پخش زنده برنامه های تلویزیونی BBC فارسی از سایت BBC

پخش زنده برنامه های تلویزیونی BBC فارسی از سایت BBC

برنامه های تلویزیون فارسی، هر روز از ساعت پنج عصر تا یک بامداد به وقت تهران ( شش عصر تا دو بامداد به وقت کابل) به طور مستقیم و زنده از وبسایت فارسی بی بی سی نیز پخش می شود.

برای دیدن برنامه های زنده تلویزیون فارسی بی سی سی از طریق وبسایت ما، کافی است روی دکمه مشخص شده در قسمت بالای هر صفحه کلیک کنید و یا در صفحه برنامه های تلویزیونی، قسمت پخش تلویزیون را انتخاب کنید.

برای تماشای برنامه های هفتگی تلویزیون فارسی بی بی سی در وبسایت نیز می توانید به صفحه مخصوص هر یک از این برنامه ها بروید. برنامه های دلخواه شما، تا یک هفته پس از نخستین زمان پخش، در دسترس خواهند بود.

rabi - ایران - تهران
زندباد ... امروز یک سری می زنم تبریک می گم
چهار‌شنبه 25 دی 1387

salamiran - ایران - شیراز
راه اندازی این شبکه به مفهوم افزایش جنگ رسانه ای علیه ایران است . جالب است که BBC هم مثل رادیو فردا و VoA و بقیه همقطارانش ادعای خبر رسانی بیطرفانه می کند و در یک دروغ احمق پسند همچون سایر همپالکی هایش نقش خود را فقط اطلاع رسانی تبلیغ می نماید،. مثل شعار مردم فریبانه ای که مدام رادیو فردا تکرار می کند که : « ما به شما خبر می دهیم ، قضاوت با شماست ! ! » . ظاهرا این گرگهای استعمار و مکندگان خون ملتها نذر کرده اند که میلیونها دلار و پوند خرج کنند تا فقط برای ما اخبار دقیق و بیطرفانه را بازگو کنند و یا با برنامه های دلنشین ساعاتی از زندگیمان را پربار سازند ! ! !
چهار‌شنبه 25 دی 1387

محسن قوز فیش - نروژ - اسلو
هر چه گدا و گشنه و فراری بودند جمع کردند یکجا که مثلا تلوبریون بزنند نمی دونند که جاسوس خانه تاسیس کرده اند و مردم ایران دست اینها را رو می کند.
چهار‌شنبه 25 دی 1387

seiied - ایران - یزد
تبریک میگم لطفا" فرکانس وجهت شبکه را اعلام کنید ممنون
چهار‌شنبه 25 دی 1387

liya - اکراین - کیف
همانطور که قبلا عرض کردم. همه می دانیم در تزریق کردن ج.اسهالی رادیو بی بی سی نقش بسزایی را ایفا نمود و تمام شعارهای ان روزهای تلخ را بی بی سی بود که شب قبل از تظاهرات اعلام میکرد و معروف ترینش ( نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی ) بود.پس باید هوشیارانه به برنامه های این رسانه گوش داد. امیدوارم در براندازی رژیم دد منش ج.اسهالی لااقل تلویزیون بی بی سی نقش کوچکی راداشته باشد.....فکر نکنم..!
چهار‌شنبه 25 دی 1387

eki bod eki nabod - انگلستان - لندن
ایرانی هم وطن اگر عشق به ایران داری لطفا بخوان:
تلو یز یون بی بی سی فارسی که 14 ژانویه اغاز به کار می کند یکی دیگر از توطئه های رژیم ملایان است. شاهد خواهید بود که این تلو یز یون بر طبق منافع رژیم سخن خواهند گفت. همه ما دیگر نقش انگلیس را در30 سال گذشته در بیچاره کردن ایران و ایرانی فراموش نخواهیم کرد. ایرانی عزیز بیائید هوشیار باشیم.تحریم کنیم تلو یز یون بی بی سی فارسی را اگر از درد دل مادران زندانیان و شهدای راه ازادی و اندیشه سخن نگوید.
چهار‌شنبه 25 دی 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
دریافت تلویزیون فارسی بی بی سی
تلویزیون فارسی بی بی سی از طریق دو ماهواره قابل دریافت است:
تله استار 12، با زاویه آنتن 15 درجه غربی و یا هات برد با زاویه 13 درجه شرقی.
تلویزیون فارسی بی بی سی در بیشتر قسمت های قاره اروپا، شرق مدیترانه و شمال ایران با آنتن بشقابی به قطر کمتر از یک متر قابل دریافت است. در جنوب ایران باید آنتن بشقابی بزرگتری داشته باشید و ماهواره تله استار احتمالا تصویر بهتری ارائه می دهد.
در صورتی که آنتن و رسیور را نصب کرده باشید، باید به منوی مربوط به قسمت اضافه کردن کانال بروید. در بیشتر موارد تلویزیون فارسی بی بی سی به طور خودکار پیدا می شود که در فهرست کانال های به عنوان BBC Persian نمایش داده می شود. باید کمی شکیبا باشید چون ا ین کار چند دقیقه ای طول می کشد.
اگر رسیور شما به طور خودکار کانال بی بی سی را پیدا نکرد می توانید خودتان مشخصات زیر را وارد کنید:
Telstar 12, 15 degrees West,
Transponder 10, 12.608 GHz (Horizontal polarisation)
Symbol rate: 19.28 Mbaud
Forward Error Correction (FEC): 2/3
Hot Bird 6, 13 degrees East,
Transponder 130, 11.11666 GHz (Vertical polarisation)
Symbol rate: 27.5 Mbaud
Forward Error Correction (FEC): 3/4
چهار‌شنبه 25 دی 1387

بابک - ایران - سبزوار
اسم خفن انتخاب کردی مواظب باش کار دست خودت ندهی با این اسمت
پنج‌شنبه 26 دی 1387

+18
رأی دهید
-24

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.