کنسرت گوگوش در استکهلم - عکس

کنسرت گوگوش در استکهلم

بر خلاف خیلی از کنسرت های ایرانی که معمولاً با چندین ساعت تاخیر شروع میکنند و تازه با فرستادن پیش نمایش ها شروع به جلب توجه کردن تماشاگران و گرم کردن صحنه میشوند، این برنامه سر ساعت ٩ آنهم با هنرنمایی خواننده اصلی یعنی گوگوش شروع شد.

گوگوش با تنظیمهای بسیار جالبی از شعرهای جدید و قدیمی اش نشان داد که فقط خواننده امروز نیست بلکه خواننده دیروز و امروز و حتی آینده است. کما اینکه خودش هم با شوخی به این مسئله اشاره کرد که امشب برای پدربزرگها و حتی نوه ها میخونم.

این اولین باری بود که میدیدم دو خواننده اینگونه حرفه ای جای خود را به دیگری سپرده تا دمی خستگی در کرده یا لباس عوض کنند. با تعداد آهنگ های اجرا شده در طی این کنسرت جائی برای گله مندی از گوگوش و مهرداد و یا بهره مندی (برنامه گزار) باقی نمی ماند. تنظیم اهنگ ها بسیار عالی و در عوض (علی رغم تشکر گوگوش از صدا برداران....آنهایی که با گوشه و کنایه های گوگوش آشنایی دارند.....) کیفیت صدا با توجه به متصدیان خارجی این برنامه چنگی به دل نمیزد.

حضور گوگوش بعد از گذشت ٧ سال در استکهلم حداقل کنفرانس مطبوعاتی نیم ساعتی ای را لازم داشت که به دلائل مختلف از برگزاری آن سر باز زده شد و ژورنالیست ها را طبق معمول سر کار گذاشتند. حتی بعد از اتمام کنسرت که طرفداران فراوانی منتظر برخورد از نزدیک با گوگوش و گرفتن عکس با او بودند این انتظار بی نتیجه ماند.

اینبار هم گوگوش با لباس های زیبایش و حرکت های روی صحنه اش نشان داد که فقط به کار خوانندگی اشتغال نداشته و هنرمند همه فن حریفی است که حتی از گفتن جک های بامزه برای به وجد آوردن تماشاگران ابای ندارد. باید اذعان کرد که سالن ١٥٠٠٠ نفری گلوبن استکهلم حد اقل نیاز به ١٠٠٠٠ نفر دیگر داشت که پر شود ولی به نظر میرسد که جمعیت حاضر در گلوبن مشتاقانه منتظر برگشت گوگوش به استکهلم بودند و مطمئنا استقبال بهتری از برنامه آینده این هنرمند خواهد شد.

farid_shapal - ایران - ساری
چه سکسی شده؟
شنبه 15 دی 1386

makan - ایران - مشهد
خیلی پیر شده اما هنوز جذابه خوش به حال مهرداد !!!!!!!!!!!
یکشنبه 16 دی 1386

+4
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.