مروری بر یک پرونده ۷ ساله:آخرین روزهای برزخ شهلا جاهد + فیلم مستند کارت قرمز

مروری بر یک پرونده 7 ساله:آخرین روزهای برزخ شهلا جاهد

با گذشت بیش از هفت سال از کشته شدن لاله سحرخیزان پرونده شهلا با وجود تلاش بسیار هنرمندان سینما و تلویزیون و اعضای صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران هنوز در کش و قوس اعدام یا گذشت قرار دارد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی «فردا» ، چند ماهی از حضور پر رنگ بازیگران و کارگردانانی همچون «هما روستا» ، «مریلا زارعی» ، «رخشان بنی اعتماد»، «پوران درخشنده» ، «مهتاب نصیر پور» ، «فاطمه گودرزی» ، «مهناز افضلی» و «جعفر پناهی» و ... برای میانجگری به دادسرای امور جنایی تهران نمی گذرد .

جمعی از اهالی سینما دو بار برای گفت و گو با خانواده داغدار «لاله سحرخیزان» در دادسرای ناحیه 27 تهران حاضر شدند تا با زمینه سازی برای گذشت فراهم کنند. اما با وجود تلاش بسیار در این وادی ، تلاش اعضای واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران برای جلب رضایت خانواده داغدار همسر «ناصر محمدخانی» و بازگشت «خدیجه جاهد» به زندگی بی نتیجه مانده است. چندی پیش با دستور رئیس وقت قوه قضاییه ، پرونده مرگ «لاله سحرخیزان» که همسر ناصر محمدخانی (فوتبالیست پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس) بود از شعبه 20 تشخیص به دفتر «هاشمی شاهرودی» فرستاده و قرار شد بار دیگر برای بررسی از زوایای مختلف و یا به قول «عبدالصمد خرمشاهی» وکیل مدافع «شهلا» به منظور از سرگیری رسیدگی به مجتمع قضایی «بعثت» فرستاده شود.

شعبه 1147 این مجتمع که قاضی «حسین‌پور» ریاست آن را بر عهده دارد در کانون توجه اهالی رسانه ها قرار گرفت و خبرنگاران ، منتظر ماندند تا ببینند سرانجام حکم قطعی «شهلا» با گذشت هفت سال از کشته شدن «لاله» چه خواهد بود ؟ در آن نشست «ناصر محمدخانی» بدون این که به سوال های خبرنگاران پاسخی بدهد وارد شعبه 1147شد.«شهلا» پیش از این گفته بود : امیدوارم با این روزنه‌ ای که باز شده است همه چیز مشخص شود.من بار دیگر با صدای بلند اعلام می‌کنم قاتل نیستم . حرف‌هایم را زده ‌ام و هنوز درباره گناهکار بودن من اتفاق نظر وجود ندارد.گروهی از قضات که پرونده را مطالعه کرده‌اند مرا گناهکار می‌دانند و برخی دیگر بی‌گناه.بالاخره باید صبر کرد تا مشخص شود چه تصمیمی برای من که از زندان خسته‌ شده‌ام گرفته خواهد شد.امیدوارم هر حکمی که صادر می‌شود به این بلاتکلیفی پایان دهد، باور کنید دیگر از زندان خسته شده‌ام.

همان طور که پیش بینی می شد قاضی «حسین ‌پور» دوباره حکم به مرگ «شهلا» داد و همه نگاه ها به واحد صلح و سازش دادسرای ناحیه 27 تهران دوخته شد. در نشست 4 ماه قبل اعضای این واحد که با حضور «فخرالدین جعفرزاده» تشکیل شد خانواده «سحرخیزان» و خود «ناصر» اعلام کردند به هیچ عنوان از خونخواهی نخواهند گذشت و فقط قصاص قاتل دخترشان را می خواهند.

آنچه گذشت ...

ساعت 14 چهارشنبه ۱۷ مهر 1381همزمان با فریادهاى پسر خردسالى ، ساکنان خانه های خیابان شماره ۴۶ خیابان گل نبى میدان «کتابى» تهران باخبر شدند همسایه ۳۳ ساله آنان که «لاله سحرخیزان» نام داشت به طرز به طورمرموزى از پا در آمده بود.به دنبال بررسی های اولیه وقتى مشخص شد قربانى ، همسر یکى از فوتبالیست هاى سرشناس است ماجراى این قتل ، جنجالى و پر سرو صدا شد.سرانجام به دنبال تحقیق های تکمیلی افسران دایره 10 آگاهی مرکز کلید معماى پیچیده را در دستان «شهلا» همسر صیغه اى «ناصر» یافتند.بررسی های کارآگاهان حاکی از آن بود که «شهلا» از ۱۳ سالگى عاشق «ناصر» بوده و در ۲۸ سالگى با آگاهى از این که وی همسر و دو پسر دارد زندگى مشترک پنهانى را آغاز کرده است .

با افشای زوایای پنهان پرونده 12 مهر 1382 «شهلا» پس از ۱۱ ماه سکوت لب به اعتراف گشود و گفت : «لاله» را با سه ضربه چاقو از پا درآوردم.

این زن خبرساز اما در جریان محاکمه ها ، اعتراف هایش را پس گرفت و مدعى شد کسى را نکشته و فقط به خاطر این که «ناصر» به جنایت متهم شده بود خود را عامل این جنایت خوانده است .

  تلاش ثانیه ها برای شنیدن ترانه زندگی

تا کنون با گذشت بیش از هفت سال از این پرونده جنجال برانگیز که با جذابیت های ویژه خودهمراه بوده است ، جدای از این که "شهلا" قاتل همسر "ناصر محمدخانی" هست یا نیست ، باید اذعان داشت امروز جامعه در انتظار تصمیم خانواده "سحرخیزان" در مورد خونخواهی نفرزندشان است که این مسئله تأثیر آشکاری در پرونده های مشابه خواهد گذاشت.

اکنون پرونده شهلا پس از میانجگری مسولان صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران و حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران برای گذشتن از خونخواهی هنوز در جریان است تا روشن شود شهلا سرانجام پای چوبه دار خواهد رفت یا به استقبال زندگی دوباره .اما باید یه یاد داشت که در سخت ترین لحظات هم می توان گذشت کرد.

به گزارش «فردا» ، پس از هفت سال از این حادثه دلخراش به نظر می رسد سرنوشت شهلا جاهد ، نهایتا پس از برگزاری یک جلسه دیگر درخواست گذشت با خانوده سحر خیزان و حکم نهایی رئیس قوه قضاییه در آینده ای نزدیک روشن شود.

فیلم مستند کارت قرمز


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=52Czda3tr4I


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=l0WdiNgcHnE


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=g9NXo2MOuf4


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=Dqi7xNshhrs


ایران بانو - ایران - تهران
اول باید این ناصرمحمدخانی را به مجازات رسوند بعد به اون شهلا جاهد .مردی که به زن خودش خیانت کنه و کلید خلوت خونه اش را به شخص دیگه ایی بده مستحقق دوبار مجازات است ...مردتیکه الاغ تو که خونه مجردی برای معشوقه ات گرفتی چرا دیگه کلید خونه ات را بهش دادی میخواستی چی راثابت کنی ...اگرچه یادتون باشه این شهلا جاهد اعدام نخواهد شد اگرخدا هم از اسمون بیادزمین بگه این قاتله چون تو ایران همه چیز سیاسی عمل میشه یک زن بیگناه و روانی را به خاطر اینکه بچه اش را کشته بدون اینکه کسی مدعی باشه درظرف یکسال به پرونده اش رسیدگی میشه و اعدام میشه اما این خانوم هنوز برسر کناهگا ر و یا بی گناهی او دعواست ....یکی نیست ازاین ناصرممدخانی بپرسه تو که زنت زیبا بود وخانواده دار و دو پسر داشتی دیگه از زندگی چی مخواستی که رفتی .....
شنبه 7 آذر 1388

sanazsarmad - المان - مونیخ
خوب شاید لاله را یکی دیگه کشته. مثلا دوستای محمدخانی
شنبه 7 آذر 1388

sanazsarmad - المان - مونیخ
خوب شاید لاله را یکی دیگه کشته. مثلا دوستای محمدخانی
شنبه 7 آذر 1388

neda85 - ایران - تهران
ایران بانو شیرت خشک می شه ها....
شنبه 7 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
شهلا جاهد نباید اعدام شود چون اولا پرونده بو دار و ضدونقیض است و بعد هم اگر هم شهلا جاهد قاتل باشد با اعدام او درس عبرتی برای دیگران نخواهد بود صد ها سال است در تاریخ ایران حکم اعدام قاتلین داده می شود و مشکلی هم حل نشده است باید قبول کرد جنایت کردن جزئی از زندگی است متاسفانه!!! ولی می شود با بالا بردن اگاهیها و فرهنگ سازی خوب امار جنایت را پائین اورد و این یک همکاری بزرگ را می طلبد هم از طرف دولت و هم ملت!!! روانشناسی ثابت کرده است همه انسانها می توانند: جانی.دزد.زانی و.. باشند فقط زمانش نرسیده وقت و شرایط ان پیش بیاید این کارها را ممکن است انجام دهند!!! من از خانواده داغدار «لاله سحرخیزان» تقاضا دارم شهلا جاهد را ببخشند و اجازه ندهند انسان دیگری کشته شود و خانواده دیگری داغدار شوند.
شنبه 7 آذر 1388

lonyir - بلژیک - مل
عجب. مرده گناهکارتره.مرتیکه حالش رو کرده حالا وسایل زنش را مثلا با حسرت نگاه میکنه. ولی عجب زبونی هم داره این شهلا خانم.
شنبه 7 آذر 1388

778899 - ایران - شیراز
شاید یکی از مواردی که باعث شده حکم به اجرا در نیاید این است....قاضی الهی زاده ،قاضی جدید شعبه بر اساس جوابیه پزشکی قانونی از جسد لاله. مسئله جنجالی را که تا آن زمان حرفی از آن زده نشده بود را در نامۀ به ایت الله شاهرودی رئیس وقت قوه قضائیه مطرح کرد در این نامه به استناد به جوابیه پزشک قانونی ،امده است که از جسد لاله سحر خیزان ،مایع مردانه بدست آمده که احتمالأ شب یا روز حادثه لاله با مردی ارتباط جنسی داشته.. بدین ترتیب تمام احتمالات قبلی و تنها بودن شهلا در قتل زیر سئوال رفت.....
شنبه 7 آذر 1388

yasmiin78 - تهران - ایران
چه سلیطه ای!
شنبه 7 آذر 1388

baas - هلند - روتردام
ناصر ممد خانی ببندینش به گاری . مرتیکه لنگی تریاکی
شنبه 7 آذر 1388

yasmiin78 - تهران - ایران
چه سلیطه ای! والله آقای وکیل هیچ بعید نیست یک مردی را هم شهلا اورده باشه که به لاله تجاوز کنه قبل از کشتنش. با یک همچنین کاراکتری که بعد از این همه سال و اتهام قتل و این بی آبرویی، این زن از خودش الان نشون میده دیگه معلوم هست قبلا چی بوده!
شنبه 7 آذر 1388

DERAK - انگلستان - لندن
1....بررسی مجدد پرونده شهلا در حالی آغاز می‌شود که قاضی الهی‌زاده، دادرس جدید شعبه ۱۱۵۴ دادگاه جنایی با ارسال نامه‌ای به دادستان کل کشور، رئیس قوه قضائیه و رئیس دیوانعالی کشور به طرح ایرادات موجود در پرونده پرداخته و از آنها خواسته است تا پرونده را مجددا مورد بررسی قرار دهند و ایرادات را درنظر بگیرند.در نامه قاضی الهی‌زاده آمده است: با توجه به این که هنگام کشف جسد، در حمام خانه مقتول حوله‌ای خیس وجود داشته، بنابراین این قاتل بعد از ارتکاب به قتل به حمام رفته و برای شستن خون‌های بر جای مانده روی بدنش، استحمام کرده است و با توجه به این که ضربات وارده بر لاله همراه با درگیری بوده، بنابراین آثار جراحت روی بدن قاتل نیز باید موجود می‌بود که این مسئله در مورد شهلا جاهد صدق نداشته است، از طرفی اقرار متهم به قتل یک سال بعد از زمان بازداشت وی بوده است و با توجه به این که متهم یک زن بوده و در شرایط نامناسبی بسر می‌برده، ....ادامه دارد
شنبه 7 آذر 1388

DERAK - انگلستان - لندن
2.. از سویی از یک هفته تا ۱۵ روز در اختیار اداره آگاهی قرار داشته است، بنابراین در شرایط مناسب به قتل اقرار نکرده است.در ادامه این نامه اشاره شده است: از طرفی وجود ته سیگار کنار پنجره مشرف به دیوار خانه مقتول نشان از یک شخص دیگر به عنوان دیده‎بان در محل قتل دارد که متاسفانه این ته سیگار مورد توجه قرار نگرفته است و به نظر می‎رسد با توجه به شرایط محل حادثه یک مرد مرتکب قتل شده باشد.در ادامه این ایرادات آمده است: به گفته شاهدان عینی روز حادثه یک بنز در اطراف خانه لاله پرسه می‎زده که این مسئله نیز مورد توجه قرار نگرفته است. از طرفی با توجه به این که متهم راست دست است باید بیشتر ضربات را به سمت چپ مقتول می‎زده اما ضربات بیشتر به سمت راست لاله سحرخیزان خورده و تنها ۱۳ ضربه از ۳۷ ضربه به سمت چپ او اصابت کرده است. بنابراین قاتل با دست چپ ضربات را بر بدن مقتول زده است ..ادامه دارد
شنبه 7 آذر 1388

DERAK - انگلستان - لندن
3.. از طرفی بریدگی‎های روی انگشتان لاله نشان می‎دهد، او با قاتل درگیر شده و باید آثار ضربات روی بدن قاتل نیز می‎بود، اما هیچ جراحتی روی بدن شهلا نبوده اما جراحاتی روی دستان یکی از متهمان که روزهای اول حادثه دستگیر شده وجود داشت، همچنین از جیب یکی از این متهمان ۲ تکه کاغذ خونی پیدا شده که متاسفانه مورد آزمایش قرار نگرفته تا مشخص شود این خون متعلق به چه کسی است. اما نظریه پزشکی قانونی اینطور بوده که آثار جراحت روی دستان متهمی که ابتدا بازداشت شده مربوط به یک هفته قبل (یعنی تقریبا زمان قتل لاله) بوده است. از طرفی فرزند کوچک مقتول و شوهرش بعد از مراجعت از سفر، ۴ مرد را به عنوان مظنون به قتل معرفی کرده و هیچ اشاره‎ای به شهلا نکرده‎اند، اما تحقیقات لازم از آن ۴ مرد انجام نشده است. ایراد بعدی که بر تحقیقات وارد است، این است که آلت قتاله‎ای که شهلا عنوان کرده با آن قتل را انجام داده با تعداد ضربات وارده بر بدن مقتول مطابقت ندارد. . . . .
شنبه 7 آذر 1388

Sepher - استرالیا - سیدنی
واقعا لعنت خدا بر حافظ. هیچوقت نباید جدی بگیریش این حافظ و فال شو.
شنبه 7 آذر 1388

UniQue_persian - انگلیس - منچستر
از یک ادم معتاد هیچ چیز بعید نیست.همونطوری که بخودش اجازه داد به همسرش خیانت کنه زن صیغه کنه حتما اجازه کشتن اون بیچاره رو هم به خودش داده.
شنبه 7 آذر 1388

parvaze ghasedak - آلمان - برلین
وای خدای من چطور آدم می‌تونه یکنفرو بکشه؟ ولی‌ این خانم شهلا هم حالت روانی درستی‌ نداره. خیلی‌ هم فیلم بازی می‌کنه. این آقا ناصر هم می‌خواد نشون بده که خیلی‌ ناراحته. اونم فیلم بازی می‌کنه. حالم ازش بد شد
شنبه 7 آذر 1388

SabzehGhabaa - کانادا - تورنتو
افسوس به حال کسانی که محمد خانی و امثال اون (که متاسفانه در جامعه ورزشکاران کم نیستند) الگو و اسطوره شونه. خدیحه خانم که حالش پیداست چیکارست.
شنبه 7 آذر 1388

hanana_30 - هند - پونا
سلام.مقصر اصلی ناصر محمد خانی است باید اون مردک هوسباز رو اعدام کنن من نمی دونم چرا این مردک داره ول می گرده من اگه جای خانواده زنش بودم ناصر رو میکشتم.
شنبه 7 آذر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
yasmiin78 - تهران - ایران . خانوم محترم سعی کن خودت رو در شرایط این زن بدبخت که سالها در زیر اعدام در زندان بوده بعد شروع به فحش دادن بکنی. تا حالا شده برای زنده موندنت حرف زده باشی؟ تا حالا دو ماه زندان کشیدی؟ تا حالا اونقدر کسی رو دوست داشتی که حاضر بشی برای رضایتش حتا از خوابیدنش با دیگری راضی باشی؟ عزیز اول عشق این زن بدبخت را درک کن بعد این حرفها رو بزن
شنبه 7 آذر 1388

AKHTE BALA - آنگلستا ن - ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داربی
مرتیکه امده تو خونه بجایکه از خالی بودن زنش حرف بزنه از ساعتو جا سیگارو فرشو لباسو از دلار حرف میزنه.مرگ بر خامنهای
شنبه 7 آذر 1388

hanana_30 - هند - پونا
مشخصه که هر قاتلی بعد از دستگیری ابراز پشیمانی میکنه .این زن گستاخ که حتی حرمت خانواده بیچاره لاله رو نگه نمیداره و در دادگاه هم برای ناصر عشوه گری میکنه باید اعدام شه و ناصر هم باید مجازات شه .از اهالی سینما تعجب میکنم که می خوان واسطه بشن. فکر میکنین این زن بعد از بخشش چه میکنه ؟ 2 سال طول میکشه از شوک زندان در بیاد و بعد دوباره شروع می کنه یه دلبری. درد اوره .فقط میتونم بگم خدایا ما رو لحظه ای به حال خودمون رها نکن.خدا لعنت کنه مردهای هوس باز رو که اینطور زنها رو بازیچه دست قرار میدن لاله .شهلا ..........اینها همه قربانی هوسبازی هستند.
شنبه 7 آذر 1388

مستضعف - سوید - استگهلم
لطفا از اگاهی خواسته شود در مورد شخصی که به گفته شهلا حافظ نا م دارد تحقیق شود و احتمالا ایشان هم در جریان هستند. چون ایشان میگوید خدا لعنت کنه تو را حافظ. امیدوارم شخص بی گناهی مجازات نشود.
شنبه 7 آذر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
این محمد خانی لنگی تریاکی این زنیکه روانی را واسه چی میخواسته خلایق هر چه لایق سلیقه لنگی بیشتر از این نیست
شنبه 7 آذر 1388

nazanin-farance - فرانسه - باریس
yasmiin78 - تهران - ایران: با شماموافقم
شنبه 7 آذر 1388

tehran021 - انگلیس - لندن
این مرتیکه عملی هم عاشق شدن داشت اخه؟ اونم با زن و دو تا بچه!. خاک بر سرش کنن که لیاقتش همین زن هرزست واقعا! طفلکی لاله! خبر نداشته که با چه اشغالی داره زیر یه سقف زندگی میکنه! . واقعا چرا خانواده لاله باید از خون دختر معصومشون بگذرند؟؟؟؟. اگه خدای ناکرده خودتون هم جای مادرش بودید بازم اینجوری از . گذشت حرف میزدید؟ . مرتیکه احمق ندید بدید حالا داره لباسا و وسایل خونه که برا زنش خریده رو نشون میده قیمتاشم میگه!!!! بروووووو بمیییییییر بابا
شنبه 7 آذر 1388

arash88 - آمریکا - اورنج
خوش به حال ناصر و شهلا که تکلیفشان به خاطر اشتباهشان در این دنیا معلوم شد.ما ها رو بگو که باید منتظر باشیم تا ریق رحمت رو سر بکشیم و تازه تو اون دنیا پرونده مون رو بشه.تو اون دنیا معلوم میشه که چند مرده حلاجیم.
شنبه 7 آذر 1388

alind - کردستان عراق - اربیل
7سال مدت کمى نیست متهم را بلا تکلیف نکهداشتن.این است وضع داد'اهاى ما! خدارا شکر که تاکنون مطابق مزاج شخصى راى صادر نکردن.
شنبه 7 آذر 1388

sadaf salehi - المان - المان
وقتی من با قانون چند زنه بودن در اسلام مخالفم بنابراین موندم که چه نظری بدم...
شنبه 7 آذر 1388

pouriya - ایران - رودسر
جای هیچ شکی نیست که قربانی این پرونده نه فقط لاله بلکه شهلا نیز میباشد. این مردک خوار و هرزه یعنی ناصرمحمدخانی مرا بیاد پرونده پر سر و صدای او جی سیمپسون بازیگر سینما و فوتبالیست آمریکائی میاندازد که بعد از سالها معلوم شد که همسرش را خودش بقتل رسانده بوده.
شنبه 7 آذر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
زن ستیزی اسلامی حتی در کامنت زنها---- هیچکس به این مرد کثافت اشغال شهوتران اسلامی نمیگه تو غلط کردی...خوردی که با داشتن زن جوان و فرزند دنبال پائین تنه ی کثافتت رفتی در مورد این زن نمی دانم چه نظری بهم چون کاملاحالت گیجی و روانی دارد ولی مقصر اصلی دین ننگین مرد سالار اجتماع کوفتی مردسالار و جو بیمارگونه است و این مرد هرزه.
شنبه 7 آذر 1388

zemestaneh - انگلستان - لندن
من به چندین نتیجه رسیدم: این شهلا خانم اگه بازیگری ادامه میداد میتونست خیلی موفق بشه. زبون به این درازی تاحالا ندیده بودم. اصلا نمیتونم بگم که قاتل هست یا نه, چون هیشکی روز حادثه اونجا نبوده و نمیدونه چی شده ! اگه هم قاتل باشه با اعدام کاری از پیش برده نمیشه. ولش کنن بره, گرچه خیلی زن خطرناکی هست. و اما مهمترین مسئله پست و رزل بودن این لجن ناصر محمد خانی هست. اصلا این پرسپولیسی های لنگی همشون اینجورین :)). خلاصه اگه قرار باشه کسی مجازات بشه فقط این مردیکه ی کثافت هست که به همسرش خیانت کرده. حالم از کسایی که به همسرشون خیانت میکنند بهم میخوره
یکشنبه 8 آذر 1388

pedramjan - کانادا - تورنتو
فقط تقصیر محمدخانی و بس
یکشنبه 8 آذر 1388

DERAK - انگلستان - لندن
درود .. خیلی ماجرای پیچیده ای است؟ صد درصد کار یک مرد بوده ..مردی با یک بنز سفید که هنوز شناسایی نشده با مقتوله در ارتباط بوده ..لاله شب حادثه با مردی سکس داشته که اسپرم دربدن مقتول کاملا توسط پزشک قانونی تایید شده. .....احتمالا مردی را شهلا به زندگی لاله وارد کرده بود؟؟ نظر چندقاضی مستشار این بوده که شهلا مشارکت در قتل داشته وقاتل شخص دیگری است
یکشنبه 8 آذر 1388

mehro - هلند - روتردام
مرتیکه مفنگیه معتاد.در ضمن حافظ کی بود ما که منظورشو نفهمیدی.بی شک حافظ شیرازی نبوده
یکشنبه 8 آذر 1388

ab55 - فنلاند - هلسینکی
تابستان پارسال این فیلم چندین بار از تلویزیون bbc انگلیسی بصورت تکرار پخش شد.
یکشنبه 8 آذر 1388

ehsan_14 - اتریش - وین
baas - هلند - روتردام . بلاخره فرصت پیدا کردی اون عقده چندین ساله که مثل سرطان داشت میکشتد را بیرون ریختی.خوب با فوتبالش سرور شماها استفراقی ها بود.در در باره تراک گفتی یه سری به شاهرخ بیانی جعفر مختاری فر و رئیسشون ناصر خان حجازی بزنید.
یکشنبه 8 آذر 1388

B 3 Da - آلمان - ا
این زنیکه کثافت باید اعدام شه .... با اینکه با اعدام مخالفم ..
یکشنبه 8 آذر 1388

ay baba - انگلیس - لندن
ای بابا از این داستانها تو اروپا و آمریکا نیز هست،و در ضمن این آقا چند همسری انتخاب نکرده که نویسنده محترم فرموده(صدف)این آقا روش شفاف غرب رو اجرا کرده،و به قولی‌ دمکراسی و باز در ضمن هر مرد کامیابی یک زن خوب. پشت سر داره پس باید دید که آیا خانم مرحومه آقا ناصر شرایط اخلاقیشون مثبت بوده یا نه؟؟؟چون در اون تلفن که در مورد ناصر میگفت حالتی بود که ناصر نمیتونه نیاز‌های منو برآورده کنه!!!!!!!!و البته نمیتونه و دوما یک زن خوب و. سالم اهل خانوادهٔ و اصالت باشه هیچ زمان به مردی که زن داره اجازه دومین نگاه رو نمیده!!و در مورد قاتل یا ناصر یا شهلا و در صورت پاک بودن پرونده مرحومه جز این ۲ نفر کسی‌ نمانده!!و در مورد نویسنده محترم دیگر (سپهر)استاد. بزرگ چرا لعنت به حافظ،خودم کردم که لعنت بر خودم باد!!و به قولی‌ عشق خوب است ولی‌ خانه خرابی‌ دارد!!!فال حافظ رو برای آدم هایی مثل شهلا گذاشتن نه شما،البته حافظ هزاران نصیحت داره که اگر به وسیله خدا عاشق بشی‌ باعث بهبودی در زندگی‌ میشود،نشنو از نی بشنو از دل چون حریم کبریاست....نی‌ بسوزد .....اگر بقیشو میخواید بگید؟؟؟؟؟؟؟؟.
یکشنبه 8 آذر 1388

quick31 - امریکا - واشنگتون
در هیچ قانونی دیوانه اعدام نمی شه کاملا واضحه که این خان مشکل روانی داره مرگ بر این نظام که ب مردان اجازه میده اینقد راحت خیانت کنن 2 زن قربانیه هوس اقا ناصر
یکشنبه 8 آذر 1388

schany - آلمان - آلمان
من با نظر pouriya - ایران - رودسر موفگم، من که فکر می‌کنم این مرد هرزه کار خودش با نقشهٔ علی‌،"البته به خیال خودش" گان گستر. آلمان.
یکشنبه 8 آذر 1388

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
نکشید تو رو به هرکی می پرستین ادم ها رو نکشید.
یکشنبه 8 آذر 1388

sour cherry - چین - شانگهای
hanana_30 - هند - پونا موضع خودت رو مشخص کن بالأخره ناصر مقصره یا شهلا ؟! :)
یکشنبه 8 آذر 1388

khanande - ایران - ایران
B 3 Da - آلمان - ا . این زنیکه کثافت باید اعدام شه ... با اینکه با اعدام مخالفم)). تکلیف مرتیکه کثافت چی میشه اونوقت ؟
یکشنبه 8 آذر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
مهرو عزیز وگرامی منظورش از حافظ این خانم عجیب و غریب حافظ طاحونی دروازه بان سابق تیم ملی ایران و از دوستان صمیمی ناصر خان تریاکی است که در این پرونده هم به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفت ولی بعد ازاد شد این اقا از دوستان نزدیک محمدخانی بود اونهم تریاکی بود
یکشنبه 8 آذر 1388

baas - هلند - روتردام
ehsan_14 -وین صدای عرعر امد لنگ صداش در امد .
یکشنبه 8 آذر 1388

قانون جنگل - المان - کلن
این جمعی از اهالی سینما با بازی در فیلم های دور از واقعیت و به نفع حکومت ونظام تاریخ راعوض کردن ملت را کمراه کردن تا اینکه حکومت ملا ها ریشه اش کلفتو کلفت تر شد مردهایمان معتاد هوس ران زنهایمان بی شرم خبیس وحاله بیش از گذاشتن 30 سال این انقلاب نکبتی جمعی از اهالی سینما تلاش می کنند تک به تک مارا ازچی نجات بدهند 30 سال نون گول زدن ما راخوردن. عزیزان زخمی که به ایران وملت ایران وارد کردن عمیق تر ازته چاه جهنم هست خدا بهمان رحم کنه.
یکشنبه 8 آذر 1388

sadaf salehi - المان - المان
پس چرا کسی ناصررو بخاطره خیانت به زن اولش محاکمه نمی کنه.لعنت به این بی قانونی.لعنت به کسی که مردو ازاد میدونه تو چند زنه بودن.خدایا روز قیامت جواب منو چی میدی..........
یکشنبه 8 آذر 1388

maryam97 - مالزی - پنانگ
AKHTE BALA - آنگلستا ن - ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داربی . واقعآ حرف دل منو زدی
یکشنبه 8 آذر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
بنظر من این خانم را بخدا بسپارن . اگر واقعا قاتل باشه خدا خودش تقاص میگیره . اول فیلم من احساس میکردم که قاتل هست ولی بقیه ی فیلم را که نگاه کردم پیش خودم احساس کردم که این خانم قربانی شده بخاطر همین فکر میکنم که اگر بخدا بسپارنش بهتر باشه . و در ضمن اعدام را قبول ندارم
یکشنبه 8 آذر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
این قضیه پیچیده تر از اونیه که بعضی دوستان این هفت سال رو تو نیم دقیقه قضاوت کردن آدم وقتی تو روابط خودش با دیگران دقیق می شه می بینه دیگران (حتی نزدیکان آدم) فقط یک کلیتی رو در مورد زندگی ما می دونن من نمی دونم مقصر کیه اما می دونم ما نمی تونیم قضاوت کنیم ده تا فیلم دیگه هم بسازن قابل قضاوت نیست به همین دلیله که فکر می کنیم قصاص اشتباهه فرقی هم نمی کنه کی باشه اینکه یک آدم دیگه کشته بشه هیچ چیز رو عوض نمی کنه البته با مجازات سنگین مثل حبس طولانی مدت مخالف نیستم ولی قصاص برابر با همون جنایته اگر اون آدم چه شهلا چه شخص دیگه از روی بیماری روحی دست به اینکار زده این مردم با هوشیاری تمام دارن دست به اینکار می زنن
یکشنبه 8 آذر 1388

ehsan_14 - اتریش - وین
aria-aria-nl - هلند - روتردام. تو ایران و حتئ خارج کی تریاکی نیست.تو خودت چی میزنی سیگاری خوب هلند.پس خ.....
یکشنبه 8 آذر 1388

pokalu - المان - دورتموند
عجب سلیطه ای هست شهلا جون.......کارخود لجنشه !
یکشنبه 8 آذر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
راستی دوستان یه چیزی یادم آمد میگم خوبه این آیت الله روحانی را بکنند قاضی این پرونده شاید یه فتوای بده که خود خانم لاله سحر خیزان قاتل خودش بوده . و این خانم جاهد از اعدام نجات پیدا کنه
یکشنبه 8 آذر 1388

malmsteen - اکراین - کی یف
ehsan_14 - اتریش - وین . باحال گفتی.
یکشنبه 8 آذر 1388

luna-it - ایتالیا - میلان
نفهمیدم که ایا بجه اون خانوم هم حاضر بوده یا . نه?دلم کباب شد برای اون بجه ها که باید همه جی رو میدیدن و می شنیدن توی دادگاهااا
یکشنبه 8 آذر 1388

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
قضاوت سخته.
یکشنبه 8 آذر 1388

ehsan_14 - اتریش - وین
baas - هلند - روتردام . دقیقا صدای تو را شنیدم.مقصر نیستی ادب ...
دوشنبه 9 آذر 1388

peace persian - ا نگلیس - بیر مینگهام
دوستان ارسنال و چلسی چند چند شدن ؟ کسی مرده ؟
دوشنبه 9 آذر 1388

baas - هلند - روتردام
ای لنگی وحشی .
دوشنبه 9 آذر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
ehsan_14 - اتریش - وین . لنگی بی تربیت ادب خودت نشان دادی حالا محمدخانی باباته یا فامیلته که خودت پاره میکنی واقعیته چرا میسوزی در ضمن خودت خ .... بی ادب
دوشنبه 9 آذر 1388

nokhod har ash - پ - پ
استقلالیم ولی ناصر بهترین بود.منشا اصلی فقر فرهنگی و بخصوص در مورد ناصر فقر مادی.بینید هنوز با چه اشتیاقی در مورد ارزش اشیا صحبت میکنه
دوشنبه 9 آذر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
متاسفم.. ..خانواده سحرخیزان از همون اول اشتباه کردند که دخترشونو به یه ادم مشهور دادند. زندگی شخصی ادمهای مشهوربدجوری متلاطمه. هر کی هم با این دسته از افراد ازدواج کنه باید فکر چنین روزایی رو بکته ...یه بنده خدایی میگفت که قاتل کسی نیست جز شهلا واز همون ابتدا همه چیز روشن بود..اما چون شهلا خانم خانواده گردن کلفتی داره با پرداخت پولهای کلان به وکیلهای از خدا بیخبر سعی میکنند که ایشان را بیگناه جلوه دهند...
سه‌شنبه 10 آذر 1388

manenarenji - المان - اسن
چه گرفتاری شدیم.اولش فکر کردم شهلا قاتله ولی قاضی جدیده چیزهای دیگهای را گفت.ولی خودمونیم عجب سلیطه ای بود این شهلا.اعدام حق اقای ناصر خانه که بلهوسی ایشون باعث این مشکلات شده.خجالت از روی اون دوتا جوجه های بیگناهش نمیکشه که بخاطر هوس بی مادرشون کرد.
سه‌شنبه 10 آذر 1388

mehria - هلند - هلند
ehsan_14 - اتریش - وین . . عقده ای..چرا گیر دادی به هلندیها تو که خودت عقده مواد داری
چهار‌شنبه 11 آذر 1388

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.