افشای دیدار محرمانه وزیر ایرانی و همتای اسرائیل + عکس

افشای دیدار محرمانه وزیر ایرانی و همتای اسرائیل

جهان نیوز : در حالی که تا ساعاتی دیگر اولین جلسه هیات دولت به صورت رسمی در جوار حضرت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد مراسم بدرقه وزیران دولت نهم نیز به همین مناسبت برگزار می شود. اما نکته جالب توجه در این میان پست هایی است که برای وزیران سابق در نظر گرقته شده است.

به گزارش جهان، از جمله وزیرانی که امشب با دفتر وزارتی خود وداع می کند محمد مهدی زاهدی وزیر علوم دولت نهم است که جای خود را به کامران دانشجو خواهد داد. اما زاهدی که روزگاری خود را نابغه ریاضیات می خواند در حالی از سمت عالی ترین مقام آموزشی کشور کنار می رود که سفارت چندین کشور حساس به وی پیشنهاد شده است. اما سابقه زاهدی در تعامل با کشورهای دیگر و نیز عدم تطبیق صحیح وی با معیارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از دغدغه هایی است که احتمال سفیر شدن وی در کشورهایی چون امارات و اندونزی را با ابهام جدی مواجه کرده است.

بر اساس این گزارش، زاهدی در دوران تصدی وزارت علوم با شرکت در اجلاس سزامی ۲۰۰۸ در کشور اردن بر خلاف قواعد و رسوم دیپلماتیک جمهوری اسلامی نه تنها با وزیر رژیم صهیونیستی در این اجلاس شرکت می کند بلکه به دور از چشم دوربین ها و اصحاب رسانه و در پشت درهای بسته به مذاکره با رالب (راغب) مجادله ، وزیر علوم وقت رژیم صهیونیستی می پردازد. هر چند تلاش های بسیاری برای رسانه ای نشدن این اتفاق انجام شد اما زمزمه سفارت زاهدی سایت جهان را بر آن داشت تا با انتشار عکس هایی از این دیدار مسئولان عالی دولت و مقامات دیپلماسی کشور را در انتخاب افراد آگاه به شئونات انقلاب اسلامی یاری کند.

گفتنی است که مواضع ضد اسرائیلی دکتر احمدی نژاد از مسائلی است که به عنوان نقطه قوت دیپلماسی کشور شناخته می شود و اعزام سفرایی ناآشنا و غیر منطبق با سیاست های نظام و شخص رئیس جمهور می تواند ضربات جبران ناپذیری به نظام وارد کند.


موج سبز آزادی : نکته جالب توجهی که در این بین وجود دارد، سکوت معنادار سایت جهان‏نیوز در این مورد است که مدت‏ها از انتشار این خبر خودداری کرده‏بوده‏ و حال که این شخص از دولت کنار رفته نسبت به انتشار این خبر اقدام می‏کند. در واقع این سیاست‏های یک بام و دو هوای احمدی‏نژاد که حضور مشایی نیز در آن‏ها پررنگ است در برخورد با دفتر تحکیم وحدت و روزنامه‏ای که بیانیه انتقادی دفتر تحکیم وحدت درباره کاسه داغ‏تر از آش شدن برای فلسطینیان را منتشر کرده بود بیش از پیش روشن می‏گردد.

خبرنامه امیرکبیر : احمد زاهدی وزیر سابق علوم که در چهار سال گذشته از سوی احمدی نژاد سکاندار وزارت علوم بود، در طی 4 سال با حملات بسیار بر دانشجویان منقد و دانشگاه‌ها سعی کرد خوش خدمتی خود را به احمدی نژاد و افراطیون کشور اثبات نماید.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر در یکی از موارد، سال گذشته پس از انتشار بیانیه دفتر تحکیم وحدت در مورد جنایات صورت گرفته در جنگ غزه، زاهدی و معاونینش از جمله حسینی به همراهی خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران، موج گسترده ای از حملات را به دفتر تحکیم وحدت آغاز کردند.

گرچه در آن بیانیه دفتر تحکیم وحدت جنایات اسرائیل بر علیه مردم بی پناه را محکوم کرده بود، اما به دلیل تفاوت نگرش آن بیانیه با دید احمدی نژاد و مسئولین سپاه، مسئولین آن بیانیه را به عنوان بهانه‌ای برای تهمت پراکنی و حمله گسترده بر علیه دفتر تحکیم وحدت در دست گرفتند.

زاهدی دیگر به عنوان وزیر علوم معرفی نشد تا شخصی جدید و با سابقه فعالیت امنیتی و اجرای نمایش تقلب انتخابات به عنوان وزیر علوم معرفی شود. حسینی معاون سابق وزیر علوم نیز در پاداش کارهایش در حملات به دفتر تحکیم وحدت و انجمن‌های اسلامی این بار از سوی احمدی نژاد به عنوان وزیر فرهنگ معرفی شد تا توانایی های خود در برخورد با اندیشمندان را در وزارت فرهنگ نیز نشان دهد.

اکنون پس از ماه ها از آن وقایع، سایت جهان متعلق به اصولگرایان خبر و تصاویری از دیدار زاهدی وزیر علوم با یکی از وزرای اسرائیل را منتشر کرده است.

Ezhaq - ایران - تهران
زنده باد اسرائیل
دوشنبه 16 شهریور 1388

sahba - ایران - ایران
....م قبرت خمینی
دوشنبه 16 شهریور 1388

arsalan_iranap - امارات - دبی
من همون قدر که از این ها بدم میاد از اسرائیل هم بدم میاد
دوشنبه 16 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
ما که از قبل میگفتیم احمدی نژاد مامور اسراییله
دوشنبه 16 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
تحت تعقیب https://sobhefardaa.wordpress.com
دوشنبه 16 شهریور 1388

ehsan abadan - انگلیس - برایتون
بابا هرچی سرشون بیاد حقشونه این ملت ببین فردا برای روز گو...(قدس) همه تو خیابون خایهمالی میکنن واسه یه کپن بیشتر که رهبرشون بده. مردم خدا رو ول کردن جسبیدن به علی و نقی سگ و سوتک . یه موی کورش به هیکل همشون می ارزه این زباله های عرب که ایران خراب شد بعد از اینا ایرانی همیشه یکتا پرست بوده قبل از اسلام حالا همه بت پرست شدن دخیل میبندن
دوشنبه 16 شهریور 1388

شب قطبی - امارات - دبی
مرگ بر اسراییل و حامیان اسراییل ..چه عجم چه عرب..چه مسلمان چه غیر مسلمان..چه شرقی چه غربی....این مردیکه وزیر سابق رو هم باید یه گوشمالی حسابی بهش بدهن.احمدینژاد هم با این وزرای در پیتیش آبروی ایران رو برده.احمدینژاد با شعارهای ضد اسراییلی خودشو بزرگ کرد در حالی که این یک شعار ملی در ایرانه و هیچ ربطی به احمدینژاد نداره.مرگ بر اسراییل سفاک و خونریز....
دوشنبه 16 شهریور 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند .اگه به جای زاهدی یکی از اصلاح طلبان بود اول کسی که یقه پاره میکرد که رهبرا بیا و ببین چه خیانتی نا بخشودنی روی داده . روزی نامه کیهان وشریعتمداری بود و پس از ان هم تریبون های نماز جمعه و فرمانده سه پایه و......اما الان که از خودشونه اب از اب تکون نخورد .بیچاره ورزشکارهایی که از مقابله با ورزشکاران رژیم صهیونیستی منع میشوند و از گردونه مسابقات حذف میگردند.
دوشنبه 16 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
https://sobhefardaa.wordpress.com/قوم یهود در ایران(به بهانه افشای دیدار وزیر علوم دولت نهم با همتای اسراییلی)
دوشنبه 16 شهریور 1388

amin7777 - انگلستان - منچستر
لعنت به همشون.
دوشنبه 16 شهریور 1388

majid_r82 - امارات - شارجه
ehsan جان از انگلیس خوب اومدی دمت گرم همین طوریه که شما میگین
دوشنبه 16 شهریور 1388

mehraeen - ایران - تهران
شب قطبی - امارات - دبی . مثل اینکه همنشینی با شیخ نشینهای خلیج فارس خیلی روت اثر گذاشته .
دوشنبه 16 شهریور 1388

louisette - فراسه - مارسی
کار خوبی کرده.اصلا ما عرب نیستیم وربطی به ما نداره فلسطین یا هر مساله ای در ارتباط به اعراب واسرائیل است .آیا آنها سنگ ما را به سینه شان میزنند؟آنها فقط پول ما را میخواهند.اسرائیلو ما گنده کردیم.دنیا وعرب ها با اسرائیل نشست وبرخاست میکند (از پشت پرده) ما چرا نکنیم.
دوشنبه 16 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
واقعا دشمن اصلی ما اسرائیل است یا این کشورهائی که مثل مگسهای گرد شیرینی دور ایران جمع شدند و ثروت ایران رو به تاراج میبرند و تا پای پلکان هواپیما برایشان فرش قرمز پهن می کنیم .... دشمن اصلی ایران بعضا کوته فکری افرادی است که باعث شده بدون مطالعه شخصی را بت کرده اند ..
دوشنبه 16 شهریور 1388

فریدون رخشان - ایران - تهران
1- یاد است که چند سال قبل زمان عرفات وقتی عبدالله نوری وزیر سابق کشور در رابطه با صلح اسراپیل و فلسطینی ها جملات عرفات را تکرار کرد همان سال روز قدس هزاران پلاکارد توسط حزب موتلفه و روحانیت مبارز چاپ شد که عکس عرفات و عبدالله نوری در آن بود و حملات زیادی به عبدالله نوری کردند . آن بدبخت فقط جمله و دیدگاه عرفات را تکرار کرده بود ولی الان ما شاهد هستیم که وزیر دولت ولایت مدار با وزیر اسراییلی دیدار و مذاکره می کند. نمی دانیم قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را. 2- اسراییل منفورترین رژیم غاصب و صهیونیستی است که تن هرکس به آن بخورد نجس می شود امیدوارم مردم در روز قدس با حضورشان زمینه فرو پاشی این جانیان را تسهیل بخشند.
دوشنبه 16 شهریور 1388

Gergesho - ایران - بوشهر-کنگان
اسراییل دشمن ماست و ما نباید هیچگونه رابطه ای با این کشور داشته باشیم.
دوشنبه 16 شهریور 1388

babrmazandaran1 - ایران - مازندران
ببین چه سوتی هایی از هم دارن. معلوم نیست از مموتی چه سوتی دارن که هنوز رو نکردن.
دوشنبه 16 شهریور 1388

mr. fair - انگلستان - منچستر
درود بر اسراییل مرگ بر عرب و عرب زده وعرب پرست
دوشنبه 16 شهریور 1388

zionist - بلژیک - بووم
به اسراییل بیایید قبل از انکه اسراییل به دیدن شما بیاید میخورتت مزدور ملا
دوشنبه 16 شهریور 1388

jamsil - کره - سئول
صهیونیستها
دوشنبه 16 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
من تا به حال از اسرائیل بدم میومد ولی به تازگی به هر گونه اطلاعاتی که از قدیم از طریق صداوسیما به دستم رسیده شک دارم همیشه از طریق تلویزیون ضرغامی اطلاعات مربوط به اسرائیل رو گرفتم ولی وقتی دیدم با ما و جنبش ما چه کردند در این مدت دیگه و چه تهمتهای ناروایی که به ما نسبت دادند حتی مطمئن نیستم که اسراییل دشمن ما یا فلسطینیها باشه می خوام هر جور شده دوباره خودم به حقیقت برسم بدون ضرغامی و صدا و سیما
دوشنبه 16 شهریور 1388

shahadat - آلمان - فرانکفورت
از کحا معلوم شاید فتو شاپ باشد یعنی علم دستکاری عکس ها زود قضاوت نکنید
دوشنبه 16 شهریور 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
عکس اول را چرا اینطوریش کردین ؟ مگر ان کیه که شما هم نشونش نمیدین؟ شما هم دارید میشید مثل خبرگزاری های ایران که همش میگن. ..
دوشنبه 16 شهریور 1388

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
شب قطبی - امارات - دبی. دوست عزیز زیاده سینه چاک نکن که همین اسرائیلی که شما انقدر بهش تعصب بخرج میدی اگر نبود امروز ایرانی باقی نبود. در طول هشت سال جنگ با صدام اسرائیل بود که کل سلاحهای ایران را تائمین کرد. شما را رجوع میدهم به کتاب پول خون نوشته اری بن ماشه ترجمه مسعود بهنود. سبز باشید.
دوشنبه 16 شهریور 1388

ایهان - ایران - همدان
جان من سوال منو جواب بدین . اونی که صورتش پوشیده بود کی بود؟؟؟؟؟
دوشنبه 16 شهریور 1388

nahiliتهران - ایران - تهران
از اولش هم معلوم بود که محمود سیاه دست نشانده اسراپیله
دوشنبه 16 شهریور 1388

huka - نیوزلند - ولینگتون
این اسرائیل با اون ازرائیل که می گن جون آدما رو می گیره چه نسبتی داره
دوشنبه 16 شهریور 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
حالا کجایش را دیده اید! سی سال است که این رژیم منکر روابطش با اسرائیل و آمریکا است. فکر می کنید اینها چطور دوام آورده اند؟ چطور میلیاردر شده اند، آن هم نه تومانی بلکه دلاری؟ آمریکا طبق قانون تمام اتفاقات و قراردادهائی را که بیست سال از آن گذشته باشد منتشر می کنند، حتی سّری را. چند سال پیش تلویزیون برنامه ای داشت در مورد فعالیت سازمان سیا در جهان. یکی از رؤسای آن در مورد مسأله گروگانگیری کارمندان سفارت آمریکا در ایران که حدود چهار صد روز در اسارت بودند و آزادیشان صحبت کرد، که همه جزئیات آن را می دانند بجز نحوه آزادیشان را. این شخص گفت که همراه گروهی با چندین میلیون دلار پول نقد به ایران آمدند و با مقامات ایران به گفتگو نشستند. البته نام کسی را ذکر نکرد (شاید جزو قرار داشان بوده)، اما گفت با نصف پولی که با خود آورده بودند توانستند گرونگانها را آزاد و آنها را از ایران خارج کنند. اما بمحض آن که پایشان به آمریکا رسید حسابهای ایران را مسدود کردند و چندین برابر پولی را که به سران رژیم داده بودند درآوردند. حالا باز بگوئید نه شرقی نه غربی.
دوشنبه 16 شهریور 1388

gogoli - ایران - تهران
ehsan abadan - انگلیس - برایتون. از بیرون گود میگی لنگش کن؟!
دوشنبه 16 شهریور 1388

elyas0121 - ایران - مازندران
مرگ بر انسانهایی که دین را بهانه برای چپاول-تجاوز-سلائق شخصی قرار دادند و به مردم ظلم کردند. مرگ بر هر چه یهودی صهیونیست و هر چه اسلام طاالبانی.
دوشنبه 16 شهریور 1388

parna53 - امریکا - سانفرانسیسکو
kaveh52 - ایران - تهران ای کاش تمام مردم ایران یا حداقل جوانان ایران زمین نیز مانند شما به دنبال حقایق می رفتند. امیدوارم پیروز و سربلند باشی هم وطن
دوشنبه 16 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
بابا اینا دیگه کین . همش دروغ و ریا . باور کنید خود رهبرشان و احمدی نژاد هم در این نوع جلسات بودن . فقط نون تنوره مرگ بر اسرائیل را دارن میخورن . البته من خودم خواستار رابطه با اسرائیل هستم . هر چی باشن بهتر از این عربها هستن برای ما ایرانیها . پس درودبر برادران اسرائیلی
دوشنبه 16 شهریور 1388

yool - انگلستان - لندن
مرغه قرص اکس می‌‌خوره، اسرأییلیها دستگیرش میکنن، مردم میگن چرا مرغ بدبخت رو گرفتین؟ میگن هیچی‌ راه میرفت هی میگفت؛ قدس ... قدس .... قدس .... قدس.
دوشنبه 16 شهریور 1388

arash_persia - ترکیه - انکارا
شب قطبی-امارات-دبی چرا مرگ بر اسراییل؟مرگ بر عرب ها و اسلام که مشکل اصلی بشریت هستند
دوشنبه 16 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
اسرائیل هر چه هست با فلسطینی مسئله دارد که به هیچوجه ربطی به ما ندارد باید دزدان پول ملت مثل چاوزز حماس حزب الله لبنان..شیعیان عراق روسیه چین کره ی شمالی را افشا کرد..
دوشنبه 16 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
هیچ فرقی در مشی جمهوری اسلامی واسراییل نیست .چون هر دو برای خرافه بزرگی تلاش میکنند.آنها برای سرزمین موعود اینها برای منجی موعود وهر دو در این راه از هیچ جنیایتی روی گردان نیستند.
دوشنبه 16 شهریور 1388

Mxm2 - انگلیس - منچستر
درود بر تمام انسان دوستان.
دوشنبه 16 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
زنده باد یهود درود بر اسراییل- نابود باد دشمن اسراییل -لازم به یادوریست اکثر مقام های بلند پایه در کشور اسراییل زاده ایران عزیز می باشند لطفا این خنگول انتری رو به اسراییل ربط ندهید مرگ بر حکومت اخوندی
دوشنبه 16 شهریور 1388

dariush09 - رو سیه - مسکو
دوستان نمی دونم,شما چقدر  مطالعه دارید!!!. ولی بد نیست کتاب نبرد من از ادولف هیتلر رو بخونید. در انجا هیتلر توضیح می دهد که چطور یهود سیاست گذاری می کنه. خواهش می کنم یه مطالعه ای داشته باشید. مرسی
دوشنبه 16 شهریور 1388

665+1 - امریکا - جهت
عجب خرهای این سیاست مدارا
دوشنبه 16 شهریور 1388

BBC - انگلستان - لندن
‌‌‌ایثیست-0-کانادا-ونکوور--کتاب پول خونو دوباره بخون میبینی که چطور اسزائیل سیاست فاشیستی اتخاذ کرده بود!--اری-بن-مناشه-عضو سازمان اطلاعات اسرائیل میگه(وقتی ایران در جنگ ضعیف می شد به ایران سلاح با قیمت ده برابر میفروختیم.و وقتی عراق در حال شکست خوردن بود.به عراق سلاح میفروختیم.تا ایران را در نقطه ضعف قرار بده.و دوباره به ایران سلاح می فروختیم.تا جنگ ادامه پیدا کنه و مردم جهان سرگرم جنگ ایران و عراق باشند و ما راحت به کشتار فلسطینیان ادامه بدیم.
دوشنبه 16 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
شب قطبی -شیخ نشین-عرب زاده عرب نشین انتری پرست همه غربزده میشوند تو عربزده شدی اخه مرگ بر انگلهای طالبانی تو از اسراییل چی میدونی؟؟برات خیلی متاسفم سی سال گفتید مرگ بر اسراییل وامریکا چی شد ؟چشمات باز کن میبنی هر روز سربلند تر ازپیش امروز جهان ممنون تلاش دانشمندان اسراییلی وامریکایست درتمامی عرصه ها................
دوشنبه 16 شهریور 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
قوم یهود در ایران. اخیرا شنیدم احمدی نژاد هم که دست کمی در تظاهرات افراطی دینی از آنان ندارد، از خانواده ای یهودی تبار بوده است ،. https://www.drkhazali.net/index.php?option=com_contentview=articleid=397:1387-11-06-07-27-46catid=7:articles-and-mailsItemid=200007
دوشنبه 16 شهریور 1388

33pooles - المان - دورتموند
به امید روزی که ایران و اسرائیل دوباره در کنار هم باشند چرا که یک دشمن مشترک دارند که تازی و تازیپرستان دجال هستند
دوشنبه 16 شهریور 1388

black chador - امریکا - ولدن
Gergesho - ایران - بوشهر-کنگان. اسرائیلدشمن ایرانی ها نیست. تازی صفت ها دشمن ایران هستند. برو تاریخ 1400 گذشتهایران را بخون و ببین چندتا ایرانی بدست محمد اوباش تازی صفت و طرفدارانش قتل عام شدن و مقایسه کن با چندتا ایرانی کشته شده به دست اسرائیل. اسرائیل لازم نیست مسلمانان رو بکشه چون خود مسلمانان به اندازه کافی همدیگر را میکشن سر دعوای 1400 سال پیش و اینکه کدام اوباش باید جانشین محمد بشه؟ اوباش علی یا اوباش عمر؟
دوشنبه 16 شهریور 1388

anita14 - هلند - دهانهاخ
شهادت لشکر فدائیان چرا نظر نمیدین
دوشنبه 16 شهریور 1388

Kaweh - آلمان - مونیخ
این قدر نگویید مرگ بر اسراییل . بگویید مرگ بر احمدی نژاد و دولت اسلامی که با این سیاست عربیشان بیضه های هر کس و ناکسی را مالیده اند
دوشنبه 16 شهریور 1388

rima_disney - دانمارک - کپنهگن
. روحانى نسبت به برهنگى و رابطه طبیعى دو جنس. حساسیت دارد، اما از کنار فقر و. فلاکت مى گذرد.
دوشنبه 16 شهریور 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
پس خامنه ای هم با اسرائیل؟ وقتی کسی محکم وایسه بگه افکار ریس کودتا به من نزدیکتره یعنی تو همه چی همفکر ند. خیلی جالب شد. یادمه که یک بار یک نفر کامنت گذاشته بود که جنبش سبز چشم دید ایران قدرتمند رو نداره . احمدی نژاد تنها کسی هست که اسراییل رو به زانو دراورده! ولی فکر کنم داره عکس قضیه ثابت می شه. پس یک کمی صبور باشیم زود قضاوت نکنیم وتعصب نداشته باشیم.
دوشنبه 16 شهریور 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
dariush09 - رو سیه - مسکو. شما بهتره برید کتاب یک آدم معقول تر رو بخونید اگه انقدر به مطالعه علاقه دارید
دوشنبه 16 شهریور 1388

david_israel - اسرایل - اشدود
اسرایل پیروز است خمینی خاموش است
دوشنبه 16 شهریور 1388

sahel2009 - سوید - مالمو
اسراییل نابود است
دوشنبه 16 شهریور 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
کامنتهای مزدوران دز این موارد واقعا خواندنیست!!!!اسم نمیارم چون همگی مزدوران را میشناسید ولی همین مزددوران اگر دکی شب تا صبح به ناموشان هم تجاوز کند باز هم برای تکه نانی که رژیم اسهال جلوشان پرت میکند چشمهایشان را بسته و صبح برای دکی و رده بالایهای رژیم اسهال با آفتابه لگن آب گرم برای غسل جنابت آماده میکنند.ای تف به ذات حرامتان که همه چیزتان پول است و پول و پول...........
دوشنبه 16 شهریور 1388

amin7777 - انگلستان - منچستر
Gergesho - ایران - بوشهر-کنگان. باز تو شعر گفتی.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

nahiliتهران - ایران - تهران
parviz1 - انگلستان - کترینگ . . با نظرت موافقم
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

khosro1618 - انگلستان - انگلستان
توجه: لطفا اگر تونستید کتاب - پول خون - را بخوانید. (به فارسی میباشد.). ارتباطات پشت پرده ایران و اسراپیل
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

م ر - ایران - تهران
بابا اینا از قبل هم با اسرائیل هم نفس و همدست هستند فقط اینو تو گوش بچه های ورزشکار خوندن که شما از مسابقه با حریف اسرائیلی کنار بکشید ما طور دیگه حساب میکنیم مثلا الان دوتا جوان ورزشکار ایرانی و اسرائیلی با هم مسابقه بدهند چه اتفاقی می افتد . اینها همه دست سرشان تو یک سنگ توالته
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.