گل‌شیفته فراهانی درخواست صدای آمریکا برای گفتگو را رد کرد

گل‌شیفته فراهانی درخواست صدای آمریکا برای گفتگو را رد کرد

یکی از بازیگران زن سینمای ایران به تلاش مجری صدای آمریکا برای کمک در ارائه برداشت های جهت دار پاسخ منفی داد.
 این بازیگر که هم اکنون در آمریکا به سر می برد در برنامه ای که در خصوص اکران فیلم « مجموعه دروغ ها» در صدای آمریکا انجام شد حاضر به مصاحبه با این رسانه آمریکایی نشد.

بنابراین گزارش در این برنامه ناطقی کارشناس برنامه با اشاره به حرکت این بازیگر با بیان اینکه وی اگر با حجاب ظاهر می‌شد، کار دشوارتری انجام می‌داد و بیشتر جلب توجه می‌کرد! اعلام کرد: پیش‌تر در گفتگویی با خانم شیرین عبادی نیز همین مفهوم را از او شنیده است.

بنابراین گزارش «ل.ش» مجری برنامه هم که سعی داشت جهت گیری برنامه را به سمت خاصی سوق دهد در واکنش به عدم تمایل فراهانی به مصاحبه با صدای آمریکا گفت: گفتگو با صدای آمریکا به مراتب خطرناک‌تر و جسورانه‌تر از حضور بدون حجاب در فرش قرمز نیویورک است!

گفتنی است چندی پیش یکی از رسانه ها با بیان اینکه یک بازیگر زن دیگر در دام مافیای‌هالیوود افتاده است نوشت : زمینه چینی برای ایفای نقش هنرمندان و نویسندگان و روشنفکران ایرانی در پروژه‌های شبیخون فرهنگی به بهانه شهرت، شیوه‌ای است که از چند سال پیش در دستور کار محافل غربی قرار گرفته و به عنوان مثال از این طریق سعی می شود قبح بدحجابی و بی حجابی شکسته شود.

بازیگر مذکور به نیویورک دیلی نیوز گفته که دیگر نمی خواهد فرصت را از دست بدهد و هرچند عاشق ایران است اما می‌خواهد در آمریکا بماند.


از سوی دیگر پس از حواشی به وجود آمده در رابطه با حضور گلشیفته فراهانی در یک فیلم هالیوودی، روز گذشته مدیرعامل خانه سینما در اظهاراتی صریح به نقد چگونگی حضور عوامل سینمای ایران در پروژه های خارجی پرداخت. پس از انتشار عکس و اخبار حضور گلشیفته فراهانی در فیلم «مجموعه دروغ ها» به کارگردانی ریدلی اسکات و همبازی شدن او با لئوناردو دی کاپریو، حرف های ضد و نقیضی درباره ماندن یا رفتن گلشیفته از ایران و حتی چگونگی حضور او در این فیلم مطرح شد. «مجموعه دروغ ها» از روز جمعه در سینماهای امریکای شمالی اکران عمومی شده و درست یک روز بعد از اکران این فیلم، محمدمهدی عسگرپور به دور از محافظه کاری های مرسوم در این نوع موارد، به اظهارنظر درباره این موضوع پرداخت. عسگرپور در گفت وگویی با ایسنا حضور بین المللی عوامل سینمای ایران را اقدام مبارکی دانست و آن را نشان از رسیدن سینمای ایران به نقطه یی که مقبولیت های مختلف پیدا می کند، برشمرد. او در ادامه گفت؛ «این پل های ارتباطی هر چقدر برقرار شود به نفع مجموعه سینمای ایران است؛ اما نکته یی که از طرف دست اندرکاران سینما باید به آن دقت شود، این است که اگر مایلند زیر چتر سینمای ایران زندگی کنند و حضور داشته باشند و بر آن اصرار هم دارند، پس مقتضیات آن را هم در نظر داشته باشند. سینمای دنیا ـ به ویژه هالیوود ـ بی رحمی های خودش را دارد که این برای دست اندرکاران خودش هم هست و خود آنها هم می دانند تاریخ مصرف مشخصی برای سینما دارند.» مدیرعامل فعلی خانه سینما با بیان اینکه گاهی اوقات ممکن است تعبیر ما از حضور دوستان مان در جاهای مختلف دنیا متفاوت باشد، اعلام کرد؛ «ممکن است کسی فکر کند حضور همکارش در پروژه یی، مانند یک اتفاق خیلی عجیب تاریخی است که انگار تکرار نخواهد شد. در صورتی که این گونه نیست و بعضی وقت ها این حضورها باید در یک پلان کلی تر دیده شود. به طور مثال وقتی بحث هالیوود مطرح می شود، ما باید ببینیم هالیوود با بازیگران خودش در طول سال ها چگونه رفتار کرده که با یک نفر از یک طرف دیگر دنیا، مانند ایران بخواهد رفتار کند.»عسگرپور موضوع حضور عوامل سینمای ایران در سینمای دنیا را موضوع نوظهوری دانست و با بیان اینکه هنوز قانون مدونی برای این همکاری وجود ندارد، گفت؛ «اساساً فیلم های ما از طریق بعضی از کارگردانان به دنیا معرفی شدند و اخیراً هم حضور بعضی از بازیگران و عوامل دیگر مطرح است که این از نظر من اشکال نیست و حق طبیعی یک فرد است که کجا کار و زندگی کند و از طرف دیگر باعث خوشحالی مجموعه سینمای ایران می تواند باشد که این سینما در حال رسیدن به نقطه یی است که در دنیا معروف و شناخته می شود. باید تکلیف خودمان برای خودمان مشخص باشد، که چقدر مایلیم زیر چتر سینمای ایران باشیم و اگر مایلیم حتماً باید مقتضیات آن را درک و رعایت کنیم.»طی روزهای آینده و با بیشتر دیده شدن فیلم «مجموعه دروغ ها» و مشخص شدن جزئیات بازی و نوع حضور و پوشش گلشیفته فراهانی در فیلم اسکات، مطمئناً اظهارنظرهای مختلف و البته متفاوتی در این باره صورت خواهد گرفت.

و اخرین خبر این که فیلم مجموعه دروغ‌ها این هفته در سینماهای آمریکای شمالی اکران شد. اما فروش مناسبی نداشت و در جدول فروش فعلا که  از یک فیلم کمدی با عنوان بورلی هیلز چیوهوا عقب افتاده است. کارگردان این فیلم راجا گوسنل است.

منبع : سایت انعکاس

$persian$ - ایران - تهران
بابا پله پله تازه 1ماه نیست رفته اونور کل زندگیش اینجاست یکاره بره صدای آمریکا که چی بشه کار عقلانیی کرده
دوشنبه 22 مهر 1387

محسن قوز فیش - نروژ - اسلو
خوبه که همه به امریکایی بودن صدای امریکا پی برده اند این هم مثالی از اونهای که می گویند طرفدار ایران هستیم ولی دلشون می خواهد ایران نیست و نابود بشه درست مثل مزدوران رژیم گذشته ومنافقین!
و اما خانم فراهانی ادم یک دفعه به قعر چاه سقوط نمی کنه روزی می رسه که خودت در صدای امریکا چه چه خواهی زد صبر کن ببین!‌
به داد خودت برس و از این دام بیرون بیا که امروز بهتر از فردا است.
دوشنبه 22 مهر 1387

modares - ایران - شیراز
فقط وفقط ترسیده.حق هم داره رژیمحاکم از هیچ چیزی نمیگزره.
دوشنبه 22 مهر 1387

ایران تالش - ایران - ماسال
اون دیگه پل های پشت سرخودشو خراب کرده تازه مثل اینکه فهمیده چه اشتباهی کرده زندان وطن بهتراز بهشت غربت است
دوشنبه 22 مهر 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
محسن قوز فیش - نروژ - اسلو
تو بازم حرف زدی پدر بزگ.اگر لا لائی بلدی چرا خودت نمی خوابی.مزدور
دوشنبه 22 مهر 1387

sina_jan - استرالیا - سیدنی
مصاحبه کردن یا نکردن گلشیفته با صدای امریکا دلیل بر بر حق بودن یا نبودن این رسانه ندارد....این تنها سلیقه شخصی این خانم گرامی است ....
دوشنبه 22 مهر 1387

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
گلشیفته عزیز بسیار کار خوبی انجام دادی وشروع فوق العاده عالیست.قبلا هم برات عرض کردم ازرادیووتلویزیونهای ایرانی باسرعت نور دوری کن .بهارلو وهیئت مدیره صدای امریکا همه ایرانی و وطن فروش هستند و این اواخر بخصوص در حاله شکاروبی اعتبارکردن چهر ه های سیاسی سالم و مورد اعتماد مردم از جمله پرویزخان قهرمان تیم ملی سابق.هادی خرسندی و... بوده وهستند. این عسگر پور میخواهد سیستم فوتبالی بوجود بیاوردو باج خواهی کند.گوشد به این حرفها نباشه وما در سوئد خدمت خودت وهمسرت وپدر بزرگواروهنرمندت هستم.
دوشنبه 22 مهر 1387

negin. - آلمان - لایپزیک
توی ایران پدر خانوادشو در میارن.من فقط عضو شدم که به قوزی.بگم باعث بدبختی ادمهای بیگناه توی, باعث 2 کشوری که بیشترین اعدامی داره تویی . باعث بیشترین معتادها توی.
دوشنبه 22 مهر 1387

hesammh - ایران - مشهد
به نظر من حقیر این بنده خدا چوب تمام عقده های خود را خواهد خورد او نمی داند که پرچم دار چه کاری شده است البته ما به نظام حاکم در ایران کاری نداریم ولی این را می دانم که بد حجابی و وطن فروشی در میان مردم ایران باستان و معاصر یک ضد ارزش است سینمای آمریکا با نمایش فیلمهایو بازیگرانش به همه فهمانده است که در چه رتیه ای از پاکیزگی است و سینمای ایران هم نشان داده است که در چه مقامی است .
اینکه این خانمک از کشور خود فرار کرده است یک طرف مطلب است و اینکه با بد حجابی حاضر شده یک طرف دیگر و اینکه چه اطمهای به حبثیت هنرمندان ایران یقین بدانید که این عمل این خانم در ایران تقبح می شود و نادرست است با وجود این همه دشمنی دولت آمریکا و وطن فروشان ساکن آمریکا واقعا برایش متاسفم که خود را در رده فاحشه های سینمای هالیود می خواهد قرادهد نمی دانم اگر کارگردان یک فیلم هالیودی از او بخواهد سکانس سکسی را بازی کند مانند خیلی از بازیگران آمریکا آیا این را قبول خواهد کرد یا نه ؟و گر مثبت باشد مطمئن باشد موجودی منفور در جامعه ایران خواهد شد و برای پدر خود هم یک لکه ننگ .
دوشنبه 22 مهر 1387

Ario - ایران - اهواز
hesammh - ایران - مشهد
دریغ از ایران که کوته فکرانی همچون تو دارد
سه‌شنبه 23 مهر 1387

keyvan8310 - ایران - مشهد
محسن قوزفیش - نروژ - اسلو
اگر تو عمرت یه حرف درست و حسابی کسی ازت شنیده باشه همین یه حرفت بود که گفتی آدم یه دفعه به قعر چاه سقوط نمیکنه.حالا همین شده وصف حال تو و اون رفقای جیره خور و مزدورت که دارید خودتون سرازیر می شید به قعر چاهی که تو این مدت واسه این ملت کنده بودید. ضمنا از این به بعد خواستی نظر بدی راجع به تلویزیون ها از همون بی بی سی شروع کن که هم اونها تو رو خوب میشناسن و هم تو با اونها خوب آشنایی داری که ازت چی میخوان!!!
سه‌شنبه 23 مهر 1387

salamiran - ایران - شیراز
چه عجب این خلشیفته خانم یک جا مغز فندقیشان کار کرد و تشخیص دادند که صدای آمریکا رسانه نیست بلکه حربه امپریالیسم و صهیونیسم است علیه ملت آزادیخواه ایران اسلامی .
سه‌شنبه 23 مهر 1387

essuma - چین - شانگهای
هر کس را در گور خود میخوابانند.مگه گلشیفته چی از هنر پیشه های دیگر کم دارد. الان هنرپیشه های هندی در فیلمهای هالیوود بازی میکنند.اگر هم گناه باشد (که نیست ) خود در محضر خدا جواب میدهد.
سه‌شنبه 23 مهر 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
salamiran - ایران - شیراز
تو واقعا شیرازی هستی.گذشته و تاریخ شیراز قبل از اسلام را فراموش نکن .اسلام به زوباله دانی تاریخ خواهد رفت.
سه‌شنبه 23 مهر 1387

amirhosein555 - انگلستان - لندن
حدس میزدم این طوری شه.
سه‌شنبه 23 مهر 1387

mitraa - فرانسه - پاریس
من که خیلی دوسش دارم.درسته بی حجاب امد ولی جلف که نبود.لباسش ساده بود.امیدوارم مشکلی واسش پیش نیاد
چهار‌شنبه 24 مهر 1387

seppid - ایران - شیراز
گلشیفته عزیز بسیار خوب کاری کردی که با صدای آمریکا مصاحبه نکردی. این بهارلو و افراد صدای آمریکا خاینینی هستند که وطن را فراموش کردن و فقط سنگ آمریکا را به سینه میزنن و با کارهاشون باعث تداوم حکومت رژیم شدند. برات آرزوی موفقیت دارم.
پنج‌شنبه 25 مهر 1387

emhasan - ایران - تهران
خیلی بد شد که رفت دوست داشتم بمونه
پنج‌شنبه 25 مهر 1387

باتمان قلیچ - ایران - تهران
فعلا وقت نداره بره چون داره بایک مرد اشغال به نام دی کاپریو ادا و اطوار درمیاره.
پنج‌شنبه 25 مهر 1387

tarlan3 - ایران - تهران
چه خوب و چه بد کاری هست که ایشان با توجه به ازادی عملی که هر شهروند برای خودش داره انجام داده است.ما ایرانیها هم اگه ایشون وکشورمون رو دوست داریم بایدراهنمایی و حمایتش کنیم.یادمون نره که ایشون دختری از ایران زمین هست.
جمعه 26 مهر 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
مرده شور حجاب را ببرن که شده یک وسیله برای اخوندای هرزه
حجابی که هیچ تو جیه براش نمی شه پیدا کرد
تو رساله اقای منتظری نوشته خانم های مسلمان که به کشورهای اسلامی میرن می تونند حجاب خودشان را بردارن
خیلی از این اخوندا هم می تونند فتوا این طوری بدن اما می ترسن مثل منتظری سوت بشند
بهتر ما همین طوری بمونیم وقتی شعور مون رشد نکرده
زندگی شخصی یک نفر به خودش ربط داره به اندازه کافی باهوش و دانا هست که بفهمه چی از زندگیش می خواد شاهدش هم سن کم اش است ولی یک کارنامه بلند بلا از توانایی های خودش یک استعداد شگفت انگیزی تو ارایه نقش های که تا حالا بازی کرده داره
این جور جاها کامنت زیاد میشه اما وقتی خبر دخترهای ایرانی تو دبی را می شنوین که برای فقر به چه ذلتی تن می دن که خفه خان مرگ گرفتین
شرم و حیا هم خوبه بهتر که همیشه مدافع حقوق و ابرو باشین
به نظر من اسم ایران را یک دختر هنرمند و شایسته ببره بهتره که دختران امارات و دبی با تن فروشی و هرزه گر و رکورد بشکننند اون ور
ادم دلش می گیره خودمون که با خودمون بدیم هیچ
این رسانه های غربی هم اگر یک خبر دزدی فحشا تو ایران بشه مثلا فیلم دختران ایرانی تو دبی و حتی در موردش حرف هم می زنند اما در مورد این خانم لال مونی می گیرن یا هر موفقیتی که ایرانی داره
تو برتری ها مون با این ها فوری ساکت می شند اما کاستی ها و بدبختی های ایران را هر روز به رخ می کشند با فیلم و برنامه های تلویزیونی
جمعه 26 مهر 1387

salamiran - ایران - شیراز
iran zamen - نروژ - روگنان
«زوباله دانی » کجاست ؟
شنبه 27 مهر 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.