قذافی در دو مهمانی جداگانه , صدها دختر جوان زیبا و قدبلند ایتالیایی را دعوت کرد و آنها را به اسلام فراخواند-عکس

دو مهمانی جداگانه , صدها دختر جوان زیبا و  قدبلند ایتالیایی را دعوت کرد و آنها را به  اسلام فراخواند

به گزارش شبکه ایران به نقل از روزنامه "تایمز" چاپ لندن، نشریات ایتالیایی امروز دوشنبه گزارش دادند: "معمر قذافی" رهبر لیبی شب گذشته در ویلایی در رم و در مراسمی با حضور صدها دختر مهماندار ایتالیایی، به زعم خود آن‌ها را به اسلام دعوت و اعلام کرد مسیحیت بر اساس فریب بنیان نهاده شده است.
براساس این گزارشات، رهبر لیبی برای شرکت در مجمع جهانی غذا در ایتالیا به سر می‌برد و دستیار وی در تماسی تلفنی با یک آژانس جذب میهماندار، خواستار جذب دخترانی جوان و زیبا برای کار مهمانداری شده بود.

* گلچین دختران با قد بالای 170 سانتیمتر برای دعوت به اسلام!
از این آژانس با نام "هاس‌تس‌وب" همچنین خواسته شده بود که 500 مهماندار 18 تا 35 ساله را با قد بلندتر از 170 سانتیمتر به کاخ "حافظ قدور" سفیر لیبی در رم و محل اقامت قذافی در طول این نشست سه‌روزه اعزام کند.
به این دختران ایتالیایی که با اتوبوس به محل اقامت سفیر لیبی در رم منتقل شده بودند، توصیه شده بود که خوش‌لباس باشند هرچند که پوشیدن لباس‌های باز و نیمه‌عریان ممنوع اعلام شده بود.
این دختران ایتالیایی که با دستمزدی در حدود 60 یورو استخدام شده بودند، به میهمانی شبانه در آن ویلا برای آنچه "تبادل نظر" و دریافت "هدیه لیبیایی" عنوان شده بود، دعوت شدند که این هدیه لیبیایی نسخه‌ای از قران کریم بود و در این مهمانی از خوردن و آشامیدن هم خبری نبود!
"پائولا لومله" خبرنگار خبرگزاری ایتالیا "آنسا" که خود را جای یکی از مهمانداران جا زده و در این مهمانی شرکت کرده بود، می‌گوید: "تمام زنان دعوت شده، از سیستم حفاظتی فلزیاب گذر داده شدند و پس از آن، توسط راهنمایانی که همگی دستار سفید بر سر داشتند به سالن پذیرایی مجللی هدایت شدند که به دو نیمه قرمز و سفید تقسیم شده و به محیط دایره‌ای شکل سخنران ختم می‌شد".
وی افزوده است: قذافی با یک ساعت تاخیر به همراه ‌یک مترجم و دو تن از محافظان زن مشهورش که با لباس نظامی او را همراهی می‌کردند، وارد سالن شد.

* ارائه صحیح‌ترین گزاره‌های دینی با زشت‌ترین اقدامات اخلاقی!
روزنامه ایتالیایی "کوریره دلاسرا" گزارش کرده است که رهبر لیبی در این سخنرانی گفت: مخالفت اسلام با زنان گزاره درستی نیست.
قذافی پس از آن با اشاره به اینکه چهار نسخه متفاوت انجیل وجود دارد و تنها یک قرآن وجود دارد، این دختران را به اسلام دعوت کرد و به هریک از این دختران نسخه‌ای از قرآن کریم هدیه داد.
رهبر لیبی در ادامه به این دختران ایتالیایی گفته است: مسیح به صلیب کشیده نشده است. وی پیامبری است که برای عبریان فرستاده شده است و نه برای شما. در مقابل حضرت محمد (ص) برای همه بشریت مبعوث شده است.
وی افزود: شما گمان می‌کنید که مسیح به صلیب کشیده شده است اما این طور نیست. خداوند او را به آسمان برد و یهودیان فرد دیگری را که شبیه به حضرت عیسی بود به صلیب کشیدند. یهودیان تلاش کردند مسیح را بکشند زیرا او می‌خواست دین موسی را به مسیر راست خود بازگرداند.
روزنامه "کوریره دلا سرا" در ادامه افزوده است که فرد شماره یک لیبی به این دختران "کتاب سبز" انقلاب و کتابی با عنوان "چگونه مسلمان شویم" اهدا کرده است.
کارشناسان معتقدند که یکی از کارویژه‌های قذافی برای غرب، ارائه صحیح‌ترین گزاره‌های دینی با زشت‌ترین اقدامات اخلاقی و یا عجیب‌ترین رفتارهای ممکن است تا افکار عمومی غرب نسبت به دین اسلام و گزاره‌های واقعی آن، همیشه بدبین یا ناآگاه بمانند و از این دین، با نماینده چشم‌چران آن (قذافی) یا نماینده تروریست آن (بن‌لادن) یاد کنند.

اقدام عجیب قذافی در ایتالیا همچنان سوژه خبری رسانه‌هاست

به گزارش خبر آنلاین، رسانه‌های مختلف با انتشار تصاویر زنان ایتالیایی حاضر در شب نشینی قذافی، به انعکاس این موضوع پرداخته‌اند.

در حالی که 60 تن از رهبران جهان در روم گرد هم آمده بودند تا فکری به حال معضل گرسنگی و غذا در جهان کنند، ظاهرا رهبر لیبی در اندیشه مسائل خود بوده، معضلاتی که ریشه در شخصیت او دارد.
گفتنی است در این شب نشینی فقط از دختران و زنانی دعوت شده بود که بالای 170 سانتی متر قد داشتند.
جالب اینجاست قذافی در این نشست ، دختران را به اسلام دعوت کرد و به آنها یک قرآن و یک کتاب که حرف های خودش در ان چاپ شده است ، هدیه داد.

برخی دخترانی که در این گردهمایی حضور یافته اند به خبرگزاری آنسا گفتند معمر قذافی با سخنرانی 2 ساعته اش در باب تعالیم اسلامی به آنها توهین کرده و برخی دیگر گفتند انتظار داشتند در یک میهمانی مُد حضور یابند.

به گزارش شبکه ایران به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، "معمر قذافی" رهبر لیبی دومین مهمانی شبانه خود را نیز با حضور صدها مهماندار ایتالیایی برگزار کرد.
تصاویر منتشره از این مهمانی نشان می‌دهد که مهماندارانی که در این مهمانی غیرمعمول شرکت کرده بودند برخلاف
مهمانی اول، لباس‌های غیرمتعارف بر تن داشتند.

خبرگزاری فرانسه نیز در گزارش خود به نقل از رسانه‌های ایتالیایی آورده است که برخلاف مهمانی قبلی که در آن دختران جوان در درس تاریخ یک ساعته سرهنگ قذافی درباره اسلام، ‌غرب و نقش زنان شرکت کرده بودند مهمانی شب گذشته شکل یک جلسه سوال و جواب را به خود گرفت.

قذافی در این مهمانی و در پاسخ به سوالی در خصوص محکومیت ایتالیا در دادگاه حقوق بشر اروپا به دلیل وجود "تصاویر به صلیب کشیده حضرت مسیح در مدارس دولتی ایتالیا" گفت: مهم این است که دین در سیاست وارد نشود. در لیبی ما کسی را مجبور نمی‌کنیم که تصویر هلال ماه را به گردن بیاویزد. کسانی که می‌خواهند می‌توانند این کار را انجام دهند.
رهبر لیبی مانند یکشنبه شب، فقط مهمانداران جوان ایتالیایی و با شرایط خاص از جمله دارای قد بالای 170 سانتیمتر را به اسلام دعوت کرد و همچنین با اهدای یک جلد قرآن به آنان، وعده داد تا در صورت ایمان آوردن به اسلام، به آنها برای سفر به خانه خدا کمک کند!

خبرگزاری فرانسه همچنین در ادامه گزارش خود اورده است که قذافی در روز دوشنبه پس از سخنان خود در نشست فائو و قبل از دیدار با "برلوسکنی" نخست‌وزیر ایتالیا، با پیاده‌روی در خیابان، موجب مسدود شدن خیابان‌های مرکز رم شد.
در این پیاده‌روی که در خیابان "ویا‌ونتو" رم انجام شد، قذافی از سوی محافظانش و با پشتیبانی یک هلیکوپتر همراهی می‌شد.

قذافی که  از زنان نیز به عنوان محافظان خود استفاده می‌کند. در تصویر، برلوسکونی که خود درگیر رسوایی‌های اخلاقی در ایتالیاست، در کنار قذافی و محافظش دیده می‌شود

madrid - ایران - قزوین
خدایا ! توبه!!!! دیگه به این عکس ها نگاه نمی کنم وگرنه باید کفاره بدم . بعضی هاشون چه بد قیافند!!! اینا خوشگل هاشونند ! زشت هاشون چی هستند؟
جمعه 29 آبان 1388

zorro.ir - ایران - تهران
اسلام 170سانتی ناب
جمعه 29 آبان 1388

UniQue_persian - انگلیس - منچستر
این زیبا روها (که ما ندیدیم) بااین کفشها قدشون 170 بوده ؟؟؟؟؟؟
جمعه 29 آبان 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
قذافی جون نیازی به این کارها نیست. الان جمعیت مسلمانها داره زیاد میشه این کارها رو هم نکنی نو پرابلم!
جمعه 29 آبان 1388

omide por jalal - امریکا - لس انجلس
این هم یکی دیگه از دروغ های اسلام.دینی که نمایندگانش این دیوانه و بن لادن و احمدی و خامنه ای باشند معلوم نیست چطور میخواهد انسانها را نجات دهد. مسیح اما بخاطر نجات انسانها جان خود را بر صلیب فدیه داد و بعد از سه روز زنده شد تا نشان دهد که قدرت غلبه بر مرگ را دارد.و هر کس به او به عنوان نجات دهنده ایمان اورد به راحتی صاحب حیات جاوید میشود.امین.
جمعه 29 آبان 1388

rezabe - بلژیک - انتوررپن
اول دعوت اسلام و دوم زیر اسلام
جمعه 29 آبان 1388

punisher - ایران - شیراز
تو اون عکسه که قذافی با برلوسکونی هستند / محافظ قذافی با اون هیکلش / کجای اون رو محافظت میکنه...........؟؟؟؟؟!!!!!!!!. طرف مثل تانک میمونه که ........!!!!!!!!!!!!!!!!!
جمعه 29 آبان 1388

farzande_iran - سو‌ئد - یوته بوری
دیوانه اومده تو اروپا تبلیغ مذهب می کنه!اونم چه جوری.با ا.ن مسابقه ی کی دیوونه تره رو گذاشتن.
جمعه 29 آبان 1388

akbar.abdi - ایران - تهران
کار زیبایی انجام داده.
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
اقای قذافی کاش اگر راست می گوید اسلام ضد زن نیست ایاتی از همان قران برای این دختران کافر می خواند! به عنوان مثال: سوره بقره (ماده گوساله) آیه 223: نِسَآؤُکُمْ حَرْثٌ لَّکُمْ فَأْتُواْ حَرْثَکُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَقَدِّمُواْ لأَنفُسِکُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَاعْلَمُواْ أَنَّکُم مُّلاَقُوهُ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ.ترجمه:زنانتان کشتزار شما هستند. هرجا که خواهید به کشتزار خود درآیید. و برای خویش از پیش چیزی فرستید و از خدا بترسید و بدانید که به نزد او خواهید شد. و مومنات را بشارت ده.کشتزار نامیده شدن زنان مسئله ای کاملاً جنسی بوده است، یهودیان معتقد بودند برقراری تماس جنسی از پشت با زن باعث چپ شدن چشم کودک وی میشود، محمد وقتی این آیه را سراییده است که در مدینه مسلمانان در مورد صحت این قضیه از او پرسش کرده اند. در این آیه به مرد مسلمان اجازه داده میشود تا در هر کجا و در هر زمان و از هر طریق با زن خود رابطه جنسی برقرار کند!ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره بقره (ماده گوساله) آیه 221: زنان مشرکه را تا ایمان نیاورده اند به زنی نگیرید و کنیز (برده) مومنه بهتر از آزاد زن مشرکه است، هرچند شما را از او خوش آید. و به مردان مشرک تا ایمان نیاورده اند زن مومنه مدهید. و بنده (برده) مومن بهتر از مشرک است، هرچند شما را از او خوش آید. اینان به سوی آتش دعوت میکنند و خدا به جانب بهشت و آمرزش. و آیات خود را آشکار بیان میکند، باشد که پند گیرند.در این آیه نابرابری میان مسلمانان و نامسلمانان و همچنین نظام برده داری تایید میشود. این آیه در تضاد با اصل 16 ام اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد است که ازدواج هر زن و مردی را بدون هیچ تبعیضی از نظر مذهب آزاد میداند. این آیه همچنین با اصل 4 ام اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد که برده داری را محکوم میکند در تضاد است. ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره بقره (ماده گوساله) آیه 230: فَإِن طَلَّقَهَا فَلاَ تَحِلُّ لَهُ مِن بَعْدُ حَتَّىَ تَنکِحَ زَوْجًا غَیْرَهُ فَإِن طَلَّقَهَا فَلاَ جُنَاحَ عَلَیْهِمَا أَن یَتَرَاجَعَا إِن ظَنَّا أَن یُقِیمَا حُدُودَ اللّهِ وَتِلْکَ حُدُودُ اللّهِ یُبَیِّنُهَا لِقَوْمٍ.پس اگر باز زن را طلاق داد دیگر بر او حلال نیست، مگر آنکه به نکاح مردی دیگر در آید، و هرگاه آن مرد زن را طلاق دهد، اگر میدانند که حدود خدا را رعایت میکنند رجوعشان را گناهی نیست. اینها حدود خدا است که برای مردمی دانا بیان میکند.(اگر مردی سه بار همسرش را طلاق دهد، و بخواهد برای بار چهارم با او ازدواج کند باید آن زن حتماً با شخص سومی ازدواج کند و با او همبستر شود. در واقع برای تنبیه مرد از بدن زن استفاده میشود. این وظیفه سنگین را معمولا در طول تاریخ خود روحانیت مبارز انجام میداده است. صادق هدایت داستان زیبایی را با عنوان محلل نوشته است. این مجازات، مجازاتی ظالمانه است و در تضاد با ماده 5 ام اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد میباشد) ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
حالا هی ما می گیم که کشورهای اروپایی و امریکاییها از زنان بصورت کالای ابزاری استفاده می کنند بعضی ابلهان دم از دانش و معرفت انها می زنند. ببینید برای 50-60 دلار ناقابل حاضرند برای بد ترکیب ترین ریس جمهور یک کشور 10 بار معلق بزنند. بیچاره ها از بحران هویت به هر چراغی واکنش می دهند.
جمعه 29 آبان 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
اوهههههههه پس دیگه از این ببعد 170 به بالا مسلمان میشن!! نمردیم چه چیز ها دیدیم!!
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره نساء (زنان) آیه:3 : وَإِنْ خِفْتُمْ أَلاَّ تُقْسِطُواْ فِی الْیَتَامَى فَانکِحُواْ مَا طَابَ لَکُم مِّنَ النِّسَاء مَثْنَى وَثُلاَثَ وَرُبَاعَ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلاَّ تَعْدِلُواْ فَوَاحِدَةً أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُکُمْ ذَلِکَ أَدْنَى أَلاَّ . اگر شمارا بیم آن است که در کار یتیمان عدالت نورزید، از زنان هرچه شما را پسند افتد، دو دو و سه و سه و چهار، چهار به نکاح (نکاح در عربی یعنی سپوختن) در آورید. و اگر بیم آن دارید که به عدالت رفتار نکنید تنها یک زن بگیرید یا هرچه مالک آن شوید. این راهی بهتر است تا مرتکب ستم نشوید.(در اسلام یک مرد میتواند تا چهار زن رسمی داشته باشد، از نظر شیعه میتواند تعداد بیشماری زن را صیغه کند، و زنان بیشماری را نیز به بردگی بگیرد. اما زنان تنها میتوانند با یک مرد ازدواج کنند و این نابرابری در تضاد با اصل یکم اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد است. مسئله عدالت در اینجا نباید با برابری اشتباه گرفته شود. پیامبر اسلام خود بطور برابر با زنانش برخورد نمیکرده است و زنانش از بی عدالتی او شکایت داشته اند.() ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره نساء (زنان) آیه 11: خدا در مورد فرزندانتان به شما سفارش میکند که سهم پسر برابر سهم دو دختر است. و اگر دختر باشند و بیش از دو تن، دو سوم میراث از آنهاست. و اگر یک دختر بود نصف برد و اگر مرده را فرزندی باشد هر یک از پدر و مادر یک ششم میراث را برد. و اگر فرزندی نداشته باشد و میراث بران تنها پدر و مادر باشند، مادر یک سوم دارایی را برد. اما اگر برادران داشته باشد سهم مادر، پس از انجام وصیتی که کرده و پرداخت وام او یک ششم باشد. و شما نمیدانید که از پدران و پسرانتان کدامیک شما را سودمند تر است. اینها حکم خداست، که خدا دانا و حکیم است.(سهم زنان از ارث در اسلام نصف سهم مردان است. این مسئله با اصل یکم اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد که حقوق تمامی افراد بشر را یکسان میداند در تضاد است) ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره نساء (زنان) آیه 15: وَاللاَّتِی یَأْتِینَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِکُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَیْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنکُمْ فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِکُوهُنَّ فِی الْبُیُوتِ حَتَّىَ یَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ یَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِیلاً. و از زنان شما آنان که مرتکب فحشا میشوند، از چهار تن از خودتان بر ضد آنها شهادت بخواهید. اگر شهادت دادند آنها را در خانه محبوس کنید تا مرگشان فرا رسد یا خدا راهی در پیش پایشان نهد.(این آیه در آیات دیگر قرآن منسوخ شده است، در مورد مجازات زنا در اسلام سنگسار نیست! زنان متاهلی که مرتکب زنا میشوند در تمامی مکاتب فقهی اسلامی شیعه و شنی محکوم به سنگسار هستند. فیلم سنگسار را میتوانید در سایتهای مختلفی نگاه کنید) ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره نساء (زنان) آیه 24: نیز زنان شوهردار بر شما حرام شده اند، مگر آنها که به تصرف شما در آمده باشند (منظور زنانی است که در جنگ اسیر مسلمانان شده باشند.). از کتاب خدا پیروی کنید. و جز اینها زنان دیگر هرگاه در طلب آنان از مال خویش مهری بپردازید و آنها را به نکاح درآورید نه به زنا، بر شما حلال شده اند. و زنانی را که از آنها تمتع میگیرید واجب است که مهرشان را بدهید. و پس از مهر معین در قبول هرچه دو بدان رضا بدهید گناهی نیست. هر آینه خدا دانا و حکیم است.(در زمان جنگ بعد از کشته شدن مردان، زنان آنها از اموال و غنیمتهای مسلمانان به شمار میروند و مسلمانان میتوانند آنها را تصرف کنند و با آنها همبستر شوند و در صورت تمایل آنها را به فروش برسانند، این مسئله عین برده داری است و برده داری در تضاد با ماده 4 ام اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد است. بر اساس تاریخ و اسناد اسلامی معتبر پیامبر اسلام خود در مورد صفیه یکی از زنان خود چنین کاری را کرد. در یکروز شوهر و پدر او را کشت و در همانروز با او همبستر شد) ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بابا این قذافی هم عجب حوصله ای داره ...اگه اینا مسلمون بشند که نمیشه به اینا دست زد تازه بعد از مسلمانی بخاطر حجاب کلی هم ادعا دارند یعنی بخاطر حجابشون مردها باید بهشون احترام بذارن.....اگه مسلمون نباشند حالش بیشتره راحت میشه باهاشون دوست شد هر وقت هم نخواستی بری سراغ یکی دیگه قانون هم ازت حمایت میکنه عذاب وجدان هم نداری....
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره نساء (زنان) آیه 25: هرکس را که توانگری نباشد تا آزاد زنان مومنه را ب نکاح خود در آورد از کنیزان مومنه ای که مالک آنها هستید به زنی گیرد. و خدا به ایمان شما آگاه تر است. همه از جنس همدیگرید. پس بندگان را به اذن صاحبانشان نکاح کنید و مهرشان را به نحو شایسته ای بدهید. و باید که پاکدامن باشند نه زناکار و نه از آنها که به پنهان دوست میگیرند. و چون شوهر کردند، هرگاه مرتکب فحشا شوند شکنجه آنان نصف شکنجه آزاد زنان است. و این برای کسانی است. از شما که بیم دارند که به رنج افتند. با این همه، اگر صبر کنید برایتان بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.(کنیزان را میتوان با اجازه از صاحبانشان به زنی گرفت و با آنها نکاح کرد این سوره بازهم برده داری را تایید کرده است و برده داری در تضاد با اصل 4 ام اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد است) ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره النساء (زنان) آیه 34: الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَیْبِ بِمَا حَفِظَ اللّهُ وَاللاَّتِی تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِی الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَکُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَیْهِنَّ سَبِیلاً إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیًّا کَبِیرًا. مردان، از آن جهت که خدا بعضی را بر بعضی برتری داده است. و از آن جهت که از مال خود نفقه میدهند، بر زنان تسلط دارند. پس زنان شایسته، فرمانبردارند و در غیبت شوی عفیفند و فرمان خدای را نگاه میدارند. و آن زنان را که از نافرمانیشان بیم دارید، اندرز دهید و از خوابگاهشان دوری کنید و بزنیدشان. اگر فرمانبرداری کردند، از آن پس دیگر راه بیداد پیش مگیرید. و خدا بلند پایه و بزرگ است.(در این آیه (1) مردان برتر از زنان خوانده شده اند (2) یک دلیل برتری مردان به زنان برتری ذاتی آنها است که خداوند به آنها داده است رابطه زن و مرد رابطه ای نابرابر است. ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره نساء (زنان) آیه 176:یَسْتَفْتُونَکَ قُلِ اللّهُ یُفْتِیکُمْ فِی الْکَلاَلَةِ إِنِ امْرُؤٌ هَلَکَ لَیْسَ لَهُ وَلَدٌ وَلَهُ أُخْتٌ فَلَهَا نِصْفُ مَا تَرَکَ وَهُوَ یَرِثُهَآ إِن لَّمْ یَکُن لَّهَا وَلَدٌ فَإِن کَانَتَا اثْنَتَیْنِ فَلَهُمَا الثُّلُثَانِ مِمَّا تَرَکَ وَإِن کَانُواْ إِخْوَةً رِّجَالاً وَنِسَاء فَلِلذَّکَرِ مِثْلُ حَظِّ الأُنثَیَیْنِ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ أَن تَضِلُّواْ وَاللّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ.از تو فتوی می خواهند ، بگوی که خدا در باره کلاله برایتان فتوی می دهد، : هر گاه مردی که فرزندی نداشته باشد بمیرد و او را خواهری باشد ، به آن خواهر نصف میراث او می رسد اگر خواهر را نیز فرزندی نباشد ، برادر از او ارث می برد اگر آن خواهران دو تن بودند ، دو ثلث دارایی را به ارث می برند و اگر چند برادر و خواهر بودند ، هر مرد برابر دو زن می برد خدا برای شما بیان می کند تا گمراه نشوید ، و او از هر چیزی آگاه است.(از دیدگاه اسلام به مردان دو برابر زنان ارث میرسد)ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره نور آیه 6: وَالَّذِینَ یَرْمُونَ أَزْوَاجَهُمْ وَلَمْ یَکُن لَّهُمْ شُهَدَاء إِلَّا أَنفُسُهُمْ فَشَهَادَةُ أَحَدِهِمْ أَرْبَعُ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ إِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِینَ.و کسانیکه زنان خود را به زنا متهم میکنند، اگر نتوانند 4 شاهد پیدا کنند میتوانند خود چهار بار شهادت بدهند در راه خدا که او از راستگویان است.(یک مرد میتواند با 4 بار شهادت دادن در راه خدا زنش را متهم به زنا کند) ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

odin - بلژیک - انتورپن
خدا پدرش رو بیامرزه که حداقل این همون کاری رو که اخوندها یواشکی و مخفیانه میکنن، علنی و مقابل چشمها و دوربینها میکنه. اقا جان از خودتون بپرسید کدوم یک از اقایون و رهبران دینی به جای زیر شکمشون به فکر ملتها بودن؟ بن لادن تا زن پنجمش را من میدونم، اخوندهای خودمون که به دختر خودشون هم رحم نمیکنن، سردار زارع فراموش نشود و البته نماز جماعتش با شش خانم برهنه! حسن خوک الله در لبنان نیز که با پول بنده و شما عیاشی میکنه، باز خدا پدر اینو بیامرزه که از ایران ندزدیده فقط مال لیبی رو خورده. در ضمن من حاضرم برم محافظ، محافظش بشم! میشه؟ پدرسوخته چه تپل مپله. برلوس خان اب از لب و لوچه اش اویزونه.
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره نور آیه 31: و به زنان مومن بگو که چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهای خود را جز آن مقدار که پیداست آشکار نکنند و مقنعه های خود را تا گریبان فرو گذارند و زینتهای خود را آشکار نکنند، جز برای شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر بردار خود یا پسر خواهر خود یا زنان همکیش خود، یا بندگان خود، یا مردان خدمتگزار خود که رغبت به زن ندارند، یا کودکانی که از شرمگاه زنان بیخبرند و نیز چنان پای بر زمین نزنند تا آن زینت که پنهان کرده اند دانسته شود. ای مومنان همگان به درگاه خدا توبه کنید، باشد که رستگار گردید.(در این آیه به زنان دستور داده میشود که حجاب را رعایت کنند و زینتهای خود را پنهان کنند. چنین حکمی در مورد مردان وجود ندارد. بر اساس احادیث معتبر اسلامی مسئله حجاب به پیشنهاد عمر وارد اسلام شد زیرا برخی از زنان محمد با مردان غریبه سخت میگفتند و محمد این آیات را برای کنترل زنان خودش سرایید) ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
ان کتاب را باید زد تو سر قذافی. یادم هست یکی از دوستان بیان کرده بود برای پاک کردن خوب است.و همینطور هم هست
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت:سوره احزاب آیه 59:یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاء الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِن جَلَابِیبِهِنَّ ذَلِکَ أَدْنَى أَن یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا.ای پیامبر، به زنان و دختران خود و زنان مومنان بگو که چادر خود را برخود فروپشونند. این مناسب تر است، تا شناخته شوند و مورد آزار واقع نگردند و خدا آمرزنده و مهربان است.(این آیه از زنان میخواهد که حجاب را بگونه ای رعایت کنند تا شناخته نشوند، این بدان معنی است که صورت آنها نیز همچون حجاب فعلی زنان عرب و افغان باید پوشیده باشد در مورد حجاب میان زنان و مردان برابری وجود ندارد و این نابرابری ظالمانه در حق زنان است). ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
نظرات حضرت علی در مورد زنان: خطبه ٨٠ نهج البلاغه: معاشرالنّاس ان النساء نواقص الایمان نواقص الحظوظ نواقص العقول. ای مردم ،زنها از ایمان و ارث و خرد کم بهره هستنداما نقصان ایمان آنها به جهت نماز نخواندن و روزه نگرفتن است در روزهای حیض و جهت نقصان خردشان آن است که در اسلام گواهی دو زن به جای گواهی یک مرد است و از جهت نقصان نصیب و بهره هم،ارث آنها نصف ارث مردان می باشدپس از زنهای بد پرهیز کنیدو از خوبانشان بر حذر باشید و در گفتار و کردار پسندیده از انها پیروی نکنید تا در گفتار و کردار ناشایسته طمع نکنند.حکمت٢۳٠همه چیز زن بد است و بدتر چیزی که در اوست این است که مرد را چاره ای نیست از بودن با!!! حکمت ١١٩ غیرت زن کفر است و غیرت مرد ایمان! حکمت ۵٨ زن چون کژدم است که شیرین است گزیدن او !!! .
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
نامه ی 31 نهج البلاغه: حضرت علی به امام حسن در مورد زنان، به اموری وصیت نمود از جمله اینکه: ١- از مشورت کردن با زنان بپرهیز،زیرا که آنان از نظر عقلانی دارای نقصان هستند و فکر آنان در معرض خطاست و هر کسی که اینچنین باشد،سزاوار نیست که مورد مشورت قرار گیرد.٢- دیدگان زنان را به واسطه حجاب بپوشانید که این فصیح ترین کنایات از حجاب است.٣- جایز نیست شخصی را که اطمینان به او نمی باشد (خواه زن خواه مرد)وارد خانه اش نماید.۴- در بعضی مواقع، فساد آوردن بعضی از مردم به خانه،بیش از بیرون شدن زنان از خانه است و بهتر این است که زن در حالتی باشد که غیر از شوهر را نشناسد.٥- زنان براموری که خارج ازتوانایی آنهاباشد(اعم ازخوردنیها و پوشیدنیها و غیره ) نباید مسلط شوند.6.زن را به طمع شفاعت برای دیگران نینداز،زیرا از توانایی او خارج است و این امر ناشی از نقصان غریزه و ناتوانی اندیشه اوست.
جمعه 29 آبان 1388

kamia1 - المان - کلن
این یارو هم دیونه ست هم حشرئ
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
نظرات حضرت محمد در مورد زنان:نقص زن در عقل و ایمان در حدیث معتبری از صحیح بخاری که از نظر علمای اسلامی "معتبرترین کتاب بعد ازقرآن به شمار میرود" ( 13 ) چنین توضیح داده شده است، به آن توجه کنید: " یا معشر النساء .. ما رایت من ناقصات عقل و دین اذهب للب الرجال الحازم من احداکن. قلن: و ما نقصان دیننا و عقلنا یا رسول الله ؟ قال الیس شهادة المراة مثل نصف شهادة الرجال ؟ قلن: بلی، قال: فذلک من نقصان عقلها ، الیس اذا حاضت لم تصل و لم تصم ؟ قلن : بلی قال : فذلک من نقصان دینها." ( صحیح بخاری عربی ــ انجلیزی جزء 1 حدیث 301 ) یعنی: رسول خدا باری به گروهی از زنان گفت: من هرگز مانند شما زنان ناقص در عقل و ایمان ندیده ام. یک مرد مؤمن و آگاه میتواند به وسیله شما گمراه گردد. یکی از زنان پرسید: ای رسول خدا نقص در عقل و ایمان ما چیست ؟ او گفت: آیا مگر شهادت دو زن برابر شهادت یک مرد نیست ؟ آنها تکرار کردند که اثبات. او گفت: این هم نقص عقل شما .. آیا درست نیست که شما زن ها نمیتوانید در دوران قاعدگی نه روزه بگیرید و نه عبادت نمائید ؟ .. او گفت: این هم دلیل بر نقص ایمان شماست.
جمعه 29 آبان 1388

habibollah - ایران - تهران
خب داره به آغوش اسلام دعوتشون میکنه دیگه.
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
صرف نظر از نواقصی که اسلام به زنان نسبت داده است زن از نظر مبانی اعتقادی این دین دارای ده عورت است ( طبق تعریف فرهنگ فارسی،عورت شرمگاه است عضوی که انسان از روی شرم می پوشاند، هر چه موضع ستر باشد، آلت تناسلی، شرمگاه، شرمجای مجازاً جنس زن ).علی از قول پیغمبر اسلام می گوید: " للمراة عشر عورات، فاذا تزوجت ستر الزوج عورة واحدة، فاذاماتت ستر القبر العشرعورات." ( کنزالعمال مجلد 22 حدیث 858 ) ، یعنی: " زن ده عورت دارد، وقتی ازدواج میکند شوهر یکی از آنها را ستر میکند و وقتی او میمیرد قبر هر ده عورت را ستر می کند!!!!!!!!!!!!!!. بقول حدیث زیر، زن نتنها ده عورت دارد بلکه خود همچون عورت است: " المراة عورة فقذا خرجت استشر فها الشیطان." ( رواء الترمذی و قال حسن صحیح ) یعنی: " زن عورت است هنگامیکه او بیرون میرود (از خانه)، شیطان از اوپذیرائی می کند.
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
علی در حدیث دیگری از قول محمد پیغمبر اسلام می گوید: " قال ( ص ) ان النساء عورة" یعنی : " فرمودند زنان عورت مردان هستند و باید در حفظ آن بکوشند."، علی باز از قول محمد چنین می گوید: " قال ( ص ) النساء عی و عورة فاستروا عیهن بالسکوت و استروا عورتهن بالبیوت. یعنی: " فرمود زنان عی و عورت مردان هستند باید جاهل و ضعیف و عاجز را بسکوت نگاهداست و عورت و ناموس را در حصن خانه مصون داشت. ( زنان پیغمبر اسلام ، ص 143 ، حسین عماد زاده ) .
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
زن باید به خواست شوهرش مخصوصاً تمایلات جنسی او پاسخ دهد و هر وقت اراده نزدیکی جنسی کرد، حتی در پشت پالان شتر، زن نباید که مضایقه نماید، به این حدیث توجه نمائید: " در حدیث صحیح از حضرت امام محمد باقر (ص) منقول است: زنی آمد به خدمت حضرت رسول (ص) و گفت یا رسول الله چیست حق شوهر بر زن، فرمود لازم است که اطاعت شوهر بکند و نا فرمانی او نکند واز خانهٌ او بی رخصت تصدیق نکند و روزهٌ سنت بی رخصت او ندارد و هروقت ارادهٌ نزدیکی او کند مضایقه نکند، اگر چه بر پشت پالان شتر باشد و از خانه ٌ او بی رخصت او بدر نرود و اگر بی رخصت بدر رود، ملائکه ٌآسمان و زمین و ملائکهٌ غضب و ملائکهٌ رحمت همه او را لعنت کنند تا به خانه برگردد." (حلیة المتقین، ص 114 و 115 محمد باقر مجلسی)
جمعه 29 آبان 1388

babek - ایرا ن - تبریز
عجب سوره هائ شبانه اونجا راه می افته ای گاش انجا بودیم یگمئ قران یاد مئ گرفتیم
جمعه 29 آبان 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
خدا دلقک تر از قذافی رو تا به حال خلق نکرده..به نظر من باید ببرنش دارالمجانین
جمعه 29 آبان 1388

star1388 - یوکی - لندن
من نمی دونم مردم ایران و لیبی چه گناهی کردم گیر این دوتا دیوونه هیز افتادن. یکی نیست به این دیوونه بگه ..اگه این ها مسلمون بشن پس تو بی ریخت چه جوری می خوای چشم چرونی کنی
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
زاییدن مهمترین وظیفه زنان در اسلام عزیز است به عنوان مثال: منقول است از مقعیل ابن یسار: مردی به نزد پیامبر(ص) آمد و گفت: من زنی خوب و زیبا یافته ام ولی بچه دار نمی شود. آیا با وی ازدواج کنم؟ فرمود: نه. دوباره بازآمد و حضرت وی را از این کار منع نمود. برای بار سوم به پیش رسول آمد و رسول فرمود: با زنانی ازدواج کنید که بامحبت و بسیار بچه آور(کثیرزا) هستند تا توسط شما شمار مردم من بیشتر شود. سنن ابو داوود، جلد 11، شماره2045.روش پیامبر (ص) در انتخاب همسر به نقل از کتاب مکارم الاخلاق طبرسی: از امام صادق نقل شده است که فرمود «پیغمبر وقتی می خواست زن بگیرد یکی را می فرستاد او را ببیند و می فرمود: گردنش را بوی کن که اگر خوشبو باشد بویش خوب و طیب است و نیز اگر غوزک پایش پرگوشت باشد فرجش هم پر گوشت خواهد بود» طب المومنین، قانون قوه باه، آداب زناشوئی، محمد ابراهیم آوازه برگ19.
جمعه 29 آبان 1388

NEDER - کانادا - ونکوور
معنی زیبا رو هم فهمیدیم.
جمعه 29 آبان 1388

iranian pardis - امریکا - شیکاگو
وای بلا بدورخدانصیب نکنه خاک عالم توسربی لیاقتتون اه اه اه.
جمعه 29 آبان 1388

ali safari - ژابن - توکیو
من که چه انهای که بالای 170 هستند ( اسلامی ) و چه انهای که زیر 170 ( غیر اسلامی ) هستند می گذارم روی چشمم . لوووووول
جمعه 29 آبان 1388

mn4434 - انگلیس - لندن
قیافش دقیقا شبیه محمد تازی
جمعه 29 آبان 1388

artosh - ایران - تهران
آدم حیرت زده میشه از این همه اعتماد به تفس!!!!!!!!!!!!! اسلام!!! صلح در اسلام رو در خاورمیانه ببینیم. روزی نیست که خبر از کشت و کشتار و انتحار توسط مسلمانان صلح دوست نشنویم و نبینیم.
جمعه 29 آبان 1388

alind - کردستان عراق - اربیل
قذافى مردى فداکار براىملت ومیهنش .قابل احترام است.
جمعه 29 آبان 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
بعد از مسلمانان شدن احتمالامی خواد صیغه شون کنه .
جمعه 29 آبان 1388

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
"گلچین دختران با قد بالای 170 سانتیمتر برای دعوت به اسلام" ... ما که نفهمیدیم چی شد ... این گلچینه منو کشته ...
جمعه 29 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
shanul - المان - هامبورگ . دوست عزیز 1.سپاس...2...نرود میخ اهنین بر مغزها ی سنگ اسلامی.3 این حقایق را می نویسید بعد تعدادی عقب افتاده ی ذهنی اینها را توهین پنداشته شروع به خودنمائی. 4. قذافی هم کارش شبیه رهبر دینش است منتها او مردها را بعنوان کافر می کشت بعد انها را تصاحب می کرد این طفلک که پول هم می دهد.
جمعه 29 آبان 1388

star1388 - یوکی - لندن
shanul - المان . دوست عزیز ...از کجا این هارو که می گی مطمپنی که درست باشن ...بابا خودمونم می گیم 1400 سال ... مگه می شه توی 1400 سال عوض نشده باشه ...تحریف نشده باشه ...توی همین 30 سال اخیر ببین این اخوندا چه قدر تحریف کردن ..چه قدر حکم از خودشون اختراع کردن که بچه ها هم می فهمن ههیچ کدومش واقعی نیست . وقتی در مورد اینها می خونی و می نویسی خیلی باید دقت کنی ... بحار انوار که این همه حدیث شیعه داره رو هم می گن خیلی هاش سندیت نداره و احتمالا در اومده .
جمعه 29 آبان 1388

star1388 - یوکی - لندن
و شما هم دوست گرامی :omide por jalal - امریکا . مسیج ..موسی ..محمد .زرتشت ...و همه همه پیامبران خدا ...همه فرستاده های خدا هستن و بودن ...همشون دین خدا پرستی و یکتا پرستی اوردن ...ما همه به همه این ها اعتقاد داریم ... اینکه خامنه ای و قذافی و بن لادن و و و ..مسلمان یستن درش حرفی نیست ..ولی به خاطر چند تا ادم کافر قدرت طلب دین های اسمانی رو زیر سوال نبر ووورپیس جمهور ایتالیه هم مسیحیه ..اونم مثل قذافی عشق زنه ...پس من بگم مسیح بده ...و یا همسایه دست چپی من یه یهودی زن بازه ..پس موسی هم بده ... دین های خدایی همه خوبن و همه یکتا پرستین ..ولی از اخرین فرستاده خدا 1400 سال می گذره ...1400 سال مدت کمی نست ...بی شک دین ها تحریف شدن و تو این زمان ها اون ها که دین مردم دستشون بوده درش دست کاری کردن ...کلیسا یه جور ...مسجد یه جور.
جمعه 29 آبان 1388

star1388 - یوکی - لندن
و شما دوست عزیز ..باور 88. شما جای اینکه هی بگی به زن وسیله ..شما که خودت تو یه کشور دموکراسی زندگی می کنی ..معنی زن رو می فهمی ...من یه زنم ..یه زن مسلمان با حجاب ...توی اروپا ..وسیله نیستم و نمی بیم هیچ زنی اینجا وسیله باشه ...به نطر من وسیله اون زنهایی هستن که برای یه لقمه نون تو ایران کتک می خورن و سال ها زیر دست شوهرانی معتاد زن باز خورد می شن و دم نمی زنن ...وسیله او نهان که شب باید زیر دست مردی مست فقط برای ارضای لحظه ای مرد باشن و به خاطر هزار تا قانون بی خود ایران هیچی نگن ..وسیله او نهان که به خاطر داشتن بچه هاشون روزی صد بار از زندگی سیر می شن و شخصیتشون زیر پا خورد می شه .... غرب به زن اهمیت میده ..هر زنی می خوای باش ..می خوای یه روسپی باش یا یه زن که لای لایه های حجاب پوشیده شده ...این به نطر شما وسیله هست ...و یا اون مرد مسلمانی که برای لحظای ای لذت از زن استفاده می کنه ...
جمعه 29 آبان 1388

star1388 - یوکی - لندن
و شما دوستان عزیز ایرانی و هموطنان . جای این که هی دین هامو بکنیم چوب تو سر هم بزنیم یه کمی دموکراسی یاد بگیریم ...یه کمی یاد بگیرم به عقیده هم احترام بازریم ..حالا هر چی که هست . تا وقتی ایرانی با ایرانی سر این چیز ها بجنگه ایران همیهش در بند می مونه ...یاد بگیریم دست تو دست هم بدیم تا ایرانی ازاد و دموکراسی داشته باشیم . با این یحث ها نه کسی اعتقادش عوض می شه نه دینش فقط کینه و بغض درست می کنیم ..همون چیزی که دولت کثیف ایران الان می خواد ....
جمعه 29 آبان 1388

armin100 - اتریش - سالزبورگ
bavar88 - هلند - امستردام -اخه جیره خور رژیم از مغز دون مایه تو باید هم همچین کامنتی در بیاد.به جای اینکه بیای کار کثیف این مرتیکه مسلمون چشم چرون رو تفسیر کنی گیر دادی به دخترا.جاوید ایران ازاد بدون اسلام
جمعه 29 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
shanul - المان - هامبورگ : اجازه بده یکی دیگه هم نظر بده بابا! مثل اینکه دستت را گذاشتی روی ماشه رگباری!! خدا پدر کپی پیست را بیامرزه. اگه نبود برای اینهمه باید دوماه وقت می گذاشتی هههههههههه! حالا خودت بشین یکبار بخون ببین چی نوشتی
جمعه 29 آبان 1388

hadi_ranji - عراق - اربیل
خاک تو سر اونایی که زشتن ... اینطورى ههشون خاک بر سر میشون چون همشون زشتن
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
bavar88 - هلند - امستردام بچه جان من این کامنتها را که گذاشتم سالها در موردش مطالعه کردم و حفظ هستم مطالب ان را ولی چون می خواستم با سند و ذکر منبع ان باشد و معتبر باشد اینطوری کپی پیست کردم که حالش را ببری! حالا دلیلی بر رد این گفتار داری می توانیم بحث کنیم! .
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
star1388 - یوکی - لندن بر فرض اینکه این مسائل تحریف شده باشد ایا خدایی که نتواند از حرفهایش و صحبتهای پیامبرش حفاظت کند قابل پرستش است؟ خدایی که از گفته های خودش و پیامبرش نتواند حفاظت و مراقبت کند برای من با اشغال دم در خانه فرقی نمی کند!!! در ثانی در این قران و دین اسلام پر از تناقض است چیزی هم که در ان تناقض باشد رد است در باب خداشناسی!!! تو این 1400سال گذشته علمای اسلامی و حدیث شناسانشان نشستند تمامی این احادیث را تجزیه تحلیل کردند و انهایی که مثلا تحریف شده بود را دور ریختند!!! پس تکلیف این مسلمان چی می شود صبح تا شب باید دنبال این باشد که کدام حدیث درست است؟ چه کسی حالا می تواند بگوید حقیقت را من می دانم در اسلام؟ این احادیثی را که من گذاشتم همه معتبر است برو در باب نویسنده ان تحقیق کن به حرفم می رسی.
جمعه 29 آبان 1388

armin100 - اتریش - سالزبورگ
bavar88((((((( - هلند - امستردام . shanul : اجازه بده یکی دیگه هم نظر بده بابا! مثل اینکه دستت را گذاشتی روی ماشه رگباری!! خدا پدر کپی پیست را بیامرزه. اگه نبود برای اینهمه باید دوماه وقت می گذاشتی هههههههههه! حالا خودت بشین یکبار بخون ببین چی نوشتی ))))))))). اخه bavar88 جیره خور رژیم این هم کامنت بی ارزش تو.موقعی که منطق ودلیل و مدرک هستش خودتو به نف..ی وا..قی میزنی.جاوید ایران ازاد بدون اسلام
جمعه 29 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو اگر اگاهی سازی خوب و کاملی در مورد تاریخ اسلام و اخوند و قران و تفکرات پیامبر اسلام و علی و 12 امام در جهان بشود عده زیادی از مسلمانان دین خود را تغییر خواهند داد!!! همین الان هم مسلمانان به ویژه شیعیان به خاطر تناقض در دین اسلام رو به خرافه گرایی اوردند و اندیشه های دینی انها متزلزل است!!! و قادر نیستند عقلانی حتی از دین خود دفاع کنند! این غربیها هم که مسلمان می شوند بیشتر به خاطر روابط عاشقانه ای است که در محیط کار یا دانشگاه به صورت اتفاقی با مسلمانان برایشان بوجود می اید و مجبور می شوند مسلمان شوند بدون تحقیق متاسفانه تا اینکه بتوانند با ان مسلمان ازدواج کنند! قصه دراز است...
جمعه 29 آبان 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
bavar88 - هلند - امستردام . . یه کلمه از پسر شهلا رختشور
جمعه 29 آبان 1388

mashady - انگلیس - منچستر
دمش گرم یه خورده هم به بهانه تبلیغ اسلام لاس میزنه چرا که نه لذت دنیا زن و دندان بود
جمعه 29 آبان 1388

esfahan_20 - ایران - اصفهان
حالم از همه کلمات عربی بهم میخوره.
جمعه 29 آبان 1388

odin - بلژیک - انتورپن
star1388 - یوکی - لندن . دوست عزیز مطلب شما متاسفانه از ابتدا با مغلطه شروع شد.چرا؟چون شما به بنده و شانول خواننده کتابهای دینی داری ایراد میگیری و میفرمایید از کجا معلوم؟ بحارالنوار که از صفویه تا الان تدریس شده ممکنه اشتباه باشه و منابع قابل اعتمادی نیستن!!! شما چرا این ایراد را به حوزه های علمیه اخوند سازی نمیگیرید و به بنده خواننده میگیری؟ فرق بنده و این اخوند محصل در حوزه در این است که من انرا با علوم حقیقی و تجربی میسنجم ولی شمایا اخوندهای حوزه با اعتقادات و مسائل غیر عقلی.برای همین هم در تایید ان و برای فرار از پاسخگویی در مقابل چرندیات داخل ان کتابها به هر رشته ای دست میاندازید و مغلطه اولین رشته است که دراین مواقع بچنگ میاید.
جمعه 29 آبان 1388

asana - ایران - ایران
اینا کجا خوشگل بودند؟؟؟؟؟
شنبه 30 آبان 1388

zoya.sp - ایران - مشهد
shanul - المان - هامبورگ.ممنون عالی بود!!! bavar88.مثه اینکه پولهای جمهوری اسلامی داره نتیجه میده بعد یه قرن تلاش 2 کلمه انگلیسی یاد گرفتی(((کپی پیست!!!!)))!!!!.
شنبه 30 آبان 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
کسانی که دم از تحریف شدن دین اسلام میزنند تا به اصطلاح قوانین بدوی آنرا توجیه کنند لطفا توضیح دهند چه مطالبی تحریف و چه مطالبی اصل است. ضمنا چطور میتوانند به دینی تحریف شده باورمند باشند.
شنبه 30 آبان 1388

PAYKAN - بلژیک - بروکسل
shanul - المان - هامبورگ. افرین بر تو ای ایرانی.
شنبه 30 آبان 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ. راستش من فعلا وقت گفتن جواب یکی از حرفهایی که زدی را دارم {زن ده عورت دارد، وقتی ازدواج میکند شوهر یکی از آنها را ستر میکند و وقتی او میمیرد قبر هر ده عورت را ستر می کند!!!! } تا آنجایی که ما میدانیم گفته شده زنها 10 پرده حیا دارند که با ازدواج یکی از آنها می افتد و با اولین سکس دومین پرده می افتد و با بدنیا آوردن اولین بچه سومین پرده حیا هم می افتد ولی هنوز 7 پرده حیا وجود دارد که می تواند زن را از فساد باز دارد ....در مورد سنگسار هم با دلایل قرآنی کاملا ثابت میشود که سنگسار در اسلام وجود ندارد و از مسیحیت و یهودیت وارد اسلام شده {سوره نساء آیه 25 : آنگاه چون ازدواج کردند اگر مرتکب کار ناشایستی (زنا )شدند مجازات آنان به اندازه نصف مجازاتیست که بر زنان آزاد مقرر است ،این حکم برای کسی از شما است که از آلایش گناه بترسد و شکیبایی و پاکدامنی پیشه کردن برایتان بهتر است وخداوند آمرزگار مهربان است .حال سئوال میکنم اگر حکم زنای محصنه سنگسار ویا اعدام است نصف آن که در آیه ذکر شده یعنی چه؟؟!!!مگر میشود برای کسی حکم اعدام صادر شود وبرای دیگری نصف آن !!!}....
شنبه 30 آبان 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . حالا مثلا این آیات رو گفتید و حتی معنی بعضی از کلمات رو هم تغییر دادید میخواهید بگید که مثلا با این آیات حقوق زن رعایت نشده ....واقعا من موندم شما واقعا متوجه نیستید یا تعمد دارید تمام این آیات زمانی آمده که زن در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران و اروپا ارث محسوب میشد نه وارث یعنی خود زن هم به پسر مرد ارث میرسید یا ازدواج مردان بصورت نامحدود با هر چندتا زن یک چیز عادی بود در این شرایط بسیاری از توصیه هایی که در قرآن آمده برای از بین بردن این شرایط عقب مانده بوده مثلا در آن شرایط گفته شده که زن نصف مرد ارث میگیرد یا دیگر هیچ مردی اجازه گرفتن بیش از 4 زن را ندارد یعنی این قوانین در 1400 سال پیش و با شرایط آن موقع یک انقلابی بزرگ برای باز گرداندن حقوق زن بشمار میرفته و بسیاری از این قوانین با گذشت زمان باز هم در جهت رسیدن به تعادل تغییر کرده مثلا حالا گرفتن 4 زن هم توسط یک مرد خیلی مشکل شده و حتی مرد برای گرفتن زن دوم هم با مشکلات خیلی زیادی مواجه هست و در آینده مسلما قوانین جدیدی هم با توجه به شرایط زمان بوجود خواهد آمد .....
شنبه 30 آبان 1388

nazi88 - کویت - کویت
بی مزه!!! حالا چرا اینقدر رو قدشون حساس بوده؟؟. تاحالا این مدلیشو ندیده بودیم !!!!!. کسی خبر نداره حال چند تاشون قبول کردنو مسلمان شدن؟/
شنبه 30 آبان 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . {خدایی که از گفته های خودش و پیامبرش نتواند حفاظت و مراقبت کند برای من با اشغال دم در خانه فرقی نمی کند!!! }.....اولا خدا خودش گفته که کره زمین هیچگاه از دین او خالی نخواهد بود یعنی امکان ندارد که یک روزی تمام ساکنین کره زمین کافر باشند و همیشه یک ملتی خداپرست خواهند بود دوما انتظار داری که اگه یک انسانی خلاف کرد یک دست غیبی ظاهر بشه بزنه تو سرش اگه اینطور بود اختیار انسان دیگر معنا نداشت یعنی انسانها حق انتخاب نداشتند سوما خدا قول داده که پس از مرگ به حساب همه رسیدگی کند و اگر خدا و پیامبرش با اشغال در خانه ات فرقی ندارد ولی مطمن باش خدا پس از مرگ سزای این شرک تو را که دیگران را هم دعوت به آن میکنی بتو خواهد چشاند......این دنیا مکان عمل و امتحان و اختیار هست ولی دنیای پس از مرگ مکان پاداش و مجازات ...و زمان مرگ خیلی زودتر از آنکه فکر کنی خواهد رسید و خواهی دید که کارنامه اعمال تو را به دست چپت خواهند داد ...
شنبه 30 آبان 1388

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
کدوم احمقی پیدا شده که این کتاب سراسر چرند ..را به ایتالیایی ترجمه کرده. واقعا باید بستش به گاری.
شنبه 30 آبان 1388

applejuice - کانادا - تورونتو
زن از نظر اسلام نصف ادم هم حساب نمیشه ...شاید هم 4/1 ادم....واسه همینه تا 4 تا همسر مجازه....
شنبه 30 آبان 1388

star1388 - یوکی - لندن
به دوستانی که با من بودن .. در مورد حکم سنگ سار که در اسلام نیست ..پسر شجاع از تهران دست می گن ..قبلا هم گفتم ..همین یه نمونه بگیرین ..هیچ کجای قران و سنت حکمی بنام سنگسار نداریم ...مجازات زنای محسنه اگر هم پابت بشه حتی حکم اعدام داره ..فقط طلاق زن و مرده و جداییه . اونم کلی شرط و قسم و شاهد داره ..که من نمی دونم 4 نفر ادم عادل وایمیسن بالا سر دو نفر که ببینن دارن چی کار می کنن .....غیر قابل عمله ..تازه اونم ادم عادل که اونم جزو نایاب روزگاره . حکم سنگسار از یهودیت و مسحیت وارد اسلام شده و هیچ سندیتی نداره . ولی خیلی حکم های دیگه مثل شلاق و این ها اینقدر شرایط داره که واقعا انجامش کار ادم عادی نیست ... و در مورد بحار انوار ...ابتدا برای من باورش سخت بود ...ولی احادیث بحار انوار هم خیلی هاشون رو می شه خیلی راحت استنباط کرد که درست نیستن ...اینقدر راحت که من ادم عادی هم با کمی تحقیق متوجه می شم که یه جای کار می لنگه ...حالا این یا از اول سندیت اشتباهی داشته یا جزو تحریق شده های اسلامه مخصوصا توی این 30 سال اخیر.
شنبه 30 آبان 1388

star1388 - یوکی - لندن
یه مثال میزنم ...یه کتاب صحیفه سجادیه بریا 50 سال پیش رو پیدا کن ...لفط صریح امام جهارم شیعیان ...یه کتابم همین الان برو از کتاب خونه قم و یا هر جایی می خوای بخر ...بشین مقایسه کن ...افظ صریح امام معصوم رو دست کاری کردن ..نمونه توی همین 30 سال اخیر ..نه 1000 سال پیش ... پس شما انتظار نداشته باش از زمان غیبت کبری امام اخر شیعیان دین اسلام بی تحریف بمونه ...100٪ هر کس به سلیقه خودش دستی توش برده . س
شنبه 30 آبان 1388

odin - بلژیک - انتورپن
*پسر شجاع* - ایران - تهران---یا جناب عالی خیلی نابغه تشریف دارین یا خودتون رو به کوچه علی چپ زدی! در اسلام عزیز تنها دینی که پیغمبرش برده فروشی میکنه احکام برای انسانهای ازاد و برده متفاوته، همینکه حضرت عالی نوشتی و خودت را به بیراهه زدی یهترین سنده.اما در مورد انسان و اختیاراتش! شما اول تکلیف خودت را با این صفت قادر مطلق و ناظر بر زمان و مکان مشخص کن بعد تدریس خداشناسی بفرمایید.اگر اینکه در مورد او میگین و همه چیز را از قبل خودش نوشته و مثل سناریو همه را از حفظ است پس این اختیار ما دیگر چه بامبولی است؟ اگر هم که نیست پس قادر مطلق و لایق ان صفات نیست، شما اول تکلیف خودت در تعریف خدایت را روشن کن بعد به بحثهای فلسفی که بسیار عمیقتر از درک و معلومات شماست دخالت کن.
شنبه 30 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران اینکه می گویید:(.اولا خدا خودش گفته که کره زمین هیچگاه از دین او خالی نخواهد بود یعنی امکان ندارد که یک روزی تمام ساکنین کره زمین کافر باشند و همیشه یک ملتی خداپرست خواهند بود) را از کجا مطمئن هستید که خود خدا گفته است؟؟!!! در مورد اینکه وعده مجازات من را پس از مرگ را دادی باز از کجا مطمئن هستی 100 درصد اخرتی و بهشت و جهنمی وجود دارد حتما چون تو قران نوشته یک عرب زرنگ مطمئنی؟ حکیم عمر خیام در جوابت می گوید: کس نیامد از ان جهان که پرسم از وی کاحوال مسافران دنیا چون شد. مسئله زندگی پس از مرگ مربوط به ماورا طبیعه است و از نظر علمی رد است و جزو موهمات است!!! به قول معروف چرا روزه شک دار می گیری بیا تو واقعیتها زندگی کن عقلانی تر است اتفاقا وقتی فوت شدی کارنامه ات را همین مردم می دهند دست راستت!!! راستی تو اول بیا خدا را ثابت کن تا برسیم به پیامبرش و امامانش!!!!!!! سر تا پای کامنتهایت مغلته است!!!.
شنبه 30 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران در مورد سنگسار: به عنوان مثال: در سیره ابن هشام میخوانیم که پس ازآنکه پیامبر اکرم و مؤمنین به مدینه هجرت کردند، اتفاق افتاد که یک زن و مرد از یهودان مدینه مرتکب زنا شدند. یهودان به نزد پیامبر رفتند و گفتند تو که ادعا میکنی آمده‌ای تا احکام تورات را اجرا کنی، اکنون بیان کن که حکم تورات درباره‌ی زن و مرد زناکار چیست؟ پیامبر اکرم به «بیت المدراس» (مدرسه‌ی دینی یهودان) رفت و از خاخامها خواست که تورات را بیاورند و حکم زناکار را برایش بخوانند. ولی هرکدام از خاخامها گفت حکم تورات آنست که زن و مرد زناکار را باید وارونه بر خری سوار کنند و با روی سیاه در شهر بگردانند تا عبرت دیگران شوند. وقتی پیامبر به آنها سوگند داد که تورات را بیاورند و حکم زناکار را بخوانند، خاخام جوانی به نام عبدالله ابن صوریا تورات را آورد و خواند و گفت: حکم زناکار در تورات آنست که سنگسار شود. پیامبر اکرم گفت: من شایسته‌ترین کس به اجرای حکم تورات هستم که حکم خدا است؛ و دستور داد آن زن و مرد زناکار را سنگسار کردند. [سیره ابن هشام: 2 / 206- 207. تفسیر طبری 4 / 572- 575]
شنبه 30 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران تو خودت خنده ات نمی گیرد در مورد 7 پرده حیا زن صحبت می کنی؟ بعد هم در مورد اینکه زن ده عورت دارد حرف من نیست حرف ( کنزالعمال) مرد معروف و مسلمان هم دین خودتان است برو یخه ان را بگیر!!! بهرحال اگر تو مسلمان هستی اعتقادات از همین حرفا ناشی شده است چرا رگ گردنت باد می کند حضرت علی شما و حضرت محمدتون هم یک همچین نگاهی به زنان داشتند! به قول معروف تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!!! چطور به اینجور احادیث و روایات که می رسد همه چیز از نگاه مسلمانان تحریف شده بنظر می اید؟!! .
شنبه 30 آبان 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
shanul - المان - هامبورگ. شما خدای یهودی را با خدای اسلام اشتباه گرفتی دوست عزیز! اون غولی که در آسمان هفتم نشسته است و جدای از جهان است و فرشته ها بال دارند و به آنها امر میکند که بیایند روی زمین و بیغام بیاورند .... اینها خصوصیات خدای منسوخ یهودی است !
شنبه 30 آبان 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ. در اسلام سنگسار وجود نداشته است. ضمن تو این قدر بیکار نبودی که کل طبری و ابن هشام رو بخونی و روایتهاش یادت هم باشد.امان از کپی پیست/تو از کجا مطمئنی بهشت و جهنم وجود ندارد؟ که هر کس در دنیا هر کاری که خواست بکند و کارهای خوب و بد انجام دهد و پس از مرگ همه چیز تمام شود؟ گاندی و هیتلر یکسان نبودند. کسی که برای صلح تلاش کرد و با کسی که نسل کشی کرد مساوی نبودند ونیستند. حتمن راهی هست که به پاداش برسند یا مجازات برسند.
شنبه 30 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران star1388 - یوکی - لندن در ادامه کامنت در مورد سنگسار در سنت رسول خدا و امامان شیعه: در حدیث دیگری از زبان امام جعفر صادق گفته شده که «مرد یا زن تا وقتی که چهار مرد گواهی نداده باشند که داخل و خارج کردن را به چشم دیده‌اند نباید سنگسار شوند» [الکافی، 7 / باب ما یوجب الرجم، حدیث 1] دربارة چگونگی سنگسار کردن نیز در الکافی چنین آمده است: ماعز ابن مالک به نزد پیامبر آمد و گفت که زنا کرده است. پیامبر دستور داد اورا سنگسار کنند. او گریخت و زبیر ابن عوام اورا گرفته باز آورد و سنگسارش کردند تا مرد. چون موضوع را به پیامبر گفتند، پیامبر گفت: وقتی گریخت اگر رهایش میکردید که برود بهتر بود [همان، باب صفت رجم، حدیث 5] شماها می دانید که اسلام واقعی قران و سنت پیامبر است در سنت پیامبر اسلام سنگسار وجود داشته است!!!.
شنبه 30 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران star1388 - یوکی - لندن در مورد فرد زنا کار از نظر قران: [سوره‌ی النور، آیات 2- 3] زن زناکار و مرد زناکار، به هرکدامشان صد تازیانه بزنید، و اگر به الله و روز دیگر ایمان دارید نباید که شما را نسبت به ایشان ترحمی بگیرد؛ و باید که شکنجه‌شان را گروهی از مؤمنین نظاره کنند.مرد زناکار به‌جز با زن زناکار یا زن مشرک نکاح نمیکند، و زن زناکار را جز مرد زناکار یا مشرک نکاح نمیکند؛ این برای مؤمنین حرام است. همین قران شما صد ضربه تازیانه به شخص زنا کار قانون کرده خود این ایه فاشیستی است به کسی مربوط نمی شود که یک شخص با چه کسی می خواهد سکس کند خدای الله شما یک شکنجه گر و فضول و قاتل انسانهای ازاد است!!! ازادیهای نرمال کسی را نمی شود مجازات برایش در نظر گرفت.
شنبه 30 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
Hoja Verde - ایران - تهران در سنت رسول الله سنگسار وجود داشته است ولی در قران نداریم!!! احادیث و تاریخ سنگسار کردن را در اسلام در کامنتهای که برای *پسر شجاع* - ایران - تهران گذاشتم را بخوانید. اگر شما شک داری در منبع و ماخذ کامنتهای من از قول طبری و ابن هشام بروید تحقیق کنید چرا شما که خودت هم مطمئن نیستی از صحت انها مرا متهم به دروغگویی می کنی؟!! من در مورد وجود بهشت و جهنم ادعایی ندارم شما مسلمانها که مدعی این داستانها هستید و بخاطر این چرت و پرتها کلی ادم بی گناه را تو این 1400سال کشتید و شکنجه کردید باید ثابت کنید!. شما چه دلیلی در اثبات زندگی بعد از مرگ در بهشت و جهنم دارید غیر از حرفهای چندتا کتب مذهبی و البته قران؟ .
شنبه 30 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
saeed1 - کانادا - تورونتو بله اون غولی که در آسمان هفتم نشسته است و جدای از جهان است و فرشته ها بال دارند و به آنها امر میکند که بیایند روی زمین و بیغام بیاورند ... اینها خصوصیات خدای منسوخ یهودی است درست است. ولی همان خدای منسوخ یهودی در جلد خدای الله اکبر مسلمانها فعال شده و در جهان هر روز در حال جنایت کردن است! من به شخصه با این الله اکبر در حال جنگ هستم! .
شنبه 30 آبان 1388

paramis - ایران - شیراز
اسلام در کتابهاست و مسلمانان در زیر خاک (تذکره اولیا عطار )جالب اینکه این جمله مربوط به صدها سال پیشه . بس که ببستند بر او برگ و ساز گر تو ببینی نشناسیش باز مولوی.
شنبه 30 آبان 1388

ali pishroo - ایران - تهران
قیافه این یارو شبیه نیم رخ...شیطانه نیازی به توصیف نداره !......تازه وقتی خوده مسلمونها ارزش اسلام رو زیر سوال می برند از اون مسیحی که پیغمبرشون ..بوده چه توقع داری؟
شنبه 30 آبان 1388

$persian$ - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام . از احمدی نژاد بدترکیبتر پیدا نمیشه
شنبه 30 آبان 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
گثافت عقب افتاده عصرهجر قذافی دیوانه.
شنبه 30 آبان 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
shanul - المان - هامبورگ . سپاس به خاطر مطالبی که مینویسید. نوشته های شما آگاهی افراد روشنفکر را بالاتر میبرد. به نظر من کسی که کمی آزاد اندیش و متفکر باشد نمیتواند پیرو صحبتهای افرادی باشد که در زمان قرون وسطا یا پیش از آن میزیسته اند. با گذشت زمان طرز اندیشه و نگرش به دنیا و روابط بشری و حکومتها تغییر زیادی کرده ولی معلوم نیست چرا عده ای هنوز راه زندگی را در هزار سال پیش جستجو میکنند. در حال حاضر دنیا بر پایه بازاریابی مدرن ، سرمایه گذاری و ارائه تکنولوژیهای نوین میچرخد نه خرافات و داستانهای شتر و عایشه و جنگ جمل و حدیث و روایت امامان! حتی اعراب هم به این نکات پی برده اند و تلاش میکنند با بهره گیری از تکنولوژی روز و اقتصاد باز با دنیای امروزی هماهنگ شوند.
شنبه 30 آبان 1388

taraneh2008 - المان - هامبورگ
shanul - المان - هامبورگ. ممنون از شما به چند دلیل.اول به دلیل اطلاعات مفید.دوم به دلیل اینکه مسلمانان را وادار میکنید اعتراف کنند دینشون تحریف شده و سوم اینکه دینشون تقلیدو برگرفته از ادیان پیشین است.چهارم اینکه ثابت کردی از نظر مسلمانها مثل Hoja Verde - ایران - تهران خواندن کتاب از روی بیکاریست. مرسی
شنبه 30 آبان 1388

all_alone313 - المان - هامبورگ
حضرت محمد قرن بیست و یک با عینک ری بن و ریش پروفسوری ها ها ها ها خدا شما اوسکول ها را حفظ کنه چون برای خنده بشریت وجودتون لازمه
شنبه 30 آبان 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
barbar88 - هلند - امستردام. بنظرم تو کامنت نذار بارتو ببر!. Haji Verde - ایران - تهران *پسر شجاع* - ایران - تهران متاسفم براتون
شنبه 30 آبان 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
nazi88 - کویت - کویت . سلام چطوری ؟.....حالا یکی هم پیدا شده که میخواد جمعیت مسلمونها رو زیاد کنه شما داری مسخره اش میکنی ...حداقل نیتش خیر بوده....
شنبه 30 آبان 1388

happyholiday - کانادا - لندن
shanul - المان - هامبورگ- چون که دیدم به آیاتی از سوره بقره رفرنس دادی گفتم جوابتو با آیات همان سوره بدم:. إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُواْ سَوَاءٌ عَلَیْهِمْ أَأَنذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنذِرْهُمْ لاَ یُؤْمِنُونَ ﴿6﴾ . در حقیقت کسانى که کفر ورزیدند چه بیمشان دهى چه بیمشان ندهى بر ایشان یکسان است [آنها] نخواهند گروید (6) . خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ ﴿7﴾. خداوند بر دلهاى آنان و بر شنوایى ایشان مهر نهاده و بر دیدگانشان پرده‏اى است و آنان را عذابى دردناک است (7) . برو به فکر آخرتت باش که این دنیا فانی است. خوبه سرنوشت افرادی مثل شما بار ها و بارها توی قرآن آمده که آرزو دارند حتی یک لحظه هم که شده به دنیا برگردند و اعمالشان را جبران کنند اما افسوس که فرصتی به آنها داده نخواهد شد.
شنبه 30 آبان 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ. من هیچ سعی در قانع کردن شما را ندارم. بپذیری بهشت و جهنم هست یا نیست برای من و نه برای هیچ کس دیگر کوچکترین فرقی نمی کند. از نظر من غیر ممکن است که دنیای پس از مرگ وجود نداشته باشد . که در این صورت هدف از زندگی هیچ هیچ است. یعنی شما بیخود داری تو این دنیا زندگی می کنی چون روزی برای همیشه نابود خواهی شد. و خوبان و بدان از هم تفکیک نمی شوند و کسی که هر غلطی رو که خواسته تو دنیا انجام داده با یک آدم خوب کوچکترین فرقی نمی کند. چون پایان همشون نیستی است.(پاسخ جمله ی آخرتون: هیچ کدام عقل آن را می گوید)--vahid22 - آلمان - هامبورگ-من هم برای شما متاسفم--taraneh2008 - المان - هامبورگ--نه من کتاب زیاد می خونم اما مثل بعضی بیکارها کتاب را برای ایراد گرفتن عقاید دیگران نمی خونم.
شنبه 30 آبان 1388

tehran021 - انگلیس - لندن
چندشششش
شنبه 30 آبان 1388

tehran021 - انگلیس - لندن
بره بمیره مردک احمق.با اون قیافه خوفناکش! شب به خواب ادم بیاد ادم سکته میکنه. خاک بر سر اون زنایی که نمی دونستن کدوم گوری دارن میرن
شنبه 30 آبان 1388

shanul - المان - هامبورگ
happyholiday - کانادا - لندن از وضعیت نا امیدی و پریشانی که در ان دنیای خیالی و موهوم بهم دادی با این ایه که اوردی بسیار ترسیدم و توبه کردم و به اسلام الله اکبر ایمان اوردم! شما مسلمانان در توهم دارید زندگی می کنید بابا تو سال 2009داریم زندگی می کنیم این ایه های بی اساس و غیر منطقی چه هست که مردم روشنفکر را باهاش می ترسانید!!! مگر شما با بچه طرف هستید؟ دنیا دیگر دنیای اینترنت و ارتباطات و تحقیق است!!! باشه من کافر و گمراه هستم اگر دروغ می نویسم اینجا بیا من را رسوا و هدایتم کن بلکه از جهالت بیرون بیایم! شما متاسفانه در سال 2009زندگی می کنی ولی تفکرات توی 1400سال پیش گیر کرده و هیچ پیشرفتی نکردی! دست این دوستانت را هم بگیر *پسر شجاع* - ایران - تهران و Hoja Verde - ایران - تهران و bavar88 و مسلمان ایرانی - ایران - شیراز ببرید اینها را جلسه قران با هم این اراجیف قرانی را تجزیه و تحلیل کنید! شما چه جوری به این نتیجه رسیدی اخرتی وجود دارد که من را از ان می ترسانی دلایل اثبات ان توضیح بدهید؟.
شنبه 30 آبان 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران . همانطور که بارها در این وب سایت پته اسلام فلاکت بار را روی آب ریختیم و شما متعصبین کور دل زیر بار نرفتید،‌ این بار هم دوست عزیز shanul پته اسلام کذایی را طبق نص صریح قرآن روی آب ریخت. ** تو خجالت نمیکشی در قرن 21 میگی (خدا خودش گفته ...!!!) ..جان یک جو عقل هم خوب چیزیه! تو اول باید ثابت کنی موجودی هست که جهان رو آفریده و نیاز به دلیل وجودی هم نداره ولی تمام خصوصیات بشر رو داره و مثل بشر ناراحت میشه، خشمگین میشه، انتقام میگیره، محبت میکنه، عربی هم بلده البته با کلی غلطهای صرفی و نحوی و کتابی فرستاده که سراسر مهمل و دروغ است و اطلاعاتی خلاف علم و طبیعتی رو که خودش درست کرده تحویل بشر داده بنام قرآن!!. از این مسخره تر میشه؟! شما مذهبی ها مغرتون رو تعطیل کردید و اصلا نمی فهمید چی دارید میگید! فقط دارید مهملات و دروغهای تارینامه رو تفسیر (ببخشید بلغور) میکنید! حال مردم دنیا از اسلام بهم خورده!. ..
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . بابا تمام داستانهایی که گفتی همش از تاریخ طبری بود قابل توجه دوستانی که فکر میکنند تاریخ طبری واقعا تاریخ هست ...تو تاریخ طبری نوشته شده یک گاوی که دزدیده شده بوده زبان باز کرده و دزدش رو معرفی کرده ...عجب تاریخی ها ها ها ها
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
واقعا دخترای اروپایی عجب ضایع هستن یکی یه سوت بزنه اینهمه جمع میشن ....حالا همین قذافی کج و کوله آگهی ازدواج بده 2 برابر اینا داوطلب میشن .....عجب حقوق زنی !!!!!!!!!!! که اجازه میده هر کسی هر کاری دوست داشت بکنه.....
یکشنبه 1 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
Hoja Verde - ایران - تهران این تصور که شما معتقد به جهان اخرت و زندگی در بهشت و جهنم هستید یک توهم هست و مربوط به ماورا طبیعت است و هیچ توجیه علمی ندارد!!! اتفاقا انسان به خاطر ترس از بیهوده بودن در این دنیا و پایان زندگی انسانی اویزان دین شد و خدا را برای خودش ساخت همراه جهان اخرت و بهشت و جهنم !!! نظرات شما کاملا به خاطر شستوشوی مغزی توسط اخوند یا معلم دینی و یا پدر و مادر هست و هیچ منطقی نیست که می گویید عقل به من می گوید بهشت و جهنم وجود دارد کدام عقل؟ فقط با این استدلال ضعیف و بی اساس ساخته شده توسط اخوند اولیه که:( شما بیخود داری تو این دنیا زندگی می کنی چون روزی برای همیشه نابود خواهی شد. و خوبان و بدان از هم تفکیک نمی شوند و کسی که هر غلطی رو که خواسته تو دنیا انجام داده با یک آدم خوب کوچکترین فرقی نمی کند)؟؟!!! شما هم طوطی وار جملات بی پایه و اساس اخوندهای مذهبی را تکرار می کنید! بهرحال اعتقاد شماست و قابل احترام ولی چون شما بحث کردید من هم نظرم را دادم.
یکشنبه 1 آذر 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
tehran021 - انگلیس - لندن . دوست گرامی این مرد نماینده اسلام و مسلمین بر روی زمین است.
یکشنبه 1 آذر 1388

happyholiday - کانادا - لندن
shanul - المان - هامبورگ امتحانش مجانیه. میتونه امتحان کنی. اما واقعا مصداق واقعی برای آن آیه هستی. چنان خداوند بر دلت مهر خاموشی قرار داده که حتی اگر تمام معجرات الهی را جلوی چشمات بیاورد، باز هم ایمان نخواهی آورد. متاسفم که چنین سرنوشتی را برای خودت انتخاب کردی. این شما هستید که مانند اعراب جاهلی 1400 پیش باید معجزه و آیه آورد تا ایمان بیاورید. انشاالله که سرنوشتت مانند انسان هایی که در آخرت از کرده خود پشیمانند نباشه. فرعون هم وقتى که در شرف غرق شدن قرار گرفت گفت ایمان آوردم که هیچ معبودى جز آنکه فرزندان اسرائیل به او گرویده‏اند نیست و من از تسلیم‏شدگانم(سوره یونس آیه 90). دیگر خود دانی.
یکشنبه 1 آذر 1388

angelx - انگلیس - لندن
اینا حالا وضو گرفتن که دست به قران زدن ..استغفر آقا ...
یکشنبه 1 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران. شما مسلمانان اطلاعات در مورد تاریخ اسلام را از کجا پس می اورید؟ از اخوند مسجد محله خودتان؟ اخوندها و مراجع تقلید شیعه هم تاریخ طبری را قبول دارند برو از انها بپرس به حرفم می رسی!!! بچه جان هر دانشگاه معتبر دنیا که بروید و بپرسید بزرگترین تاریخ شناس اسلام چه کسی بوده به شما می گویند: تاریخ طبری!!! چرا خودت را و دینت را ضایع می کنی با این نظرات پوچ و یخ؟ اگر خبر نداری بدان طبری خود مسلمان بوده و به اسلام اعتقاد داشته است کافر که نبوده است!!! اگر او و حرفهایش را مسخره می کنی پس یک مسلمان هم دین خود را مسخره می کنی! این تاریخ طبری مال 1100سال پیش است در زمان سامانیان و خیلی نزدیک بوده به حوادث صدر اسلام مثل نسبت زمانی ما با قاجارها و خرافات هم وارد ان نشده بوده است.ها ها ها.
یکشنبه 1 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران. تو حرف چه کسی و یا حرف کدام کتاب اسلامی را قبول داری در مورد ان صحبت کنیم؟؟؟تو که نه حدیثهای اسلامی را قبول داری نه تاریخ نویسان حتی مسلمان مثل: طبری را پس تو کی را قبول داری؟؟ من فکر نمی کنم تو مسلمان شیعه باشی!!! مرجع تقلید تو چه کسی است اگر شیعه هستی؟؟ مسلمان از هر نوعش که باشی یک قوانین و قواعدی دارد که باید بهش پایبند باشی چه شیعه باشی و چه سنی!!! غیر از این مسائل فکر می کنی اسم خودت را مسلمان نگذار!!!.
یکشنبه 1 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ. ((مربوط به ماورا طبیعت است و هیچ توجیه علمی ندارد!!!)) قرار نیست همه چیز با چشم دیده شود و توجیه علمی داشته باشد. چونکه علم و دانش پدیده های تجربی هستند و بوسیله ی 5 حس دریافت میشوند.دانش های ما که ناقص است و در حال کامل شدن...دانش از راه مشاهده و آزمایش تجربی امکانپذیر است. اما چون همه چیز با چشم دیده نمی شود پس وجود ندارد!؟ این استدلال شماست که هرچه رو که نبینید یا با 5 حس دریافت نکنید از قلمروی واقعیت کنار می گذارید و میگویید وجود ندارد. وجود ماده ای به نام اورانیوم هم چند قرن پیش مبنای علمی نداشتند! چون بشر آن را هنوز کشف نکرده بود. بدن ما خیلی ضعیف است و نمی تواند همه چیز را دریابد (مانند صدای خفاش که با گوش عادی شنیده نمی شوند) پس خفاش اصلن صدا ندارد!؟ البته این نظر بنده بود و نظرم رو گفتم. موفق باشید.
یکشنبه 1 آذر 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
*پسر شجاع* - ایران - تهران . ...حقا که اون جمهوری اسلامی لیاقت عقب افتاده هائی مثل توست
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . 1)اصلا میدانی چرا شیعه را شیعه جعفری یا امام ششم جعفر صادق میدانند برای اینکه بعد از پیامبر تا 150 سال حکومت دست خلفای راشدی و بنی امیه بود {بجز 4 سال حکومت علی که آن هم بیشتر صرف توطئه علیه او شد} و در این مدت این خلفا تا آنجا که میتوانستند احادیث جعلی وارد اسلام کردند و خیلی از کارها را به نام دین و سنت وارد اسلام کردند و جالب اینجا بود که به کسی هم اجازه گفتن حقایق دینی یا احادیث واقعی را نمیدادند با این امید که اسلام واقعی کاملا از بین برود ولی در زمان امام جعفر صادق که با زمان سرنگونی بنی امیه همراه بود امام جعفر صادق توانست از این فرصت استثنایی استفاده کند و اسلام واقعی و بسیاری از قوانین و احادیث درست را بگوید و در مدرسه او هزاران شاگرد وجود داشت که گفته میشه فقط تعداد شاگردان خاص و مستقیم او بیش از 4 هزار نفر بوده و شیعیان تمام روایات و احادیث و قوانین اسلام را از امامان محمد باقر و جعفر صادق به بعد قبول دارند ....
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . 2)و اگر سخنی از علی هم گفته شده به شرطی قابل قبول هست که از طرف امام جعفر صادق و امامان بعد از او این سخن تایید بشه و اسلامی که از امامان جعفر صادق به بعد معرفی شده بسیار متفاوت با اسلامی هست که بنی امیه به مردم معرفی میکرد و شما هم دارید راه بنی امیه را ادامه میدید ...البته متاسفانه بعضی از آخوندهای بیسواد و فاسد که به خاطر ثروت و قدرت حاضر به انجام هر کاری هستند باعث لطمه زدن به شیعه شدند.....
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
victorsiamak - بلژیک - بروکسل. اولا من خودم هم مخالف جمهوری ولایت فقیه هستم و بعد از انتخابات تا آنجا که توانستم در تمام تظاهرات مخالفان بودم دوما اگه هم اعتراضی میکنم برای این هست که امثال شما میخواهید فرهنگ مزخرف غربی رو تو پاچه مردم ایران کنید ....بابا شما چرا متوجه نیستید اگه یک حکومت درست وحسابی در ایران سر کار بیاد که با استفاده متخصصان و علوم روز ایران رو تیدیل به یک کشور ثروتمند و پیشرفته بکنه {که کاملا انجام پذیر هست فقط کافی است اینهمه مدیر با مدرک جعلی کنار گذاشته شوند و مدیران لایق جایگزین شوند} آنوقت تمام دنیا باید بیاد جلوی فرهنگ ایران تعظیم کنه ...ایرانیها آنقدر از نظر فرهنگ غنی هستند که نیازی به الگوبرداری از فرهنگ شکست خورده دیگران ندارند ...مشکل اصلی امروز مردم ایران مشکلات اقتصادی و دور بودن از فرهنگ اصیل خودش هست....همین جشنهای مهرگان و نورورز چهارشنبه سوری ...کجا جشنهای همجنسبازها و گاوبازها کجا.....
یکشنبه 1 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
Hoja Verde - ایران - تهران. خود شما دارید می گویید:(ماده ای به نام اورانیوم) خدا که ماده نیست به قول شما خداپرستان که بشود مثلا: 100سال دیگه انسانها کشف کنند ان را و قابل دیدن باشد و کار ازمایشگاهی رویش انجام داد برای عموم مردم که تازه بخواهد قوانینی هم داشته باشه مثل بهشت و جهنم!! فرق تفکر من با شما این هست که شما در رویاهایتان فکر و سیر می کنید و من می گویم واقع بین باشیم!.
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . اعتقاد به خدا در درون همه انسانها وجود داره ....تو که اینهمه از عقل و منطق دم میزنی واقعا هنوز نفهمیدی که مخلوق به خالق خودش نمیتونه تسلط داشته باشه به همین دلیل نه من و نه هیچ کس دیگه نمیتونه بگه که خدا چه جوری بوجود آمده ولی همین که تو هستی و داری حرف میزنی یعنی یک خالقی وجود دارد که تو را بوجود آورده.....
یکشنبه 1 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
Hoja Verde - ایران - تهران. این تفکر بهشت و جهنم بر می گردد به زمانی که سیستم دادگستری در ان موقع مثل حالا وجود نداشت و انسانها به صورت قبایل پراکنده زندگی می کردند و وقتی کسی می امد به عنوان پیامبر و تعلیمات اخلاقی می داد می امد برایش ضمانت اجرایی هم می ساخت که مثلا: اگر کار بد بکنید می روید جهنم !!! حتی در تورات که پدر ادیان توحیدی است حرفی از بهشت و جهنم زده نشده است!!! اخه زندگی بعد از مرگ یعنی چی؟ یا زندگی هست یا مرگ!!! این داستان بهشت و جهنم مال زرتشت بوده محمد از زرتشتیان گرفته این داستان را عزیز. اون زمان بهترین وسیله برای ساکت کردن و کنترل مردم مسائل دینی بود و باید انسانها را می ترساندند تا کار بد نکنند!.
یکشنبه 1 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
Hoja Verde - ایران - تهران. مسئله بهشت و جهنم و زندگی بعد از مرگ در اسلام معروف به معاد است.در سوره یاسین ایات 77و78و79 این آیه ها می گویند: " آیا انسان ندیده است که ما او را از نطفه ای آفریدیم . پس اکنون دشمنی آشکار شده است. برای ما نمونه آوزد و آفریده شدن خود را فراموش کرد. و گفت کیست که استخوانها ، آن هم استخوانهای پوسیده را زنده می کند؟بگو آن کسی زنده می کند که نخستین بار او را ایجاد کرده است. و او به هر آفرینشی داناست.همانطور که از مفاد آیه های بالا آشکار است معاد جسمانی است! نکته دیگر که در مورد معاد سوال برانگیز است این است که اگر معاد جسمانی است ، انسانهایی که با جسم خود برانگیخته می شوند نیاز مادی خواهند داشت. طبیعتا گرسنه و تشنه خواهند شد.غذای این همه آدم تا زمانیکه موقع حسابرسی آنها می رسد که طبیعتا هزاران سال طول می کشد چگونه تامین خواهد شد؟همین الان دنیا با بحران بی آبی روبروست معلوم نیست در قیامت این همه آب و غذا از کجا تامین خواهد شد؟
یکشنبه 1 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
Hoja Verde - ایران - تهران. شما یک انسان را در نظر بگیرید که در سن 70 سالگی میمیرد. در نظر بگیرید که از او کثیف تر و گناهکارتر در دنیا وجود نداشته باشد. فرض کنید تمام مدت عمر خود را بدون وقفه به انجام گناه مشغول بوده است.گناهانی که انجام داده یا باعث لطمه به خودش شده است یا به دیگران.در نظر بگیریم گناهی نظیر خوردن شراب انجام داده است. که در صورت زیاده روی به جسم خود ضرر می زند. آیا خدا فضول اوست که با جسم خود چه معامله ای می کند؟حال به گناهی که در مورد دیگران مرتکب شده است توجه می کنیم. مثلا کسی را کشته است یا حقی را از کسی خورده است. هزاران سال پس از مرگ انسان مظلوم واقع شده، سوزاندن ظالم آیا عمر از بین رفته مظلوم را به او بر می گرداند. آیا حق خورده شده مظلوم در آن دنیا پس گرفته می شود ؟ و آیا اگر حق او پس گرفته شود در آن دنیا که مظلوم منتظر رسیدگی به اعمال خودش هست.حقی که در دنیا برای زیستن به آن نیاز داشت هزاران سال پس از مرگش به کارش می آید؟آیا سوزاندن ابدی کسی که 70 سال را گناه کرده عادلانه است؟.
یکشنبه 1 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
Hoja Verde - ایران - تهران. شما در صحبتهایتان اشاره به هیتلر و گاندی کردید عزیز شما دیدید که در نهایت بر سر هیتلر چه امد! شما دیدید که سران حزب نازی المان را همین مردم در یک دادگاه به جنایاتشان رسیدگی کردند و محکوم به اعدام کردند بهشت و جهنم را اگر سیستم دادگستری باشد همین دنیا انجام خواهد در باب نگرانی شما نسبت مجازات کسانی که جنایت می کنند دیگر احتیاج به حواله دادن انها در جهان اخرت توی جهنم نیست!!! انسان با امید بستن به موهومات دینی فقط دارد خودش را گول می زند در حالی که واقعیت چیز دیگری را به ما نشان می دهد!(داستان درد و رنج انسانهاست و اویختن به ریسمان خرافات مذهبی).
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ. بابا تو وقتی بدنیا آمدی از یه دنیای دیگه وارد این دنیا شدی نکنه فکر میکنی همینطوری از غیب بوجود آمدی و بعد از مرده هم از بین نمیری بلکه وارد یک دنیای جدید میشی ...اگه قانون ثابت بودن ماده وانرژی رو هم قبول داشته باشی درک این موضوع برات ساده تر هست که انسان با تمام مختصات آن از قبل وجود داشته و در آینده هم وجود خواهد داشت ولی به یک شکل دیگه ....
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . این دنیا جهان تعادل هست ولی اگه یک نفر چند میلیون نفر رو بکشه در عوض اگه فقط خودش اعدام بشه فکر میکنی واقعا عدالت اجرا شده و تعادل برقرار شده ؟؟؟؟.... اشتباه شما اینجاست چون ظرفیت این دنیا محدود هست و امکان اجرای عدالت به طور کامل وجود نداره تازه اگه یک قاتل رو اعدام کنید به سزای عمل خودش رسیده ولی حق مقتول چه میشه که او بدون هیچ گناهی کشته شده عدالت واقعی این هست که مقتول دوباره زنده بشه چون هیچ گناهی نداشته و قاتل به سزای عملش برسه....
یکشنبه 1 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران. شیعیان علی که مسلمان واقعی نیستند در دین بدعت گذاشتند به خاطر همین بهشون میگن رافضی! مسلمانان واقعی سنی ها هستند تمام این جهان اسلام را نگاه کنی از شمال افریقا تا همین ترکیه همه سنی هستند تنها کشور شیعه ایران است چطور یک میلیارد مسلمان نفهمیدن اسلام چه هست فقط ایرانیها فهمیدند اسلام واقعی شیعه گری علی است؟؟!! بلند شو برو تو مدینه و مکه که زادگاه این امامان عرب بوده بپرس امام باقر و امام صادق را می شناسید اونوقت بهت میگن نه اینها کی هستند!!!!!!! شما وقتی می گوید من احادیث را قبول ندارم خیلی مسخره است. سوره احزاب آیه 21:برای شما اگر به خدا و روز قیامت امید می دارید و خدا را فراوان یاد می کنید ، شخص رسول الله مقتدای پسندیده ای است.این بسیار غیر منطقی است که یک مسلمان به محمد بگوید من کتابی که تو آورده ای (قرآن) را قبول دارم اما خود تو را شایسته فرمانبرداری و اطاعت نمیدانم. لذا حدیث را میتوان در کنار قرآن به همین استدلال که نبوت به معنی دنبال کردن افعال محمد است آورد در کنار قرآن از اصول اسلام دانست.
یکشنبه 1 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران. شما احادیثی را که بزرگترین عالم شیعه یعنی محمد باقر مجلسی نقل کرده را به مسخره می گیری؟؟ بیشتر شیعه گری اساس ان را محمد باقر مجلسی در ایران به پا کرده است! تو اگر شیعه علی هستی مرجع تقلیدت کیست؟؟ برو از مرجع تقلیدت بپرس که محمد باقر مجلسی چه کسی بوده است اونوقت با احترام فراوان از او یاد می کند!!. متاسفانه مسلمان شیعه بی اطلاع از دینت و علمای دینت هستی! خودت را با اینگونه سخنان لو دادی!!! تو و امثال شیعیان مدیون محمد باقر مجلسی هستین در تاریخ و احادیث شیعه گری علی!!! بعد می گویی این احادیث جعلی هست که ایشان گفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . مرجع تقلید کیلو چنده نکنه انتظار داری از کسی که تا بحال دست به کامپیوتر نزده بپرسم اینترنت خوب هست یا نه حتما بعدش هم میخوای بگی التزام به ولایت فقیه ....علم پینی از نظر من کسانی مثل بوعلی سینا هستند که یکی از این عالمان از این مزخرفات نگفتند که متاسفانه در زمان ما خیلی کم پیدا میشند برای همین هست که میگم این آخوندها بی سواد هستند سواد من از خیلی از این مجتهدها بیشتر هست مادر بزرگ من 20 سال پیش میگفت اگه پاسور بخاطر قمار نباشد و برای تفریح باشد حرام نیست حالا چند تا از این مثلا مجتهدها تازه این را فهمیدند و گفتند که بازی پاسور اگه برای قمار نباشه حرام نیست پس نتیجه میگیریم که سواد مادربزرگ من از خیلی از این مجتهدها بیشتر هست اگه قرار باشه من از کسی تقلید کنم ترجیح میدم از مادربزرگم تقلید کنم....
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . در ضمن این مجلسی که شما میگید سعی کرده که احادیث رو جمع کنه و معنی آن این نیست که هر چه نوشته درست هست اتفاقا تحقیقات زیادی درباره درستی این احادیث شده و این احادیث بر اساس درستی منابع آن درجه بندی شده و ممکن هست اعتبار یک حدیث بسیار بیشتر از حدیث دیگر باشد که از منابع زیاد مطمن گفته نشده ....
یکشنبه 1 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . واقعا خنده ات نمیگیره به این حرفای خودت { انسانهایی که با جسم خود برانگیخته می شوند نیاز مادی خواهند داشت. طبیعتا گرسنه و تشنه خواهند شد.غذای این همه آدم تا زمانیکه موقع حسابرسی آنها می رسد که طبیعتا هزاران سال طول می کشد چگونه تامین خواهد شد؟همین الان دنیا با بحران بی آبی روبروست معلوم نیست در قیامت این همه آب و غذا از کجا تامین خواهد شد؟}.....خدایی که تمام کارهای او کن فیکون هست یعنی دستور میدهد که باش و او او هم بوجود می آید آنوقت شما داری حساب میکنی خدا آب و غذای این همه آدم را از کجا می آورد یک نگاه به آسمان کن تا عظمت خلقت خدا رو ببینی مشکل شما این هست که از زاویه دید یک مخلوق میخواهی تمام سوالات خودت رو پیدا کنی........
یکشنبه 1 آذر 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
*پسر شجاع* - ایران - تهران . . چطور من وامثال من میخواهیم فرهنگ غربی را وارد کنیم که به نظر تو این فرهنگ خیلی بد هست ولی اون فرهنگ عرب که پدر ما را به مدت 1500 سال در اورده بد نیست اگر اجداد تو وامثال تو چاپلوسی اعراب را نمی کردند ونکنند که حسین میشود رمبوی انان و جعفر صادق دانشمندشان این کشور صدها سال پیش از همه دنیا پیش می افتاد و این همه ایرانی ازاد اندیش وازاد منش از همان زمان ورود اعراب وحشی تا به امروز به خاک و خون نمی غلطیدند افرادی که جعفر صادق عرب دانشمند و پیشوایشان باشد نتیجه انست که امروز در ایران می بینم فساد فحشا قتل دزدی ووو خواهشن جوک نفرمائید
دوشنبه 2 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ. در تورات مسیحیان نه اینکه اشاره ای نشده باشد اما مانند قران پیچ و تاب نداده ولی آینده ای را برای پس از مرگ انسان درنظر گرفته است. دینها در ابتدا ساده بودند و متناسب با خرد مردم و زمان خویش بسط داده میشدند. در نخستین نوشته‌های تنخ یهودی، سخنی از زندگی پس از مرگ، کیفر و پاداش، بهشت و جهنم (دقیقن مانند مسلمانان) نمی‌رود. اعتقاد بر این بود که مردگان به سرزمین مردگان که شئول نامیده می‌شد، می‌روند. مرگ زودرس،‌ کیفر خدایی دانسته می‌شد که بدکاران و کافران به آن دچار می‌شوند و زندگی طولانی بالاترین خوش‌بختی دانسته می‌شد.؛ زندگی پس از مرگ نامشخص تلقی می‌گردید ظاهراً به این دلیل که مردم همسایه اسرائیل، به زندگی پس از مرگ به شیوه زندگی در قبر باور داشتند؛ اسرائیلیان از آن‌ها دوری می‌جستند.آنها هم آینده ای را برای خود مصور کرده بودند. ادیان برای این هستند که انسانها را از سرگردانی نجات دهند و راه امید و نیکی را به آنها نشان دهد.
دوشنبه 2 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
الیعازر هاگاپار به نقل از بن‌سیرون می‌نویسد: "آن‌ها که زاده می‌شوند برای مردن‌اند، و آن‌ها که می‌میرند برای زنده شدن، و آنان که برانگیخته می‌شوند، برای آن است که درباره‌شان داوری شود".در تلمود آمده‌است:"اگر کسی برانگیخته شدن مردگان را نفی کند، در روز رستاخیز بهره‌ای نخواهد برد".پیامبران عهد عتیق از روزی به نام روز یهوه سخن گفته‌اند که یهوه در آن روز چهره خود را مکشوف می‌سازد؛ این روز عظیم و مهیب توصیف شده‌است. در کتاب حکمت آمده‌است: "آری، خداوند به راستی انسان را نابودناشدنی آفریده‌است؛ چنان‌چه خود نابودناشدنی‌است."در دعای صبح‌گاهی اسرائیلیان آمده‌است: "جاودانه، خدای من! روحی که تو در کالبد من نهادی، پاک است. تو آن را پدید آوردی، تو را جان بخشیدی، تو آن را در من دمیدی. تو آن را در من نگاه می‌داری. تو آن را به هنگام مرگ از من برمی‌گیری و تو آن را در روز رستاخیز به من بازمی‌گردانی."
دوشنبه 2 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران. تو اول الله اکبر را وجودیتش را ثابت کن تا برسیم به این که کن فیکون کرده یا می تواند بکند!!! این داستانهای قران شماست که باعث می شود حتی مرغ پخته هم از تناقض گویی و سطحی بودن ایات ان خنده اش بگیرد چه برسد به انسانهای روشنفکر!!! میگم الان نشستی خیالت راحت هست که اون دنیا تو بغل حوری 70متری میری نه؟ حضرت علی هم با ملاقه برات شیر و عسل می اورد و دستت را دراز می کنی میگی انار یهو یه انار می افتد کف دستت نه؟ اگر تو جهنم رفتی می خواهی چی کار کنی؟ علم وقتی پیشرفت می کند توی مسلمان اینترنت باز هم دچار شک می شوی در مذهبت و به شغل شریف مالکشی مشغول می شوی! به عنوان مثال:حدیث علامه مجلسی جعلی هست نمی دانم مرجع تقلید کیلو چنده و.. اگه شما بر تمام اصول دین اگاهی بیا اعلام اجتهاد کن پس!!!!! راستی اینکه می گویی نگاه کنم به اسمان تا عظمت خلقت خدا رو ببینم مگر چیزی یا جایی به اسم اسمان وجود دارد؟؟؟ شاید منظورت سطح پایین اسمان اول است!!! اخه شما ها 7تا اسمان دارید در اسلام نه؟ مرد حسابی سر تا پای مذهبت جای خنده داره که! .
دوشنبه 2 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ. ((همانطور که از مفاد آیه های بالا آشکار است معاد جسمانی است!)) برای اعراب نادانی که همه چیز را جسمانی میدیدند انتظاری نمی رفت که بسیار پیچیده سخن خود را بیان کند. قران ساده ترین گفته را به اندازه ی درک و فهم بادیه نشینان عرب میداشت. اکنون در قرن 21 شما میگویی خدا وجود ندارد چطور ممکن بود در قرن 6 مردم گمان کنند که خدا وجود دارد. و پیغمبر چطور به مردم حالی میکرد. یکی از آیه هایی که پیغمبری محمد را روشن میکند آیه ای از سوره ی (فکر کنم) یونس باشد:"من پیش از آن ادعایی نداشتم حالا از جانب خدا به من وحی میشود". پیغمبر تا روز بعثتش هیچ ادعایی نداشت و کاری به کار دیگران نداشت. شاید میتوان گفت از دوران نوجوانی و جوانی وی اطلاع زیادی در دست نیست! ناگهان در سن چهل سالگی و بعد از برگشت از غار حرا به یاد دروغگویی افتاده است. در راه ادای رسالت خویش رنج های بزرگی را متحمل شد و مثل پیغمبر دروغین بهاییان درجا نزد. ((انسانهایی که با جسم خود برانگیخته می شوند نیاز مادی خواهند داشت.)) دوست بسیار خوبم پسر شجاع پاسخ دادند.
دوشنبه 2 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
((...گناهی نظیر خوردن شراب انجام داده است)) اینجور ایه هایی که در قرآن آمده باعث بهتر زیستن انسانها می شده است. هیچگاه گفته نشده که شراب خوردن زیاد برای بدن سودمند است. شاید سودهایی داشته باشد ولی زیانهایش یسی فزونتر است! وگرنه شما هرچه می خواهی شراب بنوش اما انسانی که شراب می نوشد (یا حتا مواد مخدر) توی حال خودش نیست و ممکن است به هر کاری دست بزند. پیغمبر نخست گفت کم بنوشید ولی چون اعراب زیاده روی می کردند و همزمان تخلفات فراوانی می کردند احکام مجازات نوشیدن مشروب را ایجاد کرد.  ((سوزاندن ظالم آیا عمر از بین رفته مظلوم را به او بر می گرداند)) عدالت است که هر کس هر کاری دلش خواست بکند و سپس مجازات نشود؟ ما دقیق نمی دانیم که آخرت چگونه است ولی حتمن آخرتی هست. انسانها بیخود زندگی نمی کنند و در پس زندگی انسانها هدفی بزرگ نهفته است. اگر انسانها میمردند و همه چیز تمام میشد آن هنگام زندگی هیچ مفهومی نداشت و به نظر من خودکشی بهترین چاره است. کسانی که مال دیگران را سالها می خوردند و قصرهای باشکوه میساختند و از برده ها بیگاری می کشیدند.. اینها کجا ثبت میشود؟ موفق باشید.
دوشنبه 2 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
victorsiamak - بلژیک - بروکسل . قبل از اسلام چند دانشمند ایرانی را نام ببر تا من هم نام 100 دانشمند ایرانی را بعد از اسلام برای تو بگویم ...بعد از آن درباره فرهنگ ایران قبل از اسلام و بعد از اسلام صحبت کنیم ....
دوشنبه 2 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران. دانشمندان ایرانی قبل از اسلام اسامی انها اینگونه است: 1.اسکیلاس- دوره هخامنشی (زمان حکومت داریوش از سال 486- 521 ق.م.) دریا نورد و مکتشف و مهندس سازنده قنات.2.ستاسپ- دوره هخامنشی ( زمان حکومت خشایار شاه 2466-486 ق.م.) دریا نورد و مکتشف.3.بوبراندا-دوره هخامنشی (زمان خشایار شاه) مهندس.4.آرتاخه-دوره هخامنشی (زمان خشایار شاه) مهندس و سازنده کانال آتوس.5.استانس- دوره هخامنشی شیمیدان و استاد دموکریتوس.6.برازه- دوره ساسانی (زمان فرمانروائی اردشیر( 241-226 م) مهندس و احیا کننده شهر فیروز آباد.7.برانوش- دوره ساسانی- سازنده شادروان شوشتر.8.فرغان- دوره ساسانی- سازنده تاق کسرا.9.جهن برزین- دوره ساسانی - سازنده تخت (تاقدیس.10.شیده- دوره ساسانی - سازنده کاخ خورنق.11.ابولؤلؤ(فیروز) - قاتل عمربن خطاب (خلیفه اعراب و متجاوز به ایران) - هنرمند ، صنعت کار و سازنده آسیاهای بادی. ادامه در کامنت بعدی...
دوشنبه 2 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران.دانشمندان ایرانی بعد از اسلام هم داشتیم ولی خیلی از دانشمندان ایرانی بعد از اسلام حتی ارادتی به اسلام نداشتند مثل:عمر بن ابراهیم خیامی (عمر خیام)(517/516-440/430هجری)(1124/1123-1048/1038 میلادی) زاده نیشابور ،ریاضیدان،ستاره شناس،شاعر و فیلسوف!!!!!!!!!!!!!! رباعیات خیام که برات اشنا هست؟ در یک دوره ای که حاکمان ان دوره مثل:منصور.مامون.هارون. اینها دستور دادند کتب دانشمندان یونانی ترجمه بشود در ان موقع بود که کسانی مثل:فارابی و بوعلی سینا و...به خاطر خواندن کتب دانشمندان یونانی در علم ان زمان رشد کردند و این هیچ ربطی به اسلام نداشت حاجی!!!! و بعد از این اقایان دیگر چرا دانشمندی پیدا نشد حدود 600سال هست که هیچ دانشمندی دیگر به قول تو از اسلامیون ایرانی پیدا نشد چرا؟؟!! اگر رشد دانشمندان ایرانی به خاطر اسلام بوده چرا 600سال هست کسی دیگر پیدا نشده حکومت که هنوز اسلامی هست؟؟.
دوشنبه 2 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران. چرا امروز 4تا دانشمند اسلامی سرشناس توی دنیا وجود ندارد اگر اسلام باعث ظهور دانشمندان بوده و هست؟؟ یک دانشمند اسلامی اسم ببرید که در مکه و مدینه که زادگاه این اسلام هست بوده باشد؟ الان تو اثار ابن سینا را بیار همش را از ارسطو گرفته است! پزشکی ابن سینا نوع پیشرفته پزشکی بقراط و هندی ها و خود ایرانیهاست!! علم یعنی چی؟ مگر نه اینکه ریاضیات و نجوم و پزشکی و.. این علم چه ربطی به دین اسلام دارد؟؟ دین یکسری اخلاقیات است.قبل از اینکه اسلام به ایران بیاد ما دانشگاه جندی شاپور داشتیم در همین خوزستان!!! این تحولات علمی در ایران بوجود می امد به خاطر اقداماتی که شده بود در باب محیط های علمی و ربطی به اسلام نداشته است.چرا خودت را با این حرفها فریب میدی؟ چرا تو 100سال اول ظهور اسلام یک دانشمند اسلامی پیدا نشد؟؟.
دوشنبه 2 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ-ناگهان در سن چهل سالگی و بعد از برگشت از غار حرا به یاد دروغگویی افتاده است.؟؟؟ (تصحیح کردم و علامت پرسش را گذاشتم). پیروز باشید.
دوشنبه 2 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
Hoja Verde - ایران - تهران. عزیزم شما نمی دانی دروغگویی و کلاه سر مردم گذاشتن سن و سال نمی شناسد؟ که می گویید: چرا محمد ناگهان در سن چهل سالگی و بعد از برگشت از غار حرا به یاد دروغگویی افتاده است!! .
دوشنبه 2 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . 1)خودتو مسخره کردی یا من رو تمام اینهایی که گفتی مثلا دانشمند بودند مخصوصا ابولولو که عمر رو کشت با این حساب اون کفاشی که زمان ساسانی رفت تمام پس انداز یک عمر خودش رو بده تا حکومت اجازه بده پسرش درس بخونه ولی حکومت اجازه نداد هم از نظر تو صنعتکار بوده چون به هر حال کفاش بوده !!!!!!!!!....آدم حسابی دانشمندان قبل از اسلام کاملا معلوم هستند و تمام دنیا هم آنها رو میشناسند مثل سقراط ارسطو افلاطون ارشمیدس .......که همه آنها از یونان بودند و تنها بعد از اسلام دانشمندان بزرگی از ایران پیدا شدند که تمام دنیا آنها را میشناسند و به آنها احترام میگذارند مثل بوعلی سینا ابوریحان خوارزمی خواجه نصیر طوسی ذکریا رازی مولوی سعدی فردوسی خیام .........
دوشنبه 2 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . در ضمن اینقدر از خیام مثلا برای تحمیل نظرات خودت استفاده نکن چون خیام بیش از خیلیها مسلمان بوده واقعا من مانده امثال شما چطور ادعا میکنید که آنها ارادتی به اسلام نداشتند و هیچ محقق و تاریخدانی که سواد درست و حسابی داشته باشد این حرفها رو نزده و کسانی که فقط چند بیت خیام یا حافظ رو میخونن همون اول سریع کشف میکنند که خیام مسلمان نبوده یا مثلا حافظ شراب خوار بوده!!!!!!واقعا تو تمام اشعار خیام را خواندی این روش خیام هست که با اشعار خودش غیر مسلمانها را به سمت خودش میکشه و در حقیقت فریب میده و وقتی که کسی تمام اشعار خیام رو بخونه به سمت اسلام متمایل میشه و کم نیودند کسانی که با خواندن اشعار خیام مسلمان شدند همانطور که کسانیکه با خواندن سطحی اشعار حافظ فکر میکنند که همش درباره شراب و میخانه حرف زده در حالیکه حافظ خودش حافظ کل قرآن بوده و در حقیقت و منظور حافظ عرفان هست ...
دوشنبه 2 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . 3)در مورد خواندن کتابهای دانشمندان یونانی توسط بوعلی سینا یا بقیه دانشمندان ایرانی من موندم کجای این کار ایراد دارد که مثلا شما آن را کشف کردید طبیعی هست که یک دانشمند در ابتدای کار کتابهای دانشمندان قبلی را مطالعه کند و مسیری که آنها رفته اند را بشناسد و خودش هم با تفکر و تحقیق مطالب و اکتشافات دیگری را به علم اضافه کند و دانشمندان پس از او هم همینکار را میکنند همانطور که چندین قرن کتابهای بوعلی در دانشگاههای اروپا تدریس میشد ....
دوشنبه 2 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . 4)در ضمن اینقدر عجله نکن بعد از فروپاشی صفوی و عثمانی سرزمینهای اسلامی دچار هرج و مرج و دوری از علم شدند ولی حالا کشورهای اسلامی به سرعت درحال بازیابی خود هستند و مطمن باش قرن آینده قرن مسلمانها خواهد بود .....و توی همون اروپا میتونی ببینی که مسلمانها با چه سرعتی در حال پیشروی هستند و در هرجایی نفوذ کردند و هویت خود را در سرزمینهای خود حفظ کردند و با اینکه دهها سال توسط اروپاییها مورد حمله قرار گرفتند ولی هویت خود را حفظ کردند همون فلسطین را نگاه کن ببین چطور برای باز پس گرفتن یک وجب زمین چقدر تلاش میکنند...
دوشنبه 2 آذر 1388

nazi88 - کویت - کویت
*پسرشجاع*ایران تهران. سلام ممنون خوبم؟؟شما خوبی؟؟. من قصد مسخره کردن اسلام را نداشتم. اما این بابا گویا میخواسته شیرین کاری کنه!!! اخه همه دختر اونم قدهای بالای 170 ؟؟؟؟؟
دوشنبه 2 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران. تا حالا مثال گربه مرتضی علی را شنیدی؟؟ بچه اخوندهای مثل تو مثال گربه مرتضی علی هستید از هر طوری بالا بندازنتان همونطور چهار چنگولی پایین می ایید!!! مرد حسابی این مزخرفات چی هست که می گویی:(کشورهای اسلامی به سرعت درحال بازیابی خود هستند و مطمن باش قرن آینده قرن مسلمانها خواهد بود) نکند علم غیب داری؟حضرت محمد در قران گفت من از غیب خبر ندارم اونوقت تو چطور خبر داری؟؟ اگر منظورت تصرف کشورهای غیر اسلامی توسط مسلمانان با زور و حمله و یاغیگری باشد مثل زمان محمد و عمر و علی شاید اینطوری بله ممکن می تواند باشد شاید!!!!! اگر خلفای سکولار قرن 2نبود مثل:منصور.مامون.هارون و به جای اینها امام رضا و باقر و.. خلیفه بودند بوعلی سینا و فارابی دیگرانی هم نبودند تو بهشون افتخار کنی! چون امام باقر می خواست حدیث درس بدهد و...!!!! تو اطلاعات تاریخیت 0 است!! برو کمی مطالعه کن دلایل رشد علم در ایران بعد از اسلام را!! از ریشه به مسائل نگاه کن سطحی فکر نکن. دانایان فهمند معنی کامنتهای من را..... اگر این اسلام چیزی هم بدست اورده از برکت ایرانیها بوده اعراب مسلمان که پشگل خور بودند!
دوشنبه 2 آذر 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
*پسر شجاع* - ایران - تهران این مسخره بازی ها را بذار کنار تو و اون مزدورهای جمهوری اسلامی جعفر صادقی کسی که خودش را ایرانی بدونه عرب نمی پرسته
دوشنبه 2 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . حالا چرا کم میاری میگی .
دوشنبه 2 آذر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
nazi88 - کویت - کویت . نه بابا شوخی کردم این قذافی هم یه تختش کمه .....خوشحالم باز میبینمت....
دوشنبه 2 آذر 1388

shanul - المان - هامبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران.پسر جان من تا صبح قیامت هم که بخواهی حاضر به بحث هستم ولی با کسی که بچه نباشه من حرفام رو زدم روی منطق و واقعیتهای موجود ولی چون تفکر تو اسلامی هست و یک ادم مذهبی اصول تفکرش بر اساس توهم و رویا است مثال نرود میخ اهنی بر سنگ و اب در هاون کوبیدن است بحث کردن با او یعنی کاری بی فایده است متاسفانه!!! بنده تا روزی که زنده هستم پته دروغگویی این محمد عرب و قران و امامان عربی شیعه را با سند و مدرک رو اب می ریزم. شما بشین منتظر این باش که مسلمانها دنیا را بگیرند!! خوشحالم از اینکه دین فاسد شما جا زیاد داره برای رسوا شدن و من رسواش می کنم! دین اسلامی که سر تا پایش تناقض و اشتباه است همون برای من جایش توی سطل اشغال است!!! البته پنبه این دین اسلام زده شده است کار امثال من خورده پاها این هست پنبه های ریخته شده را جمع کنیم بریزم تو سطل اشغال همین.
سه‌شنبه 3 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
victorsiamak - بلژیک - بروکسل-shanul - المان - هامبورگ. دوستان عزیز بیاییم نژادها و رنگ و زبان و اختلافات قومی را کنار بگذاریم. یعنی چی فلانی تازی است و من پارسی هستم!!؟ اینا نشان دهنده ی نژاد پرستی است که در واقع باعث بدبختی انسانها شده است.متاسفانه هر کس گمان میکند از دیگران برتر است.
سه‌شنبه 3 آذر 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران . این جوکهای خنده دار را از کجا یاد گرفتی که اعتقاد به خدا در درون همه انسانها وجود داره! (اس ام اس جدید برات اومده؟!) این که تو بهش اعتقاد داری موهوم گرایی است و تنها نزد انسانهای بی خرد و منفعل که قادر به تحلیل علمی مسائل نیستند وجود دارد. دوران خداگرایی و موهوم گرایی بسرعت رو به اتمام است و دوران زندگی در کنار علم شتابان همه را در بر میگیرد. مثل اینکه مغز شما مذهبی ها روز به روز بیشتر تحلیل میرود و تا الان از دوران نئاندرتال هم عقب تر رفته اید چون آن انسانهای بدوی با دانش بیگانه بودن و خدا پرستی را پیشه کردند اما شما مفلوکان در عصر فضا رو به موهوم گرایی آورده اید!!! این داستان خالق و مخلوق هم در حد و اندازه مغز شماها نیست! بارها در مورد عدم نیاز جهان آفرینش به علت وجودی در این وب سایت مقاله منتشر شده و روی یو تیوب هم هست. شتاب دهنده ذرات ّهادرون بزودی با خلق جهانی مینیاتوری صحت تئوریهای ارائه شده در این زمینه را به اثبات خواهد رساند گرچه نرود میخ آهنین بر مغز سنگی شما متحجران مذهبی! تو برو دو رکعت نمارت رو بخون و دنیای علم رو بگذار برای دانشمندان کافر!
سه‌شنبه 3 آذر 1388

mehdi152 - ایران - اصفهان
شاید از این جهت که دخترای امروز مادران فردا هستن خواسته یه هسته اسلامی تو اروپا ایجاد کنه ، چه درختی بشه این هسته که باغبونش قذافیه
سه‌شنبه 3 آذر 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
Hoja Verde - ایران - تهران . . بنده نژاد پرست نیستم بلعکس به همه ایدها در حد منطق احترام میگذارم اماچرا وقتی بحث از جامعه خودمون میشه یه نام عرب دیده میشه میدونی چرا چون از زمان حمله اعراب تا به امروز یا خوداعراب یا مزدورانشان در ایران حا ل چه با نام ملا یا حتی شاه و سلطان سعی بر این بود تا این فرهنگ عربی در جامعه ماشکل بگیره حالا شما واقعا فکر میکنی اعراب به ایران حمله کردند خواستند اسلام را برای ما بیارند و ایرانیها وحشی بودند اما اعراب .. هاها کدوم نژاد پرستی لطف کن حقایق را بدور از هر گونه مسایل احساسی و حتی تعصبی ببین نگاه کن امارات را که ادعای خاک ما را داره صدام حسین عرب را دیدی با کشورمون چه کار کرد اعراب خون ما را به جای اب میخورند و بعضی هموطنان اجداد اونها را مثل بت می پرستند یعنی این امامان که تازه بعضی هاشون هم دانشمند میشوند چه جوکهائی
سه‌شنبه 3 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
victorsiamak - بلژیک - بروکسل. دوست گرامی.صدام که به ایران حمله کرد یک بحث دیگه است. مغول ها هم به ایران حمله کردند. من نگفتم ایرانیها وحشی بودند. هیچ وقت چنین حرفی نزدم. اگه گفتم نژادپرستی نکنیم برای این بود که دیدم خیلی از جوانان تو ایران ضد عرب شدند (که البته یک جورایی هم حق دارند چون حکومت فعلی فرهنگ عرب را رواج میدهد و گذشته ی ایران فراموش شده است.)ضد عرب بودن مساوی است با فرق گذاشتن میان انسانها از راه نژاد و رواج نازیسم. درست هم نیست که تا هر اتفاقی تو مملکت می افتد میگیم مرگ بر اسلام مرگ بر تازی سوسمارخور و فلان.من اصلن تشیع را قبول ندارم و امام شیعه رو هم همینطور. محمد هم یک آدم معمولی بود (تنها فرقش پیغمبری وی بود) ولی آنچه که من در پی دفاع آن هستم انسانیت و روش درست زندگیست.چشمانمان را باز کنیم و روشن بین باشیم.در ایران نژاد عرب هم زندگی میکنند. عامل بدبختی ما خود ما هستیم. خود ما! پیروز باشید.
چهار‌شنبه 4 آذر 1388

+5
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.