ترانه Imagine (تصور کن ) با صدای جان لنون و زیر نویس فارسی - ویدیو

ترانه Imagine (تصور کن ) با صدای جان لنون و زیر نویس فارسی


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=GMhg4HEFiPU

mr. fair - انگلستان - منچستر
لیورپول یه شهر فرهنگی حساب میشه ولی باید اذعان کرد که نماد لیورپول بیتلز و مخصوصا جان لنون البته خودشونم خیلی بهش افتخار می کنند و به افتخارش اسم فرودگاه شهرشونو به اسم جان لنون گذاشتند
یکشنبه 10 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
جان لنون یکی از مبارزان نا برابری و جنگ در جهان بود واین اهنگش جاودانی!!وقتی قمیشی بر گردان این اهنگ را خواند قسمت//تصور کن مذهبی نبود// را سانسور کرد چراکه باوری به جهان بدور از خرافات مذهبی در مغز کوچکش نمی گنجید...زنده یاد جان لنون و تلاش او بر ضد جنگ ویتنام.
یکشنبه 10 آبان 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
واقعا حق این است که سرود رسمی سازمان ملل باشه. تف به قبر خمینی.
یکشنبه 10 آبان 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
خیلی زیبا بود. راستی جان لنون یک آتئیست است.ولی در کل خوب بود.
یکشنبه 10 آبان 1388

persian.uk - انگلیس - لندن
165 ساله بهایی ها هم همین و میگن
یکشنبه 10 آبان 1388

bivvafaaa - کره - سپول
سلام .....عضوه جدیدم تحویلم بگیرید یخورده...راستی موزیک دوستاشتنی بود....فدا
دوشنبه 11 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
persian.uk - انگلیس - لندن. 165 ساله بهایی ها هم همین و میگن..}} 2500 سال پیش کورش کبیر این رو گفت. اما کو گوش شنوا؟!
دوشنبه 11 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. ARTEMIS-SW:..{{!وقتی قمیشی بر گردان این اهنگ را خواند قسمت//تصور کن مذهبی نبود// را سانسور کرد چراکه باوری به جهان بدور از خرافات مذهبی در مغز کوچکش نمی گنجید...}} دوست عزیز با شما موافق نیستم. قمیشی از ترس شیعیان رافضی که خون او را حلال کنند و بکشندش؛ این قطعه را نخواند
دوشنبه 11 آبان 1388

Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ
bivvafaaa - کره - سپول . سلام عزیزم. خوش اومدی باوفا!
دوشنبه 11 آبان 1388

bakhshi99999 - اکراین - کیف
"آنان که به شمشیر زندگی کنند با شمشیر خواهند مرد." انجیل متا 52:26 "دشمنان خود را دوست بدارید و برای لعنت کنندگان خود دعای برکت کنید."عیسا مسیح.
دوشنبه 11 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
آنتی اسلام - ایران - اهواز . عزیز تنها شیعیان نیستند جنایت در بطن این دین است یک زن شجاع سومالی///که عقب مانده ترین اسلامیها هستند// بر ضد خرافات اسلام برخاست به پارلمان هلند راه یافت سناریوی فیلمی را نوشت که بازمانده ی/ون گوگ// نقاش محبوب هلندی فیلمی ساخت از فجایع اسلام بر ضد زن....نتیجه.یک جانور اسلامی این شخصیت بسیار محبوب هلند را با وضع فجیعی کشت....سنی مذهبی از مراکش!!!!!!و این زن با حمایت پلیس به همه جا می رود.این دین سرچشمه ی جنایت است و رود خون از ان جاریست چه سنی چه شیعه چه شاخه ی دگر//پیروز باشید همرزم گرامی.
دوشنبه 11 آبان 1388

arman_keyvan - کانادا - کالگری
ترانه قمیشی اصلا در حد و انداه های خودش هم نبود.. کپی ضعیف...!. ولی خوب حقم داره. شما هم مخاطب موسیقی فارسی رو ببینی, اون ترانه که هیچ.. آشغال تحویلشون میدی... همینطور که دارن میدن !
سه‌شنبه 12 آبان 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . بابا یه اهوازه و یه قمیشی. تنها افتخارتونو خراب نکن!سوختی از این که قمیشی هم دین وایمون داره؟!
سه‌شنبه 12 آبان 1388

alisam - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . وای چه جوی گرفته این یکی رو!خیال کرده جبهه جنگه!همرزم گرامی!!!!
سه‌شنبه 12 آبان 1388

alisam - ایران - تهران
دوستان کافر تا می تونید جو بدید ملت ایران با دیدن این سایت و وجود بزرگانی همچون انتی اسلام از دین و مذهب خود برگشتند زیرا او(انتی اسلام) مردی بود از تبار ازادی و دوستار و شیفته میهن خویش . برای همین کتاب های تاریخ را زیر و رو کرد تا بتواند چیزی از ان بیرون بکشد تا بوسیله ان بتواند مردم را به راه درست هدایت کن.اینک او سمبل ازادی در جهان بشمار می اید.انتی جون حال کردی چقدر تحویلت گرفتم؟! اهواز بعد سیاوش قمیشی یه نابغه دیگه به خودش دید!
سه‌شنبه 12 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو این هم هست. شما درست میفرمایید :-))
سه‌شنبه 12 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. alisam - ایران - تهران من همهء هنرمندها رو دوست دارم. فرقی نمیکنه مذهبی یا غیر مذهبی و خوب و بدشون رو هم میشناسم. کویتی پور و حاج فخری و حاج بخشو و... از بچگی با نوحه هاشون توی مساجد بزرگ شدیم. قمیشی رو هم خوب میشناسم. و خیالت راحت باشه که موسیقی رو هم خیلی خوب میشناسم و از سال 60 نوازندگی میکردم و همین الان چندین ساز رو درس میدم. اینکه قمیشی دین و ایمون داره یا نداره یک مسئلهء کاملاً شخصی است و نه به شما ربطی داره و نه به من ( همیشه مسلمانها دوست دارند ببینند کی دین و ایمون داره و کی نداره!!!!!) بحث سر این بود که چرا قمیشی :{{وقتی قمیشی بر گردان این اهنگ را خواند قسمت//تصور کن مذهبی نبود// را سانسور کرد }}!!
سه‌شنبه 12 آبان 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن. با هر دو نظرت موافقم
سه‌شنبه 12 آبان 1388

SashavaNatasha - روسیه - مسکو
چه زیبا...لذت بردیم.
چهار‌شنبه 13 آبان 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. اولآ قمیشی خودش این ترانه رو نگفته و این شعر از یغما گلروییه که از شعر جان لنون الهام گرفته.قمیشی هم به قول خودش شعرهایی رو می خونه که از اون ها لذت برده باشه و به نوعی حرف دل خود قمیشی باشه.شما هم نمی تونی تشخیص بدی که چرا اون قسمت که میگه دین و مذهب نباشه رو حذف کرده.شاید اصلآ فکر این قسمت و نکرده .شاید به خاطر این بوه که خودش دین و مذهب داشته و شاید هم به خاطر اینکه چون خواننده مردمه ایرانه و حالا کم و زیاد ایرانیها مذهب دارن پس باید به نظر اونها احترام بزاره تا از مهبوبیت خودش هم کم نشه.پس شما نمی تونی موشکافی بکنی!در ضمن قمیشی شعر های دیگه ای هم خونده که به نظر من نزدیکتره.مثل:با تو حکایتی دگر از البوم حکایت ...پس نیا اینجا هو بکش که نمی دونم سیاوش از ترس شیعه ها نخونده!چرت وپرت نگو خواهشن! سیاوش اونور دنیا با شیعه ها چی کار داره که از ترس اونها بیاد سر وته اهنگو بزنه؟!من که میدونم درد تو چیه پس با من کل کل نکن!به من نگاه کن تو هر چیزی که سر رشته دارم کامنت میزارم نه مثل تو که تو هر صفحه با شست نفر کل کل می کنی!یه خورده یاد بگیر!
پنج‌شنبه 14 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. alisam - ایران - تهران جواب ابلهان همون خاموشیست! تو آدم بشون نیستی و اونقدر بیسوادی که من کل کلی با تو ندارم!! تویی که میگی فردوسی شیعهء اثناعشری بود و عاشق ائمهء اطهار بود و دست بوس امام زمان بود و.... من آخه چه بحثی با تو داشته باشم فقیر؟!! باشه تو فکر کن درست میگی. راحت باش :-))
پنج‌شنبه 14 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. alisam - ایران - تهران {{به من نگاه کن تو هر چیزی که سر رشته دارم کامنت میزارم نه مثل تو که تو هر صفحه با شست نفر کل کل می کنی}}اول اینکه تا الان ( از زمانی که اولینت کامنتت رو دیدم) همش حرف بی ربط و دروغ و.. گفتی درضمن من با این رفیقاهات و هم عقل هات ( حیف کلمهء همفکر!) هم کل کلی ندارم. معمولاً من یه جمله میگم؛ بعدش سریع دو یا سه نفر که هم عقل تو هستند و 10 تا آیدی دارند حرف مفت میزنند ( نه کل کل!) شما و هم عقل هات در حدی نیستین که من بخوام با شما بحثی داشته باشم. برو به مرجع تقلیدت بگو باید!
پنج‌شنبه 14 آبان 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . اولآ . بشو ! دومآ نگفتم فردوسی شیعه اثنی عشری بود گفتم معتزله بوده.حالا تو می تونی بری بخونی ببینی معتزله به چی ایمان داشته به چی ایمان نداشته.اون مشکل توئه!سومآ من دروغ گوئم یاتو؟! تو همیشه یه کامنت میزاری؟! قربونت برم دیگه خالی به این گندگی ندیده بودم!هر صفحه رو که باز می کنی فقط اسم انتی اسلام جلوته!!!بعضی اوقات که کسی تحویلت نمیگیره خودت جواب خودتو میدی!!!!هاهاهاها...
جمعه 15 آبان 1388

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.