عکسهای مراسم چهلم دکتر زهرا بنی یعقوب

مراسم چهلم دکترزهرا بنی یعقوب، پزشک مقتول در همدان 2 آذر در قطعه 254 بهشت زهرا برگزار شد.

ساعت سه و نیم موعد حرکت اتوبوس از دم در خانه دکتر زهرا به سمت بهشت زهرا ست. اتوبوس زود تر از موعد حرکت کرده بود. در ماشینی دیگر همراه با پدر و مادر زهرا بنی یعقوب به سمت گورستان حرکت می کنیم. ابوالقاسم بنی یعقوب، پدر دکتر زهرا بی مقدمه آخرین اقدام هایش را بازگو می کند:« دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و تا آخرین لحظه موضوع قتل دخترم را پیگیری خواهم کرد.»

مادر هم که کنار پدر، در ردیف عقب و پشت راننده نشسته زیر لب آرام می گوید:«به کدامین گناه، به چه جرمی او را کشتید.»

پدر، مدام میان حرف هایش خطاب به همسرش می گوید:«آرام باش و گریه نکن. سعی کن در مراسم هم آرامش خودت را حفظ کنی.» بعد رو به من کرده و طوری که همسرش نشنود می گوید:«به مقدساتم قسم که من بیشتر از همه این ها زجر می کشم. شب ها بیش تر از دو، سه ساعت نمی خوابم. سعی می کنم جلوی برادر و مادرش گریه نکنم تا بیش از این ها ناراحت نشوند.»

پدر، بار دیگر اتفاق های همدان را به خاطر می آورد:« در بازداشتگاه منکرات، همه پرسنل می خندیدند و تسلیت می گفتند. انگار هیچ اتفاقی آن جا رخ نداده. آخر تسلیت به چه درد من می خورد.»

او در همدان به دیدار رییس دادگاه هم رفته بود. از گفت و گویش با رییس دادگاه می گوید:« به من می گفت موضوع را رسانه ای نکنیم و با هیچ کس حرف نزنیم. می گفت با رسانه های بیگانه مصاحبه نکنم.»

مسوولان دادگاه در باره وکالت این پرونده هم پیشنهادی به خانواده بنی یعقوب ارایه کرده اند:« گفتند به طور رایگان بهترین وکیل را در اختیار ما قرار خواهند داد به شرطی که وکالت پرونده از خانم شیرین عبادی سلب شود. من هم در پاسخ گفتم که وکیل رایگان نمی خواهیم. فقط پرونده را به تهران منتقل کنید.»

به گورستان رسیده ایم و رنگ رخسار مادر تغییر می کند. چهره اش در هم می رود چشمانش تر می شود. روز جمعه است و مراسم چهم زیادی بر پاست. سر و صدای مداحان و مرثیه گویان زیاد است اما سکوت گورها بر آن ها چیره است. قطعه 254 از قطعات جدید بهشت زهراست. روی هیچ گوری سنگ قبر دیده نمی شود. تنها نشانه برای شناسایی مرده ها صفحه فلزی سیاه رنگی است که در قسمت بالای قبر نصب و نام متوفی روی آن نوشته شده.

آسمان ابری است و زمین سرد. بارندگی روزهای قبل سبب شده تا برخی جاها گلی شود. گام های مادر زهرا وقتی نزدیک قبر دخترش می شود سست می شود و لرزان. روی زانو هایش به زمین می افتد و بی اختیار گور دخترش را در آغوش می گیرد. پدر و برادر دکتر زهرا هر کدام در گوشه ای ایستاده و گریه می کنند؛ بالای گوری که زیر خاک سردش زهرا بنی یعقوب، پزشکی که بیستم مهرماه توسط نیروهای بسیجی ستاد امر به معرف همدان دستگیر و پس از دو روز بازداشت غیر قانونی به طرز مشکوکی از دنیا رفت، آرمیده است.

دو نفر کنار مادر نشسته و او را آرام می کنند. چند نفر دیگر هم گل های پرپر شده را بالای سر حاضران می ریزند. یکی ازسرداران سپاه با لباس نظامی کنار پدر ایستاده و با او همدردی می کند. کلاه نظامی اش را در دست گرفته و با دست دیگرگوشه چشمانش را پاک می کند.

هوا سردتر شده و مراسم رو به اتمام است. پدرگریه کنان می گوید:« او هیچ جرمی مرتکب نشده بود که کشته شد. هرگز از خونش نمی گذرم. یک بنای کم سواد چطور به خود اجازه می دهد که یک پزشک را دستگیر کند.»

درباره پرونده دخترش هم صحبت می کند:« آنها به راحتی پرونده را دستکاری می کنند. ولی ما مدارک زیادی داریم که نشان می دهد دخترم خودکشی نکرده و به قتل رسیده است. روزی فرا می رسد که رسوا خواهند شد»

هوا تاریک شده. چند شمع میان گلبرگهای پرپر شده روی گوراطراف قبر دکتر زهرا را روشن کرده اند. از گفت و گو های افراد حاضر می توان حدس زد که هیچ کس موضوع خودکشی را باور نمی کند. فامیل ها، دوستان و همکلاسی های دکتر زهرا و چند تن از اعضای کمیته مادران کمپین یک میلیون امضا برای تغییر قوانین تبعیض آمیز علیه زنان  از میزبانان خداحافظی می کنند و به سمت اتوبوس حرکت می کنند.

مراسم چهلم تمام شده. قطره های باران پیشانی زمین را بوسه می زنند. پدر، مادر و برادر دکتر زهرا تنها کسانی هستند که بالای گور ایستاده و به آن خیره شده اند.

هم وطن - ایران - طهران
از صمیم قلبم به خوانواده داغدار تسلیت میگم...خداوند صبرشون بده.غمه بزرگیه.
شنبه 10 آذر 1386

هستی - لندن - انگلستان
خدا واقعاً نگذره ازشون که به این آسونی مردم رو می کشن و بعدش یک انگ رسوایی روش میزارن میگن خودکوشی کرده . جواب خدا رو چطوری می خواند بدهند .
شنبه 10 آذر 1386

کسری - ایران - شیراز
تسلیت به پدر و مادر و خانواده زهرا.
تسلیت به نسل سوخته .
شنبه 10 آذر 1386

بنده خدا - ایران - خراسان
از خدا می خوام مسببان این حادثه را که افراد خوارو ذلیل هستند را به سزای کردار زشتشان برساند. انشاا...
شنبه 10 آذر 1386

پروپز - انگلستان - کترینگ
چهل هم گذشت و هنوز در پی انند که چه جوری جنایت به این روشنیرا سرپوش بگذارنند.اینکه معلوم است چه کسی گرفته و بکجا برده اند و چه شکنجه ها دیده و سپس چه کسی کشته.ای از خدا بیخبران .خداوند سبحان جزای جنایات شما میدهد.
شنبه 10 آذر 1386

حمید - المان - فرانکفورت
یادش گرامی. ارزوی سلامتی برای بازماندگان.متاسفم
شنبه 10 آذر 1386

سعید - ایران - تهران
من هم صمیمانه به خانواده ی آن مرحومه تسلیت عرض می کنم و از خداوند منتقم استدعا دارم هر چه زودتر انتقام آن مرحومه را از آن افراد معلوم الحال بگیرد.آمین
شنبه 10 آذر 1386

اریا - ایران - زاهدان
خدا بیامرزدش و به خوانواده محترمشون صبر عنایت بفرماید فقط میتوان گفت برای تمام ایرانیان مظلومی که بنحوی مورد ظلم و حقشون پایمال شده متاسفم با این حادثه غم انگیز این برادر پاسدار هم درد کسانی که اینجور دردا رو کشیدن فهمید تکلیف بی کس وکارا چیه؟؟
شنبه 10 آذر 1386

افشین - ایران - سنندج
به خانواده داغ دارش تسلیت می گویم. کم نیستند خانواده هایی که خون عزیزانشان در عین بی گناهی توسط جانیان مقدس ریخته شده.
شنبه 10 آذر 1386

اسی - ایران - تهران
در کلمات قدسی امده است
ای ظالمان ارض از ظلم دست خود را کوتاه نمائید که قسم یاد کردم از ظلم احدی نگذرم و این عهدی است که در لوح محفوظ محتوم داشتم و به خاتم عز مختوم. و همچنین
ای عصیان بردباری من شما را جری نمود و صبر من شما را به غفلت اورد که در سبیلهای مهلک خطرناک بر مراکب نار نفس بی باک میرانید. گویا مرا غافل شمرده اید و یا بی خبر انگاشته اید.
شنبه 10 آذر 1386

ارزو - کانادا - تورنتو
خدا بیامرزدش و به خوانواده محترمش صبر
شنبه 10 آذر 1386

مرد خشمگین - ایران - مشهد
حضرت علی فرمودند: مرگ حق است اما نه بدست خود انسان خودکشی این انسان را به خانوادهاش تسلیت میگوپیم. التماس دعا
یکشنبه 11 آذر 1386

میلاد - ایران - تکاب
لطفا توضیح دهید مقتول کی بوده و قضایا چیه؟
یکشنبه 11 آذر 1386

مینا - ایران - اهواز
وای بمیرم برای اون خانواده .چون به جایی نمیرسند . معلوم نیست این خانم دکتر را چکار کردند که بیچاره خودکشی کرده .اینجا 2 نظر وجود داره یا کسانی نمی خواستند این دختر بیچاره زنده باشه (حالا یا با خودش یا با خانواده اش مشکل داشتند )یا این که یه دختر ساده تو بازداشتگاه گیر اوردند وهر بلایی که خواستند سرش آوردند که دختر بیچاره چاره ای جز خودکشی نداشته که اگر این طوری باشه وای به حال ما خانمها که داریم تو این کشور زندگی میکنیم.
یکشنبه 11 آذر 1386

محمد - ایران - تهران
بابا جیگرموون سوخت . خدا رحمتش کنه . خدا به مادرش صبر بده
یکشنبه 11 آذر 1386

صبا - ایران - اصفهان
خدا به خانوادش صبر عنایت کنه.
یکشنبه 11 آذر 1386

بهاره - ایران - اهواز
روحش شاد
یکشنبه 11 آذر 1386

امیر حسین - ایران - تهران
تسلیت ما هم در فراق دختر غزیزتون اشک ریختیم
یکشنبه 11 آذر 1386

سعید - ژاپن - توکیو

من هم صمیمانه به خانواده ی آن مرحومه تسلیت عرض می کنم و از خداوند منتقم استدعا دارم هر چه زودتر انتقام آن مرحومه را از آن افراد معلوم الحال بگیرد.آمین
یکشنبه 11 آذر 1386

عرفان - ایران - تهران
خدواند عاملین این جنایت را لعنت کند .. و شرم بر آنان که ادعای عدالت طلبی و عدالت مداری دارند و سخنان پوچشان گوش فلک را کر کرده و مدعی نجات بشریت هستند در حالی که مردم و جوانان بی گناه کشور خودشان را قصابی میکنند .... لعنت خدا بر آنها و تمامی ستمگران .
یکشنبه 11 آذر 1386

روژان - ایران - ایران
خدا ذلیلتون کنه ...........
یکشنبه 11 آذر 1386

سوسن - ایران - تهران
من روی صحبتم به کسانیه که دارند خودشون رو فدای نظام میکنند ای شما جوانهای بسیجی و پاسدار شما که در روز بسیج قدرت نمایی کردید آیا عاقبت شما وخانواده شما چیزی بهتر از زندگی بنی بعقوب خواهد بود ببینید همچنان که او را که پاسدار مکتب خودشان بود و در جبهه مجروح و در دست صدامیان شکنجه ها دید به این روزش آوردند آیا با شما در آینده بعد ازاینکه از شما سوء استفاده برای مقاصد شوم خودشان کردند این چنین نخواهد بود.به خانواده بنی بعقوب تسلیت گفته و صبرو بردباری برای رسیدن به اهداف بزرگشان که انتقام خون عزیزشان است مسئلت می نمایم.
یکشنبه 11 آذر 1386

آیدین - ایران - کرج
خدا نگذرد از کسانی که عزیز دل پدر و مادری را اینچنین ناجوانمردانه از آنها گرفتند .
به این پدر و مادر تسلیت گفته و برای آنها صبر از خداوند متعال مسئلت مینمایم .
یکشنبه 11 آذر 1386

احمد - افراسیابی - تهران
پدر زهرا سلام
من یک جانبازم جانباز شیمیایی گاها خون بالا میارم . فدای سر شما و همه جوونای این مملکت.تورا به خون همه شهدا قسمت میدم از خون زهرا که انگاری دختر من هم بود نگذرشهدا خون ندادند که هر بی سروپایی بیاد بهترین جوونای مارو پرپر کنه.
یا علی
یکشنبه 11 آذر 1386

ناشناس - ایران - همدان
باید تحقیقات کاملی در این رابطه صورت بگیرد تا خدای ناکرده خون ناحقی بر زمین نریخته باشدچرا که آبروی ما در پیشگاه خداوند متعال و در محضر اولیاء الهی و شهدا برباد میرود و همچنین در دنیا در نزد کشورهای متخاضم با نظام جمهوری اسلامی .
یکشنبه 11 آذر 1386

فاروق - ایران - مشهد
به خانواده محترمشان تسلیت میگویم لعنت بر قاتلینش
یکشنبه 11 آذر 1386

فاطمه - ایران - مشهد
چهل هم گذشت و هنوز در پی انند که چه جوری جنایت به این روشنیرا سرپوش بگذارنند.اینکه معلوم است چه کسی گرفته و بکجا برده اند و چه شکنجه ها دیده و سپس چه کسی کشته.ای از خدا بیخبران .خداوند سبحان جزای جنایات شما میدهد.
یکشنبه 11 آذر 1386

مستانه - ایران - تهران
بگذار اشک در غم ما پرده در شود وین راز سر به مهر به عالم ثمر شود
یکشنبه 11 آذر 1386

ستاره - ایران - کرج
تا چند وقت دیگه یه پرونده براش درست میکنند که مشکل اخلاقی داشته یا بر علیه نظام تبلیغ کرده یا .... بعد هم قاتل ها رو تبرپه میکنند و میشه تموم
یکشنبه 11 آذر 1386

علی - ایران - خرم آباد
به سردمداران حکومت عدل ستیز ایران از قول ما بگویید: یک بارجستی ملخک..دوبارجستی ملخک..باردگر کف دستی ملخک.....کجایند اون متملقین رژیم که توی این قسمت هم نظربدهند.... ولی نمی دهند؟؟؟ آهای مرد خشمگین از مشهد... با تو هستم اگر راست میگی اینجا هم افاضه کلام میفرمودی
یکشنبه 11 آذر 1386

بابک - ایران - سبزوار
خدا بیامرزد اورا و صبر به خانواده اش عنایت کند انشااله حقایق روشن خواهد شد
یکشنبه 11 آذر 1386

احمد - ایران - مشهد
اون سرداره اومده چکار کنه
یکشنبه 11 آذر 1386

دالتون - ایران - تهران
نمیدونم چی بگم وقتی دست هر بی سرو پایی یک اسلحه میدن تا جلوی هر شهروندی را بدون توجه به شخصیت او بگیردو باعث رفتن آبرویش بشود وبعد از اشتباهش طرفداری کنن همینطوری میشه اسم بسیج رو هم به گند میکشن
(بسیج یعنی نیروهای مردمی بی ادعا که برای کمک رسانی به مردم درمواردی اضطراری مثل وقوع سیل زلزله جنگ واکسناسیون و از این قبیل فعالیت میکنن) و باعث آرامش خاطر هم وطنانمون میشن نه یکسری عقده ای حسود که باعث بدبختی مردم عزیز کشورمون مثل خانوادهء داغ دیده این دکتر بد بخت بشن با تشکر از صبرتون
یکشنبه 11 آذر 1386

مریم - ایران - مشهد
امیدوارم مسببان حادثه رسوا شوند و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین ...... تسلیت من را بپذیرید
یکشنبه 11 آذر 1386

م. محمدی - ایران - تهران
من هم این جنایت را محکوم می کنم و تمامی جنایات بشر در تمامی سرزمینها از جمله ویتنام هیروشیمای ژاپن افغانستان فلسطین عراق بوسنی و هرزگوین لبنان آفریقا آمریکای لاتین که تماما توسط امپریالیسم خون آشام صورت گرفته است
یکشنبه 11 آذر 1386

فریبا - ایران - تهران
فقط می تونم به خانواده ی محترم این دکتر جوان تسلیت عرض کنم و اینکه ماه پشت ابر نمی ماند چنانکه طبل رسواییشان به زودی به گوش خواهد رسید .
یکشنبه 11 آذر 1386

ساحل - مالزی - تهران
روحش شاد . و صبری بی نهایت برای خانواده محترم و داغدارش از خدای مهربون خواهانیم
یکشنبه 11 آذر 1386

مسیح - ایران - بندر عباس
هیچ نفرینی بدتر ازین نیست که از خدا بخواهیم این انسانهای بی مقدار را به حال خود واگذارد
یکشنبه 11 آذر 1386

محمد - ایران - تهران
یا امام زمان پس کی می آیی
پناه از این همه بی عدالتی
خداوند بیامرزدش و به خانواده اش صبر عنایت بفرماید
یکشنبه 11 آذر 1386

ناشناس - ناشناس - ناشناس
خانواده محترم بنی یعقوب ماهم در غم شما شریکیم مملکتی که به اسم اسلام وسربازان امام زمان هر غلطی میکنندمعلومه که عدالت بهتر از این نمیشه انشا الله شما نتیجه بگیریدوموسببان را نقره داغ کنید
یکشنبه 11 آذر 1386

لیلی - ایران - تهران
روحت شادت - یادت پایدار - تو رفتی ولی بیچاره اون پدر و مادری که می بایست یه عمر با یاد تو زندگی کنن .
یکشنبه 11 آذر 1386

خشایار - ایران - تهران
من از صمیم قلب به خوانواده اش تسلیت میگم و آرزوی صد برابر بدتر برای عاملین و پوشانندگان این جرم رو دارم
یکشنبه 11 آذر 1386

بنیامین - اسراییل - اورشلیم
بزن باران که دینو دام کردند ............شکار خلقو صید عام کردند
بزن باران خدا بازیچه ای شد...........که با آن برای خود کسب نام کردند
بزن باران بنام .....................................................................
فقط میشه افسوس خورد .افسوس به این مردمی که انقدر خوبن ولی ...
یکشنبه 11 آذر 1386

آرمان - ایران - تهران
صحبت از پژمردن یک برگ نیست وای جنگل را بیابان میکنند

هیچ حیوانی به حیوانی نمیدارد روا آنچه این نامردمان با جان انسان میکنند
یکشنبه 11 آذر 1386

پیمان - ایران - تهران
"مرد خشمگین" از مشهد، و حتی از اونهایی که باعث و بانی این جنایت هستند. تو هم در گناه اونها شریکی. هر کسی که راضی باشه به گناه و عمل خلافی در اون شریک هستش، اینم فکر می کنم از آموزه های دینی ما هستش. مثلا به خانواده ی اون مرحومه تسلیت گفتی یا نمک به زخمشون پاشیدی؟ دوست داری حضرت علی (ع) که مقسم بهشت هستن به فرمودهء پیامبر و خودشون، با تو در روز قیامت چه کنند؟ ببین من که اینقدر از حرف تو ناراحت شدم خانواده ی اون مرحومه چقدر ناراحت میشن. چیزی که هنوز اثبات نشده و تمامی شواهد عکس اون رو نشون میده، شما با این حرف خودت فتوا دادی که خودکشی بوده. اگر مرد بودی اسم خودت رو حداقل می نوشتی. متاسفم
یکشنبه 11 آذر 1386

ازیتا - هلند - امستردام
مرد خشمگین ...این بیچاره به دست امثال تو کشته شده
یکشنبه 11 آذر 1386

بابک - ایران - کرمان
خدا رحمتش کند . مرگ این جوان غم انگیز است اما اگر از خودش بپرسید خواهد گفت که راحت شدم . زندگی نعمت است ولی نه این زندگی که ما داریم !
یکشنبه 11 آذر 1386

بهناز - ایران - شیراز
واقعا ای کاش تسلیت گفتن ما می تونست غم به این بزرگی رو از دلشون حتی اگه شده یه ذره تسکین بده...دارن با ما چکار می کنن
یکشنبه 11 آذر 1386

محمد - ایران - شیراز
خدا رحمتش کند.وای از صبوری مردم ایران.
یکشنبه 11 آذر 1386

مانفرد - ایران - بندرعباس
من این ضایعه را به مقام معظم رهبری/ریاست محترم جمهوری/ریاست قوه قضاییه/بویژه ریاست کل ستاد امر به معروف ونهی از منکر وصدبار بیشتر به آقای بنایی که این کار را کردوبهشت را برای خود و خانوادهاش به ارمغان آورد تسلیت میگویم واز شما وتمامی دوستان همدانی بازدید کننده این متن خاهشمندم که یک عکس ویک بیوگرافی از اون بنای عزیز تهیه کنید.مرسی امید دارم که لااقل این نوشته در قسمت نظرات تایپ گردد
یکشنبه 11 آذر 1386

بهار - ایران - زنجان
خدایا مرگ حقه ولی مرگ جوون رو نصیب هیچ خانواده ای نکن. آمین
یکشنبه 11 آذر 1386

عرفان - ایران - تهران
مرد خشمگین - ایران - مشهد : این دختر خودکشی نکرده امثال شما او را کشته اند و شما هم روزی به سزای اعمال خودتان میرسید .. شما اصلا چرا در این سایت اظهار نظر میکنید و.. مگر رسانه های جمعی کشور برایتان کافی نیست .. یا اینکه میخواهید ما از حضور گرمتان بی بهره نشویم !!! ...
یکشنبه 11 آذر 1386

کورشبزرگ - ایران - اصفهان
بدبختی کشور من فقدان دموکراسی است چون خودشان به جنایتکاران مزدورشان قدرت میدهند پس باید منافع ملی را هم فدا کرده وقاتلان زهرا کاظمیها و دکتر بنی یعقوبها هم در حاشیه امنیت بسر ببرند .زنده باد دموکراسی
یکشنبه 11 آذر 1386

آرش - ایران - تهران
تو همه جای دنیا از این نوع مسایل پیش میاد ولی فرق ایران با همه جا اینه که به جای رسیدگی درست به مساله و مجازات عاملین اون . مسوولان از اونها دفاع میکنند.در نتیجه روز به روز نفرت مردم از قشر منکراتی و بسیجی و پلیس بیشتر میشه.البته اینو هم بگم که اگر به این افراد این قدرت داده نشه دیگه کسی نمیره مثلا برای ستاد امر به معروف کار کنه.
یکشنبه 11 آذر 1386

مینا - ایران - همدان
م محمدی تدو و امثال تو لازم نیست محکوم کنید فقط حرف نزنید بهتره بازم هر چیزی می شه از سر امریکا میبینید سرمایه ملکت را که خانواده اش با هزاران امید پرورش دادن را تو زندانتون اعدام میکنید......................یک پزشک ...........
یکشنبه 11 آذر 1386

ن - ایران - ن
آقای مرد خشمگین شما مثله اینکه عادت دارین همیشه چرت بگین نه؟؟؟؟
یکشنبه 11 آذر 1386

مهرداد - ایران - همدان
با عرض تسلیت به خانونده محترم انشا اله به همین زودی حقیقت روشن وعاملین مجازات ورسواشوند
یکشنبه 11 آذر 1386

امیر - استرالیا - سیدنی
خدا بیامرزد اورا .خدا وند به خانواده محترمش صبر عنایت کنند انشا...ه
یکشنبه 11 آذر 1386

وحید - ایران - قم
برای مرگ زهرای عزیز از ته قلب ناراحتم .ولی پدرش ان روز هایی را به خاطر بیاورد که زهرا هایی معصوم در جای جای وطنمان مظلومانه بدست اینها کشته می شدند و ایشان از این رژیم حمایت میکردند.خداوند گناهان همه ی مارا ببخشد و به خانواده داغدار صبر عنایت فرماید
یکشنبه 11 آذر 1386

یاسمن - استرالیا - کانبرا
آقای خشمگین سرتو کردی زیر برف یا خودتو به نادونی زدی؟ یعنی واقعا نمی فهمی چه اتفاقاتی داره دورو برت میفته؟پس خوبه این رو هم بدونی که طرفداری از ظالم عین ظلمه و شراکت در گناه ظالم. اگر سره خواهره خودت همچین بلایی میامد که به خاطره تعرض برادران بسیجی شما خود کشی میکرد باز هم همین نظر را میدادی؟؟؟
یکشنبه 11 آذر 1386

سعید - آلمان - هامبورگ
روحش شاد . و صبری بی نهایت برای خانواده محترم و داغدارش خواهانما
یکشنبه 11 آذر 1386

ساناز - امارات - دبی
واقعا راست راست تو مملکت دارن این بسیجیها جنایت میکنن هیچ کسی هم نیست جلوشونو بگیره اخه من میخواهم بدونم دختر به این معصومی امر به معروف داره خدا الهی ریشه شونو از زمین برداره که اینقدر اینها جنایتکارن
دوشنبه 12 آذر 1386

سعید - ایران - تهران
تسلیت به ایران.....
دوشنبه 12 آذر 1386

محمد - ایران - لاهیجان
آهای مرد خشمگین" ای کاش علم آن قدر پیشرفت کرده بود که می توانستم انرژی موجود در این حروفی را که تایپ می کنم به یک چماق تبدیل کرده به پاس تشکر از نظرات گاه وبی گاهی که می دهی ...
دوشنبه 12 آذر 1386

مانیا - ایران - پایتخت
مرد خشمگین میشه به خودت لطفی بکنی و به همه بگی چرا خشمگین هستی.
دوشنبه 12 آذر 1386

سیما - ایران - تهران
مرد خشمگین خجالت بکش شرم کن حیا کن سر پل صراط یقتو می گیرین باید جواب بدی دخترک معصوم و بیگناه مردم را اینجوری پر پر کردن اونوقت اینو می گی . اگه خواهر خودت بود چی؟ پناه می برم به خدای یکتا از شر حیوانهای انسان نما و امید دارم به عدالتش چه توی این دنیا و چه توی اون دنیا. اگرم جنایتکارا توی این دنیا فرار کردن از خشم خدا تو ی اون دنیا دیگه هیچ راه فرار ی نیست. اون دختر معصوم کسی که زندگیشو توی تهران ول کرده بوده و اومده بود به فقرا خدمت کنه بهشتیه نه آشغال هاپی مثل مرد خشمگین جهنم جایگاه ابدی امثال تو هست و خواهد بود مرد خشمگین
دوشنبه 12 آذر 1386

م-ه - ایران - ایران
روی صحبتم با اقای خشمگین از مشهده.از صمیم قلب امیدوارم بچه های مخلص بسیجی که احتمالا همکار خودت هستن این کار و این بلا رو سر خواهر یا مادر یا همسرت بیارن تا دیگه از این تسلیت ها به کسی نگی.منم به تو تسلیت میگم که همه چیز حتی انسانیتت!رو فروختی و خودت رو به ... زدی.یا علی
دوشنبه 12 آذر 1386

مهران - ایران - کرج
خانواده محترم بنی یعقوب مصیبت وارده رابه شما صمیمانه تسلیت عرض مینمایم وامیدوارم خداوند روح آن عزیز ازدست رفته راباگرفتن انتقام ازعملان این جنایت هولناک شادنماید.
آقای خشمگین- ایران - مشهد واقعا برای شما متاسفم که اینگونه باصراحت قضاوت می کنید.آیامولاعلی (ع ) دراین موردحدیثی نفرموده اند؟که البته بسیاردرقرآن مجید واحادیث دینی گفته شده است.
دوشنبه 12 آذر 1386

نادری - ایران - تهران
بسیار متاثرکننده است.خداوند بر جایگاه حق نشسته است.
دوشنبه 12 آذر 1386

شادی - ایران - تهران
سلام پدر زهرا
شما در ارگانی کار می کردی که خودش کم دستش به خون جوانان و دختران ما آغشته نیست شما از نظامی حمایت کردی که تا کنون زهرا های زیادی را از ما گرفته و بعدا هم خواهد گرفت اما بالاخره یک روزی هم نوبت به خودت رسید.حالا فهمیدی که اینا به هیچی پایبند نیستن؟ فهمیدی که یه مشت جنایتکار آدم کشن؟ فهمیدی که یه مشت بی شرف و بی آبرو هستن که می خوان نجابت دخترای ما از جمله زهرای تو رو لکه دار کنن؟ دیدی اینا دلشون برای اسلام و نجابت نسوخته؟ستاد امر به معروف و مبارزه با منکراتشون عین لانه فساد و کثافتکاری؟ فهمیدی که چه بلاپی سر دختر های ما می آوردن و شما ازشون طرفداری می کردی و واسشون سینه چاک می دادی؟ اما فسوس که پدر من دیر فهمیدی اما بدون زهرا فقط به شما تعلق نداره اون دیگه الان به همه ما تعلق داره اون طفلک چه گناهی داشت که باید تاوان جهالت امثال شما ها رو پس می داد؟ خیلی ناراحت کنندس دلم برای اون دختر بیگناهت می سوزه . نمی دونم اون لحظات آخر به اون طفلکی چی گذشته. فقط پناه می برم به خداوند منان و هر روز بعد از هر نمازم واسش فاتحه می دم. امید وارم روحش شاد بشه . و امیدوارم این کثافتهای لجنی که اینکا رو کردن به سزای اعمال ننگینشون برسن.خداوند رحمتش کنه و صبر عاجل به شما عطا کنه انشاء اله
دوشنبه 12 آذر 1386

عسل - المان - برلین
مرد خشمگین تو ×حرف نزنی سنگین تری هر دفعه مضخرف میگی.......پس ساکت یگ گوشه بشین ......
دوشنبه 12 آذر 1386

فرهاد فتاحی جانباز - ایران/ویران - شیراز
باعث تاسفه ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیده دکتر زهرا بنی یعقوب به خانواده آن عزیز شهیده عرض میکنم که دیر یازود خداوند انتقام سختی از عاملان این جنایت هولناک خواهد گرفت خداوند به شما صبر بده با نظر آقای احمد افراسیابی جانباز تهران موافقم و قاطعانه این موضوع را دنبال کنید واز هیچ قدرتی نترسید که خداوند باشماست وشما را یاری خواهد کرد وظاهرا اشتباهی شده چون این جنایت کار آمریکاست بیخود به این برادران بسیجی تهمت نزنید این آقایان وجنایت نه امکان نداره این برادرها فقط به نماز شب فکر میکنند
دوشنبه 12 آذر 1386

آزاد - نامشخص - نامشخص
درود بر همه پارسیان...
اگر راستش رو بخواهید همه ما (نسل سوخته) را خیلی قبل تر از این کشته اند فقط بعضی ها زیر خروار ها خاک آسوده خوابیدند و بقیه هنوز راه می روند... برای این ها(آخوندها) چه دکتر چه مهندس و چه پروفسور فرقی ندارد تنها زمانی می توانید زنده بمانید که طوطی وار سخنانشان را تکرار و مغز خود را با آنها شستشو دهید و اگر ندای مخالف شنیدید نابودش کنید...
دوشنبه 12 آذر 1386

نسرین - انگلستان - لندن
اشکم در اومد. فقط صبر برای خانواده . هیچ چیز بدون جواب نمی مونه
دوشنبه 12 آذر 1386

بیچاره - لیدز - انگلستان
مسولان زحمتکش سایت>سعی کنید ماجرا در رسانه های بین المللی منعکس شود وگرنه شاید فردانوبت بی گناهی دیگر باشد.....
دوشنبه 12 آذر 1386

علی - انگلیس - لندن
اقای خشمگین اسم شما خشمگین است این نشان دهنده روحیه خشن شما می باشد بازم جای شکرش باقی است که اقای خشمگین این خواهر بی گناه کشته شده را فاسد و واجب القتل نخواندند جنایات رزیم انقدر زیاده که این حادثه عادی است در قتلهای زنجیره ای کودک 9 ساله حاجی زاده را در کرمان تکه تکه کردند در اغوش پدرش در سال 67 کلیه مخالفان سیاسی را اعدام تیرباران خفه و بسیاری با خود زندان منفجر شدند و در گورههای دسته جمعی خاک شدند در کوی دانشگاه بسیجیها چه بر سر دانشجو اوردند و هزاران جنایت و دزدی که برای خوانندش صبر ایوب می خواهد خطاب من به شما مردان خشمگین است ما باید خشمگین باشیم یا شما از ما ایرانیها افتخار و عزت ایرانی را گرفتند و جهالت عربی جایگزین کردند ماها که سهمی از نفتمان نداریم باید خشمگین باشیم یا شما دکتر هم وطن ما را یک کارگر ساختمانی که شاید دیپلم هم ندارد به خاطر امر به معروف گرفتند بعد از 24 ساعت به خانوادش خبر میدهند و 24 ساعت بعد جنازش شکی نیستکه این خواهر بیگناه کشته شده و یا اینکه بلایی بر سرش اورده اند که مجبور به خودکشی شده میدانم نیروهای اندک وفادار به رزیم از این جنایات حمایت می کنند ولی ظلم همیشگی نیست
دوشنبه 12 آذر 1386

نازنین - ایران - کرج
آقای فرهاد فتاحی واقعا صحبت شما مسخره س آخه مرد دختر مردم رو ستاد به قول خودتون امر به معروف و نهی از منکر(البته بیشتر به امر به منکر و نهی از معروف شبیهتره) جلوی چشم ملت برده و یک بنای بی سواد که معلوم نیست... چه کاره هستند اونو بازداشت کرده و هزار تا بلا سرش آوردن اونوقت تو می گی کار آمریکاس؟ واقعا حیرت انگیزه اون بناء امریکاپی بود یا اون رپیس ستاد آمریکائیه ... ؟ خدا امثال تو... رو از این نظام نگیره که لیاقتش یه کسانی مثل تو ...ء آخه جماعت شما یه چیزی بگین من دارم از حرص داغون میشم. ؛ظاهرا اشتباهی شده به برادران بسیجی تهمت نزنین؛
سه‌شنبه 13 آذر 1386

سمیرا - ایران - تهران
آقای فرهاد فتاحی اشتباه خیلی وقته که صورت گرفته اشتباه رو اونموقعی کردیم که امثال توی رو صاحب این مملکت کردیم تا صاحب جان و مال و روح و زندگی و وطن و همه چیز ما بشی پدر من هم جانبازه و این ارتباطی به کسی نداره خودش به میل خودش رفت جبهه و جانباز شیمیاپی شد الانم ریه هاش از بین رفته و حالش خرابه اما حالش از بسیج و امثال تو بهم می خوره و می گه خیانتی که این بسیجی های عزیز به ما می کنن عربها و استکبار نمی کنه اگه آمریکا با عراقیها و افغان یا اینکارا رو می کنه شما با مردم خودتون و با خواهران و برادران خودتون این جنایات رو می کنین و به خیال خودتون می رید به بهشت امیدوارم که جهنمی باشم و هرگز به بهشتی که یک مشت.. باشن وارد نشم ...
سه‌شنبه 13 آذر 1386

مانیا - ایران - پایتخت
مرگ خشمگین دیگه حرفی برای گفتن نداری....
سه‌شنبه 13 آذر 1386

فرخنده - ایران - تهران
آقای خشمگین از مشهد آیا شرم نکردی از شهری که امام رضا در آن است چنین جمله ای را نوشتی . به همان امام رضا قسم میدهم که چنین بلایی بر سر خودت بیاید تا بدانی که چه بر آن خانواده مصیبت دیده می گذرد
سه‌شنبه 13 آذر 1386

تبسم - ایران - تهران
من از پدر و خونواده زهرا می خوام از خون دختر بیگناهشون نگذرن و نذارن خون یه بیگناه دیگه و یه زهرای دیگه پایمال بشه شما . من هم برای زهرای شما گریه کردم و می کنم. و وقتی عکس شما رو دیدم با اون حال یاد پدرم افتادم که اگه همچین اتفاقی برا ی من روزی بیوفته اون چه حالی میشه؟ چه جوری باید تحمل کنه؟ چه جوری وایسه ببینه یه مشت از خدا بی خبر نامرد با خنده تسلیت مرگ دختر بی گناهشو بهش م دین؟ هر بار از خودم می پرسم چرا زهرا مرد؟ اما هیچ جوابی جز نا مردی و بی انصافی و حیوان صفتی این بی خردان نصیبم نمی شه شما خیلی صبوری همه ما صبوریم و خدا هم عجب صبری داره
سه‌شنبه 13 آذر 1386

دختر پارسی - ایران - تهران
هر آمدنی را رفتنیست کاش ما انسانها می دانستیم که یک روز باید از این د نیای فانی برویم اونوقت دیگه کسی یه دختر بیگناه و زهرا و زهرا ها رو به خاطر امیال شخصی و غرض ورزی پر پر نمی کرد.زهرا و زهرا ها نمیمیرن اونا تو ی قلب ما و همه انسانهای آزادن. مرگ برای حیوونها ی انسان نماپیست که حتی ارزش انتقام گرفتن رو هم ندارن. نفرین ابدی بر جنایتکاران نامرد. روحش شاد
سه‌شنبه 13 آذر 1386

آرشیا - ایران - اهواز
(مرد خشمگین - ایران - مشهد )
نظراتت بیشتر به یک شوخی بیمزه شبیه است ولی مطمین باش یه روزی باید جواب پس بدی: اگر نه به مردم . به خدای مردم
سه‌شنبه 13 آذر 1386

س - ایران - تهران
خانواده بنی یعقوب از اعماق وجودم با شما همدردی می کنم امیدوارم خداوند برای روشن شدن حقیقت شما رو کمک کنه.
آقای مردخشمگین میشه شما لطف کنی نظر ندی
سه‌شنبه 13 آذر 1386

ساحل امید - ایران - تهران
تازه خوبه که خونواده این دختر بی گناه از خود رژیم بودن و باباش پاسدار بوده و زمان شاه زندونیه سیاسی. اینا به خودشونی ها هم رحم نمی کنن چه رسد به ما که باهاشون مخالفیمو و ازشون متنفر دارم فکر می کنم اگه ما گیر اینا بیوفتیم چه بلاپی سرمون میارن اینا که به دختر یه پاسدار و جانباز و از جانگذشته نظام رحم نکردن به ما رحم می کنن؟ خدا ازشون نگذره که مثل حییونهای درنده هم جنس و هم کیش خودشونم می درن جای اینا فقط تو باغ وحشه در ضمن منظور این جماعت از برادران بسیجی رو من آخرش نفهمیدم؟ اینا برادر کیا هسن؟ برادر من و شما؟ برادر زهرا و زهرا ها؟ برادر خانواده پاسدارا هم که نیستن پس اینا برادر کین؟ مردشور برادریشونو ببره فکر کنم فقط برادر جانیا و آدم کشان. نفرین و ننگ ابدی به همشون
سه‌شنبه 13 آذر 1386

ستاره - المان - هامبورگ
راستش من هم با سهیلا جون موافقم ولی روم نمی شد من هم همین رو بگم. راستی حال اقای نامزد چطوره?
سه‌شنبه 13 آذر 1386

سهیلا - ایران - تهران
واقعا چرا ما ایرانی ها هرکس میمیره ازش بت درست میکنیم خانوم دکتر با دوست پسرش بوده گرفتنش بعد هم معلوم نیست چی....شده خودکشی کرده حا لا میگن مشکوک ما که نفهمیدیم چی مشکوکه.خدا از گناهای هممون بگذره.ت
سه‌شنبه 13 آذر 1386

ستاره - ایران - کرج
مرد خشمگین اولا میشه بپرسم چرا خشمگینی ؟البته امثال تو همیشه از همه چیز و همه کس خشمگینن چون این مملکت و مردمشو ارث پدریتون می دونین دوما میشه شما لطف کنی تسلیت نگی به خونواده زهرا شما به خودت و امثال خودت که انشاء اله به درک سفلا واصل خواهید شد تسلیت بگید خیلی بهتره البته پیشاپیش تشرف تو برادر بسیجی ارزشی و سایر همکاران جنایتکارتو به جهنم به خودتون تسلیت و به ملت ایران تبریک عرض میکنم.
سه‌شنبه 13 آذر 1386

علیرضا - ایران - تهران
با سلام من تصور میکنم جمله های آخر آقای فرهاد فتاحی طنز بود.نبود؟ ضمنا اینقدر این مرتیکه (مرد خشمگین) رو جدی نگیرین. خداوند این عزیز رو رحمت کنه و به خانواده اش صبر بده. واقعا به نظر شما خدا همینطوری الکل الکی انتقام میگیره؟ پس چرا این همه ساله که نگرفته؟
سه‌شنبه 13 آذر 1386

دانشجوی دانشگاه تهران - ایران - تهران
سلام به آقای شاهرودی مقام محترم، همانطور که خود مطلع میباشید جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران از شما عاجزانه درخواست نموده اند که دستور رسیدگی جدی تا روشن شدن پرونده خانم دکتر بنی یعقوب را بدهید. خداوند به خانواده آن مرحوم صبر اعطا نماید.
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

سمیرا - ایران - تهران
من می خواستم بدونم اون پسره واقعا الان چه احساسی داره که اون دختر بیگناه رو که به خاطر اینکه با اون بوده بازداشت کردن ُتک و تنها توی بازداشگاه رها کرده واسه خودش وثیقه داده و آزاد شده؟واقعا اونم توی این قضیه و قتل اون دختر مقصره من چندین مورد اینجوری دیده بودم اما پسره وثیقه میاورد و اول دختر رو آزاد می کردن تا خونواده دختر بیان. اما این آقا وثیقه آورده زده به چاک و این دختر بیچار ه رو تک و تنها بین اونهمه برادر بسیجی بهشتی (جانی) رها کرده و رفته واقعا جای بسی خجالت داره
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

شادی - ایران - تهران
سهیلا جون خودت تا حالا دوست پسر نداشتی؟ تا حال باهاش یه بارم بیرون نرفتی؟ اگه داشتی که صد در صد باهاش ببیرون رفتی پس کاش تو هم همین بلا سرت میومد که اینجوری حرف نزنی اگرم نداشتی حتما...
به تو چه ربطی داره که اون با دوست پسرش بوده یا نه حرف ما اینه که کسی رو نباید به این بهانه کشت
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

محسن - ایران - ساری
همه چیز از یاد آدم میره غیر یادش که همیشه یادته خداوند بیامرزدش و برای خانوادهاش آرزوی صبر میکنم غم داغ برادر را برادر مرده میداند
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

فرهاد - ایران - شیراز
نازنین- ایران- کرج من خودم از این کثافتها متنفرم وجمله آخرم فقط یه طعنه به این جانیان جنایتکار بود زود قضاوت نکنید ضمننابنده نه بسیجی هستم ونه از این وحشیها خوشم می یاد وباور کنید از ایرانی بودنم خجالت میکشم
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

نگین - ایران - خرم آباد
منم تسلیت میگم به خانواده داغدار زهرا...هر چند که میدونم ابراز همدردی با اونا هیچوقت دختر گلشون رو بر نمیگردونه ولی ما هم فقط همینو میتونیم بگیم و کسی از دلمون خبر نداره..........ایشااله که خدا به پدر مادرش صبر بده..........از کجا معلوم که فردا هر کدوم از ماها طعمهء چنین گرگهایی نشیم!!!!!!!!
چهار‌شنبه 14 آذر 1386

+1
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.