من این کتاب را مدتها قبل خواندم. حاوی اطلاعات ارزشمندی است. البته در نهایت تلاش آقای شفا منجر به رد بسیاری از خرافات موجود در تورات گردید که سر و صدای یهودیان را در آورد! آقای شفا با توضیح سیر تاریخی معرفت دینی با شیطنت تمام سعی کرده اند حکمت ارزشمندی را که در لابلای قصص قران و جملات حکیمانه آن است پنهان کنند و به خواننده فقط القا کنند که این همه ادبیات هیچ و پوچ است! . حیف از این فرد با معلومات که عمری را در خدمت کینه های شخصی خودش سپری کرد. کینه و بغض شخصی افراد پایدار نمیماند آنچه باقی میماند حقیقت است.
دوشنبه 30 فروردین 1389

homa-ir - المان - هامبورک
مردن ونبودن حادثه نیست, بخشی ازواقعیتهای زندگی ادمی است. هیچ کسی نمی داندکدامین روزمی اید . همانطورکه نمی داندکدامین روزمیمیرد ? برای ماایرانیان که ازخوان گسترده ادبیات پارسی مان لذت برده وازان استفاده نموده به داشتنش افتخارمی کنیم, رهنوردان نام اوری که دراین مسیرگامهای شایسته ای برداشته اند, ناشناخته نبوده ونیستند.ویژه انکه بصیرتهای ایشان بابرخی ازدیدگاههای یکدیگر هم اوائی گویائی نیزداشته باشند. چنین شناختی برایشان ارزش وشایستگی خاص خواهدداشت.یکی ازاین ایرانی یاران ایرانی تبار- شادروان شجاع الدین شفا, بزرگمردی ازجامعه ادب دوستان وادب شناسان ایرانزمین که دربهارامسال , دل ازاین جهان فانی برگرفت. وراهی دیارباقی شد. روح وروانش شاد
دوشنبه 30 فروردین 1389

soroush m - ایران - اصفها
saeed85 - ایران - تهران. خود استاد شفا در کتاب ((5 نقد در مورد تولدی دیگر)) جواب این کتاب مسخره ای که تو گفتی و چند تا نقد بیخوده دیگرو داده.
دوشنبه 30 فروردین 1389

ALI203 - ایران - ایران
dara20 - ایران - تهران/هموطن دین اسلام و محمد ابن تازی از اولش مسخره و پوچ بوده و نیاز به هیچ مطالعه ای نیستلطفا اسم زنده یاد شفا را در کنار تازی نیاورید /سبز باشی
دوشنبه 30 فروردین 1389

damavand78 - آمریکا - کالیفرنیا
برای پی‌ بردن به مزخرفات ....احتیاجی نیست که تمام عمرتون رو به تحقیق و مطالعه بگذرونید. یک لحظه تعصب رو کنار بگذارید و با چشم باز نگاه کنید. فقط برای یک لحظه از عقلتون استفاده کنید، از منطق ذاتی که در هر انسانی‌ هستش، هیچ احتیاجی هم نیست که بکسی اعلام کنید فقط در ذهن خود یک قاضی منصف باشید، اون وقت متوجه خواهید شد که تمام ادیان برای به برده کشیدن انسانها هستند و منبع درامد برای یک سری........مشگل مذهبیون ترس هستش. جرات ندارند که خارج از اون چیزی که دینشون میگه فکر کنند و این دقیقا کاری هستش که رهبران مذهبی‌، چه آخوندها، چه کشیشها و چه خام خامها همیشه بر اون پافشاری کرده‌اند. اینها دوست ندارند که انسانها مطالعه کنند، تحقیق کنند و علم بیاموزند. چون اون وقت احکام مسخره چند هزار سال پیش اینها و حرفای بی‌ ربطشون دیگه بی‌ معنا خواهد بود. دنیا ارتباطات امروز و وسایل ارتباطات جمعی‌ موجود به انسانها کمک می‌کند تا دیگر فریب انسانهای دیگر را نخورند و به دیگران سواری ندهند
سه‌شنبه 31 فروردین 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
saeed1 - کانادا - تورونتو واقعا این استاد گران قدر از دست امثال تو دق کرد لعنت بر دین که به راستی افیون توده هاست و تو و امثالهم هم نمونه های رسمیش هستید ولی این یه تیکه "حکمت ارزشمندی را که در لابلای قصص قران و جملات حکیمانه" را قشنگ اومدی وقتی خوندم از ته دل خندیدم اخه ادم عاقل این قصص قران که تو می گه عربی شده همون قصص عهد عتیقه با یه کمی دخل و تصرف که اونم لابد به خاطر قافیه بندی بوده و در آخر شما اگه یه مسلمون واقعی هستی کانادا چیکار داری پیامبر عزیزت گفته الدنیا سجن المومن خوب این زندان رو تو همون ایران می گذروندی یا تو عربستان سعودی
سه‌شنبه 31 فروردین 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
mr. fair - انگلستان - منچستر . اولا که ایشان دق نکردند و اگر متن را دوباره بخوانید 92 سال عمر کردند! ثانیا قصص قران بسیار متفاوت از قصص تورات است و لطفا برو بخوان بعد اینها را بنویس! در همین کتاب تولدی دیگر نمونه هایش هست برو حداقل ورق بزن ببین ای آقای مدعی! یعنی مثلا داستان لوط در قران با تورات فرقش قافیه است؟ یا داستان ابراهیم؟ یا داستان پیدایش که فرقهای اساسی دارد؟. در مورد کانادا بودن من اصل سوالت بی مورد و از روی کینه است! معذالک من جواب میدهم که شاید خجالت بکشی. در این کشور آزادی دین وجود دارد. یعنی اینکه هر کسی میتواند دین خودش را داشته باشد و دولت برای مراکز دینی بودجه در نظر گرفته است و ماهیانه به مسجد-کلیسا-کنیسه و یا معبد. هزینه پرداخت میشود. نه کسی عقایدش را به کسی تحمیل میکند و نه مثل شما به عقاید دیگران توهین میکند! ممکن است با هم بحث کنند ولی از برای یافتن حقیقت اینکار را میکنند نه مثل شما برسم دشمنی و کینه توزی!
سه‌شنبه 31 فروردین 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
. saeed1 - کانادا - تورونتو چند تا نکته فقط در جواب کامنتت یک من عقیدم رو بهت تحمیل نکردم دین اسلام دین شمشیر بود و به قول استاد شفا وقتی تیغ مسلمونها از بریدن افتاد گسترش اسلامم تمام شد سر سوزنی شک نکن که هیچ کس تو تاریخ برای حکمت مسلمون نشده بلکه تماما یا با تیغ مسلمون شدند یا مثل تو از یه خونواده اسلامی بودند و جالبه بدونی که دسته شما تو اقلیت طبق یه نطر سنجی که توی نروژ بین ایرانیا انجام شد 40% مسلمونند 40% هیچ دینی ندارند و 20% از بقیه ادیان این آمار دقیقا تو شهرای بزرگ ایرانم صدق می کنه در ثانی من مگه گفتم تو کانادا مسلمون می سوزونند؟ من گفتم به عنوان یک مسلمان لزومی نداشت شما ایرانو ترک کنی من و خیلیای دیگه مثل من اصلا مشکلشون همین دین .. بود ولی چیزی که هست من عقل خودم رو به هیچی نفروختم ولی تو که فروختی چرا اومدی بیرون؟ سوال من این بود
سه‌شنبه 31 فروردین 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
mr. fair - انگلستان - منچستر. لطفا خودت رو بگذار جای من یا یک شخص بیطرف و کامنت آخرت رو دو سه بار بخون و ببین چند جا با پیش فرض قضاوت کرده ای! اینکه هیچکس توی تاریخ با مطالعه مسلمان نشده! اینکه من از خانواده مذهبی هستم! اینکه نتایج نظرسنجی نروز رو به همه دنیا تعمیم میدی! اینکه من عقلم رو فروختم! ..... اسمت رو نمیدونم. ولی برو یه فکری به حال خودت بکن عزیز!
چهار‌شنبه 1 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
saeed1 - کانادا - تورونتو. با هر کس به اندازه عقلش حرف می زنم ممکن است بفرمائید جند سخن حکیمانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قران را.... ریختن خون دگر اندیش کافیست که این کتاب .. افکند شما در حدی نیستید که بخواهید نقاد یکی از بزرگترین ادیبان ایران باشید صادق هدایت نیز از ذست امثال شما خود کشی کرد مرگ بر ننگ بشریت.
چهار‌شنبه 1 اردیبهشت 1389

+44
رأی دهید
-5

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.